![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
7 år sedan |
Postad 28 januari 2016 - 12:09
Postad 28 januari 2016 - 12:22
Load eller om det var GR var roliga, de hade taktik för alla möjliga scenarion med väldigt specifika uppdrag för varje spelare hur de skulle spela. Vi å andra sidan hade typ aldrig taktik, vi bara körde på. (Förutom att någon av oss behövde vara taktiker så inte alla körde Engineer el liknande

Edit: första montaget... Saknas shotgun i alla mina montage..
http://youtu.be/K3sRewnGzy4
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 28 januari 2016 - 12:28.
Postad 28 januari 2016 - 13:01
Saknar den där n00b LMGn i spelet 😊
Postad 10 december 2017 - 15:21
Jag minns matchen på Pyrrhus rise, tror det var mot ps3 bloggen, fan vad kul det var.
Postad 10 december 2017 - 18:22
Jag minns matchen på Pyrrhus rise, tror det var mot ps3 bloggen, fan vad kul det var.
Den matchen du glitchade in med högtalaren under Search & Retrive? Minns att motståndarna nästan började lipa för att "vi fuskade"...
Fan vad jag saknar KZ2, inte riktigt ett alternativ att spela heller då alla mina kontroller är mer eller mindre trasiga. Vill verkligen ha en remaster till PS4. Vore riktigt gött med EXAKT samma spel fast än mer polish...
Postad 10 december 2017 - 19:08
Den matchen du glitchade in med högtalaren under Search & Retrive? Minns att motståndarna nästan började lipa för att "vi fuskade"...
Fan vad jag saknar KZ2, inte riktigt ett alternativ att spela heller då alla mina kontroller är mer eller mindre trasiga. Vill verkligen ha en remaster till PS4. Vore riktigt gött med EXAKT samma spel fast än mer polish...
Hahaha ja den matchen var det, glitchade och glitchade, man kunde ju gå på rören.
Hade mycket kul med det spelet, körde lite single player innan, ska se om online fortfarande fungerar sen en dag.
Postad 22 december 2017 - 22:46
Spelade lite online innan, det är absolut levande fortfarande, kul match! Körde lite salamun market och det var väl 1:1 kd ratio, rätt ok för uppehåll på vadå, 6 år?
Blir mer imorn om du vill joina morlock, bäst att passa på innan de slår ner servrarna!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar