Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Samsung Galaxy Note

556 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Samsung Galaxy Note GT-N7000 1GB RAM 16GB (Mobiltelefoner) 9 9,09 (92) Inga priser
Samsung Galaxy Note GT-N7000 32GB (Mobiltelefoner) 9 (0) Inga priser

#501

Postad 17 juli 2012 - 10:39

Unregisteredd9fa0912
  • Unregisteredd9fa0912
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0

Har fått väldigt mycket problem med batteritiden på telefonen efter uppgraderingen till ICS, jag laddar den under natten och den räcker ändå bara 10 timmar, jag använder den inte mycket under dagen.
Är skärmen som drar mest batteri. Hur ska jag göra för att få bort det här problemet?


Hade samma problem efter uppdateringen men det fixades genom att stänga av noten och ta ur batteriet ett par minuter och sedan starta den.
Det är verkar vara nåt som gör att noten inte går in i "deep sleep" efter uppdateringen, vanlig omstart hjälper inte utan man får lov att ta ur batteriet ett par minuter.

#502

Postad 19 juli 2012 - 12:12

Unregistered64f891a5
  • Unregistered64f891a5
  • Lärjunge

  • 292 inlägg
  • 0
Nu kan man lätt få hem den senaste versionen av ICS till Noten: 4.0.4.
http://www.swedroid....ead.php?t=77684

Om man inte vill vänta på den nordiska romen via Kies eller OTA om typ 1 månad.....

Det är verkligen skillnad med 4.0.4, t.ex. är batteribuggen fixad.

Redigerat av Unregistered64f891a5, 19 juli 2012 - 12:13.


#503

Postad 26 juli 2012 - 10:52

thomas79
  • thomas79
  • Beroende

  • 1 422 inlägg
  • 0
Nu har "svensk" ICS 4.04 kommit.

#504

Postad 03 augusti 2012 - 16:33

CEdlund
  • CEdlund
  • Lärjunge

  • 256 inlägg
  • 0
http://www.mobil.se/...i-1.509803.html

#505

Postad 04 augusti 2012 - 07:30

madness74
  • madness74
  • Användare

  • 124 inlägg
  • 0
Hmm intressant. :)

#506

Postad 04 augusti 2012 - 07:58

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Extremt stor risk att det blir en Note 2 för mig.
Mitt abb går ut i okt och jag behöver en fet skärm .
Känns som en bra mix av surfplatta/telefon

#507

Postad 09 augusti 2012 - 10:58

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Funderar på att köpa batteri på ebay, men är lite småskraj för att få nåt som kanske börjar brinna eller nåt. Nån som har provat nåt och har tips på vad man ska skaffa och vad man ska undvika?

#508

Postad 13 oktober 2012 - 15:07

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
föll för frestelsen och rootade nu noten. slängde in paranoid android, och är riktigt förtjust i den romen faktiskt. mycket trevligt att kunna ha appar i tablet-mode :)

#509

Postad 18 oktober 2012 - 17:15

Station
  • Station
  • Forumräv

  • 890 inlägg
  • 0
Måste få hjälp.
Använde miniräknaren i Note, för första gången och fick en smärre chock.
Av någon anledning skriver Note ex. 1 000 som 1,000, vilket gör räknaren oanvändbar (Funkar kanske för anglo-saxer men inte för nordbor).

Hur sjutton får man Note att skriva siffrorna rätt? Jag vill ha mellanrum som tusentals avgränsare inte något komma/decimalkomma.

#510

Postad 20 oktober 2012 - 11:53

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
har inte samma räknare som dig längre så kan tyvärr inte kolla inställningarna, men om där inte finns nåt alternativ för det i inställningarna så går det antagligen inte att ändra på. du får nog skaffa en annan miniräknare om det är så störigt helt enkelt :)

#511

Postad 03 november 2012 - 16:25

RobNB
  • RobNB
  • Beroende

  • 1 403 inlägg
  • 0

föll för frestelsen och rootade nu noten. slängde in paranoid android, och är riktigt förtjust i den romen faktiskt. mycket trevligt att kunna ha appar i tablet-mode :)

Var får man tag på den romen?
Om man inte tycker om den, kan man återställa telefonen.

#512

Postad 03 november 2012 - 18:16

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
http://paranoid-rom.com/ - deras hemsida
http://forum.xda-dev...d.php?t=1797698 - deras tråd på xda.

skippa senaste versionen (2.51), en del buggar.

ja, går att återställa. om du inte vet hur man rootar och så så läs på innan så att du inte gör nåt fel. jag följde denna guide på swedroid. läs ALLT innan du gör nåt.

#513

Postad 04 november 2012 - 15:23

RobNB
  • RobNB
  • Beroende

  • 1 403 inlägg
  • 0
Tackar :)
Blir intressant.

#514

Postad 05 november 2012 - 20:24

RobNB
  • RobNB
  • Beroende

  • 1 403 inlägg
  • 0
Kan man lägga in ett Win8 Mobile på en Android lur (Samsung Note)
Bara nyfiken, inte att jag vill det eftersom jag är nöjd med Android men det skulle vara kul att se.

#515

Postad 05 november 2012 - 20:37

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
nu har jag inte så stor koll på all sån sheit, men jag tror inte det.

men där finns en launcher som gör att din telefon ser ut som wp8. funkar ganska fint faktiskt, även om där finns lite grejer som behöver förbättras.

#516

Postad 05 november 2012 - 21:13

RobNB
  • RobNB
  • Beroende

  • 1 403 inlägg
  • 0
Såg kul ut. Tror inte att man fastnar för den men blir kul att prova.

"Paranoid Android"
Känner du att du saknar något från originalet sen du la in Paranoid Android eller?

Menar Note:s egna appar mm.
Eller är dom med i Paranoid Android oxå.

#517

Postad 05 november 2012 - 21:45

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
samsungs egna appar är inte med, men jag tror dom går att lägga till. inget jag saknar.
kan inte precis påstå att jag saknar nåt från stock rom, men det beror väl lite på vad man gör med. jag har ju inte alla funktioner med pennan just nu t.ex, men jag använder inte den så extremt mycket så det gör mig inte så mycket.

#518

Postad 05 november 2012 - 21:49

RobNB
  • RobNB
  • Beroende

  • 1 403 inlägg
  • 0
Det är sant, pennan har man bara lekt med i början ;)

#519

Postad 06 november 2012 - 21:14

RobNB
  • RobNB
  • Beroende

  • 1 403 inlägg
  • 0
http://www.mobil.se/....html?ImageID=0
Kul att det kommer Jelly Bean-uppdatering.
<_<Men när... <_<

#520

Postad 10 december 2012 - 13:42

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Hur ser det ut på noten nu, vilken är den senaste uppdateringen? Paranoid android verkar tyvärr ha dött ut på denna telefonen. Funderar på om jag ska försöka hitta en ny rom eller gå tebax till stock.

#521

Postad 10 december 2012 - 15:02

RobNB
  • RobNB
  • Beroende

  • 1 403 inlägg
  • 0
Ingenting nytt... Väntar på bönorna. Sjukt nog så kan jag ej skicka mms efter senaste uppdateringen

#522

Postad 11 december 2012 - 13:07

Station
  • Station
  • Forumräv

  • 890 inlägg
  • 0
Har Jelly Bean på Nexus7 plattan och den största ändringen verkar vara att notifikations fliken delats i två. Har absolut inget behov av Flera använder funktionen i mobilen (inte i datorn heller, det skulle vara option att använda inte obligatoriskt).

@RobNB Kanske får du be din operatör att skicka inställningar (kan antagligen kräva att man kan ta emot SMS) eller ange mobilnumret till operatörens SMS-servern (i mobilen någonstans).

#523

Postad 11 december 2012 - 14:17

RobNB
  • RobNB
  • Beroende

  • 1 403 inlägg
  • 0

Har Jelly Bean på Nexus7 plattan och den största ändringen verkar vara att notifikations fliken delats i två. Har absolut inget behov av Flera använder funktionen i mobilen (inte i datorn heller, det skulle vara option att använda inte obligatoriskt).

@RobNB Kanske får du be din operatör att skicka inställningar (kan antagligen kräva att man kan ta emot SMS) eller ange mobilnumret till operatörens SMS-servern (i mobilen någonstans).

Har varit lat och kört WatsApp :) Får prova med det, ibland är Det jobbigt faktiskt att man inte har MMS.

#524

Postad 10 februari 2013 - 21:58

Station
  • Station
  • Forumräv

  • 890 inlägg
  • 0
Har haft ett skoj problem med N7000 förra veckan V6.
På jobbet har Noten i benfickan på arbetsbyxorna (Otrevligt att ha den i skjortfickan, även om den går ner).
Fast beroende på vilken maskin, jobb och arbetsbyxor man står vid (...och i), så stänker det ner metallspåner i fickorna.

Denna vecka stod jag i det värsta spånstänket på länge och med utan lock på benfickorna.
Självklart hamnade det spånor i kontakterna på Noten. På tisdagen behövde jag ladda mobilen vid lunch. Hur jag än försökte så fick jag inte ner kontakten i botten, det låg en stor spåna inkilad i USB-porten som dock lätt kunde pillas bort med en säkerhetsnål. Har alltid en säkerhetsnål med mig, för (eventuella) stickor av trä eller metall i fingrarna.

I fredag var det dags igen. Notens batterisymbol visade att den laddades trots att ingen, kontakt var i USB-porten.
Denna gång gick det inte att pilla bort med en säkerhetsnål, misstänker att det berodde på att det var metalldamm som slöt kontakterna. Tog ett tryckluftsmunstycket och blåste rent MicroUSB porten.

Pang! Så slocknade Noten! fast efter en omstart fungerade den som hur bra som helst även nu på söndagskvällen (peppar peppar...).

Har inte använt 3,5mm kontakten på månader (använder bluetooth) men misstänker att den är fylld med metall :)
Denna vecka ska jag ha alla portar tejpade, på Noten under arbetstid.

Redigerat av Station, 10 februari 2013 - 22:01.


#525

Postad 11 februari 2013 - 16:26

RobNB
  • RobNB
  • Beroende

  • 1 403 inlägg
  • 0
Jobbar oxå inom metall industrin som cnc plan/rör laser OP. Blir en del metall damm mm som hamnar på/i telefonen :( Den som vlev mäst påverkavar min gammla SonyEricsson P1. Högtalaren i luren och micken ballade ur pga dammet. Noten tycks klara sig bra. Men jag har haft vid ca 3 tilfällen strul med laddningen. Den ville inte hmmm. Annars har den fungerat bta. Tycket att den laggar mer nu, haft den ni i 1år.

#526

Postad 20 februari 2013 - 22:22

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
nån som installerat nya uppdateringen än? vad tycker ni om den?

#527

Postad 21 februari 2013 - 20:52

RobNB
  • RobNB
  • Beroende

  • 1 403 inlägg
  • 0
Har den kommit?!?

#528

Postad 22 februari 2013 - 01:45

Konsumentintresse
  • Konsumentintresse
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0
Jag installerade den igår.
Vet inte riktigt vad som är förändrat, men mycket ser annorlunda ut.

Bifogad fil(er)



#529

Postad 22 februari 2013 - 05:43

RobNB
  • RobNB
  • Beroende

  • 1 403 inlägg
  • 0
Va kul att den kommer nu. Vill också ha :)

Min Note Platta fick en uppdatering igårkväll i alla fall.

#530

Postad 22 februari 2013 - 19:53

Station
  • Station
  • Forumräv

  • 890 inlägg
  • 0
Ingen Uppdatering för min Note än...
Har 4.0.4.
Skulle bra gärna vilja ha 4.1 på mobilen, gillade 4.1 på Nexus7 surfplattan, med sitt delade rullgardinsmeny. Vänstra halvan för information och den högra halvan för genvägar till systemet och vanliga inställningar. Har nu 4.2 på N7 men antar att Samsung inte kommer uppdatera N7000 i all evighet.

#531

Postad 22 februari 2013 - 20:01

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Tror inte den är delad på telefonen. Kör med paranoid android och när jag har i telefon läge så är det bara en. Ändrar jag till phablet (vilket är vad jag kör) så är där två.

#532

Postad 24 februari 2013 - 19:51

RobNB
  • RobNB
  • Beroende

  • 1 403 inlägg
  • 0
Är det operatörerna som segar med att släppa uppdateringen eller Samsung? Lite sjukt att vissa får den och vissa inte. ?.

#533

Postad 24 februari 2013 - 22:47

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
är din telefon låst kan det kanske vara operatören.

#534

Postad 23 april 2013 - 14:09

Konsumentintresse
  • Konsumentintresse
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0
Hm... nu ramlade det in en ny uppdatering, från N7000XXLSZ till N7000XXLT4. Vet inte vad den gör men av det lilla jag hittat verkar det handla om bland annat förbättrad batteriprestanda. Nog tycker jag att appar öppnar lite snabbare också, men det kanske har mer med omstarten att göra :)

#535

Postad 24 juni 2013 - 17:15

novaland
  • novaland
  • Veteran

  • 2 004 inlägg
  • 0
Asso... För ett tag sedan kom det en uppgradering som jag var "dum" nog att lägga på. Dels vart telefonen mycket slöare, men dels har det dykt upp en massa trams som man inte blir av med, t.ex. att det inte var valfritt att skaffa ett samsung-konto, utan man var tvungen för att ens kunna komma vida och ringa med telefonen.

Nu idag t.ex. så dökt det upp en flik på sidan som man kan dra ut.. problemet är att den alltid är ivägen, efter som man faktiskt använder hela skärmen.
Jag vet inte varför den döt upp helt plötsligt... jag är ganska säker på att jag inte har aktiverat något, men jag kanske har fel? Jag var över till norge igår, kanske telefonen vart smittad där tro? :P

Nä, det blir nog snart en ny telefon, men denna gång inte en samsung :-(

#536

Postad 24 juni 2013 - 18:32

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
du har hållt in bakåt-knappen, gör det igen så försvinner den. du använder den för att ha två appar igång. brukar alltid få igång den när jag spammar bakåt x).

#537

Postad 24 juni 2013 - 19:03

novaland
  • novaland
  • Veteran

  • 2 004 inlägg
  • 0
Ah, det förklarar saken. Nuförtiden när telefonen laggar så förskräckligt så blir det lätt så. Brukar sitta en hel del med S memo, men nu efter uppdateringen så känns det väldigt slött, så ibland kommer ketchup-effekten och gör en massa oväntat. Då brukar jag spamma tillbaka-knappen, men den laggar det med.. så det är nog så jag har lyckats få fram den =)

#538

Postad 25 juni 2013 - 04:50

RobNB
  • RobNB
  • Beroende

  • 1 403 inlägg
  • 0
Jag tycker att den nya uppdateringen är trevlig. Det tråkiga är att min lur började lagga redan för ca 3 månader sen. Det kom så plötsligt och blev såååå stööööörande. Det blev inte bättre efter uppdateringen :(

SEn har jag börjat tappa nätet! Det bara DÖR i några sekunder, väldigt irriterande. Händer regelbundet.

#539

Postad 29 juni 2013 - 20:24

Station
  • Station
  • Forumräv

  • 890 inlägg
  • 0
Laddar just nu hem den en 511,66 MB stor uppgradering.
Antar att det är Jelly Bean, frågan är: Är det värt att uppgradera?

Har en app HipServ som sköter kommunikationen med Hemnätverkets NAS, den appen var inte kompatibel med Jelly Bean i vintras. Kan visserligen leva utan NAS.

Har även hört gott om Jelly Bean på N7000 Note.
Laddar ner men väntar med uppdateringen ett tag.

#540

Postad 30 juni 2013 - 11:31

RobNB
  • RobNB
  • Beroende

  • 1 403 inlägg
  • 0

Laddar just nu hem den en 511,66 MB stor uppgradering.
Antar att det är Jelly Bean, frågan är: Är det värt att uppgradera?

Har en app HipServ som sköter kommunikationen med Hemnätverkets NAS, den appen var inte kompatibel med Jelly Bean i vintras. Kan visserligen leva utan NAS.

Har även hört gott om Jelly Bean på N7000 Note.
Laddar ner men väntar med uppdateringen ett tag.

Vilken nas har du? Jag har Synollogy och deras appar funkar klockrent.



#541

Postad 30 juni 2013 - 12:11

Station
  • Station
  • Forumräv

  • 890 inlägg
  • 0
@RobNB
Har en Seagate HomeFlex, den slutade fungera med Nexus7 efter uppdatering till JB.

Valde jag att installera Samsungs uppdatering (till 4.1.x?) men mobilen KRÄVER en registrering till Samsung, vilket jag inte har något intresse till.
Finns det en väg runt registreringen eller möjlighet att "rulla tillbaka" till 4.0.x?

För att vara nåbar över telefon, flyttade jag SIM-kortet till en SonyEricsson T700 (Tack för den kundvården Samsung).
Att Samsung kan stoppa användningen av en produkt som tagit emot betalningen för! Känner att Note N7000 gör sig bättre i soptunnan en liggande oanvändbar i skåp.

#542

Postad 30 juni 2013 - 13:11

novaland
  • novaland
  • Veteran

  • 2 004 inlägg
  • 0

@RobNB
Har en Seagate HomeFlex, den slutade fungera med Nexus7 efter uppdatering till JB.

Valde jag att installera Samsungs uppdatering (till 4.1.x?) men mobilen KRÄVER en registrering till Samsung, vilket jag inte har något intresse till.
Finns det en väg runt registreringen eller möjlighet att "rulla tillbaka" till 4.0.x?

För att vara nåbar över telefon, flyttade jag SIM-kortet till en SonyEricsson T700 (Tack för den kundvården Samsung).
Att Samsung kan stoppa användningen av en produkt som tagit emot betalningen för! Känner att Note N7000 gör sig bättre i soptunnan en liggande oanvändbar i skåp.


Jag störde mog oerhört mycket på deras krav på att registrera sig. Jag skaffade ett fejk-epostkonto som jag reggade med. Men det kommer hela tiden en massa skräp uppploppandes.. Nä, jag skulle nog heldre gå tillbaka till en tidigare version.

#543

Postad 30 juni 2013 - 19:43

Janne.G
  • Janne.G
  • Forumräv

  • 726 inlägg
  • 0
Min har blivit riktigt seg att surfa med efter uppdateringen till 4.1, Både med den inbyggda webbläsaren, med Firefox och med Dolphin är det segt som sirap. Skulle gärna gå tillbaka till en tidigare version av Android. Är det möjligt?

Redigerat av Janne.G, 30 juni 2013 - 20:07.


#544

Postad 30 juni 2013 - 20:51

Station
  • Station
  • Forumräv

  • 890 inlägg
  • 0
Eftersom jag behöver mobilen under arbetsveckan (Sista före semestern. Hurra!). Gjorde jag som novaland föreslog och skaffade ett udda E-post adress bara för Samsung.
Har inaktiverat mängder av appar och tjänster i Inställningar -> Program egenskaper, förhoppningsvis inget som handikappar mobilen.

@Janne.G
Om det är den förinstallerade webbläsaren, så är det lite man kan göra åt dess "seghet" och klagomål har funnits sedan före Android 4.0.
Ett förslag byt till Opera eller Dolphin Webbläsare, de är ganska lika men jag föredrar Opera.

Fast ska erkänna den här söndagen med den slimmade SE T700, gör att man saknar små mobiler. (Ungefär sex stycken T700 motsvarar volymen som N7000 Note tar upp i fickan).

#545

Postad 30 juni 2013 - 21:17

novaland
  • novaland
  • Veteran

  • 2 004 inlägg
  • 0
Nu är det månadsskifte och jag ahr upptäckt en sak som jag saknar... Någon kanske vet hur det ligger till?

Förut kunde man välja att exportera flera S Note-dokument till en enda PDF, men nu verkar det som att man kan bara exportera dem en och en, och då genom att markera den som ska exporteras och sedan välja exportera.

Någon som vet eller har kommit på hur man kan exportera flera "bilder" till en enda PDF?

#546

Postad 18 juli 2013 - 15:24

Station
  • Station
  • Forumräv

  • 890 inlägg
  • 0
Tyckte att Note:en blivit långsam och seg efter Android 4.1.2 uppgraderingen.
Valde att göra en "Hard reset" fabriksåterställa mobilen.

Till min stora fasa så ville Samsung återigen ha en E-post adress för att låta mig starta och använda mobilen, inte i helskotta kommer jag ihåg vad för adress och lösen jag gav bort förra gången. Fast denna gång såg jag Nästa knappen. Den syns bara i landskapsläga (liggande) men Google kontot kom man inte undan lika lätt.

Plötligt blev mobilen mycket snabbare och det var lätt återställa alla appar och kontakter.
Det enda är väl att Hemskärmen inte blir exakt som den var innan återställningen och Webbläsaren Opera får man återskapa alla länkar

#547

Postad 18 juli 2013 - 19:25

RobNB
  • RobNB
  • Beroende

  • 1 403 inlägg
  • 0

Tyckte att Note:en blivit långsam och seg efter Android 4.1.2 uppgraderingen.
Valde att göra en "Hard reset" fabriksåterställa mobilen.

Till min stora fasa så ville Samsung återigen ha en E-post adress för att låta mig starta och använda mobilen, inte i helskotta kommer jag ihåg vad för adress och lösen jag gav bort förra gången. Fast denna gång såg jag Nästa knappen. Den syns bara i landskapsläga (liggande) men Google kontot kom man inte undan lika lätt.

Plötligt blev mobilen mycket snabbare och det var lätt återställa alla appar och kontakter.
Det enda är väl att Hemskärmen inte blir exakt som den var innan återställningen och Webbläsaren Opera får man återskapa alla länkar

Kul att det funkade. Jag är väldigt nöjd med min och vill avvakta tills Note3 kommer. Men den förbannade laggen och segheten tar kål på en. Ska då köra en hård nollning när man kommer tebaX från semestern.

#548

Postad 03 augusti 2013 - 22:25

novaland
  • novaland
  • Veteran

  • 2 004 inlägg
  • 0
WTF.. Jag spelade lite på min PS3:a idag, men det började lagga så innihelv.. Jag började felsöka och kom fram till att det är min note som skickar en massa data på wifin så att uppladdningsbegränsningen i min internetuppkoppling slog till och fick hela nätet att balla ur.

Någon som vet varför den har börjat så? Jag försöker hitta något bra program som man kan se exakt vilka appar som skickar och tar emot hur myckeet data.. Någon som vet nån bra?

Tankegångarna var först att man har fått något virus, men det kan ju vara typ google update och liknande...

#549

Postad 03 augusti 2013 - 22:37

novaland
  • novaland
  • Veteran

  • 2 004 inlägg
  • 0
Hittade.... tror jag. Google+ har senaste dygnet laddat upp 1,8GB... inte vet jag varför, men nått har de väl hittat på... Övriga månaden sträcker det sig till typ 150MB eller så, men idag så har den fått spelet.. :P

#550

Postad 04 augusti 2013 - 15:13

Station
  • Station
  • Forumräv

  • 890 inlägg
  • 0
@novaland
Det är ju helt galet, har G+ appen laddat upp filmer och foton.
Använder själv inga av dessa sociala apparna.

Du kan avaktivera Google+ med: Inställningar->Programhantering->Alla appar/Appar som körs-> klicka på namnet i listan och inaktivera allt inklusive SNS för Facebook Twitter och alla andra appar integritetskränkande företag.

På det villkoret att du inte använder dessa tjänster, förstås.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.