Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Allente (Viasat + Canal Digital) - Feedback, info, nyheter och frågor

9738 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 30 September 2016 - 19:56

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3271 inlägg
  • 0
Ingår SF Anytime på GO i familjeabbonemanget?

Postad 01 October 2016 - 09:59

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5321 inlägg
  • 0
Om du menar om det går att hyra film så är svaret ja.

Bifogad fil(er)

Redigerat av junkan, 01 October 2016 - 10:00.

Postad 01 October 2016 - 11:48

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3271 inlägg
  • 0
Det var som f'n! :D
Hade jag ingen aning om.

Fast det jag menar är att alla filmer på SF står till 0 kronor.

Redigerat av Melmac, 02 October 2016 - 20:44.

Postad 03 October 2016 - 16:16

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Det var som f'n! :D
Hade jag ingen aning om.

Fast det jag menar är att alla filmer på SF står till 0 kronor.

Hej Melmac med flera. Just nu har vi Frivisning på SF Kids i vår playtjänst, se mera info här: https://www.canaldig...anster/SF-Kids/

Vänligen
Micke 

Postad 03 October 2016 - 16:19

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5774 inlägg
  • 0

Konstigt att man valde att visa en hockey match i helgen på icke HD sändningen, den mellan Malmö och Rögle som visade på C more live men ej C more Live HD.

Postad 03 October 2016 - 16:25

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0

Konstigt att man valde att visa en hockey match i helgen på icke HD sändningen, den mellan Malmö och Rögle som visade på C more live men ej C more Live HD.

Vad menar du? C More Live HD är exakt samma som C More Live fast i HD.

Från idag så sänds Live HD hela veckan med och inte bara på helgen.

Postad 03 October 2016 - 18:32

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3271 inlägg
  • 0

Hej Melmac med flera. Just nu har vi Frivisning på SF Kids i vår playtjänst, se mera info här: https://www.canaldig...anster/SF-Kids/

Vänligen
Micke 

Men jag menar att jag kan hyra alla SF Anytime filmer och serier för 0.00 SEK. Det står alltid att ni bjuder på en film. Har sett Angry Birds, Mothersday och 3 avsnitt av Den Fjärde Mannen, samtliga för 0.00 SEK / st.

Postad 03 October 2016 - 18:44

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2530 inlägg
  • 0

Fanns inget program på C More Live HD idag heller, enbart på C More Live. 

Postad 03 October 2016 - 18:53

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0

Fanns inget program på C More Live HD idag heller, enbart på C More Live. 

Har du ställt in den då?

http://www.telenorsa...Move_190816.pdf

Hos mig är det program där iaf och just nu är det Tennis.

Redigerat av Leatherface, 03 October 2016 - 18:55.

Postad 03 October 2016 - 19:17

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2530 inlägg
  • 0

Har du ställt in den då?

http://www.telenorsa...Move_190816.pdf

Hos mig är det program där iaf och just nu är det Tennis.

Har en CD-box och det står HD i tablån, men givetvis fanns det en likadan som fungerade. Undrar varför man inte tar bort det som inte fungerar.

Postad 03 October 2016 - 19:27

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7299 inlägg
  • 0

Antagligen den gamla som inte tagits bort än.

Postad 03 October 2016 - 21:30

Stefan S
  • Stefan S
  • Forumräv

• 684 inlägg
  • 0
Kör med satcr och då har man 8 kanaler med lite olika frekvenser att ställa in boxen på, kan nån förklara varför vissa frekvenser i min box i stort sett inte går att använda för signalen blir helt enkelt för dålig?

Redigerat av Stefan S, 03 October 2016 - 21:31.

Postad 04 October 2016 - 14:20

ruva
  • ruva
  • Mästare

• 2789 inlägg
  • 0

Om ni inte redan vet det, så kommer Viaplay snart ha 1080p och DD 5:1

Viasat kommer med hyrfilm i Ultra HD om man har deras Ultra HD box

Gäller bara deras egna boxar och inte Chromecast + Apple TV? Tänkte ett abonnemang på antingen Go eller Viaplay men utan DD 5.1 tycker jag det är meningslöst.

Kollat av med Viaplay nu och följande är på gång:

Viaplay är just nu i en testfas för både Dolby Digital 5.1 ljud och 1080p och detta planeras då att hamna även på Apple TV's.

Tja, bara SVT och TV4 gruppen som snart är kvar med gammal teknik av de stora.

Redigerat av ruva, 05 October 2016 - 05:47.

Postad 05 October 2016 - 12:23

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Men jag menar att jag kan hyra alla SF Anytime filmer och serier för 0.00 SEK. Det står alltid att ni bjuder på en film. Har sett Angry Birds, Mothersday och 3 avsnitt av Den Fjärde Mannen, samtliga för 0.00 SEK / st.

Hej igen, beroende på vad man har för utbud kan man månadsvis få ett antal hyrfilmer utan kostnad. Vi skulle behöva ditt kund- eller personnummer i ett privat meddelande till oss så vi kan se hur det ser ut på din kundbild. Då man nyttjat de fria kommer det upp en kostnad på filmerna. Vänligen Micke

Postad 05 October 2016 - 14:01

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2810 inlägg
  • 0

Hej igen, beroende på vad man har för utbud kan man månadsvis få ett antal hyrfilmer utan kostnad. Vi skulle behöva ditt kund- eller personnummer i ett privat meddelande till oss så vi kan se hur det ser ut på din kundbild. Då man nyttjat de fria kommer det upp en kostnad på filmerna. Vänligen Micke

Vadå fria filmer? Inget jag fått del av.

Postad 05 October 2016 - 14:39

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Hej Askungen det är beroende på vilket utbud man har eller kampanj man tagit del av. Abonnemangsfrågor får man bäst svar på via vår kundservice på tel 0770-33 22 11 som kan ge mera kompletterande information. Vänligen Micke 

Postad 05 October 2016 - 15:37

Legion
  • Legion
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0

Gäller de som har det gamla cmore filmpaketet för ca 180:-/mån men ej de som har cmore film för 99:-/mån.

Allt enligt CDs kundtjänst.

Postad 05 October 2016 - 17:15

Saturnus
  • Saturnus
  • Veteran

• 2126 inlägg
  • 0
Om jag tecknar ett familjeabonnemang och ett tvillingabonnemang, kan då två personer titta på playkanaler och live-tv (på CD-språk: To Go) samtidigt? "En ström med To Go ingår för alla kunder" står det på CD's hemsida. En ström per kund, hmmmm.

I vårt fall är det ungarna som ständigt vill titta på samma kanaler samtidigt på sina plattor...

Postad 05 October 2016 - 17:32

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2530 inlägg
  • 0

Om jag tecknar ett familjeabonnemang och ett tvillingabonnemang, kan då två personer titta på playkanaler och live-tv (på CD-språk: To Go) samtidigt? "En ström med To Go ingår för alla kunder" står det på CD's hemsida. En ström per kund, hmmmm.

I vårt fall är det ungarna som ständigt vill titta på samma kanaler samtidigt på sina plattor...

Ser just nu på ettan på plattan och tvåan på telefonen via To Go. 

Postad 05 October 2016 - 17:38

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3271 inlägg
  • 0

Hade varit trevligt att veta hur många man har tillgodo inne på GO så man inte får en otrevlig överraskning i slutet på månaden.

Som det är nu tror jag ju att jag har en massa tillgängligt för 0 SEK hela tiden.

Bifogad fil  Screenshot_2016-10-02-22-16-32 (2).png   558.54K   0 Antal nerladdningar

Bifogad fil  Fritt.jpg   74.27K   0 Antal nerladdningar

Redigerat av Melmac, 05 October 2016 - 17:41.

Postad 05 October 2016 - 17:47

Saturnus
  • Saturnus
  • Veteran

• 2126 inlägg
  • 0

Ser just nu på ettan på plattan och tvåan på telefonen via To Go.

Tack! Det lutar åt en beställning faktiskt! Familjepaketet innehåller allt vi och barnen behöver. Något man ska tänka på när det gäller installationen? Duger den parabol och det huvud som ingår t ex? Bor i södra Skåne.

Postad 05 October 2016 - 17:57

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3271 inlägg
  • 0

OK, efter ett snack med en trevlig kille på supporten så visade sig att ett erbjudandet som jag fick för en vecka sedan på en gratis film i två veckor hade blivit alla filmer gratis i 2 veckor. Förutom Cmore (Har inte dessa kanaler).

De jag hade sett krediterades av C.D. själva utan att blinka!

Tusen tack för en super bra support och förståelse.

Postad 06 October 2016 - 07:15

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Hej Saturnus. Abonnerar du på ett tvilling abonnemang så kan du strömma från upp till 2 enheter samtidigt. Vänligen Max

Postad 06 October 2016 - 10:41

Unregistered60934ca9
  • Unregistered60934ca9
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0

Hej Saturnus. Abonnerar du på ett tvilling abonnemang så kan du strömma från upp till 2 enheter samtidigt. Vänligen Max

...konstigt?

Enligt Canal Digitals hemsida gäller 4 strömmar vid tvilling abonnemang.

https://www.canaldig...onnemang/?q=282

Bifogad fil  Capture.JPG   58.19K   1 Antal nerladdningar

Postad 06 October 2016 - 11:06

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2530 inlägg
  • 0

Tre fungerar definitivt

Postad 06 October 2016 - 14:28

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

...konstigt?

Enligt Canal Digitals hemsida gäller 4 strömmar vid tvilling abonnemang.

https://www.canaldig...onnemang/?q=282

attachicon.gifCapture.JPG

Hej Mlon71!

Det fungerar att streama upp mot 4stycken enheter samtidigt när du har ett tvillingkort på alla våra kanaler, utom Disney och C Morekanalerna dessa är det endast  2 stycken samtidigt. Vi ber om ursäkt för missförståndet. Vänligen Therese

Postad 06 October 2016 - 17:13

Saturnus
  • Saturnus
  • Veteran

• 2126 inlägg
  • 0
Tack alla! Att det fungerar på fyra enheter vid tvillingabonnemang har jag även fått bekräftat i ett samtal med Canal Digital.

Postad 10 October 2016 - 21:03

Jan Eriksson
  • Jan Eriksson
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0

cd börjadeHej.

Hittade denna tråd och började läsa från början. 7 sidor. Nu ser jag att det är hela 90 sidor, när jag hoppat till den senaste.
Bakgrund: Jag hade, en gång i tiden, tre abonnemang hos ViaSat. När de introducerade sina digitala boxar flydde jag samma dag till CD. Kraftigt missnöjd som jag var med deras begränsningar. CD var inte så mycket bättre. Även de släppte bara fram de frekvenser som stämde med deras.

Under många år använde jag Force som parabolbox. Fungerade perfekt i många år. (Jag har 8 stycken. )Ända till dess att CD började sända i HDTV.  När CD började släcka ner kanaler som inte var HD kände jag mig tvungen att "uppdatera" med deras box.

Så nu sitter jag här..

Idag dog min box; Box TNR-2580ST

s/n 0381 5241 0820 992. Den är heldöd. Det är den vita modellen. Ny box är beställd och under leverans. (HD-BOX SMART)
Till den gamla boxen har jag en USB-disk på 500 GB. Som jag förstår det så är disken parad med mottagaren. På disken har jag material som jag vill ha kvar. Finns det något sätt att låsa upp den? Eller kan den nya boxen läsa den, vilket jag inte tror ska gå?

Tacksam för svar
/Jan

Postad 11 October 2016 - 00:09

Priskvark
  • Priskvark
  • Användare

• 125 inlägg
  • 0

Är det något fel på era EPG-data?

