Börja gymma
10618 svar till detta ämne
Postad 03 August 2012 - 20:32
DVD-ai
-
DVD-ai
-
Über-Guru
-
-
10338 inlägg
Jag är noga med att köra mycket med både vinkel in och med armarna rakt när jag kör, och jag ser till att köra både "hela vägen" från nästan rakt till nästan vila.
Men blanda de med att hålla konstant tryck i mellanåt.
Jag tror att det ger en bra grund
Annars är många reps bra, och kör med hantlar mycket, det jag har jag alltid gjort, mycket hantlar och strickt utan att rycka och ha sig...
"dom stora grabbarna" kommer in och ska köra tungt på gymmet, tar 26kg hantlarna och kör 8st, varav 4st ser mer ut som någon ryggövning...
Jag kör 6st på samma vikt/ sett i dagsläget, men jag rör inte en kroppsdel förutom underarmen, det är skillnaden...
Om jag kör mängd och på dom sista känner att jag inte orkar, då "fuskar jag upp den" genom att böja mig bak, och håller sedan emot på ner vägen
En sak som jag även är noga med är att variera mellan att köra både med hantlarna vertikalt och horisontalt i biceps, det tar olika märker jag (försätter ju underarmen i olika positioner), och även att köra både "rakt upp" mot axeln med hanteln men även snett in mot övre delen av bröstkorgen, det tar också på olika delar.
Det är så jag verkar ha fått min bredd på biceps och stabilitet som jag ser att dom flesta saknar
Redigerat av DVD-ai, 03 August 2012 - 20:34.
Postad 03 August 2012 - 20:39
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Håller med. Brukar även variera mellan brett och smalt grepp på EZ-stången.
Postad 03 August 2012 - 20:46
porch123
-
porch123
-
Veteran
-
-
1954 inlägg
Det är så jag verkar ha fått min bredd på biceps och stabilitet som jag ser att dom flesta saknar 
Skriver man så där får man slänga upp en bild på sig själv. Du verkar onekligen nöjd med dig själv! Upp till bevis! (Bilden du lagt upp tidigare, inlägg 4501, ser jag som ett skämt när du skriver det jag citerat) /Fredrik
Postad 03 August 2012 - 20:52
Ala_95
-
Ala_95
-
Beroende
-
-
1376 inlägg
Kör sällan med hantlar, bara i hammer curl. Men kanske ska börja köra lite hantelcurl också ibland... Brukar köra strikt jag också men sista en-två repsen så kanske man böjer lite för att kunna pressa maximalt. Brukar köra något set med brett grepp och sedan något set med smalt grepp. Men tack för tipsen
Postad 03 August 2012 - 20:56
MartinAberg
-
MartinAberg
-
Veteran
-
-
2318 inlägg
Fick äntligen plocka fram 30 kg-hantlarna igår för hantelpressen (lutande och liggande)
Nu är det bara 10 kg kvar
Postad 03 August 2012 - 21:27
DVD-ai
-
DVD-ai
-
Über-Guru
-
-
10338 inlägg
Skriver man så där får man slänga upp en bild på sig själv. Du verkar onekligen nöjd med dig själv!
Upp till bevis! (Bilden du lagt upp tidigare, inlägg 4501, ser jag som ett skämt när du skriver det jag citerat)
/Fredrik
Mens ? Bilden är tagen på morgonen vid frukost, och om man skriver drygt och inte tänker längre än två celler i skallen räcker så kan de vara för min del... Vill du så bläddra längre bak i tråden så tror jag att det finns bilder där som är något år gamla eller så, eller varför inte i Vincents gamla tråd är i OT forum som startades för något år sedan. Om du vill se en biceps som är oproportionellt stor i förhållande till övriga armarna så leta någon annan stans, vill du se en sönderdeffad arm som avslöjar varje liten sena, så leta vidare... jag är inget av detta... Och oavsett hur mycket du vill veta så är enda möjlighet tyvärr att veta när man ser på riktigt, och styrka mäts inte uppskattad volym utifrån bilder utan i vikter som man lyfter, i övningar. Och där är jag faktiskt väldigt bra i biceps, så oavsett hur mycket bilder du får se så kommer det liksom inte påverka det... Där ser du ändå inte något av det... bar en bild på en biceps...
Postad 03 August 2012 - 21:34
porch123
-
porch123
-
Veteran
-
-
1954 inlägg
Mens ?
Bilden är tagen på morgonen vid frukost, och om man skriver drygt och inte tänker längre än två celler i skallen räcker så kan de vara för min del... Vill du så bläddra längre bak i tråden så tror jag att det finns bilder där som är något år gamla eller så, eller varför inte i Vincents gamla tråd är i OT forum som startades för något år sedan.
Om du vill se en biceps som är oproportionellt stor i förhållande till övriga armarna så leta någon annan stans, vill du se en sönderdeffad arm som avslöjar varje liten sena, så leta vidare... jag är inget av detta... Och oavsett hur mycket du vill veta så är enda möjlighet tyvärr att veta när man ser på riktigt, och styrka mäts inte uppskattad volym utifrån bilder utan i vikter som man lyfter, i övningar. Och där är jag faktiskt väldigt bra i biceps, så oavsett hur mycket bilder du får se så kommer det liksom inte påverka det... Där ser du ändå inte något av det... bar en bild på en biceps... 
Ditt självförtroende verkar var i botten lille man. Det blir nog bättre. /Fredrik
Postad 03 August 2012 - 21:36
DVD-ai
-
DVD-ai
-
Über-Guru
-
-
10338 inlägg
Fick äntligen plocka fram 30 kg-hantlarna igår för hantelpressen (lutande och liggande) Nu är det bara 10 kg kvar 
Tjoho !  Grattis ! Du kör enbart hemma eller på gym med ? Kör sällan med hantlar, bara i hammer curl. Men kanske ska börja köra lite hantelcurl också ibland... Brukar köra strikt jag också men sista en-två repsen så kanske man böjer lite för att kunna pressa maximalt. Brukar köra något set med brett grepp och sedan något set med smalt grepp. Men tack för tipsen 
Låter bra de där tycker jag, som lekman Just att variera brett och smalt grepp och att köra med mycket hantlar har jag märkt stor skillnad på i alla fall  Ditt självförtroende verkar var i botten lille man. Det blir nog bättre.
/Fredrik
Hahaha, aja de e bra...
Postad 03 August 2012 - 21:36
MartinAberg
-
MartinAberg
-
Veteran
-
-
2318 inlägg
Tjoho ! Grattis !
Du kör enbart hemma eller på gym med ?
Kör enbart gym, om man bortser från situps då och då hemma. Kom på i efterhand nu att det lät som hemmagymning men så är inte fallet.
Postad 03 August 2012 - 21:39
Ala_95
-
Ala_95
-
Beroende
-
-
1376 inlägg
Huvva va dyrt det skulle vara med hemmagym. Tänk om man ska börja köra marklyft och sådant, krävs ju mycket vikter för det. Och all annan utrustning som man vill ha :S
Postad 03 August 2012 - 21:43
DVD-ai
-
DVD-ai
-
Über-Guru
-
-
10338 inlägg
Postad 03 August 2012 - 21:51
DVD-ai
-
DVD-ai
-
Über-Guru
-
-
10338 inlägg
Kör enbart gym, om man bortser från situps då och då hemma. Kom på i efterhand nu att det lät som hemmagymning men så är inte fallet.
Okey  De är i och försig inget fel med att gymma hemma, har en polare som kör mestadels hemma och de lirara bra för honom, dock så har han ju en del grejer... Huvva va dyrt det skulle vara med hemmagym. Tänk om man ska börja köra marklyft och sådant, krävs ju mycket vikter för det. Och all annan utrustning som man vill ha :S
Jo de blir dyrt !
Postad 03 August 2012 - 21:53
Ala_95
-
Ala_95
-
Beroende
-
-
1376 inlägg
Om man är olat så kan man ju komma långt med att träna hemma utan speciellt mycket utrustning. Kräver dock lite kreativitet och uppfinningsrikedom. Scooby har ju rätt mycket tips...
Postad 03 August 2012 - 21:59
MartinAberg
-
MartinAberg
-
Veteran
-
-
2318 inlägg
Om man är olat så kan man ju komma långt med att träna hemma utan speciellt mycket utrustning. Kräver dock lite kreativitet och uppfinningsrikedom. Scooby har ju rätt mycket tips...
En bänk och ett par hantlar med en del tillhörande vikter kommer man ju faktiskt väldigt långt på...
Postad 03 August 2012 - 21:59
DVD-ai
-
DVD-ai
-
Über-Guru
-
-
10338 inlägg
Bara för att bryta ut det: Jag har aldrig kört med något annat än proteintillskott faktiskt... orkar inte hålla på med så mycket raker runt ikring... 
Har dock inte kört Protein senaste året, men nu ska jag börja igen tänkte jag, köpte 8kg Whey-80 i från StarN.
Blir bra det, sedan övergå till Whey-100 när dessa är slut antagligen, fick så bra pris 
Köpte av en polare som hade "lite för mycket" så kunde inte motstå... 500kr
och det bäst av allt, det var choklad !
Postad 03 August 2012 - 22:02
Ala_95
-
Ala_95
-
Beroende
-
-
1376 inlägg
Bara för att bryta ut det: Jag har aldrig kört med något annat än proteintillskott faktiskt... orkar inte hålla på med så mycket raker runt ikring...  Har dock inte kört Protein senaste året, men nu ska jag börja igen tänkte jag, köpte 8kg Whey-80 i från StarN. Blir bra det, sedan övergå till Whey-100 när dessa är slut antagligen, fick så bra pris  Köpte av en polare som hade "lite för mycket" så kunde inte motstå... 500kr 
och det bäst av allt, det var choklad ! 
Jag har ju använt Whey FX för det mesta, men nu även Active Gainer från SELF eftersom jag fick 4kg till oslagbart pris (japp, helt oslagbart pris). Utöver det så kreatin ibland när jag varit ambitiös nog. Provat Jack3d som en kompis haft men det var bara första två-tre gångerna som jag tyckte det var bra sedan så hade det samma effekt som koffeinpiller ungefär tyckte jag. Koffeinpiller är nog det prisvärdaste kosttillskottet enligt mig, så länge man inte dricker en massa kaffe annars.
Postad 03 August 2012 - 22:15
DVD-ai
-
DVD-ai
-
Über-Guru
-
-
10338 inlägg
Kaffet innan träningen är viktigt 
Det är standard, jag påverkas ganska mycket av kaffe, men et får bara vara små mängder koffein för om jag dricker några koppar så blir jag trött i stället... 
Men en kopp kaffe innan träningen är bra
Skönt, var ute och tog en 2,5 kilometers snabb löprunda här alldeles nyss, jag ska börja göra det för det har jag varit galet dålig på...
Ska även ta upp cyklande på gymmet igen! och satsa hårdare på tränignen, senaste året har varit "si sådär"... ingen riktig motivation känns det som och det har gått därefter...
Men jag känner mig jäkligt peppad nu och målet är att få bort det sista kilot runt midjan, lägga på en del vikt på ben och lite på bröst.
Och att arbeta upp konditionen igen
Postad 03 August 2012 - 22:18
Ala_95
-
Ala_95
-
Beroende
-
-
1376 inlägg
Jo, 200mg koffein är nog på gränsen av vad jag klarar innan det får motsatt effekt  Dricker aldrig kaffe eller te så koffein tar ganska bra på mig.
Önskar att jag kunde sticka ut o springa mer, men med den där jäkla inflammationen eller vad det är i vaden så är man inte så sugen... Sen när skolan börjar igen så ska jag testa (inte sprungit på hela sommaren) och börjar det jäklas då så ska jag se vad skolsyster har att säga om det. Problemen började förra sommaren då jag sprang genom halva stockholm i halvtaskiga tygskor efter att ha gått flera timmar redan.
Postad 03 August 2012 - 22:23
DVD-ai
-
DVD-ai
-
Über-Guru
-
-
10338 inlägg
Hmmm, låter inte bra de där...
Du ska absolut kolla upp det där, borde du ju ha gjort för länge sedan om det det var ett år sedan det började !
Det är kul, jag känner mig väldigt peppad på att träna nu igen, så har det inte känts på ett år ungefär... 
Nu jäklar !
Postad 03 August 2012 - 22:24
Ala_95
-
Ala_95
-
Beroende
-
-
1376 inlägg
Jo jag kollade ju upp det då direkt när jag kom hem från stockholm igen. Fick smörja med anti inflammatoriskt och så ett litet tag. Då hade jag ju ont och var stel hela tiden samt att jag var väldigt svullen då. Nu har jag bara ont när jag springer och knölen är lite mindre. Kan försöka ta en bild på det någon dag.
Postad 03 August 2012 - 23:06
DVD-ai
-
DVD-ai
-
Über-Guru
-
-
10338 inlägg
Ja det låter ju lite klurigt... Hoppas det ger sig på något vis för inge kul å ha sådana där problem...
Postad 03 August 2012 - 23:10
Ala_95
-
Ala_95
-
Beroende
-
-
1376 inlägg
Postad 03 August 2012 - 23:14
DVD-ai
-
DVD-ai
-
Über-Guru
-
-
10338 inlägg
Jag har haft en muskelbristning i vänster baksida lår, det tog 7år innan jag började känna att den fungerade igen och nu ytterligare ett år innan jag kan börja träna ben annat än i underhållande syfte... så vet hur drygt det är med långdragna skador... 
Men det både tror och hoppas jag du slipper !
Postad 04 August 2012 - 09:13
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Fan mitt eftermiddagspass på jobb pajar min träning just nu. Har så jäkla svårt att komma upp i tid så man hinner med alla saker som skall göras innan jobb...
Satte klockan på 07.30 idag för att kunna vara på gym vid 09.00 men istället vaknade jag 09.30...
Postad 04 August 2012 - 09:57
shifts
-
shifts
-
Veteran
-
-
1684 inlägg
Ala_95: Jag har bara läst de första tre fyra sidorna plus den sista i denna långa tråd. Efter jag hade läst i början trodde jag inte jag skulle se dig i slutet. Får man fråga hur det gått? Vad var ditt mål i början och hur ser ditt mål ut nu?
Postad 04 August 2012 - 10:45
Ala_95
-
Ala_95
-
Beroende
-
-
1376 inlägg
Ala_95: Jag har bara läst de första tre fyra sidorna plus den sista i denna långa tråd. Efter jag hade läst i början trodde jag inte jag skulle se dig i slutet. Får man fråga hur det gått? Vad var ditt mål i början och hur ser ditt mål ut nu?
Åh, spännande fråga  Det har gått bra faktiskt. Målet i början var väl mest att få en snyggare kropp samt att bli lite starkare för att orka med vardagsarbete. Nu är mitt mål att bli större, helt enkelt. Har alltid varit ganska spinkig men det börjar ta sig nu och jag tänker inte sluta än på ett tag.
Postad 04 August 2012 - 10:47
shifts
-
shifts
-
Veteran
-
-
1684 inlägg
Fan vad kul att höra. Känner du att du orkar mer uthållighetsmässigt också?
Postad 04 August 2012 - 10:49
Unregistered1fef72f3
-
Unregistered1fef72f3
-
Über-Guru
-
-
16356 inlägg
He he..låter rätt narcissistiskt. Om du inte slutar inom femton år kommer du inte igenom dörröppningen till gymmet..
Postad 04 August 2012 - 10:52
Ala_95
-
Ala_95
-
Beroende
-
-
1376 inlägg
Fan vad kul att höra. Känner du att du orkar mer uthållighetsmässigt också?
Oja, men har inte tränat någon kondition alls så den är kvar på samma nivå ungefär. Men styrkemässigt så är det stor skillnad. He he..låter rätt narcissistiskt. Om du inte slutar inom femton år kommer du inte igenom dörröppningen till gymmet.. 
Nä femton år håller jag nog inte på. Finns en viss risk att det blir ett års uppehåll nästa år. Kanske ska ut och resa jorden runt i 10 månader och utföra forskningsarbete :S
Postad 04 August 2012 - 10:52
DVD-ai
-
DVD-ai
-
Über-Guru
-
-
10338 inlägg
Ja passa dig Ala !
Det kan gå fort, om du inte passar dig så kanske du råkar bli stor som ett hus... man får se upp för det...
Postad 04 August 2012 - 10:57
DVD-ai
-
DVD-ai
-
Über-Guru
-
-
10338 inlägg
Ben och biceps idag
Postad 04 August 2012 - 15:20
Ala_95
-
Ala_95
-
Beroende
-
-
1376 inlägg
Idag gick det bra. Började med marklyft.
