Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vad spelar ni nu?

401 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#201

Postad 04 juni 2011 - 21:42

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Det nya Red Faction. 40 % in. Långt spel.

#202

Postad 04 juni 2011 - 23:48

Damocles
  • Damocles
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0

blops och mass effect 2. på jobbet är det mass effect som gäller, där behövs det tidsfördriv.
hur många speltimmar kan man förresten få ut av det spelet?

Gör du ALLA extrauppdrag och kör på hård nivå så är det rätt många timmar. Jag gjorde min lvl 50 spelning på noomal på 47 timmar slätt. Men då gjorde jag alla uppdrag utom ett, inklusive alla de där hitta resurser uppdragen... och det endast då jag valde paragon spåret och inte samlade på mig 90% av renegade poängen, då finns det ett uppdrag till att göra.

Gör du det dessutom utan en lista på var vissa av sakerna finns... efter 25 timmar insåg jag att det behövdes, så kan du nog få ut ännu några fler timmar. Sedan ska du väl upp till lvl 60 också, då får du spela igenom en gång på normal för att låsa upp hardcore och nå level cappen på 50, sedan spela igenom igen för att komma vidare.

#203

Postad 06 juni 2011 - 10:23

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0

Gör du ALLA extrauppdrag och kör på hård nivå så är det rätt många timmar. Jag gjorde min lvl 50 spelning på noomal på 47 timmar slätt. Men då gjorde jag alla uppdrag utom ett, inklusive alla de där hitta resurser uppdragen... och det endast då jag valde paragon spåret och inte samlade på mig 90% av renegade poängen, då finns det ett uppdrag till att göra.

Gör du det dessutom utan en lista på var vissa av sakerna finns... efter 25 timmar insåg jag att det behövdes, så kan du nog få ut ännu några fler timmar. Sedan ska du väl upp till lvl 60 också, då får du spela igenom en gång på normal för att låsa upp hardcore och nå level cappen på 50, sedan spela igenom igen för att komma vidare.



Förstår att han spelar igenom det på jobbet, det låter ju som ett heltidsyrke att göra allt på ME :)

#204

Postad 06 juni 2011 - 20:33

Jojje86
  • Jojje86
  • Wannabe

  • 21 inlägg
  • 0
Tomb raider underworld till 360n! Inte rört det på länge då jag fastnade direkt i thailand när man går av båten, gled runt i vattnet nu i ca 20min sen fick jag ta hjälp av gamefaqs och det visade sig att man skulle ta sig uppåt inte vara i vattnet ...något dum man känner sig :)

#205

Postad 07 juni 2011 - 08:51

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

  • 1 316 inlägg
  • 0
Håller på med Lost Odyssey, som har varit ett långt projekt för mig (tog min första achievement vid lucia 2009 :D ). Har gubbarna på nivå 70 ungefär så nu bör man väl snart vara klar. ;)

Mycket bra spel, om än något old school i vissa avseenden.

#206

Postad 07 juni 2011 - 12:21

bittorent ak47
  • bittorent ak47
  • Forumräv

  • 677 inlägg
  • 0

Lirar Demon's souls..tar aldrig slut...

nu går de fan riktigt bra.. Failade ganska mycket dock.. man kan tydligen inte droppa saker i Nexus, teleportera till en archstone och sedan komma tillbaka, då försvinner allt... min white bow å min tower shield försvann.. FAIL

#207

Postad 20 juni 2011 - 11:13

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Tomb raider underworld till 360n! Inte rört det på länge då jag fastnade direkt i thailand när man går av båten, gled runt i vattnet nu i ca 20min sen fick jag ta hjälp av gamefaqs och det visade sig att man skulle ta sig uppåt inte vara i vattnet ...något dum man känner sig :ph34r:

