Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

**Officiell tråd - Samsung Galaxy S2 i9100***

3171 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 19 April 2011 - 11:39

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
håller med vår supermod, nästan alla har vi någon form av pervers dragning till tekniska saker, i mer eller mindre omfattande utsträckning. jag får nitbilden att det är vanligare hos hanar än honor =)

Postad 19 April 2011 - 11:50

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

håller med vår supermod, nästan alla har vi någon form av pervers dragning till tekniska saker, i mer eller mindre omfattande utsträckning. jag får nitbilden att det är vanligare hos hanar än honor =)

Tror du har rätt i det, de är mer intresserade av vad man kan använda en sak till och hur den ser ut än vilka specar prylen har. Om man ska generalisera lite :)
Skulle dock gärna se att SGS2 var lite snyggare får väl se hur den ser ut i verkligheten innan köp, helst bredvid Htc sensation. Ska nog även vänta tills jag ser hur lättrootade lurarna är

Postad 19 April 2011 - 13:26

dannovarius
  • dannovarius
  • Beroende

• 1097 inlägg
  • 0
Angående Apples stämning gissar jag att det inte är iphone 4 de ser likheten med utan snarare 3/3GS. Galaxy S och Iphone 3GS är ju faktiskt ganska lika varann men jag gläds åt att Samsung drar (om än lite) bort från likheterna med Galaxy S2.

Postad 19 April 2011 - 17:04

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
det lär vara gamla modellen. jag läste att såna här saker ofta når förlikningar innan domstol och att dessa förhandlingar kan ta ett bra tag. anledningen till varför stämningen kommer mot galaxy torde i så fall vara att förhandlingarna har brakat samman.

det var sju punkter på stämningsansökan, får vi gissa att det kan ha att göra med ipad och samsungs surfplatta galaxy också?

Postad 19 April 2011 - 17:59

Unregistered5ed9ef49
  • Unregistered5ed9ef49
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0
Som BrittBastard sa...

" Hej Janne, i Sverige lanseras Galaxy S II första utan NFC. Därefter kommer en version med."

http://www.facebook.com/samsungsverige

Postad 19 April 2011 - 18:19

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
De var som fasen..

Ville inte tro BrittBastard :)

Jaja kvittar dock för mig..

Postad 19 April 2011 - 19:58

Arbu11
  • Arbu11
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0
Någon som vet hur långt man får vänta på NFC, och om denna modell kommer bli dyrare? :)

Postad 19 April 2011 - 20:00

Unregistered5ed9ef49
  • Unregistered5ed9ef49
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0

Någon som vet hur långt man får vänta på NFC, och om denna modell kommer bli dyrare? :)

Kostar lika mycket... iaf i England hehe Och dessutom kommer den tidigare dit :P Vet fler som beställt på clove.co.uk nu just pga det här med NFC

Postad 19 April 2011 - 20:04

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

De var som fasen..

Ville inte tro BrittBastard :)

Jaja kvittar dock för mig..

Haha, tack för den du! :P

Som sagt var, NÄR den med NFC kommer här i Sverige är "nu i sommar". Mer än så vet jag inte.

Postad 19 April 2011 - 20:18

tollen88
  • tollen88
  • Forumräv

• 824 inlägg
  • 0
Bara rykten än så länge, enligt netonet får de in versionen av galaxy den andra maj med NFC. Men den som väntar får se ingen ide att spekulera!

Postad 19 April 2011 - 20:28

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Bara rykten än så länge, enligt netonet får de in versionen av galaxy den andra maj med NFC. Men den som väntar får se ingen ide att spekulera!

Dom brukar ju köra med gråimport, så det är inte helt omöjligt.
Men den med NFC från svenska officiella distributörer kommer garanterat inte 2/5.

Postad 19 April 2011 - 20:30

Unregistered5ed9ef49
  • Unregistered5ed9ef49
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0

Detta fick jag som svar:

Samsung Sverige : Hej Janne, i Sverige lanseras Galaxy S II första utan NFC. Därefter kommer en version med.
för 3 timmar sedan · Gilla

Redigerat av Unregistered5ed9ef49, 19 April 2011 - 20:31.

Postad 19 April 2011 - 21:01

tollen88
  • tollen88
  • Forumräv

• 824 inlägg
  • 0
Det sjuka är att man inte vet exakt vad mobilen kommer ha och det är bara 2 veckor kvar till den ska finnas på vissa butiker! Dåligt av samsung!

Postad 19 April 2011 - 21:05

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Det sjuka är att man inte vet exakt vad mobilen kommer ha och det är bara 2 veckor kvar till den ska finnas på vissa butiker! Dåligt av samsung!

