Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Allente (Viasat + Canal Digital) - Feedback, info, nyheter och frågor

9394 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#9201

Postad 10 december 2023 - 19:33

ted1001
  • ted1001
  • Lärjunge

  • 301 inlägg
  • 0
Varför är det avsevärt mycket sämre bildkvalitet på "viaplay Sport Live 1" jämfört med "Kanal 10"?

Viaplay visar NHL-match just nu (19.00) och sändingen på Kanal 10 är i HD och utan tydliga komprimeringsartefakter. Samma match går även på deras Live 1-kanal. Den är INTE i HD, och lider av mycket tydliga komprimeringsartefakter.

Nån snålar med biraten, rejält. 🤔

Ser via parabol, Allente1-boxen och 77" OLED TV.

Såg precis innan fotboll i UHD på Viaplays Ultra HD-kanal - ren perfektion i bildkvalitet!

Vems är felet att Live 1-sändingen är i så dålig bildkvalitet?

#9202

Postad 10 december 2023 - 22:24

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0
Förmodligen tar det för mycket bandbredd att göra alla kanaler i Ultra HD kvalité, man prioriterar därmed dom populäraste matcherna är min killgissning.
Men HD kvalité borde man nog kunna kräva iaf.

Redigerat av BioBerra, 10 december 2023 - 22:26.


#9203

Postad 11 december 2023 - 00:55

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 678 inlägg
  • 0

Sämre och dyrare är streamingstjänsternas nya mål. De har förköpt sig på sviiindyr sport vilket  vi kunder naturligtvis ska täcka. De odugliga i chefsrummet måste ju ha sina  miljoner i bonus för enastående insatser. Vi får numer nöja oss med manuslösa produktioner. Typ naked attraktion,paradise hotel och naturligtvis alla urgamla flodmonster,guldgrävarna,ice road truckers och inte förglömma  lilla huset på prärien som går på flera kanaler samtidigt flera ggr dagligen,pantbanken, storage wars,ghränsbevakarna. Tja det är väl utbudet då förutom lite nyheter och sport ibland.!! Helt klart för dyrt för det utbudet. De 10 år gamla programmen/repriserna kan ju inte kosta nåt. Borde få betalt i stället för slitaget på tv:n💸💸

 



#9204

Postad 11 december 2023 - 10:29

phil neal
  • phil neal
  • Mästare

  • 2 585 inlägg
  • 0

Varför är det avsevärt mycket sämre bildkvalitet på "viaplay Sport Live 1" jämfört med "Kanal 10"?

Viaplay visar NHL-match just nu (19.00) och sändingen på Kanal 10 är i HD och utan tydliga komprimeringsartefakter. Samma match går även på deras Live 1-kanal. Den är INTE i HD, och lider av mycket tydliga komprimeringsartefakter.

Nån snålar med biraten, rejält.

Ser via parabol, Allente1-boxen och 77" OLED TV.

Såg precis innan fotboll i UHD på Viaplays Ultra HD-kanal - ren perfektion i bildkvalitet!

Vems är felet att Live 1-sändingen är i så dålig bildkvalitet?

 

Förr gick det att se bitraten per kanal i mottagaren, men den funktionen kanske är borttagen?



#9205

Postad 11 december 2023 - 19:26

angelsevov
  • angelsevov
  • Amatör

  • 85 inlägg
  • 0

Varför är det avsevärt mycket sämre bildkvalitet på "viaplay Sport Live 1" jämfört med "Kanal 10"?

Viaplay visar NHL-match just nu (19.00) och sändingen på Kanal 10 är i HD och utan tydliga komprimeringsartefakter. Samma match går även på deras Live 1-kanal. Den är INTE i HD, och lider av mycket tydliga komprimeringsartefakter.

Nån snålar med biraten, rejält.

Ser via parabol, Allente1-boxen och 77" OLED TV.

Såg precis innan fotboll i UHD på Viaplays Ultra HD-kanal - ren perfektion i bildkvalitet!

Vems är felet att Live 1-sändingen är i så dålig bildkvalitet?

 

V sport live 1-2-3 och 4, dessa är ju SD kanaler via parabol (har alltid varit så).
Viaplay sänder sällan något vettigt på dessa.. Mest pitlane, track positioning och liknande när det är F1. 
 
Det är väldigt dåligt av Viaplay. 

 

Förmodligen tar det för mycket bandbredd att göra alla kanaler i Ultra HD kvalité, man prioriterar därmed dom populäraste matcherna är min killgissning.
Men HD kvalité borde man nog kunna kräva iaf.

 

jag kan bara hålla med, SD-sändningar borde avskaffas för länge sedan... ( något som Tele2/comhem gör precis nu)

Redigerat av angelsevov, 11 december 2023 - 19:31.


#9206

Postad 12 december 2023 - 12:34

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

  • 2 455 inlägg
  • 0

Detta måste vara ett skämt. De tre stora, TV4.Viasat och Discoverys linjära kanaler visar mer och mer repriser, för att inte tala om Viasat och TV4:s filmkanaler som har minskat i kvalitet och mängd. Behövs kanalerna 10-12 och TV4 Guld. Skrota dessa och satsa på kvalitet i stället för att enbart höja priset med dåliga förklaringar. 

 

Information om ny avgift

Vi vill alltid erbjuda dig som kund den bästa tv- och streamingupplevelsen och det är viktigt för oss att våra produkter håller en god och säker standard, så att du som kund alltid ska känna att du har gjort ett bra val med Allente.

För att täcka kostnader relaterade till sändning, produktutveckling och säkerhet kommer vi att den 1 februari införa en sändnings- och teknikavgift på 29 kr/mån.


#9207

Postad 12 december 2023 - 13:22

angelsevov
  • angelsevov
  • Amatör

  • 85 inlägg
  • 0

 

Detta måste vara ett skämt. De tre stora, TV4.Viasat och Discoverys linjära kanaler visar mer och mer repriser, för att inte tala om Viasat och TV4:s filmkanaler som har minskat i kvalitet och mängd. Behövs kanalerna 10-12 och TV4 Guld. Skrota dessa och satsa på kvalitet i stället för att enbart höja priset med dåliga förklaringar. 

 

Information om ny avgift

Vi vill alltid erbjuda dig som kund den bästa tv- och streamingupplevelsen och det är viktigt för oss att våra produkter håller en god och säker standard, så att du som kund alltid ska känna att du har gjort ett bra val med Allente.

För att täcka kostnader relaterade till sändning, produktutveckling och säkerhet kommer vi att den 1 februari införa en sändnings- och teknikavgift på 29 kr/mån.

 

 

:o  @huddingbo, jag hittar inte infon kring sändnings- och teknikavgiften..  Är det på Allentes webbsida??


Redigerat av angelsevov, 12 december 2023 - 13:22.


#9208

Postad 12 december 2023 - 13:23

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 678 inlägg
  • 1

 

Detta måste vara ett skämt. De tre stora, TV4.Viasat och Discoverys linjära kanaler visar mer och mer repriser, för att inte tala om Viasat och TV4:s filmkanaler som har minskat i kvalitet och mängd. Behövs kanalerna 10-12 och TV4 Guld. Skrota dessa och satsa på kvalitet i stället för att enbart höja priset med dåliga förklaringar. 

 

Information om ny avgift

Vi vill alltid erbjuda dig som kund den bästa tv- och streamingupplevelsen och det är viktigt för oss att våra produkter håller en god och säker standard, så att du som kund alltid ska känna att du har gjort ett bra val med Allente.

För att täcka kostnader relaterade till sändning, produktutveckling och säkerhet kommer vi att den 1 februari införa en sändnings- och teknikavgift på 29 kr/mån.

 

450-500 spänn för 60% reklam och 40% repriser. Hej då Allente 31/12.


Redigerat av Askungen, 12 december 2023 - 13:24.


#9209

Postad 12 december 2023 - 13:34

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

  • 2 455 inlägg
  • 0

:o  @huddingbo, jag hittar inte infon kring sändnings- och teknikavgiften..  Är det på Allentes webbsida??

Fick ett mejl från Allente idag.



#9210

Postad 12 december 2023 - 13:37

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 678 inlägg
  • 0

Ringde upp Allente och fick hela 2024 för halva priset,249kr/mån och då är ”serviceavgiften” inkluderad enl försäljaren. Då fick det bli ett år till trots allt.



#9211

Postad 12 december 2023 - 16:41

Iwarsson
  • Iwarsson
  • Lärjunge

  • 384 inlägg
  • 0
Hahaha.

"För att täcka kostnader relaterade till sändning, produktutveckling och säkerhet kommer vi att den 1 februari införa en sändnings- och teknikavgift på 29 kr/mån."

När Allente 1, deras senaste box lanserad 2022 körs med Android tv 10, med lanseringsår 2019...

Utöver det har jag upplevt att både bild och ljud försvinner, ingen bild eller att boxen hänger sig vid uppstart samt M017 det senaste på båda våra boxar.

Redigerat av Iwarsson, 12 december 2023 - 18:51.


#9212

Postad 14 december 2023 - 08:31

phil neal
  • phil neal
  • Mästare

  • 2 585 inlägg
  • 0

Allente 1-boxen är katastrofalt buggig.



#9213

Postad 14 december 2023 - 10:55

Legion
  • Legion
  • Beroende

  • 1 024 inlägg
  • 0
Gjorde det årliga samtalet i veckan och fick som vanligt 50% rabatt om jag band på 12 mån.
Om jag band ytterligare ett år till fullpris fick jag en ny box+hdd utan kostnad vilket kändes schysst.
Valde förstås samsung 680 som verkar vara en kompetent uhd-box men av den äldre skolan.
Har hoppat över både oneplace och allente 1, beräknar att det besparat mig många grå hår;)

Redigerat av Legion, 14 december 2023 - 10:56.


#9214

Postad 14 december 2023 - 14:21

22mc
  • 22mc
  • Veteran

  • 1 940 inlägg
  • 0
Härligt ! Går det att få någon deal på Allente premium + tv4 sport med shl ? 🧐

#9215

Postad 14 december 2023 - 15:43

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 678 inlägg
  • 0

Härligt ! Går det att få någon deal på Allente premium + tv4 sport med shl ?

Du får ringa och kolla,de är mycket tillmötesgående när det gäller behålla gamla kunder verkar det som. Jag har fått halva priset i flera år mot löfte att binda. Standardpaket är iofs inte värt mer imo.



#9216

Postad 14 december 2023 - 18:15

hugeman
  • hugeman
  • Forumräv

  • 984 inlägg
  • 1


Detta måste vara ett skämt. De tre stora, TV4.Viasat och Discoverys linjära kanaler visar mer och mer repriser, för att inte tala om Viasat och TV4:s filmkanaler som har minskat i kvalitet och mängd. Behövs kanalerna 10-12 och TV4 Guld. Skrota dessa och satsa på kvalitet i stället för att enbart höja priset med dåliga förklaringar.

Information om ny avgift Vi vill alltid erbjuda dig som kund den bästa tv- och streamingupplevelsen och det är viktigt för oss att våra produkter håller en god och säker standard, så att du som kund alltid ska känna att du har gjort ett bra val med Allente.

För att täcka kostnader relaterade till sändning, produktutveckling och säkerhet kommer vi att den 1 februari införa en sändnings- och teknikavgift på 29 kr/mån.


Det är ju en sak som är garanterat, plockar dem inte bort den för mig när mitt avtal går ut i mars-april så är det tack och adjö o enskilda streamingtjänster som gäller.


Har inte haft parabolen inkopplad på snart ett år efter en renovering utan kör bara deras app i atv tillsammans med andra streamingtjänster som nästan ger samma kanaler men inte lika samlat.

Ska man höja så gör man det på kanalpaketen, att trixa med andra avgifter för att paketen ska se billigare ut. Det är bara löjeväckande och bluff & båg 😡🤬😤

#9217

Postad 15 december 2023 - 16:20

fremar-7
  • fremar-7
  • Lärjunge

  • 264 inlägg
  • 0

Gjorde det årliga samtalet i veckan och fick som vanligt 50% rabatt om jag band på 12 mån.
Om jag band ytterligare ett år till fullpris fick jag en ny box+hdd utan kostnad vilket kändes schysst.
Valde förstås samsung 680 som verkar vara en kompetent uhd-box men av den äldre skolan.
Har hoppat över både oneplace och allente 1, beräknar att det besparat mig många grå hår;)

 

Just ja såg att jag hade fått mail om den 29 kr avgiften och tänkte kolla faktura, då upptäckte jag ju att min 50% rabatt från förra året hade upphört så nu var nästa faktura på 499:- Måste ta tag i det och ringa å säga upp det igen då, skulle behöva en ny box då ADB 5720 boxen inte känns som att den duger längre efter uppgradering till 77" OLED. Har sneglat på den Samsung 680 boxen, men då måste man även ha hddn som Allente säljer? Blir ju ganska dyrt ändå med 249x12 extra för att få box och hdd?



#9218

Postad 15 december 2023 - 17:03

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5 298 inlägg
  • 0
Använd den inbyggda mottagaren i 77”

#9219

Postad 16 december 2023 - 15:01

fremar-7
  • fremar-7
  • Lärjunge

  • 264 inlägg
  • 0

Använd den inbyggda mottagaren i 77”


Ja har inte testat den, men det verkar inte som att man kan spela in program och samtidigt se på en annan kanal från satellit.

#9220

Postad 16 december 2023 - 17:24

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5 298 inlägg
  • 0

Nej det går inte men de flesta behöver inte den funktionen längre när allt finns streamat i efterhand.



#9221

Postad 16 december 2023 - 17:44

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

  • 2 455 inlägg
  • 0

Nej det går inte men de flesta behöver inte den funktionen längre när allt finns streamat i efterhand.

Hur länge då? det finns favoritfilmer som man vill ha kvar i flera år.



#9222

Postad 16 december 2023 - 18:26

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5 298 inlägg
  • 0

Som sagt, de flesta…



#9223

Postad 20 december 2023 - 11:49

fremar-7
  • fremar-7
  • Lärjunge

  • 264 inlägg
  • 0

Om man köper en begagnad Samsung 680 box, spelar det någon roll om det står Canal digital, Allente, Viasat eller om den är omärkt då?



#9224

Postad 22 december 2023 - 12:19

Robb
  • Robb
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0

Hur kopplar man ihop Allente 1 med Logitech Harmony Ultimate? (nybörjare) :)



#9225

Postad 22 december 2023 - 12:37

Ecis
  • Ecis
  • Lärjunge

  • 447 inlägg
  • 1

Hur kopplar man ihop Allente 1 med Logitech Harmony Ultimate? (nybörjare) :)


https://youtu.be/a3w...wpJpVDSzM6_dtfQ

Du måste ha hubben och ir enheten också.

#9226

Postad 22 december 2023 - 14:22

Robb
  • Robb
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0

https://youtu.be/a3w...wpJpVDSzM6_dtfQ

Du måste ha hubben och ir enheten också.

Kanon!



#9227

Postad 22 december 2023 - 19:20

fremar-7
  • fremar-7
  • Lärjunge

  • 264 inlägg
  • 0
Verkar inte komma vidare från denna sidan när jag skall ställa in Samsung 680 boxen.

Bifogad fil(er)


Redigerat av fremar-7, 22 december 2023 - 19:21.


#9228

Postad 23 december 2023 - 10:07

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

  • 2 455 inlägg
  • 0

Har lite problem med allenteappen och Chromecast med Google TV.  Tappar jag internet kan jag inte lämna appen för att starta om wifin, utan måste bryta strömmen till Chromecast. Alla andra appar kan jag gå ur utan problem med wifin. Är det ett känt fel, eller är jag ensam om det.



#9229

Postad 24 december 2023 - 21:47

KentaW
  • KentaW
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0

Hur får man in Allente 1 i Logitech Harmony.



#9230

Postad 25 december 2023 - 10:18

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 678 inlägg
  • 0

Det går inte gå ur appen på lg wenbos,den hoppar bara fram och tillbaks i appen.



#9231

Postad 30 december 2023 - 09:40

luma67
  • luma67
  • Användare

  • 140 inlägg
  • 0
En notering, nu visar receivern äntligen 5.1 för linjär SVT

#9232

Postad 30 december 2023 - 12:35

Kanelbulle
  • Kanelbulle
  • Mästare

  • 3 318 inlägg
  • 0

Heureka!!!

 

Hittade precis en lösning på Netflix!!

 

Det finns en kille (Aidan McGregor) som gjort en del grejer för olika Android TV boxar. Han har tagit fram en moddad APK för Netflix som fungerar på enheter som inte är auktoriserade. Jag tog o laddade ner en APK installer på min Allente1 och installerade hans APK, sen var det bara att logga in. Allt ser ut att fungera utmärkt!

 

Så det som behövs, USB-minne, lite tålamod, fixa APK installer o länkarna nedan! Lycka till!

 

Här hittar ni hans fil: https://androidfileh...les&flid=329316

 

Det är den "nyaste", den här: https://androidfileh...422670115736288

 

Naturligtvis gör man detta på egen risk, finns ingen garanti för om eller hur länge det funkar. 


Redigerat av Kanelbulle, 30 december 2023 - 12:37.


#9233

Postad 02 januari 2024 - 21:43

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

  • 2 455 inlägg
  • 0

Fick felmeddelande om att det varför många som använde allenteappen trots att vi var två som var inloggade. Har man ändrat på något? Det märkligaste är att bara SVT 1 och hockeyn som får felmeddelande.


Redigerat av Huddingebo, 02 januari 2024 - 22:05.


#9234

Postad 07 januari 2024 - 11:35

joakim99
  • joakim99
  • Mästare

  • 3 433 inlägg
  • 0

Är det någon som vet om det går att snabbspola med bild på Allente 1 boxen? Med knapparna på orginal-fjärrkontrollen så hoppar man en minut framåt eller 30 sekunder bakåt. Jag skulle vilja spela upp med 1.5x, 4x hastigheten. Detta har gått på de tidigare boxarna. 



#9235

Postad 07 januari 2024 - 13:56

Kanelbulle
  • Kanelbulle
  • Mästare

  • 3 318 inlägg
  • 0
Joakim99: Inte vad jag kan se, när du Spelar in o spelar upp finns det bara en tidslinje som du kan "gå längs" samma gäller vid "pausning". Sen är det ju upp till de olika innehållsleverantörena (SVT, Viaplay, Netflix osv) vilka funktioner som finns i deras respektive app.

#9236

Postad 07 januari 2024 - 14:48

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

  • 2 455 inlägg
  • 0

Joakim99: Inte vad jag kan se, när du Spelar in o spelar upp finns det bara en tidslinje som du kan "gå längs" samma gäller vid "pausning". Sen är det ju upp till de olika innehållsleverantörena (SVT, Viaplay, Netflix osv) vilka funktioner som finns i deras respektive app.

Det är väl allentes boxar som styr de linjära kanalerna via satellit och vilka val man har? 



#9237

Postad 07 januari 2024 - 15:42

Kanelbulle
  • Kanelbulle
  • Mästare

  • 3 318 inlägg
  • 0
Ingen aning, menar du att man kan byta "default spelare" o köra med nåt annat? 🤔
Men det är väl så att Allente Appen på boxen har väl sin spelare o där har du "förutsättningarna"? Det jag syftar på är parabol o inspelning.

Redigerat av Kanelbulle, 07 januari 2024 - 15:47.


#9238

Postad 07 januari 2024 - 15:59

joakim99
  • joakim99
  • Mästare

  • 3 433 inlägg
  • 0

Jag menar det som man har spelat in. Inte program via olika streaming-appar.  Skall man t ex titta på en hockey-match så kan det ibland vara skönt att kunna se den i lite snabbare tempo om man har ont om tid. Detta har som sagt fungerat fin på tidigare canal digital boxar. 



#9239

Postad 07 januari 2024 - 16:24

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

  • 2 455 inlägg
  • 0

Jag menar det som man har spelat in. Inte program via olika streaming-appar.  Skall man t ex titta på en hockey-match så kan det ibland vara skönt att kunna se den i lite snabbare tempo om man har ont om tid. Detta har som sagt fungerat fin på tidigare canal digital boxar. 

Jodå. Min 500 gb har möjlighet att välja 30 sek - 5 min framåt och 10 sek - 5 min bakåt, medan min One place enbart har en minut fram och 30 sek bakåt. Har haft tidigare boxar där man kunde välja upp till 16 ggr hasighet. Utvecklingen styrs av tekniker och inte användare på allente och då missar man något som fungerat på tidigare boxar. Det är därför jag behåller min 500gb-box trots sina brister. 



#9240

Postad 14 januari 2024 - 00:20

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

  • 2 455 inlägg
  • 0

Ser att man kan kogga in på BBC Nordic plus via Allente Norge. Kommer det till Sverige och vad visas där?



#9241

Postad 15 januari 2024 - 17:10

Iwarsson
  • Iwarsson
  • Lärjunge

  • 384 inlägg
  • 0
Ny uppdatering för Allente 1 idag.

Allente får gärna bidra med lite detaljer kring innehållet.

#9242

Postad 15 januari 2024 - 17:36

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 1

Ny uppdatering för Allente 1 idag.

Allente får gärna bidra med lite detaljer kring innehållet.

Hej

Kort sammanfattat så är innehåller TV-App 2.38.2 mjukvaran

- Problemet med dolby inte fungerar på tex SVT-kanalerna är löst.
- Det fungerar nu att ansluta till routrar som kör WPA3.
- QR koder i vissa felmeddelanden och förbättrade felmeddelanden.

Och en del andra viktiga systemuppdateringar.

Mvh
Niklas



#9243

Postad 15 januari 2024 - 18:06

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 1

Ser att man kan kogga in på BBC Nordic plus via Allente Norge. Kommer det till Sverige och vad visas där?

Hej

Du kan inte logga in på BBC Nordic plus, men innehållet finns i Allente-appen.
Vet inte om det är några planer på det för Sverige, ska kolla upp saken.

Mvh
Niklas



#9244

Postad 18 januari 2024 - 07:10

jasifil
  • jasifil
  • Amatör

  • 96 inlägg
  • 0

Hur länge då? det finns favoritfilmer som man vill ha kvar i flera år.

Enligt allente.se så är inspelat material endast tillgängligt under ett år. Därefter får man själv radera innehållet på hårddisken. Jag har ju Oneplace med hårddisk och såvitt jag märkt så finns det ingen ettårsgräns på den. Märkligt är det hur som helst. Det som spelats in ska man väl ändå kunna se hur länge som helst kan man tycka.



#9245

Postad 21 januari 2024 - 15:59

22mc
  • 22mc
  • Veteran

  • 1 940 inlägg
  • 0
Någon som vet vilka deep links som skall användas om man vill starta tv-kanaler ”remote” över adb på en Android tv med Allente appen ?

#9246

Postad 25 januari 2024 - 01:22

angelsevov
  • angelsevov
  • Amatör

  • 85 inlägg
  • 1

Allente kommer byta frekvens på många av sina kanaler mellan 4:e mars - 3:e april. 46 kanaler!!  :o  :o

 

https://www.telenors...coming-changes/


Redigerat av angelsevov, 25 januari 2024 - 01:22.


#9247

Postad 04 februari 2024 - 22:00

Krickab
  • Krickab
  • Wannabe

  • 17 inlägg
  • 0
Hej. Sitter fortfarande med Oneplaceboxen och skall beställa en ny . Vilken skall jag beställa enligt er? Allente 1 eller Prime 680 boxen? Har parabol och internet framdraget.Skall även ta med Hd om det inte går med vilken helst? Har nämligen en skapligt nyinköpt 1Tb disk.

#9248

Postad 05 februari 2024 - 09:21

pelkon
  • pelkon
  • Amatör

  • 72 inlägg
  • 0

Säljer en Allente 1
800 kr plus frakt
 



#9249

Postad 05 februari 2024 - 20:21

Bertilis
  • Bertilis
  • Wannabe

  • 20 inlägg
  • 0

Hej. Sitter fortfarande med Oneplaceboxen och skall beställa en ny . Vilken skall jag beställa enligt er? Allente 1 eller Prime 680 boxen? Har parabol och internet framdraget.Skall även ta med Hd om det inte går med vilken helst? Har nämligen en skapligt nyinköpt 1Tb disk.

Tänk på att du inte kan använda vilken hårddisk du vill, Till Allente1 måste du köpa ett USB-minne från dem, inget annat fungerar.



#9250

Postad 05 februari 2024 - 20:24

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0

Tänk på att du inte kan använda vilken hårddisk du vill, Till Allente1 måste du köpa ett USB-minne från dem, inget annat fungerar.

Hej

Det finns en 1 TB hårddisk till Allente 1.

Mvh
Niklas





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.