Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

När kommer Star Wars på Blu-Ray?

749 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Star Wars - The Complete Saga (US) (Blu-ray) (Blu-ray-filmer) 2 9,08 (12) Inga priser
Star Wars - The Complete Saga - DigiPack (Blu-ray) (Blu-ray-filmer) 3 9,49 (72) Inga priser
Star Wars - Original Trilogy (Episodes IV-VI) (Blu-ray) (Blu-ray-filmer) 2 8 (4) 109:-
1 relaterade trådar

#601

Postad 19 september 2011 - 14:34

ganksta1
  • ganksta1
  • Forumräv

  • 551 inlägg
  • 0
Nu är inte jag nån Star Wars fanatiker men jag tycker film 4-6 håller extremt dålig nivå på vissa grejer ur en rent action film perspektiv. Under veckan har jag jobbat mig igenom filmerna i dess korrekta ordning och visst så är episod 1-2 stundvis pinsamma med Jar-Jar Binks osv men dom håller betydligt högre kvalite som action filmer. Jämför man Obi-wan mot Anakin i Ep3 mot Obi-Wan mot Darth i Ep 5 i svärd scenerna så är ju Ep5 pinsam. Då menar jag inte bildkvalitén. Visst håller Ep 4-6 högre kvalite som en story och film i sin helhet men som action filmer är dom ju lite smått pinsamma i vissa scener. Eller hur Stormtroopers framställs i Ep 3 gentemot i Ep 4-6 Dom är ju ändå genetiskt framställda stridsmaskiner. I Ep 4-6 är dom ju små halvt inkapabla idioter. Blir väl uppäten nu av fanatikerna men aja!

#602

Postad 19 september 2011 - 16:39

TheJohan
  • TheJohan
  • Användare

  • 204 inlägg
  • 0
Får faktiskt hålla med lite där, svärd scenerna i 1-3 har mycket mer fart och är mer en fröjd att titta på än 4-6, och det du menar med klonerna också.

#603

Postad 19 september 2011 - 16:45

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Nu är inte jag nån Star Wars fanatiker men jag tycker film 4-6 håller extremt dålig nivå på vissa grejer ur en rent action film perspektiv.

Nog för att jag håller med dig om det mesta du skriver och speciellt då Ep 1-2 och särskilt Jar-Jar. Men ett grundläggande fel jag tycker du har i din jämförelse är när du ser filmerna ur ett actionfilm-perspektiv. Star Wars är inga actionfilmer, de är äventyrsfilmer och ett rymd-epos om något.

Som parallell kan man ju se det lite som Alien 1 vs Aliens 2, första (äldsta) filmerna är mer suggestiv, bättre story, bättre skådespelarinstatser, djupare, mindre action och mindre fart men ack så mycket bättre på många andra sätt.

Så jag tycker det blir lite snett och fel att betygsätta dom ur ett actionrulle-perspektiv.

Det är iaf min åsikt ifrågan.

Redigerat av masse70, 19 september 2011 - 17:21.


#604

Postad 19 september 2011 - 17:30

Mooshie
  • Mooshie
  • Forumräv

  • 554 inlägg
  • 0

Nu är inte jag nån Star Wars fanatiker men jag tycker film 4-6 håller extremt dålig nivå på vissa grejer ur en rent action film perspektiv. Under veckan har jag jobbat mig igenom filmerna i dess korrekta ordning och visst så är episod 1-2 stundvis pinsamma med Jar-Jar Binks osv men dom håller betydligt högre kvalite som action filmer. Jämför man Obi-wan mot Anakin i Ep3 mot Obi-Wan mot Darth i Ep 5 i svärd scenerna så är ju Ep5 pinsam. Då menar jag inte bildkvalitén. Visst håller Ep 4-6 högre kvalite som en story och film i sin helhet men som action filmer är dom ju lite smått pinsamma i vissa scener. Eller hur Stormtroopers framställs i Ep 3 gentemot i Ep 4-6 Dom är ju ändå genetiskt framställda stridsmaskiner. I Ep 4-6 är dom ju små halvt inkapabla idioter. Blir väl uppäten nu av fanatikerna men aja!


Tänk på att Obi och Darth har åldrats betydligt mellan 3:an och 4:an, klart de inte kan flänga runt i samma tempo!

#605

Postad 19 september 2011 - 17:39

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0
Jag vet inte... men man kanske inte kan jämnföra tekniska bitar mellan en film gjord 1977 och en som är gjord 2005! Självklart så blir actionscener och fightscener bättre i nya filmer rent tekniskt! Men som filmer är ju ep4-6 rent episka jämnfört med ep 1-3......men det kanske bara är vi gamla gubbar som tycker det?

#606

Postad 19 september 2011 - 18:07

ganksta1
  • ganksta1
  • Forumräv

  • 551 inlägg
  • 0
Jag syftar inte på dom tekniska bitarna, utan mer på typ koregrafin i svärd scenerna och hur karaktärer framställs. Sen har ju Ålder aldrig vart ett hinder för en Jedi om man kollar snitt åldern, Yoda är vadå 800+ år ? Är ju inte som Yoda och Sidious hoppar runt som pensionärer i slutet av EP3.

Försökte dom skapa en charmig humoristisk karaktär med Jar-Jar kontra Han Solo i EP1-3 Det är ju helt klart någonting EP1-3 saknar så är det en karaktär som Han Solo, Harrison Ford är kung som charmig halv kriminell räddare i nöden.

#607

Postad 19 september 2011 - 18:12

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Just koreografin av fightscener har gått fram enormt de senaste 30 åren. Det var väl bara Bruce Lee som gjorde nåt vettigt innan 90-talet....

Bond -74

http://www.youtube.c...h?v=4AESnPfT2H4

Bond -95

http://www.youtube.c...h?v=b2dGAItABGU

Redigerat av hassesolo, 19 september 2011 - 18:27.


#608

Postad 19 september 2011 - 18:28

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Ny Bond fight

http://www.youtube.c...h?v=q4ZgXiHPXMs

#609

Postad 19 september 2011 - 18:36

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

  • 1 711 inlägg
  • 0
Sitter med spänning och väntar på min box som jag beställde i USA för 14 dagar sedan och den borde vara här i veckan Vilken tur att priserna gick upp i Sverige, då jag har betalat ca 700 kr för min box :rolleyes:

Är det någon som har köpt sin box i USA ? och är det någon skillnad ?

Har jag förstått det rätt om bilden inte är så bra, eller är det bara vissa som är onödigt kritiska ?


Redit: Jag skriver med Textstorlek 14 då det inte går att läsa annars i det nya forumet

Redigerat av MalcomX, 19 september 2011 - 18:40.


#610

Postad 20 september 2011 - 13:42

Nattsvart
  • Nattsvart
  • Forumräv

  • 737 inlägg
  • 0
Bättre action i del 1-3? ja det är klart. Utvecklingen av både teknik och actionscener har gått framåt. Men storymässigt tycker jag fortfarande att del 4-6 är bäst. Som äventyr sett och som underhållning är de bättre, tycker jag.

Ettan i synnerhet kändes mer som ett försök att sälja in storyn till en yngre marknad, och filmen känns delvis lite bjäfsigt barnslig. Men med bra aktionescener.

Fast givetvis får alla ha sin egen åsikt och sin egen favorit. Och vill man se filmerna för deras actionscener så är det givetvis helt ok...

#611

Postad 20 september 2011 - 13:44

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Man hade inga koreografer i filmer förr. Därför går de icke att jämföra med dagens där man har kampsportsexperter till hjälp i varenda scen.

#612

Postad 20 september 2011 - 19:17

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0
En fråga angående xtramaterialet! Fjärde skivan man fick i 2004 års dvd box är det nåt att spara eller finns allt de med i BD utgåvan?

#613

Postad 20 september 2011 - 19:32

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

En fråga angående xtramaterialet! Fjärde skivan man fick i 2004 års dvd box är det nåt att spara eller finns allt de med i BD utgåvan?

Boxen innehåller extramaterial inte tidigare släppt, du kan läsa om vad som är nytt här:

http://www.wired.com...wars-blu-ray-2/

#614

Postad 20 september 2011 - 20:45

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Såg ep 2 ikväll och bildkvalitén var klart bättre än ettan utan att direkt imponera. Filmen hade varit bra om en timme tristess hade klippts bort...

#615

Postad 20 september 2011 - 20:53

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0

Boxen innehåller extramaterial inte tidigare släppt, du kan läsa om vad som är nytt här:

http://www.wired.com...wars-blu-ray-2/


Jag vet att boxen innehåller nytt material.... Men frågan var om den innehåller gammalt material?

#616

Postad 20 september 2011 - 22:54

Yocke
  • Yocke
  • Forumräv

  • 685 inlägg
  • 0

Jag vet att boxen innehåller nytt material.... Men frågan var om den innehåller gammalt material?

Det är gammalt på så sätt att det är inspelat och sänt på tv för länge sen. Tror inte det mesta var med på dvdn dock. Empire of Dreams som var med på gamla dvd boxen är tex inte med.

#617

Postad 21 september 2011 - 01:47

Mr 2 Balls
  • Mr 2 Balls
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0

Sitter med spänning och väntar på min box som jag beställde i USA för 14 dagar sedan och den borde vara här i veckan Vilken tur att priserna gick upp i Sverige, då jag har betalat ca 700 kr för min box :rolleyes:

Är det någon som har köpt sin box i USA ? och är det någon skillnad ?

Har jag förstått det rätt om bilden inte är så bra, eller är det bara vissa som är onödigt kritiska ?


Redit: Jag skriver med Textstorlek 14 då det inte går att läsa annars i det nya forumet


Elgiganten tar 599kr i butik för boxen, plockade upp en idag.

#618

Postad 21 september 2011 - 05:07

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Jag vet att boxen innehåller nytt material.... Men frågan var om den innehåller gammalt material?


Om du provat min länk får du svar på vad som är gammalt och nytt.

#619

Postad 21 september 2011 - 07:57

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0
Köpte min på elgiganten.se för 599. Ett givet köp för mig som är ett stort Star Wars fan. Kommer inte ens kommentera ganksta1 sågning av Star Wars. Enda negativa om denna box är att det är "de nya ep 4-6" som kom 1997 som George Lucas har varit och pillat på... Han Solo skjuter först!!

Och nu till denna blu-ray utgåvan har han varit och pillat ännu lite mer. Den mannen vet inte när han ska sluta, varför inte lyssna på sina fans istället för att bara vara så pengaK*T.

Dock är bilden och ljudet helt fantastiskt. Speciellt i Ep 3, fighten i slutet mellan Obi-wan och Darth Vader så snyggt det var!

#620

Postad 21 september 2011 - 11:21

jn82
  • jn82
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0
Såg IV-VI i helgen, kunde inte se några nya tillägg utöver de som redan nämnts i tråden här, så tyckte inte det var så farligt som väntat.

Härligt med lite klassisk film, istället för som moderna filmer där allt går ut på att flytta "kameran" så mycket för att skapa ett överväldigande intryck i alla action scener. Måste säga att jag föredrar fight scenerna i orginal trilogin nått enormt mot de överdriva i de nya filmerna. Njöt under hela det episka duellen i ep V där man subtilt kunde se hur DV hela tiden har överläget och bara leker med Luke, något jag aldrig la märke till när jag såg filmerna som ung. (Hur de håller svärden, rör sig, osv, kändes mycket realistiskt)

Det film tekniska jag har att klaga på är subwoofer spåret, framför allt i ep IV så vet det något enormt överdrivet, så fort något rymdskepp eller annat fordon flyttade på sig så skakade hela soffan, i de flesta andra filmer så har bas-spåret kännts hyfsat väl anpassat så tror inte det är min anläggning som är problemet.

#621

Postad 22 september 2011 - 04:25

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0

Om du provat min länk får du svar på vad som är gammalt och nytt.


Nja....Inte riktigt vad jag hade tänk mig för där står inte tex att Empire of dreams INTE är med! Vet man nämligen inte vad som finns i den gamla boxen så blir det ju inte bättre med denna länk. För att den länken ska vara av nytta så måste man ju veta exakt vad som fanns i den gamla boxen.

Redigerat av vinncent, 22 september 2011 - 12:11.


#622

Postad 22 september 2011 - 16:55

Unregisterede47df3fc
  • Unregisterede47df3fc
  • Wannabe

  • 42 inlägg
  • 0
Köpte Star Wars boxen förra helgen som många fler ...

Såg då förra Lördagen Episode 1 utan problem , stoppade sedan in Episode 2 i min PS3:a (40 GB Phat) och den läser och läser och skivan dyker ej upp.

Efter det provade jag stoppa in en film jag visste fungerar (Blue Thunder) men den läste ej den heller ... men spel läser den utan problem.

Sen dock dagen efter då jag provar bla. Hellboy utan problem på Bluray stoppar jag i Episode 2 igen , nu hittar den skivan efter en stund och går bra starta. Men nu avbryter den när jag börjar spela filmen och säger "Ogiltig disk" (kommer ej ihåg exakt felmeddelandet).

Så vad säger ni som har en PS3:a ? fungerar Episode 2 ?

Jag är villrådig om filmerna som är fel på (inte haft möjlighet prova i annan spelare ännu) eller om min PS3:a är på väg ge upp ? , samt funderar om det nu är läge skaffa sig även en vanlig Bluray spelare ?

Tack för hjälp till en villrådig och star wars sugen kille ;)

#623

Postad 22 september 2011 - 17:28

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0
Min ps3 har strulat med en Bd skiva av nästan 200 stycken ! Tror inte det är fel på skivorna det är det väldigt sällan! Tror kanske din maskin är på väg att lägga av tyvärr!

#624

Postad 22 september 2011 - 17:45

edtjope
  • edtjope
  • Forumräv

  • 766 inlägg
  • 0

Köpte Star Wars boxen förra helgen som många fler ...

Såg då förra Lördagen Episode 1 utan problem , stoppade sedan in Episode 2 i min PS3:a (40 GB Phat) och den läser och läser och skivan dyker ej upp.

Efter det provade jag stoppa in en film jag visste fungerar (Blue Thunder) men den läste ej den heller ... men spel läser den utan problem.

Sen dock dagen efter då jag provar bla. Hellboy utan problem på Bluray stoppar jag i Episode 2 igen , nu hittar den skivan efter en stund och går bra starta. Men nu avbryter den när jag börjar spela filmen och säger "Ogiltig disk" (kommer ej ihåg exakt felmeddelandet).

Så vad säger ni som har en PS3:a ? fungerar Episode 2 ?

Jag är villrådig om filmerna som är fel på (inte haft möjlighet prova i annan spelare ännu) eller om min PS3:a är på väg ge upp ? , samt funderar om det nu är läge skaffa sig även en vanlig Bluray spelare ?

Tack för hjälp till en villrådig och star wars sugen kille ;)


Jag har sett EP1-5 hittills på PS3 och inga problem alls. Tyvärr tror jag att din BD-läsare är på väg att packa ihop. Inget ovanligt problem på de äldre modellerna. Hade tidigare en 60GB som jag fick utbytt 2 gånger pga detta.

#625

Postad 22 september 2011 - 18:19

Unregisterede47df3fc
  • Unregisterede47df3fc
  • Wannabe

  • 42 inlägg
  • 0
Tack för svaren , det är det jag var rädd för :/ ... frågan nu om ska fortsätta köra PS3 som Bluray eller en vanlig på sidan om ... ja det hör hemma i en annan tråd , ville mest veta om PS3 och Star wars hade kända problem vilket det inte verkar som enligt era svar iaf.

#626

Postad 23 september 2011 - 10:45

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

  • 1 711 inlägg
  • 0
Vilken Suprise :)

När jag öppnade brevlådan idag, så låg Star Wars Boxen där

Min kollega, fick hem sin för en vecka sedan och han fick vanliga blå fodral
Men i min Box så låg det något helt annat :)

Bifogad fil  DSC_6982.JPG   1,72MB   29 Antal nerladdningar

Bifogad fil  DSC_6988.JPG   1,89MB   16 Antal nerladdningar

Bifogad fil  DSC_6994.JPG   2,4MB   13 Antal nerladdningar

Gissa vad jag skall göra i Helgen

#627

Postad 23 september 2011 - 11:07

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

  • 1 255 inlägg
  • 0
Det ser ut som den amerikanska utgåvan som släpptes några dagar efter den europeiska utgåvan. Tror europautgåvan släpptes förra måndagen och den amerikanska på fredagen.
Det kan förklara varför du fått den så sent...

#628

Postad 23 september 2011 - 17:16

_FredriK_
  • _FredriK_
  • Beroende

  • 1 377 inlägg
  • 0
I Film 5 och 00:33:07 när gångaren sprängs så dista det något helt sjukt hos mig. Aldrig varit med om detta.

#629

Postad 23 september 2011 - 17:37

Unregistered1fef72f3
  • Unregistered1fef72f3
  • Über-Guru

  • 16 356 inlägg
  • 0
Spela den scenen en gång till. Distar det på samma ställe kan mikrofonen som en gång spelade in ljudet ha fått för hög signal. Då går det inte att göra något åt det.

#630

Postad 23 september 2011 - 19:33

_FredriK_
  • _FredriK_
  • Beroende

  • 1 377 inlägg
  • 0
Är så hela tiden i den scenen. Är det skivan eller mina grejer?

#631

Postad 23 september 2011 - 19:54

Unregistered1fef72f3
  • Unregistered1fef72f3
  • Über-Guru

  • 16 356 inlägg
  • 0
Spela den en gång till så får du veta.

#632

Postad 23 september 2011 - 20:10

Monshi
  • Monshi
  • Guru

  • 4 002 inlägg
  • 0
DNs Fredrik Strage har sett, skådat och sagt sitt.
För alla er upprörda i denna tråd
http://www.dn.se/kul...-om-de-forstor-

#633

Postad 24 september 2011 - 10:28

_FredriK_
  • _FredriK_
  • Beroende

  • 1 377 inlägg
  • 0

Spela den en gång till så får du veta.



Samma ställe samt några fler scener. Tror det är skivan för mina högtalare är det f*n inge fel på.

Detta är Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back

Ingen annan som märkt detta?

#634

Postad 24 september 2011 - 11:18

Unregistered5b84dd24
  • Unregistered5b84dd24
  • Forumräv

  • 727 inlägg
  • 0

DNs Fredrik Strage har sett, skådat och sagt sitt.
För alla er upprörda i denna tråd
http://www.dn.se/kul...-om-de-forstor-


Väl sågat ^_^

#635

Postad 24 september 2011 - 13:51

jn82
  • jn82
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0
För de som inte redan köpt sig en box kan jag berätta att kvaliten på själva förpackningen i den svenska utgåvan är riktigt skräp, andra gånger jag öppnade fordralet så började 2 av "flikarna" med filmer lossna från infästningen som inte ser ut att vara mer än en tjock bit tejp.

Så har man tänkt ha boxen som någon sorts samlar objekt så är det silkesvantar på varje gång den ska hanteras..

#636

Postad 24 september 2011 - 14:05

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

  • 1 711 inlägg
  • 0

Så har man tänkt ha boxen som någon sorts samlar objekt så är det silkesvantar på varje gång den ska hanteras..

Eller köpa den riktiga boxen som säljs i USA ;)
Med svensk text

Redigerat av MalcomX, 24 september 2011 - 14:05.


#637

Postad 24 september 2011 - 15:00

jn82
  • jn82
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Eller köpa den riktiga boxen som säljs i USA ;)
Med svensk text


Ja, men när jag beställde den svenska visste inte jag att det var en sunk version, men som tur är ser jag inte det som något samlar objekt, men ändå dåligt. Men som tur är lyckades jag få tag på den billigt, så betalade bara ~50kr / film, men det blir ändå 100 kr / film som jag faktiskt har för avsikt att se på.. vilket är lite mer än vad jag brukar tycka det är värt.

#638

Postad 24 september 2011 - 17:45

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

  • 1 711 inlägg
  • 0
Jag hade heller ingen aning

#639

Postad 24 september 2011 - 17:48

Unregistered7c808eec
  • Unregistered7c808eec
  • Mästare

  • 3 866 inlägg
  • 0


Ja, men när jag beställde den svenska visste inte jag att det var en sunk version, men som tur är ser jag inte det som något samlar objekt, men ändå dåligt. Men som tur är lyckades jag få tag på den billigt, så betalade bara ~50kr / film, men det blir ändå 100 kr / film som jag faktiskt har för avsikt att se på.. vilket är lite mer än vad jag brukar tycka det är värt.

Var fick du tag i boxen för 300 spänn???

#640

Postad 24 september 2011 - 17:56

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 0
Måste varit bakom kaj 17 i Värtahamnen

#641

Postad 24 september 2011 - 19:02

jn82
  • jn82
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0
Vi bekant som jobbar på ett företag som säljer film och därför kan köpa till halva deras vanliga pris, men ska komma ihåg värtahamnet för framtida referens, verkar som ett schysst ställe ;)

#642

Postad 25 september 2011 - 03:17

Unregistered1fef72f3
  • Unregistered1fef72f3
  • Über-Guru

  • 16 356 inlägg
  • 0


Väl sågat ^_^


+1 på den.

#643

Postad 25 september 2011 - 10:02

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

  • 2 986 inlägg
  • 0
Blu-rayn slog försäljningsrekordet på en vecka...
Bra jobbat med bojkotten =)

#644

Postad 25 september 2011 - 12:12

Unregisterede47df3fc
  • Unregisterede47df3fc
  • Wannabe

  • 42 inlägg
  • 0
Kan uppdatera med eget svar på min fråga ovan om PS3 och Star Wars Bluray ... provade den även i en Panasonic BDT-110 med samma reslutat. Då jag studerade skivan närmare visade det sig vara en spricka från mitten i plasten till där data delen så att säga på skivan börjar.

Så min ena skiva var helt enkelt trasig , en eloge till Mediamarkt som skötte det på ett bra sätt , fick boka ett nytt exemplar av boxen då den kommer in i lager igen om två veckor där för samma pris . Tydligen enligt killen på Mediamarkt är boxen med alla filmer limiterad ? , vet ej om detta stämmer ...

Så ingen trasig PS3:a iaf än om Star wars.

#645

Postad 25 september 2011 - 13:03

Unregistered1fef72f3
  • Unregistered1fef72f3
  • Über-Guru

  • 16 356 inlägg
  • 0

Blu-rayn slog försäljningsrekordet på en vecka...
Bra jobbat med bojkotten =)


George tjänar på sina filmer oavsett hur mycket han pillar på dem. Men man undrar hur länge han orkar.

#646

Postad 26 september 2011 - 07:34

Zhentro
  • Zhentro
  • Användare

  • 211 inlägg
  • 0


George tjänar på sina filmer oavsett hur mycket han pillar på dem. Men man undrar hur länge han orkar.

Förmodligen så länge stålarna fortsätter rulla in för ett nytt släpp.

#647

Postad 26 september 2011 - 07:41

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

För de som inte redan köpt sig en box kan jag berätta att kvaliten på själva förpackningen i den svenska utgåvan är riktigt skräp, andra gånger jag öppnade fordralet så började 2 av "flikarna" med filmer lossna från infästningen som inte ser ut att vara mer än en tjock bit tejp.

Japp, kan själv intyga att min box nu efter att ha hanterat (bläddrat genom filmerna) boxen har nu typ alla enskilda fodral lossnat från själva ryggen på "boken" runt om. Helt galet dålig konstruktion på denna, aldrig varit med om nåt liknande. Trodde det var ett skämt först men icke. :angry:

#648

Postad 26 september 2011 - 08:57

Illyren
  • Illyren
  • Forumräv

  • 641 inlägg
  • 0
vad är det som är ändrat? hörde att Vader gjorde någon extrakommentar någonstans men inte mer?

#649

Postad 26 september 2011 - 11:13

Unregistered4eba3a31
  • Unregistered4eba3a31
  • Lärjunge

  • 359 inlägg
  • 0

vad är det som är ändrat? hörde att Vader gjorde någon extrakommentar någonstans men inte mer?


Gör om gör rätt...läs tråden så hittar du allt som ändrats.

Mvh

#650

Postad 26 september 2011 - 13:32

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0

Japp, kan själv intyga att min box nu efter att ha hanterat (bläddrat genom filmerna) boxen har nu typ alla enskilda fodral lossnat från själva ryggen på "boken" runt om. Helt galet dålig konstruktion på denna, aldrig varit med om nåt liknande. Trodde det var ett skämt först men icke. :angry:


Hur kan den vara så dålig? Trodde det var samma box som Alien!



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Nya duken i emballage
    DPC
    2024-04-28 10:12:49
  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.