* Officiell Tråd - Sony Ericsson Xperia X10 *
9082 svar till detta ämne
Postad 30 March 2010 - 20:39
deezel
-
deezel
-
Användare
-
-
237 inlägg
hei jag satte först på det som var med, läste sen att det redan satt ett på ;-) tog då bort det jag satte på, sen førstod jag att dette är ett fast skydd (According to X10 white paper it’s “Shutter proof sheet on mineral glass”), så nu har jag beställt 2 stk invisibleshield (http://www.zagg.com/...ins-shields.php) är väldigt rädd om den , har ett silicone skydd också ;-)
Ah, jag antar du menar Shatter proof? (splitter skydd vill säga). Har inte skaffat kondom till min tfn ännu, borde väl ha gjort det med tanke på att jag alltid har en tendens att tappa nya telefoner innan jag vant mig vid storleken och vikten. Har dock inte riktigt lyckats som polarn med sin W880 som han kastade genom hela rummet^^ Den är ju både mindre och lättare än en P990  Det lyckades förvisso aldrig jag med min W880, dock lyckades jag spräcka skärmen på min P800 >_>
Postad 30 March 2010 - 20:43
theclone
-
theclone
-
Forumräv
-
-
831 inlägg
Har fått svar på nästan alla min frågor utom, om GPS kan låsa position och guide utan närverk. någon som kan prova?
Postad 30 March 2010 - 20:47
Mayanyi
-
Mayanyi
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
Själv har jag inte satt på skärmskyddet eftersom det redan finns ett under det skydd med flärp man först drar av. Jag undrar om inte det som följer med är ett extra bara? Anders tog du bort det skyddet eller satte du på det andra över det (efter att du märkte att det redan var ett där vill säga ^^)
Nu när du säger det så finns det ett skydd där under ja  Det märkte jag inte först, men det verkar vara 2 olika typ av skydd. Det medföljande är mer tåligt och känns som det blir mindre fettfläckar så jag kommer iaf provköra med det ett tag. Update: Glöm va jag sa om mindre fettfläckar...
Redigerat av Mayanyi, 30 March 2010 - 21:00.
Postad 30 March 2010 - 20:52
zhogun
-
zhogun
-
Användare
-
-
177 inlägg
Alla mobiler gör då inte det, inte HD2 iaf .. den går dit man vill  Konstigt. Varför skulle man komma till mobilsidan om man knappar in www.aftonbladet.se? Det måste väl finnas sätt att välja vilken sida man vill till. Men kan du snälla svara på den andra delen? Måste man zooma för att träffa länkar? Och zoomar du för att kunna läsa?
Postad 30 March 2010 - 20:56
Unregisteredf89c404c
-
Unregisteredf89c404c
-
Lärjunge
-
-
254 inlägg
Ni som köpt med 3 kan väl kolla vad som är 3-anpassat på den och om även testa om den är låst eller inte, tack. Man kanske måste konvertera till 3 pga suget...måste ha en vit.
Postad 30 March 2010 - 21:09
Gucci
-
Gucci
-
Forumräv
-
-
603 inlägg
blir inte touch känslan sämre med ett skärmskydd på? O_o?
Redigerat av Gucci, 30 March 2010 - 21:09.
Postad 30 March 2010 - 21:19
Unregistered42102
-
Unregistered42102
-
Användare
-
-
228 inlägg
Har fått svar på nästan alla min frågor utom, om GPS kan låsa position och guide utan närverk. någon som kan prova?
Hur menar du ? utan hjälp av Tele nätet? den har ju GPS som hittar satelitter ganska snabbt det finns följande alternativer: - Bestäm med hjälp av mobil nät och/eller Wi-Fi - GPS - A-GPS
Postad 30 March 2010 - 21:26
theclone
-
theclone
-
Forumräv
-
-
831 inlägg
Hur menar du ? utan hjälp av Tele nätet? den har ju GPS som hittar satelitter ganska snabbt
det finns följande alternativer:
- Bestäm med hjälp av mobil nät och/eller Wi-Fi - GPS - A-GPS
ok, tackar, mest intresserad av om den går att avända utomlands utan dyra dataplaner
Postad 30 March 2010 - 21:28
Das Zie
-
Das Zie
-
Användare
-
-
159 inlägg
Hur menar du ? utan hjälp av Tele nätet? den har ju GPS som hittar satelitter ganska snabbt
det finns följande alternativer:
- Bestäm med hjälp av mobil nät och/eller Wi-Fi - GPS - A-GPS
Vilka kartor följer med? Några alls?
Postad 30 March 2010 - 21:30
Unregistered42102
-
Unregistered42102
-
Användare
-
-
228 inlägg
Vilka kartor följer med? Några alls?
wayfinder men denna är bara trial, sen har man ju Google map's som du kan bruka med navigering
Postad 30 March 2010 - 21:43
magnumhex
-
magnumhex
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
Kommit hem o sitter nu o konfar den Precis installerat PC Companion och drar ner uppdateringen. Gick inte att göra det direkt från tfn.
Ett tips angående det medföljande skärmskyddet är att applicera det med långsidan först, alltså från långsida till långsida. Det är ett precisionsjobb och jag gjorde inte så första försöket med resultatet att det blev nån mm fel högst upp så man kände med fingret en liten flärp.
En annan sak som kanske är självklar men iaf när man ansluter den till datorn via usb så kan man inte automatisk browsa filerna från datorn, man måste först aktivera det på telefonen och det gör man på fliken högst upp på skärmen.
Har inte kört Android innan, bara Windows Mobile så det där var nytt för mig iaf.
Vill var väl förberedd när min nya kärlek ska flytta in...  Du kunde inte uppdatera FW direkt i telefonen utan fick uppdatera genom datorn, fråga: Var hittade du PC companion (Har aldrig använt detta program innan) och uppdaten på nätet? Letade men hittade inget på Sony Ericssons sida, du skulle inte vilja lägga in använbara länkar?
Postad 30 March 2010 - 21:46
Mayanyi
-
Mayanyi
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
Vill var väl förberedd när min nya kärlek ska flytta in... Du kunde inte uppdatera FW direkt i telefonen utan fick uppdatera genom datorn, fråga: Var hittade du PC companion (Har aldrig använt detta program innan) och uppdaten på nätet? Letade men hittade inget på Sony Ericssons sida, du skulle inte vilja lägga in använbara länkar?
Det ligger på minneskortet i telefonen, så koppla den till din dator via usb och installera det därifrån.
Postad 30 March 2010 - 21:50
Unregistered42102
-
Unregistered42102
-
Användare
-
-
228 inlägg
Det ligger på minneskortet i telefonen, så koppla den till din dator via usb och installera det därifrån.
vet något vart man finner release note's på de nya SW uppdateringarna?
Postad 30 March 2010 - 21:56
Mayanyi
-
Mayanyi
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
blir inte touch känslan sämre med ett skärmskydd på? O_o?
Beror ju på vilket skydd det är förstås, men kan nu säga efter att ha testat lite med det medföljande att det förstör lite av känslan. Främst tyckte jag det blev svårare att skriva på tangentbordet i porträttläge - utan skyddet mer träffsäkerhet. Har tagit av skyddet nu, skärmen blir ju lite klarare och snyggare utan det med
Postad 30 March 2010 - 21:59
Unregistered42102
-
Unregistered42102
-
Användare
-
-
228 inlägg
Beror ju på vilket skydd det är förstås, men kan nu säga efter att ha testat lite med det medföljande att det förstör lite av känslan. Främst tyckte jag det blev svårare att skriva på tangentbordet i porträttläge - utan skyddet mer träffsäkerhet.
Har tagit av skyddet nu, skärmen blir ju lite klarare och snyggare utan det med 
kan bara instämma funkar bättre utan skydd, men skal nog sätta på ett snart ändå ;-)
Postad 30 March 2010 - 22:02
Mayanyi
-
Mayanyi
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
Har migrerat kontakter och SMS från min WinMo lur nu o det gick smidigt. För er som vill göra samma sak kolla in: http://www.spritesof...How-To-TransferSpotify och MW600 är sweet, kontrollerna funkar finfint ihop med det.