1x20 50kg
1x10 90kg
1x8 100kg
1x8 105kg
2x5 115kg
2x4 120kg
1x6 90kg
Sedan benpress i maskin, för trött för knäböj. Inga monstervikter utan körde långsamt och strikt istället. Benspark, samma där långsamt och strikt. Lårcurl samma där. Vadpress sittande och stående och långsamt och strikt. Fick inte ont i vaden i sittande (vilket jag trodde jag skulle få) utan det var i stående som jag fick ont där vid knölen. Känner inget nu dock. Sedan magcrunches i maskin och med rep och sen benlyft. Sjukt jobbigt pass och trodde jag skulle svimma flera gånger, gjorde sjukt ont ibland efter magövningarna och efter dom tunga marklyften så var jag tvungen att sitta i en minut och hämta andan
Postad 04 August 2012 - 15:46
Unregistered95265801
-
Unregistered95265801
-
Forumräv
-
-
930 inlägg
Ala_95: Lägg även in lite konditionsträning i veckoprogrammet, börja lagomt (då du har målet att bli större muskelmassamässigt) med säg 2 pass/vecka lätt löpning motsvarande. Kommer du må bättre av, gynnar även flåset i styrketräningen (syreupptagning/hjärtmuskelträning).
Postad 04 August 2012 - 16:04
Ala_95
-
Ala_95
-
Beroende
-
-
1376 inlägg
Ala_95: Lägg även in lite konditionsträning i veckoprogrammet, börja lagomt (då du har målet att bli större muskelmassamässigt) med säg 2 pass/vecka lätt löpning motsvarande. Kommer du må bättre av, gynnar även flåset i styrketräningen (syreupptagning/hjärtmuskelträning).
Problemet är ju att jag tror inte jag kan springa på grund av vaden. Sist jag provade i början av sommaren hann jag inte ens en kilometer innan jag hade så ont att jag inte kunde gå. Har ju en cykel men det finns inte riktigt någon stans att cykla häromkring tyvärr :S
Postad 04 August 2012 - 19:07
Unregistered95265801
-
Unregistered95265801
-
Forumräv
-
-
930 inlägg
Kör motionscykel (spinningcykel eller liknande), tvingas jag själv göra nu då jag de senaste 5 månaderna lidit av en kraftig hälseneinflammation och får således inte springa. Motionscykeln är just bra för syreupptagning/hjärtmuskelträning när man inte kan/får springa..simning är ett alternativ också, även om både cykel/simning är tråkigt enligt min mening så är det nyttigt.
Redigerat av Unregistered95265801, 04 August 2012 - 19:08.
Postad 04 August 2012 - 19:10
Ala_95
-
Ala_95
-
Beroende
-
-
1376 inlägg
Kör motionscykel (spinningcykel eller liknande), tvingas jag själv göra nu då jag de senaste 5 månaderna lidit av en kraftig hälseneinflammation och får således inte springa. Motionscykeln är just bra för syreupptagning/hjärtmuskelträning när man inte kan/får springa..simning är ett alternativ också, även om både cykel/simning är tråkigt enligt min mening så är det nyttigt.
Okej, ska se ifall motionscyklarna på gymmet håller. Har för mig att dom var i jäkligt taskigt skick sist jag provade dom. Simning är tyvärr inte ett alternativ då jag är en riktig badkruka och har väldigt långt till närmaste simhall. Har en sån där orbitrek här hemma, hur funkar dom?
Postad 04 August 2012 - 21:12
Unregistered95265801
-
Unregistered95265801
-
Forumräv
-
-
930 inlägg
Okej, ska se ifall motionscyklarna på gymmet håller. Har för mig att dom var i jäkligt taskigt skick sist jag provade dom. Simning är tyvärr inte ett alternativ då jag är en riktig badkruka och har väldigt långt till närmaste simhall. Har en sån där orbitrek här hemma, hur funkar dom?
Cykel funkar och en hygglig crosstrainer är helt ok också.
Postad 04 August 2012 - 23:34
Unregistered895166df
-
Unregistered895166df
-
Beroende
-
-
1200 inlägg
Jag har haft en muskelbristning i vänster baksida lår, det tog 7år innan jag började känna att den fungerade igen och nu ytterligare ett år innan jag kan börja träna ben annat än i underhållande syfte... så vet hur drygt det är med långdragna skador...  Men det både tror och hoppas jag du slipper ! 
Du måste onekligen haft världens största otur med läkare och sjukgymnaster... Själv drog jag sönder baksidan när jag spelade Am football. Comeback redan några månader senare... Däremot har jag kvar ärrbildningen och jag kände av skadan lite grann tills 2 år efter... 7 år låter dock helt vansinnigt... G
Postad 05 August 2012 - 10:20
DVD-ai
-
DVD-ai
-
Über-Guru
-
-
10338 inlägg
Själv skadan i sig läker ihop ganska snabbt, som jag förstår det så är det inte alltid dock som den läker ihopp som man vill.
