+ Då flyger man.
+ Halloween i LA, ska bli kul att se Universal Studios ikväll.. ;D
- Dagen blir lång, men, äsch, det får man ta. ![]()
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 31 October 2016 - 04:39 + Då flyger man. + Halloween i LA, ska bli kul att se Universal Studios ikväll.. ;D
- Dagen blir lång, men, äsch, det får man ta. Postad 31 October 2016 - 22:53 - tiden går fan för fort nu, jag hinner inte hänga med. Redan 1:a movember, nyrakad osv. Vips ska muschen bort igen och man ligger efter med julklappsinköpen som fan eftersom det då typ är lucia och sedan julafton, dagen efter. Så hinner man knappt skita färdigt efter jul så är det nyårsafton och sedan är det fan påsk.
+ snart semester igen Postad 01 November 2016 - 05:03
Livet är en evig måndag... Fylld med hifi! Postad 02 November 2016 - 01:24 + Talarna låter riktigt bra nu efter väldigt mkt tweekande i APO EQ och div filter lösningar.
+ Sedvanligt så gick jag igenom skrotbingen på jobbet och råkade hitta en ny I5 3450 processor i kartong vilket var precis vad som saknades till grabbens kommande födelsedags present...Har allt till en gaming dator förutom processorn....Ja inget monster men fixar det mesta i 1080p....Sparade lite pengar där
- Nya kolfiberfilmen på talarna har efter några dagar fått ett par små mini bubblor i sig som jag antar är pga dålig rengörning innan filmen åkte på.......Fan! Postad 04 November 2016 - 07:07
- Forza Horizon 3 tillåter inte ordet "smile" i användarskapat material utan meddelar att ordet är kränkande och i strid med deras policy.
Jag är så trött på begåvningseliten. Så fruktansvärt trött. Postad 05 November 2016 - 10:26 - som vanligt har meteorologerna fel. hela veckan har dom lovat hysteriskt mycket snö nu till helgen. skulle redan börjat i går kväll. har knappt kommit en snöflinga. dom är värdelösa.
- ingen tidig premiere league match idag
+ Left over godis till frukost idag.
- Vidriga idiotiska skitjägare har skjutit ihjäl 3st av våra fina vita älgar här i Värmland. Redigerat av andreassofus, 05 November 2016 - 11:28. Postad 05 November 2016 - 13:12
nej det är inga albino. dom är bara vita. dom riktiga albino är väl fridlysta? (osäker) dom vanliga vita får du skjuta men ALLA är typ överens att man ska låta dom vara. dom flesta jägarna är eniga om det. En oskriven regel typ. Senkommer det några svin och skjuter dom bara för att få en fjäder i hatten. Postad 06 November 2016 - 06:06
+ USA resan är underbar.
+ har hur kul som helst, roligt att prova på microbrewerie kulturen som uppstår sedan vi bodde här. De har skitfina lokala öler. Inte bara Budweiser som är to fucking close to water. - träffat släktingar som man nog inte kommer träffa så ofta, som är hur trevliga som helst.. kommer sakna dem bara efter de här två veckorna.. Postad 06 November 2016 - 12:27
+ ryggen känner inte av den alls idag. Igår var jag näst intill sängliggande av smärta och obehag från morgon till kväll. Postad 06 November 2016 - 17:23
+ Bada Bing Burger i Jönköping. Åt den godaste burgaren hittills (Västerbottenost, stekta kantareller och tryffelmajo med parmesantoppade sötpotatispommes. Jesus Christ.
+/- Middag med kunder ikväll men är ju dömätt... + firar 10 år med frugan imorrn Postad 07 November 2016 - 14:40 - Process mot försäkringsbolag börjar urarta (de beter sig inte helt olikt valfri större ökänd mc-klubb) börjar bli intensivt med paragrafer, regler, praxis och allehanda retoriska finter. Postad 08 November 2016 - 05:31 Zartok,
inflationen, glöm inte inflationen. Din insats är avgörande i att nå inflationsmålen. Personligen går jag via blocket. Postad 08 November 2016 - 09:58 Har änna glömt av detta lite men borde väl ändå kvala in på årtiondets plus...
Postad 08 November 2016 - 10:04 + Min Xperia XZ har kommit, den e najs! + Bygget på uterummet har börjat. + Mina ungar är helt fantastiska på att fixa mat etc. själva (Hösatlov med lite mormor och farmor)
- Xperia Transfer är inte alls lika bra som Samsung Switch. Fastnar på app nr 11 och sen händer inget mer. Frugans Samsung S5 drog över rubbet till S7 på ingen tid alls utan problem! Postad 08 November 2016 - 11:23
Sic, csn? Fan va gött att bli av med, även om det är det absolut bästa lånet man kan ha
Postad 08 November 2016 - 13:02
Ja precis, CSN Postad 08 November 2016 - 18:14
Nja, idag vete f-n om det är så bra, med det låga ränteläget som är på andra lån. Postad 08 November 2016 - 18:30
Du menar att det är bättre om han har kvar skulden istället?🤔 Postad 08 November 2016 - 20:03
Finns väl inga andra lån man kan komma ner under 1%? Postad 08 November 2016 - 20:08 Nej, jag svarade ju inte till honom. När ni jämför räntor får ni tänka på att räntan inte är avdragsgill. Postad 08 November 2016 - 23:03
Inte så lätt att veta när du inte citerar .... som jag nu ser att du gjort i efterhand ! Postad 09 November 2016 - 06:33
- En människa som inte tror att co2-utsläpp påverkar miljön och som har varnat för att riva upp de flesta miljömål har två fötter i vita huset..
- Man ska inte måla fan på väggen. Inte ge honom världens mäktigaste ämbete heller. Postad 09 November 2016 - 07:36 + Att jag är en europeisk medborgare. - Att en del amerikanska medborgare tycks tänka med musarmen. Postad 09 November 2016 - 08:25
+ Trump försöker säkra min vadslagning
- Vill folk förbjuda demokrati? Edit: Ingen Trumpsupporter eller Hillarysupporter, bara trött på allt demokratihat. Ungefär som när SD fick massa röster! Redigerat av MartinAberg, 09 November 2016 - 08:34. Postad 09 November 2016 - 08:28 För ett land som är extremt sexistigt och rasistiskt så speglar väl Trump det bättre än många av de senaste presidenterna. Så han känns som det enda valet för dessa outbildade människor. Redigerat av SKIBBE, 09 November 2016 - 08:28. Postad 09 November 2016 - 08:30 Precis, att han är den rätta för världen är ju en annan sak men för just USA verkar han vara den rätta annars hade ju valresultatet varit som de flesta trodde... Postad 09 November 2016 - 08:32 jag hoppas på att dollarn letar sig ner till 6kr igen, gynnar mitt xboxande ;-) Postad 09 November 2016 - 08:59
Lagom till Black Friday! Postad 09 November 2016 - 09:21 - korkade amerikaner + trump är nog inte en såpass vedervärdig människa som media har målat upp honom som. redan i hans tal så är han en helt ny människa nu när pajkastningen är över. Är övertygad om att alla dessa drastiska åtgärder som han har lovat inte kommer att äga rum.. Det lovas alltid mycket inför ett val men det händer alltid väldigt lite efter valet. Sett häller nog även usa. (som tur är) Postad 09 November 2016 - 09:31
Dagens minus är och kommer att förbli CD:s förbenade extra kortavgift för extraboxarna.
Postad 09 November 2016 - 09:52 - Ännu en gång visar det sig att självutnämnda experter, undersökningsinstitut och proffstyckare är tomma tunnor som skramlar mest! Gör om gör rätt!
+ Ännu en gång visar det sig att självutnämnda experter, undersökningsinstitut och proffstyckare är tomma tunnor som skramlar mest! Folket bestämmer, inte media! Postad 09 November 2016 - 10:11
Nu är det ju inte Trump själv som har skrivet det talet. Det går inte att jämföra med hans spontana retorik som jag knappast tror kommer att förändras över en natt.
Framförallt är det ju märkligt hur många som inte har rösträtt i USA, tex svenskar, som har suttit och argumenterat för Bu eller Bä i ett annat lands val. Det är inte som att det spelar någon roll vad vi i Europa tycker. Lika lite som det spelar någon roll vad amerikaner tycker om vem som blir stadsminister i Sverige. Postad 09 November 2016 - 10:50
Förvisso inte (lika lite som Clinton eller ngn president/kandidat skriver sina tal) men han har ändå godkänt det, jag tror hans "karaktär" som han spelat under senaste året nu är nedtonad (får man hoppas iaf). Postad 09 November 2016 - 11:04
nej det har du i och för sig rätt i. hur är det i valkampanjen då? tror du han skriver alla tal själv där? Redigerat av andreassofus, 09 November 2016 - 11:04. Postad 09 November 2016 - 11:47
Fast nu handlar det ju om US and A, världens stormakt. Världens mäktigaste person. Postad 09 November 2016 - 12:26
Vad är det som är märkligt med att "vi" diskuterar saker som påverkar oss? Postad 09 November 2016 - 13:42
Att diskutera amerikansk politik är inget konstigt med, men att argumentera för varför en svensk inte får gilla eller ogilla en viss amerikansk kandidat eller inte blir märkligt när vi inte röstar. Jag föredrar då tex Marcus Oscarsson på TV4 som är helt neutral och kastar ut de följare som börjar ha för starka synpunkter gällande vad andra av hans följare tycker.
Det är skillnad på tal och retorik i en debatt. Postad 09 November 2016 - 13:52 + Marcus Oscarsson i TV4 Redigerat av Melmac, 09 November 2016 - 13:52. Postad 09 November 2016 - 14:18
Jag pratar inte om debatten. jag pratar om talen. Oavsett så säger han nog vad han vill i sina tal oavsett vem som skriver eller inte. Postad 09 November 2016 - 15:13
- Energitjuvar som dessutom är lärare men saknar kunskaper om ämnet!
- "Dagens plus och minus" som förvandlats till ännu en politisk debatt. + Imorgon är det praktik hos företag och slipper skolbänken för denna vecka. Postad 09 November 2016 - 15:57 + Äntligen lite ordentligt snöande i Stockholm
- Jobbsökande är inte roligt 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |