Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Den stora Kult/B-films tråden!

3302 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#2201

Postad 02 januari 2012 - 20:36

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 425 inlägg
  • 0
Hur lång leveranstid brukar det va hos HME, speciellt med tanke på att det är gratis frakt?
Min order med BU titlarna har fortfarande inte börjat röra på sig.

#2202

Postad 02 januari 2012 - 20:42

USiT2009
  • USiT2009
  • Veteran

  • 1 923 inlägg
  • 0
Jag var i kontakt med dem i förra veckan bara för att se om mina PP kommit fram pga PP problemet och som svar fick ja att de hade kommit fram och att i veckan (denna vecka) så skulle jag få tracking nummer.
Rean blev större än han trott och det har tyvärr tagit tid för han som ensam anställd inte hunnit med.
Han bad om ursäkt för det, vilket han egentligen inte ska behöva göra.

På BD.com så är det fler och fler som skriver att deras filmer har börjat ramla in.

#2203

Postad 02 januari 2012 - 20:50

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 425 inlägg
  • 0
Aha, ja är han ensam så förstår jag att det kan va svårt att hinna med.
Får hoppas att man har dom i slutet av nästa vecka iallafal :)

#2204

Postad 02 januari 2012 - 22:13

MKarlsson74
  • MKarlsson74
  • Guru

  • 6 316 inlägg
  • 0
Fick hem Zombie BD idag, blir en titt under veckan :)

#2205

Postad 03 januari 2012 - 00:01

henke007
  • henke007
  • Guru

  • 5 366 inlägg
  • 0

Aha, ja är han ensam så förstår jag att det kan va svårt att hinna med.
Får hoppas att man har dom i slutet av nästa vecka iallafal :)


Läste nåt om att han fått tusentals ordrar mer än de sista åren tillsammans :lol:


Väntar på 9 titlar, har inte köpt så många BU titlar tills nu :)

Redigerat av henke007, 04 januari 2012 - 13:56.


#2206

Postad 04 januari 2012 - 13:25

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 425 inlägg
  • 0
Hmmm...nån mer än jag som inte fått sin Fright Night BD än?

Börjar nästan bli lite orolig att posten supit bort den under julrushen ;)

#2207

Postad 04 januari 2012 - 13:55

henke007
  • henke007
  • Guru

  • 5 366 inlägg
  • 0

Hmmm...nån mer än jag som inte fått sin Fright Night BD än?

Börjar nästan bli lite orolig att posten supit bort den under julrushen ;)



Ditt Ex kanske ligger ute på Ebay :D

#2208

Postad 04 januari 2012 - 15:07

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 425 inlägg
  • 0
Skulle inte förvåna mig :D hehe

#2209

Postad 04 januari 2012 - 18:57

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0

Fick hem Zombie BD idag, blir en titt under veckan :)

Fick den igår, det som skilde sig markant mot Shriek Shows senaste Aneversary Edition var ljudet, även om båda är 5.1 så vad BUs BD enormt mycket bättre, det lät riktigt bra.
Har bara kollat på introt och så hoppa jag till Zombie vs Shark, den scenen imponerar på mig, dom måste lagt ner en hel del jobb på den och det är säkert många sekvenser som är tagna men som dom inte kunnat använda och till slut så har dom klippt ihop det dom kunnat så det växlar från zombie utan arm till zombie med arm till zombie utan arm till zombie som blir av men en arm :lol:
Sen är ju musik-syncet dåligt i den scenen, fattas några sekunder i inledningen Zombie vs naken scubadive-brud och så bara slutar musiken tvärt när hon är uppe i båten igen.




Titta lite på Fright Night oxå, fin bild, lite "matt" kanske men övrigt fint ljud. Inget extra förutom några trailers men ingen scene-selection :(

Jag hade väldigt gärna velat haft mer special features med på den som tex making of, dom har ju använd sjukt mycket makeup och prylar, hade varit sjukt kul att se, betydligt roligare än att se bakomkulisserna på SW ep 1-3 eller andra moderna filmer.

#2210

Postad 06 januari 2012 - 14:46

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 425 inlägg
  • 0
Okej, nu börjar jag bli LITE irriterad på HME.
När killen är ensam och fortfarande inte hunnit skicka alla orders från BU rean, hur i **** kan han då fortsätta med en Synapse rea direkt efteråt, lär ju inte gå snabbare nu...

