Jag tänkte ju först bara beställa wn liten kabel men fick reda på att frakten skulle bli dyr om man beställde under 21 kg. Jag blev tvungen att ringa upp dom eftersom jag inte kunde logga in. Det visade sig att dom uppdaterade någon del av sidan vilket gjorde att jag tillfälligt inte kunde komma åt mitt konto men det var inga problem i luren. Han jag pratade med var mycket trevlig och tillmötesgående. Han tog sig tid att hjälpa mig skapa ett konto på paypal och fixade ordern manuellt. Han pratade bra engelska och berättade lite om företaget. Dom har tillgång till det mesta vi brukar köpa men har inte allting på hemsidan av någon outgrundlig anledning.
Jag har varit nyfiken på G&W ett tag nu så jag beställde en G&W TW-2006X på rekommendation och ett spiderrack för att komma upp i 21 kg. Hela beställningen, med en Xindak AC-03, gick med frakten inräknad på 389 €. Man kan välja vilket fraktbolag man ska använda och jag tog fedex eftersom dom var billigare än UPS och DHL. Hanteringen och frakten skulle ta 10 arbetsdagar.
Så bra bemött har jag aldrig blivit av någon av butikerna som handlar med kinahifi utanför Sverige. Det är ju till och med sällsynt med riktigt service-minded personal i svenska butiker också... Med tanke på priserna och kontaktbarheten tror jag att COEM får se upp. Jag känner Dom verkar väldigt trovärdiga än så länge.