Call of Duty: Modern Warfare 3 (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
3
|
(16)
|
1 056:- |
Postad 17 November 2011 - 10:02
Postad 17 November 2011 - 10:04
Perfekt att slänga ut en IMS vid bombplatser eller chokepoints
Postad 17 November 2011 - 10:19
Ingen som har kört remote turrent?
Postad 17 November 2011 - 11:05
Ingen som har kört remote turrent?
Ollie knivade min innan jag fick en kill med den.
Postad 17 November 2011 - 11:09
Hur gör du för att skjuta med den. Min bara sitter där när fi springer förbi den och alla kan väl inte ha perken som skyddar för sentries. Skrev nog fel med turrent menar den man skjuter folk med, inte flygfän.Ollie knivade min innan jag fick en kill med den.
Postad 17 November 2011 - 12:27
Vanlig sentry sköter sig själv.
Edit: Eller blandar jag ihop det med Remote Turret?
Redigerat av Unregistered6810b893, 17 November 2011 - 12:30.
Postad 17 November 2011 - 13:04
Various Artists – Call of Duty: Modern Warfare 3
Mycket bra
Postad 17 November 2011 - 13:51
Remote sentry får man styra själv. Minns inte vad det stod för att starta den; 'X' eller nått. Sen skjuter man som vanligt med right trigger när folk springer förbi.
Vanlig sentry sköter sig själv.
Edit: Eller blandar jag ihop det med Remote Turret?
Helt riktigt man placerar den, sen hittar man ett bra ställe att ta skydd på och trycker på "X" för att styra den och skjuter med right trigger som vanligt, oerhört skoj
Postad 17 November 2011 - 15:25
Helt riktigt man placerar den, sen hittar man ett bra ställe att ta skydd på och trycker på "X" för att styra den och skjuter med right trigger som vanligt, oerhört skoj
Jaså den styr man själv! Alltid tyckt den vart så dålig då den inte dödat någon
Postad 17 November 2011 - 15:29
Tryckte nog på alla knappar men missade väl X. Är den utrustad med kamera eller måste man själv se i skottlinjen?Helt riktigt man placerar den, sen hittar man ett bra ställe att ta skydd på och trycker på "X" för att styra den och skjuter med right trigger som vanligt, oerhört skoj
blir att testa ikväll, passa er!
Redigerat av Unregistered7eaa9096, 17 November 2011 - 15:30.
Postad 20 November 2011 - 13:08
Postad 22 November 2011 - 08:22
Autoaim???? Finns det i MP?
Autoaim har funnits i alla COD-spel så vitt jag vet. Både i SP och MP.
Postad 22 November 2011 - 08:26
Autoaim har funnits i alla COD-spel så vitt jag vet. Både i SP och MP.
Aim-assist i MP.
Postad 22 November 2011 - 08:35
Aim-assist i MP.
Jaja, märk på ord du. Gör det.
Rätt, i MP är det ju default med Aim-assist och i SP kan man väl välja om man vill köra med Autoaim eller inte?!
Dock har man väl alltid aim-assist även i SP?
Jag spelar ju aldrig/väldigt sällan SP.
Postad 22 November 2011 - 08:41
Jag märker då rakt inte av nån aim-assist. Den måste vara helt urkopplad på mina vapen.
Eller så är den inställd på knäskålar, för det är oftast där mina skott faller.
Sniper-nissarna däremot. Dom kan dra sina vapen och skjuta rakt ut i luften. Och tro faen att skottet har en tendens att landa i bakhuvidet på en när man försöker springa därifrån.
Kollar man kill-camsen så är döds-träffarna ibland pinsamt långt ifrån en, men man faller ändå ihop som en säck potatis.
Postad 22 November 2011 - 08:50
Mycket märkligt!
Jag märker då rakt inte av nån aim-assist. Den måste vara helt urkopplad på mina vapen.
Sniper-nissarna däremot. Dom kan dra sina vapen och skjuta rakt ut i luften. Och tro faen att skottet har en tendens att landa i bakhuvidet på en när man försöker springa därifrån.
Kollar man kill-camsen så är döds-träffarna ibland pinsamt långt ifrån en, men man faller ändå ihop som en säck potatis.
Kör private, sitt stilla med siktet och låt din polare springa förbi så ska du se att siktet "låser sig på/följer med" honom en bit när han springer förbi. Aim-assist.
Postad 22 November 2011 - 09:06
Med min "spraybild" och första siktpunkt ett par meter från gubbarna tror jag inte det kan finnas någon sådan funktion om den nu inte är urkopplad, men om den är default vad ska jag då skylla på? Stress-tumme kanske
Postad 22 November 2011 - 09:29
Kör private, sitt stilla med siktet och låt din polare springa förbi så ska du se att siktet "låser sig på/följer med" honom en bit när han springer förbi. Aim-assist.
Så det funkar endast om man kör private?
Om jag skulle köra en "vanlig" TDM på live, så finns väl ingen aim-assist? Eller...?
Postad 22 November 2011 - 09:34
Så det funkar endast om man kör private?
Om jag skulle köra en "vanlig" TDM på live, så finns väl ingen aim-assist? Eller...?
Nej, det var ett exempel på att på ett enkelt sätt testa detta.
Jo, aim-assist finns i MP som sagt var och det är default, inget man kan välja att stänga av.
Redigerat av BrittBastard, 22 November 2011 - 09:35.
Postad 22 November 2011 - 09:43
Nej, det var ett exempel på att på ett enkelt sätt testa detta.
Jo, aim-assist finns i MP som sagt var och det är default, inget man kan välja att stänga av.
Gick att stänga av i cod4, i MP.
Vet inte hur det är i MW3 dock för jag spelar knappt det.
Postad 22 November 2011 - 09:44
Ahh, men inte i MW2 va?Gick att stänga av i cod4, i MP.
Vet inte hur det är i MW3 dock för jag spelar knappt det.
Postad 22 November 2011 - 11:12
'Mycket märkligt!
Har du inte stängt av det så finns den med stor säkerhet kvar (Aim assist9
Och angående killcams så laggar dom oftast lite så att sniperscopes inte alltid är rakt på en när man dör. Även quickscopes blir oftast half-scopes eftersom dom skjuter lite före siktet är inne.
Postad 22 November 2011 - 11:22
'
Har du inte stängt av det så finns den med stor säkerhet kvar (Aim assist9
Och angående killcams så laggar dom oftast lite så att sniperscopes inte alltid är rakt på en när man dör. Även quickscopes blir oftast half-scopes eftersom dom skjuter lite före siktet är inne.
Nä..den är nog inte avstängd då....bara inställd på knäskålar....
Ja...det där med scopandet stämmer säkert. Bara frustrerande när det ser ut som dom siktar en halv kilometer ifrån en, och ändå faller man ihop...
Postad 22 November 2011 - 11:38
Min aim assist är inställd på auran runt gubbarna, det bevisade jag igår på första matchen 4-20.Nä..den är nog inte avstängd då....bara inställd på knäskålar....
Ja...det där med scopandet stämmer säkert. Bara frustrerande när det ser ut som dom siktar en halv kilometer ifrån en, och ändå faller man ihop...
Postad 22 November 2011 - 12:25
Min aim assist är inställd på auran runt gubbarna, det bevisade jag igår på första matchen 4-20.
Ha ha!!
Då är knäskåleskjutning bättre...
Redigerat av karlnr9, 22 November 2011 - 12:26.
Postad 22 November 2011 - 13:25
brag over.
Postad 22 November 2011 - 13:37
Har jobbat upp mig på en 2.02 k/d ratio overall nu och vågar knappt spela med risk att gå under gränsen igen. Men är riktigt nöjd med prestationen iaf
Vart det därför du stack så fort jag skulle börja spela MW3 istället för SR3?
Postad 22 November 2011 - 14:00
Vart det därför du stack så fort jag skulle börja spela MW3 istället för SR3?
När var detta? Jag har inte hört att du skulle spela MW3. Jag är sugen på SR3 ikväll dock
Postad 22 November 2011 - 14:03
När var detta? Jag har inte hört att du skulle spela MW3. Jag är sugen på SR3 ikväll dock
Nä. Inget jag sa. Blev bara trött på att lira själv så jag tänkte byta till MW3 eftersom jag såg att du spelade det. Men när jag väl var inne hade du slutat.
SR3 ikväll låter som en plan. Vill visa min käcka nunne-outfit jag har.
Går bra ihop med dubbla Shepard 45 Lvl 4.
Postad 22 November 2011 - 14:49
Synd att det mesta snacket i den här tråden tycks bli OT
Postad 22 November 2011 - 14:50
Har bara hunnit med att spela en gång än så länge men jag gillart! Tyvär har jag väldigt dåligt med tid just nu så vi får se hur mycket spelande det kommer att bli...
Postad 22 November 2011 - 14:58
Postad 22 November 2011 - 18:25
Ahh, men inte i MW2 va?
Tror det gick, men jag kan inte kolla då jag har gjort mig av med den bördan, istället fick jag en ny börda, MW3.
Postad 22 November 2011 - 18:34
Jag kör också mest demolition har gjort det sen MW2. Jag tycker det är extremt svårt att planta ena bomben på vissa kartor speciellt när man spelar med random eller om man säger för lätt att defenda om man jämför med tidigare spel eller vad tycker ni?Vi kör ju mest Demolition fortfarande
Och att man låser upp Tactical Insertion först på lvl 61 vilket jag tycker är ett måste i demolition, fast där har jag använt en token för att låsa upp då jag prestigar.
