Så vilka ska jag köpa? om vi helt bortser från fps spelen (de kör jag på Elite PC.......)
Tips?
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Beställde nyss PS4, vilket/vilka spel ska jag handla?
Startad av
Mikolino
, Nov 04 2014 18:15
22 svar till detta ämne
Postad 04 November 2014 - 18:15
Som sagt, ett naket PS4 beställt (inkl 1 hk) men inga spel..
Så vilka ska jag köpa? om vi helt bortser från fps spelen (de kör jag på Elite PC.......) Tips? Postad 04 November 2014 - 18:19
Infamous Second Son. Mest för att det är det enda spelet (tycker jag) hittills som verkligen ser ut som ett next gen spel. Det är rätt kul dessutom.
Postad 04 November 2014 - 18:20
Last Of Us om du inte har lirat det på ps3 tidigare.
Sen håller jag med Radiozo om Infamous. Resogun är juh annars rätt kul också att fördriva tid med. Postad 04 November 2014 - 18:31
Håller med Infamous och the last of us
Postad 04 November 2014 - 18:33
Alla dessa är väl fp/3:e vy skjutarspel? inte det jag sökte! men tack ändå! Postad 04 November 2014 - 18:48 Att kalla Infamous och Last och Us för third person shooter är att ta lite väl mycket. Inget av dem är ju direkt några spring runt och skjut på allt som rör sig spel. Snarare tvärtom. Jag gillar Shadow of Mordor, The Evil Within och Lords of the Fallen också. Postad 04 November 2014 - 19:15
Nja, enligt mig är det samma sak, en slags avart av fps! (vilket jag spelar på PC och trivs med där) jag är av det gamla gardet och varken kan eller vill eller tycker att fps 3:evy skall spelas med handkontroll, tycker det är samma sak som att runka istället för att knulla riktigt;), men nu ska vi inte göra detta till någon Vs. diskussion! Jag menar alla andra spel som inte funkar som Assasins creed eller COD på konsoll! Bilspel, plattform, sport osv.. allt annat än ovan.. vilka 2-4 spel ska jag satsa på? Postad 04 November 2014 - 21:04 This. The Last Of Us är enligt mig det bästa spelet som släpptes till PS3 och nyversionen som nu finns till PS4 är bara ännu bättre, så har du inte spanat in TLOU... Gör det! Att förresten ens jämföra spelet med FPS är löjligt då det är ett renodlat "3:e-vyspel" á la Assasins Creed och Uncharted och fokus ligger som sagt inte på att springa runt och skjuta hejvilt. Assasins Creed kan jag förresten rekommendera. AC: Black Flag är riktigt roligt och välgjort med en bra story. I dagarna släpps dessutom AC: Unity som även det ser riktigt lovande ut. Redigerat av Unregistered9a177c31, 04 November 2014 - 21:05. Postad 04 November 2014 - 21:07 Okej. Poängen är dock att det inte är några actionspel där man springer runt och dödar folk. Det handlar inte om för eller emot heller eftersom du inte kan spela spelen på din PC och de påminner inte alls om COD/BF/Far Cry eller vad du nu kan tänka dig att spela på din PC. Postad 04 November 2014 - 22:18 Rayman Legends som plattformsspel. Sen med de kriterierna finns det inte så mycket mer, något sportspel kanske. Driveclub om du tvunget måste ha ett bilspel. Postad 05 November 2014 - 00:27
De som går varmast på min PS4 är just Rayman & The Last Of Us Remastered (online-läget).
Cod Ghost, Trials Fusion, FIFA 15, BF4 ligger o dammar. Postad 06 November 2014 - 13:24
Transistor! Ett av de bästa spelen jag spelat på senare år.
Håller även med andra om Last of Us, Resogun och Rayman Legends. Gillar även Driveclub mycket. Postad 06 November 2014 - 16:17
TLOU helt klart! Har man köpt en PS4 så ska man inte missa det, finns inte till PC heller.
Postad 19 December 2014 - 23:15 Infamous second son är extremt svårt och ganska långtråkigt Mina favoritspel till ps4 som inte är fps:er: Assasins Creed IV eller Unity LittleBigPlanet 3 Plants VS Zombies garden warfare (PvsZ fast fett kul kolla upp det) (GTA V) Postad 20 December 2014 - 02:48 Resogun! Folk verkar ha svårt att förstå så jag säger det igen. Ett annat tips är; Heroes (DLC till Resogun) äh, infamous second sun ( Postad 20 December 2014 - 11:13
Kan hålla med om att försöka sig på ett fps med handkontroll är ganska värdelöst - runka vs knull - haha, den var gryym
Har själv presis skaffat ett PS4'a och är som dig en gammal Pc räv. Det spel jag hittils har skaffat till plastlådan är Driveclub, ett ganska grymt bra bilspel med sjukt läckra väder effekter, imponerar stort och med en härlig arkadig körkänsla. Annars kan jag med lätthet instämma ang The Last Of Us, har du inte spelat det på PS3 är detta ett måste, bland det absolut bästa spel som gjorts utan tvekan och då jag tycker det är så extremt bra ska jag skaffa det till PS4'an även då jag redan kört det. Vill kunna njuta av spelets prakt i 1080P och 60 fps Funderar även på att köpa Infamous Second Son, verkar kunna vara ganska skoj och blir du psn+ medlem bjussar Sony på tillägget Last Light nästa mån/ Januari. Så nu har du lite att gå på så lycka till och njut av din nya konsol You've Been Aced!! Redigerat av UbeenAced, 20 December 2014 - 11:14. Postad 21 December 2014 - 17:43
Ja, att köpa en PS4 utan att köpa TLoU borde vara straffbart Postad 21 December 2014 - 22:41
Presis hehe, det är en rent mästerverk och man vågar ju knappt drömma om nr 2 till PS4'an Postad 22 December 2014 - 20:12
Stämmer in i kören på the last of us! Grymt spel!
Köpes här http://gamedealdaily.com Om du har ett amerikanskt psn konto och då för 18.95$ typ 140-150kr bra pris 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |