Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Sony VPL-HW40ES Projector

438 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#201

Postad 27 november 2015 - 17:32

Unregistered784e0d5d
  • Unregistered784e0d5d
  • Amatör

  • 82 inlägg
  • 0

Du måste hålla in power-knappen som är bredvid usb-ingången i några sekunder tills den röda lampan tänds. (känns onödigt med två knappar men ja..så är det iaf).

Jo, så långt är jag ju med, sen blinkar den några gånger och slocknar sedan? Eller skall den lysa fast hela tiden? De är köpta på ebay, så kan ju vara kassa kopior, men ser och känns gedigna



#202

Postad 27 november 2015 - 20:10

testsmurf
  • testsmurf
  • Forumräv

  • 532 inlägg
  • 0

Jo, så långt är jag ju med, sen blinkar den några gånger och slocknar sedan? Eller skall den lysa fast hela tiden? De är köpta på ebay, så kan ju vara kassa kopior, men ser och känns gedigna

Har du ställt in projektorn på att visa 3D, från vissa spelare klarar inte projektorn av att känna av om det är 3D så den skickar inte ut någon synksignal.



#203

Postad 28 november 2015 - 11:20

Unregistered784e0d5d
  • Unregistered784e0d5d
  • Amatör

  • 82 inlägg
  • 0

Har du ställt in projektorn på att visa 3D, från vissa spelare klarar inte projektorn av att känna av om det är 3D så den skickar inte ut någon synksignal.

Det visade sig att man tydligen inte kan ha både IR och RF samtidigt... Dumt! Men när jag tog ur RF emittern fungerade IR genast. Spontant tycker jag att bilden blev bättre med IR, snabba scener hängde med bättre än med mina samsung RF glasögon. Dock var IR glasögonen "fladdriga" om det kommer in ljus från sidan. Nåja, mysteriet löst i alla fall. :)



#204

Postad 29 november 2015 - 10:04

Unregistered87144017
  • Unregistered87144017
  • Wannabe

  • 10 inlägg
  • 0

Funderar på om jag har fått en projektor med något knas i, eller om det eventuellt är duken som är något fel med.

 

Tre av fyra kanter är spikraka och ser perfekt ut, däremot nere i vänstra hörnet så "dippar bilder ner" (se bilder nedan). 

 

Är det någon inställning på projektorn jag missat eller är det något knas med duken? Upphängningen av duken / projektorn kan jag inte tänka mig är något knasigt då det inte borde resultera i att bara ett hörn blir "fel".

 

Bifogad fil  IMG_0153.jpg   83,3K   2 Antal nerladdningar

Bifogad fil  IMG_0143.jpg   66,28K   3 Antal nerladdningar

Bifogad fil  IMG_0142.jpg   85,91K   1 Antal nerladdningar

 

 


Redigerat av Unregistered87144017, 29 november 2015 - 10:05.


#205

Postad 29 november 2015 - 10:22

Unregistered1fef72f3
  • Unregistered1fef72f3
  • Über-Guru

  • 16 356 inlägg
  • 0

Jag skulle börja med att mäta duken och projektorn så att de verkligen hänger helt rakt.  Annars kommer du aldrig få veta vad som är problemet. Du kan också ta dig en titt i projektorns bildmeny och kolla att du har en Keystone-justering. Med den kan du korrigera så att bilden ser rak ut. 

 

Innan du börjar mäta och ändra på projektorn så bör du sätta projektorns Keystone på noll så du inte mäter fel.



#206

Postad 29 november 2015 - 10:43

macman
  • macman
  • Beroende

  • 1 078 inlägg
  • 0
Projen är inte korrekt vinklad mot duken. Keystone ska du inte använda. Nolla lensshiften och börja om från början.
Ett tips är att den delen där bilden är "större" på duken är längre från projen om du förstår. Typ att din proj skall vridas åt höger. Zooma även bilden så den blir lite mindre än maskningen på duken så blir det lättare att se.
Hur lätt det är beror ju även vilket fäste du har.
Lycka till, det krävs lite tålamod.

#207

Postad 29 november 2015 - 15:16

Unregistered784e0d5d
  • Unregistered784e0d5d
  • Amatör

  • 82 inlägg
  • 0

Jag använder min hw40 som enda bildkälla, när jag lyssnar på musik via HDMI ansluten mediaspelare och stänger av projen dör musiken... att det är relaterat till HDMI förstår jag, men kan jag undvika att fenomenet på något sätt? Samma sak gäller ju vid uppstart, då kommer och går ljudet några gånger innan lampan värmt upp. Det senare stör mig inte nämnvärt dock. Någon som har koll på orsak samt ev åtgärd?



#208

Postad 29 november 2015 - 20:44

Unregistered87144017
  • Unregistered87144017
  • Wannabe

  • 10 inlägg
  • 0

Projen är inte korrekt vinklad mot duken. Keystone ska du inte använda. Nolla lensshiften och börja om från början.
Ett tips är att den delen där bilden är "större" på duken är längre från projen om du förstår. Typ att din proj skall vridas åt höger. Zooma även bilden så den blir lite mindre än maskningen på duken så blir det lättare att se.
Hur lätt det är beror ju även vilket fäste du har.
Lycka till, det krävs lite tålamod.

Nu känner jag mig lite dum, du slog huvudet på spiken med lensshift, däremot kom den så från lådan, märkligt.

Känner att jag fått till den hyfsat bra nu förutom att bilden går lite upp på mitten i nederkant, labbade med att vinkla projektorn och ändra lensshift+keystone, men utan något vidare resultat. Antar att projektorn gärna vill hänga i nivå så mycket som möjligt så man slipper keystone.

 

Tack för hjälpen!


Redigerat av Unregistered87144017, 29 november 2015 - 20:52.


#209

Postad 29 november 2015 - 20:51

macman
  • macman
  • Beroende

  • 1 078 inlägg
  • 0
Varsågod!

#210

Postad 30 november 2015 - 09:46

Colamannen
  • Colamannen
  • Forumräv

  • 757 inlägg
  • 0
Det har sagts flera gånger men tål att sägas igen.
Ett enda steg på keystone gör att projektorn måste utföra en mycket avancerad och svår skalning av bilden i realtid för varje bildruta. Något som leder till kvalitetsförsämringar i bilden helt i onödan.
Installera projektorn rätt från början istället så slipper men handskas med dessa otyg till verktyg.

Lenshift har inte dessa kvalitetsförsämringar även om det inte är helt fritt från bieffekter. Undviker man ändlägena så är det typ ett förhållande 100:1 till fördel för lenshift mot keystone. (Eller optisk förskjutning av bilden kontra digital beskärning av densamma).


Skönt att du fick rätt på installationen. Du är inte den första och deffinitivt inte den sista som kommer stöta på detta.


Mvh Jacob

#211

Postad 13 december 2015 - 10:18

Unregistered784e0d5d
  • Unregistered784e0d5d
  • Amatör

  • 82 inlägg
  • 0

Jag använder min hw40 som enda bildkälla, när jag lyssnar på musik via HDMI ansluten mediaspelare och stänger av projen dör musiken... att det är relaterat till HDMI förstår jag, men kan jag undvika att fenomenet på något sätt? Samma sak gäller ju vid uppstart, då kommer och går ljudet några gånger innan lampan värmt upp. Det senare stör mig inte nämnvärt dock. Någon som har koll på orsak samt ev åtgärd?

Ingen som har en aning?



#212

Postad 13 december 2015 - 12:39

johan b-lund
  • johan b-lund
  • Mästare

  • 2 957 inlägg
  • 0

Min Benq w5000 beter sig likadant, ljudet kommer dock tillbaka när projektorn har kylt av sig. Dom få ggr det inte har skett har jag dragit ut strömsladden till projektorn o ljudet har kommit tillbaka direkt.



#213

Postad 13 december 2015 - 13:32

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

  • 3 659 inlägg
  • 0

Min Benq w5000 beter sig likadant, ljudet kommer dock tillbaka när projektorn har kylt av sig. Dom få ggr det inte har skett har jag dragit ut strömsladden till projektorn o ljudet har kommit tillbaka direkt.

det är ingen cec inställning fjärrkontrollstyrning över hdmi som är aktiverad? Dock kan funktionen kallas olika pga av tillverkare.

#214

Postad 13 december 2015 - 15:15

johan b-lund
  • johan b-lund
  • Mästare

  • 2 957 inlägg
  • 0

det är ingen cec inställning fjärrkontrollstyrning över hdmi som är aktiverad? Dock kan funktionen kallas olika pga av tillverkare.

Jag har en VPL-HW40ES på ingång nästa vecka så ska se om min beter sig likadant. Allt är nerrivet förtillfället för jag bygger baffelvägg.



#215

Postad 13 december 2015 - 17:19

erikd88
  • erikd88
  • Wannabe

  • 22 inlägg
  • 0

Kan jag få tips om bästa inställningarna för Sony VPL-HW40? Något som jag bör tänka på? Vilka menyer ska jag gå in i och testa mig fram? Har hemmabio i mitt vardagsrum och kan mörklägga ganska bra. Men skulle behöva lite vägledning vart jag ska in och börja testa mig fram...



#216

Postad 13 december 2015 - 17:50

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 0

Kan jag få tips om bästa inställningarna för Sony VPL-HW40? Något som jag bör tänka på? Vilka menyer ska jag gå in i och testa mig fram? Har hemmabio i mitt vardagsrum och kan mörklägga ganska bra. Men skulle behöva lite vägledning vart jag ska in och börja testa mig fram...

Det går inte bara testa sig fram, allt hänger ihop. Det billigaste du kan göra är köpa ex Spears & Munsil eller Digital Video Essentials och köra igenom.

Finns en del grundinställningar på nätet som folk lagt ut, du kanske nöjer dig med dessa? Bara att Googla.

#217

Postad 13 december 2015 - 18:34

Dr. Zaius
  • Dr. Zaius
  • Mästare

  • 3 568 inlägg
  • 0

En bra start att utgå ifrån är bildläget Reference som inaktiverar av dom flesta av dom sk bildförbättrings funktionerna förutom Reality Creation.

 

AVForums brukar annars i sina recensioner ge bra tips på hur man grund inställer sin projektor: https://www.avforums...or-review.10331



#218

Postad 13 december 2015 - 21:12

Unregistered784e0d5d
  • Unregistered784e0d5d
  • Amatör

  • 82 inlägg
  • 0

det är ingen cec inställning fjärrkontrollstyrning över hdmi som är aktiverad? Dock kan funktionen kallas olika pga av tillverkare.

I mitt fall är all HDMI kontroll avstängd, ändå pausas musiken.



#219

Postad 15 december 2015 - 07:07

Phonophilos
  • Phonophilos
  • Lärjunge

  • 367 inlägg
  • 0

Ingen som har en aning?

 

Jag har precis samma problem . När jag startar projektorn sätt ljudet på och av 2-3 gånger. 

Sen märkte jag även att när jag stänger av projektorn så stänger den även av PS4an. Vill jag minnas rätt så uppstod detta efter att jag gjort HDMI input sökningen, då hittade projen ps4 automatiskt. 

 

Tar man bort den automatiska HDMI sökningen så borde problemen försvinna.. en tanke jag fick nu på jobbet. Ska testa när jag kommer hem. 



#220

Postad 15 december 2015 - 08:49

ekon
  • ekon
  • Guru

  • 5 775 inlägg
  • 0

Its not a bug, its a feature.

Så det fungerar med HDMI tyvärr.



#221

Postad 15 december 2015 - 19:22

Unregistered784e0d5d
  • Unregistered784e0d5d
  • Amatör

  • 82 inlägg
  • 0

Ja, det är ju ett litet "problem", så är det per design nöjer jag mig med det svaret. Inget i menyerna indikerar annorlunda heller.

 

Tack för svar och God Jul!



#222

Postad 25 december 2015 - 21:36

hugeman
  • hugeman
  • Forumräv

  • 984 inlägg
  • 0

Husköpet gick i stöpet, men jag vill ändå ha en stor bild. Jag kommer att få använda mitt vardagsrum. Avståndet mellan duk och projektor innebär att jag inte kan få så stor bild som jag vill ha med en React-duk samt att jag är lite skeptisk till de nackdelar som finns.

 

Hittar inget ställe i närheten av Kalmar som har någon duk för demo utan få ge mig iväg 30-35 mil. Kunde varit aktuellt om jag kunde fått en STOR bild =) Nu kommer jag kanske att få ca 3,20-3,30 mellan lins och duk...

 

Iom att jag ändå kommer att få kompromissa tänkte jag börja med en vanlig eldriven 16:9-duk.

 

Förutsättningen är att helst köra en HW40 i lågt lampläge på på något av alt. 86-95-104". Jag kommer att kunna göra rummet kolmörkt, men jag kommer att ha ljusgrå väggar och vitt tak samt sedavanlig vardsgrumsmöblemang.

 

Ska jag i min kompromiss satasa på en grå eller vit duk? Har tittat på Euruoscreen Greylight och Euroscreen Diplomat Artiq men har inte kunnat se dem i verkligheten.



#223

Postad 25 december 2015 - 21:49

johan b-lund
  • johan b-lund
  • Mästare

  • 2 957 inlägg
  • 0

Jag har halvvitt tak och väggar, dukväggen är dock svart och jag kan mörklägga rummet helt.

Kör visserligen med spandexduk men jag är hur nöjd som helst med min HW40, inga som helst problem med svärtan eller kontrast.



#224

Postad 25 december 2015 - 22:34

MogDeFog
  • MogDeFog
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0
Har 100" vit grand view duk, ljusgrå väggar och vitt tak (ska dock mörklägga taket senare), inget ljus utifrån. Har testat med HW40, bra bild men kan tänka mig att svärtan inte är riktigt i nivå med HW-55. Bifogar en bild med HW-40.

Bifogad fil(er)


Redigerat av MogDeFog, 25 december 2015 - 22:35.


#225

Postad 25 december 2015 - 23:04

hugeman
  • hugeman
  • Forumräv

  • 984 inlägg
  • 0

Ni har inga problem att svärtan blir riktigt dassig vid ljusa bilder, tänker om det är en 2:35-film och en ljus scen ger ljusgrå svärta?



#226

Postad 25 december 2015 - 23:10

hugeman
  • hugeman
  • Forumräv

  • 984 inlägg
  • 0

Kingpin har ju faktiskt en tab-tension för kompromiss-pris om jag ska välja en vit duk. Men den kanske är så pass mycket sämre att det är bättre att ta en Euroscreen utan tab-tension!?



#227

Postad 25 december 2015 - 23:10

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

Ni har inga problem att svärtan blir riktigt dassig vid ljusa bilder, tänker om det är en 2:35-film och en ljus scen ger ljusgrå svärta?

 

Ett tips 104" :)

 

http://www.blocket.s...56.htm?ca=6&w=3



#228

Postad 26 december 2015 - 00:15

hugeman
  • hugeman
  • Forumräv

  • 984 inlägg
  • 0

 

Tack för tipset, tyvärr behöver jag en rullduk då jag ska ha den i vardagsrummet och vardagligt tittande ska ses på plasman.



#229

Postad 26 december 2015 - 08:57

johan b-lund
  • johan b-lund
  • Mästare

  • 2 957 inlägg
  • 0

Ni har inga problem att svärtan blir riktigt dassig vid ljusa bilder, tänker om det är en 2:35-film och en ljus scen ger ljusgrå svärta?

 

Inte vad jag har upplevt än men jag har bara haft projektorn någon vecka. Kör på samma inställningar som postades på avs forum.



#230

Postad 03 januari 2016 - 22:11

Unregistered784e0d5d
  • Unregistered784e0d5d
  • Amatör

  • 82 inlägg
  • 0

Jag har sedan en tid börjat notera ett flimmer i bilden... Lampan har idag brunnit 1600 timmar.

 

Jag har inte ändrat något i inställningarna då jag när jag köpte den optimerat efter mitt rum och upplever bilden som densamma som innan, men med flimmer. Under rörliga sekvenser kan jag nästan stå ut med det, men stannar bilden upp, eller stillbild är bilden numera näst intill usel. Påminner om en gammal super-8 projektor nära nog, om än inte lika kraftigt.

 

Är lampan slut/kass redan??



#231

Postad 03 januari 2016 - 22:29

Unregistered1fef72f3
  • Unregistered1fef72f3
  • Über-Guru

  • 16 356 inlägg
  • 0

Hm. Kan det vara strömförsörjningen till lampan? Det låter som ett fall för en service tycker jag.



#232

Postad 03 januari 2016 - 22:45

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

  • 3 659 inlägg
  • 0

Jag har sedan en tid börjat notera ett flimmer i bilden... Lampan har idag brunnit 1600 timmar.

 

Jag har inte ändrat något i inställningarna då jag när jag köpte den optimerat efter mitt rum och upplever bilden som densamma som innan, men med flimmer. Under rörliga sekvenser kan jag nästan stå ut med det, men stannar bilden upp, eller stillbild är bilden numera näst intill usel. Påminner om en gammal super-8 projektor nära nog, om än inte lika kraftigt.

 

Är lampan slut/kass redan??

testa att köra lampan i höga läget några timmar och byt tillbaka vanligt att detta händer i eco mode på projektorer.



#233

Postad 03 januari 2016 - 22:54

Unregistered784e0d5d
  • Unregistered784e0d5d
  • Amatör

  • 82 inlägg
  • 0

Hm. Kan det vara strömförsörjningen till lampan? Det låter som ett fall för en service tycker jag.

Du verkar ha rätt i det. Bara för att ha gjort vad jag kunde innan service tryckte jag till kraftmatningen till projjen och problemet är i det närmaste borta... En ynka svag tendens kvar om jag pausar på kontrastrika bilder, men det lilla kan mycket väl funnits från början. Tack för hjälpen! Väldigt glad att jag slipper service.

God fortsättning alla som följer tråden!



#234

Postad 03 januari 2016 - 23:01

Unregistered784e0d5d
  • Unregistered784e0d5d
  • Amatör

  • 82 inlägg
  • 0

testa att köra lampan i höga läget några timmar och byt tillbaka vanligt att detta händer i eco mode på projektorer.

Nice! Satte om lampan i läge high och det sista flimret försvann också. Frågan är ju bara varför detta kom krypande, upplevde ju inte detta från början och har som sagt kört med samma inställningar i alla fall de senaste 1000 timmarna, om inte mer.

Tack!



#235

Postad 05 januari 2016 - 19:38

Unregisteredacd16dfa
  • Unregisteredacd16dfa
  • Amatör

  • 93 inlägg
  • 0
Hej!
Jag har nyligen köpt en Sony vpl-hw40es och är väldigt nöjd med projektorn! Dock så har jag ett problem.
Det går nämligen inte att starta projektorn efter att reciever och Blu-ray-spelare är påslagna, för då uteblir bildsignalen till projektorn.

Man måste alltså starta projektorn först och låta den starta upp ordentligt innan man startar reciever och Blu-ray'n för att det ska skickas bildsignal till projektorn.
Är detta någon inställning som man kan ändra på? Eller är det fel på projektorn?

Det händer också att bilden börjar "lagga", dvs. den blinkar i hög hastighet (försvinner och kommer tillbaka) vid uppstart och då hjälper det att stänga av recievern (bildkällan) och starta om den igen.

Till saken hör att vi som sagt bytte projektor för ett par veckor sedan och det var aldrig några signalfel i systemet med den gamla projektorn.
Men nästan direkt efter att vi köpt denna nya så uppstod problemen.

Vad kan felen bero på? Någon som råkat ut för samma problem?

Stort tack allihopa för hjälpen på förhand :)!

/J

#236

Postad 05 januari 2016 - 21:29

johan b-lund
  • johan b-lund
  • Mästare

  • 2 957 inlägg
  • 0

Låter som någon typisk HDMI grej, om det sker mig brukar jag skifta till en oanvänd ingång på recivern och sen skifta tillbaka.



#237

Postad 05 januari 2016 - 21:32

FEA
  • FEA
  • Guru

  • 4 196 inlägg
  • 0

Har du kollat att alla kontakter sitter i ordentligt? Jag har själv varit med om HDMI-problem vid minsta lilla glappkontakt.



#238

Postad 05 januari 2016 - 22:48

Unregisteredacd16dfa
  • Unregisteredacd16dfa
  • Amatör

  • 93 inlägg
  • 0
Har testat att skifta portar samt kollat att alla kablar sitter i ordentligt. Det hjälpte inte :/

#239

Postad 06 januari 2016 - 02:31

Unregistered1fef72f3
  • Unregistered1fef72f3
  • Über-Guru

  • 16 356 inlägg
  • 0

Starta projektorn sist och så återkommer du med vad som då hände.



#240

Postad 06 januari 2016 - 08:22

Unregisteredacd16dfa
  • Unregisteredacd16dfa
  • Amatör

  • 93 inlägg
  • 0
Som jag skrev så fungerar det om jag startar projektorn först och sedan bildkällorna, men då måste jag också starta upp projektorn och låta den gå igång ordentligt innan jag slår på recievern.
Dock kan bilden ändå lagga (blinka) även då jag gör på detta vis.

#241

Postad 06 januari 2016 - 08:24

johan b-lund
  • johan b-lund
  • Mästare

  • 2 957 inlägg
  • 0

Att det blinkar kan man inte göra så mycket åt, ett snarlikt problem om man har Pc kopplad är att bilden går inte tillbaka till pc:n Innan projjen har kylts av.

En hdmi grej....



#242

Postad 06 januari 2016 - 08:39

Unregisteredacd16dfa
  • Unregisteredacd16dfa
  • Amatör

  • 93 inlägg
  • 0
Men blinkar och blinkar, alltså bildsignalen försvinner och kommer tillbaka. Detta kan vara när jag startar upp allt och då brukar det hålla på ett tag eller också kan bilden försvinna mitt i en film. Det hände aldrig med den förra projektorn, så det känns som att det bör vara projektorn det är fel på.

#243

Postad 06 januari 2016 - 08:57

FEA
  • FEA
  • Guru

  • 4 196 inlägg
  • 0

En HDMI grej...

 

Naturligtvis ska det inte blinka :)

 

Jag har perfekt bild oavsett källa (TV box, PC, chromecast, blu-rayspelare) och det blinkar aldrig, eller andra bildfel eller ljudfel. Så någonting är givetvis fel om det håller på så.


Redigerat av FEA, 06 januari 2016 - 08:58.


#244

Postad 06 januari 2016 - 08:58

johan b-lund
  • johan b-lund
  • Mästare

  • 2 957 inlägg
  • 0

Aha, jag tänkte på att det blinkar några ggr precis vid uppstart därefter fungerar det som det ska.



#245

Postad 06 januari 2016 - 09:07

Nizz_e
  • Nizz_e
  • Forumräv

  • 943 inlägg
  • 0

Har du både TV och proj kopplade i förstärkaren? Då kan TV:n störa även om den är av.

isf ha bara HDMI ut aktiverad till projjen. Hjälpte mig mot bildbortfall mitt i filmen.



#246

Postad 06 januari 2016 - 09:37

Unregisteredacd16dfa
  • Unregisteredacd16dfa
  • Amatör

  • 93 inlägg
  • 0
Nej, det är endast projektor som är inkopplad (ut) i recievern. Dock är det flera saker som är inkopplade (in) i recievern, Blu-ray, HD-box, chromecast samt dator. Men det kan väl inte spela någon roll? Dem sakerna var ju inkopplade redan då vi hade den förra projektorn!

#247

Postad 06 januari 2016 - 09:48

johan b-lund
  • johan b-lund
  • Mästare

  • 2 957 inlägg
  • 0

Problemet är oberoende på inkälla i recivern?



#248

Postad 06 januari 2016 - 09:51

Nizz_e
  • Nizz_e
  • Forumräv

  • 943 inlägg
  • 0

Det som sitter på in ska inte störa.

Har du prövat att byta kabel till en annan?



#249

Postad 06 januari 2016 - 10:00

FEA
  • FEA
  • Guru

  • 4 196 inlägg
  • 0

Aha, jag tänkte på att det blinkar några ggr precis vid uppstart därefter fungerar det som det ska.

Det ska inte blinka då heller om det fungerar som det ska :)



#250

Postad 06 januari 2016 - 10:10

johan b-lund
  • johan b-lund
  • Mästare

  • 2 957 inlägg
  • 0

Det ska inte blinka då heller om det fungerar som det ska :)

Så är ikke fallet när jag kör med Pc som källa, pc skärmen blinkar till 2 ggr och när pojjen är varm då blinkar den till en gång sen fungerar allt som det ska.

Kan vara så att mini dsp:n jag har kopplat mellan pc och reciver är det som är skuld men jag ser det inte som ett problem överhuvudtaget :)





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.