Tycker det börjar klarna nu. Problemet är väl att det släpps olika versioner i olika länder och att vissa butiker gråimporterar så det kan vara en annan version än den som släpps i sverige officiellt

Postad 19 April 2011 - 22:29

Bimme
  • Bimme
  • Amatör

• 89 inlägg
  • 0

Vad är det för tillbehör man kan tänkas behöva när man precis fått den? Då menar jag displayskydd, skal och minnesskort? Jag ska i alla fall trycka i ett 32 gig minnesskort. Men skal och displayskydd kan man köpa detta någon stans redan. Behövs displayskydd när det är gorilla glas?

Jag beställde ett skalskydd ifrån ebay förra veckan, har redan kommit (från Hong-Kong). Inte så snyggt, men man får en bra uppfattning om storleken. Kostade dessutom bara 20 kr.
Köpte ett par pennor till capasitiv touch skärm för samma pris...

Postad 19 April 2011 - 23:08

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
guess what... en dag till har gått. bara typ 20 dagar kvar eller något. suck...

Postad 19 April 2011 - 23:38

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1586 inlägg
  • 0
Blev en avbeställing pga saknaden av NFC. Får se hur länge det tar innan dom med kommer. Sen är det väl inte hela sanningen, jag vill läsa lite intryck och så innan jag köper. Lite rädd för att Samsung gör bort sig i mjukvaran.

Redigerat av New Player, 19 April 2011 - 23:39.

Postad 20 April 2011 - 00:02

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Blev en avbeställing pga saknaden av NFC. Får se hur länge det tar innan dom med kommer. Sen är det väl inte hela sanningen, jag vill läsa lite intryck och så innan jag köper. Lite rädd för att Samsung gör bort sig i mjukvaran.

Ska bli roligt att se hur lätt det är att gömma touchwiz, hoppas att inget av det dyker upp om man kör annan launcher och lockscreen. Sense är bedrövligt, rätt som det är så får man upp sense lock och ibland ävens sense launcher, särskilt efter omstart.

Postad 20 April 2011 - 00:13

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
förklara vad det är du skriver för oss ej insatta, goldie. gömma touchwis? vad är touchwiz? sense lock?

Postad 20 April 2011 - 00:47

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

förklara vad det är du skriver för oss ej insatta, goldie. gömma touchwis? vad är touchwiz? sense lock?

Ska försöka :)

Launcher är det gränssnitt du ser på telefonen, när man köper en telefon så ser den ut på ett sätt som tillverkaren har bestämt och med applikationer som tillverkaren lagt in tex kontakter, telefonhantering, musikspelare, skärmlås osv. Om de inte använder android standard (vanilla) som är väldigt begränsad.
Samsungs egen launcher heter touchwiz, Htcs heter sense. På android kan man lägga in andra launchers om man inte är nöjd med det man får och även andra program för musik, skärmlås, sms, kontakter osv.
Problemet är att man inte som standard kan avinstallera eller blockera orginalet på ett enkelt sätt, för att göra det måste man roota (låsa upp systemet) och köra särskilda program.

Jag har en Htc Legend i dagsläget och därmed sense som standard, men jag gillar inte sense utan kör istället en launcher som heter Spb Shell 3D Som är den snabbaste launcher jag testat trots att den är relativt komplicerad dock inte så flexibel som tex Launcher pro.
Till den kör jag en lockscreen som heter GOTO som är betydligt mer kraftfull än sense egen.

Som sms-program så använder jag Handcent sms som även den är rejält mycket mer användbar och snyggare än standard.

Problemet är att ibland så dyker det upp saker från sense som man inte använder, lockskreen rätt ofta, särskilt precis efter omstart, ibland hela sense launcher. Iofs inga stora problem men ´irriterande. Nu hör min telefon till de som är knepigast att roota och därför har jag inte gett mig på det en gång till, hade rootat, men sen uppdaterades android och root försvann.

Hoppas du blev något klokare.

Postad 20 April 2011 - 08:26

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
tackar för den pedagogiska förklaringen, jag blev väldigt mycket klokare. samsung skulle ju göra det lätt att roota sina mobiler nu också, så det blir väl najs? :)

just tusan, två saker till: gäller garantin på rootade telefoner? varför vill tillverkare begränsa deras egna produkter om det finns önskemål från användarna att ha produkterna öppna? pengar?

Redigerat av Zartok, 20 April 2011 - 08:51.

Postad 20 April 2011 - 09:08

yhrn
  • yhrn
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0

tackar för den pedagogiska förklaringen, jag blev väldigt mycket klokare. samsung skulle ju göra det lätt att roota sina mobiler nu också, så det blir väl najs? :)

just tusan, två saker till: gäller garantin på rootade telefoner? varför vill tillverkare begränsa deras egna produkter om det finns önskemål från användarna att ha produkterna öppna? pengar?

Nej, garantin gäller normalt inte. Dock går det ofta att återställa telefonen om man rootat så att det inte märks.

Ur tillverkarnas synvinkel är det ju inte så konstigt att man inte vill göra det FÖR enkelt att roota eftersom då skulle fler personer med lägre teknisk kompetens göra det och då får fler personer med lägre teknisk kompetens större möjlighet att sabba sin lur och då får tillverkarnas supportpersonal mer att göra.

Redigerat av yhrn, 20 April 2011 - 09:09.

Postad 20 April 2011 - 09:45

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Vissa operatörer i tex staterna har fixat att du inte kan använda mobilen som modem till dator utan måsta betala cash för en sån funktion varje månad...Rootar man tex telefonen så kan man komma runt en sån låsning...

Och deras specialprogram de lagt till kan frysas eller helt enkelt tas bort..

Postad 20 April 2011 - 09:52

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Nej, garantin gäller normalt inte. Dock går det ofta att återställa telefonen om man rootat så att det inte märks.

Ur tillverkarnas synvinkel är det ju inte så konstigt att man inte vill göra det FÖR enkelt att roota eftersom då skulle fler personer med lägre teknisk kompetens göra det och då får fler personer med lägre teknisk kompetens större möjlighet att sabba sin lur och då får tillverkarnas supportpersonal mer att göra.

Root är ju låst även på Nexus (som kör vanilla) Finns säkert flera skäl till att man låser, en anledning är som du skriver att man inte ska ta bort filer som är viktiga, en annan är att en rootad lur får minskad säkerhet iom att man kan byta och trixa med systemfiler så ger det större möjligheter till virus och på andra sätt sabba sin lur genom att tex klocka sin cpu mm.
Ytterligare en är att man tex kan plocka bort låsningar till operatörer. I sverige kanske det inte kan ses så farligt vi har ganska små förändringar i en operatörlåst lur, men i utlandet så låser man upp sina abonnenter på ett helt annat sätt och tar även betalt för saker som tetering mm.

Hur svår en lur är att roota varierar som tex LGs värstinglur funkar med oneclickroot som är superenkel att använda. SE släpper verktyg till ARC inte bara för att roota utan som gör det möjligt att lägga in en helt egen rom dvs inte bara gör luren rootad utan även låser upp bootloadern vilket man i dagsläget är ensamma om och som är helt motsatt mot X10 där man inte till fullo lyckats knäcka bootloadern än (om det inte är fixat de senaste dagarna)

De flesta telefoner blir på ett eller annat sätt öppnade både root och bootloaders för den som vill sätta sig in i vad det innebär så är Xda-developers forum ett bra ställe att börja på

Postad 20 April 2011 - 20:52

BlackZam
  • BlackZam
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0
Fick svar från Samsung Sverige idag om Galaxy S II och NFC

Och det svar jag fick är att Galaxy S II kommer stödja NFC.

Då är frågan har Galaxy S II hårdvarustödet för NFC och det är mjukvara folk har haft olika information om eller?
Förvirringen är total, men Galaxy S II har åter igen seglat upp till första plats på tänkbara mobiler för mig.

Postad 20 April 2011 - 21:02

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Då är frågan har Galaxy S II hårdvarustödet för NFC och det är mjukvara folk har haft olika information om eller?
Förvirringen är total, men Galaxy S II har åter igen seglat upp till första plats på tänkbara mobiler för mig.

Det där tror jag inte på. Om dom inte har ändrat sig dom senaste dagarna.
Exakt hur frågade du och vad, exakt, fick du för svar?

Återigen, det svaret jag har fått är att utan NFC kommer nu snart och med NFC "i sommar".

Postad 20 April 2011 - 21:33

Unregistered5ed9ef49
  • Unregistered5ed9ef49
  • Lärjunge

• 384 inlägg
  • 0
Hur många jobbar det egentligen hos samsung? Man kanske borde ta jobb där å styra upp saker och ting! Den ena säger si till vissa och så till vissa leverantörer (tex katshing). Snacka om å ha det rörigt!

