Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vad har hänt med xbox360 delen?

54 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 01 juli 2011 - 12:03

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0
Varför ingen skriver här längre? Oftast ser jag upp till 15 gäster men ingen inloggade medlemmar som skriver om xbox eller spel/kommande spel!
Det är mer fart hos våran grannar på PS3 delen där alla skriver om gårdagens resultat t ex om dom spelade Black Ops osv samt information/nyheter om konsolen eller kommande spel, man är lite avundsjuk. ;)

Och var f*n är hummig, -palle-, Ollieee mf och vi ska inte tala om Audio Code 3 som skapade nya trådar på på löpande band här! :)

#2

Postad 01 juli 2011 - 12:06

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
som du såg när psn låg nere så är dom mer desperata ;)
vi här tar semester då och då :)

#3

Postad 01 juli 2011 - 12:22

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0
Hear, hear.

Har alltid varit så, mer fart i PS3-forumet alltså. Folk börjar väl tröttna på den här generationen lite för tidigt och längtar till nästa.

#4

Postad 01 juli 2011 - 12:57

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0
Jag hoppas på lite mer fart inför releasen av MW3 och Bad Company 3. Zoiler hänger bara med PS3 folk nu förtiden, världens undergång! ;)

#5

Postad 01 juli 2011 - 14:13

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

  • 825 inlägg
  • 0
Mmm, det känns lite dött.
Jag har aldrig varit någon som spammat forumet (760+ inlägg på 6,5 år) men jag har alltid varit inne på daglig basis och läst i 360 delen, knappt lönt att göra dagliga turen hit länge ;)
I PS3 delen känns som det är lite mer "skitsnack", positivt menat, mellan medlemmarna, här blir det ofta att man kommer med information då det skrivs något.
Men som sagt, med lite nya tunga titlar så blir det nog fart till hösten igen.

Redigerat av Bizhop, 05 juli 2011 - 09:42.


#6

Postad 01 juli 2011 - 14:24

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

  • 1 691 inlägg
  • 0

Hear, hear.

Har alltid varit så, mer fart i PS3-forumet alltså. Folk börjar väl tröttna på den här generationen lite för tidigt och längtar till nästa.


Nej, nästa generation kommer lite för sent ;)

#7

Postad 01 juli 2011 - 14:40

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

  • 3 878 inlägg
  • 0
Känns som jag hamnat i lite av ett spel-koma, trots att det finns spel jag skulle vilja spela/köpa så blir det aldrig av :)

Har säkert 2-4 inplastade spel hemma som jag inte kommit igång med än, nu är det iofs sommar och sjukt varmt så spelandet får ligga lite i dvala till i höst och hoppas att man kommer igång igen ;)

#8

Postad 01 juli 2011 - 14:50

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0

Känns som jag hamnat i lite av ett spel-koma, trots att det finns spel jag skulle vilja spela/köpa så blir det aldrig av :)

Har säkert 2-4 inplastade spel hemma som jag inte kommit igång med än, nu är det iofs sommar och sjukt varmt så spelandet får ligga lite i dvala till i höst och hoppas att man kommer igång igen ;)


Allt är Black Ops fel känns det som, vi var ett bra gäng under MW2 och spelade nästan varje kväll och brukade skryta här på forumet dagen efter om våra resultat och la upp bilder/klipp på snygga kills. :D

Den enda som spelar från gänget är Ollieee men han har gått med nån sekt/klan och lirar bara med dom nu förtiden. hehe

#9

Postad 01 juli 2011 - 15:55

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
SLäpps inga spel nu på sommaren

#10

Postad 01 juli 2011 - 16:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

SLäpps inga spel nu på sommaren

Har ju vart dött under våren och innan dock.

Tror det kommer igång till hösten ändå då de nya spelen släpps, FIFA, BF3, MW, Gears etc.

#11

Postad 01 juli 2011 - 17:06

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0

som du såg när psn låg nere så är dom mer desperata ;)
vi här tar semester då och då :D

:D


Japp, och xbox säljer en hel del även om många saknas här, men personligen går jag bärsärk i filmdelen av forumet :)

Jag menar, det finns trådar om Strykjärnsvärme, Gräsklippar effekthöjning, Luftsläppande gardiner, Tektylfärg återgivning via reflektorer mm, och dessa trådar är mer populära än själva grunden i minhembio vilket är Filmer.
Det är den enda anledningen till att jag nästan uteslutande håller till just på den delen.

Sedan att man hinner knappt logga nåt i krysslåde delen är liksom 'casualties of war' vilket också är en bra filmtitel.


Det var mina ören till den här tråden :D

#12

Postad 01 juli 2011 - 17:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Sedan att man hinner knappt logga nåt i krysslåde delen är liksom 'casualties of war' vilket också är en bra filmtitel.

Jag förstår dig dock, de trådar du gjorde förr sprudlade ju inte direkt diskussionerna eller kommentarerna i. Jag antar att de är mer tacksamma för info i filmdelen, klart du hellre postar där då.

#13

Postad 01 juli 2011 - 17:50

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Zoiler: eller hur ;)

#14

Postad 01 juli 2011 - 19:33

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Men jag lackade ur på Audio Codes trådar i början. 10 nya trådar varje gång man loggade in som inte sa ett skit mer än en kopierad quote. :D

Det blev dock bättre senare. ;)

Själv har jag inte så mycket över till min xbox. Mitt guldmedlemskap gick ut och jag har inte brytt mig om att förnya det alls. Spelar mest på min nya PC numera. Det och Persona 4 till PS2an tar min mesta tid...

Tar fart så fort vi får Gears, Saints Row, Forza, MW3 och höstens andra intressanta titlar.

Final Fantasy XIII-2 kommer säkert generera ett och annat inlägg också. :)

#15

Postad 01 juli 2011 - 20:26

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

  • 1 727 inlägg
  • 0
Det är väl så också att vi på 360-delen har headsets allihopa så vi behöver inte diskutera vad vi spelat med varandra i trådarna ;).
Tycker det mesta i PS3-delen är sådant snack om vad som hänt i matcherna på black ops osv.

#16

Postad 01 juli 2011 - 20:38

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Final Fantasy XIII-2 kommer säkert generera ett och annat inlägg också. ;)

Längtar! (Till spelet).

#17

Postad 02 juli 2011 - 08:23

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0
Jag håller med till fullo, det har dött här (precis som i Wii-delen).
Jag personligen är också skittrött på spel, och spelar ingenting alls numera så det är ju anledningen till t ex min frånvaro. Men visst är man inne och läser varje dag, det gör man ju.

#18

Postad 02 juli 2011 - 14:43

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

  • 2 753 inlägg
  • 0
Jo visst har det avtagit från alla håll här inne. Jag har på senaste tiden i princip endast spelat med min klan +NAD och vi kör eget "forum" på facebook för att lägga upp roliga klipp och sånt. Men annars känns det mest som att det är jag, palle, karl och lias som skriver i t ex Black Ops-forumet. Jag har lagt av lite för att jag inte vill uppfattas som skrytig med bra resultat osv, jag har generellt sett slutat spara feta klipp och sånt i Black Ops eftersom dom kommer oftare och oftare, det blir vardagsmat att få tomahawks i konstiga vinklar och så efter ett tag.

Ska försöka bättra mig på den fronten och skriva lite mer ;)

#19

Postad 02 juli 2011 - 15:15

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 238 inlägg
  • 0
Kommer snart Halo då blir det fart ;)

#20

Postad 02 juli 2011 - 15:19

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

  • 3 878 inlägg
  • 0

...Jag har lagt av lite för att jag inte vill uppfattas som skrytig med bra resultat osv...

Ska försöka bättra mig på den fronten och skriva lite mer :)


Det tycker jag verkligen, jag personligen tycker det är skitkul att läsa roliga historier och när man fått till en grym match ;)

#21

Postad 02 juli 2011 - 16:54

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0

Det tycker jag verkligen, jag personligen tycker det är skitkul att läsa roliga historier och när man fått till en grym match ;)

+1

Jag tycker det är spännande att kolla andras resultat, snygga kills som Ollieee och Palle brukar lyckas med. :)

Uppfattar folk resultat/skills här på forumet som skryt det är deras problem, vad är ett forum till om man inte ska skriva om sånt?!!

Redigerat av Lias08, 02 juli 2011 - 16:55.


#22

Postad 02 juli 2011 - 23:32

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0
Måste säga att sommaren är rätt död när det kommer till allt tv-spelande... då man sitter bara och väntar tills höstens monster ska släppas. Finns så otroligt fina titlar som kommer. Själv så har jag inget live för tillfället så det blir inte alls mycket spelande just nu :)

När Gears 3 släpps hoppas jag iaf att 360 forumet nästan överbelastas... Kommer nog inte hända då ALLA sitter och spelar för fullt. :P

Bara se denna trailer och försök låta bli att längta...
http://www.youtube.c...h?v=6hq3I9f0GXA

#23

Postad 03 juli 2011 - 17:01

Filip_M
  • Filip_M
  • Forumräv

  • 619 inlägg
  • 0
Tycker också att det är dött generellt, men det känns lite som att man är lite "svensk" och inte vågar skriva om allt möjligt gällande spelen, och tror sig följa någon strikt mall som någon (trådskaparen ex.) har satt upp. Att Ollie "skryter" tycker jag bara är bra, då kan det bli en snöbollseffekt och det är det man eftersöker när man är på ett forum, eller i alla fall jag.

Sen är det väl inte den mest aktiva perioden nu på sommaren, men jag tycker man vänder sig åt andra håll istället för det här forumet. Visserligen är väl mognaden och mentaliteten här lite större och världsvan (eller? :P ) och då blir det väl inte så mycket snack, helt enkelt. Alla har inte tid att sitta och snacka bra skit om alla spel som de spelar, och skriver hellre mer om nyheter och läser om samma sak vilket är effektivare.

Känns som jag upptar rollen som Captain Obvious här, men så kan man väl se på bristen av inlägg och kommentarer i den här sektionen, sen kan ju man vara speltrött och vänta på nästa generation likväl.

Jag tycker dock vi ska skriva mera, är också dålig på sånt. :)

Redigerat av Filip_M, 03 juli 2011 - 17:03.


#24

Postad 04 juli 2011 - 07:53

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0

Tycker också att det är dött generellt, men det känns lite som att man är lite "svensk" och inte vågar skriva om allt möjligt gällande spelen, och tror sig följa någon strikt mall som någon (trådskaparen ex.) har satt upp. Att Ollie "skryter" tycker jag bara är bra, då kan det bli en snöbollseffekt och det är det man eftersöker när man är på ett forum, eller i alla fall jag.

Sen är det väl inte den mest aktiva perioden nu på sommaren, men jag tycker man vänder sig åt andra håll istället för det här forumet. Visserligen är väl mognaden och mentaliteten här lite större och världsvan (eller? :) ) och då blir det väl inte så mycket snack, helt enkelt. Alla har inte tid att sitta och snacka bra skit om alla spel som de spelar, och skriver hellre mer om nyheter och läser om samma sak vilket är effektivare.

Känns som jag upptar rollen som Captain Obvious här, men så kan man väl se på bristen av inlägg och kommentarer i den här sektionen, sen kan ju man vara speltrött och vänta på nästa generation likväl.

Jag tycker dock vi ska skriva mera, är också dålig på sånt. :)


Håller med faktist! Men det är en väldigt död period just nu. händer inte alls mycket på spel fronten just nu...
Själv sitter jag och väntar på dessa spelmonster:
1. Gears of War 3
2. Battlefield 3
3. Batman Arkham City
4. Assassins Creed Revelations
5. Tomb Raider
6. MW3

Säkert något jag missade nu.

Jag har själv dragit mig bort från andra forum pga att folk är lite för unga och det är svårt att föra en diskussion med andra då det oftast är fruktansvärt mycket skit snack. Gillar folket här på minhembio, en lite mer "lay back" stämning och inga personangrepp alls. Hade varit skoj med lite ihopsamlande av folk för att t.ex köra lite över live tillsammans. Har bara 3-4 av mina "riktiga" kompisar som spelar xbox live.

//M

#25

Postad 04 juli 2011 - 15:36

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0
Jag tappar alltid spelsuget på sommaren. Det kan vara dagar med lite att göra och dåligt väder som man kommer in i ett tv-spelsrus igen, men annars så sköter jag största delen av mitt spelande på hösten och vintern. Men då brukar spelandet vara nästan det enda jag tänker på också så det väger upp. :)

#26

Postad 04 juli 2011 - 17:14

TerMinAteD
  • TerMinAteD
  • Lärjunge

  • 411 inlägg
  • 0

Allt är Black Ops fel känns det som, vi var ett bra gäng under MW2 och spelade nästan varje kväll och brukade skryta här på forumet dagen efter om våra resultat och la upp bilder/klipp på snygga kills. :D

Den enda som spelar från gänget är Ollieee men han har gått med nån sekt/klan och lirar bara med dom nu förtiden. hehe

Håller med lite där faktiskt. MW2 överlevde betydligt längre än Black ops. Då var det ju varje kväll som gällde precis som du säger :) Black ops däremot tröttnade man ju på ganska så snabbt. Och efter det har även jag inte varit speciellt sugen på att spela överhuvudtaget under våren, och nu är det ju sommar :D Men hoppas att det blir mer fart till hösten! Kanske dags att stoppa i MW2 igen helt enkelt! :)

#27

Postad 04 juli 2011 - 22:31

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

  • 2 753 inlägg
  • 0

Håller med lite där faktiskt. MW2 överlevde betydligt längre än Black ops. Då var det ju varje kväll som gällde precis som du säger :) Black ops däremot tröttnade man ju på ganska så snabbt. Och efter det har även jag inte varit speciellt sugen på att spela överhuvudtaget under våren, och nu är det ju sommar :D Men hoppas att det blir mer fart till hösten! Kanske dags att stoppa i MW2 igen helt enkelt! :)


Tycker verkligen inte att det är Black Ops fel i sig, iaf inte för min del. Jag spelar grymt mycket (för mycket) och tycker det är bättre än MW2 i väldigt många aspekter.

Tror att en del fått annat att göra bara, vet att vissa fått småttingar att ta hand om och andra som slutat spela bara sådär.

Redigerat av Unregistered78af1102, 05 juli 2011 - 08:53.


#28

Postad 04 juli 2011 - 22:36

MackeMack
  • MackeMack
  • Forumräv

  • 523 inlägg
  • 0

Håller med lite där faktiskt. MW2 överlevde betydligt längre än Black ops. Då var det ju varje kväll som gällde precis som du säger :) Black ops däremot tröttnade man ju på ganska så snabbt. Och efter det har även jag inte varit speciellt sugen på att spela överhuvudtaget under våren, och nu är det ju sommar :D Men hoppas att det blir mer fart till hösten! Kanske dags att stoppa i MW2 igen helt enkelt! :)


När jag får igång mitt live igen är jag lätt sugen att köra lite MW2 igen! Har helt glömt hur skoj det faktist var...:D

#29

Postad 05 juli 2011 - 02:51

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0

Tycker verkligen inte att det är Black Ops fel i sig, iaf inte för min del. Jag spelar grymt mycket (för mycket) och tycker det är bättre än MW3 i väldigt många aspekter.

Tror att en del fått annat att göra bara, vet att vissa fått småttingar att ta hand om och andra som slutat spela bara sådär.

Jag spelade lite MW2 med Ugglan och några till i natt och efter 3-4 matcher längtade jag tillbaka till Black Ops faktiskt, va är det för fel på mig? :)

#30

Postad 05 juli 2011 - 08:54

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

  • 2 753 inlägg
  • 0

Jag spelade lite MW2 med Ugglan och några till i natt och efter 3-4 matcher längtade jag tillbaka till Black Ops faktiskt, va är det för fel på mig? :)


Ja jag lyckas då inte stanna länge i MW2.. man blir så förbannad på commando och noobtubes..

För att inte tala om scenariot: "ooh 5 kills, en predator missile... double kill med den - ooh harriers... snart choppergunner.."

#31

Postad 05 juli 2011 - 10:27

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0

Ja jag lyckas då inte stanna länge i MW2.. man blir så förbannad på commando och noobtubes..

För att inte tala om scenariot: "ooh 5 kills, en predator missile... double kill med den - ooh harriers... snart choppergunner.."


Black Ops är mer balanserad än MW2 när det gäller killstreaks, perks undantag Last Stand som är overpower på HC men alla vapen på Black Ops är nästan likadana och sniper suger/existerar inte. Fördel MW2, bättre kontroll, sniper och andra vapen som man märkte en skillnad beroende på vilken vapen man valde och sist men inte minst bättre grafik och ljud enligt mig.

Men jag väljer Black Ops alla dagar i veckan just pga balansen.

Redigerat av Lias08, 05 juli 2011 - 11:12.


#32

Postad 05 juli 2011 - 10:39

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

  • 3 878 inlägg
  • 0

Men jag väljer Black Ops alla dagar i veckan just pga balansen.


+1

Sen är det rätt skönt att slippa allt Spawntubande och 10th prestige hackande också.

#33

Postad 05 juli 2011 - 11:57

TerMinAteD
  • TerMinAteD
  • Lärjunge

  • 411 inlägg
  • 0
Antar att det är väldigt olika för varje person helt enkelt, vilket väl egentligen inte är så konstigt. De gånger jag spelat CoD under våren har jag valt Cod 4 alla gånger. Enligt mig har det bästa känslan och balansen i hela serien :) Och utan tvekan bästa snipern också! :)

#34

Postad 05 juli 2011 - 12:02

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0

Antar att det är väldigt olika för varje person helt enkelt, vilket väl egentligen inte är så konstigt. De gånger jag spelat CoD under våren har jag valt Cod 4 alla gånger. Enligt mig har det bästa känslan och balansen i hela serien :) Och utan tvekan bästa snipern också! :D

Jag har inte min Cod4 kvar, funderar på köpa den igen och ha den i samlingen. :)

#35

Postad 06 juli 2011 - 13:11

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

Jag har inte min Cod4 kvar, funderar på köpa den igen och ha den i samlingen. :)


Köpte det precis till Steam på deras sale. :)

#36

Postad 07 juli 2011 - 06:50

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0

Jag har inte min Cod4 kvar, funderar på köpa den igen och ha den i samlingen. :)



Köpte det precis till Steam på deras sale. :D


Steam sale COD4 - pris?

#37

Postad 07 juli 2011 - 08:36

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

  • 1 115 inlägg
  • 0

Steam sale COD4 - pris?

Vet inte om det varit något specialpris tidigare, men nu kostar det 18,74€, vilket väl inte var något jättefynd direkt.

För övrigt har jag inte lirat Xbox sedan maj (lånade och testade på Darksiders som hastigast, men fastnade inte för det). Blir mindre och mindre xboxande måste jag erkänna. Skaffade och spelade Braid och Limbo på rea i våras. Lånade också Enslaved (bra) och skaffade Metro 2033 (mindre bra) på rea. Senaste retail-spelet jag köpte nära release var F1 2010 och det var ju ett tag sedan. Har gått över mer och mer till pc. Egentligen trist kanske, men de spel jag velat köpa på sistone har antingen gjort sig bättre på pc eller inte ens funnits till boxen.

Redigerat av jayreso, 07 juli 2011 - 08:44.


#38

Postad 07 juli 2011 - 12:45

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

Vet inte om det varit något specialpris tidigare, men nu kostar det 18,74€, vilket väl inte var något jättefynd direkt.


Nä, de hade sänkt det till runt hundralappen för någon dag sen. Går att få billigare om man kollar på prisjakt, men jag gillar att impulsköpa på steam. :)

#39

Postad 07 juli 2011 - 12:49

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Den här tråden 'Lik-som' :D återupplivar xbox delen över den stilla sommarperioden :)


Åker til finland nästa vecka, önskar man hade en bärbar prisjakt med sig för att jämföra erbjudanden därborta :D

#40

Postad 07 juli 2011 - 17:29

JMKbiker
  • JMKbiker
  • Beroende

  • 1 086 inlägg
  • 0

Åker til finland nästa vecka, önskar man hade en bärbar prisjakt med sig för att jämföra erbjudanden därborta :)


Har du ingen telefon?

#41

Postad 07 juli 2011 - 17:48

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Ingen Iphone :D

Men finns det öppet trådlöst nätverk så skulle jag kunna göra en 'hook up' via min Ipod :)

Redigerat av Audio Code 3, 07 juli 2011 - 17:54.


#42

Postad 07 juli 2011 - 21:38

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0
Ingen Android-lur heller?

#43

Postad 07 juli 2011 - 21:52

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Få se nu, har en SE C902

Men roaming och streaming därborta lär kosta mellanskillnaden på förtjänsten man skulle gjort :)

#44

Postad 08 juli 2011 - 12:10

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0

Köpte det precis till Steam på deras sale. :)


Jag såg sent igår natt att du har fixat guld nu! :)

#45

Postad 08 juli 2011 - 13:07

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

Jag såg sent igår natt att du har fixat guld nu! :)


Det har jag inte. :)

Spelade lite GTAIV till PCn bara. Nog därför jag var inloggad. Borde inte varit inloggad som guldmedlem dock...

#46

Postad 08 juli 2011 - 13:45

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0

Det har jag inte. :)

Spelade lite GTAIV till PCn bara. Nog därför jag var inloggad. Borde inte varit inloggad som guldmedlem dock...

Jag såg bara att du loggade in och jag skulle precis logga ut o sova. :)

#47

Postad 10 juli 2011 - 12:53

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0
Rätta mig om jag har fel men är det inte fler personer som hänger på PS3-delen för att detta är ett forum om hemmabio och många har köpt en PS3 för att titta på blu-ray?

Jag har hela tiden upplevt Xbox360-delen av forumet som lite mer "hard-core gamer".

#48

Postad 10 juli 2011 - 13:38

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

  • 1 115 inlägg
  • 0

Rätta mig om jag har fel men är det inte fler personer som hänger på PS3-delen för att detta är ett forum om hemmabio och många har köpt en PS3 för att titta på blu-ray?

Jag har hela tiden upplevt Xbox360-delen av forumet som lite mer "hard-core gamer".

Kan tänka mig PS3an fått några extra kunder bland användarna här just pga av sin BluRay-spelare, men nog handlar väl de flesta trådarna i det formet ändå om spel och inte film?

#49

Postad 10 juli 2011 - 20:15

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Kan tänka mig PS3an fått några extra kunder bland användarna här just pga av sin BluRay-spelare, men nog handlar väl de flesta trådarna i det formet ändå om spel och inte film?

Jag tänkte mer på det vore vara naturligt att det är större aktivitet på PS3-delen om det är fler användare som har en sådan maskin. Och att diskussionerna här verkar vara mer av gamers med PS3 är mer causal även om de diskuterar spel.

#50

Postad 10 juli 2011 - 20:22

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 634 inlägg
  • 0
Jag tror att en stor grej är party funktionen på xbox. Tycker att den lite tar bort behovet av att skriva på ett forum.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.