Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Sony Ericsson Xperia X10 *

9082 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 30 March 2010 - 13:49

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0

Ringde mig nyss från NoYes om att de skulle skicka min X10 ;)
Killen jag pratade med försökte även sälja på mig ett extra skärmskydd och verkade inte veta om att det redan ligger ett i förpackningen :) Härligt att få den innan påsk! :lol: (hoppas bara att det ligger ett skydd i förpackningen nu :ph34r:, men ni som har den verkar väl ha fått det?)

Fasiken, dom ska ju göra paket och lämna över till Posten och inte sitta och ringa runt.. :)
(skämt åsido - Daniel och personal är grymma, har inte varit med om att nån annan butik ringt upp och informerat personligen).

Postad 30 March 2010 - 13:49

mornn
  • mornn
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0
Försäkring eller inte försäkring?
Min W950 skärm förstörde jag, men 90 kr senare och några dagar köpte jag digitizer på ebay. Men den fungerade inte alls så bra :/

Postad 30 March 2010 - 14:08

sean.wiklund
  • sean.wiklund
  • Veteran

• 2179 inlägg
  • 0

FAIL!!

:)

Gud, jag älskar det uttrycket!

Postad 30 March 2010 - 14:30

mikrokiwi
  • mikrokiwi
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0

Fasiken, dom ska ju göra paket och lämna över till Posten och inte sitta och ringa runt.. :)
(skämt åsido - Daniel och personal är grymma, har inte varit med om att nån annan butik ringt upp och informerat personligen).

Ja man blev ju lite lätt chockad när han ringde upp. Helt suverän service! :)

Postad 30 March 2010 - 14:37

martin636
  • martin636
  • Användare

• 152 inlägg
  • 0

Vet någon var man kan hitta ett armbandsfordral för X10:an liknande detta till iPhone?
Postad bild
Skulle vara bra att ha när man ska ut på sina motionsrundor med GPS-tracking.

Ett fodral i läder vore inte heller fel om någon kan hitta, men ett stilrent sådant utan en massa flärpar och tingeltangel.
Det enda jag har hittat som ser vettigt ut är ett från PDair, men det vore ju smidigt att hitta en svensk butik som säljer.
Postad bild

Jag har inte hittat någon svensk butik. Har beställt ett svart till X10:an från PDair, inte än skickad till mig.
Tycker det ser riktigt snyggt ut det från PDair.

Postad 30 March 2010 - 14:57

AZAD
  • AZAD
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0
Nu har jag hämtat min X10.
Klart bättre känsla än dummyn jag tittade på förra veckan.
Följer med en MW600
följer med en invisible shield
Har uppdaterat mjukvaran också då det fanns en uppdatering via update service.

Postad 30 March 2010 - 15:08

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2937 inlägg
  • 0

Nu har jag hämtat min X10.
Klart bättre känsla än dummyn jag tittade på förra veckan.
Följer med en MW600
följer med en invisible shield
Har uppdaterat mjukvaran också då det fanns en uppdatering via update service.

Hur funkar telefonen då? Har sett massa videos på youtube där telefonen laggar så in i ****, de har man ju ingen lust med. Tycker SE´s egna variant av android ser väldigt laggig ut, stämmer det? Lägg gärna upp en video på youtube där du sitter och leker med telefonen så man får se hur det är responsmässigt. Om du har möjlighet till det :)

Postad 30 March 2010 - 15:11

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0
Nån som beställt från NoYes.se och får upp annat än "Elektronisk förhandsinformation mottagen" ? :)

(lär göra nåt nu känner jag, sitta och vänta på en uppdatering på webben)

Postad 30 March 2010 - 15:12

Seriouz
  • Seriouz
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0
Grattis alla som fått en X10. Hoppas ni blir nöjda.
Men nu vill vi andra ha omdömmen, så mkt kommentarer som möjligt där ni verkligen är tuffa mot telefonen. :)

tack....

Postad 30 March 2010 - 15:12

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0

Hur funkar telefonen då? Har sett massa videos på youtube där telefonen laggar så in i ****, de har man ju ingen lust med. Tycker SE´s egna variant av android ser väldigt laggig ut, stämmer det? Lägg gärna upp en video på youtube där du sitter och leker med telefonen så man får se hur det är responsmässigt. Om du har möjlighet till det :)

Vad i SEs Android laggar?
Menar du Timescape så har det avhandlats några ggr :)

Här har du en video där det rör på sig: http://www.youtube.c...h?v=dnnchQvg_Rc

Postad 30 March 2010 - 15:14

deezel
  • deezel
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0

Nån som beställt från NoYes.se och får upp annat än "Elektronisk förhandsinformation mottagen" ? :)

(lär göra nåt nu känner jag, sitta och vänta på en uppdatering på webben)

Kan ta ett rejält tag oavsett vem som skickar paketet. Igår hade jag "19:32 mottaget elektronisk...." och nu på förmiddagen var den helt plötsligt framme.

Drog ner spotify och lyssnar med shure s530 och fattar inte folk som gnäller på ljudet - det är klockrent. (Har inte laddat MW600 ännu osv så har inte testat det). Tur det är BST-41 batteri, åkte ur min x1 fortare än du hinner blinka :)

Postad 30 March 2010 - 15:17

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0

Kan ta ett rejält tag oavsett vem som skickar paketet. Igår hade jag "19:32 mottaget elektronisk...." och nu på förmiddagen var den helt plötsligt framme.

Sånt här inte bra för nerverna helt enkelt... :)
Och trots allt, det är 'bara' en telefon...

Kul att höra att du är nöjd med ljudkvaliteten!
Ser framemot att få provlyssna själv :)

Redigerat av mrNoodles, 30 March 2010 - 15:18.

Postad 30 March 2010 - 15:23

OwLOwL
  • OwLOwL
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
2010-03-30 16:17 Posten Brevavisering har skickats till mottagaren
2010-03-30 16:02 Göteborg Sorterad
2010-03-30 12:02 Posten Elektronisk förhandsinformation mottagen

..... snart!!

Postad 30 March 2010 - 15:51

Unregisteredc83518bd
  • Unregisteredc83518bd
  • Lärjunge

• 460 inlägg
  • 0
Ser lovande ut!
http://www.mobil.se/...g-1.339456.html
Dn är t om snabbare än iphonen på att byta till landskapsläge!

Postad 30 March 2010 - 16:04

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0
Näenäe, säg efter mig nu!
Det laggar (och är alla andra tänkbara fel).
:)

Skämt åsido, tycker det ser kalas ut. :)

Blixten9
  • Blixten9
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

Ser lovande ut!

Riktigt kul att se! :)

Das Zie
  • Das Zie
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0

Ser lovande ut!

Ja, det är den banne mig. Ser faktiskt riktigt spännande ut. Sägs vara en grym surfmobil. Att MT/DT saknas känns som om det kvittar. Visst vore det kul, men i ärlighetens namn, hur bra blir spelupplevelsen utan fysiska knappar? Hur många skriver så otroligt fort att dom behöver MT/DT? Går det inte lika bra att zooma på X10 som Iphone?

Väntar med spänning på att alla som hämtat ut sin nya, snygga, X10 ska berätta lite hur dom upplever den.

Postad 30 March 2010 - 16:50

AZAD
  • AZAD
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0
Nu har jag lekt med den i en timme. Den är inte seg alls och timescape är ju kanon.
Ligger så pass bra att man kan hålla och navigera med en hand.
Hur smidigt som helst att skriva i portrait mode också.

Postad 30 March 2010 - 17:02

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0

Nu har jag lekt med den i en timme. Den är inte seg alls och timescape är ju kanon.

låter nice. Skriv gärna lite mer när du testat mera.

Hur fungerar den med surf? låt säga glid in på aftonbladet och läsa något? Kommer man till mobil sidan eller till den riktiga? måste man zoom in för att träffa länkarna?

Har du flyttat över någon film än hur fungerar det? går den att titta på utan att konvertera?

hur är ljudet?

hur är kameran, speciellt vid filmining?

