Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Guitar Hero III

229 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Guitar Hero III: Legends of Rock (Wii) (Nintendo Wii-spel) 2 8,78 (8) Inga priser
Guitar Hero III: Legends of Rock (inkl. Gitarr) (Wii) (Nintendo Wii-spel) 1 8,75 (7) Inga priser
1 relaterade trådar

#1

Postad 30 augusti 2007 - 14:55

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Postad bild

Postad bild

Tänkte bara göra en tråd för att visa på skillnaderna mellan 360 och Wii versionen.

Postad bild

"What the Wii Remote/Guitar combo gets the game is, naturally, the inherent ability to "be a wireless controller right out of the box since it's essentially using all the wireless tech in the remote to talk with the Wii system. The motion detection for when you want to trigger the star power in-game (by lifting the controller) is now provided by the accelerometer within the Wii Remote. But this combo also adds a couple of features that won't be in the other versions of Guitar Hero. First: rumble. The Wii version will be the only Guitar Hero game that will feature force-feedback thanks to the rumble in the controller, and believe it or not, in our hands-on, you really could feel the guitar shake to the beat when you rocked out with Star Power, as well as "buzz" when crazy effects are going on in the game.""


"The second feature? The Wii Remote speaker is used for the game's "squelch" when you miss a note. Hearing it come from your guitar makes two player co-op and two player competition a bit more fun since you can easily tell which player's the one that's screwing up the notes - if player one misses a few notes, the "squelch" will come from his guitar and not player two's. "


"The Nintendo Wii version of the game will support the Nintendo Wi-Fi Connection, and though both Vicarious Visions and Red Octane are remaining tightlipped about the features within, every indication led us to believe that it's safe to assume that at least a few of the modes, both co-op and competitive, will be playable over the Internet."


One noticeable benefit: loadtimes are damn quick between menus and in-game challenges... you might not have much time to rest those fingers.


Hands on

#2

Postad 30 augusti 2007 - 15:10

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
På tiden att Wii också får Guitar Hero.

#3

Postad 30 augusti 2007 - 15:17

Unregisteredbd4cda37
  • Unregisteredbd4cda37
  • Lärjunge

  • 383 inlägg
  • 0
Coola features, men frågan är om man kan motivera (för sig själv) att köpa gitarrer och spel även till den här plattformen.

Men schysst att det kommer till Wii, helt klart!

#4

Postad 30 augusti 2007 - 15:20

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Jag köpte gitarr till ps2 så det får bli GH3 på PS2 också. Kul för de som bara har Wii iaf.

#5

Postad 30 augusti 2007 - 15:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Coola features, men frågan är om man kan motivera (för sig själv) att köpa gitarrer och spel även till den här plattformen.

Jo, det är ju ett problem för de som redan köpt till 360/PS2.

Men det är så många som enbart har Wii och spelet passar in i deras "casual games" så det skulle inte förvåna mig om denna versionen sålde bäst.

#6

Postad 30 augusti 2007 - 17:49

matte76
  • matte76
  • Forumräv

  • 929 inlägg
  • 0
Detta spel ska jag troligen köpa! Har aldrig spelat ett Guitar Hero-spel, men detta blir det nog till min Wii. Ser fram emot det! :)

#7

Postad 30 augusti 2007 - 19:20

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

  • 3 008 inlägg
  • 0
Kommer lätt köpa det!
Troligtvis även en extra gitarr ganska omgående oxå.

#8

Postad 31 augusti 2007 - 08:21

mikeett
  • mikeett
  • Veteran

  • 1 825 inlägg
  • 0
Vill ha nu, har nästan köpt PS2 enbart för att lira lite Guitar Hero, men näeeeeeeee.....

#9

Postad 31 augusti 2007 - 09:38

Unregisteredbd4cda37
  • Unregisteredbd4cda37
  • Lärjunge

  • 383 inlägg
  • 0

Jag köpte gitarr till ps2 så det får bli GH3 på PS2 också. Kul för de som bara har Wii iaf.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, samma här, två stycken. Men hade jag inte gjort det hade det blivit perfekt till Wii:n. :)

#10

Postad 31 augusti 2007 - 11:27

ZikkarX
  • ZikkarX
  • Wannabe

  • 28 inlägg
  • 0
Jag ska LÄTT köpa detta.. Har alltid varit lite avundsjuk på de som har kunnat lira Guitar Hero på PS2 etc. Jag har aldrig testat spelet men är MER än ivrig på att köpa det nu när det äntligen kommit till Nintendos konsoll! :)

#11

Postad 31 augusti 2007 - 11:51

Yoshimitsu
  • Yoshimitsu
  • Forumräv

  • 728 inlägg
  • 0
jag fastnade direkt för GHII till ps2, klockrent, ska självklart ha detta då jag använder mitt wii som partykonsol främst :) var är det bäst att förhandsboka?

#12

Postad 31 augusti 2007 - 12:37

matte76
  • matte76
  • Forumräv

  • 929 inlägg
  • 0
Webhallen tar 799 kr vid förhandsbokning, billigast i Sverige vad jag kunnat se.

#13

Postad 02 september 2007 - 20:51

dannovarius
  • dannovarius
  • Beroende

  • 1 097 inlägg
  • 0
Blev riktigt sugen direkt när jag såg att trean skulle koma till Wii!! blir ju fetnajs! perfekt til den partykonsol som den ändå är!

#14

Postad 10 september 2007 - 15:16

Yoshimitsu
  • Yoshimitsu
  • Forumräv

  • 728 inlägg
  • 0
nu har jag förhandsbokat från webhallen 848kr inkl. frakt och en gitarr... undrar bara hur fan man ska göra för att få en till gitarr då, polarna vill ju köra också :) det verkar nästan som att man kan köra med bara kontrollen eftersom de säljer spelet utan gitarr... men häftigare me gura ffs :D

#15

Postad 11 september 2007 - 10:02

Unregisteredbd4cda37
  • Unregisteredbd4cda37
  • Lärjunge

  • 383 inlägg
  • 0

nu har jag förhandsbokat från webhallen 848kr inkl. frakt och en gitarr... undrar bara hur fan man ska göra för att få en till gitarr då, polarna vill ju köra också :o

<{POST_SNAPBACK}>

Webhallen hade alltid ett Guitar Only-paket för PS2-versionen. Kommer dom förhoppningsvis lägga upp för Wii:n också. Skriv och fråga/tjata. :)

#16

Postad 16 september 2007 - 20:19

SirIdot
  • SirIdot
  • Beroende

  • 1 272 inlägg
  • 0

The Wii version will be the only Guitar Hero game that will feature force-feedback thanks to the rumble in the controller...


Ähum, dom riktiga el-gitarrer jag spelat på har ju inte direkt vibrerat... Känns ju lite udda.

Redigerat av SirIdot, 16 september 2007 - 20:19.


#17

Postad 16 september 2007 - 21:05

Yoshimitsu
  • Yoshimitsu
  • Forumräv

  • 728 inlägg
  • 0
nej, men force feedbacken är nog tänkt att skaka när man spelar fel, de e vad jag tror iaf ;)

#18

Postad 17 september 2007 - 00:23

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0
Det skulle nog vara väldigt drygt isånnafall.

#19

Postad 17 september 2007 - 00:30

Eufemism
  • Eufemism
  • Forumräv

  • 861 inlägg
  • 0

nej, men force feedbacken är nog tänkt att skaka när man spelar fel, de e vad jag tror iaf :)

<{POST_SNAPBACK}>


"Ny studie visar att antalet nervskador ökat med 600% det senaste halvåret"
Tror jag kommer ha min avstängd när jag spelar på allt över easy <_<

#20

Postad 17 september 2007 - 07:02

Unregisteredc5deee9f
  • Unregisteredc5deee9f
  • Wannabe

  • 44 inlägg
  • 0

nej, men force feedbacken är nog tänkt att skaka när man spelar fel, de e vad jag tror iaf :)

<{POST_SNAPBACK}>


"Ny studie visar att antalet nervskador ökat med 600% det senaste halvåret"
Tror jag kommer ha min avstängd när jag spelar på allt över easy :(

<{POST_SNAPBACK}>



fast det kanske borde va lite elchocker där isället när man missar så man lär sig snabbare <_<

#21

Postad 17 september 2007 - 14:45

Yoshimitsu
  • Yoshimitsu
  • Forumräv

  • 728 inlägg
  • 0
ja, och man borde koppla gitarren till ett bilbatteri så de blir lite juice till skillnad från de 2st AA-batterierna i wiimoten :) då skulle jag köra hela tiden <_<

#22

Postad 23 september 2007 - 09:33

Yoshimitsu
  • Yoshimitsu
  • Forumräv

  • 728 inlägg
  • 0
någon som hittat releasedatum för detta? bara hört fjärde kvartalet typ... och de börjar ju närma sig... eller kommer de hålla på spelet till jul? vad tror ni?

#23

Postad 23 september 2007 - 09:51

`rzr
  • `rzr
  • Beroende

  • 1 067 inlägg
  • 0
Enligt cdon så släpps det den 23:e november.

http://www.cdon.com/...1ed96e769dff2b0

#24

Postad 26 september 2007 - 14:58

Unregistered4352927d
  • Unregistered4352927d
  • Lärjunge

  • 442 inlägg
  • 0
Ser verkligen fram emot GH III till Wii. Bara att den äntligen blir trådlös och att den grymma låtlistan gör den till ett givet köp. Bokade nyss på CDON och pröjsade 711 kr inkl. frifrakt kod genom CSN. Mycket bra! Bara vänta två månader nu... ;)

#25

Postad 26 september 2007 - 18:31

Yoshimitsu
  • Yoshimitsu
  • Forumräv

  • 728 inlägg
  • 0
ja, jäkla skit! varför skulle jag vara så tidig med att beställa.. nu har jag gjort av me 130kr på ingenting helt i onödan.. crap!

#26

Postad 27 september 2007 - 06:46

Unregistered4352927d
  • Unregistered4352927d
  • Lärjunge

  • 442 inlägg
  • 0

ja, jäkla skit! varför skulle jag vara så tidig med att beställa.. nu har jag gjort av me 130kr på ingenting helt i onödan.. crap!

<{POST_SNAPBACK}>


Avbeställ och lägg en ny beställning hos CDON? :)

#27

Postad 27 september 2007 - 11:15

Yoshimitsu
  • Yoshimitsu
  • Forumräv

  • 728 inlägg
  • 0
kan man göra de, fast de redan dragit pengarna från mitt kort?

bara att maila dem?

#28

Postad 27 september 2007 - 11:30

Unregistered4352927d
  • Unregistered4352927d
  • Lärjunge

  • 442 inlägg
  • 0

kan man göra de, fast de redan dragit pengarna från mitt kort?

bara att maila dem?

<{POST_SNAPBACK}>


Yes. Enligt deras hemsida:

"Avbeställning av produkt:
Så länge produkten ej har hunnit paketeras går det bra att avbeställa dina varor. Vid avbeställning skickar du ett mail till [email protected] och anger vad du vill avbeställa samt ditt ordernummer. För att underlätta för kundtjänst, skriv "Avbeställning" i subject-/ämnesraden. Du får alltid ett svar om din avbeställning godkänns. Får du inget svar, kontakta kundtjänst på telefon 08-673 60 00.

För avbeställningar på förhandsbokningar så måste de avbeställas minst 3 dagar innan release, då Webhallen i regel skickar ut förhandsbokningar så att man har spelet senast på releasedagen. Att avbeställa dagen innan release kan alltså innebära att varan redan är skickad.

OBS! Om du har förskottsbetalat produkten med hjälp av kort eller direktbetalning kommer 4% av köpesumman att dras av, vilket motsvarar bankernas avgifter."

Dock drar de av cirka 30-35kr från din order pga. bankernas avgift men samtidigt sparar du cirka 100kr på CDON så det är ju okej!

Redigerat av Unregistered4352927d, 27 september 2007 - 11:32.


#29

Postad 18 oktober 2007 - 15:39

Mårten_C
  • Mårten_C
  • Användare

  • 101 inlägg
  • 0
Har ALDRIG spelat ett Guitar Hero spel förut.
Hörde dock en diskussion om det för kanske 1 år sedan, de var eld och lågor.

Min fråga, har spelat lite (och då menar jag lite) gitarr i verkligheten.
MEN, är detta spel också fruktansvärt kul för folk som INTE normalt spelar gitarr, eller är det till för eliten?
Finns svårighetsgrader, så det verkar som det skulle kunna vara nåt som många kan uppskatta, kanske ett riktigt bra party-spel?
Vad kommer en extra gitarr ligga på (ungefär)?

Edit: En grej jag kom på, den kan ju inte känna av ackord va?
Så vad avgör om man är bra eller dålig? I typ Singstar så ska man sjunga i ton, men hur funkar det i GH???

Redigerat av Mårten_C, 18 oktober 2007 - 15:44.


#30

Postad 18 oktober 2007 - 15:58

Unregisteredbd4cda37
  • Unregisteredbd4cda37
  • Lärjunge

  • 383 inlägg
  • 0

Min fråga, har spelat lite (och då menar jag lite) gitarr i verkligheten.
MEN, är detta spel också fruktansvärt kul för folk som INTE normalt spelar gitarr, eller är det till för eliten?
Finns svårighetsgrader, så det verkar som det skulle kunna vara nåt som många kan uppskatta, kanske ett riktigt bra party-spel?
Vad kommer en extra gitarr ligga på (ungefär)?

Edit: En grej jag kom på, den kan ju inte känna av ackord va?
Så vad avgör om man är bra eller dålig? I typ Singstar så ska man sjunga i ton, men hur funkar det i GH???

<{POST_SNAPBACK}>

Man behöver inte alls kunna spela gitarr på riktigt för att ha kul med GH. Vissa säger till och med att de mest blir knäckta av hur svårt GH är jämfört med "på riktigt". Skitkul hur som helst. :wub:

Ja, det finns svårighetsgrader och multiplayer-läget har förbättrats något mellan GH1 och GH2, förhoppningsvis blir det ännu bättre till GH3. Mycket roligt party-spel även om det kanske inte är superkul att titta på i samma mån som Singstar etc. En lös gitarr ligger på 550 spänn på webhallen just nu vad jag kan se.

Jo, "ackord" finns på så vis att man ibland måste hålla ner flera knappar samtidigt.

#31

Postad 18 oktober 2007 - 18:44

Mårten_C
  • Mårten_C
  • Användare

  • 101 inlägg
  • 0
Så oavsett "bakgrund" kan man ha kul med detta spel?
Hur stor betydelse har låtarna, personligen är väl inte låtlistan den som finns i min datorn, men det kanske ändå är värt 800 för att prova?

#32

Postad 19 oktober 2007 - 10:42

Unregisteredbd4cda37
  • Unregisteredbd4cda37
  • Lärjunge

  • 383 inlägg
  • 0

Så oavsett "bakgrund" kan man ha kul med detta spel?
Hur stor betydelse har låtarna, personligen är väl inte låtlistan den som finns i min datorn, men det kanske ändå är värt 800 för att prova?

<{POST_SNAPBACK}>

Beror på din budget. Jag provade innan jag köpte. El-kedjorna har ibland GH på display så man kan tjuvkolla lite vad man tycker innan man köper. Det är ju alltid roligare när man känner igen låtarna, men efter ett tag lär man sig även att gilla (de flesta) av de man inte hade hört innan också.

Personlig åsikt... Single player är roligt i några timmar. Det är multiplayer som "gör spelet".

#33

Postad 19 oktober 2007 - 11:41

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

  • 3 989 inlägg
  • 0

Personlig åsikt... Single player är roligt i några timmar. Det är multiplayer som "gör spelet".


Några timmar fan jag har lagt ner föera 100 timmar på single player minst.

Har kört väldigt lite multiplayer pga att inte så många har 2 gitarrer nu får man ju dock automatiskt 2 gitarrer då jag redan har GH2 till xbox360.
Men multiplayer i 3:an då man kan köra mot spelare över LIVE och inte bara lokalt (säkert ngt liknande i WII) kommer ju att vara grymmt.

Rumble i WII kommer förövrigt aktiveras vid starpower endast vad jag läst.

