Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Allente (Viasat + Canal Digital) - Feedback, info, nyheter och frågor

9738 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#4701

Postad 15 December 2016 - 21:57

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2842 inlägg
  • 0
Kanske redan har avhandlats men kan man ha ett abbonemang för endast streamingtjänsten eller är man då hänvisad till några av de andra leverantörerna?

#4702

Postad 16 December 2016 - 11:01

hugeman
  • hugeman
  • Forumräv

  • 985 inlägg
  • 0

Nä fortfarande ingen apple-tv på väg till mig som tog erbjudandet första dagen...
Var är den Canal Digital??

 

Skönt att inte vara ensam att inte ha någon på väg än  :)



#4703

Postad 16 December 2016 - 12:15

Unregistereda5aecc89
  • Unregistereda5aecc89
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0
Fick min Apple tv igår😀

#4704

Postad 16 December 2016 - 14:20

Vispen74
  • Vispen74
  • Användare

  • 230 inlägg
  • 0
Fick också min Apple TV i går. CD appen är toppenbra. Med kodi installerat parallellt så har vår gamla tv blivit smartare.

Nu hoppas jag att denna app även kommer till Android TV lagom tills vi köper ny TV med detta inbyggt, om det inte redan finns? CD för vanliga Android finns ju och funkar bra på en del enheter (den är så hård med root-skyddet att den säger att lite allt möjligt är rootat och därmed inte startar).

Redigerat av Vispen74, 16 December 2016 - 22:13.


#4705

Postad 16 December 2016 - 16:42

Crazyberra
  • Crazyberra
  • Lärjunge

  • 401 inlägg
  • 0
Fick också min idag, fick inget mail innan utan bara ett sms om att den fanns att hämta på pickup-point! :)

#4706

Postad 16 December 2016 - 17:38

philipsguy
  • philipsguy
  • Lärjunge

  • 309 inlägg
  • 0
Canal Digital appen på Apple TV4 kraschar nästan omedelbart. Avinstallerade appen men det kraschar ändå. Tips? Den har funkat tidigare.

Redigerat av philipsguy, 16 December 2016 - 17:38.


#4707

Postad 16 December 2016 - 20:13

fenix71
  • fenix71
  • Användare

  • 179 inlägg
  • 0

Fick min igår och fungerar klockrent. :)



#4708

Postad 16 December 2016 - 21:08

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5321 inlägg
  • 0
Vi som inte fått våra när beräknas de skickas?

#4709

Postad 17 December 2016 - 08:24

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

  • 1989 inlägg
  • 0

Canal Digital appen på Apple TV4 kraschar nästan omedelbart. Avinstallerade appen men det kraschar ändå. Tips? Den har funkat tidigare.

försök starta flera gånger i följd så brukar den hoppa igång. Har samma strul på iphone/ipad med ibland.



#4710

Postad 19 December 2016 - 09:26

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2329 inlägg
  • 0

Canal Digital appen på Apple TV4 kraschar nästan omedelbart. Avinstallerade appen men det kraschar ändå. Tips? Den har funkat tidigare.

Hej

Det kommer en ny uppdatering som ska lösa problemet. Ska kolla upp om det finns något spikat datum. Återkommer.

Mvh
Niklas



#4711

Postad 19 December 2016 - 09:40

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2329 inlägg
  • 0

Vi som inte fått våra när beräknas de skickas?

Hej Junkan, skicka dina uppgifter i ett PM till oss så kan vi se hur det ligger till med leveransen. Man kan även få svar via kundservice på 0770-33 22 11. Vänligen Micke 



#4712

Postad 19 December 2016 - 11:36

Videonisse
  • Videonisse
  • Användare

  • 133 inlägg
  • 0

försök starta flera gånger i följd så brukar den hoppa igång. Har samma strul på iphone/ipad med ibland.

Fungerar inte, har försökt minst 20-30 ggr i följd och den kraschar direkt. Även av- och ominstallerat samt startat om ATV4:an. Antar att problemet uppstod efter uppdatering till nya tvOS v10.1.

 

Hoppas ny version kommer snabbt då jag precis lärt familjen använda appen och de gillar den.



#4713

Postad 19 December 2016 - 12:47

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2329 inlägg
  • 0

Fungerar inte, har försökt minst 20-30 ggr i följd och den kraschar direkt. Även av- och ominstallerat samt startat om ATV4:an. Antar att problemet uppstod efter uppdatering till nya tvOS v10.1.

 

Hoppas ny version kommer snabbt då jag precis lärt familjen använda appen och de gillar den.

Hej Videonisse

Återkommer när jag får ett datum för uppdateringen, förhoppningsvis bör jag ha ett datum senast imorgon.

Mvh
Niklas


Redigerat av Allente Sverige, 19 December 2016 - 12:48.


#4714

Postad 19 December 2016 - 17:43

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5321 inlägg
  • 0

Hej Junkan, skicka dina uppgifter i ett PM till oss så kan vi se hur det ligger till med leveransen. Man kan även få svar via kundservice på 0770-33 22 11. Vänligen Micke


Ni har PM

#4715

Postad 20 December 2016 - 14:06

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2329 inlägg
  • 0

Hej Videonisse och Philipsguy

Uppdateringen som löser problemet med att det inte går att logga in i appen kommer i början på januari. Skicka gärna ett PM med erat kundnummer och erat användarnamn/lösenord så ska vi testa om vi kan hitta någon lösning innan uppdateringen.

Mvh
Niklas



#4716

Postad 20 December 2016 - 14:11

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4194 inlägg
  • 0

Meh. jag har inte fått nån Apple TV ännu. Varför? 



#4717

Postad 20 December 2016 - 14:15

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2329 inlägg
  • 0

Meh. jag har inte fått nån Apple TV ännu. Varför? 

Hej MrSpokk

Skicka PM med kundnummer så ska vi undersöka

Mvh
Niklas



#4718

Postad 20 December 2016 - 16:03

Tore3
  • Tore3
  • Forumräv

  • 864 inlägg
  • 0

Tackar för julklappen CD.



#4719

Postad 21 December 2016 - 13:32

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2329 inlägg
  • 0

Hej Videonisse och Philipsguy

Uppdateringen som löser problemet med att det inte går att logga in i appen kommer i början på januari. Skicka gärna ett PM med erat kundnummer och erat användarnamn/lösenord så ska vi testa om vi kan hitta någon lösning innan uppdateringen.

Mvh
Niklas

Hej

Ny uppdatering av vår app till apple-tv är ute nu (version 1.1.1) som löser problemet med att du kastas ut ur appen efter att du har loggat in.

Mvh
Niklas



#4720

Postad 21 December 2016 - 13:43

hugeman
  • hugeman
  • Forumräv

  • 985 inlägg
  • 0

Hej MrSpokk

Skicka PM med kundnummer så ska vi undersöka

Mvh
Niklas

 

Jag skickade mitt kundnummer men fick bara till svar att ni inte kunde se hur man låg till, bara att jag skulle få en så småningom..



#4721

Postad 21 December 2016 - 15:47

Unregisteredc082866f
  • Unregisteredc082866f
  • Beroende

  • 1318 inlägg
  • 0

Vilka kanaler i Baspaketet kan jag inte se i Apple TV:n? De kanaler som normalt har 5.1 ljud, funkar det via Apple TV:n?

 

Har idag Telia och bor i lägenhet så någon parabol kan jag inte sätta upp så detta kanske är ett bra alternativ.



#4722

Postad 21 December 2016 - 17:45

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2329 inlägg
  • 0

Vilka kanaler i Baspaketet kan jag inte se i Apple TV:n? De kanaler som normalt har 5.1 ljud, funkar det via Apple TV:n?

 

Har idag Telia och bor i lägenhet så någon parabol kan jag inte sätta upp så detta kanske är ett bra alternativ.

 

Hej ottovonkopp!

 

De enda kanalerna som inte ingår från Baspaketet i dagsläget är TV4 Komedi, TV4 Guld, Al-Jazeera samt Sky News. Alla andra kanaler fungerar :)

 

Du kan läsa vilka kanaler som ingår på följande länk: https://www.canaldig...i-playtjansten/

 

Mvh

Max


Redigerat av Allente Sverige, 21 December 2016 - 17:54.


#4723

Postad 21 December 2016 - 19:41

Videonisse
  • Videonisse
  • Användare

  • 133 inlägg
  • 0

Hej

Ny uppdatering av vår app till apple-tv är ute nu (version 1.1.1) som löser problemet med att du kastas ut ur appen efter att du har loggat in.

Mvh
Niklas

Bra att en uppdatering kunde släppas så snabbt. Tyvärr löser den inte problemet...

 

Jag kommer aldrig till ngn inloggning. Appen börjar öppnar men stängs direkt ner. Ser en grå sida, sedan svart sida med er logga, direkt därefter stängs appen. Allt tar ca 1,5 sekund. Fungerar den alltså för er?



#4724

Postad 21 December 2016 - 21:02

Unregisteredc082866f
  • Unregisteredc082866f
  • Beroende

  • 1318 inlägg
  • 0

Hej ottovonkopp!

 

De enda kanalerna som inte ingår från Baspaketet i dagsläget är TV4 Komedi, TV4 Guld, Al-Jazeera samt Sky News. Alla andra kanaler fungerar :)

 

Du kan läsa vilka kanaler som ingår på följande länk: https://www.canaldig...i-playtjansten/

 

Mvh

Max

Låter bra. Nöjer mig med "Svensson kanalerna" och kan jag få dem i HD så är det ett plus. Hur är det med tex SVT 1 och 5.1 genom Apple TV?



#4725

Postad 21 December 2016 - 21:10

lindo
  • lindo
  • Veteran

  • 1867 inlägg
  • 0

Bra att en uppdatering kunde släppas så snabbt. Tyvärr löser den inte problemet...

 

Jag kommer aldrig till ngn inloggning. Appen börjar öppnar men stängs direkt ner. Ser en grå sida, sedan svart sida med er logga, direkt därefter stängs appen. Allt tar ca 1,5 sekund. Fungerar den alltså för er?

Ja, det fungerar för mig

Hämtade ut ATV4 i måndags laddade ner CD App och loggade in utan problem

Var väl iOS 9 i burken då, uppdaterades till iOS10 under natten



#4726

Postad 21 December 2016 - 22:41

Yusshaka20
  • Yusshaka20
  • Wannabe

  • 15 inlägg
  • 0

Bra att en uppdatering kunde släppas så snabbt. Tyvärr löser den inte problemet...

 

Jag kommer aldrig till ngn inloggning. Appen börjar öppnar men stängs direkt ner. Ser en grå sida, sedan svart sida med er logga, direkt därefter stängs appen. Allt tar ca 1,5 sekund. Fungerar den alltså för er?

Uppdatera ATV4 till iOS10



#4727

Postad 21 December 2016 - 22:52

Videonisse
  • Videonisse
  • Användare

  • 133 inlägg
  • 0

Uppdatera ATV4 till iOS10

Det fungerade tidigare med iosTV 10 men plötsligt slutade det fungera och jag tror det var i samband med uppdatering till iosTV v10.1. Har aldrig haft appen med v9 på min ATV4.

 

Synnerligen konstigt om det nu inte är att appen generellt buggar med senaste ios-versionen. Vad är det isåfall som skiljer mitt konto från er andras och hur kan problemet uppstå direkt vid uppstart efter att appen varit avinstallerad (då skall all tidigare data tas bort). Konfunderad och verkar väl mer ligga i problem med CDs centrala servrar.


Redigerat av Videonisse, 21 December 2016 - 23:17.


#4728

Postad 22 December 2016 - 07:04

Saturnus
  • Saturnus
  • Veteran

  • 2126 inlägg
  • 0
Jag kör CD-appen på en Samsung TV och allt fungerar helt utmärkt.

#4729

Postad 22 December 2016 - 12:03

Unregisteredc082866f
  • Unregisteredc082866f
  • Beroende

  • 1318 inlägg
  • 0

Enligt supporten är det stereo i Apple TV men känner att det är oklart om det gällde bara Play men inte live-tv.

 

Någon som kan bekräfta?

 

Play i stereo kan jag leva med men live-tv känns lite tråkigt om man missar 5.1 när det ändå finns i sändningen.



#4730

Postad 22 December 2016 - 13:08

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2329 inlägg
  • 0

Enligt supporten är det stereo i Apple TV men känner att det är oklart om det gällde bara Play men inte live-tv.

 

Någon som kan bekräfta?

 

Play i stereo kan jag leva med men live-tv känns lite tråkigt om man missar 5.1 när det ändå finns i sändningen.

Hej ottovonkopp

Det stämmer att det endast är stereo via våra appar, airplay och chromecast

Mvh
Niklas



#4731

Postad 22 December 2016 - 13:23

Unregisteredc082866f
  • Unregisteredc082866f
  • Beroende

  • 1318 inlägg
  • 0

Hej ottovonkopp

Det stämmer att det endast är stereo via våra appar, airplay och chromecast

Mvh
Niklas

Tack för svaret. Hoppas det kommer i framtiden.

 

Inte någon jättegrej men lite surt att "gammal" (marksänt) teknik har 5.1 och kanske bättre ljud o bild än nyare teknik. Samma med den mesta strömmande musiken. Sämre kvalité än en cd från 80-talet. Lite som att uppfinna hjulet på nytt och kränga på gamla sunkiga däck.

 

Ups! Lite OT, sorry.



#4732

Postad 22 December 2016 - 20:03

lindo
  • lindo
  • Veteran

  • 1867 inlägg
  • 0

När får vi svenska kunder tillgång till grannländernas tevekanaler?

 

Danmarks kunder har fått SVT1 o 2 , TV4 och NRK 1

 

Norges kunder får SVT1 o 2, Kunskapskanalen, DR 1, DR2 och TV2



#4733

Postad 23 December 2016 - 09:29

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2329 inlägg
  • 0

När får vi svenska kunder tillgång till grannländernas tevekanaler?

 

Danmarks kunder har fått SVT1 o 2 , TV4 och NRK 1

 

Norges kunder får SVT1 o 2, Kunskapskanalen, DR 1, DR2 och TV2

 

Hej Lindo!

 

Vi har ingen information om detta men så fort vi hör något så meddelar vi det.

Hoppas du får en God Jul!

Vänligen Therese


Redigerat av Allente Sverige, 23 December 2016 - 09:29.


#4734

Postad 28 December 2016 - 20:40

Monshi
  • Monshi
  • Guru

  • 4002 inlägg
  • 0

Bye bye Canal Digital. Nu lämnar vi er efter många år men det beror inte direkt på er utan att TV-utbudet i lokala nätet utökats till den grad att den extra kostnad det innebär att vara kvar hos er blir för hög.

 

En gång i tiden hoppade vi på Cmore-paketet. Då var lokalpaketet gratis/ingick. Med tiden bröt ni loss det, ville ha krypteringsavgifter osv. Idag är lokalpaket utökat till ett baspaket med flera fina HD-kanaler (och de kommer jag sakna) men kostnaden springer iväg när vi ändå har kanalerna via kollektivavtal vi kabel. Kommer sakna er mogna digitalboxar och utökade strömningstjänst men den krassa sanningen är att nu får det räcka.

 

Vi får se, en dag kanske jag kommer tillbaka när jag tröttnat på sega kabelboxar, gammal teknik och saknar era HD-kanaler.

 

Intressant att ni inte uppdaterat vårt gamla abb med era nya villkor, tre månaders uppsägningstid för oss gamla trogna kunder.

 

Kvar tre månader till alltså men nu är ni uppsagda.



#4735

Postad 28 December 2016 - 20:53

Saturnus
  • Saturnus
  • Veteran

  • 2126 inlägg
  • 0
Det vore klädsamt med lite feedback från Canal Digital på alla förbättringsförslag som lämnats av medlemmar tidigare i tråden och som skulle framföras till ansvariga. Tack på förhand.

#4736

Postad 01 January 2017 - 12:00

Korbendallas
  • Korbendallas
  • Wannabe

  • 49 inlägg
  • 1

Vore trevligt med lite info om appen kommer till oss med Android tv?



#4737

Postad 01 January 2017 - 13:57

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2329 inlägg
  • 1

Vore trevligt med lite info om appen kommer till oss med Android tv?

Hej Korbendallas, vi har i dagsläget ingen information om app för Android TV. Om det blir aktuellt kommer det informeras om det via hemsidan och andra informationskanaler. Trevlig fortsättning  :) Vänligen Micke 



#4738

Postad 01 January 2017 - 14:21

Unregistered828ccd15
  • Unregistered828ccd15
  • Forumräv

  • 935 inlägg
  • 0

Det fungerade tidigare med iosTV 10 men plötsligt slutade det fungera och jag tror det var i samband med uppdatering till iosTV v10.1. Har aldrig haft appen med v9 på min ATV4.

Synnerligen konstigt om det nu inte är att appen generellt buggar med senaste ios-versionen. Vad är det isåfall som skiljer mitt konto från er andras och hur kan problemet uppstå direkt vid uppstart efter att appen varit avinstallerad (då skall all tidigare data tas bort). Konfunderad och verkar väl mer ligga i problem med CDs centrala servrar.

Radera appen (då tas all dess data bort) och ladda ner (installera) den på nytt.

#4739

Postad 01 January 2017 - 17:15

Kalleputs
  • Kalleputs
  • Användare

  • 108 inlägg
  • 0

Är en av många som nappade på CDs erbjudande under black week.Nya boxen,halva priset 1år,alla kanaler 3månader.

Kan nu endast se på "familjepaketet".Hade alla kanaler innan.

Fler med samma läge?



#4740

Postad 01 January 2017 - 17:18

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2810 inlägg
  • 0

Är en av många som nappade på CDs erbjudande under black week.Nya boxen,halva priset 1år,alla kanaler 3månader.
Kan nu endast se på "familjepaketet".Hade alla kanaler innan.
Fler med samma läge?

Var det alla kanaler? Jag fick c-more film gratis i 3 mån. Kan ej heller se sporten längre.

#4741

Postad 01 January 2017 - 20:33

hugeman
  • hugeman
  • Forumräv

  • 985 inlägg
  • 0

Är en av många som nappade på CDs erbjudande under black week.Nya boxen,halva priset 1år,alla kanaler 3månader.
Kan nu endast se på "familjepaketet".Hade alla kanaler innan.
Fler med samma läge?

Har samma soppa. Hade familjepaketet med Cmore Family. På senaste fakturan var det ingen Cmore med. Loggar jag in på mina sidor så har jag bara familjepaketet.

Häromdagen fick jag ett brev om att Cmore Family skulle utgå from 1/1 o att jag skulle få fulla paketet fram till okt för family-priset.

Idag har jag samma Cmore-kanaler som family men mitt streamingkonto är inaktiverat.

Vet inte om detta beror på förlängningen eller om något gått snett med Cmore-uppgraderingen.

Helt nöjd är jag i alla fall inte :/

Redigerat av hugeman, 01 January 2017 - 20:34.


#4742

Postad 01 January 2017 - 23:12

Iceman666
  • Iceman666
  • Lärjunge

  • 480 inlägg
  • 0
Förbrukning surf!!!!!!!!!!!!!!!!

Varför kan man inte välja kvalitet på det man streamar från er på Canal digital??!!

Det gäller båda apparna ni har mao CanalDigital Applen och CMore appen!!!

Har pratat med flera som är i fjällen och vill streama Junior Hockey VM där familjerna mister all surt på nolltid!!!!!

Gämför med Netflix där man kan välja förbrukning och kvalitet direkt i appen!!

#4743

Postad 02 January 2017 - 11:20

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2329 inlägg
  • 0

Har samma soppa. Hade familjepaketet med Cmore Family. På senaste fakturan var det ingen Cmore med. Loggar jag in på mina sidor så har jag bara familjepaketet.

Häromdagen fick jag ett brev om att Cmore Family skulle utgå from 1/1 o att jag skulle få fulla paketet fram till okt för family-priset.

Idag har jag samma Cmore-kanaler som family men mitt streamingkonto är inaktiverat.

Vet inte om detta beror på förlängningen eller om något gått snett med Cmore-uppgraderingen.

Helt nöjd är jag i alla fall inte :/

Hej, om era kmpanjer/kanalpaket inte har de kanaler som ska ingå kontakta vår kundservice på 0770-33 22 11 som kan hjälpa till. Vänligen Micke



#4744

Postad 02 January 2017 - 13:59

hugeman
  • hugeman
  • Forumräv

  • 985 inlägg
  • 0

Hej, om era kmpanjer/kanalpaket inte har de kanaler som ska ingå kontakta vår kundservice på 0770-33 22 11 som kan hjälpa till. Vänligen Micke

 

Riktigt så lätt var det inte :blink:  Men från att varit väldigt missnöjd så blev jag en nöjd kund igen, men fick kämpa med näbbar och klor.

 

Ett tips för framtiden kan vara att kolla vilka konsekvenser ett erbjudande för nya kunder får när man lägger det på en befintlig kund och antingen ha koll på det och rätta till det eller informera kunden om att det här kommer att hända... Nu blev iof. detta ett specielfall när samtidigt C more ändrade i sina kanalpaket.


Redigerat av hugeman, 02 January 2017 - 15:17.


#4745

Postad 03 January 2017 - 22:09

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5321 inlägg
  • 0
Fick min Apple-tv äntligen. Funkar bra med CD-appen.

#4746

Postad 04 January 2017 - 18:02

Grön49
  • Grön49
  • Användare

  • 105 inlägg
  • 0

När Cmore försvann för mig skickade jag ett e-mail och trodde att det skulle bli fixat. Nej, jag fick veta att jag måste ringa kundservice.

Pga  en mycket pressad arbetssituation kan jag inte sitta i någon telefonkö. Om inte CD kolla på ärendet när jag mejlar så kan jag inte förstå varför det skulle gå bättre att ringa. 



#4747

Postad 04 January 2017 - 22:45

hugeman
  • hugeman
  • Forumräv

  • 985 inlägg
  • 0

När Cmore försvann för mig skickade jag ett e-mail och trodde att det skulle bli fixat. Nej, jag fick veta att jag måste ringa kundservice.

Pga  en mycket pressad arbetssituation kan jag inte sitta i någon telefonkö. Om inte CD kolla på ärendet när jag mejlar så kan jag inte förstå varför det skulle gå bättre att ringa. 

 

 

Har du förlängt med black friday-erbjudandet och hade C More som försvann 1 jan? Hade du C More Family?


Fick min Apple-tv äntligen. Funkar bra med CD-appen.

 

Äntligen =) Jag fick min på tisdagen efter julhelgen! Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!



#4748

Postad 05 January 2017 - 09:49

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2329 inlägg
  • 0

När Cmore försvann för mig skickade jag ett e-mail och trodde att det skulle bli fixat. Nej, jag fick veta att jag måste ringa kundservice.

Pga  en mycket pressad arbetssituation kan jag inte sitta i någon telefonkö. Om inte CD kolla på ärendet när jag mejlar så kan jag inte förstå varför det skulle gå bättre att ringa. 

Hej, har du fått svar på mailet du skickade och är det löst ? Skicka oss annars en notifikation här med en ärendebeskrivning så kan vi kika på det tillsammans.  :) Vänligen Micke



#4749

Postad 09 January 2017 - 16:05

xp2002
  • xp2002
  • Användare

  • 106 inlägg
  • 0

Två frågor till Canal Digital:

 

1. Min box stänger av sig själv ibland efter några timmars tittande. Jag har testat att stänga av funktionen automatisk avstängning och även testat att höja tiden för automatisk avstängning till max. Trots detta händer det att den stänger av sig utan någon som helst förvarning ibland. Känner ni igen detta?

 

2. Är den någon begränsning på hur långt lösenord man får ha för inloggning? Jag kan inte byta lösenord till ett som består av 22 tecken, trots att det innehåller både versaler och siffror... Jag får inte heller något felmeddelande, utan inget händer när jag klickar på spara det nya lösenordet. Har testat både Explorer och safari, mobilt och på dator.


Redigerat av xp2002, 09 January 2017 - 16:17.


#4750

Postad 09 January 2017 - 16:19

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

  • 2530 inlägg
  • 0

När kommer det ersättare till de vita boxarna? Mer instabila boxar har jag aldrig varit med om. Den stannar ju titt som tätt när man t.ex. redigerar kanallistor eller bläddrar bland inspelade program.  Kanske dags att förbereda sig för framtiden och ta fram en box förberedd för 4K, eller appar till Viaplay etc?





4 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 4 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.