Själv slog jag rekord i helgen i hur snabbt jag behövde ta hjälp av walkthrough i ett spel. Och då ska man känna till att jag är ganska enveten att hitta lösningar själv. T ex så gjorde jag en matematisk matris där jag kom fram till 220 tänkbara kombinationer i ett Silent Hill 2 pussel då jag inte lyckats hittat ledtråden till pusslet någonstans och tryckte in dom en efter en tills det klickade till :)
Hursomhelst, i 2:a tutorial i Armoured Core For Answer var jag tvungen att konsultera youtube för att hitta dit jag skulle :P

#208

Postad 20 juni 2011 - 13:06

Unregisteredbdbbb6aa
  • Unregisteredbdbbb6aa
  • Forumräv

  • 558 inlägg
  • 0
Magic: The Gathering - Duels of the Planeswalkers 2012.. Eller vad det nu heter åt upp några timmar i helgen för mig.. Gammal Magic-spelare, men inte direkt rört korten på över tio år, blev en gigantisk nostalgi-chock för mig. Helt nytt spel men man kan ändå reglerna till mer eller mindre 100%, bara att sätta sig in i de olicka deckarna för att få en hum om hur det funkar exakt. Roligt för Magic-fans, skulle rekommendera det, speciellt för gamla rävar som gett upp korten för länge sedan.

#209

Postad 20 juni 2011 - 22:22

Damocles
  • Damocles
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
Sådär, max-level i ME2 på en genomspelning inklusive Lair of the Shadow Broker DLC'n. Nu är det bara att vänta på ME3.... GIMME, GImme, GImme!!!

#210

Postad 21 juni 2011 - 07:27

basselito
  • basselito
  • Beroende

  • 1 302 inlägg
  • 0
Myser med The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D

Redigerat av basselito, 21 juni 2011 - 07:28.


#211

Postad 21 juni 2011 - 07:31

Unregisteredc5f48c65
  • Unregisteredc5f48c65
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0
PS3: Red Dead Redemption, sitter och nöter mot 100% i SP
PSP: Final Fantasy Tactics: The War of the Lions

#212

Postad 21 juni 2011 - 10:52

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0
Jag spelar ju som vanligt allt jag har samtidigt (därför som jag aldrig blir klar med nåt heller) men mest kör jag Need For Speed: Hot Pursuit på PS3. Jag är level 9 både som racer och SCPD så jag lär väl hålla på ett bra tag till för när man väl kört allt så blir det ju till att bättra tider och köpa dlc och rejsa mer online och köra weekly challenges och så. :huh:

#213

Postad 21 juni 2011 - 13:22

Unregisteredd6957fbe
  • Unregisteredd6957fbe
  • Veteran

  • 1 625 inlägg
  • 0
Laddade ner ett gäng klassiker från GOG.com att spela nu när man ska iväg under midsommarhelgen. Blev Baldurs Gate 2, Master of Orion 1+2, Broken Sword 1+2 och Fallout 1+2+Tactics. Frågan är bara var man ska börja?

#214

Postad 21 juni 2011 - 19:05

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 0

Laddade ner ett gäng klassiker från GOG.com att spela nu när man ska iväg under midsommarhelgen. Blev Baldurs Gate 2, Master of Orion 1+2, Broken Sword 1+2 och Fallout 1+2+Tactics. Frågan är bara var man ska börja?

Frågan är väl snarare hur lång din midsommarhelg är? ;)

Går snart på semester och då tänkte jag spela ikapp lite.

Ska spela klart Prince of Persia: Sands of Time, God of War 2 och L.A. Noire.
Sen har jag lovat en jobbarkompis att äntligen ta tag i God of War 3 och så har jag köpt Tomb Raider Trilogy där jag har Legend och Anniversary att spela (klar med Underworld sedan tidigare).

Så frågan är väl hur långt man hinner :huh:

#215

Postad 21 juni 2011 - 20:03

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Frågan är väl snarare hur lång din midsommarhelg är? ;)

Går snart på semester och då tänkte jag spela ikapp lite.

Ska spela klart Prince of Persia: Sands of Time, God of War 2 och L.A. Noire.
Sen har jag lovat en jobbarkompis att äntligen ta tag i God of War 3 och så har jag köpt Tomb Raider Trilogy där jag har Legend och Anniversary att spela (klar med Underworld sedan tidigare).

Så frågan är väl hur långt man hinner :huh:

Fan, det tar ju lång tid innan du hinner ta itu med Alice, Red Faction och de nya spelen =P.

Edit: Själv spelar jag för närvarande Dungeon Siege III och Alice. Har Kung Fu Panda 2, Infamous 2, Duke Nukem, F.E.A.R 3 och troligtvis något mer liggande att ta itu med. På Wii kör jag Fire Emblem och Mario Galaxy 2 men de får ligga på is ett tag. Det är en sån där månad där alla spel i månaden skickas samma vecka.

Redigerat av Zoiler, 21 juni 2011 - 20:08.


#216

Postad 21 juni 2011 - 20:17

Unregisteredc9bf91cb
  • Unregisteredc9bf91cb
  • Lärjunge

  • 313 inlägg
  • 0
Nyligen harvat mig igenom Mass Effect 2, nu blir det antingen spela om RDR (inte rört de på 1 år snart) eller klara av AC: Brotherhood

#217

Postad 21 juni 2011 - 21:14

Unregisterede10e9503
  • Unregisterede10e9503
  • Mästare

  • 3 928 inlägg
  • 0
Har kört Enchanted Arms de senaste veckorna. Ett helt okay JRPG med ett helt unikt fightingsystem.

#218

Postad 22 juni 2011 - 08:21

Unregisteredbdbbb6aa
  • Unregisteredbdbbb6aa
  • Forumräv

  • 558 inlägg
  • 0

Laddade ner ett gäng klassiker från GOG.com att spela nu när man ska iväg under midsommarhelgen. Blev Baldurs Gate 2, Master of Orion 1+2, Broken Sword 1+2 och Fallout 1+2+Tactics. Frågan är bara var man ska börja?


Skulle säga börja med Fallout 1, det är ändå relativt kort då det finns en tidsgräns på hur länge du kan leka runt i världen där, och det är ju helt underbart. Master of Orion 1+2 fastnar man ju bara framför och blir nötandes hur länge som helst, och eftersom storyn i dem är rätt mager to say the least så skulle jag föreslå att ta dem sist.

Snabbredigering: Har mer eller mindre klarat av alla single player-delar i Magic: The Gathering Duels of the Planeswalkers 2012 nu, så det blir väl att tackla klart gamla Duke innan man fortsätter på nya äventyr!

Redigerat av Unregisteredbdbbb6aa, 22 juni 2011 - 08:23.


#219

Postad 22 juni 2011 - 08:30

anders_avantasia
  • anders_avantasia
  • Lärjunge

  • 371 inlägg
  • 0

Nyligen harvat mig igenom Mass Effect 2, nu blir det antingen spela om RDR (inte rört de på 1 år snart) eller klara av AC: Brotherhood



Vad tyckte du om ME2. Värt att införskaffa sig eller är det för långt och enformigt? Jag hinner sällan spela för långa spel om de inte är extremt roliga...

#220

Postad 22 juni 2011 - 09:57

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Fan, det tar ju lång tid innan du hinner ta itu med Alice, Red Faction och de nya spelen =P.

Edit: Själv spelar jag för närvarande Dungeon Siege III och Alice. Har Kung Fu Panda 2, Infamous 2, Duke Nukem, F.E.A.R 3 och troligtvis något mer liggande att ta itu med. På Wii kör jag Fire Emblem och Mario Galaxy 2 men de får ligga på is ett tag. Det är en sån där månad där alla spel i månaden skickas samma vecka.

Själv har jag kommit fram till att det kanske inte ens blir några fler spelköp förrens PS4 kommer om jag ska spela de jag har ordentligt först...

Känns det som att det är värt att ge sig på Duke Nukem då? Efter all surdeg det fått menar jag. Eller det kanske är för review?

Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 22 juni 2011 - 10:02.


#221

Postad 22 juni 2011 - 10:41

Ghorun
  • Ghorun
  • Forumräv

  • 686 inlägg
  • 0
Spelar för mycket samtidigt, det är vad jag gör. :)
Primärt Duke Nukem Forever just nu sen jag blev klar med L.A Noire. Men har Vanquish, Enslaved, Valkyria Chronicles och en omspelning av Half-Life 2 påbörjade. Tur att jag har semester...

#222

Postad 22 juni 2011 - 10:45

Unregisteredbdbbb6aa
  • Unregisteredbdbbb6aa
  • Forumräv

  • 558 inlägg
  • 0

Känns det som att det är värt att ge sig på Duke Nukem då? Efter all surdeg det fått menar jag. Eller det kanske är för review?

Vill bara flika in att efter ett par timmars spelande så förstår jag inte riktigt vad för sorts mirakelspel folk förväntade sig. Man bör försöka ignorera de tankarna och tänka att det är "bara" ett Duke Nukem-spel. Jag har skrattat och haft roligt då jag skjutit sönder aliens. Det är väl knappast det bästa spel jag spelat, men än så länge har det då varit underhållande nog för min del.

#223

Postad 22 juni 2011 - 11:49

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Känns det som att det är värt att ge sig på Duke Nukem då? Efter all surdeg det fått menar jag. Eller det kanske är för review?

Det är för review (alla utom Wii-spelen är). Jag förväntade mig aldrig några superbetyg för DNF, men jag ger alltid alla spel en fair chance och betygsätter utifrån min upplevelse vilket inte altid stämmer överens med massan.

Sen kanske det är skit, vad vet jag, men det är ändå ett spel som jag är j-vligt nyfiken på att spela efter 14 års väntan.

#224

Postad 22 juni 2011 - 15:14

JSan
  • JSan
  • Forumräv

  • 732 inlägg
  • 0
Hade förväntat mig att bayonetta skulle dimpa ner i brevlådan idag men får väl stå ut och vänta en dag till då.
Ska bli spännande ta tag i den, se om den är lika bra som i din recension zoiler :)

#225

Postad 22 juni 2011 - 15:17

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Hade förväntat mig att bayonetta skulle dimpa ner i brevlådan idag men får väl stå ut och vänta en dag till då.
Ska bli spännande ta tag i den, se om den är lika bra som i din recension zoiler :)

Är det till PS3? Det är ju lite gimpat isf.

#226

Postad 22 juni 2011 - 15:42

Unregisteredc9bf91cb
  • Unregisteredc9bf91cb
  • Lärjunge

  • 313 inlägg
  • 0

Vad tyckte du om ME2. Värt att införskaffa sig eller är det för långt och enformigt? Jag hinner sällan spela för långa spel om de inte är extremt roliga...

Klart de va skoj men början var väl sisådär rolig. Tog mig cirkus 30 timmar att spela igenom och då behöver man inte känna sig för efter i storyn när ME3 kommer, för även fast ja missade 1an så blev jag snabbt fast i storyn och även fast ett antal "människor" kom fram till en och sa typ: "TJENA!!! KÄNNER DU IGEN MIG/KOMMER DU IHÅG DEN DÄR GÅNGEN....<333" så störde jag mig aldrig på det. Köpte det för 149 kronor hos game och underhållning i 30 timmar för den summan är verkligen grymt bra:)

#227

Postad 22 juni 2011 - 17:06

JSan
  • JSan
  • Forumräv

  • 732 inlägg
  • 0

Är det till PS3? Det är ju lite gimpat isf.

Ja fast det står man ut med, bara det är skoj i övrigt så

#228

Postad 22 juni 2011 - 19:27

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 0

Fan, det tar ju lång tid innan du hinner ta itu med Alice, Red Faction och de nya spelen =P.

Jepp, men om du sätter lite sämre betyg i dina recensioner på dom två spelen så slipper jag ju köpa dom :)

#229

Postad 27 juni 2011 - 21:23

Unregisteredbdbbb6aa
  • Unregisteredbdbbb6aa
  • Forumräv

  • 558 inlägg
  • 0
Blev klar med Duke Nukem Forever igår, påbörjade Bioshock igen. En gång för länge sedan, då det var nytt, så tog jag mig till ungefär där jag är nu i spelet, och sedan blev det en formatering av någon anledning och klantig som man var så sparade man ej sparfilerna.

Nu är man tillbaka i sadeln och fan vilket bra spel det är. Atmosfären är bara MMMM.

#230

Postad 27 juni 2011 - 21:33

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 0
Bifogad fil  hra.jpg   72,19K   0 Antal nerladdningar
Installationen var så lång att detta blev resultatet
Hittills stigit upp, borstat tänderna, duschat, pissat, druckit kaffe och juice, dukat, lekt med barnen och nu blir det lunch. Blir det något spel av detta?

#231

Postad 29 juni 2011 - 08:52

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Saints row 2. Hur kul som helst.

#232

Postad 29 juni 2011 - 08:56

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
Är det? Lika bra som Ballads of Gay Tony?

#233

Postad 29 juni 2011 - 09:00

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Är det? Lika bra som Ballads of Gay Tony?


Ingen aning det har jag inte spelat.

#234

Postad 29 juni 2011 - 22:57

Kollba
  • Kollba
  • Forumräv

  • 797 inlägg
  • 0
PS3 Star Wars Force Unleashed 2
Xbox 360 Forza Motorsport 2 ! Kommer sitta i tills FM4 kommer :P

#235

Postad 30 juni 2011 - 01:53

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 0
Börjat spela mycket Forza Motorsport 3 i väntan på 4an. Har roligare med spelet nu än vid release.

#236

Postad 11 juli 2011 - 20:42

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 0

Går snart på semester och då tänkte jag spela ikapp lite.

Ska spela klart Prince of Persia: Sands of Time, God of War 2 och L.A. Noire.
Sen har jag lovat en jobbarkompis att äntligen ta tag i God of War 3 och så har jag köpt Tomb Raider Trilogy där jag har Legend och Anniversary att spela (klar med Underworld sedan tidigare).

Så frågan är väl hur långt man hinner :)

2 veckor kvar :lol:

#237

Postad 12 juli 2011 - 21:49

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Plockar lite friskt just nu. Bland titlarna är Torchlight, Daggerdale, Vanquish, (egentligen inget spel längre) Rock Band 3, Portal, Outlands, Sword and Sworcery, EDF 2017 & Infinity Blade. Helt ok lir.

Torchlight är sådär, jag kommer inte ihåg hur Diablo 1 & 2 var, men blir det inte mer varierat än såhär så kan jag nog skippa den här genren helt.

Daggerdale är sämre än Torchlight.

Vanquish är riktigt bra, det saknar något som skulle gjort det fantastiskt, men fortfarande riktigt bra.

Rock Band 3. Alternativ övning till akustisk gitarr.

Portal. Svårt nu när jag sitter med extra pusslen som låses upp när man klarat kampanjen.

Outlands. Snyggt. Svårt.

Sword & Sworcery. Snyggt!!!! Grym musik. Annorlunda.

Infinity Blade. Oväntat underhållande. Påminner mig om Demon's Souls av någon anledning trots att det som spel inte har så mycket gemensamt med det.

EDF 2017. Fult. Enformigt. Skitkul! :)

Redigerat av Unregisterede32cf070, 12 juli 2011 - 22:16.


#238

Postad 13 juli 2011 - 12:21

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Torchlight är sådär, jag kommer inte ihåg hur Diablo 1 & 2 var, men blir det inte mer varierat än såhär så kan jag nog skippa den här genren helt.

Provade också det men nä, tyckte inte det höll. Diablo har multiplayer och coop så det är en annan femma.

#239

Postad 13 juli 2011 - 12:45

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Provade också det men nä, tyckte inte det höll. Diablo har multiplayer och coop så det är en annan femma.

Daggerdale har också coop multiplayer, men är ändå enformigt och tråkigt. Blizzard borde iofs klara av att göra det bra.

