Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

DriveClub [PS4]

810 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
DriveClub (PS4) (PlayStation 4-spel) 9 8.294116 (16) 199:-

Postad 09 October 2014 - 09:50

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Finns det att ladda ännu?

Ok, varför kan jag inte ladda hem det ännu? Det är bs. På e3 skulle det vara den fulla versionen minus några bilar, nu är det minus 80% av bilarna. Det skulle ha släppts för ett år sen men blev uppskjutet och nu ska man luras att köpa hela spelet eftersom dom inte släpper den lilla gratisversion som utlovats?

Sony, ni gör mig riktigt besviken...

Du får vänta ett par dagar tills de fixat serverproblemen eller så köper man det och spelar direkt.

Redigerat av Unregistereddc471864, 09 October 2014 - 09:50.

Postad 09 October 2014 - 10:01

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Jasså, jag trodde att det var det vanliga serverproblemet, inte att dom är konstant överbelastade :)

Postad 09 October 2014 - 11:06

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Du får lära dig att inte ha så höga förväntningar på allt Zartok. ;)

Postad 09 October 2014 - 11:20

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
som att jag brukar ha det?

visst har ni hört talas om no mans sky? det kommer bli det bästa spelet någonsin! :D
skämt åsido, jag har faktiskt inte sett fram emot just driveclub alls (syns då jag inte skrivit i tråden). däremot så känns det som att det hade varit kul att testa nu när jag har två lediga dagar över =)

Postad 09 October 2014 - 11:43

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

• 2899 inlägg
  • 1
Några saker jag stör mig på efter ganska många timmars spelande:

Spelet är väldigt mörkt ! Ofta får man gissa vart man skall svänga! Ser inte alls fram emot nån väder patch med regn och dylikt, då blir det väl ännu mörkare !

Man kan inte se hastighetsmätaren i huden när man kör cockpit view !

Man måste köra perfekta varv... Spelar ingen roll hur snabbt du kör och lämnar dina motståndare bakom dig... Gör du minsta fel så är dem direkt i kapp dig!

Slutligen! Varför är man en tjej bakom ratten?;)

Redigerat av vinncent, 09 October 2014 - 11:43.

Postad 09 October 2014 - 12:30

solitarypredator
  • solitarypredator
  • Lärjunge

• 440 inlägg
  • 1

Det är ett bra spel.

Tycker DU ja, större delen av recensionerna och internet säger annorlunda.

Postad 09 October 2014 - 12:41

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Slutligen! Varför är man en tjej bakom ratten? ;)

För att Aftonbladet inte ska klaga på sexism. Så det är gummibands-AI alltså =/?

Att det är ett arkadspel kan nog ha att göra med att de inte vill konkurrera med sig själva (GT). Dumt att ha två spel i exakt samma genre.

Postad 09 October 2014 - 12:49

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0
Någon som hört om Bundle?
Hittat på MM för 4290:- bara. Känns ju som det borde ginnas att vraka bland, eller är det för tidigt?

Postad 09 October 2014 - 14:29

Lycksen
  • Lycksen
  • Användare

• 114 inlägg
  • 0

Hittat på MM för 4290:- bara. Känns ju som det borde ginnas att vraka bland, eller är det för tidigt?

http://www.electrowo...b-vit-driveclub

Postad 09 October 2014 - 14:31

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Lirar alltid med tjejer om man kan, så det är ju bra :)

Postad 09 October 2014 - 14:52

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

• 2899 inlägg
  • 0

Lirar alltid med tjejer om man kan, så det är ju bra :)

Otippat....

Postad 09 October 2014 - 15:45

D-J
  • D-J
  • Forumräv

• 656 inlägg
  • 0

som att jag brukar ha det?

visst har ni hört talas om no mans sky? det kommer bli det bästa spelet någonsin! :D

Jinxa för F-n inte "No mans sky" nu!

Tänkte förhandsboka Driveclub så sent som i måndags men struntade i det då jag började misstänka att det drogs mer åt arkadhållet efter att ha sett lite klipp (bla inside sim racings video) Inget fel på arkadracers men jag hade hoppats på att det här skulle vara mer simulator än vad det verkar vara.
Kommer nöja mig med gratisversionen och hoppas på att Project cars mättar mitt simulatorbehov och köpa The Crew som arkadracer ist.

Postad 09 October 2014 - 17:40

Krille_holm
  • Krille_holm
  • Användare

• 107 inlägg
  • 0

Jag köpte en vit bundle från EG för 3990 och hämtade ut paketet nyss.

Postad 09 October 2014 - 18:48

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0

Jag köpte en vit bundle från EG för 3990 och hämtade ut paketet nyss.

Får kolla på det, tack!

Postad 09 October 2014 - 19:01

Arasjo
  • Arasjo
  • Wannabe

• 46 inlägg
  • 0

Några saker jag stör mig på efter ganska många timmars spelande:

Spelet är väldigt mörkt ! Ofta får man gissa vart man skall svänga! Ser inte alls fram emot nån väder patch med regn och dylikt, då blir det väl ännu mörkare !

Man kan inte se hastighetsmätaren i huden när man kör cockpit view !

Man måste köra perfekta varv... Spelar ingen roll hur snabbt du kör och lämnar dina motståndare bakom dig... Gör du minsta fel så är dem direkt i kapp dig!

Slutligen! Varför är man en tjej bakom ratten? ;)

Håller med, är sjukt mörkt på vissa banor. Sitter och kör så jag ser ratt mm, nytt spelsätt för mig men kommer in i det rätt fort.
Om det inte var med glimten i ögat så går det ju givetvis att byta till manlig förare i settings, Inte för att det blev bättre för mig ;)

Ser att online börjar komma igång nu, dock väldigt svårt att komma in på något race

Postad 09 October 2014 - 22:42

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

• 2258 inlägg
  • 0

Så det är gummibands-AI alltså =/?

Damnit - min största farhåga besannades precis... Skönt att det inte förbokades men ser ändå fram emot att testa PSN+ varianten.

Postad 10 October 2014 - 12:17

Megaman1
  • Megaman1
  • Beroende

• 1193 inlägg
  • 0
Tankade ner detta igår. Helt ok att köra nått lopp då och då som variation på alla fps. Lite seg styrning. Men helt ok för en annan som inte är så glad för bilspel annars.

Postad 10 October 2014 - 13:49

WarpGuN
  • WarpGuN
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0
släppte dom PIX the CAT isället för driveclub? :blink: (Psn+)
för denna fanns väl inte o ladda ner i onsdags?

Redigerat av WarpGuN, 10 October 2014 - 13:51.

Postad 10 October 2014 - 15:04

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

• 1298 inlägg
  • 0
Jo den fanns i onsdags.
Sen är det dessutom ett jävligt roligt spel, rekommenderas.

Postad 10 October 2014 - 15:55

WarpGuN
  • WarpGuN
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0

Jo den fanns i onsdags.
Sen är det dessutom ett jävligt roligt spel, rekommenderas.

aha missade det, tack

Postad 10 October 2014 - 17:04

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0
Nu har det blivit 2 timmar med spelande.
Det enda som jag stört mig på än så länge är bestraffningarna! Varför blir inte AI bestraffade för samma saker??

BTW, är Driveclub-servrarna nere nu? Kan inte göra något multiplayertjosan...

Postad 10 October 2014 - 17:51

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Köpte det nu i brist på annat. Tar väl halva kvällen att få ner det bara.

Postad 10 October 2014 - 19:34

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

• 2899 inlägg
  • 1
Level 22 nu.... Kör en Pagani på en smal väg.... Det går minst sagt FORT! Herregud!!!

Postad 10 October 2014 - 21:35

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Level 22 nu.... Kör en Pagani på en smal väg....

Finns det några andra än smala i spelet? Har också lirat fram till lvl 17 kanske idag.

Du kan förvisso inte köra ifrån tvåan men man måste ju inte köra perfekta varv på långa vägar i början. Jag gör misstag och kommer ändå etta nästan hela tiden. Bör bli svårare ju snabbare det går dock, men man lär fortfarande kunna dra nytta av den obefintliga skademodellen för att krocka sig fram på bilar och vägräcken.

Jag tycker väl det är hyfsat men är framförallt besviken på grafiken på miljöerna som jag trodde skulle vara mycket bättre. Ser gammalt ut. De kunde lika gärna gjort en Forza med publiken dessutom, hade sett bättre ut.

AI:n är dessutom väldigt enkel, kör på en förprogrammerad linje och hänger på dig som blodiglar oavett hur bra du kör. Kör ifrån på raksträckorna och sniglar i svängarna. Det finns spel från förra generationen som gör det mycket bättre.

Postad 11 October 2014 - 10:09

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0
Ja första intrycket av DriveClub imponerar inte. Plus att en del saker verkar vara låsta eftersom jag inte levlar upp i klubben då servarna ligger nere. Glad att jag inte betalat något för detta.

Postad 11 October 2014 - 12:05

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

AI:n är dessutom väldigt enkel, kör på en förprogrammerad linje och hänger på dig som blodiglar oavett hur bra du kör. Kör ifrån på raksträckorna och sniglar i svängarna. Det finns spel från förra generationen som gör det mycket bättre.

Jag märkte det på en bana där en bil nästan håller på att volta i första kurvan... Han gör om samma misstag VARENDA gång.

Inte bra...

Postad 11 October 2014 - 15:42

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0
Har nog lagt 4 timmar på spelet nu och i lvl 17.
Rent spontant så är det nog bara AIn som stör mig i nuläget, långt ifrån AIn i t.ex. GT.
Att banorna är mörka och smala är ju lite tråkigt, men vad har man för val? Det kan inte alltid vara sol!

Samtidigt oerhört korkad. Varför får de preja och krocka undan mig utan bestraffning?
Ne, det finns oerhört mycket att förbättra med detta spelet.

EDIT: Någon som hört något om MP-delen?
Fick nog kört 1 eller 2 race igår under ungefär 40 minuter, idag kan jag inte ansluta.

Redigerat av MartinAberg, 11 October 2014 - 15:42.

Postad 11 October 2014 - 15:55

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

EDIT: Någon som hört något om MP-delen?
Fick nog kört 1 eller 2 race igår under ungefär 40 minuter, idag kan jag inte ansluta.

Den fungerar inte för det mesta än så länge. Synd på alla bilar som är låsta under klubberfarenhet.

Att banorna är mörka och smala är ju lite tråkigt, men vad har man för val? Det kan inte alltid vara sol!

Ibland är det ju dag när man startar och så blir det natt under tiden man kör ett treminuterslopp...

Driftingen känns också rätt tveksam, inte som PGR direkt. Men ändå rätt kul att jaga tre stjärnor. Time trial är också bättre än de vanliga banorna där man kör mot AI:n.

En sak jag saknar som inte verkar finnas i många bilspel längre fastän det borde vara standard i alla modes där det går är att man får uppdateringar med jämna mellanrum hur man ligger till. Som i de gamla Colin-spelen där banorna var indleade i fem segment t.ex. och man såg hur många tidsenheter man låg före eller efter vid varje segment.

Finns inte när man kör första varvet i time trial, bara när man sedan kör mot sitt spöke. Men man ser ju ändå spöket.

Postad 11 October 2014 - 16:14

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0
Jag har "Inga" problem med ljussättningen. Visst blir det en utmaning när solen ligger precis så lågt att man inte ser banana framför sig, men det är ju precis som i verkligheten.. hur många gånger kommer man inte i 90 på essingeleden och solen står lågt och man ser ingenting...

Mörkret e inte heller överdrivet på något sett... Enda man kan ha issues med e den snabba övergången, men så är det ju ofta i verkligheten med.. inte så ofta för oss som har långsamma solnedgångar, men när solen går bakom ett högt berg eller när solen på kontinenten precis håller på att gå ner så går det snabbt. Okej, inte SÅ snabbt, men ja.. snabbt.

Nä, det enda problemet jag ser är nätverksproblemen mot servrarna, arnars tycker jag att det e ett kul spel. Men så tycker jag att need for speed och alla andra bilspel e bra de med...

Postad 11 October 2014 - 16:25

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Enda man kan ha issues med e den snabba övergången, men så är det ju ofta i verkligheten med.. inte så ofta för oss som har långsamma solnedgångar, men när solen går bakom ett högt berg eller när solen på kontinenten precis håller på att gå ner så går det snabbt. Okej, inte SÅ snabbt, men ja.. snabbt.

Det går på två/tre minuter på vissa ställen i verkligheten, men inte från att det är dagsljus som det kan vara i spelet. Det är uppspeedat såklart för att det är ett spel.

Men det är inte någonting som stör mig direkt, bara en observation.

En annan sak är att, finns det något bra sätt att se vilken bana man kör på? Ibland står det ju vilket land man är i men ofta har jag ingen aning, men jag kanske missar något.

Postad 11 October 2014 - 16:30

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0
Om jag minns rätt så står tidsgången vid uppstarten va?
I vissa race är det x60 och vissa x15

Postad 11 October 2014 - 16:39

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0
Jag var ganska hypad på Driveclub förut i tron om att spelet hade potential att bli ett nytt Gran Turismo. Tyvärr verkar spelet vara lite väl "arkadigt" för att passa mig och jag avvaktar nog med ett köp tills spelet hamnar i reakorgen.

Postad 11 October 2014 - 19:19

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 1
Kommer någon kompensation för serverstrulet utgå tro?
Rockstar var ju rätt generösa gällande GTA V...