Postad 20 April 2011 - 21:33

Megaman2
  • Megaman2
  • Forumräv

• 616 inlägg
  • 0

Det där tror jag inte på. Om dom inte har ändrat sig dom senaste dagarna.
Exakt hur frågade du och vad, exakt, fick du för svar?

Återigen, det svaret jag har fått är att utan NFC kommer nu snart och med NFC "i sommar".

jag tror att nykeln till det hela är "stödjer". vilket innebär att om kretsen finns i telefonen (vilket den inte gör föräns till sommaren) så fungerar det. "stödjer".

Postad 20 April 2011 - 21:34

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Samsung har skjutit upp swedroids testexemplar av någon anledning..
Kanske sista minuten mjukvarufix ?

Eller Samsung kanske inte själva vet vad telefonen innehåller ;)

Postad 20 April 2011 - 21:39

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Låter otroligt för de artiklar som tagit upp saken har tydligt sagt att de telefoner som säljs utan nfc inte ska gå att uppdatera, om det enbart vore mjukvara så hade det ju gått att fixa med en uppdatering. Om det står skrivet i olika artiklar så bör det vara nån presschef som sagt det utåt. Support har jag alltid svårt att tro på då många som jobbar på sånna ställen inte har en aning. Ringer man en support 3 gånger och pratar med 3 olika så får man 3 olika svar oavsett vad man frågar om. Många är duktiga och kunniga men långtifrån alla.

Postad 20 April 2011 - 22:28

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0

Samsung har skjutit upp swedroids testexemplar av någon anledning..
Kanske sista minuten mjukvarufix ?

Eller Samsung kanske inte själva vet vad telefonen innehåller :D

Dom tar nog en sista koll nu ;)

Postad 20 April 2011 - 22:40

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Grabbar det går rykten om att de ska finnas nå som heter NFC i våra telefoner som vi ska börja sälja om 2 veckor ;)
Kan ni öppna en låda och se om det verkligen stämmer ?

Och de här med MHL,vad kan det vara ?
Tror ni vi måste skicka med nån sorts sladd ?

Ungefär så tror jag de kan låta hos snubbarna på Samsung :D

Postad 20 April 2011 - 22:47

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
tja, all i know is that is has gone another day now ;)

är det normalt att samsung inte känner till releasedatumet två-tre veckor innan releasen?

Postad 20 April 2011 - 22:49

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Tror de lär dröja längre..
Men ja hoppas på att bli överaskad ;)

Postad 20 April 2011 - 22:58

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Tror de lär dröja längre..
Men ja hoppas på att bli överaskad ;)

Sensation kanske hinner ut först :D

Postad 20 April 2011 - 23:02

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Ja vad vet man ;)

Postad 20 April 2011 - 23:07

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Ja vad vet man ;)

Enligt HTC sensations sida på facebook så släpper vodafone den v.21 står inget av resten av europa.

Postad 21 April 2011 - 09:32

Meemisen
  • Meemisen
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Nytt lagerdatum på NetOnNet 13/5 ;)

Postad 21 April 2011 - 11:02

tollen88
  • tollen88
  • Forumräv

• 824 inlägg
  • 0
Såg det med nu surt!

Postad 21 April 2011 - 11:48

noone2k
  • noone2k
  • Amatör

• 53 inlägg
  • 0
Min Nokia har i dagarna fått glapp i laddningskontakten :) Med andra ord, det lutar åt en ny telefon...Något som jag har tyckt om med den är GPSen, FM-sändaren och fysiskt tangentbord. Det finns i princip inga telefoner med FM-sändare förutom N8. Men hur fungerar det med svenska tecken på en samsung? Kommer det separata knappar för det "out of the box" eller behöver man fixa med egen programvara?
Och sen det där med GPS, jag har haft gratis kartor och navigering med min nokia, hur har GPS-delen fungerat i tidigare samsungtelefoner, vilket program rekomenderas och vad kostar detta?

Postad 21 April 2011 - 11:55

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Min Nokia har i dagarna fått glapp i laddningskontakten :) Med andra ord, det lutar åt en ny telefon...Något som jag har tyckt om med den är GPSen, FM-sändaren och fysiskt tangentbord. Det finns i princip inga telefoner med FM-sändare förutom N8. Men hur fungerar det med svenska tecken på en samsung? Kommer det separata knappar för det "out of the box" eller behöver man fixa med egen programvara?
Och sen det där med GPS, jag har haft gratis kartor och navigering med min nokia, hur har GPS-delen fungerat i tidigare samsungtelefoner, vilket program rekomenderas och vad kostar detta?

Tangentbord finns en uppsjö på market, jag använder scandinavian keyboard.
Gps finns ju och kartor från googlemaps laddas hem när de behövs, tyvärr har google inte släppt navigation i sverige, men det finns en hackad version på XDA som man kan ladda hem, alternativt köpa tex navigon eller copilot mfl, vill minnas att de kostade ca 500kr med ett års uppdateringar, jag kör navigon och är mycket nöjd med det, lagrar dock sina kartor lokalt i telefonen.

Synd att inte telia har samma erbjudande för alla telefoner som man har med SE ARC och Play som säljs med telia navigator

Redigerat av Unregisteredc96d6be8, 21 April 2011 - 11:59.

Postad 21 April 2011 - 12:04

noone2k
  • noone2k
  • Amatör

• 53 inlägg
  • 0

Tangentbord finns en uppsjö på market, jag använder scandinavian keyboard.
Gps finns ju och kartor från googlemaps laddas hem när de behövs, tyvärr har google inte släppt navigation i sverige, men det finns en hackad version på XDA som man kan ladda hem, alternativt köpa tex navigon eller copilot mfl, vill minnas att de kostade ca 500kr med ett års uppdateringar, jag kör navigon och är mycket nöjd med det, lagrar dock sina kartor lokalt i telefonen.

Synd att inte telia har samma erbjudande för alla telefoner som man har med SE ARC och Play som säljs med telia navigator

Jag tycker det är bra att lagra kartorna i telefonen så det är det jag siktar på då man inte alltid har täckning/är i Sverige. Det låter ju bra. Det enda jag grämer mig över är FM-sändare, men man kan väl inte få allt? :)

Postad 21 April 2011 - 13:01

Unregistered44335
  • Unregistered44335
  • Lärjunge

• 370 inlägg
  • 0
Låter ju inge vidare att de har skjutit upp Swedroids textexemplar. Skulle vara ganska lätt just nu att sätta upp en jätteboll med rykten med tanke på hur stor överanalysen är över features. Känns som om 97% köper en telefon över vilka funktioner den har på pappret och inte hur den fungerar. Jag är väl själv inte så mycket bättre, så så vill man ju ha supersamoled plus + :)

Hoppas jag har fel, men jag tror inte man håller annat än i bästa fall i en S2:a innan midsommar!

Postad 21 April 2011 - 13:06

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Joo köper man en mobil med olåst bootloader så kvittar mjukvaran :)

Postad 21 April 2011 - 13:19

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Låter ju inge vidare att de har skjutit upp Swedroids textexemplar. Skulle vara ganska lätt just nu att sätta upp en jätteboll med rykten med tanke på hur stor överanalysen är över features. Känns som om 97% köper en telefon över vilka funktioner den har på pappret och inte hur den fungerar. Jag är väl själv inte så mycket bättre, så så vill man ju ha supersamoled plus + :)

Hoppas jag har fel, men jag tror inte man håller annat än i bästa fall i en S2:a innan midsommar!

På de flesta androider så är ju hårdvaran det enda man inte kan göra nått åt, finns några få undantag som antingen är svårhackade eller intresset av kockar som utvecklar nya rom är lågt.

Postad 21 April 2011 - 17:50

Bimme
  • Bimme
  • Amatör

• 89 inlägg
  • 0
Någon som sett några tester på hur bra den är att ringa med?
Dvs hur bra fungerar den i områden med låg täckning, hur bra klarar den att byta mellan basstationer etc jämfört med andra telefoner.
Även hur bra datatrafik fungerar jämfört med andra telefoner vid dålig täckning.

Postad 21 April 2011 - 18:42

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
hahaha, det där är nog den enda frågan som INGEN har ställt när man disskuterat mobilen. hur är den att RINGA med? *asg*

Postad 21 April 2011 - 18:51

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

hahaha, det där är nog den enda frågan som INGEN har ställt när man disskuterat mobilen. hur är den att RINGA med? *asg*

Jag är helt övertygad om att den inte kan vara sämre än legend med 3-abb där jag bor :) Fick byta till telia så blev det skapligt, men polare med andra telefoner har klarat det bättre även med 3 så jag har nog den sämsta som finns :)

Postad 21 April 2011 - 19:24

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Ringa :)

Vad är det för nå?
Gör folk det än när de finns sms/mail/msn/facebook? :)

Postad 21 April 2011 - 19:26

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Ringa :)

Vad är det för nå?
Gör folk det än när de finns sms/mail/msn/facebook? :)

Mamma har ju precis lärt sig öppna sms, tar väl ett tag till innan hon lärt sig skriva :) :)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.