Postad 30 March 2010 - 22:14
Unregisterede96902b7
-
Unregisterede96902b7
-
Wannabe
-
-
29 inlägg
Någon som beställt från NoYes som vet vad det är för klocka dom skickar med i paketet? Den skulle följa med utan kostnad. Tror inte att det är en Bluetooth-klocka men det hade ju varit riktigt häftigt.
Postad 30 March 2010 - 22:56
deezel
-
deezel
-
Användare
-
-
237 inlägg
Har migrerat kontakter och SMS från min WinMo lur nu o det gick smidigt. För er som vill göra samma sak kolla in: http://www.spritesof...How-To-Transfer
Vad in än gör, gör det INNAN ni gör något annat. Även fast jag valde att bara importera sms och call log så blåste den alla mina facebook kopplingar. Alternativt gör som jag och ta en backup innan ni använder det om ni redan har gjort kopplingarna.
Postad 30 March 2010 - 23:00
Unregisteredce93e47d
-
Unregisteredce93e47d
-
Forumräv
-
-
841 inlägg
en undran från min sida, nu när skägget är alltmer jämnare mellan dagens smartphones så undrar jag lite över vad det är som gör att denna mobil så eftertraktad?
Av vad jag läst mig till så verkar inte denna x10 speciellt märkvärdig och får mig fundersam om jag har missat någe av större vikt?
Så ni som suktar efter denna mobil, vad är det ni ser som jag inte ser eller rent av missar?
Postad 30 March 2010 - 23:04
zippiz
-
zippiz
-
Beroende
-
-
1289 inlägg
Ingen av er som bor i Växjö?  Det är inte helt enkelt att sätta på ett skärmskydd första gången, rek alla som ska göra det att kolla på en vide på youtube. Tex den här. http://www.youtube.c...h?v=euIPR-yTZrE
Postad 30 March 2010 - 23:05
Smith
-
Smith
-
Forumräv
-
-
612 inlägg
en undran från min sida, nu när skägget är alltmer jämnare mellan dagens smartphones så undrar jag lite över vad det är som gör att denna mobil så eftertraktad? Av vad jag läst mig till så verkar inte denna x10 speciellt märkvärdig och får mig fundersam om jag har missat någe av större vikt? Så ni som suktar efter denna mobil, vad är det ni ser som jag inte ser eller rent av missar?
För det första så är det SE och vi är i Sverige, även om många inte vill erkänna sig som patrioter så får "svenska" produkter mer intresse än likvärdiga från andra nationer. Sen har den ett väldigt unikt utseende. Jag tycker att det är den absolut läckraste mobilen jag sett. Folk kan tycka vad dom vill men den är annorlunda. Rent tekniskt så är det väll mer eller mindre skitsamma, vi har en bra kamera och stor skärm men saknar MT och Android 2.1. Alla mobiler tycks ha för och nackdelar. Skulle personligen inte säga att någon är bättre eller sämre då alla variationer måste viktas med personliga preferenser.
Postad 30 March 2010 - 23:09
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3073 inlägg
För det första så är det SE och vi är i Sverige, även om många inte vill erkänna sig som patrioter så får "svenska" produkter mer intresse än likvärdiga från andra nationer.
Sen har den ett väldigt unikt utseende. Jag tycker att det är den absolut läckraste mobilen jag sett. Folk kan tycka vad dom vill men den är annorlunda.
Rent tekniskt så är det väll mer eller mindre skitsamma, vi har en bra kamera och stor skärm men saknar MT och Android 2.1. Alla mobiler tycks ha för och nackdelar. Skulle personligen inte säga att någon är bättre eller sämre då alla variationer måste viktas med personliga preferenser.
Om jag nu läst rätt.. så kommer multitouch-liknande funktion med uppdatering till android 2.1 ? om det nu dröjer kan man väl lägga in Xscope så länge? (en-fingers-zoom) fan vad jag velar.. det står mellan denna och "htc desire..".. men ingen av dem finns i lokal butik här i skarpt ex! suck..
Postad 30 March 2010 - 23:09
mazoxas
-
mazoxas
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
en undran från min sida, nu när skägget är alltmer jämnare mellan dagens smartphones så undrar jag lite över vad det är som gör att denna mobil så eftertraktad? Av vad jag läst mig till så verkar inte denna x10 speciellt märkvärdig och får mig fundersam om jag har missat någe av större vikt? Så ni som suktar efter denna mobil, vad är det ni ser som jag inte ser eller rent av missar?
För mig är det bara Ericsson som gäller, man måste vara lite patriot, trots att jag är Grek  , sen är den grymt snygg.
Postad 30 March 2010 - 23:14
mazoxas
-
mazoxas
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
För mig är det bara Ericsson som gäller, man måste vara lite patriot, trots att jag är Grek , sen är den grymt snygg.
och Ja  , kör även Volvo
Postad 30 March 2010 - 23:14
Smith
-
Smith
-
Forumräv
-
-
612 inlägg
Om jag nu läst rätt.. så kommer multitouch-liknande funktion med uppdatering till android 2.1 ?
om det nu dröjer kan man väl lägga in Xscope så länge? (en-fingers-zoom)
fan vad jag velar.. det står mellan denna och "htc desire..".. men ingen av dem finns i lokal butik här i skarpt ex!
suck..
Jag vet egentligen varken från eller till. Men det senaste jag läste i den här tråden var att någon upptäckt att Xperias display enbart hade 27hz i uppdateringsfrekvens. Skulle tydligen vara alltför lågt för att klara av MT.
Postad 30 March 2010 - 23:43
lurane
-
lurane
-
Användare
-
-
101 inlägg
Faktiskt det jag gör Behöver inte ens zooma för att det skall funka mumma ^^
MW600 + Shure SE530 är ren kärlek kan jag säga 
naaajs!  är ju också lycklig ägare till ett par SE530 och kan knappt vänta. men du märker ingen direkt skillnad i ljudkvalité mellan att köra SE530-lurarna direkt till mobben jämfört med att köra via MW600?
Postad 30 March 2010 - 23:47
lurane
-
lurane
-
Användare
-
-
101 inlägg
Har migrerat kontakter och SMS från min WinMo lur nu o det gick smidigt. För er som vill göra samma sak kolla in: http://www.spritesof...How-To-Transfer
Spotify och MW600 är sweet, kontrollerna funkar finfint ihop med det.
men hur är det med ljudet i spotify premium på mobilen? har en nokia e55 nu och ljudet via spotify är bedrövligt jämfört med mp3:or på minneskortet. lite OT, men någon som upplever samma sak? kanske går att ställa in nånstans?
Postad 31 March 2010 - 00:34
Flamso
-
Flamso
-
Forumräv
-
-
773 inlägg
vet något vart man finner release note's på de nya SW uppdateringarna?
Sony Ericsson har ALDRIG släppt release notes vad jag vet. Så det är bara att glömma. Men förhoppningsvis har de ändrat sig.
Postad 31 March 2010 - 07:00
mornn
-
mornn
-
Forumräv
-
-
575 inlägg
 Siba har inte inne. Meeeh, vill ha idag!
Postad 31 March 2010 - 07:09
silverkillen
-
silverkillen
-
Användare
-
-
124 inlägg
Siba har inte inne. Meeeh, vill ha idag!
sidan e nog bara inte uppdaterad bara, kommer nog trilla in under dagen, själv åker ja till phonehouse, helt sjuk har inte kunnat sova i natt pga denna jäkla lur he he
Postad 31 March 2010 - 07:17
Unregistered42102
-
Unregistered42102
-
Användare
-
-
228 inlägg
Lykka til alla ni som skal få telefonen idag ;-)
Postad 31 March 2010 - 07:18
CRION
-
CRION
-
Amatör
-
-
75 inlägg
Android är helt rätt för Ericsson i nuläget. Men på filmerna såg det ut som den inte alltid tog kommandona/trycken/svepen på första försöket?
Postad 31 March 2010 - 07:23
mornn
-
mornn
-
Forumräv
-
-
575 inlägg
sidan e nog bara inte uppdaterad bara, kommer nog trilla in under dagen, själv åker ja till phonehouse, helt sjuk har inte kunnat sova i natt pga denna jäkla lur he he
Hoppas det. Frågan är dock när de får leveransen. Var sugen att stå utanför när de öppnar men men.
Postad 31 March 2010 - 07:30
HenkeEdge
-
HenkeEdge
-
Veteran
-
-
1863 inlägg
Vet någon var man kan hitta ett armbandsfordral för X10:an liknande detta till iPhone?
 Skulle vara bra att ha när man ska ut på sina motionsrundor med GPS-tracking.
Lite så där skön "Pipboy" känsla ala Fallout med ett sånt fodral =P
Postad 31 March 2010 - 07:30
Unregisteredf89c404c
-
Unregisteredf89c404c
-
Lärjunge
-
-
254 inlägg
och Ja , kör även Volvo
Då är inte designen särskilt avgörande för dig egentligen med andra ord för då hade du kört Saab/Spyker...
Postad 31 March 2010 - 07:38
silverkillen
-
silverkillen
-
Användare
-
-
124 inlägg
Medans vi sitter å väntar på våra mobiler tänkte ja bjuda på lite underhållning, va å plåta Kent här i Örebro igår http://utryckning-no...arena-i-orebro/
Postad 31 March 2010 - 07:48
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1693 inlägg
Medans vi sitter å väntar på våra mobiler tänkte ja bjuda på lite underhållning, va å plåta Kent här i Örebro igår http://utryckning-no...arena-i-orebro/
Bra spelning? Ser framemot att se dom på sommarens Peace&Love festival här på byn.
Postad 31 March 2010 - 08:03
silverkillen
-
silverkillen
-
Användare
-
-
124 inlägg
Bra spelning?
Ser framemot att se dom på sommarens Peace&Love festival här på byn. 
Ja, den var riktigt bra, denna spelning lyfte ! ! ! 58 min kvar tills affären öppnar :-)
Postad 31 March 2010 - 08:14
mornn
-
mornn
-
Forumräv
-
-
575 inlägg
Ja, den var riktigt bra, denna spelning lyfte ! ! !
58 min kvar tills affären öppnar :-)
Vet du att de har dem inne till 10  ? I måndags hos phone house hade butikschefen inte ens fått bekräftat att det skulle komma en order då :/. Kanske vara han som var dålig. Men vad gör det, SIBA KOM IGEN!
Postad 31 March 2010 - 08:17
Blixten9
-
Blixten9
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Vet du att de har dem inne till 10 ? I måndags hos phone house hade butikschefen inte ens fått bekräftat att det skulle komma en order då :/. Kanske vara han som var dålig. Men vad gör det, SIBA KOM IGEN!
Tror de flesta butikerna fick telefonerna igår. Jag är iaf en av dem som ska stå och banka på dörren om 43 minuter
Postad 31 March 2010 - 08:19
mornn
-
mornn
-
Forumräv
-
-
575 inlägg
Tror de flesta butikerna fick telefonerna igår. Jag är iaf en av dem som ska stå och banka på dörren om 43 minuter 
Hon på Siba igår sa att de skulle komma under dagen. Jag tänkte väl också göra det. Flickvännen som bara skrattade åt mig när jag sa att jag tänkte banka på dörren, skönt att jag inte är själv  edit: tror jag ringer butiken vid 10 istället. En annan bor inte många minuter ifrån den så är inte så farligt  .
Redigerat av mornn, 31 March 2010 - 08:25.
Postad 31 March 2010 - 08:28
silverkillen
-
silverkillen
-
Användare
-
-
124 inlägg
ringde phonehouse, hon sa bara att den inte finns i butiken i örebro moorr, men kan nog inte se om den e på väg, ja ja expert eller siba.....
Postad 31 March 2010 - 08:43
silverkillen
-
silverkillen
-
Användare
-
-
124 inlägg
haaa haaaa haa....... jag skrattar så ja pissar ner mig, enligt phonehouse finns den inte ringer expert tjejen jag pratar med hittar den inte alls i deras system får hjälpa henne lite på traven å stava åt henne 3 gånger tillslut finns den där ha ha å ska finnas i en butik nära mig i örebro kul, sammtidigt får ja mail från phonehouse där det står att x10 äntligen har kommit som sagt skrattar så ja pissar ner mig
Postad 31 March 2010 - 08:48
mornn
-
mornn
-
Forumräv
-
-
575 inlägg
Ringe Sibas support, hon sa att hon inte kunde se när de skulle få den. Bara att jag får hoppas att de inte uppdaterat att de har den i lager eftersom de inte har öppnat än. Fan, kanske borde åka dit för att hjälpa dem hitta den...
Postad 31 March 2010 - 08:52
Unregistered38c95f32
-
Unregistered38c95f32
-
Användare
-
-
152 inlägg
haaa haaaa haa....... jag skrattar så ja pissar ner mig, enligt phonehouse finns den inte ringer expert tjejen jag pratar med hittar den inte alls i deras system får hjälpa henne lite på traven å stava åt henne 3 gånger tillslut finns den där ha ha å ska finnas i en butik nära mig i örebro kul, sammtidigt får ja mail från phonehouse där det står att x10 äntligen har kommit som sagt skrattar så ja pissar ner mig
Haha! Bra att folk som jobb i butik eller kundtjänst har koll. Någon som vet om posten delas ut på fredag?
Postad 31 March 2010 - 08:54
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1693 inlägg
Visst är det skönt med kunnig kundtjänstpersonal.  Jag var in på Expert för nån vecka sen, och frågade om hon som stod i kassan visste nåt när X10an skulle komma till dom: "-Nä..." "-Oki, men du kanske kolla?" "-Hmm, ja..." Kändes som rätt person på rätt plats.. eller inte.  Haha! Bra att folk som jobb i butik eller kundtjänst har koll.
Någon som vet om posten delas ut på fredag?
Näe, inte fredag, men väl imorgon.
Postad 31 March 2010 - 08:55
AZAD
-
AZAD
-
Wannabe
-
-
38 inlägg
låter nice. Skriv gärna lite mer när du testat mera.
Hur fungerar den med surf? låt säga glid in på aftonbladet och läsa något? Kommer man till mobil sidan eller till den riktiga? måste man zoom in för att träffa länkarna?
Har du flyttat över någon film än hur fungerar det? går den att titta på utan att konvertera?
hur är ljudet?
hur är kameran, speciellt vid filmining?
Skulle vilja se ett test mellan x10 och någon annan telefon och se om man ser någon skillnad i färgåtergivelsen, eller om man inte märker något? Kanske inte så lätt att få till 
Vad är det bästa so far?
vad är det sämsta so far?
fungerar alarmet när den är avstängd?
Kan gps:en låsa position utan nätverk? isåfall hur snabbt?
Några frågor, alla kanske inte är så lätta att svara på direkt. Men några svar kanske du sitter på. Tack på förhand!
Sitter och jobbar så jag har inte gjort mer än att ladda ner lite appar. Surf går direkt till aftonbladet.se och man måste inte zooma in för att klicka på länkar. Flyttade över en divx men den funkade inte. Antar att man måste ladda ner nån decoder. Jag sitter inomhus på kontor och stängde av wlan och då kunde den inte positionera på en minut. Slog på wlan och då tog det 1-2 sekunder.
Postad 31 March 2010 - 08:58
storm72
-
storm72
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Haha! Bra att folk som jobb i butik eller kundtjänst har koll. ...
Problemet är väll mera att de även ska hålla koll när NVIDIA släpper sitt senaste grafikkort eller om de fått in Sonys nya 52". De kan inte allt men bör ha folk de kan kolla upp med
Postad 31 March 2010 - 09:01
mornn
-
mornn
-
Forumräv
-
-
575 inlägg
Men lol, nu ser jag att jagi nte hittar direktnummer till olika siba-affärer. Aja, blir väl att åka dit nu då.
Postad 31 March 2010 - 09:05
Unregisteredaa85384d
-
Unregisteredaa85384d
-
Lärjunge
-
-
251 inlägg
Haha! Bra att folk som jobb i butik eller kundtjänst har koll.
Någon som vet om posten delas ut på fredag?
Nej, posten delas inte ut på fredag. MW600 ligger med i kartongen. Ett 8 GB-kort sitter redan i telefonen. Kvalitetskänslan är riktigt bra förutom kanske att batteriluckan känns lite tunn, men den flyttar man ju inte på så ofta. Det är en kollegas telefon så den ligger på laddning nu och jag vill inte börja mecka med den. Trots att skärmskyddet sitter på (plasten som man måste ta bort) så svarar skärmen riktigt bra.
Redigerat av Unregisteredaa85384d, 31 March 2010 - 09:07.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|