Skulle vilja se ett test mellan x10 och någon annan telefon och se om man ser någon skillnad i färgåtergivelsen, eller om man inte märker något? Kanske inte så lätt att få till :)

Vad är det bästa so far?

vad är det sämsta so far?

fungerar alarmet när den är avstängd?

Kan gps:en låsa position utan nätverk? isåfall hur snabbt?

Några frågor, alla kanske inte är så lätta att svara på direkt. Men några svar kanske du sitter på. Tack på förhand!

Redigerat av theclone, 30 March 2010 - 17:18.

Postad 30 March 2010 - 17:04

Blixten9
  • Blixten9
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

Har bara en kort fråga om timescape.
Kan man filtrera/anpassa vad som ska synas hur fritt man vill? t.ex. bara se samtal och sms?

Postad 30 March 2010 - 17:11

AZAD
  • AZAD
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0
Ska iväg och träna nu så jag hinner inte kolla så mycket mer.

Man anpassa genom att klicka i dessa saker som man kan se i TS
Musik
Twitter
Fcebook
Samtalslogg
Meddelanden
E-post
Kamera

Postad 30 March 2010 - 17:46

jlarsson1978
  • jlarsson1978
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0

Jag har inte hittat någon svensk butik. Har beställt ett svart till X10:an från PDair, inte än skickad till mig.
Tycker det ser riktigt snyggt ut det från PDair.

Skriv gärna när du har fått fodralet om det är bra. Jag letar efter ett precis likadant och överväger att beställa från Pdair om jag inte hittar något snyggare.

Postad 30 March 2010 - 17:58

martin636
  • martin636
  • Användare

• 152 inlägg
  • 0

Skriv gärna när du har fått fodralet om det är bra. Jag letar efter ett precis likadant och överväger att beställa från Pdair om jag inte hittar något snyggare.

Självklart. Har fortfarande inte fått något medelande om att den är levererad som det stod i order bekräftelsen. Kanske samma release som X10 31/3, man vet aldrig. Återkommer med kvalitets känsla & passform så fort jag har fått den. Riktigt skönt att en X10 landar i bredvlådan imorgon och det verkar som om intrycken av de som fått den (avis) inte riktigt går in linje med all smutskastning & alla spekulationer. Mår bra av att man aldrig tog bort förbokningen och funderar nästan på att jobba hemifrån imorgon :)

Postad 30 March 2010 - 18:00

mikrokiwi
  • mikrokiwi
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0
Vem behöver multitouch när det finns Swype? :)

http://www.youtube.c...h?v=29UZTJpKArI
(världens snabbaste touch-screen sms skrivet med ETT finger :))

Postad 30 March 2010 - 18:15

Xet
  • Xet
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0
Angående multitouch och att det inte ska gå pga hårdvaran även om den uppdateras till 2.X, men hur förklarar ni det här då?

http://blogs.sonyeri...your-questions/

Ni kanske har avhandlat det tidigare men jag orkar inte gå igenom samtliga sidor ;p Jag ser ju att det är en gammal info. men man tycker ju att dom inte borde bli sämre med tiden...

Postad 30 March 2010 - 18:23

Unregistered80bc741c
  • Unregistered80bc741c
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0

1) Hur fungerar den med surf? låt säga glid in på aftonbladet och läsa något? Kommer man till mobil sidan eller till den riktiga? måste man zoom in för att träffa länkarna?

2) Har du flyttat över någon film än hur fungerar det? går den att titta på utan att konvertera?

3) hur är ljudet?

4) hur är kameran, speciellt vid filmining?

5) Skulle vilja se ett test mellan x10 och någon annan telefon och se om man ser någon skillnad i färgåtergivelsen, eller om man inte märker något? Kanske inte så lätt att få till :)

6) Vad är det bästa so far?

7) vad är det sämsta so far?

8) fungerar alarmet när den är avstängd?

9) Kan gps:en låsa position utan nätverk? isåfall hur snabbt?