Jag var ganska hypad på Driveclub förut i tron om att spelet hade potential att bli ett nytt Gran Turismo. Tyvärr verkar spelet vara lite väl "arkadigt" för att passa mig och jag avvaktar nog med ett köp tills spelet hamnar i reakorgen.

Det gör du helt rätt i!
Jag har hållt räkningen inför Driveclub-släppet, men med facit i hand kunde jag lika väl väntat 1 månad till och köpt en bundle med GTA V...

Postad 11 October 2014 - 22:46

Belic
  • Belic
  • Användare

• 220 inlägg
  • 0
Har de skippat gratis versionen helt nu eller? Den rabatterade ps+ versionen finns ju ute..

Postad 11 October 2014 - 23:16

Krille_holm
  • Krille_holm
  • Användare

• 107 inlägg
  • 0
Finns det nån mhb "club"? I sånt fall Adda gärna mig! Znille85! Eller hur funkar klubbarna?

Postad 11 October 2014 - 23:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 1
Körde mer idag. Time trials och driftutmaningar är som sagt rätt roligt för körlänslan/styrningen är bra nog. Det är när AI:n blandas in som det blir tokigt.

Tänkte ta de stjärnor jag inte tagit i olika race och började med en i en cup där man skulle köra 201 km/h. Tänkte backa och prova i backen i början men efter 3 sekunder återställdes bilen för man får absolut inte köra utanför spelets programmerade väg. Inte utanför banan, inte baklänges, inte ta hörn på annat sätt än som spelet vill, inte krocka. Straff och återställningar, aja baja. Mest linjära racern någonsin.

Oh well, jag körde vidare, de hade ett försprång på runt 30 sekunder så jag tänkte att jag kan ta det i backen nära slutet när ingen AI krockar in i mig eller är i vägen. Tror ni inte jag kommer ikapp de j-vlarna ändå? 30 sekunder och jag vinner loppet. Samma AI som aldrig kommer mer än 2 sekunder efter en i mål kan inte hålla ett försprång på en halv minut.

Men trots allt, jag klarade 201 km. Bara att avsluta tävlingen och ro hem stjärnan. Eller va? Jag måste spela klart näst race? Fastän jag redan tagit övriga stjärnor? O-kej. Hur tänkte de där? Missar man en stjärna i en cup med tre race så måste man köra om hela cupen, riktigt bra design.

Finns inga baklyktor heller, körde i mörkret och kollade bakåt, helt mörkt.

Så många konstiga missar i detta spel.

Postad 12 October 2014 - 01:35

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0

Så många konstiga missar i detta spel.

Postad bild

Det är sådana där missar som drar ner helhetskänslan i ett spel. Suck, jag ville ju ha ett riktigt bra och välgjort racinglir till PS4:an. Gärna igår. Nåväl, Gran Turismo 7 kommer väl förr eller senare till PS4. Typ 2018... :)

Postad 12 October 2014 - 05:54

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 1

Det är sådana där missar som drar ner helhetskänslan i ett spel. Suck, jag ville ju ha ett riktigt bra och välgjort racinglir till PS4:an. Gärna igår. Nåväl, Gran Turismo 7 kommer väl förr eller senare till PS4. Typ 2018... :)

Håll ett öga på Project Cars också, som kommer 21 november. I år. ;)

Postad 12 October 2014 - 09:29

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

Finns det nån mhb "club"? I sånt fall Adda gärna mig! Znille85! Eller hur funkar klubbarna?

Hittills har jag inte ens kommit in på klubbdelen i spelet. Känns lagom kul.

Postad 12 October 2014 - 12:59

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Hittills har jag inte ens kommit in på klubbdelen i spelet. Känns lagom kul.

Det verkar som att det fungerar som så att ett begränsat antal kan komma in och när någon lämnar så kan en annan komma in. Inte optimalt.

Postad 12 October 2014 - 13:12

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

Det verkar som att det fungerar som så att ett begränsat antal kan komma in och när någon lämnar så kan en annan komma in. Inte optimalt.

Jobbigt när man skall skriva en recension och inte ens kan testa online-delen. Jag gillade att Sonys förklaring till att man skickade ut recensionsexemplar sent var att recensenterna skulle få uppleva de sociala aspekterna av spelet också då de var viktiga.

Postad 12 October 2014 - 13:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Jo fast PR-gubbarna visste ju inte att det skulle bli överbelastning, de tänkte som Activision med Destiny.

Nej det kan väl inte vara någon av recensionerna som har testat online tillräckligt.