#240

Postad 13 juli 2011 - 19:12

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0
Har precis börjat med oblivion. Har väl laddat den med ca 60-70 moddar inkl. FCOM och det är verkligen en rolig spelupplevelse.

Har nu också köpt hem Morrowind som jag tänkte modda och spela igenom när jag är klar med oblivion om ett par sisådär 300-400 speltimmar :)

#241

Postad 13 juli 2011 - 19:43

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0
Har börjat spela GTA IV på PC nu :)

#242

Postad 13 juli 2011 - 20:59

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

  • 643 inlägg
  • 0
Just klar med inFAMOUS2 och kommer förmodligen att börja med Super Mario Galaxy 2 lagom till helgen, förutsatt att det verkligen blir regn :)

#243

Postad 14 juli 2011 - 09:25

CallMeNobody
  • CallMeNobody
  • Beroende

  • 1 126 inlägg
  • 0
Är inne på sista delen av Dragon Age 2. Om nu bara komponentkabeln till den nya projjen kan komma och tjejen kan ge en lite tillfälle så jäklar :)

#244

Postad 15 juli 2011 - 18:45

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0
Jag har spelat lite med min kvinnliga karaktär i TopSpin 3. Har har stora svingar och dräper rätt duktigt trots att hon är i början av sin karriär. Och så är hon snygg som fan. Det gör att man inte blir så arg när man missar. "Det gööör inget gumman" och så tittar man på hennes höfter under den korta kjolen när hon lutar sig framåt i serven o... "bra öh fotarbete gumman" ;)

#245

Postad 15 juli 2011 - 18:53

THXcht
  • THXcht
  • Veteran

  • 2 339 inlägg
  • 0
Kör en del ForzaMotorsport just nu.
Ska lära mig Nürburgring till i September då jag ska dit och köra på riktigt...

#246

Postad 16 juli 2011 - 03:46

Great_Grumbledock
  • Great_Grumbledock
  • Forumräv

  • 572 inlägg
  • 0
Fortresscraft på 360 varvat med en del EDF 2017 (medan jag inväntar Insect Armageddon) samt Homefront ;)

#247

Postad 16 juli 2011 - 12:28

Launch Button
  • Launch Button
  • Lärjunge

  • 312 inlägg
  • 0
Var mitt uppe i Bioshock på PS3:an när blu-ray läsaren slutade funka så just nu har jag återvänt till Alan Wake på Xbox 360:n. Får se om jag orkar ta mig igenom spelet den här gången...

#248

Postad 18 juli 2011 - 21:52

Metalstorm
  • Metalstorm
  • Wannabe

  • 44 inlägg
  • 0
Jag insåg att jag hade missat Dead space. Spelade ut det nyss. Ger det 9/10 i betyg. Mycket roligt spel. Det var också ganska långt. Det tog mig cirka 14 timmar att ta mig igenom det. Tänkte spela igenom Dead space 2 senare i sommar.

#249

Postad 19 juli 2011 - 06:48

Ausir
  • Ausir
  • Lärjunge

  • 330 inlägg
  • 0
För tillfället är det 3D Dot Game Heroes och Uncharted 2.

Rent allmänt VÄLDIGT lite spelande just nu, det blir mest golf på sommaren.

#250

Postad 19 juli 2011 - 14:41

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 0

Går snart på semester och då tänkte jag spela ikapp lite.

Ska spela klart Prince of Persia: Sands of Time, God of War 2 och L.A. Noire.
Sen har jag lovat en jobbarkompis att äntligen ta tag i God of War 3 och så har jag köpt Tomb Raider Trilogy där jag har Legend och Anniversary att spela (klar med Underworld sedan tidigare).

Så frågan är väl hur långt man hinner :)

:D

EDIT: Han med det mesta iaf, nu blir det nog inget spelande innan jag kommer hem från MHB-träffen :)

Redigerat av Unregisteredddb310e6, 21 juli 2011 - 12:53.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.