Bra inlägg. Jag "bumpar" och lägger till siffror. Nu får ni svara som har fått er mobil :) Märk att Clone använde lite mer utförligare testfrågor. Försök att svara så noga ni kan och utveckla gärna mer än bara "bra" eller "funkar".

Postad 30 March 2010 - 18:25

Unregisteredf89c404c
  • Unregisteredf89c404c
  • Lärjunge

• 254 inlägg
  • 0

Angående multitouch och att det inte ska gå pga hårdvaran även om den uppdateras till 2.X, men hur förklarar ni det här då?

Ni kanske har avhandlat det tidigare men jag orkar inte gå igenom samtliga sidor ;p Jag ser ju att det är en gammal info. men man tycker ju att dom inte borde bli sämre med tiden...

Avhandlat redan. Kort sagt så har han tagit tillbaka det.

Postad 30 March 2010 - 18:26

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Som du säger, avhandlat tidigare... Men i länken står det:

It does not support multi-touch functionality at launch, but is considered for the future.

Troligen hade han inte koll på att det var hårdvarubegränsningar, utan trodde bara att dom inte kände för att lägga till det innan 2.x uppgraderingen. Hur som helst, han hade fel och det ska vara bekräftat också.

EDIT: För långsam...

Redigerat av Johnsson1975, 30 March 2010 - 18:28.

Postad 30 March 2010 - 18:30

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0

Att det var 'svammel' eller nåt åt det hållet, tyvärr.
http://www.swedroid....oljetongen-slut

Avhandlat redan. Kort sagt så har han tagit tillbaka det.

Skönt o ha en sån position, där man kan säga nåt och sen ett kvartal ta tillbaka det... :)
Kölhalning eller tjära och fjädrar skulle vara lämpligt...

Jäss jäss jäss jäss!!! :)

Händelser
2010-03-30 19:19 Jönköping Sorterad
2010-03-27 12:16 Posten Elektronisk förhandsinformation mottagen

/me häller upp en stoor single malt, dels för att fira och dels för halsen/bihålorna!

Postad 30 March 2010 - 18:34

Xet
  • Xet
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0
Bug och bock för era svar på min fråga :)

Postad 30 March 2010 - 19:10

Unregistered33598
  • Unregistered33598
  • Lärjunge

• 261 inlägg
  • 0
Din sändning har sorterats och lämnat DHLs avgående terminal. 2010-03-30 14:43

Min X10 e nu påväg från 3´s lager, hoppas jag får den imorrn.

Postad 30 March 2010 - 19:11

Unregisteredf89c404c
  • Unregisteredf89c404c
  • Lärjunge

• 254 inlägg
  • 0
Jag tycker det är lite tyst från er som fått er telefon de senaste dagarna, jag hoppas det blir lite mer aktivitet på er de närmaste dagarna. Vi som får våra telefoner lite senare har höga förhoppningar om att få lite förhands info och first impressions för att bygga upp våra förväntningar ytterligare.

Snälla gör inte som SE och håll oss utanför. :)

EDIT: Förresten. Ingen som fått tag i en vit som INTE är låst till 3 än?

Redigerat av Unregisteredf89c404c, 30 March 2010 - 19:12.

Postad 30 March 2010 - 19:20

Papazian
  • Papazian
  • Användare

• 146 inlägg
  • 0

Din sändning har sorterats och lämnat DHLs avgående terminal. 2010-03-30 14:43

Min X10 e nu påväg från 3´s lager, hoppas jag får den imorrn.

Din sändning har sorterats och lämnat DHLs avgående terminal. 2010-03-30 17:49:00.0

Najj, din e 3 timmar före min!! :)

Postad 30 March 2010 - 19:24

Unregistered33598
  • Unregistered33598
  • Lärjunge

• 261 inlägg
  • 0

Din sändning har sorterats och lämnat DHLs avgående terminal. 2010-03-30 17:49:00.0

Najj, din e 3 timmar före min!! :)

hehe men du kanske bor 3 timmar närmare, min ska till stockholm.