Redigerat av Unregisteredf2a7f9fd, 19 oktober 2007 - 12:26.


#34

Postad 19 oktober 2007 - 12:26

Unregisteredbd4cda37
  • Unregisteredbd4cda37
  • Lärjunge

  • 383 inlägg
  • 0

Några timmar fan jag har lagt ner föera 100 timmar på single player minst.

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe, najs. :)
Själv har jag väl lagt ett 20-tal. Tycker fortfarande det är lite småroligt då och då.

#35

Postad 19 oktober 2007 - 18:18

Mårten_C
  • Mårten_C
  • Användare

  • 101 inlägg
  • 0
Ska försöka komma iväg och testa, men som sagt, låte ju som det perfekta party-spelet.

#36

Postad 19 oktober 2007 - 19:06

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

  • 3 989 inlägg
  • 0

Ska försöka komma iväg och testa, men som sagt, låte ju som det perfekta party-spelet.

<{POST_SNAPBACK}>


För mig även det perfekta single player spelet.

Har inte lagt ner i närheten så många timmar på andra spel som på GH2.

#37

Postad 21 oktober 2007 - 12:18

j0nkan
  • j0nkan
  • Amatör

  • 74 inlägg
  • 0
Kan bara säga till er som undrar om detta spel är kul även om man inte spelar gitarr, det verkligen är skojj!

Om man vill testa spelidèn innan man köper GH3 så testa Frets On Fire till pc. Till detta spel använder man tangentbordet som gitarr (F1 F2 F2 F4 F5 & ENTER används, blir ungefär som en gitarr i GH). Man kan "få tag" i spelet lite överallt på nätet fö..

Redigerat av j0nkan, 21 oktober 2007 - 12:19.


#38

Postad 22 oktober 2007 - 06:39

Yoshimitsu
  • Yoshimitsu
  • Forumräv

  • 728 inlägg
  • 0

Kan bara säga till er som undrar om detta spel är kul även om man inte spelar gitarr, det verkligen är skojj!

Om man vill testa spelidèn innan man köper GH3 så testa Frets On Fire till pc. Till detta spel använder man tangentbordet som gitarr (F1 F2 F2 F4 F5 & ENTER används, blir ungefär som en gitarr i GH). Man kan "få tag" i spelet lite överallt på nätet fö..

<{POST_SNAPBACK}>


tillägg... Frets on Fire är alltså ett gratisprogram och därmed inte olagligt att tanka ner(niceness). sen kan man hitta låt-paket på piratebay(inte heller olagligt eftersom de e gratisgrejor), riktigt kul, men lite halvtaskig synk i vissa låtar då det är privatpersoner som gjort de flesta. men de ger en härlig försmak till GH :)

#39

Postad 22 oktober 2007 - 09:26

dannovarius
  • dannovarius
  • Beroende

  • 1 097 inlägg
  • 0
En av de viktigaste sakerna jag önskar av GH3 är att de får med många riktigt bra och kända låtar som verkligen känns hårdrock! tvåan hade alldeles för många okända låtar, ochn sådana som inte riktigt rockade. Mer Metallica, Iron Maiden, AC/DC, Sabbath och sådant. Och finns det band med många ösiga låtar, varför inte ta med fler då? Har stora förväntningar på detta spel, särskilt som patystarter!

#40

Postad 22 oktober 2007 - 14:20

Yoshimitsu
  • Yoshimitsu
  • Forumräv

  • 728 inlägg
  • 0

En av de viktigaste sakerna jag önskar av GH3 är att de får med många riktigt bra och kända låtar som verkligen känns hårdrock! tvåan hade alldeles för många okända låtar, ochn sådana som inte riktigt rockade. Mer Metallica, Iron Maiden, AC/DC, Sabbath och sådant. Och finns det band med många ösiga låtar, varför inte ta med fler då? Har stora förväntningar på detta spel, särskilt som patystarter!