Se t.ex. på torsdag 2016-10-13. Då kommer TV3 enligt EPG-informationen att visa dubbla avsnitt av The Blacklist säsong 4, nämligen avsnitt 1 och 2. Men enligt TV-tablåerna på nätet visas avsnitt 3 av The Blacklist då.

Förra torsdagen lär TV3 ha visat avsnitt 1 och 2 av The Blacklist. Jag har inte undersökt tablåerna så noga så jag vet inte om det finns fler kanaler med gammal information men torsdagens TV3-tablå stack ut lite med sitt dubbelavsnitt så där upptäckte jag den misstänkta felaktigheten.

Kan ni på CD titta på det här och rätta det som behövs?

Postad 11 October 2016 - 08:55

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3271 inlägg
  • 0
Svt1 HD har just nu SD upplösning.
Kanske Svt2 också, men just nu är det Svt Forum så jag vet inte hur bra kvalitet det brukar vara

Postad 11 October 2016 - 09:20

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

cd börjadeHej.

Hittade denna tråd och började läsa från början. 7 sidor. Nu ser jag att det är hela 90 sidor, när jag hoppat till den senaste.
Bakgrund: Jag hade, en gång i tiden, tre abonnemang hos ViaSat. När de introducerade sina digitala boxar flydde jag samma dag till CD. Kraftigt missnöjd som jag var med deras begränsningar. CD var inte så mycket bättre. Även de släppte bara fram de frekvenser som stämde med deras.

Under många år använde jag Force som parabolbox. Fungerade perfekt i många år. (Jag har 8 stycken. )Ända till dess att CD började sända i HDTV.  När CD började släcka ner kanaler som inte var HD kände jag mig tvungen att "uppdatera" med deras box.

Så nu sitter jag här..

Idag dog min box; Box TNR-2580ST

s/n 0381 5241 0820 992. Den är heldöd. Det är den vita modellen. Ny box är beställd och under leverans. (HD-BOX SMART)
Till den gamla boxen har jag en USB-disk på 500 GB. Som jag förstår det så är disken parad med mottagaren. På disken har jag material som jag vill ha kvar. Finns det något sätt att låsa upp den? Eller kan den nya boxen läsa den, vilket jag inte tror ska gå?

Tacksam för svar
/Jan

Hej Jan, om du vill så kan vi skicka en ny strömadapter till din vita box, och hoppas att den löser problemet. Skulle den inte lösa problemet så är tyvärr inspelningarna förlorade, Då man kopplar in sin hårddisk i en annan box så kommer den formateras och paras ihop med den nya boxen. Skicka oss ett privat meddelande med dina uppgifter om du vill testa med ny strömadapter. Vänligen Micke

Komplettering: vi hittade dina uppgifter via serienumret på boxen du angav. Vi skickar en strömadapter. Vänligen Micke

Redigerat av Allente Sverige, 11 October 2016 - 10:02.

Postad 11 October 2016 - 09:23

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Är det något fel på era EPG-data?

Se t.ex. på torsdag 2016-10-13. Då kommer TV3 enligt EPG-informationen att visa dubbla avsnitt av The Blacklist säsong 4, nämligen avsnitt 1 och 2. Men enligt TV-tablåerna på nätet visas avsnitt 3 av The Blacklist då.

Förra torsdagen lär TV3 ha visat avsnitt 1 och 2 av The Blacklist. Jag har inte undersökt tablåerna så noga så jag vet inte om det finns fler kanaler med gammal information men torsdagens TV3-tablå stack ut lite med sitt dubbelavsnitt så där upptäckte jag den misstänkta felaktigheten.

Kan ni på CD titta på det här och rätta det som behövs?

Hej Priskvark, vi felanmäler detta, vi har också kollat mot flera olika tv tablåer och där står det att det endast är ett avsnitt, Inte 2 st som vår EPG visar.

Tack för informationen  :)  Vänligen Micke

Postad 11 October 2016 - 11:38

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2810 inlägg
  • 0

Hej Priskvark, vi felanmäler detta, vi har också kollat mot flera olika tv tablåer och där står det att det endast är ett avsnitt, Inte 2 st som vår EPG visar.

Tack för informationen  :)  Vänligen Micke

Hur är det med epg på 10:an och eurosport 1? Visar ingen programinformation alls.

Postad 11 October 2016 - 13:34

homery
  • homery
  • Lärjunge

• 416 inlägg
  • 0
Ni som har varit kunder under lång tid hos CD,har ni fått nå bra erbjudande nån gg elr så,tex ny box? Har varit kund i 10år och aldrig fått nåt erbjudande, elr måste man ringa sj å tjata?

Postad 11 October 2016 - 13:41

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2810 inlägg
  • 0

Ni som har varit kunder under lång tid hos CD,har ni fått nå bra erbjudande nån gg elr så,tex ny box? Har varit kund i 10år och aldrig fått nåt erbjudande, elr måste man ringa sj å tjata?

Det har varit dåligt med det,vad jag kan minnas fick jag en landslagströja när jag köpte den allra första hdboxen. Samt fick filmpaketet gratis 6 månader om jag la till det på fam.paketet. Kanske fick jag den vita boxen lite billigare,jag minns inte. Men å andra sidan så biter de envist fast att ta extra kortavgift. Slopa den CD!!

Postad 11 October 2016 - 14:12

Saturnus
  • Saturnus
  • Veteran

• 2126 inlägg
  • 0
Bjuder de inte på lite frivisningar och filmer ibland? Annars borde det vara en billig lösning för att hålla befintliga kunder nöjda.

Postad 11 October 2016 - 14:21

hugeman
  • hugeman
  • Forumräv

• 985 inlägg
  • 0

Nee Canal Digital är värdelösa när det gäller att erbjuda trogna kunder uppmuntrande förmåner som lite gratisfilm eller någon uppmuntrande frimånad någon gång ibland. Enda gången man hör av dem är antingen när dem åter igen ska höja priset eller vill att man ska köpa en "rabatterad" box. Funderar starkt på att säga upp skiten nu när man mest kollar streaming ^_^

Redigerat av hugeman, 11 October 2016 - 14:22.

Postad 11 October 2016 - 16:20

Legion
  • Legion
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0

Fick precis 4 gratismånader, inga problem men fick givetvis ringa själv.

Postad 11 October 2016 - 17:43

Karl-Johan
  • Karl-Johan
  • Forumräv

• 872 inlägg
  • 0

Nu dök dessa kanaler upp i en kanalsökning. Någon som vet vad som händer?

Postad 11 October 2016 - 17:59

lindo
  • lindo
  • Veteran

• 1867 inlägg
  • 0

Nu dök dessa kanaler upp i en kanalsökning. Någon som vet vad som händer?

Kanalerna byter från transponder 12.149 V till 11.309 V 

Postad 11 October 2016 - 18:35

Karl-Johan
  • Karl-Johan
  • Forumräv

• 872 inlägg
  • 0

Kanalerna byter från transponder 12.149 V till 11.309 V

Ja det fattar jag... Frågan är vad Viasats sportkanaler gör där?

Postad 11 October 2016 - 18:47

lindo
  • lindo
  • Veteran

• 1867 inlägg
  • 0

Ja det fattar jag... Frågan är vad Viasats sportkanaler gör där?

För finska och norska CD kunder

Postad 12 October 2016 - 08:38

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2329 inlägg
  • 0

Hur är det med epg på 10:an och eurosport 1? Visar ingen programinformation alls.

Hej Askungen, ja vi känner till felet och har folk som jobbar på en lösning. För närvarande är det lite generella problem med vår EPG leverantör och det påverkar vissa kanaler med diverse småfel här och var. Och TV10 och Eurosport 1 HD saknar helt EPG :( Vi hoppas kunna lösa det så snart som möjligt. :)  Vänligen Micke  

Postad 13 October 2016 - 11:13

homery
  • homery
  • Lärjunge

• 416 inlägg
  • 0

Nu läser man att nya kunder får fri hd box,givetvis mot bidningstiden men ändå. Men att man varit kund i 10 år d verkar inte räknas,nä då får man pröjsa 1000 spänn och binda upp sig i 12 mån.

Postad 13 October 2016 - 12:15

Legion
  • Legion
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0

Nu läser man att nya kunder får fri hd box,givetvis mot bidningstiden men ändå. Men att man varit kund i 10 år d verkar inte räknas,nä då får man pröjsa 1000 spänn och binda upp sig i 12 mån.

Har du ringt och kollat med dem då?

Fick som jag skrev 4 gratismånader vilket är värt ca 1600:- med det abbonemanget jag har. Bättre än en box enligt mig...

Postad 13 October 2016 - 12:43

homery
  • homery
  • Lärjunge

• 416 inlägg
  • 0
Nä har inte gjort d,får väl ta och göra d om man kanske ska få nå deal.

Postad 13 October 2016 - 19:58

Saturnus
  • Saturnus
  • Veteran

• 2126 inlägg
  • 0
Jag är ny kund och fick betala en tusing för boxen med 1TB. Dock bjöd de på uppstartavgiften 695 kr. Väntar ivrigt på montören!

Postad 15 October 2016 - 20:51

Saturnus
  • Saturnus
  • Veteran

• 2126 inlägg
  • 0
Jaha, då är skålen på plats och boxarna installerade. Bilden är inte märkbart bättre än Telia digital-tv via fiber vid en jämförelse rakt ur minnet.

En fråga till er som beställt abonnemang över telefon: jag fick en orderbekräftelse som helt saknar prisuppgifter på boxar och abonnemang. Är det verkligen ok?

När jag försöker logga in på CD's hemsida genom att skapa ett nytt konto där man anger personnummer och postnummer, så meddelar sidan att det inte finns någon sådan kund. Jag kan alltså inte alls logga in och bekräfta kostnaden för abonnemanget innan fakturan kommit och ångerrätten gått ut. Känns inget vidare att CD inte agerar proffsigare än så här år 2016.

Stämmer det att det inte finns någon app för fjärrinspelning?

Postad 15 October 2016 - 20:55

_FredriK_
  • _FredriK_
  • Beroende

• 1377 inlägg
  • 0
Bara jag som har problem att få min logitech Harmony ultimata att få en komplett kanalista för canaldigital?
Den som finns stämmer ej....

Postad 15 October 2016 - 21:18

hugeman
  • hugeman
  • Forumräv

• 985 inlägg
  • 0

Jaha, då är skålen på plats och boxarna installerade. Bilden är inte märkbart bättre än Telia digital-tv via fiber vid en jämförelse rakt ur minnet.

En fråga till er som beställt abonnemang över telefon: jag fick en orderbekräftelse som helt saknar prisuppgifter på boxar och abonnemang. Är det verkligen ok?

När jag försöker logga in på CD's hemsida genom att skapa ett nytt konto där man anger personnummer och postnummer, så meddelar sidan att det inte finns någon sådan kund. Jag kan alltså inte alls logga in och bekräfta kostnaden för abonnemanget innan fakturan kommit och ångerrätten gått ut. Känns inget vidare att CD inte agerar proffsigare än så här år 2016.

Stämmer det att det inte finns någon app för fjärrinspelning?

Canal Digitals mina sidor är tyvärr under all kritik även om du hade kunnat logga in ;) Mig veterligen är det enda stället kostanden står så är det på fakturan... Där har dem mycket att lära av Telia. Du kan fixa en fjärrinspelning via Go-appen om jag inte minns helt fel.

Redigerat av hugeman, 15 October 2016 - 21:19.

4 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 3 gäster, 0 anonyma medlemmar

Facebook (1)
  • Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.