Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Sony Ericsson Xperia X10 *

9082 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 01 April 2010 - 09:48

deezel
  • deezel
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0

Jag får också upp 2 timmar i timescape när det egentligen bara är några minuter sen nån uppdaterat på facebook.

Larmet funkar inte när mobilen är avstängd vilket är illa då jag ofta stänger av den på nätterna när man är utomlands och inte alltid har tillgång till laddning men vill ha väckning. Hoppas att det kommer en snabb fix på det.

Det verkar vara en generellt android problem det där. http://code.google.c.../detail?id=1942 folk värkar tycka att man skall köra i airplane mode då det drar mycket mindre kräm.

Postad 01 April 2010 - 09:50

jlarsson1978
  • jlarsson1978
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0
Mitt MW600 fungerar i huvudsak bra, men play/pausknappen i mitten måste man trycka långt till vänster på, annars blir det FFW/Skip (dvs knappen till höger). Någon mer som har det problemet? Känns som att man får skicka det på service/utbyte...

Postad 01 April 2010 - 10:05

Davye
  • Davye
  • Användare

• 103 inlägg
  • 0
Har fått tillbaka mina pengar för telefonen av Tele2... var ju snällt av dom...
vet ni om dom brukar dom göra så innan abonnemanget aktiverats? Har vanligtvis inte så mycket mer än några hundra i taget på mitt personkonto så jag tycker det här är lite irriterande...

edit:har förresten inga problem med tangenten A men har på vissa ställen upplev att det inte händer något alltid när jag trycker. Inget störande eftersom tangentbordet i landscape funkar fint på samma yta som den krånglar i ett annat läge. Den knapp jag haft mest problem är när man väljer bild till en kontakt.

edit2: inget som helst lagg när man byter mellan lägen heller

Redigerat av Davye, 01 April 2010 - 10:10.

Postad 01 April 2010 - 10:07

Bernstig
  • Bernstig
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0
Har nu mailat SE om att tangentbordet laggar när man byter mellan porträtt och landskap!

Postad 01 April 2010 - 10:18

Unregistered80bc741c
  • Unregistered80bc741c
  • Användare

• 124 inlägg
  • 0
Så här skriver ju Synaptics om sin Clearpad 1000:

Narrow Borders
The ClearPad 1000 Series has a unique
sensor design which allows maximum display
interface area without compromising the total
number of available sensor channels—
competitors may need borders of up to 4 mm
wide to handle as few as16 channels.

Alltså, det är svårt att få till känsligheten runt kanterna.
Dock så verkar den ju reagera eftersom ni får upp "A"et men att den sen inte "tar". Det är ju samma sak om ni drar fingret över applikationslistan. Då kommer ju de applikationer ni passerar över lysa upp och slockna utan att startas. Det är alltså en intelligens i OSet som förstår att även om den får input att ett finger tryckt på en applikation så håller fingret på att sveper över skärmen. Någon måste ju förstå vad outputen från skärmen betyder. Det är här man kan göra fix och tricks som kan hjälpa eventuella hårdvarubegränsningar. Så jag tror inte loppet är kört.

Vore bra att få till den där dumpen dock!

Postad 01 April 2010 - 10:42

Blixten9
  • Blixten9
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

Har köpt via Tre och nu när du säger det så inser jag att det är därför jag inte kan uppdatera mjukvaran, eftersom det är en egen version för Tre. Rövknull om det stämmer...

Det är ju märkligt för det enda som skiljer är ju att vi fått två förinstallerade apps. Borde inte påverka mjukvaran. Men det måste ju vara det som är problemet eftersom båda har tre

Postad 01 April 2010 - 11:00

Borrelia
  • Borrelia
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0

Det är ju märkligt för det enda som skiljer är ju att vi fått två förinstallerade apps. Borde inte påverka mjukvaran. Men det måste ju vara det som är problemet eftersom båda har tre

Ville bara berätta att jag oxå köpt via tre och har samma problem som er

Postad 01 April 2010 - 11:19

Unregisteredc83518bd
  • Unregisteredc83518bd
  • Lärjunge

• 460 inlägg
  • 0
Jag löste det med att TS visade fel tid, genom att som någon nämnde, ändrade tidszonen till +2!
Om det är någon som behöver en system dump av x10an så PMa mig!

Postad 01 April 2010 - 12:02

Unregisteredf89c404c
  • Unregisteredf89c404c
  • Lärjunge

• 254 inlägg
  • 0

Ville bara berätta att jag oxå köpt via tre och har samma problem som er

Bra, det gav mig det avgörande skälet att vänta tills jag kan köpa min vita med Telenor

För övrigt, med Telenor 199 i 24mån och vid portering, betalar man 3687:- för telefonen hos Katshing(2878:- hos Mobilggianten...).

Postad 01 April 2010 - 12:20

Das Zie
  • Das Zie
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0
Kommer verkligen flash med 2.1?

Postad 01 April 2010 - 12:27

yamazaki
  • yamazaki
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Hej mitt första här men jag har följt den här tråden sen januari.

Jag gick runt i tankarna att köpa X10 redan då och det har varit en berg o dalbana med alla rykten om MT/Seghet/Dåliga reviews osv.....

Jag valde att köpa en X10 black i måndags och kan säga att det är bästa telefonen jag någonsin har ägt.
Detta är min första android lur tidigare Iphone 3GS.
Problemen som man sitter och läser om och allt som är dåligt med telefonen gör att man glömmer hur pass bra den är också. Jag saknar inte multitouch eller tycker att den är seg. Min telefon reagerar lika snabbt som min gamla Iphone. jag har inte skrivit fel eller känt av dålig respons från telefonen.

Jag tycker att kameran sätter X10 på en helt annan plan än alla andra touchphones som jag har kikat på.
Otroligt bra kamera som är mycket viktig för mig som gillar ta bilder när som helst. Timescape är troligen det bästa Sony ericsson har gjort och jag känner att många kommer vilja kopiera deras smarta upplägg. Den är inte seg och den fungerar precis som man vill att den ska. En sak till är att allting är logisk och fungerar bra med X10:an. Skärmen är också helt perfekt för det man ska använda det till. tycker att 4" känns som rätt storlek för såna här telefoner.

Kvaliten är otrolig bra och den känns väldigt tight konstruerad.

Android 1.6 har allt jag behöver för tillfället och jag blir glad ifall vi får en 2.1 efter sommaren. Jag önskar att SonyEricsson gör rätt igen och testar den grundligt så att timescape/mediascape integreringen fungerar som den gör nu.

MW-600 och de TVÅ par hörlurar som följer med är ju riktigt bra.

Minus med telefonen är batteritid som är runt 2 dagar med standard användning. Jag hade hoppats på 4-5 dagar.

Jag tror att det kommer ta långt tid innan vi får se en telefon som kan så mycket och är så vacker som denna. Med en otrolig kamera och en perfekt design.

5/5

Postad 01 April 2010 - 12:28

sm6rrp
  • sm6rrp
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
Hej
jag har ett problem som jag hoppas att någon kan hjälpa mej med, jag har mina kontakter på en nokia n97 och ska flytta dom till x10an, har försökt skicka dom som vistikort via bluetooth men det går inte, så är det någon som har något bra förslag att skicka dom till x10an

Postad 01 April 2010 - 12:39

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0

Hej
jag har ett problem som jag hoppas att någon kan hjälpa mej med, jag har mina kontakter på en nokia n97 och ska flytta dom till x10an, har försökt skicka dom som vistikort via bluetooth men det går inte, så är det någon som har något bra förslag att skicka dom till x10an

Testa SEs online sync, via deras community (skapa konto, logga in).
Jag förde över från min gamla W810i till webben, sen från webben till X10an.
Dock kom det sorterat på förnamn och inte efternamn som jag vill ha det, så det blev till att rediera manuellt i datorn sen synca om.

Postad 01 April 2010 - 12:43

zippiz
  • zippiz
  • Beroende

• 1289 inlägg
  • 0
Tjo

Var o testade X10 idag...

Den gillar verkligen design, och den stora fina skärmen... hade inga problem med att skriva om man höll telefonen som vanligt, men i horisontellt läge så fungerade bara halva A, verkar inte som digitizern täckte alls ut i kanterna vilket kändes väldigt synd.

Sen är det ju som "vanligt" det är inte samma respons som på Iphone (vilket man inte kan räkna med, jag antar att det har o göra med att Iphone faktiskt kan använda sin GPU, lite synd men kanske fixar Google till detta någon gång) Inget allvarligt dock, det fungerar ju riktigt bra trots allt.
Telefonen frös någon sekund eller två ett par gånger, vet inte riktigt varför... kanske bara låg massa konstigt igång...

Jag hade absolut kunnat ha en X10 och vara nöjd, kameran verkar riktigt bra vilket jag känner är lite viktigt för mig. Har idag en Nokia 5800 och den klarar ju i princip samma saker som X10 (faktiskt), men kameran är kass.

Får se vad det blir, jag ska betämma mig om jag ska byta jobb i helgen, sen får beslutet om ny telefon tas efter det :D

EDIT: Kom inte ut på nätet så kunde inte kolla websidor osv, men ja.. jag saknade verkligen pinch to zoom... det enda riktigt stora minus som jag kan komma på med X10. ;)

Redigerat av zippiz, 01 April 2010 - 12:47.

Postad 01 April 2010 - 12:45

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0
GPUn används ju faktiskt betydligt mer i 2.1, kolla bara på prestandajämförelserna mellan Nexus One och X10an på Swedroid. :D

Postad 01 April 2010 - 12:50

martin636
  • martin636
  • Användare

• 152 inlägg
  • 0

Jag vill också veta, gärna med usb sladd.

Har provat lite applikationer som jag hittat men ingen fungerar tillräckligt bra.
Problemet jag sett är att Kontakterna sparas inte i telefonboken utan i applikationens telefonbok. Vill ju inte öppna en app bara för att ringa.

Talade med SE supporten och stödet X10 Outlokk finns inte om man inte använder exchange. Det är Google eller SE Sync som gäller enligt dem.

Postad 01 April 2010 - 13:05

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0

Jag vill också veta, gärna med usb sladd.

Har provat lite applikationer som jag hittat men ingen fungerar tillräckligt bra.
Problemet jag sett är att Kontakterna sparas inte i telefonboken utan i applikationens telefonbok. Vill ju inte öppna en app bara för att ringa.

Kan du inte få Outlookkontakterna till GMail tex, och sedan därifrån till X10an?

Postad 01 April 2010 - 13:17

K1M
  • K1M
  • Lärjunge

• 298 inlägg
  • 0

Kan du inte få Outlookkontakterna till GMail tex, och sedan därifrån till X10an?

Det är så jag gör men skulle vilja att kunna föra över med usb sladd också, både kontakter och kalender.
Ibland är nätet nere på jobbet och man vill ha infon i luren innan man går hem.
Vill slippa Google molnet där man 'temporär' lagrar allt.

Postad 01 April 2010 - 13:21

Flamso
  • Flamso
  • Forumräv

• 773 inlägg
  • 0

Talade med SE supporten och stödet X10 Outlokk finns inte om man inte använder exchange. Det är Google eller SE Sync som gäller enligt dem.

Lustigt. Men man kan ju synka Outlook med Google så det borde ju gå att lösa rätt lätt?

Postad 01 April 2010 - 13:43

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0
Försöker uppdatera min telefon, har 1.0.14 (tror jag det hette) och har hört att senaste ska vara 16 något. Hur går jag tillväga? Trycker jag på uppdatera så får jag reda på att jag redan har det senaste.

Finns det något sätt att HELT blockera all sorts surf via sitt mobilabbonemang? Har tryckt av roaming men för 15kr/mb så vill jag att det ligger en rejäl spärr i botten.

Hur gör jag när jag kopierar kontakter från SIM? Har hittat var man gör det men allt jag får upp är ALLA kontakter på mitt SIM kort, kan kopiera en och en men inte alla samtidigt.

Postad 01 April 2010 - 13:43

Gucci
  • Gucci
  • Forumräv

• 603 inlägg
  • 0
JAAAAAAAA!!!!

Ringde Telenor och fick Löpnr och kollinummer.

UNDER TRANSPORT 2010-04-01 04:31 Paket har avgått sorteringsterminal. Invänta avisering med löpnummer.

Den kommer IDAG sa han!!! :D

YESSSSSS!!! Leka med mobil under påsk weeeeeeeeeeeeeeeeee

Postad 01 April 2010 - 13:51

K1M
  • K1M
  • Lärjunge

• 298 inlägg
  • 0

Försöker uppdatera min telefon, har 1.0.14 (tror jag det hette) och har hört att senaste ska vara 16 något. Hur går jag tillväga? Trycker jag på uppdatera så får jag reda på att jag redan har det senaste.

Jag uppdaterade telefonen anluten till datorn med usb kabel.
Mappa gör du genom att dra uppifån och ner (aviseringar) sen 'montera'
Installerade PC companion som medföljde på sd kortet.
Sen var det bara att följa anvisningarna, rycka batteri, starta om osv.

Postad 01 April 2010 - 14:01

OwLOwL
  • OwLOwL
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0

Finns det något sätt att HELT blockera all sorts surf via sitt mobilabbonemang? Har tryckt av roaming men för 15kr/mb så vill jag att det ligger en rejäl spärr i botten.

Hur gör jag när jag kopierar kontakter från SIM? Har hittat var man gör det men allt jag får upp är ALLA kontakter på mitt SIM kort, kan kopiera en och en men inte alla samtidigt.

1. Installera PC Companion som ligger på minneskortet i telefonen (stoppa i USB kabeln, och på telefonen på statusraden där uppe väljer du att enabla USB data). Uppgradera enligt instruktioner i PC Companion.
2. Inställningar - Trådlösa Styrenheter - Mobila nätverk - MMS och data (inaktivera) (dock tappar du mottagning av MMS samtidigt, eftersom MMS använder samma data-överföring som vanlig "surf")
3. Har inte testat...

Mvh // OwL

Postad 01 April 2010 - 14:10

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0
Tackar för svaren Owl, upptäckte att lösningen till SIM problemet helt låg i knappen längst till höger. Dyker upp nya spännande menyer när man trycker på den. Alla SIM kontakter är nu uppdaterade.

Ringde till min leverantör och lät dom stänga av mitt surf, känner att jag gärna offrar MMS för att slippa eventuella "chockfakturor".

Uppdaterar nu, sen ska jag nog köpa Spotify premium och testa lite.

Redigerat av Smith, 01 April 2010 - 14:15.

Postad 01 April 2010 - 14:27

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Tackar för svaren Owl, upptäckte att lösningen till SIM problemet helt låg i knappen längst till höger. Dyker upp nya spännande menyer när man trycker på den. Alla SIM kontakter är nu uppdaterade.

Ringde till min leverantör och lät dom stänga av mitt surf, känner att jag gärna offrar MMS för att slippa eventuella "chockfakturor".

Uppdaterar nu, sen ska jag nog köpa Spotify premium och testa lite.

Men hade du inte stängt av din surf? Eller ska du köra via wlan?

Postad 01 April 2010 - 14:38

deezel
  • deezel
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0

Men hade du inte stängt av din surf? Eller ska du köra via wlan?

Man syncar sina spotify-playlists via wlan och kör dem sedan offline på telefon =) Eller, så gör jag iaf :)

Postad 01 April 2010 - 14:39

Unregisteredf89c404c
  • Unregisteredf89c404c
  • Lärjunge

• 254 inlägg
  • 0
Någon som snackat med 3 angående uppdateringar än. Jag blev lite sugen på att köpa en idag.

Postad 01 April 2010 - 14:40

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Man syncar sina spotify-playlists via wlan och kör dem sedan offline på telefon =) Eller, så gör jag iaf :)

Antog att det låg till på det viset. Kan inte riktigt hur det funkar med Spotify, men jag visste att den lagrade en del av musiken på telefonen då jag läst det innan.

Postad 01 April 2010 - 14:44

deezel
  • deezel
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0

Antog att det låg till på det viset. Kan inte riktigt hur det funkar med Spotify, men jag visste att den lagrade en del av musiken på telefonen då jag läst det innan.

Det är två olika saker det =) Om man bara streamar så har man en cache som den sparar de låtar man lyssnar på, börjar man lyssna på nya och cachen är full så tar den bort de "äldsta" låtarna och fyller på med de nya.

Offline-mode kom när spotify släpptes för mobilerna och innebär att du kan ladda ner en hel playlist till mobilen och slippa streama över wlan/3g medan du lyssnar.

Postad 01 April 2010 - 14:46

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Det är två olika saker det =) Om man bara streamar så har man en cache som den sparar de låtar man lyssnar på, börjar man lyssna på nya och cachen är full så tar den bort de "äldsta" låtarna och fyller på med de nya.

Offline-mode kom när spotify släpptes för mobilerna och innebär att du kan ladda ner en hel playlist till mobilen och slippa streama över wlan/3g medan du lyssnar.

Åh, på det viset. Tack för infon =)

Postad 01 April 2010 - 15:12

Unregistered33598
  • Unregistered33598
  • Lärjunge

• 261 inlägg
  • 0

Någon som snackat med 3 angående uppdateringar än. Jag blev lite sugen på att köpa en idag.

Snackade precis med 3 ang uppdateringen och enl dom så ska det gå och uppdatera, sa att det inte gick och då svarade man att jag skulle kontakte SE. Verkar då som om SE släpper ut uppdateringen lite olika, på symbian så fanns det ju olika produkt koder vet inte om det e samma i detta fallet?

Postad 01 April 2010 - 15:14

Gucci
  • Gucci
  • Forumräv

• 603 inlägg
  • 0
Paketet kan hämtas hos ditt Schenker Privpak-ombud efter klockan 17:00 idag (2010-04-01).

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Fatta vad HYPE!!! HAHAHAHAHA!!!

uhm... lame. Fatta vad nörd jag är. Min stackars fru :)

Postad 01 April 2010 - 15:19

deezel
  • deezel
  • Användare

• 237 inlägg
  • 0

Paketet kan hämtas hos ditt Schenker Privpak-ombud efter klockan 17:00 idag (2010-04-01).

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Fatta vad HYPE!!! HAHAHAHAHA!!!

uhm... lame. Fatta vad nörd jag är. Min stackars fru :)

Hehe, jaa, vi är många som blivit barn här inne igen ;D

Postad 01 April 2010 - 15:24

Gucci
  • Gucci
  • Forumräv

• 603 inlägg
  • 0

Hehe, jaa, vi är många som blivit barn här inne igen ;D

Tihi... Jag har redan 2 st silicone skydd till den. En svart o en Vit... hoppas dom har så där "Perfect fit" som dom sa att den skulle ha O_o?

Postad 01 April 2010 - 15:25

Blixten9
  • Blixten9
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

Snackade precis med 3 ang uppdateringen och enl dom så ska det gå och uppdatera, sa att det inte gick och då svarade man att jag skulle kontakte SE. Verkar då som om SE släpper ut uppdateringen lite olika, på symbian så fanns det ju olika produkt koder vet inte om det e samma i detta fallet?

Om så är fallet borde det vara de vita som ligger efter. Stämmer det att ni andra med 3 också valde den vita ögonstenen? :)

Postad 01 April 2010 - 15:31

Gucci
  • Gucci
  • Forumräv

• 603 inlägg
  • 0

Om så är fallet borde det vara de vita som ligger efter. Stämmer det att ni andra med 3 också valde den vita ögonstenen? :)

Men ofta... hårdvaran är ju samma och den är inte "brandad" av 3 på något sätt tydligen... så det är nog mer användar error skulle jag gissa på :)

Postad 01 April 2010 - 15:39

mornn
  • mornn
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0
Jag är så ******** otursförföljd. Idag köpte jag en InvisibleShield på elgiganten. Fixade och dona men nu har jag ändå skit under skyddet på skärmen. En liiten partikel.

Postad 01 April 2010 - 15:40

Blixten9
  • Blixten9
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

Men ofta... hårdvaran är ju samma och den är inte "brandad" av 3 på något sätt tydligen... så det är nog mer användar error skulle jag gissa på :)

Konstigt att alla med 3 skulle vara sämre på att uppdatera :P Har inte hört någon med 3 som lyckats.

Förresten en glad nyhet, jag klantade mig lite när jag gick med hunden och la telefonen i samma jackficka som mina nycklar. Har inte satt på skärmskyddet men det blev inte en repa, verken på skärmen eller i skalet så den verkar vara rätt tålig iaf :)

Postad 01 April 2010 - 16:02

Unregisteredf89c404c
  • Unregisteredf89c404c
  • Lärjunge

• 254 inlägg
  • 0

Vad säger SE-supporten då?

Postad 01 April 2010 - 16:04

the-guvnor
  • the-guvnor
  • Användare

• 121 inlägg
  • 0
Kan någon vänlig själ med 3 testa att installera mobil tv.
Funkar inte här, och 3support hade inget att säga typ

Postad 01 April 2010 - 16:40

Blixten9
  • Blixten9
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

Fungerar utmärkt för mig

Postad 01 April 2010 - 16:53

Unregistered33598
  • Unregistered33598
  • Lärjunge

• 261 inlägg
  • 0

Funkar inte för mig heller:(

Postad 01 April 2010 - 16:53

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • Forumräv

• 538 inlägg
  • 0
http://www.youtube.c...h?v=ZXwnXFbIPbs

Ha ha, skön dialekt. Har den "Smell Detection" också? Det var som :)

Postad 01 April 2010 - 17:01

Blixten9
  • Blixten9
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0

Funkar inte för mig heller:(

Har ni köpt via 3? Jag hade 3TV installerat och när jag öppnade det ville den bara uppdatera det, sen fungerar allt perfekt.

Postad 01 April 2010 - 17:02

vikeskar
  • vikeskar
  • Lärjunge

• 438 inlägg
  • 0

http://www.youtube.c...h?v=ZXwnXFbIPbs

Ha ha, skön dialekt. Har den "Smell Detection" också? Det var som :)

haha va tvungen och lyssna om haha =P
illa att personen måste lukta för att känna igen.

Postad 01 April 2010 - 17:07

the-guvnor
  • the-guvnor
  • Användare

• 121 inlägg
  • 0
min går endast ut till 3s sida och vill att jag ska ladda ner det,

Postad 01 April 2010 - 17:13

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0
Fick min fina svarta idag...grymt rolig å trevlig att pilla på. Har skrivit en del nu och ngt A-problem märker jag inte direkt,det lilla man får vänta vid vy ändring störde mig inte heller. Nu är jag inte så känslig av mig men första intrycket är grymt.

Enda sura är att jag inte kommer använda abbonemangs surfning och iom att jag stänger av det så stängdes visst MMS av oxå,som ngn även skrev lite tidigare,detta visste jag inte tidigare men det är ju bara att tat! Eller börja betala för sitt ringande och abb :)

Postad 01 April 2010 - 17:28

Smith
  • Smith
  • Forumräv

• 612 inlägg
  • 0
Finns det något fil format för filmer som lämpar sig bättre än andra på en x10? Gärna något som är relativt vanligt på den svarta marknaden.

Postad 01 April 2010 - 17:31

Micke prylgalen
  • Micke prylgalen
  • Forumräv

• 538 inlägg
  • 0
Lite synd att skaffa en smartphone och sen ingen datatjänst till den.

Man missar ju allt det roliga och vad som är tanken med den, att man på flyende fot kan surfa, kolla mailen, facebooka, youtuba, köra webradio, navigera, ladda upp bilder m.m

Postad 01 April 2010 - 17:33

mornn
  • mornn
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0
Fick 3 mån vanlig 3g (0,3) på köpet. Efter en dag med lite smålaggande webbradio känns det att det är dags med turbo 3g :).

Bara för att klargöra saker här. Det var inte bara jag som fick en laddningskabel med va? Dvs en för 2 prylar (MW600 & X10an).

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.