För att gynna min sambos bank så håller jag helt klart med, det skulle jag nog göra ifall hon inte jobbade på banken oxåswedbanks tycker jag är mycket bättre även om den är dyrare
Postad 20 december 2006 - 20:45
Postad 21 april 2007 - 15:37
Givetvis köpte jag min Tv med Amex vilket också vag mig 130 kr tillbaka i cashback.
Postad 24 april 2007 - 03:12
Postad 24 april 2007 - 05:58
Samt:Reaprisvaror, det vill säga varor som säljs till ett pris som understiger det pris varan normalt säljs för i butiken. Exempel på detta är introduktionserbjudanden, "köp två betala för en", mellandagsrean eller bokrean. Undantaget tillämpas dock inte i de fall där det rabatterade priset är tänkt att bli varans nya normalpris i butiken under längre tid än 30 dagar.
Kan vara värt att tänka på innan man skaffar kortet. Och så något som kanske vissa missar: varorna måste handlas med MasterCard Mer eller American Express Mer för att garantin ska gälla. Man måste kunna uppvisa originalkvitto från köpet, kortkvitto, kontoutdrag, samt bevis på att varan säljs billigare någon annanstans. Detta skickas tillsammans med ansökningsblankett (hittas på Swedbanks hemsida) per brevpost till företaget som betalar ut pengarna, "Cims" i Stockholm.Produkter som säljs billigare i en affär på ett annat ställe, men som tillhör samma kedja.
Och nej, Pixmania kan man inte hänvisa till eftersom att det är ett utlandsregistrerat företag (såg att några här ovan undrade).
Men här finns en hel del pengar att spara om man vet med sig att man konsumerar mycket hemelekontrik!
Postad 24 april 2007 - 14:23

Verkar inte vara många som har det än heller, jag avaktar.
Redigerat av applehorn, 24 april 2007 - 14:23.
Postad 08 juni 2007 - 22:17
Panasonic PX70
Sony 3200ES
Denon DVD 1930
Dessa har jag inhandlat med korten, nog för att det är TV som har gett mig den största delen av återbäringen.
Drulle Garantin har jag oxå utnyttjat pga att jag tappade DVD spelaren så den slutade fungera.
En bra semester peng kan man säga
Postad 11 juli 2007 - 13:19
Postad 04 augusti 2007 - 22:05
Frågan är hur man bevisar att varan finns billigare när man väl ska ha pengar tillbaka. Räcker det med att skriva ut intenetbutikens sida med priset man refererar till? Ni med erfarenhet, hur gjorde ni?
Postad 10 oktober 2008 - 12:11
Nån som provat med prisgaranti mot NetSuperstore och gick det igenom?
Postad 10 oktober 2008 - 12:14
Själv vågade jag inte prova utan tog närmsta butik som hade nästan samma pris.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar