Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Kommentarer till Nuvarande setup. av vinballe

135 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#51

Postad 04 maj 2015 - 19:57

Unregistered411ed869
  • Unregistered411ed869
  • Rookie

  • 0 inlägg
  • 0
Fint ni får det! Grattis.
Funderar stark på ett par 99.36FLR i vitt till mig själv just nu. Känns som en lagom nedgradering. Driven av class A-100 D3. Skickade offert förfrågan till fyndbörsen igår. Ser ut att kunna bli affär bara jag får iväg electra stativarna.

#52

Postad 05 maj 2015 - 16:25

vinballe
  • vinballe
  • Användare

  • 122 inlägg
  • 0

Fint ni får det! Grattis.
Funderar stark på ett par 99.36FLR i vitt till mig själv just nu. Känns som en lagom nedgradering. Driven av class A-100 D3. Skickade offert förfrågan till fyndbörsen igår. Ser ut att kunna bli affär bara jag får iväg electra stativarna.


Tack å tack!
Ja, det känns väl rätt så schysst ändå kan jag tycka :)
Hade en class a100 d3 förut, fruktansvärd värmeutveckling men fantastiskt trevligt driv.
Förväntar mig att den lirar sjukt bra med 99.36!

#53

Postad 09 maj 2015 - 13:59

Unregistered91fc4080
  • Unregistered91fc4080
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0
Tack så mycket! Du har inte sån pjåkig rigg du heller :)
Ser att du fixar med akustiken också det är något som jag måste ta tag i omg. ;)
Blir ständigt påminnd när man ser sånna här bilder.
Ser ut att vara en en fin lya ni skaffat.

#54

Postad 22 maj 2015 - 23:29

EALFREDSSON
  • EALFREDSSON
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
Grymt! Detta måste man ju bara komma förbi å ta en titt på!

#55

Postad 23 maj 2015 - 22:46

Unregistered2294
  • Unregistered2294
  • Mästare

  • 2 941 inlägg
  • 0

Grattis till nya talarna :) Dom har jag inte sett. En fråga: Har du kvar vovven? Min bästa vän just nu är en Amstaff, samma färger som din. Har alltid gillat hundar och den rasen är riktigt intressant. Vi brukar spela boll tillsammans hehe :P J..klar vilket bett hon har. En fight med en boll tex. Jycken vinner alltid :D

Ha de gött!

Mvh Perra


Redigerat av Unregistered2294, 23 maj 2015 - 22:48.


#56

Postad 31 maj 2015 - 20:34

Nicco5
  • Nicco5
  • Wannabe

  • 18 inlägg
  • 0
Ser bra ut! följer på instagram ;)

#57

Postad 04 juni 2015 - 21:12

vinballe
  • vinballe
  • Användare

  • 122 inlägg
  • 0

Tack så mycket! Du har inte sån pjåkig rigg du heller :)
Ser att du fixar med akustiken också det är något som jag måste ta tag i omg. ;)
Blir ständigt påminnd när man ser sånna här bilder.
Ser ut att vara en en fin lya ni skaffat.

tackar ska han ha! Det duger men är ett ständigt uppgraderingsträsk ;)
Jag har snöat in lite på akustik, det är sjukt roligt när man verkligen märker skillnaden omgående :)

Grymt! Detta måste man ju bara komma förbi å ta en titt på!

indeed! Asap!

Grattis till nya talarna :) Dom har jag inte sett. En fråga: Har du kvar vovven? Min bästa vän just nu är en Amstaff, samma färger som din. Har alltid gillat hundar och den rasen är riktigt intressant. Vi brukar spela boll tillsammans hehe :P J..klar vilket bett hon har. En fight med en boll tex. Jycken vinner alltid :D
Ha de gött!
Mvh Perra

ingen vovve tyvärr, den behöll exfrun.. :/ men jag har ett barn på 3,5 månader.. det är nästan samma sak ;)
Men det kommer en ny framöver. Beställt en fin hane, men får vänta ett par år på den tilltänkta kombinationen dessvärre. Värt det dock :)

Ser bra ut! följer på instagram ;)

haha sedärja! Där är ju du ;)

#58

Postad 06 juni 2015 - 20:24

Tomlund
  • Tomlund
  • Lärjunge

  • 299 inlägg
  • 0
Lite nyfiken då du gick från Dynaudio x12 till xtz, har även jag ett par x12 och funderar på om xtz kan vara något för mig? Men det är stativaren mkii som gäller isåfall. Det jag vill ha är lite större ljudbild och lite mer bas. Nu har ju du golvmodellen men hur skiljer de sig åt i ljudet xtz och Dynaudio?

#59

Postad 07 juni 2015 - 02:53

vinballe
  • vinballe
  • Användare

  • 122 inlägg
  • 0

Lite nyfiken då du gick från Dynaudio x12 till xtz, har även jag ett par x12 och funderar på om xtz kan vara något för mig? Men det är stativaren mkii som gäller isåfall. Det jag vill ha är lite större ljudbild och lite mer bas. Nu har ju du golvmodellen men hur skiljer de sig åt i ljudet xtz och Dynaudio?


Se om du kan låna hem ett par någon vecka eller så är mitt tips.
Men, min upplevelse är att de bara är bättre allt. Det är helt sanslöst. Kanske matchningen Rotel-Atoll-XTZ är perfekt för mina öron, men, jag tycker nog att fler förtjänar de här högtalarna. 99.26 mkII lyssnade jag på häromdagen, drivna av NAD för och slutsteg, lät också förbaskat bra, men jag saknade lite i toppen på just den kombinationen.
Har faktiskt precis beställt XTZ för och slutsteg igen, senast jag körde det var med KEF Q300 och det var bra, men inte alls en optimal kombination. Vill gärna tro att det fungerar kalas med 99.36 dock :)

#60

Postad 07 juni 2015 - 11:19

Tomlund
  • Tomlund
  • Lärjunge

  • 299 inlägg
  • 0

Se om du kan låna hem ett par någon vecka eller så är mitt tips.
Men, min upplevelse är att de bara är bättre allt. Det är helt sanslöst. Kanske matchningen Rotel-Atoll-XTZ är perfekt för mina öron, men, jag tycker nog att fler förtjänar de här högtalarna. 99.26 mkII lyssnade jag på häromdagen, drivna av NAD för och slutsteg, lät också förbaskat bra, men jag saknade lite i toppen på just den kombinationen.
Har faktiskt precis beställt XTZ för och slutsteg igen, senast jag körde det var med KEF Q300 och det var bra, men inte alls en optimal kombination. Vill gärna tro att det fungerar kalas med 99.36 dock :)

Trevligt att du är så nöjd! :) Hur tycker du de funkar till hårdrock? Endel säger att det inte funkar alls? Diskanten är den relativt snäll? Är ljudet åt det ljusa hållet? Många frågor blev det :) Ska försöka få låna hem dessa alternativt köra på buy n try, vill att de skall vara lika snälla i ljudet som dynaudio annars går de bort.



#61

Postad 11 juli 2015 - 07:54

Unregistereddbcfbafa
  • Unregistereddbcfbafa
  • Amatör

  • 58 inlägg
  • 0
RIktigt snygga dom blev med nya lacken! :)
Är också inne på att skaffa ett rack men inte säker på att min bättre hälft tillåter de...

#62

Postad 11 juli 2015 - 09:04

MikaelJ
  • MikaelJ
  • Forumräv

  • 758 inlägg
  • 0
Det blev snyggt med vita xtz , bra jobbat

#63

Postad 11 juli 2015 - 18:17

vinballe
  • vinballe
  • Användare

  • 122 inlägg
  • 0

RIktigt snygga dom blev med nya lacken! :)
Är också inne på att skaffa ett rack men inte säker på att min bättre hälft tillåter de...

tack ska han ha! Lämnade dem till en av de lokala möbellackerarna, hon är fantastiskt duktig. Dock var det inte helt krångelfritt, färgen som var innan hade tydligen någon äcklig silkonblandning i sig så hon fick slipa ned och lacka om 3 gånger haha.

Det blev snyggt med vita xtz , bra jobbat

tack tack!

Jag är tokigt nöjd med resultatet :)

#64

Postad 12 juli 2015 - 18:51

TLA
  • TLA
  • Wannabe

  • 17 inlägg
  • 0
Detta blir ju riktigt bra, snygga de blev i vitt som jag tycker alla synliga högtalare ska va ;)

#65

Postad 15 juli 2015 - 18:52

vinballe
  • vinballe
  • Användare

  • 122 inlägg
  • 0

Detta blir ju riktigt bra, snygga de blev i vitt som jag tycker alla synliga högtalare ska va ;)

ah jag har snöat in på vita högtalare. Ger ett fräscht intryck, gör ju inte ett dugg för ljudet, men det visuella gör den till en möbel med hög WAF ;) tack!

#66

Postad 22 juli 2015 - 19:40

Unregistereda9d1f9ff
  • Unregistereda9d1f9ff
  • Amatör

  • 74 inlägg
  • 0
Ser utmärkt bra ut, ska bli spännande att följa!

#67

Postad 31 juli 2015 - 18:08

vinballe
  • vinballe
  • Användare

  • 122 inlägg
  • 0

Ser utmärkt bra ut, ska bli spännande att följa!


Tack tack! Detsamma för övrigt :)

#68

Postad 13 augusti 2015 - 16:33

Malmquist
  • Malmquist
  • Rookie

  • 0 inlägg
  • 0
Snyggt när du lackade dem vita. Snygga ;)

#69

Postad 13 augusti 2015 - 18:12

Blåtand
  • Blåtand
  • Mästare

  • 3 140 inlägg
  • 0
För börja med att gratulera till en trevlig förstärkare och en lyckad omlackering på högtalarna. Splashtop verkar intressant. Ibland skulle det vara skönt att slippa TV:n och jag har kikat rätt mycket på vad som skulle kunna vara en vettig app för detta.

Alltid kul att titta in i album som kan ge lite nya ideér och tips.

#70

Postad 15 augusti 2015 - 08:25

vinballe
  • vinballe
  • Användare

  • 122 inlägg
  • 0

Snyggt när du lackade dem vita. Snygga ;)


Det blev riktigt schysst :) tackar tackar

För börja med att gratulera till en trevlig förstärkare och en lyckad omlackering på högtalarna. Splashtop verkar intressant. Ibland skulle det vara skönt att slippa TV:n och jag har kikat rätt mycket på vad som skulle kunna vara en vettig app för detta.

Alltid kul att titta in i album som kan ge lite nya ideér och tips.


Splashtop används mer än TVn här i nuläget :) riktigt smidigt faktiskt. Värt att testa :)

#71

Postad 25 augusti 2015 - 15:08

whityoustone
  • whityoustone
  • Användare

  • 239 inlägg
  • 0
tack det samma, fräscht med lackade högtalare, ser att du också har stort hjärta för ljud

#72

Postad 09 september 2015 - 01:38

EALFREDSSON
  • EALFREDSSON
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
Snyggt anders! Var också sugen på att lacka om ett par högtalare, vad fick man betala när man lämnar in? Hade tänkt att göra själv, får väl se :)

#73

Postad 26 september 2015 - 21:08

Zaxennn
  • Zaxennn
  • Rookie

  • 0 inlägg
  • 0
Snyggt! har kollat på en del absorbenter och nu tror jag att det blir av när jag såg dina! Väldigt snyggt, och grattis till lyckad lackning väldigt snyggt?

#74

Postad 17 november 2015 - 23:51

Unregistered2294
  • Unregistered2294
  • Mästare

  • 2 941 inlägg
  • 0
Snygga Mantra 50! :) Samma som jag hade hemma en vecka tror jag det var.

#75

Postad 18 november 2015 - 09:19

tuffodum
  • tuffodum
  • Lärjunge

  • 404 inlägg
  • 0
Vilken mediabänk är det? Ikea Bestå?

#76

Postad 18 november 2015 - 21:16

Crille99
  • Crille99
  • Forumräv

  • 801 inlägg
  • 0
Jaså, nya högtalare! Trodde du skulle uppgradera till beryllium diskanter! 😂
Hur står sig SA mot XTZ om man får fråga? Vad är de bättre på? Nyfiken då jag ständigt går i uppgraderings tankar. 😊

#77

Postad 18 november 2015 - 22:17

vinballe
  • vinballe
  • Användare

  • 122 inlägg
  • 0

Jaså, nya högtalare! Trodde du skulle uppgradera till beryllium diskanter!
Hur står sig SA mot XTZ om man får fråga? Vad är de bättre på? Nyfiken då jag ständigt går i uppgraderings tankar.

du vet hur det där är.. ;) haha. De dök upp på jobbet och jag kunde inte låta bli!
De har mer "attack", mindre djupbas. Men, med detta sagt, jag har svårt att släppa mina xtz, förbannat bra högtalare!