Postad 30 March 2010 - 19:38

flippen
  • flippen
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0

Finns väldigt många "förstå sig påare" här ser man. Men är det nödvändigt att lägga hundratals inlägg och berätta att SE har gjort bort sig, X10 är en stor flopp mm mm. Kan vi inte bara rikta in oss på telefonen och sluta försöka berätta hur ett jätte bolag som Sonyericsson "borde gjort". Vi kan väl ta det är med MT & DT när några fått den (par dagar) och då börja kritisera (om det behövs). Tror man måste uppleva det själv innan kritik kan utfärdas, även om man haft MT tidigare.

Är jätte bra med all info denna tråd ger men att bara skriva om hur några som SonyEricsson eller HTC mfl "borde" gjort känns lite onödigt.
Annars har vi många potentiella utvecklare för framtida mobiler på detta forum :)

+1

Postad 30 March 2010 - 19:42

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Sjukt avis på er som har nya mobiler i handen eller får dem imorgon! Var så sugen på X10 från början och egentligen fortfarande, men jag står fast vid mitt beslut om att köra på Desire ändå. OM inte jag blir övertygad på något magiskt sätt de närmsta dagarna. Ytterligare en veckas väntan och längtan.

Men var inte så tysta nu, känns som tråden dött lite, POSTA om era telefoner. Ska ni bara sitta å leka med dem utan att dela med er? Tycker inte det :)

Postad 30 March 2010 - 19:45

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0

Sjukt avis på er som har nya mobiler i handen eller får dem imorgon! Var så sugen på X10 från början och egentligen fortfarande, men jag står fast vid mitt beslut om att köra på Desire ändå. OM inte jag blir övertygad på något magiskt sätt de närmsta dagarna. Ytterligare en veckas väntan och längtan.

Men var inte så tysta nu, känns som tråden dött lite, POSTA om era telefoner. Ska ni bara sitta å leka med dem utan att dela med er? Tycker inte det :)

Tar kanske förbannat lång tid att boota up. De flest verkar få tellen senare i veckan så får nog vänta till imorgon eller torsdag innan man får någon hands on info.

Postad 30 March 2010 - 19:49

Unregistered42102
  • Unregistered42102
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0
[quote name='theclone' date='Mar 30 2010, 19:02 ' post='2847839']
låter nice. Skriv gärna lite mer när du testat mera.

Hur fungerar den med surf? låt säga glid in på aftonbladet och läsa något? Kommer man till mobil sidan eller till den riktiga? måste man zoom in för att träffa länkarna? du kommer direkt til mobil sidan, det g¨r man nog med alla mobiler ?

fungerar alarmet när den är avstängd? inte på min ;-(

Postad 30 March 2010 - 19:57

Unregistered80bc741c
  • Unregistered80bc741c
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0

Hur fungerar den med surf? låt säga glid in på aftonbladet och läsa något? Kommer man till mobil sidan eller till den riktiga? måste man zoom in för att träffa länkarna?

du kommer direkt til mobil sidan, det g¨r man nog med alla mobiler ?

Konstigt. Varför skulle man komma till mobilsidan om man knappar in www.aftonbladet.se? Det måste väl finnas sätt att välja vilken sida man vill till. Men kan du snälla svara på den andra delen?
Måste man zooma för att träffa länkar? Och zoomar du för att kunna läsa?

Postad 30 March 2010 - 20:00

deezel
  • deezel
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0
Sorry för att jag inte hunnit säga så mycket ^^ Har tyvärr inte hunnit leka så mycket med den (kom typ precis hem efter en hektisk dag och eftermiddag).

Skall jobba runt i den lite nu innan jag däckar (är alldeles för trött redan egentligen >_>).

Postad 30 March 2010 - 20:02

Unregistered42102
  • Unregistered42102
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0

Konstigt. Varför skulle man komma till mobilsidan om man knappar in www.aftonbladet.se? Det måste väl finnas sätt att välja vilken sida man vill till. Men kan du snälla svara på den andra delen?
Måste man zooma för att träffa länkar? Och zoomar du för att kunna läsa?

behøver inte zooma før at träffa länkar ej heller för att läsa, som du såg på mobil.se sista video så anpassas texten til att passa skärmen ;-) helt suveränt ;-)

Postad 30 March 2010 - 20:04

theclone
  • theclone
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0

Sorry för att jag inte hunnit säga så mycket ^^ Har tyvärr inte hunnit leka så mycket med den (kom typ precis hem efter en hektisk dag och eftermiddag).

Skall jobba runt i den lite nu innan jag däckar (är alldeles för trött redan egentligen >_>).

du kan väl skriva direkt från den :)

Postad 30 March 2010 - 20:06

Mayanyi
  • Mayanyi
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
Kommit hem o sitter nu o konfar den :) Precis installerat PC Companion och drar ner uppdateringen. Gick inte att göra det direkt från tfn.

Ett tips angående det medföljande skärmskyddet är att applicera det med långsidan först, alltså från långsida till långsida. Det är ett precisionsjobb och jag gjorde inte så första försöket med resultatet att det blev nån mm fel högst upp så man kände med fingret en liten flärp.

En annan sak som kanske är självklar men iaf när man ansluter den till datorn via usb så kan man inte automatisk browsa filerna från datorn, man måste först aktivera det på telefonen och det gör man på fliken högst upp på skärmen.

Har inte kört Android innan, bara Windows Mobile så det där var nytt för mig iaf.

Postad 30 March 2010 - 20:21

deezel
  • deezel
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0

du kan väl skriva direkt från den :)

Faktiskt det jag gör :ph34r: Behöver inte ens zooma för att det skall funka mumma ^^

MW600 + Shure SE530 är ren kärlek kan jag säga :)

Postad 30 March 2010 - 20:22

Papazian
  • Papazian
  • Användare

• 146 inlägg
  • 0
Verkar lite avancerat med det där skärmskyddet... Ingen som vill lägga upp nån fin instruktionsvideo? :) Har aldrig gjort nåt sånt.

Postad 30 March 2010 - 20:27

deezel
  • deezel
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0
Själv har jag inte satt på skärmskyddet eftersom det redan finns ett under det skydd med flärp man först drar av. Jag undrar om inte det som följer med är ett extra bara? Anders tog du bort det skyddet eller satte du på det andra över det (efter att du märkte att det redan var ett där vill säga ^^)

Postad 30 March 2010 - 20:28

miss_purple
  • miss_purple
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Ingen som har beställt från telia? Får bara till svar att den finns på lager från nästa vecka, men det borde ju vara helt fel när det verkar som om samtliga operatörer redan börjat skicka ut sina mobiler?

Postad 30 March 2010 - 20:32

Unregistered42102
  • Unregistered42102
  • Användare

• 228 inlägg
  • 0

Själv har jag inte satt på skärmskyddet eftersom det redan finns ett under det skydd med flärp man först drar av. Jag undrar om inte det som följer med är ett extra bara? Anders tog du bort det skyddet eller satte du på det andra över det (efter att du märkte att det redan var ett där vill säga ^^)

hei jag satte först på det som var med, läste sen att det redan satt ett på ;-) tog då bort det jag satte på, sen førstod jag att dette är ett fast skydd (According to X10 white paper it’s “Shutter proof sheet on mineral glass”), så nu har jag beställt 2 stk invisibleshield (http://www.zagg.com/...ins-shields.php) är väldigt rädd om den , har ett silicone skydd också ;-)

Postad 30 March 2010 - 20:35

Thermal
  • Thermal
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0
Var inne på Telenor i Nordstan, Göteborg idag o frågade om när de skulle få in X10:an och han jag pratade med vidhöll fortfarande v14? Gick sedan till Phonehouse och de hade redan fått in den men de kunde inte sälja den föräns imorgon så jag reserverade en så det blir prio 1 att fixa den direkt :)

Postad 30 March 2010 - 20:36

Unregisteredc83518bd
  • Unregisteredc83518bd
  • Lärjunge

• 460 inlägg
  • 0
Såg att min från katshing sorterades i Götet tidigare ikväll! Gytt att man verkligen hinner få den innan påsken!:):)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.