Kanske dags att han ber om hjälp av polare med att skicka paketen, OCH väntar med nästa REA tills allt gått iväg.

#2211

Postad 06 januari 2012 - 14:53

USiT2009
  • USiT2009
  • Veteran

  • 1 923 inlägg
  • 0
Det ända uppdatering jag kan ge är att fler och fler skriver att de börjat få sina filmer.
Några har också skrivit att filmerna har skickats utan att de fått någon shipping mail eller tracking nummer.

Du kan ju alltid maila han och se vad han säger. Jag skickade lite snällt mail till han med order nummer osv och fem dagar senare hade jag svar på det.

#2212

Postad 06 januari 2012 - 15:01

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 425 inlägg
  • 0
Ska pröva med det, för enligt order statusen så har dom inte ens rört min order från den 24:e dec.
Förhoppningsvis så är det som du säger att dom helt enkelt inte hunnit uppdatera på hemsidan.

#2213

Postad 06 januari 2012 - 15:03

henke007
  • henke007
  • Guru

  • 5 366 inlägg
  • 0
Han har varit upptagen med att svara på mail från alla som la sina ordrar som tror att de ska få grejerna jättesnabbt och tror de blivit blåsta av vad jag läst på BD.com. För 60 kr filmen kan jag vänta 2 månader om det skulle vara så. Har man betalat vad jag tycker är det sämsta med Az.com deras fraktpriser och väntat i 1 månad som värst så ;)

Ska pröva med det, för enligt order statusen så har dom inte ens rört min order från den 24:e dec.
Förhoppningsvis så är det som du säger att dom helt enkelt inte hunnit uppdatera på hemsidan

Jag la 2 ordrar 22.a DEC nr 2650 och 2714 sen en 24.e med nr över 3000 så det är bara att vänta, du behöver inte skicka mail. Jag har inte heller hört nåt.

Redigerat av henke007, 06 januari 2012 - 15:05.


#2214

Postad 06 januari 2012 - 15:06

USiT2009
  • USiT2009
  • Veteran

  • 1 923 inlägg
  • 0
Jag minns när jag köpte Puppet Master (Limited Edition Andre Toulon Collector's Trunk) från Full Moon alla hjärtan dags rea. tog ca 1,5 månad innan de ens uppdaterade statusen. Sedan ytterligare 3 veckor innan de skickade varan. Tog ca 3 månader allt som allt för mig att få den.... men priset var bra så why not =)

#2215

Postad 07 januari 2012 - 11:18

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 425 inlägg
  • 0
Lönade sig att skicka mail då han skickade min "Intruder" direkt och BU titlarna går iväg på måndag ;)

#2216

Postad 09 januari 2012 - 08:48

USiT2009
  • USiT2009
  • Veteran

  • 1 923 inlägg
  • 0
Från HME's Facebook sida

Ok, i'm gonna take a little break from orders and do this because i feel it needs to be done....since many of you don't know about the store or it's history or anything i'm gonna give a rundown and also address many complaints that have surfaced lately (i.e. the blue underground sales). yes, i am 1 person running this entire operation, that means ordering from distributers, answering e-mails, updating website, updating products, checking shipments, doing inventory, advertising, going on facebook and twitter, invoicing, accounting, getting supplies and anything else you can think of. i do have some help but it's volunteers so they aren't always around. this is why sometimes orders take a long time to ship, i know it's frustrating, sometimes ridiculous and i've apologized and acknowledged that MANY times. next, everything here is legit, we buy directly from certain companies like synapse and alternative cinema and from other distributors as well like CAV and VPD and Navarre, etc. etc. next, everything is stocked, but sometimes we run out and have to wait for more of an item to get in...we don't mark it as unavailable unless the distributor or company tells us it's out of print. if the majority of you have a problem with that then we'll change it to not being able to order unless we have it right in front of us. next, people who are attacking other people on here or bluray.com for simply defending our store, how about you cut the little kid shit out and actually e-mail us and say we suck instead of attacking people who are happy with us? next, the blue underground sale put us on the map, i'm unbelievably happy with it, more orders from that alone than in the previous 2 years! again, that will cause a major backup. next, some of you are mad that other people are getting items first before you, tough nuts! we try to do every order as it comes in, if we run out of something then i'm not gonna make everyone else wait as well, deal with it. next, the people that say we are 'stealing money' guess what? we can't...it's nearly impossible with the checks and balances to steal money nowadays, you can make a claim with your card or paypal and BOOM you get your money back! next, on that note...anyone that wishes for a refund can simply e-mail and say 'hey i'm sick of waiting i want a refund' and it's done...i'm not gonna argue with ya! next, the synapse sale after BU sale...we'll do as many sales as we wish all year long if we wish, BUT the synapse sale was the last planned sale for a while and it'll stay that way. next, the people that defend the store are NOT paid, nor do i sleep with any of them nor do they get oodles of free items etc. etc. next, not e-mailing every person to let them know about the delays...well, we posted it on the website, on twitter, and i asked other people to post it on the forums and if i remember correctly they did so for most of you to say you didn't know about it, c'mon. note, that's not towards ALL of you but you know who you are. next, i have no problem with people voicing their opinions, i already know this post is gonna be disected and changed around and whatever, i don't really care honestly. next, we ain't going anywhere, we are answering e-mails as quick as we can and trying to give an honest estimate on delays...sometimes we are right on, sometimes it's longer, sometimes it's shorter, that's life, there's anywhere from 30-150 e-mails a day on everything from business stuff to orders to whatever so yes sometimes it takes more and 24 hours to get back. next, and lastly....i love all of you and send good vibes to ya, i fully understand a lot of you are frustrated with certain aspects and i'm actually glad you are voicing your opinions because that will help me and the site grow and get better, but please stop attacking the innocent people who are only guilty of having good experiences with us and spreading the word....or are just guilty of being patient with us. i'll tell ya, whoever of you is ABSOLUTELY perfect in everything you've ever done, let me know and i'll do exactly everything you say, deal????? Cheers everyone, i'm goin back to work! I LOVE ALL OF YOU!



#2217

Postad 09 januari 2012 - 11:03

henke007
  • henke007
  • Guru

  • 5 366 inlägg
  • 0
Tänk vad många paket han hunnit packa om han inte tvingats agera kundtjänst till en massa paranoida människor under jul och nyår som väntade grejerna första veckan i Januari :rolleyes:

#2218

Postad 09 januari 2012 - 16:25

bahama
  • bahama
  • Forumräv

  • 977 inlägg
  • 0
Tack för uppdateringen.

#2219

Postad 09 januari 2012 - 17:40

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 425 inlägg
  • 0
Önskar bara att han nämnt detta LITE tidigare så hade folk förstått varför det tar tid innan beställningarna börjat röra på sig ;)

Samt att de flesta, inkl mig, inte visste om att han var helt ensam, speciellt när han skrivit "Contact us" och "we will..." på sidan, vilket gjort att man trodde att det var ett helt gäng som drev stället ;)

Sen BORDE han ha väntat lite med att dra igång "Synapse" rean, speciellt som han låg så långt efter med BU beställningarna.
Får hoppas att han anställer ett par polare som kan hjälpa till om det börjar rulla på ordentligt för honom i fortsättningen, annars kommer han ju att slita ut sig :D

Lite mer från fejjan skrivet av honom:

"
i agree with all of you, i don't mind people being frustrated, i don't mind people telling other people we suck, or whatever. the only way to really improve is to hear the criticism and what's NOT working, not just people saying everything is the best ever...that's not lost on me. i want the target on my back and damn do i got it at the moment hehe."

Så det skadar ju inte med kritik, då man lär sig av sina misstag ;)

Kommer självklart att fortsätta handla av honom, då jag hellre stödjer dessa små butiker än giganterna :)

Redigerat av Svante Skoog, 09 januari 2012 - 18:26.


#2220

Postad 09 januari 2012 - 18:21

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 425 inlägg
  • 0
För de som missat nyheten :)

"Mark of the Devil"
Postad bild
http://www.blu-ray.com/news/?id=7955

Redigerat av Svante Skoog, 09 januari 2012 - 18:22.


#2221

Postad 09 januari 2012 - 18:24

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 425 inlägg
  • 0
"Legend of Hell House" släpps i tyskland den 23:e mars :)

Postad bild

http://www.amazon.de...vdaficiona0e-21

#2222

Postad 09 januari 2012 - 20:53

bahama
  • bahama
  • Forumräv

  • 977 inlägg
  • 0
Kom dock ihåg att det släppts en hel del uppskalade dvder i tyskland bl.a.
Kan ju hoppas att så inte är fallet men kommer inte förboka tyska utgåvor mer.

#2223

Postad 09 januari 2012 - 21:01

henke007
  • henke007
  • Guru

  • 5 366 inlägg
  • 0
Äntligen lite Bronson, fan vad man vill ha en Death Wish Box. Har ju släppts några titlar i Tyskland och i slutet av månaden kommer Death hunt ( jagad till vanvett) http://www.imdb.com/title/tt0082247/
Postad bild

#2224

Postad 09 januari 2012 - 21:19

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 425 inlägg
  • 0
Schysst! Mer sånt här på formatet :)

Paramount har rättigheterna till Death Wish i USA och Sony här i Europa.
Resten av filmerna äger MGM.

Skulle även kunna döda för Delta Force filmerna med Chuck ;)

#2225

Postad 09 januari 2012 - 21:40

wesslan
  • wesslan
  • Beroende

  • 1 438 inlägg
  • 0

Schysst! Mer sånt här på formatet :)

Paramount har rättigheterna till Death Wish i USA och Sony här i Europa.
Resten av filmerna äger MGM.

Skulle även kunna döda för Delta Force filmerna med Chuck ;)


Första Delta Force har gått på HDTV i USA iaf så en hd master ska finnas. Håller tummarna :)

#2226

Postad 10 januari 2012 - 00:05

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 425 inlägg
  • 0
Nice! :)

Jag har sett HDTV rippar av Chuck´s "Lone Wolf McQuade" samt Dudikoffs "American Ninja" 1 & 2, alla med bild i toppklass, så det finns en hel del Cannon filmer (Van Damme´s "Cyborg", Tobe Hooper´s "Life Force" m.m. m.m.), som bara väntar på att få användas till BD släpp. Frågan är om MGM nånsin får tummen ur att släppa nåt ur Cannon katalogen på skiva. MGM HD kanalen är späckad med suveräna kult filmer i fantastisk kvalité. Synd att det inte finns kanaler av den kalibern i vårat kabel nät...

#2227

Postad 10 januari 2012 - 00:15

henke007
  • henke007
  • Guru

  • 5 366 inlägg
  • 0
Delta force är grymma. Jag gillar nästan 2.an bättre med sliskige Billy Drago ;) Code of silence är en annan favorit av Nico och Jagad regissören Andrew Davis.

#2228

Postad 10 januari 2012 - 15:13

henke007
  • henke007
  • Guru

  • 5 366 inlägg
  • 0
Fick Exterminator idag från Deepdiscount som skickades i torsdags, imponerande snabbt.

#2229

Postad 11 januari 2012 - 17:50

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 425 inlägg
  • 0
Första recensionen av Blue-Undergrounds kommande "Nighttrain Murders" :)

http://www.mondo-dig...nighttrain.html

#2230

Postad 12 januari 2012 - 16:44

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 425 inlägg
  • 0
Suck....fortfarande ingen "Fright Night"...

Filmen lämnade USA den 22:e december. Undrar om dom valde bananbåten? ;)

#2231

Postad 12 januari 2012 - 17:28

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

  • 3 680 inlägg
  • 0
Aldrig kul när transporterna drar ut på tiden... fick ett litet mail där Play har postat en del kul..

Frankenhooker, Tenebrae, The Exterminator, The Bird With The Crystal Plumage, Maniac Cop, Cat O' Nine Tails, och The Funhouse ska väl skickas när den dyker upp i lager... fattas bara Obsession så är Arrow-samlingen komplett... blivit ett par dubbeldippar men det går ju överleva...





Redigerat av Unregistered36883, 12 januari 2012 - 18:37.


#2232

Postad 12 januari 2012 - 17:59

bahama
  • bahama
  • Forumräv

  • 977 inlägg
  • 0
Nån som har koll på Frankenhooker us vs. uk??

#2233

Postad 12 januari 2012 - 19:01

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 425 inlägg
  • 0
Arrow utgåvan ska enligt recensioner och omdömen ha lite fylligare färger jämfört med Synapse, annars ska dom vara identiska kvalité mässigt. När det gäller de amerikanska kultfilmerna så lyckas Arrow bra.
Som vanligt har Arrow lite mer extra godis, och sånt är alltid kul när det gäller gamla kultfilmer, när det gäller nya Hollywood filmer t.ex. så ser jag aldrig på extra materialet ;)

Vilken än du väljer av dom så lär du bli nöjd :)

#2234

Postad 12 januari 2012 - 19:06

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 425 inlägg
  • 0

blivit ett par dubbeldippar men det går ju överleva...


Ja inte första gången man dubbel eller trippel dippar när det gäller filmer ;)
Undrar egentligen hur många utgåvor jag ägt av t.ex. New York Ripper och Zombie på VHS - LD - DVD och nu senast BD :D

Gött att du fick tag på Funhouse, den ska tydligen vara ur print för tillfället. Gick tydligen åt en jävla massa discar när deras lager brann ner under huligan spexet i London. Riktigt fin transfer på den :)

#2235

Postad 12 januari 2012 - 19:20

bahama
  • bahama
  • Forumräv

  • 977 inlägg
  • 0
Läste att Exterminator är visuellt censurerad. Någon som har koll på om det gäller både us och uk ?

Ursäkta om det är lite tjatigt men jag har väldigt svårt att hitta skillnader på Us och Uk utgåvor. Blandar man sedan in svenska utgåvor i mixen med blir det näst intill omöjligt att hitta allt som avgör.


EDIT: hittade nu att Us utgåvan av Frankenhooker har ett 5.1 ljudspår som tydligen inte finns på Uk utgåvan.

Redigerat av bahama, 12 januari 2012 - 19:26.


#2236

Postad 12 januari 2012 - 19:50

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

  • 3 680 inlägg
  • 0

Gött att du fick tag på Funhouse, den ska tydligen vara ur print för tillfället. Gick tydligen åt en jävla massa discar när deras lager brann ner under huligan spexet i London. Riktigt fin transfer på den :)


Enligt Arrosw FB sida så skulle man kunna börja köpa den igen på de vanliga ställena... Passade på att plocka den från Play i samma veva, ska enligt Play dyka upp på lager och skickas inom 1 vecka eller 2....

#2237

Postad 13 januari 2012 - 21:58

Black Ice
  • Black Ice
  • Amatör

  • 94 inlägg
  • 0
Hej, undrar om det finns någon regfri alt. reg B på 25 årsjubileumsutgåvan av Evil Dead 2? Vill ju inte köpa Anchor Bay-släppet som verkar ha rätt kass bild.

#2238

Postad 14 januari 2012 - 12:56

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 425 inlägg
  • 0
Tyvärr inte. Enda bra släppet på BD är den som Lionsgate släppte för några veckor sedan, men den är låst till reg A.
Kanske att Lionsgate i England släpper den framöver.

#2239

Postad 14 januari 2012 - 14:03

bahama
  • bahama
  • Forumräv

  • 977 inlägg
  • 0
Demons och Demons 2 går nu förhandsboka på bl.a amazon.
De släpps 2 och 9 april.

Arrow har väl kanske inte gett dem de snyggast omslag jag sett men som vanligt bryr jag mig mer om vad som finns på skivorna än hur omslaget ser ut.

Länk till första:
http://www.amazon.co...26546039&sr=1-1

#2240

Postad 14 januari 2012 - 16:30

Black Ice
  • Black Ice
  • Amatör

  • 94 inlägg
  • 0

Tyvärr inte. Enda bra släppet på BD är den som Lionsgate släppte för några veckor sedan, men den är låst till reg A.
Kanske att Lionsgate i England släpper den framöver.


OK, tackar för den infon! Blir till att vänta och se dårå.

#2241

Postad 15 januari 2012 - 02:50

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 425 inlägg
  • 0

Demons och Demons 2 går nu förhandsboka på bl.a amazon.
De släpps 2 och 9 april.

Arrow har väl kanske inte gett dem de snyggast omslag jag sett men som vanligt bryr jag mig mer om vad som finns på skivorna än hur omslaget ser ut.

Länk till första:
http://www.amazon.co...26546039&sr=1-1


Jepp, ser fram emot dessa. Arrow brukar alltid ha alternativa omslag på sina BD utgåvor, så original omslaget samt tre val (inklusive de nya varianterna) finns att välja mellan. Så det är bara att vända på insticket så få du det snygga originalet istället :)

#2242

Postad 15 januari 2012 - 11:26

USiT2009
  • USiT2009
  • Veteran

  • 1 923 inlägg
  • 0
Från sida 6 i Arrows katalog (6mb PDF). Verkar som de får samma saker som övriga Arrow släpp

Postad bild

Postad bild

Redigerat av USiT2009, 15 januari 2012 - 11:30.


#2243

Postad 15 januari 2012 - 13:08

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0
Ettan är ju ok...men tvåan är ju riktigt dålig!!;-)

#2244

Postad 15 januari 2012 - 23:10

USiT2009
  • USiT2009
  • Veteran

  • 1 923 inlägg
  • 0
Flera medlemmar på bd.com som mejlat HME om sina beställningar har fått detta svar

Hi Xxxxxxxx,

All orders are out and you'll get an email with tracking number(s) within the next 48 hours. Thanx!!


Spännande 48h nu =)

#2245

Postad 16 januari 2012 - 13:17

USiT2009
  • USiT2009
  • Veteran

  • 1 923 inlägg
  • 0
Vet inte om alla klassar denna som kult men

Warner Home Entertainment will bring Gremlins 2: The New Batch to Blu-ray next summer. This madcap sequel to the 1984 horror-comedy finds Billy (Zach Galligan, Waxwork) and his Mogwai Gizmo (Howie Mandel, Gremlins) stuck in an ultra-modern New York City skyscraper and facing off ever-increasing hordes of malicious Gremlins.

Featuring spirited performances from John Glover (Batman & Robin), Phoebe Cates (Fast Times at Ridgemont High), Dick Miller (New York, New York), Robert Prosky (Last Action Hero), Christopher Lee (Horror Express), Robert Picardo (Total Recall), and Tony Randall (Will Success Spoil Rock Hunter?) - as well as imaginative special effects from Rick Baker (Men in Black) - director Joe Dante (Piranha) uses the sequel's framework as an excuse to pay homage to his filmmaking inspirations, turning the film's second half into a post-modern collage of Roger Corman cheapies, 1950's monster movies, Looney Tunes cartoons, and even Broadway musicals.

Warner has not released the technical and supplementary specifications for this Blu-ray, so it is still unknown if the disc will include any of the following supplements that appeared on the DVD:

  • Commentary by director Joe Dante, producer Michael Finnell, writer Charlie Haas, and star Zach Galligan
  • Behind The Screams featurette
  • Deleted scenes
  • Gremlin Files feature
  • Gag reel
  • Trailer
Gremlins 2: The New Batch is expected to street on May 8th.


http://www.blu-ray.com/news/?id=8027

#2246

Postad 16 januari 2012 - 13:34

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 425 inlägg
  • 0
Minns när jag såg Gremlins 2 på bio 1990, och blev totalt chockad och besviken över hur annorlunda den var.

När jag såg om den för några år sedan så uppskattade jag den betydligt bättre. Kanske för att jag under åren efter biobesöket sett många av kultfilmerna den hyllar och driver med, vilket gör att man fattar parodin på "Roger Corman" eran ;)

Spännande 48h nu =)


Gött!
Har man tur så kanske min beställning gått iväg nu, så man har filmerna lagom till helgen :)

Fick i.a.f "Intruder" av honom förra veckan. Ruggigt fin utgåva :)

#2247

Postad 16 januari 2012 - 14:22

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0
HME ...skickar dem från USA eller England?

#2248

Postad 16 januari 2012 - 14:30

USiT2009
  • USiT2009
  • Veteran

  • 1 923 inlägg
  • 0
USA

#2249

Postad 16 januari 2012 - 16:33

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0
Risk för tull då med andra ord eller.?

#2250

Postad 16 januari 2012 - 16:48

USiT2009
  • USiT2009
  • Veteran

  • 1 923 inlägg
  • 0
Med tanke på vad filmerna kostade under rean så blir det fortfarande billigare även om man åker på tull



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Nya duken i emballage
    DPC
    2024-04-28 10:12:49
  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.