Vilken mediabänk är det? Ikea Bestå?

riktigt! Den sväljer en j*vla massa och var ren och enkel. :)

Snygga Mantra 50! :) Samma som jag hade hemma en vecka tror jag det var.

sjukt trevliga! :)

Snyggt! har kollat på en del absorbenter och nu tror jag att det blir av när jag såg dina! Väldigt snyggt, och grattis till lyckad lackning väldigt snyggt?

tack ska han ha!

Snyggt anders! Var också sugen på att lacka om ett par högtalare, vad fick man betala när man lämnar in? Hade tänkt att göra själv, får väl se :)


Kolla med Therese på Jacobssons. Hon är jävligt duktig

#78

Postad 22 november 2015 - 20:20

Unregistered8dc87fe6
  • Unregistered8dc87fe6
  • Amatör

  • 74 inlägg
  • 0
Verkligen stiligt utan tv-möbel under tvn!

#79

Postad 22 november 2015 - 20:36

vinballe
  • vinballe
  • Användare

  • 122 inlägg
  • 0

Verkligen stiligt utan tv-möbel under tvn!

Tackar tackar! Jo, jag känner också så. Har beställt nytt bord, runt vitt och lågt, för att bryta av det kantiga lite, samt ny soffgrupp, nu blir det 3 fåtöljer och 2 schäslonger, jag vinner en sweetspot som bara är min och sambon får sträcka ut benen ;)

#80

Postad 22 november 2015 - 22:56

Unregistereda9d1f9ff
  • Unregistereda9d1f9ff
  • Amatör

  • 74 inlägg
  • 0
Här händer det grejor !
Snyggt blir det, gillar Mantrorna. Rappa och roliga högtalare !

#81

Postad 25 november 2015 - 20:17

vinballe
  • vinballe
  • Användare

  • 122 inlägg
  • 0

Här händer det grejor !
Snyggt blir det, gillar Mantrorna. Rappa och roliga högtalare !


Ja fan, här rör det sig sakta men säkert!
Jag gillar dem skarpt! Rappa som smatterband och fantastiska ljudförmedlare!
Unnade dem nya snören idag också. Jävligt trevligt

#82

Postad 04 december 2015 - 07:29

Phonophilos
  • Phonophilos
  • Lärjunge

  • 367 inlägg
  • 0
Riktigt snyggt det blev med omlackeringen !
Det där Splashtop verkar galet smidigt, något som fungerar på PC - Android ?

10p :)

#83

Postad 23 december 2015 - 19:27

Unregisteredb8482e77
  • Unregisteredb8482e77
  • Rookie

  • 0 inlägg
  • 0
snyggt!

#84

Postad 27 december 2015 - 21:51

sirius227
  • sirius227
  • Rookie

  • 0 inlägg
  • 0
Riktigt flott! :-) XTZ är fina grejer det. Hade 99.26 tidigare.

#85

Postad 27 december 2015 - 22:00

vinballe
  • vinballe
  • Användare

  • 122 inlägg
  • 0

Riktigt flott! :-) XTZ är fina grejer det. Hade 99.26 tidigare.

ah jag gillade dem! Mantra 50 slog ut dem dock. Och nu har Mantra 70 slagit ut 50.. Nu tänker jag vara nöjd ett tag hehe

#86

Postad 27 december 2015 - 23:15

johan b-lund
  • johan b-lund
  • Mästare

  • 2 959 inlägg
  • 0
Hållarna till absorbenterna i taket, kommer dom från akustikmiljö?
Värmer gott i ett gammal Audiofilhjärta att se att där är omtanke för det akustiska!

#87

Postad 28 december 2015 - 22:11

vinballe
  • vinballe
  • Användare

  • 122 inlägg
  • 0

Hållarna till absorbenterna i taket, kommer dom från akustikmiljö?
Värmer gott i ett gammal Audiofilhjärta att se att där är omtanke för det akustiska!

indeed! Akustikmiljö står för både absorbenterna och hållarna!
Basabsorbenterna är från SofSci och diffusorerna är från thomann. :)

#88

Postad 29 december 2015 - 06:55

johan b-lund
  • johan b-lund
  • Mästare

  • 2 959 inlägg
  • 0
:)
Var inte säker om den fortfarande fanns kvar i sortimentet.
Hög tid att ringa o snacka med dom.

#89

Postad 29 december 2015 - 08:27

RickyDeg
  • RickyDeg
  • Beroende

  • 1 169 inlägg
  • 0
Härligt inbjudande!

Förresten; på bilden med både Mantra 50 + 70 ser det ut som att högtalarna lutar bakåt. Stämmer det? Har aldrig sett dem i verkligheten.

#90

Postad 29 december 2015 - 09:33

vinballe
  • vinballe
  • Användare

  • 122 inlägg
  • 0

:)
Var inte säker om den fortfarande fanns kvar i sortimentet.
Hög tid att ringa o snacka med dom.

Det borde den göra! Det var inte så förfärligt längesedan jag köpte paketet



#91

Postad 29 december 2015 - 09:37

vinballe
  • vinballe
  • Användare

  • 122 inlägg
  • 0

Härligt inbjudande!

Förresten; på bilden med både Mantra 50 + 70 ser det ut som att högtalarna lutar bakåt. Stämmer det? Har aldrig sett dem i verkligheten.

Riktigt, jag har tiltat dem själv dock..
Fick idén från Mantra 10 på de gamla FS-stand (eller vad de nu heter), tiltade bakåt.. så otroligt vackert. Och enl SA gör det ingen som helst skillnad ljudmässigt, därför har deras nya stativ ingen tilt.. då tänkte jag att om det inte gör någon ljudmässig skillnad så kan jag ju tilta bakåt bara för att det är skitsnyggt? Så jag testkör det i ett par veckor.
Det är ju så grym vertikal spridning på SA's mantra, det måste nästan vara därför det fungerar fint att ha sådär.  



#92

Postad 30 december 2015 - 13:23

RickyDeg
  • RickyDeg
  • Beroende

  • 1 169 inlägg
  • 0

Riktigt, jag har tiltat dem själv dock..
Fick idén från Mantra 10 på de gamla FS-stand (eller vad de nu heter), tiltade bakåt.. så otroligt vackert. Och enl SA gör det ingen som helst skillnad ljudmässigt, därför har deras nya stativ ingen tilt.. då tänkte jag att om det inte gör någon ljudmässig skillnad så kan jag ju tilta bakåt bara för att det är skitsnyggt? Så jag testkör det i ett par veckor.
Det är ju så grym vertikal spridning på SA's mantra, det måste nästan vara därför det fungerar fint att ha sådär.  

 

Ok! Då hänger jag med... Tycker även jag att högtalarna ser ännu lite snyggare ut lutandes. Så länge det inte påverkar något i negativ riktning - WHY NOT! Stabiliteten då, förresten? Haft själv haft en förkärlek till Audio Physics tidigare, som ju i stort sett alltid har den designen på sina modeller.

 

Ska du utvärdera 70 mot 50 också förresten? Undrar vilken du landar på...  ;)



#93

Postad 31 december 2015 - 20:07

JoJoJohan
  • JoJoJohan
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
Riktigt snyggt! Kul att se utvecklingen av rummet:-) Gillar dina SA Mantra skarpt, har sneglat på dem oxå, låter fint kan jag tro:-)

#94

Postad 01 januari 2016 - 04:00

Unregistered2294
  • Unregistered2294
  • Mästare

  • 2 941 inlägg
  • 0

Vad har du för mobil? Ta med en 4k mobil så kommer du få as-läckra bilder särskilt på dagarna när solen är uppe. Min Galaxy S6 hade ju till och med bättre upplösning än min Sony DSC-RX100 M2 och det är j_kligt bra då det är en riktigt bra kamera. Däremot kunde den inte slå den när det gäller nattbilder men då testade jag inte mitt redigeringsprogram på datorn vilket man inte behöver använda när man fotar med sonyn skall sägas. J_kligt skönt på ett sätt. Men Galaxy senaste gen kan jag verkligen rekommendera..Snabb som tusan är den med jämfört med min andra S3. Good luck med bilderna och Gott nytt! Mvh Perrra


Redigerat av Unregistered2294, 01 januari 2016 - 04:02.


#95

Postad 01 januari 2016 - 13:54

Unregistereda9d1f9ff
  • Unregistereda9d1f9ff
  • Amatör

  • 74 inlägg
  • 0

Här var det täta uppgraderingar på högtalarfronten, ser jävligt smutt ut !

Såg att jag missat att ge betyg , blir en 10 så klart !



#96

Postad 02 januari 2016 - 12:21

Unregistered0a7c95b6
  • Unregistered0a7c95b6
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0
Hade jag inte fastnar för Ino så hade jag också gått på SA. Sjukt snygga högtalare, cool konstruktion och ett ljud helt i min smak. Ser fram emot ditt intryck av dem!

#97

Postad 05 januari 2016 - 12:21

Unregistered4325f859
  • Unregistered4325f859
  • Användare

  • 149 inlägg
  • 0
Schyssta grejer !

#98

Postad 06 januari 2016 - 08:33

vinballe
  • vinballe
  • Användare

  • 122 inlägg
  • 0

Riktigt snyggt! Kul att se utvecklingen av rummet:-) Gillar dina SA Mantra skarpt, har sneglat på dem oxå, låter fint kan jag tro:-)

klart värda en provlyssning! Inte helt korrekta i sin återgivning, men spelglädje utöver det normala! :)

Vad har du för mobil? Ta med en 4k mobil så kommer du få as-läckra bilder särskilt på dagarna när solen är uppe. Min Galaxy S6 hade ju till och med bättre upplösning än min Sony DSC-RX100 M2 och det är j_kligt bra då det är en riktigt bra kamera. Däremot kunde den inte slå den när det gäller nattbilder men då testade jag inte mitt redigeringsprogram på datorn vilket man inte behöver använda när man fotar med sonyn skall sägas. J_kligt skönt på ett sätt. Men Galaxy senaste gen kan jag verkligen rekommendera..Snabb som tusan är den med jämfört med min andra S3. Good luck med bilderna och Gott nytt! Mvh Perrra


Samsung och Sonys nya modeller har ju verkligen grym cam! Men det skulle ju innebära att jag fick byta ut min iPhone och det går ju inte ;)

Här var det täta uppgraderingar på högtalarfronten, ser jävligt smutt ut !
Såg att jag missat att ge betyg , blir en 10 så klart !

nackdel/fördel med att vara butikschef i en ljudbutik.. ;D
Mantra 70 visadesig vara det jag önskade att Mantra 50 skulle ha varit. I mitt vardagsrum lirade 70 otroligt mkt bättre! :)

Hade jag inte fastnar för Ino så hade jag också gått på SA. Sjukt snygga högtalare, cool konstruktion och ett ljud helt i min smak. Ser fram emot ditt intryck av dem!


De har riktigt riktigt rolig design! Lite annorlunda ljud. Jag saknar mina Focal, men inte tilräckligt mkt för att känna att jag behöver såna istället för mantra. Kanske "också", dock ;)

Schyssta grejer !

stort tack! :)

Ok! Då hänger jag med... Tycker även jag att högtalarna ser ännu lite snyggare ut lutandes. Så länge det inte påverkar något i negativ riktning - WHY NOT! Stabiliteten då, förresten? Haft själv haft en förkärlek till Audio Physics tidigare, som ju i stort sett alltid har den designen på sina modeller.
 
Ska du utvärdera 70 mot 50 också förresten? Undrar vilken du landar på...  ;)


Utvärdering kommer om ett par timmar inspelning till. Om man med "ett par" menar kanske 50-100h hehe ;)
Imponerar redan nu för jag lov att påstå :)

#99

Postad 20 januari 2016 - 07:52

Bbjornh
  • Bbjornh
  • Rookie

  • 0 inlägg
  • 1
Det är minsann inte bara jag som har en tia! ;)

#100

Postad 28 januari 2016 - 21:21

Dasp
  • Dasp
  • Användare

  • 126 inlägg
  • 0
Lampan över din svarv är ju bara för snygg! Var kan man hitta dessa? :)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.