Postad 22 November 2011 - 19:18
Ja det får vi hoppas, vi har sällan full styrka nuförtden så du får gärna joina oss om du vill när du är inne. Vi kör ju mest Demolition fortfarande
Men faen Ollie!
Demolition är ju svårt! Jag fattade aldrig riktigt taktiken när du, jag och Polo lirade en gång i BLOPS.
Ni visste precis vad som skulle göras och en annan bara sprang efter som en liten hund. Och då dör man ofta ganska snabbt...
Har nästan uteslutande kört TDM hittills. Ska nog börja köra HQ istället. Det var det roligaste i BLOPS tyckte jag.
Postad 23 November 2011 - 15:00
Tycker både att SP samt MP är bättre än tidigare versioner av serien, finns dock fyra saker som jag stör mig på fortfarande.
1. Quickscoping.
2. Dropshot.
3. Noobtube granater som bara försvinner in i tomma intet.
4. Matchmakingen.
Förutom det så säger jag att de fonka!
Postad 23 November 2011 - 15:05
Går inte heller att slå av helt.Kör private, sitt stilla med siktet och låt din polare springa förbi så ska du se att siktet "låser sig på/följer med" honom en bit när han springer förbi. Aim-assist.
Postad 23 November 2011 - 15:54
Det är bara en sak som stör mig överjävligt och det är Quickscooping. Det är fan djävulens påfund och tar ner betyget ordentligt på detta spelSå då var det röstat
Tycker både att SP samt MP är bättre än tidigare versioner av serien, finns dock fyra saker som jag stör mig på fortfarande.
1. Quickscoping.
2. Dropshot.
3. Noobtube granater som bara försvinner in i tomma intet.
4. Matchmakingen.
Förutom det så säger jag att de fonka!
Postad 23 November 2011 - 18:12
Finns ju bara några få som är riktigt bra och som får bra resultat. Eller är det när dom är på ert eget lag som ni stör er på det?
I MW3 ju fortfarande AR det absolut effektivaste och lättaste vapnen att använda.
Postad 23 November 2011 - 20:19
Förut vart jag irriterad över quickscoping, men när man testat själv så är det bra mycket svårare än att köra med ett vanlig AR.
Och dom flesta kidsen som kör quickscoping är jävlar i mig sämst på det och dom är gratis kills
Men är dom skillade så är det bara hatten av, för det ligger förbannat mycket träning bakom det.
Postad 23 November 2011 - 20:58
Postad 23 November 2011 - 23:03
I tidigare spel var det träning och skill bakom QS, i detta spel så kan ni inte säga att fallet är så. Första natten spelet kom så dog jag enbart av QS kändes det som, i Black Ops tog det någon vecka innan jag mötte personer som verkligen kunde gå minst +/- 0 i typ TDM genom att använda sig av QS.
I Black Ops var det inte möjligt att quickscopa, då första halv sekunden inscopad så sköt man random.
En sak som jag både hatar och älskar är däremot akimbo fmg9orna, hatar möta dom, älskar använda dom.
http://youtu.be/45sYUh3XMxk
Redigerat av Unregistered710b3906, 23 November 2011 - 23:03.
Postad 23 November 2011 - 23:42
Jag skäms lite för att jag har den kombon i typ alla mina klasser, förutom en där jag har Stinger.I Black Ops var det inte möjligt att quickscopa, då första halv sekunden inscopad så sköt man random.
En sak som jag både hatar och älskar är däremot akimbo fmg9orna, hatar möta dom, älskar använda dom.
Postad 24 November 2011 - 01:37
Postad 24 November 2011 - 08:19
I tidigare spel var det träning och skill bakom QS, i detta spel så kan ni inte säga att fallet är så. Första natten spelet kom så dog jag enbart av QS kändes det som, i Black Ops tog det någon vecka innan jag mötte personer som verkligen kunde gå minst +/- 0 i typ TDM genom att använda sig av QS.
Kan det vara så att MW3 använder samma snipermekanism som MW2 och att det är därför folk kan snappa upp det snabbt nu, eftersom de är vana vid det? I Black Ops var det i princip omöjligt att snipea bra i början om inte man låg och hardscopeade. Första tiden när man zoomade in så var skottet random.
Och ja, Akimbo FMG9 är helt stört bra, hoppas att de blir nerfade i nästa patch.
Postad 24 November 2011 - 08:44
Haha, precis som jagJag skäms lite för att jag har den kombon i typ alla mina klasser, förutom en där jag har Stinger.
Postad 24 November 2011 - 11:45
Förut vart jag irriterad över quickscoping, men när man testat själv så är det bra mycket svårare än att köra med ett vanlig AR.
Ja, provade en gång i en privat match. Gick ju fan inte att träffa eller så fick man hitmarker men ingen kill.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
24 filmer
1 bild
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?