Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(303)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation TV 2013 1GB
(Spelkonsoler)
|
8
|
(10)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB (inkl. Killzone Shadow Fall) 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(5)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) Pro 2016 1TB
(Spelkonsoler)
|
9
|
(101)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) Slim 500GB 2016
(Spelkonsoler)
|
9
|
(48)
|
3 945:- |
Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker. (4854 inlägg)
|
3 år sedan |
Playstation Pro (2679 inlägg)
|
5 år sedan |
Hårddiskbyte PS4. (284 inlägg)
|
5 år sedan |
Demonstrationer av Hemmabio Projektorer & Filmdukar mm. (27 inlägg)
|
7 år sedan |
Playstation 4 kameran (119 inlägg)
|
9 år sedan |
Star Wars: Battlefront (DICE) [PC|X1|PS4] (696 inlägg)
|
9 år sedan |
PS4 + SingStar + Wireless mic? (1 inlägg)
|
10 år sedan |
Playstation 4, Problem och lösningar (490 inlägg)
|
10 år sedan |
PS4 - ljudproblem via Optical (6 inlägg)
|
10 år sedan |
PS4: Priser, förbokningar, bundles mm (4173 inlägg)
|
10 år sedan |
Spelkonsollstips (6 inlägg)
|
10 år sedan |
Playstation Vita TV (72 inlägg)
|
10 år sedan |
Handkontrollens (fick)lampa [PS4] (261 inlägg)
|
10 år sedan |
Titan one adapter för ps4 mm. (13 inlägg)
|
11 år sedan |
Netflix + PS4 + Marantz/Denon-förstärkare och DD+ (2 inlägg)
|
12 år sedan |
Postad 14 November 2013 - 18:39
Postad 14 November 2013 - 18:44
Postad 14 November 2013 - 18:48
Här är lanseringstrailern för PS4. Rätt cool tycker jag:
http://www.youtube.com/watch?v=7dR28fXFDMI
Sony har också bekräftat att CD och MP3-stöd är på gång.
http://www.ign.com/a...ort-post-launch
Jag tror och hoppas att det nu bara är en tidsfråga innan vi får en vettig mediaspelare med DLNA i konsolen också.
Håller med! det var en bra trailer!
Dom har bättrat på sig tycker sen PS3 tiden och dess trialers!
Bra att dom även lyssnar på sina köpare amg mp3 och cd stöd. Inte för att jag nånsin kommer att använda det!
OM nu det skulle vara nått fel på sin PS4, så får man ju iaf den fixad av garantin så det är väl inga bekymmer. Sen att man missar några dagars spelande är väl inte så farligt när man väntat i ett år typ. ^ ^
Väntat i ett år!? jag har väntat i 6 år!!
Hehe....skämt åsido. som du skriver är ju, vu har ju garanti!
Postad 14 November 2013 - 18:59
Det har framkommit att några har fått konsoler där det bara visats en blå skärm. Men i nuläget är det 7 fall av 4000 konsoler. Man får väl dock se hur statistiken förhåller sig när fler konsoler kommer ut, men är det bara 0,2% så känns det inte så farligt. Sony skickar ut nya konsoler till de drabbade.Vad är det för typ av hårdvarufel och riskerar det att drabba konsollerna senare i livet? 360s första generation dog ju som flugor.
Postad 14 November 2013 - 19:11
Postad 14 November 2013 - 19:14
Postad 14 November 2013 - 19:20
Precis. Tråkigt dock om man får hem en defekt enhet då man lär få vänta tills efter "release-hysterin" innan man får tillbaka en fungerande konsol igen.Jag är inte orolig för 5öre, som många skriver man har garanti och Sony skickar ny konsol inga konstigheter!
Jag tror dock chansen att man faktiskt kommer få en defekt konsol är väldigt liten.
Postad 14 November 2013 - 19:22
Har man utannonserat vad den blå skärmen beror på? Vart problemet finns i konsollen så att säga.
Läste att det hade något med hdmi kontakten att göra.... Kanske inte stämmer?
Det är såhär det skall vara med att installera en konsol i tvbänken!
Redigerat av Johan_i_burken, 14 November 2013 - 19:28.
Postad 14 November 2013 - 19:27
Jag tror Sony hade gått ut och sagt det ifall det va en hårdvarufel, säkert nån med dålig skärm, dålig hdmi kabel som har upplevt felet.Precis. Tråkigt dock om man får hem en defekt enhet då man lär få vänta tills efter "release-hysterin" innan man får tillbaka en fungerande konsol igen.
Jag tror dock chansen att man faktiskt kommer få en defekt konsol är väldigt liten.
Kan det va så att Major Nelsons son har upplevt felet?
Postad 14 November 2013 - 19:29
Redigerat av Fahla, 14 November 2013 - 19:32.
Postad 14 November 2013 - 19:30
Elektronik kan ha mycket högre felprocent än 0,175%. Har man otur så är det bara att lämna in den på garantin...
Postad 14 November 2013 - 19:36
Jag tror Sony hade gått ut och sagt det ifall det va en hårdvarufel, säkert nån med dålig skärm, dålig hdmi kabel som har upplevt felet.
Kan det va så att Major Nelsons son har upplevt felet?
nej jag tycker att det låter helt rimligt med cirka 0.2 procent söndriga enheter om de siffrorna nu stämmer. Absolut inget konstigt med det. Frågan är väl inte om de håller någon månad för det får vi väl verkligen hoppas men hur det ser ut om 2 år eller så. Ser absolut ingen anledning till oro dock.
Postad 14 November 2013 - 19:49
Exakt, 0,2 procent är ingenting när man tänker efter. Jag har jobbat på Ericsson och vi monterade 3G lådor. Varje låda gick på 6 olika test och kontroll men i slutändan hittade man från ca 1000 lådor minst 70-80 defekta men blev det över 150 enheter då stoppade man produktionen.nej jag tycker att det låter helt rimligt med cirka 0.2 procent söndriga enheter om de siffrorna nu stämmer. Absolut inget konstigt med det. Frågan är väl inte om de håller någon månad för det får vi väl verkligen hoppas men hur det ser ut om 2 år eller så. Ser absolut ingen anledning till oro dock.
Postad 14 November 2013 - 20:02
Postad 14 November 2013 - 20:09
Postad 14 November 2013 - 20:09
Har för mig att ps3an hade under 1% till att börja med och runt 10% efter första året. Någon som orkar leta?
Om du slänger ur dig lite siffror får du väl hitta källa själv eller?
What are you...? NOOOO!
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=5dvWGY2bAd0
Verkar inte vara vidare bra byggd, hur ska den klara av en barnfamilj liksom?
Redigerat av Paganmoon, 14 November 2013 - 20:10.
Postad 14 November 2013 - 20:13
Om du slänger ur dig lite siffror får du väl hitta källa själv eller?
http://gamer.blorge....-more-reliable/
Postad 14 November 2013 - 20:20
Kom inte och säg att sony gör en microsoft nu. Gör dom det är det banne mig en dealbreaker för många. Garanterat.
Nä, det är inget att oroa sig för!
"A handful of people have reported issues with their PlayStation 4
systems. This is within our expectations for a new product introduction,
and the vast majority of PS4 feedback has been overwhelmingly positive.
We are closely monitoring for additional reports, but we think these
are isolated incidents and are on track for a great launch."
-Sony 2013
"A handful of people have reported issues with their Xbox 360 consoles. Failure rates are within our expectations for a new product introduction... We are closely monitoring for additional reports, but reports show these are isolated incidents ...."
-Microsoft, 2005
Redigerat av Zerox_no1, 14 November 2013 - 20:21.
Postad 14 November 2013 - 20:37
Läste också det. Man får kanske vara lite försiktig då när man lirkar in hdmikontakten för att inte förstöra något om den nu skulle vara känslig för det.Läste att det hade något med hdmi kontakten att göra.... Kanske inte stämmer?
Postad 14 November 2013 - 20:49
Postad 14 November 2013 - 20:54
What are you...? NOOOO!
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=5dvWGY2bAd0
Haha va fan. Här sitter folk och är oroliga över att inte få någon konsol till releasen. Vilket as!
Postad 14 November 2013 - 20:56
Redigerat av Megaman1, 14 November 2013 - 20:58.
Postad 14 November 2013 - 21:03
Stabilt byggd!

Mmm, riktigt lågt.Haha va fan. Här sitter folk och är oroliga över att inte få någon konsol till releasen. Vilket as!
Postad 14 November 2013 - 21:18
Que?uppfann du dem?
Postad 14 November 2013 - 21:19
s*tan va mycket negativt det kommer ut nu helt plötsligt såhär inpå release.
Äh, fokusera på vad som händer inatt istället.
http://kotaku.com/bi...ight-1464400312
Postad 14 November 2013 - 21:24
Inga större problem kanske, men Varför kan man ju fråga sig? Hur kan man göra en megahypad elektonikpryl med optisk enhet som inte står rakt?! Klantigt..Que?
Det är en lösning om man nu anser att ett glapp på några millimeter kommer bli ett problem.
Sant!Äh, fokusera på vad som händer inatt istället.
Nån orkat kolla upp när denna startar svensk tid?
Postad 14 November 2013 - 21:31
Lugn och fin. Personligen tycker jag att det är bra att saker och ting kommer upp till ytan, det betyder att användarna har koll och man kan snabbt se om det blir ett eskalerande problem eller inte. Just nu verkar det inte vara någon oro för blåskärm, vi får se hur rapporterna ser ut de kommande veckorna.s*tan va mycket negativt det kommer ut nu helt plötsligt såhär inpå release. Man kan tro att vartenda Xbox-f*nboy skickar ut massa dynga för att störa releasen. Ps4 exklusiva spelen får dessutom dåligt betyg.
Postad 14 November 2013 - 21:33
05:00 i morgon bitti. Gäller att vara uppe med tuppen med andra ord.Sant!
Nån orkat kolla upp när denna startar svensk tid?
EDIT: Pucktvåa.
Läste någonstans att Sony ville få PS4:an att se så snygg som möjligt när den står i upprätt läge och de valde att ta bort några gummistöd på undersidan pga det. Jag är dock tämligen övertygad om att glappet måste vara större för att den optiska enheten ska påverkas nämnvärt.Inga större problem kanske, men Varför kan man ju fråga sig? Hur kan man göra en megahypad elektonikpryl med optisk enhet som inte står rakt?! Klantigt..
Men jag håller med dig, lite onödigt är det ju.
Redigerat av Unregistered9a177c31, 14 November 2013 - 21:38.
Postad 14 November 2013 - 21:42
Postad 14 November 2013 - 21:59
Det är ju grymt att om det nu är en handfull av flera tusen konsoler och ändå får vi reda på det. Internet är utmärkt för att få reda på information.s*tan va mycket negativt det kommer ut nu helt plötsligt såhär inpå release. Man kan tro att vartenda Xbox-f*nboy skickar ut massa dynga för att störa releasen. Ps4 exklusiva spelen får dessutom dåligt betyg.
Att de inte har något måstespel visste vi i stort sett redan även om KZ fick lägre betyg än förväntat, launchlineupen sett till exklusiva spel är bland de sämre genom tiderna. Och ficklampan hade iaf jag vissa föraningar om även om det nu blev ett worst case scenario.
Det är sånt här man vill få reda på så slipper man bli överraskad själv.
Postad 14 November 2013 - 22:17
+1Det är ju grymt att om det nu är en handfull av flera tusen konsoler och ändå får vi reda på det. Internet är utmärkt för att få reda på information.
Att de inte har något måstespel visste vi i stort sett redan även om KZ fick lägre betyg än förväntat, launchlineupen sett till exklusiva spel är bland de sämre genom tiderna. Och ficklampan hade iaf jag vissa föraningar om även om det nu blev ett worst case scenario.
Postad 14 November 2013 - 22:28
Äh, fokusera på vad som händer inatt istället.
Big Announcements!
Förlängd garanti?
Redigerat av Zerox_no1, 14 November 2013 - 22:28.
Postad 14 November 2013 - 22:53
Mmm, en vit PS4:a hade varit riktigt najs!Skulle velat haft en vit skulle fått en massa stilpoäng från frugan
Bifogad fil(er)
Postad 14 November 2013 - 23:20
OM nu det skulle vara nått fel på sin PS4, så får man ju iaf den fixad av garantin så det är väl inga bekymmer. Sen att man missar några dagars spelande är väl inte så farligt när man väntat i ett år typ. ^ ^
kan vara ide att vänta med hårddiskbyte några månader iaf
skulle nog sätta in en ethernetkabel också...
fast Sony kanske har bättre wifi i PS4an än vad de hade i PS3an?
av dessa 7 så var det en person somDet har framkommit att några har fått konsoler där det bara visats en blå skärm. Men i nuläget är det 7 fall av 4000 konsoler. Man får väl dock se hur statistiken förhåller sig när fler konsoler kommer ut, men är det bara 0,2% så känns det inte så farligt. Sony skickar ut nya konsoler till de drabbade.
1. Stängde av sin PS4 när han installerade uppdateringen
2. Drog ur hårddisken medans PS4an var på
iaf så är det lite skönt att ha två veckor på sig att låta amerikanarna betatesta PS4an
Redigerat av Christopher_A, 14 November 2013 - 23:26.
Postad 14 November 2013 - 23:23
Det är ju grymt att om det nu är en handfull av flera tusen konsoler och ändå får vi reda på det. Internet är utmärkt för att få reda på information.
Vad är det du säger pöjk! KZ är ju anledningen till att man skaffar PS4. Bättre launchtitle finns inte. Period!
Postad 15 November 2013 - 00:05
Ser ni var den gömmer sig?
Ledtråd:

Bilden kommer från Reddit.
Redigerat av Unregistered9a177c31, 15 November 2013 - 00:10.
Postad 15 November 2013 - 00:25
Postad 15 November 2013 - 03:31
Så är det bara om man byter från en Slim eller Ultraslim till 4an, vi med tjockisps3or måste byta strömkabeln
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker.
22 filmer
3 bilder

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?