* Officiell Tråd - Nokia N8 *
9135 svar till detta ämne
Postad 28 februari 2011 - 16:59
pulsen12
-
pulsen12
-
Wannabe
-
-
39 inlägg
Jaha, då har man skickat iväg telefonen på service pga fel nyans av mörkgrått. Var inne på en tre butik där jag köpte den och dem var jätte justa och gav mig en ny N8. Tyvärr var det fel på den också så dem blev iväg skickade båda två. Tror detta är ett större problem än vad som kommit fram. Tror det är många som inte har sett att de har detta felet på sina N8. Tråkigt, men hoppas bara den är lagad eller utbytt till en som är ok annars blir jag vansinnig. Uppmanar alla med N8 att testa eran display med denna gråskala. Är dem inte gråa utan brun/röda eller lila så lämna in era telefoner, man ser även att det gråa runt klockan och datum på huvudsidan blir lila om man trycker tex val på huvudsidan så den tonar ner det gråa. Då skifta det mot lila och det är ju mindre häftigt när man är kille.
Lägg in denna bild i eran telefon och jämför med datorn: http://discussions.n...149/3/test2.png
Ser ut som att det är massa folk som har samma problem jag har samma problem plus att jag tycker att movie kvalitet är katastrof det är också tack vore den kassa skärmen antagligen har de 2 olika serier den ena är skräp här är 1 tråd till om det http://forum.dailymo...p?topic=39665.0
Redigerat av pulsen12, 28 februari 2011 - 17:13.
Postad 28 februari 2011 - 17:22
kafferast
-
kafferast
-
Lärjunge
-
-
292 inlägg
Ibland när jag skickar sms så kommer det upp ett felmedelande när jag skickar "redigerare: Funktionen stöds inte". Någon som vet hur jag åtgärdar det?
Postad 28 februari 2011 - 18:32
JTL
-
JTL
-
Användare
-
-
105 inlägg
Är det någon förresten som brukar synkronisera sin Google Kalender med mobilen? Jag hittade ett program--GoogaSync--som gör jobbet fint. Problemet är ju bara prislappen...
Ladda ner mail for exchange och följ: http://www.google.co...p;answer=147951Funkar fint, gratis
Postad 28 februari 2011 - 19:33
Serenity
-
Serenity
-
Lärjunge
-
-
441 inlägg
Kan inte. Använder exchange för skolans mail.
Postad 28 februari 2011 - 21:49
Unregistered31511
-
Unregistered31511
-
Forumräv
-
-
941 inlägg
Nu har Rovio börjat med Free versioner av Angry Birds på OVIMan har börjat så smått med Qt för Android kan betyda fler apps till N8.
Redigerat av Unregistered31511, 28 februari 2011 - 21:55.
Postad 28 februari 2011 - 21:53
ballepalle
-
ballepalle
-
Användare
-
-
117 inlägg
Kan inte. Använder exchange för skolans mail.
kan man inte ha flera konton bara? en annan grej. jag kan fan inte installera EN ENDA av de uppdateringar som finns i software update. det står tex att det finns en random uppdatering, jag väljer den och trycker installera. den laddas hem och ser ut som om den installeras..sen kommer det bara upp "update failed - view information" eller vad fan det står..jävligt irriterande..lyckades få in PR1.1 via datorn efter många om och men, men dom här småuppdateringarna verkar ju hopplösa!! något tips?
Redigerat av ballepalle, 28 februari 2011 - 21:57.
Postad 28 februari 2011 - 21:54
Serenity
-
Serenity
-
Lärjunge
-
-
441 inlägg
Nej. Det fungerar det inte med Nokias epost app.
Postad 28 februari 2011 - 22:13
Unregistered31511
-
Unregistered31511
-
Forumräv
-
-
941 inlägg
Nej. Det fungerar det inte med Nokias epost app.
Microsoft Communicator ska komma senare till N8 om du blir hjälpt av det? kom nyss till E7.
Redigerat av Unregistered31511, 28 februari 2011 - 22:13.
Postad 28 februari 2011 - 22:17
Neonknight
-
Neonknight
-
Lärjunge
-
-
362 inlägg
Samma här. Fick till min nu (059D1N0) så håller på att uppdatera nu, ÄNTLIGEN.
Lyckades uppdatera min med samma produktkod också, jag försökte dock först med OVI suite, sedan med Nokia software updater, men ingen av dessa hittade någon uppdatering, till sist testade jag med OTA och då hittades den.
Postad 28 februari 2011 - 22:50
Unregistered31511
-
Unregistered31511
-
Forumräv
-
-
941 inlägg
Astroller för att kolla in stjärnor med N8EpocCam gör din N8 till webbcam. Mobbler för att spela Lastfm. har ni kanske redan sett.
Redigerat av Unregistered31511, 28 februari 2011 - 23:07.
Postad 01 mars 2011 - 12:39
bag
-
bag
-
Forumräv
-
-
775 inlägg
Postad 01 mars 2011 - 16:53
kafferast
-
kafferast
-
Lärjunge
-
-
292 inlägg
ingen annan som efter p1.1 uppdateringen får felmeddelande vid skick av sms?
Postad 01 mars 2011 - 17:37
big_swede70
-
big_swede70
-
Forumräv
-
-
913 inlägg
Inte jag iaf.. Allt funkar bra hittills efter uppdateringen.. Kolla att rätt nr ligger under sms inställningar för din operatör
Postad 01 mars 2011 - 18:12
bag
-
bag
-
Forumräv
-
-
775 inlägg
någon mer som märkt att de fixat till en del wifi-problem i PR1.1? nu kan man koppla bort uppkopplingar.
Redigerat av bag, 01 mars 2011 - 18:13.
Postad 01 mars 2011 - 18:44
cossiejeppe
-
cossiejeppe
-
Rookie
-
8 inlägg
jag har sjukt mycket problem med webbläsaren den senaste tiden kanske efter uppdatering. går knappt surfa, stänger ner direkt när man kommer in på en sida! laddat ner opera mobile men tycker att den hänger med dåligt + att verkar inte funka med multitouch??
MVH
Postad 01 mars 2011 - 19:31
Neonknight
-
Neonknight
-
Lärjunge
-
-
362 inlägg
någon mer som märkt att de fixat till en del wifi-problem i PR1.1? nu kan man koppla bort uppkopplingar.
Wifi har fungerat klockrent för mig sedan början (oktober 2010 - PR 1.0) bara jag gjorde korrekta inställningar, men det kan ju hända att andra har ett annat användningsschema som gör att de utsätts för problem. Använder bara min wifi hemma och den kopplar upp så snällt och använder den automatiskt när jag är hemma och vill ut på nätet och när jag inte är hemma är det förstås mobilnätet som telefonen väljer.
Postad 01 mars 2011 - 20:45
big_swede70
-
big_swede70
-
Forumräv
-
-
913 inlägg
Wifi har fungerat klockrent för mig sedan början (oktober 2010 - PR 1.0) bara jag gjorde korrekta inställningar, men det kan ju hända att andra har ett annat användningsschema som gör att de utsätts för problem.
Använder bara min wifi hemma och den kopplar upp så snällt och använder den automatiskt när jag är hemma och vill ut på nätet och när jag inte är hemma är det förstås mobilnätet som telefonen väljer.
Upplevde samma som dig först efter jag blåst mobilen ca 1mån efter köp. Då började mobilen lösa alla uppkopplingar som du beskriver utan problem. Innan tyckte ja inte den skötte det logiskt.. Och givetvis även nu efter senaste uppdateringen fortsätter den fungera klockrent
Postad 01 mars 2011 - 20:49
big_swede70
-
big_swede70
-
Forumräv
-
-
913 inlägg
Kan du precisera dig. Nyfiken på om ja missat någon ny funktion
Postad 01 mars 2011 - 21:08
Serenity
-
Serenity
-
Lärjunge
-
-
441 inlägg
Microsoft Communicator ska komma senare till N8 om du blir hjälpt av det? kom nyss till E7.
Vet inte vad det är. Vad gör den?
Postad 01 mars 2011 - 21:11
Das Zie
-
Das Zie
-
Användare
-
-
159 inlägg
Varför kan man inte se viasats sportsändningar live längre på N8? Var ju klockrent att se premier league tidigare på telefonen. (nåja, kanske inte klockrent men helt ok iallafall)
Postad 02 mars 2011 - 00:29
Amor
-
Amor
-
Användare
-
-
116 inlägg
Japp, jag får det. Vad har du för Abb? Jag har Tele2Kompis Surf... Har du fått det att funka?
Postad 02 mars 2011 - 00:49
Grizzok
-
Grizzok
-
Användare
-
-
219 inlägg
Battery Monitor 1.3 ute nu http://store.ovi.com/content/61776http://store.ovi.com.../61776/downloadIngen enorm skillnad från vad jag kan se, lite förbättrat och lite buggar borta sägs det. Även har dom tagit bort möjligheten för Light Theme (käkar ju mer batteri antar jag), och Landscape mode (segt/buggigt och irriterande) så det skadar väl inte.
Postad 02 mars 2011 - 01:25
bag
-
bag
-
Forumräv
-
-
775 inlägg
Kan du precisera dig. Nyfiken på om ja missat någon ny funktion
alltså innan så kopplade den bara upp mitt w-lan så fort jag kopplade bort det. men nu fungerar det som det ska. dock verkar det inte som att det går att inaktivera wifi helt?
Postad 02 mars 2011 - 04:05
Serenity
-
Serenity
-
Lärjunge
-
-
441 inlägg
Postad 02 mars 2011 - 07:41
kafferast
-
kafferast
-
Lärjunge
-
-
292 inlägg
Japp, jag får det. Vad har du för Abb? Jag har Tele2Kompis Surf... Har du fått det att funka?
Ser inte att det har något med operatör att göra då den felmeddelar på min. "Redigerare: Funktionen stöds inte". Men efter hårdtestande av att skicka sms i landskaps-mode så uppstod aldrig problemet. Extra skumt.
Postad 02 mars 2011 - 11:13
Crockett
-
Crockett
-
Användare
-
-
111 inlägg
Hej
Jag köpte min N8 förra veckan och måste bara säga för er som funderar om köp. Det är en fantastisk telefon. Det är snabb och smidig. Uppdaterar man teman lite så ser den riktigt modern och snygg ut i menyer. Jag har nog aldrig varit så nöjd med ett mobilköp som jag är med N8 och då har jag haft en ryggsäck med mobiler genom åren.
Postad 02 mars 2011 - 12:11
bag
-
bag
-
Forumräv
-
-
775 inlägg
de har även fixat buggen med skärmsläckaren som inte fungerade om man låste den för tidigt efter att man startat telefonen. noterar även mindre ändringar vid laddning utan att telefonen är på och när man slår på den. men det är bara designändringar.
Postad 02 mars 2011 - 16:17
K_arlstrom
-
K_arlstrom
-
Lärjunge
-
-
277 inlägg
de har även fixat buggen med skärmsläckaren som inte fungerade om man låste den för tidigt efter att man startat telefonen. noterar även mindre ändringar vid laddning utan att telefonen är på och när man slår på den. men det är bara designändringar.
tyvärr har dom pajat musikspelarskärmsläckaren, för mig iallafall..
Postad 02 mars 2011 - 16:48
bag
-
bag
-
Forumräv
-
-
775 inlägg
50% på orginaltillbehör denna veckan. cdon har ju rätt bra priser från början så... http://cdon.se/mobil...tillbehör_-50%/
Postad 02 mars 2011 - 16:55
michaelvecel
-
michaelvecel
-
Amatör
-
-
89 inlägg
tyvärr har dom pajat musikspelarskärmsläckaren, för mig iallafall..
Håller med
Postad 02 mars 2011 - 17:11
SL2
-
SL2
-
Forumräv
-
-
540 inlägg
WLAN har blivit bättre, men bara lite bättre. Testade med mobilnätsanslutning bortkopplad för att se hur bra det funkade. - Nokia Internet funkar som det ska.- Programuppdatering fungerar.- Butik fungerar.- Kartor funkar, men frågar efter k.punkt samtidigt som den ansluter till WLAN, sen hittar den inte nån k.punkt. Kör offline.- Logga in på FB funkar inte utan manuell anslutning av WLAN.- Synkronisera mail funkar inte utan manuell anslutning av WLAN.- Web-TV funkar inte utan manuell anslutning av WLAN.- Youtube funkar inte utan manuell anslutning av WLAN.- Ordlistan funkar inte utan manuell anslutning av WLAN.Jag kan förstå om tredjepartsprogram inte inte gör som man vill jämt, men varför håller Nokias program på så här, fortfarande? Kartor, mail och FB är de jag stör mig mest på, de andra kollade jag av ren nyfikenhet. Om ni har några tips så lyssnar jag!
Postad 02 mars 2011 - 17:39
kafferast
-
kafferast
-
Lärjunge
-
-
292 inlägg
50% på orginaltillbehör denna veckan. cdon har ju rätt bra priser från början så... http://cdon.se/mobil...tillbehör_-50%/
tack för tipset. Beställde just ett nokia minneskort (8gb) för 143:- inkl. frakt. 16 var tyvärr slut. Men 32 gb fanss för en femhundring. Bra priser!
Postad 02 mars 2011 - 17:57
covejoli
-
covejoli
-
Wannabe
-
-
46 inlägg
tack för tipset. Det blev ett minneskort och headset
Postad 02 mars 2011 - 20:04
ILikeIke
-
ILikeIke
-
Användare
-
-
209 inlägg
Tackar för tipset, fantastisk rabatt på bh-504 som jag har spanat in en längre tid men det var slut på lagret Efter installation av Pr1.1 så pulserar inte längre mynyknappsbelysningen på min N8a trots att det är på i inställningarna. Den ska lysa i vågor under skärmsläckaren men nu slocknar den bara så fort skärmsläckaren hoppar fram, och det förblir så tills jag får ett sms eller nåt. Är det bara jag som är drabbad?
Postad 02 mars 2011 - 20:23
vcbc
-
vcbc
-
Amatör
-
-
63 inlägg
skulle vilja ha en bilhållare med laddare.frun har en c7 o jag ska iförskaffa en n8:a i dagarna. vart beställer man en sådan bilhållare bäst o smidigast ?? och tack för tipset till cdon rean  hittade en hållare. http://www.dustinhom...;intcmp=con_sel
Redigerat av vcbc, 02 mars 2011 - 20:56.
Postad 02 mars 2011 - 20:23
bag
-
bag
-
Forumräv
-
-
775 inlägg
jag har också samma fel med att den inte pulserar längre...
Postad 02 mars 2011 - 21:25
MerBlues
-
MerBlues
-
Användare
-
-
141 inlägg
Tusen tack för tipset! På bussen hem idag från jobbet funderade jag på att köpa ett minneskort + ett bluetooth-headset, och jag kollade runt lite på olika sajter ikväll, men så såg jag din länk och beställde från CDON
Postad 02 mars 2011 - 22:38
bag
-
bag
-
Forumräv
-
-
775 inlägg
trevligt att jag kunde hjälpa så många och tydligen cdon också... själv verkar det inte som att det blir någon beställning. det enda jag är sugen på är en jawbone icon men den var inte så bra rabatt på och jag använder inte handsfree så mycket ändå.
Redigerat av bag, 02 mars 2011 - 22:39.
Postad 02 mars 2011 - 23:15
Mattsky
-
Mattsky
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
alltså innan så kopplade den bara upp mitt w-lan så fort jag kopplade bort det. men nu fungerar det som det ska. dock verkar det inte som att det går att inaktivera wifi helt?
Har också det problemet, men upplever inte att det blivit bättre med uppdateringen. Just nu har jag löst problemet genom att ändra prioritetsordning på anslutningarna. Har man det mobila nätverket som första prioritet och w-lanet som andra så skannar den inte eller kopplar upp sig automatiskt hela tiden. Nackdelen är ju att det verkar som om man måste ansluta manuellt till w-lanet via w-lan guiden om man vill surfa, kolla mail, lyssna på internet radion osv. Annars ansluter den till 3g nätet. En annan lösning jag testade innan , som också funkade, var att lägga w-lanen i en egen destination och ange den som standardanslutning, men det blir fruktansvärt osmidigt för då måste man ändra standardanslutning varje gång man vill utnyttja internet utanför w-lanets sträckningsområde. Ni som inte har detta problemet, hur har ni löst det? Vad har ni för inställningar? Jag vill ju ha så att den ansluter automatiskt till w-lanet när jag är inom sträckningsområdet för det och till 3g utanför, UTAN att den ansluter till w-lan och skannar automatiskt när telefonen ligger på standby.
Postad 02 mars 2011 - 23:16
Matsedal
-
Matsedal
-
Användare
-
-
134 inlägg
Nu när vi är inne lite på headset, någon som vet nått om: Nokia BH-905i ?
Vad jag kan se så verkar det vara bra, men är det värt pengarna? runt 1.5k, eller finns det bättre trådlösa alternativ?
Postad 02 mars 2011 - 23:19
Neonknight
-
Neonknight
-
Lärjunge
-
-
362 inlägg
WLAN har blivit bättre, men bara lite bättre. Testade med mobilnätsanslutning bortkopplad för att se hur bra det funkade.
- Nokia Internet funkar som det ska.
- Programuppdatering fungerar.
- Butik fungerar.
- Kartor funkar, men frågar efter k.punkt samtidigt som den ansluter till WLAN, sen hittar den inte nån k.punkt. Kör offline.
- Logga in på FB funkar inte utan manuell anslutning av WLAN.
- Synkronisera mail funkar inte utan manuell anslutning av WLAN.
- Web-TV funkar inte utan manuell anslutning av WLAN.
- Youtube funkar inte utan manuell anslutning av WLAN.
- Ordlistan funkar inte utan manuell anslutning av WLAN.
Jag kan förstå om tredjepartsprogram inte inte gör som man vill jämt, men varför håller Nokias program på så här, fortfarande? Kartor, mail och FB är de jag stör mig mest på, de andra kollade jag av ren nyfikenhet. Om ni har några tips så lyssnar jag! 
Youtube går utmärkt att browsa, men spela videos funkar inte inte för mig på Wlan i alla fall, antingen så står det att det inte gick att hitta de kodekar som som behövdes eller så står det bara "ansluter" hela tiden, men inget händer. Kan inte få det att funka på något sätt som jag kommit på än. SVT play fick jag att funka. Synka mail funkar för mig
Postad 02 mars 2011 - 23:26
Neonknight
-
Neonknight
-
Lärjunge
-
-
362 inlägg
Har också det problemet, men upplever inte att det blivit bättre med uppdateringen. Just nu har jag löst problemet genom att ändra prioritetsordning på anslutningarna. Har man det mobila nätverket som första prioritet och w-lanet som andra så skannar den inte eller kopplar upp sig automatiskt hela tiden. Nackdelen är ju att det verkar som om man måste ansluta manuellt till w-lanet via w-lan guiden om man vill surfa, kolla mail, lyssna på internet radion osv. Annars ansluter den till 3g nätet.
En annan lösning jag testade innan , som också funkade, var att lägga w-lanen i en egen destination och ange den som standardanslutning, men det blir fruktansvärt osmidigt för då måste man ändra standardanslutning varje gång man vill utnyttja internet utanför w-lanets sträckningsområde.
Ni som inte har detta problemet, hur har ni löst det? Vad har ni för inställningar?
Jag vill ju ha så att den ansluter automatiskt till w-lanet när jag är inom sträckningsområdet för det och till 3g utanför, UTAN att den ansluter till w-lan och skannar automatiskt när telefonen ligger på standby.
Stäng av skanningen och sätt wlan till prio 1, det funkar för mig och har fungerat utmärkt sedan oktober.
Postad 02 mars 2011 - 23:34
SL2
-
SL2
-
Forumräv
-
-
540 inlägg
Ni som inte har detta problemet, hur har ni löst det? Vad har ni för inställningar?
Kolla min förra post, mina erfarenheter är att alla program funkar olika, sjukt irriterande. Nokia Internet var svårare att få igång på WLAN förr, men funkar bättre med 1.1. Provade aldrig internetradion dock. Det finns program som hjälper till att få mobilen att välja rätt anslutning, men jag har inte hunnit kolla in dem än.
Postad 03 mars 2011 - 01:02
bag
-
bag
-
Forumräv
-
-
775 inlägg
har en så rolig disskusion med en vän som tyvärr är medlem av sekten kallad apple. han är sååå uppspelt över nya IFag 2. Den kan tydligen redigera film nu och lägga upp på youtube. Sen så kommer ju WiFi-tethering i ios 4.3 men inte till iFag såklart. I sina desperata försök att bräcka mig så frågar han om jag kan ta en skärmdump på min N8:a. Skrattretande alltså! Visst gör apple bra grejer. Men de som är så fanatiska och tror att apple är först med allting är ju bara för underhållande! sorry för off-topic men jag kunde bara inte hålla mig.
Redigerat av bag, 03 mars 2011 - 01:02.
Postad 03 mars 2011 - 10:07
Serenity
-
Serenity
-
Lärjunge
-
-
441 inlägg
Kul att höra lite skrattretande om iFag (bra namn, det ska jag nog börja använda).
Postad 03 mars 2011 - 11:52
big_swede70
-
big_swede70
-
Forumräv
-
-
913 inlägg
Min kollega som har en Vodafone N8 kolla i uppdateringar nyss och han hade stor uppdatering som krävde PC? Han har redan den senaste mjukvaran(1.1) sen drygt 1 vecka tillbaks. Vad är det som börjar komma nu isåfall??
Någon mer som fått detta?
Jag har inte fått detta medd än men jag fick ju iåförsig 1.1 för bara några dagar sedan..(har Telia PK)
Redigerat av big_swede70, 03 mars 2011 - 12:53.
Postad 03 mars 2011 - 12:48
Huskys
-
Huskys
-
Amatör
-
-
88 inlägg
Hej!
Har ett litet klurigt problem att lösa. Använder Exchange och syncar kontakter, kalender och i bland mail.
Nu är det så att när jag skall synca in detta i bilen, (Volvo) så går detta inte, telefonboken ör tom får jag till svar.
Jag misstänker att detta beror på att det är en exchange telefonbok.
Finns det något smart sätt att få exchangeboken, att bli en hedelig telefonbok??
Funderar på om enda sättet är att kabel synca den via datorn och bara ta kalendern via exchange eller
finns det något annat sätt?
Hur skall jag kunna synca så jag kan få detta att funka?
Tips ideer motagets tacksamt?
Hade samma problem med en android, men där fanns funktionen att kopiera till telefonen. DVS man kunde ta innerhållet som hete exchange phonebook och göra det till phonebook.
//Huskys
Postad 03 mars 2011 - 13:35
Mattsky
-
Mattsky
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Stäng av skanningen och sätt wlan till prio 1, det funkar för mig och har fungerat utmärkt sedan oktober.
Provade det igen och det fungerar verkligen inte. Till och från är den lugn , men sen helt plötsligt så börjar den skanna igen och då är det omöjligt att koppla bort det. Dock så KAN det vara så att jag kanske hittat roten till problemet. Kan vara så att problemet ligger i min extremt dåliga 3g täckning i lägenheten (betongväggar och skit). När 3g täckningen sjunker eller att den går över till edge så vill telefonen automatiskt ansluta till det tillgängliga w-lanet. Det går icke att koppla bort förrän man ändrar prioriteringsordning. Detta inträffar även om jag har widgets i offlineläge. Kolla min förra post, mina erfarenheter är att alla program funkar olika, sjukt irriterande. Nokia Internet var svårare att få igång på WLAN förr, men funkar bättre med 1.1. Provade aldrig internetradion dock.
Det finns program som hjälper till att få mobilen att välja rätt anslutning, men jag har inte hunnit kolla in dem än.
' Ja stänger man av det mobila nätet helt så beter den sig säkert så som du beskriver, men har man både mobilnätet och w-lan aktivt och mobilnätet som prio 1 så ansluter den inte till w-lan på något av de program du listar förrän man kopplat upp sig manuellt. Spelar ingen roll om man har edge nivån på det lägsta på stapeln, den vill ändå ansluta på de nätet. Aja. Får väl köra med den inställningen jag har nu (mobila nätet prio 1 och w-lan prio 2) så får man ansluta manuellt när man vill komma åt internet. Är ju ändå det minst osmidiga sättet av dom 3 jag provat.
Postad 03 mars 2011 - 15:53
Rallarn
-
Rallarn
-
Amatör
-
-
62 inlägg
Ett par tips på appar till N8 jag använder. Nordea stock prices - Widget och app som visar aktiekurser och index. Fördröjt 15 min men funkar bra. YR - Vädertjänst. Reseplaneraren - SL trafik Bloomberg - Aktiekurser och index från hela världen. Saknar first north tyvärr tv.nu - Widget och app som visar pågående och kommande program. wikipedia - självförklarande funkar bäst i engelsk version. Trapster - Väluppdaterad fartkamera varnare och kart program. Joikuspot - Gör N8 till wifi punkt. Shazam - Ta reda på vilken låt som spelas på tex radio eller tv. Converter - Konverterar massa olika mått och enheter. LeCountdown - Timer (äggklocka) Skype WhatsApp - Skicka meddelanden och filer till utan kostnad via 3g eller wifi. Funkar även på iphone och android. Nokia Big screen - Koppla N8 till tv via HDMI Ny jag hittade idag som verkar väldigt intressant:Layar - Augmented reality. Ska visa saker runtomkring dig av intresse, restauranger och barer och massa annat intressant video
Postad 03 mars 2011 - 16:43
Unregistered1817
-
Unregistered1817
-
Rookie
-
5 inlägg
Nu jäklar, nu blev det fart på mobilen.
Senaste uppdateringen och allt blev dunder.
Går mycket fortare i menyer, att skriva.. allt.
Så här skulle det varit ifrån början!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|