Min gjorde inte det och resultatet blev att jag fick ihållande smärta i baksida lår i ca 7år... inte så roligt...
Postad 05 August 2012 - 10:25
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Fick arslet ur vagnen idag och masade mig ner till gymmet. Skönt.
Körde rygg och biceps idag. Höll på att tuppa av ett lyft i marklyftet, fick stå ett tag och ta mig samman innan jag fortsatte. Som sagt så är inte morgonträning något för mig men det gick vägen iaf.
Postad 05 August 2012 - 10:30
DVD-ai
-
DVD-ai
-
Über-Guru
-
-
10338 inlägg
Nej Uuuch för morgonträning...
Postad 05 August 2012 - 11:13
Ala_95
-
Ala_95
-
Beroende
-
-
1376 inlägg
Huvva, ingen axelträning för mig idag! Brutal träningsvärk i traps och nacke. Även hela baksidan av kroppen som nedre rygg, arsle, baksida lår och vader har brutal träningsvärk. Kan gå normalt, men knappt  Känner inget i framsida lår dock, konstigt nog.
Ska rulla ner och köra bröst och triceps idag och ta vilodag imorgon.
Postad 05 August 2012 - 11:15
DVD-ai
-
DVD-ai
-
Über-Guru
-
-
10338 inlägg
Blir vilodag idag för mig, dock med lite sol och bad 
Mina vader känns som träbitar ! trotts stretching och jag förstår inte riktigt varför dom är så trötta idag... men tydligen så hade dom det tuft under gårdagens benträning i alla fall.
Postad 05 August 2012 - 18:46
Ala_95
-
Ala_95
-
Beroende
-
-
1376 inlägg
Tror jag tappat en del bröststyrka faktiskt. Fick kämpa rejält med 3x8 25kg hantlar i liggande hantelpress. Kämpade även redigt med 3x8 20kg lutande hantelpress.
Hade ganska ont i vänstra axel/rotatorcuff som vanligt idag. Brukar nästan alltid få det i bröstpassen. Tricepspasset idag gick bra tyckte jag. Varierade lite och provade lite nya saker och jag tyckte jag tröttade ut dom rätt skapligt.
Postad 07 August 2012 - 08:20
Unregistered7444adce
-
Unregistered7444adce
-
Mästare
-
-
3398 inlägg
Huvva va dyrt det skulle vara med hemmagym. Tänk om man ska börja köra marklyft och sådant, krävs ju mycket vikter för det. Och all annan utrustning som man vill ha :S
En polare har byggt hemma, jagat prylar på blocket. Han har det mesta man behöver, har väl lagt max 10 k, men jag tror det är ännu mindre.
Postad 07 August 2012 - 10:36
Ala_95
-
Ala_95
-
Beroende
-
-
1376 inlägg
10000kr så har man medlemskap på gymmet här i Ånge i 10-15 år
Postad 07 August 2012 - 10:49
Unregisteredb30b4e19
-
Unregisteredb30b4e19
-
Användare
-
-
248 inlägg
10000 motsvarar typ 3 år där jag tränar... Men har man inte möjlighet till ett hemmagym är det bara att hosta upp och betala...
Postad 07 August 2012 - 10:52
Ala_95
-
Ala_95
-
Beroende
-
-
1376 inlägg
10000 motsvarar typ 3 år där jag tränar... Men har man inte möjlighet till ett hemmagym är det bara att hosta upp och betala...
Men då är gymmet du går på lite större och har mer utrustning, antar jag? Svårt att uppskatta direkt hur stort gymmet här är, men skulle tippa på kanske 50-70 kvadrat. Finns bara en bänk med fri stång och om det då är 10-15 pers där så kan man få köa för det mesta :S
Postad 07 August 2012 - 10:53
porch123
-
porch123
-
Veteran
-
-
1954 inlägg
10000kr så har man medlemskap på gymmet här i Ånge i 10-15 år 
Menar du bara medlemskapet eller får du träna då också? Innebär att du betalar drygt 80 kr i månaden (10 år) /Fredrik
Postad 07 August 2012 - 10:55
Ala_95
-
Ala_95
-
Beroende
-
-
1376 inlägg
Menar du bara medlemskapet eller får du träna då också?
Innebär att du betalar drygt 80 kr i månaden (10 år)
/Fredrik
Betalar 600kr/år och då får jag träna hur mycket jag vill
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Övrigt
-
→
Off Topic
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|