Postad 12 October 2014 - 19:09

Unregisterede2b4eaab
  • Unregisterede2b4eaab
  • Lärjunge

• 372 inlägg
  • 0
Känns som man är ensam, men jag tycker spelet är sjukt bra, sanslöst snyggt och klockren körkänsla, med kommande updates (väder) etc och att de får ordning på servrarna så kommer det nog kunna bli ett av mina favoritbilspel genom tiderna.

Enda minuset hittills är ain som är för aggressiv i kontrast till straffsystemet som jag annars inte har ngt emot, men när ain är så aggressiv blir det fel.

Redigerat av Unregisterede2b4eaab, 12 October 2014 - 19:11.

Postad 12 October 2014 - 22:37

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0
Det är säkert fler, likt mig, som undrar vilken bana som är den snabbaste banan och liknande.. den bana man kan avsätta mest km/h för att låsa upp fler bilar och liknande.

Jag har provkört några med en lagom snabb bil.. Tänkte publicera hela listan när den är klar, men utan att ha kört scotland eller kört några reverse-banor så är top-3 listan följande på snabbaste rundbanor med merc C63 AMG som referens och min egna körstil:

1: Norway Skno 1 - 171km/h
2: Chile Chungará Lake - 167km/h
3: Canada Oliver's landing - 163km/h (Dock med Audi R8 som testbil)

Och snabbaste raka banorna:
1: Norway Holmastad - 189km/h (Rekomenderas som hyperbil-bana av mig)
2: India Nilgiri Hills - 169km/h
3: Norway Hurrungane - 167km/h

Jag håller på att ta fram en lista över banlängderna också... blir förhoppningsvis klar med den i morgon...

Postad 12 October 2014 - 22:43

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0
BTW, bottenlistan på de långsammaste banorna är:

1. Chile Salar De Suire - 131km/h
2. India Glenmorgan - 143km/h
3. India Tamil Nadu 1 - 147km/h

Postad 12 October 2014 - 23:14

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0

Känns som man är ensam, men jag tycker spelet är sjukt bra, sanslöst snyggt och klockren körkänsla, med kommande updates (väder) etc och att de får ordning på servrarna så kommer det nog kunna bli ett av mina favoritbilspel genom tiderna.

Enda minuset hittills är ain som är för aggressiv i kontrast till straffsystemet som jag annars inte har ngt emot, men när ain är så aggressiv blir det fel.

Vi står på ungefär samma punkt där.

Postad 13 October 2014 - 07:43

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

• 2899 inlägg
  • 0

Jag gillar oxå spelet skarpt! Nån som vet vad det va för uppdatering som kom igår?

Postad 13 October 2014 - 08:35

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0
Själva körkänslan har jag inget emot, jag har alltid gillat NFS mer än Forza/GT. Däremot så stör jag mig på gummibands-ai, hur ojämnt själva "bestraffningssystemet" fungerar och hur lite frihet jag har. Som Zoiler var inne på, det finns en linje som skall köras och du skall hålla den. Vilket hade känts okej om resten av spelet av mera likt Forza men nu är det uppenbart att detta skall vara mer causal och då fungerar det inte lika bra.

De små sakerna stör mig. Ligger först och kommer till en röd kurva, bromsar kraftigt och bilen bakom dammar rakt in i mig, minuspoäng för kollision, ursäkta? Andra gånger kan man ligga och skava metall hur länge som helst utan någon påverkan.

Men samtidigt, jag gillar att AI:n är aggresiv, att det även på rookie inte känns självklart att man skall vinna, att man måste ha god kontroll på bilen hela tiden. Men jag är nyfiken på utmaningarna som många pratat sig varma om men eftersom jag ännu inte fått logga in på DriveClubs servers så...

Jo fast PR-gubbarna visste ju inte att det skulle bli överbelastning, de tänkte som Activision med Destiny.

Nej det kan väl inte vara någon av recensionerna som har testat online tillräckligt.

Det är sant men man kan tycka att Sony borde gjort ett lite bättre jobb att undvika de här problemen med tanke på att de måste ha vetat vilken negativ kritik det brukar bli när servers inte fungerar i ett spel. Destiny som är en betydligt större titel än denna har jag blivit utslängd en gång sedan release.

Postad 13 October 2014 - 10:24

rob08
  • rob08
  • Amatör

• 81 inlägg
  • 0
Jag gillar körkänslan, men störs precis som många andra på att bestraffningarna känns inte helt 100%. Kan också tycka att det blir lite väl grått ibland på banorna (har de gjort vädermotorn "för" bra?).

Har inte ännu kunnat komma online, men är gärna med i en MHB club. Lägg till "robbe08".

Postad 13 October 2014 - 10:58

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0

Jo den fanns i onsdags.

Så man hade enbart en dag på sig att ta hem det?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.