Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - LG BD390 *

1533 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 30 oktober 2009 - 01:23

Fnk
  • Fnk
  • Beroende

• 1 098 inlägg
  • 0
Fick mina spelare idag från mp3-player.de
Posten levererade hem till dörren, inte illa.
Först när jag kopplade in den så var jag förvånad hur segt det gick att bläddra i filer som var utdelade från datorn. Tog 20s att bara byta mapp, mp3-musik hackade och streama film var bara att glömma.
Googlade lite om det och många verkade missnöjda med Nero-programmet som följde med så jag avinstallerade det och testade med windows egna streaming, och därefter fungerade det klockrent.

Postad 30 oktober 2009 - 13:07

bjorn_m_eriksson
  • bjorn_m_eriksson
  • Lärjunge

• 329 inlägg
  • 0
Tog några bilder idag med samma scener fast med följande inställningar:

Spelaren lämnar 720p
Bilden direkt till tv'n, ej via reciver.
Tv'n är fortfarande på 1366*768.

Tycker det ser minst lika taggigt ut. Om det är tv'n eller spelaren som ställer till det med bilden vet jag tyvärr inte.

Bifogad fil(er)

Postad 30 oktober 2009 - 13:10

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10 389 inlägg
  • 0
Pixlarna är ju så där stora. Inte mycket att göra åt. Den kan ju inte dela pixlarna i två...

Postad 30 oktober 2009 - 15:25

Derox
  • Derox
  • Användare

• 180 inlägg
  • 0
En fråga, hur är ljudnivån på denna? Klarar den av att spela upp .mkv filer kodade i x264 format (open source)?

Postad 30 oktober 2009 - 21:43

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10 389 inlägg
  • 0

En fråga, hur är ljudnivån på denna? Klarar den av att spela upp .mkv filer kodade i x264 format (open source)?

Den är förhållandevis tyst.

Postad 30 oktober 2009 - 21:49

Unregistered895166df
  • Unregistered895166df
  • Beroende

• 1 200 inlägg
  • 0
Vilken bild upplever du själv som bäst? När du skickar via 1080i till tvn, eller när du skickar via 720p???

Tack för bilderna, även om jag hade svårt att se ngn skillnad ;)

Skulle du kunna prova att även köra via reciever, liknande inställningar som tidigare???

Tack för hjälpen, mkt bussigt!!1

Mvh

G

Postad 30 oktober 2009 - 22:02

ateg
  • ateg
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Måste min NAS stödja DLNA för att jag ska kunna hitta mina filmer och musik från BD390:an?

Postad 31 oktober 2009 - 04:13

bjorn_m_eriksson
  • bjorn_m_eriksson
  • Lärjunge

• 329 inlägg
  • 0

Pixlarna är ju så där stora. Inte mycket att göra åt. Den kan ju inte dela pixlarna i två...

Jag tycker nog att det verkar luta åt det hållet jag med. Jag är dock inte missnöjd med bilden som spelaren levererar. Dessutom är jag övertygad om att felet som sagt ligger delvis i tv'ns scaler och delvis i att pixlarna som sagt inte kan delas!

När bilden flyter på lite så är det inget man stör sig nämnvärt på dock.

Meningen med dessa bilder är dock inte att klanka ner på spelaren, utan bara att visa för Gaes hur det ser ut på en icke full hd panel.

Gaes: Jag kan nog inte påstå att jag ser någon skillnad alls egentligen. Hade även tänkt fota då bilden går genom recivern, men eftersom det såg i stort sett likadant ut när jag testade så lät jag bli.

Dock tycker jag inte man stör sig speciellt på "taggigheten" då filmen rullar.

Antar dock att just detta kan vara en nice anledning till att byta upp sig på tv-fronten ;)

Postad 31 oktober 2009 - 07:55

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5 304 inlägg
  • 0
Ditt skärpereglage på TV_n verkar stå åt skogen för högt, på de flesta apparater skall det stå på lägsta nivån.
Du har nämligen extremt mycket artificiellt tillförd kantskärpa som inte skall vara där.

Postad 31 oktober 2009 - 08:18

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10 389 inlägg
  • 0

Ditt skärpereglage på TV_n verkar stå åt skogen för högt, på de flesta apparater skall det stå på lägsta nivån.
Du har nämligen extremt mycket artificiellt tillförd kantskärpa som inte skall vara där.

+1
Det ser grymt kantförstärkt ut och det kan förvärra upplevelsen av taggighet. Dra ned skärpan/sharpness!

Postad 31 oktober 2009 - 10:08

xxmannen
  • xxmannen
  • Användare

• 185 inlägg
  • 0
Även jag är är intresserad av denna spelare men slänger ut en fråga till er som har denna BD-390.
Är det någon som har el. provat koppla analogt tex endast från Analog RCA stereoutgång till sin Receiver?
Om så är fallet upplever ni att receiverns DAC gör bättre jobb rent HIFI eller BD-390 interna DAC?
För jag tänkte koppla isåfall analogt till min 2-kanalare därmed min nyfikenhet;)

Postad 31 oktober 2009 - 11:19

Unregistered00068bcf
  • Unregistered00068bcf
  • Lärjunge

• 430 inlägg
  • 0
Spelar den wmv filer?

Postad 31 oktober 2009 - 11:32

bjorn_m_eriksson
  • bjorn_m_eriksson
  • Lärjunge

• 329 inlägg
  • 0

+1
Det ser grymt kantförstärkt ut och det kan förvärra upplevelsen av taggighet. Dra ned skärpan/sharpness!

Då jag tidigare ställt in bilden för xboxen så har jag dragit ner skärpan helt, står på noll. Kan dock tänkas att det finns en annan inställning för hdmi. Ska kolla!

Ni tror inte att det har med filmen i sig att göra då?

Postad 31 oktober 2009 - 15:35

tomas_we
  • tomas_we
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0
Slängde iväg en beställning till mp3-player.de idag iaf. Vart 2580kr inkl frakt!! Riktigt nice!

Till er som beställt därifrån: Hur lång tid tog er leverans? Såg på förra sidan att för någon tog de 9 dagar. Någon annan?

Ps. Hoppas bara man gjort allt rätt med beställningen på tyska + banköverföringen till utlandet. Inte världens lättaste affär, men tjänade 1400.- mot att köpa på Mediamarkt Västerås...

Postad 31 oktober 2009 - 15:41

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1 569 inlägg
  • 0

Slängde iväg en beställning till mp3-player.de idag iaf. Vart 2580kr inkl frakt!! Riktigt nice!

Till er som beställt därifrån: Hur lång tid tog er leverans? Såg på förra sidan att för någon tog de 9 dagar. Någon annan?

Ps. Hoppas bara man gjort allt rätt med beställningen på tyska + banköverföringen till utlandet. Inte världens lättaste affär, men tjänade 1400.- mot att köpa på Mediamarkt Västerås...

Du får nog räkna med lite längre leveranstid då mp3-player har slut på 390an, jag la en beställning den 26e och det står att dom ska få in den 3/11 enligt min status.

Postad 31 oktober 2009 - 21:51

Fnk
  • Fnk
  • Beroende

• 1 098 inlägg
  • 0
Det stod att spelaren skulle komma in i lager om 4-7 dagar när jag beställde min, men den skickades dagen efter beställningen iallafall.

Postad 31 oktober 2009 - 22:05

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1 569 inlägg
  • 0

Det stod att spelaren skulle komma in i lager om 4-7 dagar när jag beställde min, men den skickades dagen efter beställningen iallafall.

Sån service har inte jag fått :P Gått en vecka utan någon verksamhet hos min order.

Postad 31 oktober 2009 - 22:51

voz
  • voz
  • Lärjunge

• 468 inlägg
  • 0

Sån service har inte jag fått :P Gått en vecka utan någon verksamhet hos min order.

Den är som sagt slut hos mp3-player.de. Inte så konstigt när man är billigast i Europa. :D

Postad 01 november 2009 - 07:06

Unregistered6661166d
  • Unregistered6661166d
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Köpte mitt exemplar på NetOnNet igår efter lång tid av vånda at det nästan bara finns svart-blanka och svart-blanka spelare att välja på.

Denna spelare hade trots allt alla features jag kunde önska mig inkl DNLA så jag slog till med ett köp.

Första intrycket av fjärren blev förvåning hur billig och plastig den kändes.
Likaså spelaren själv kändes minst sagt tunn och plastig och levde i mina ögon inte upp till en konsumentprodukt för 3500 spänn.

Dessutom fungerande den inte. Jag fick ett meddelande på skärmen som sa något i stil med ” "No Loader Found, Contact Service" och inte ens luckan öppnades.

Googlade på detta och jag var tydligen inte ensam om att få en icke leveranstestad enhet med fungerande firmware.

Det här är en low-end produkt och passar inte riktigt in i en middle-end anläggning med robusta konstruktioner och borstade aluminium-frontar.

Grymt besviken på denna pryl.

Postad 01 november 2009 - 09:47

herodes
  • herodes
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0

Köpte min BD-390 igår och fick igång den hur snabbt som helst, med nätverk och det hele. Det var imponerande! Inte heller något problem för den att hitta och spela upp .mkv-filer från min ReadyNAS, men det uppstod ett väldigt märkligt och irriterande problem med undertexterna. Alla "å" i texterna blir "Í". Jag har ställt in svenska i språkmenyn och det är inga problem med "ä" och "ö" eller någon annan bokstav. Någon som känner igen det här och kanske t o m har en lösning?

Går att fixa på samma sätt som med BD370. Det står i manualen för 370/390 hur man gör.
Funkar fint för mig med alla bokstäver.

"If the subtitle does not display properly, change the language code as
described below.
1 Press and hold SUBTITLE for 3 seconds during playback.
The language code will appear.
2 Use b / B reapeatedly to select another language code until the subtitle
is displayed properly and then press ENTER."

Redigerat av herodes, 01 november 2009 - 09:52.

Postad 01 november 2009 - 18:09

knoppixz
  • knoppixz
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0

Det här är en low-end produkt och passar inte riktigt in i en middle-end anläggning med robusta konstruktioner och borstade aluminium-frontar.

Grymt besviken på denna pryl.

Då kanske Dune är ett "bättre" alternativ?

kn

Postad 02 november 2009 - 19:52

Hamilton83
  • Hamilton83
  • Amatör

• 53 inlägg
  • 0
Nu har jag lagt en order hos mp3-player.de
Hoppas den dyker upp inom rimlig tid.
Jag har varit på jakt efter en spelare hur länge som helst nu, sen när jag i förra veckan kom tillbaka från semester och såg artikeln på sidan här så kändes det som ett lätt val att bli en bluray-ägare :-)

Postad 02 november 2009 - 21:22

tomas_we
  • tomas_we
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0

Nu har jag lagt en order hos mp3-player.de
Hoppas den dyker upp inom rimlig tid.
Jag har varit på jakt efter en spelare hur länge som helst nu, sen när jag i förra veckan kom tillbaka från semester och såg artikeln på sidan här så kändes det som ett lätt val att bli en bluray-ägare :-)

Vi verkar vara många som sitter och väntar nu på en order från Tyskland!!
Hoppas bara de får in tillräckligt nästa leverans så vi alla får:)

Postad 02 november 2009 - 21:25

ateg
  • ateg
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Fick aldrig något svar på min fråga så jag ställer den igen!

Om min NAS inte stödjer DLNA kommer jag då att få problem att hitta mina mediafiler på min NAS ifrån BD390:an ?

Postad 02 november 2009 - 21:58

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5 304 inlägg
  • 0
Nu är ju detta inget forum man kan kräva svar på utan det är frivillighetsbaserat utan ekonomiska ersättningar...

Om din NAS saknar kan det bli problem men det är nästan omöjligt att svara på utan att du talar om vilken NAS just du äger och sedan kan du hoppas att ngn innehar just en sådan och testat.

Många NAS:ar kan dessutom uppgraderas till DLNA-funktion.

Postad 03 november 2009 - 10:08

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1 569 inlägg
  • 0
Har fått beskedet från mp3-player.de att dom inte får in maskinerna föräns 10/11 istället för 4e som de va från början.

Postad 03 november 2009 - 10:32

Hamilton83
  • Hamilton83
  • Amatör

• 53 inlägg
  • 0
Har inte läst hela tråden men är det någon mer än jag som fått detta mail från Mp3player.de

Dear Mr. Hellekant,

You have ordered a product via creditcard payment. For security reasons we need a verification of Your identity. This could be for instance a copy, photo or scan of Your personal ID. Please send it as image or pdf via Email.

We are sorry for the inconvenience.

Sincerely

Maximilian Dalichow

german:

Sehr geehrter Herr Hellekant,

Aus aktuellem Anlaß benötigen wir zur Zeit bei Kreditkartenbestellungen von Erstkunden einen Adressnachweis.

Dies kann z.B eine Kopie, ein Foto oder Scan Ihres Personalausweises sein.

Bitte senden Sie uns diese per Email an [email protected]

Wir bedauern, Ihnen diese Umstände machen zu müssen und bitten um Ihr Verständnis.

Sincerely

Maximilian Dalichow

Mit freundlichen Grüßen
Ihr mp3-player.de team

www.mp3-player.de
Your Personal MP3-Store

Postad 03 november 2009 - 10:34

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1 569 inlägg
  • 0
Min beställning är också gjord med kort men har dock inte fått något sådant mail.

EDIT:
För er som inte orkar att vänta på att mp3-player får in spelare och är villiga att lägga ett par hundringar till så har computeruniverse.net spelaren på lager. Jag stoppade min order hos mp3 och beställde en hos comp idag och spelaren har redan skickats.

Redigerat av stabbe, 03 november 2009 - 15:10.

Postad 03 november 2009 - 15:35

Fnk
  • Fnk
  • Beroende

• 1 098 inlägg
  • 0
Jag fick också ett sådant mail.
Skickade en bild på mitt körkort och kort därefter skickades ordern.

Postad 03 november 2009 - 21:40

tomas_we
  • tomas_we
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0
Faen.. Fick mail nu från mp3-player.de.. Verkar inte komma in i lager där förrän 17/11... Jag som just betalat...

Jaja.. Den som väntar på nå gott.. Får tanka Mkv filer sålänge och bygga upp ett bibliotek åt LGn

Postad 03 november 2009 - 22:02

ateg
  • ateg
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0

Nu är ju detta inget forum man kan kräva svar på utan det är frivillighetsbaserat utan ekonomiska ersättningar...

Om din NAS saknar kan det bli problem men det är nästan omöjligt att svara på utan att du talar om vilken NAS just du äger och sedan kan du hoppas att ngn innehar just en sådan och testat.

Många NAS:ar kan dessutom uppgraderas till DLNA-funktion.

Tyckte inte att jag krävde någonting...

Min NAS är av märket D-link DNS-323 och vad jag vet så kan man inte uppgradera så att den stödjer DLNA.

Postad 03 november 2009 - 22:34

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5 304 inlägg
  • 0

Tyckte inte att jag krävde någonting...

Min NAS är av märket D-link DNS-323 och vad jag vet så kan man inte uppgradera så att den stödjer DLNA.

Although the DNS-323 is not fully DLNA certified, it does follow the majority of DLNA compliance. We have tested 1.04 with the PS3 latest sw(2.10 I believe) and it does stream music, photos, and videos directly from the DNS-323 to the PS3.

Tidigare har det gått att installera twonkymedia på NAS:en och den har DLNA
http://boardsus.play...thread.id=47398

Redigerat av junkan, 03 november 2009 - 22:36.

Postad 04 november 2009 - 11:45

tomas_we
  • tomas_we
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0
Skitlarvig fråga,

Men har spelaren klocka i displayen i stand-bay läget??

Vi håller på att möblera om och undrar om de ska finnas en vanlig klocka i vardagsrummet eller om spelaren har en inbyggd.

Mvh

Postad 04 november 2009 - 13:18

Drofe
  • Drofe
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0

Skitlarvig fråga,

Men har spelaren klocka i displayen i stand-bay läget??

Vi håller på att möblera om och undrar om de ska finnas en vanlig klocka i vardagsrummet eller om spelaren har en inbyggd.

Mvh

Nope, ingen klocka. När den är avstängt är den väldigt mörk.

/D

Postad 05 november 2009 - 11:12

Unregistered80ed05a0
  • Unregistered80ed05a0
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0
Undra bara om någon prövat att koppla till en usb hubb och haft flera externa hårdiskar inkopplade samtidigt, och om det funkar utan problem MVH Palle

Postad 05 november 2009 - 21:47

VBRunner
  • VBRunner
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0

ang. subfiler av .srt typ.

Hur gör du då? Funkar inte för mig, streamat från datorn.

Sent svar, men förhoppningsvis bättre än inget alls:
Jag streamar filerna via Samba/CIFS (Windows inbyggda utdelningsfunktion) och då räcker det att srt-filen har samma namn som mkv-filen för att det ska fungera. Inte omöjligt att det kan krångla om man kör över DLNA, antagligen beroende på vilken servermjukvara man kör...

Postad 05 november 2009 - 22:03

VBRunner
  • VBRunner
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0

Fick aldrig något svar på min fråga så jag ställer den igen!

Om min NAS inte stödjer DLNA kommer jag då att få problem att hitta mina mediafiler på min NAS ifrån BD390:an ?

Din NAS stödjer hur som helst Samba/CIFS vilket även BD390 gör, så det bör inte vara några problem att hitta filerna.

Postad 06 november 2009 - 11:20

FabianPK
  • FabianPK
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0

Sent svar, men förhoppningsvis bättre än inget alls:
Jag streamar filerna via Samba/CIFS (Windows inbyggda utdelningsfunktion) och då räcker det att srt-filen har samma namn som mkv-filen för att det ska fungera. Inte omöjligt att det kan krångla om man kör över DLNA, antagligen beroende på vilken servermjukvara man kör...

Kan också bero på att din sub fil är i UTF8 kodning vilket spelaren inte klarar.

Postad 06 november 2009 - 18:51

Hooch
  • Hooch
  • Forumräv

• 991 inlägg
  • 0
Hur var det nu igen....klarar spelaren av att spela en mkv fil inbränd på en dvd skiva?

Postad 06 november 2009 - 20:49

Brando70
  • Brando70
  • Forumräv

• 651 inlägg
  • 0
När kan man vänta sig att man tillverkar en BLU-RAY spelare som LG BD390 fast med INSPELNING-funktion???

Det bästa är kanske att vänta på en sådan Blu-Ray inspelare med hårddisk! Man vill helst kunna spela in filem och sport från HD-kanaler när man inte är hemma...

Postad 06 november 2009 - 23:24

sven höök
  • sven höök
  • Amatör

• 84 inlägg
  • 0

Hur var det nu igen....klarar spelaren av att spela en mkv fil inbränd på en dvd skiva?

Ja, det funkar galant. Även med .srt-filen om så behövs.

Postad 07 november 2009 - 19:44

Goxx
  • Goxx
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Har just kopplat in min BD390 och har problem med anslutningen till det trådlösa nätverket. Den hittar nätverket och får en 3:a i styrka. När jag ska ansluta lyckas det dock inte. Jag har provat att öppna nätverket (ta bort krypteringen) och att starta om routern, men inget hjälper. Vårt Wii som står bredvid BD390 ansluter utan problem, liksom vår laptop och barnens dator en tappa upp. Min router är en D-Link DIR 655.

Några idéer någon???

Det blir så jobbigt när det inte funkar när man ska dema och förklara för frugan att den är väl värd pengarna och lättanvänd:-(

Postad 07 november 2009 - 21:19

sczcz
  • sczcz
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

Har just kopplat in min BD390 och har problem med anslutningen till det trådlösa nätverket. Den hittar nätverket och får en 3:a i styrka. När jag ska ansluta lyckas det dock inte. Jag har provat att öppna nätverket (ta bort krypteringen) och att starta om routern, men inget hjälper. Vårt Wii som står bredvid BD390 ansluter utan problem, liksom vår laptop och barnens dator en tappa upp. Min router är en D-Link DIR 655.

Några idéer någon???

Det blir så jobbigt när det inte funkar när man ska dema och förklara för frugan att den är väl värd pengarna och lättanvänd:-(

Gå in i routerns inställningar och se till att Securespot är AV. Du kan även pröva att köra med statisk ip.

Postad 07 november 2009 - 21:30

ateg
  • ateg
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
LG BD390 har inget stöd för iso/img filer men om jag packar upp dem så att de ligger i VIDEO_TS mappar på min NAS, kan LG:n då streama dem ?

Postad 07 november 2009 - 23:53

Goxx
  • Goxx
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0

Gå in i routerns inställningar och se till att Securespot är AV. Du kan även pröva att köra med statisk ip.

Tack för svaret.

Läste om Securespot och uppgradering av routern på ett annat forum, så jag uppgraderade stängde av Securespot, men det hjälper tyvärr inte.

Var/hur ställer jag in statisk IP på DB390 när jag aldrig får någon anslutning till nätverket?

Postad 07 november 2009 - 23:58

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

• 1 928 inlägg
  • 0

Japp det gör den.

//Lorryquai

Postad 08 november 2009 - 03:29

Frozen_Plauge
  • Frozen_Plauge
  • Lärjunge

• 400 inlägg
  • 0
Är det någon mer än jag som har problem med att spela upp BD filmer korrekt som inte har DTS-HD MA spår?

Grejen är sådan att när jag spelar upp en film med DTS-HD MA spår så synkar ljud och bild alldeles perfekt men när jag kör en film med Dolby Digital el. Dolby TrueHD spår så får jag en rätt irriterande fördröjning av ljudet.

LG BD390 är kopplad till tv:n (LG 42LC55) via HDMI
& Till Recievern (Denon AVR-1507) med Optisk kabel.

recievern har en audio delay funktion men den kan bara hantera problem där ljudet kommer före bilden och inte som i mitt fall när bilden kommer före ljudet.

Ljudinställningen på 390:ans optiska utgång är DTS Re-Encode (har också testat att köra på primary passthrough utan förändring).

filmer som jag testat med är:

Fungerar perfekt med DTS-HD MA: Let the right one in (US utgåvan), Seven (Holländska utgåvan) The boat that rocked (svenska utgåvan)

Filmer som inte spelas korrekt med Dolby TrueHD: Batman Begins & The Dark Knight (svenska utgåvor)
Filmer som inte spelas korrekt med PCM 5.1 el. Dolby digital 5.1: Pirates of the Caribbean 1 & 2 (UK utgåvor)

Postad 08 november 2009 - 10:58

Goxx
  • Goxx
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0

Tack för svaret.

Läste om Securespot och uppgradering av routern på ett annat forum, så jag uppgraderade stängde av Securespot, men det hjälper tyvärr inte.

Var/hur ställer jag in statisk IP på DB390 när jag aldrig får någon anslutning till nätverket?

Det löste sig av någon anledning när jag skrev fyllde i nätverk manuellt och valde dynamisk IP. Förstår inte varför, men bryr mig inte. Det funkar!!!

Postad 08 november 2009 - 11:45

tomas_we
  • tomas_we
  • Lärjunge

• 446 inlägg
  • 0

Det löste sig av någon anledning när jag skrev fyllde i nätverk manuellt och valde dynamisk IP. Förstår inte varför, men bryr mig inte. Det funkar!!!

skönt för dig! Vet själv hur irreterande det är när man ska visa frun i huset värdet av den nya tekniken, och så skiter det sig..

Postad 08 november 2009 - 19:39

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1 569 inlägg
  • 0
Har nu använt spelaren rätt mycket under helgen. Som ren Blu-Ray spelare har ja inte haft några problem, funkar jätte smidigt, tyst, snabb och ger bra bild. Dock när jag testat USB-sticka och kört några mkv filer så har det nästan hängt sig minst 1 gång för varje klipp. Har senaste fw så är inte det, men kan väl hoppas att det blir stabilare i kommande fw.

Annars är jag väldigt nöjd med spelaren, har använt mig av en ps3 innan och har alltid stört mig på att jag kan höra den under tysta partier i film men nu kan jag slappna av och bara njuta :(

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:13:49
  • Ny surround JTR Noesis 110HT
    mange87a
    2025-05-14 12:44:27
  • Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
    mange87a
    2025-05-14 12:39:27
  • mange87a
    2025-05-14 11:21:14
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.