<{POST_SNAPBACK}>


instämmer(även om det fanns många bra låtar till GH2) :) de e ju fler tokkända låtar i GH3. dessutom får man köra mot "riktiga" bossar :)

#41

Postad 22 oktober 2007 - 15:12

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

En av de viktigaste sakerna jag önskar av GH3 är att de får med många riktigt bra och kända låtar som verkligen känns hårdrock! tvåan hade alldeles för många okända låtar, ochn sådana som inte riktigt rockade. Mer Metallica, Iron Maiden, AC/DC, Sabbath och sådant. Och finns det band med många ösiga låtar, varför inte ta med fler då? Har stora förväntningar på detta spel, särskilt som patystarter!

<{POST_SNAPBACK}>


Problemet är att få rättigheterna till att använda musiken. Man kan inte ta vilka låtar som helst utan tillåtelse. GH 3 har dock fler stora rock band än tidigare. Bland annat Metallica.

#42

Postad 22 oktober 2007 - 20:42

Yoshimitsu
  • Yoshimitsu
  • Forumräv

  • 728 inlägg
  • 0
de tidigare GH-spelen har ju kört covers på många låtar och därmed fått rättigheterna lite lättare, men man kan ju tycka att de flesta banden vill höras mer, eller hur? :D

#43

Postad 22 oktober 2007 - 22:06

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

de tidigare GH-spelen har ju kört covers på många låtar och därmed fått rättigheterna lite lättare, men man kan ju tycka att de flesta banden vill höras mer, eller hur? :D

<{POST_SNAPBACK}>


Det är väldigt få band som äger sin egen musik. Det är skivbolagen som bestämmer om de får vara med eller inte. Och skivbolagen är som sagt bara intresserade av att tjäna så mycket pengar som möjligt. Det är också allmänt känt att skivbolagen ligger ett par år efter i utvecklingen så de har väl inte vaknat förän nu och fattat att de kan tjäna pengar och samtidigt få marknadsföring gratis.
Syns tydligt på tex Rock Band där de kommer släppa hela album som DLC.

#44

Postad 23 oktober 2007 - 09:54

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

  • 3 989 inlägg
  • 0

sen kan man hitta låt-paket på piratebay(inte heller olagligt eftersom de e gratisgrejor),


Tja låt paketen innehåller iofs de riktiga låtarna så de är lika olagligt som att tanka ner mp3 versionerna av samma låtar.

Däremot är chartsen ("not paketen") lagliga, som du tex kan hitta lite överallt (scorehero tex) däremot måste du i dessa fall leta upp mp3 låtarna själv (då dessa som sagt inte är lagliga att dela ut).

Redigerat av Unregisteredf2a7f9fd, 23 oktober 2007 - 09:55.


#45

Postad 23 oktober 2007 - 15:34

dannovarius
  • dannovarius
  • Beroende

  • 1 097 inlägg
  • 0
Det var väl det jag tänkte. Om jag hade ett skivbolag skulle jag otroligt gärna vilja ha med mina artister i ett sådant här spel. Ingen känner sig särskilt nöjd med bara en låt från ett band, och det gör ju att det mer fungerar som en "teaser" för de som spelar och gillar låten. Då är ju sannolikheten stor att de går o köper albumet bara för att få höra om de andra låtarna är lika bra. Och covers får man väl göra hur som helst, eller? Det borde väl inte vara några rättighetsproblem med det? Att jag (som hårdrockslyssnare) kände igen hälften av låtarna i tvåan är under all kritik tycker jag! Denna kritik kanske borde riktas mot både mig (borde ju ha mer rockutbildning än så) och utvecklarna av GH2 (många band är ju inte direkt kända).

#46

Postad 26 oktober 2007 - 19:19

adude
  • adude
  • Forumräv

  • 654 inlägg
  • 0
när ja va in idag på eb games å hämtatde ut mitt exemplar av MP3 så passade ja på å boka ett par spel.. brawl & GH3. till min förvåning såg ja priset "599"... tänkte direkt att det va endast gitarren så ja fråga.. nej de e hela sättet sa killen. 599:- om du förbokar vilket då innebär att du även får med en custom faceplate på köpet =)... e ju f** bara boka på.. ett tips till er andra som beställer.. ser att de flesta tar 749:- för GH3 detta va eb games i Helsingborg "familia" vet inte om det skiljer sig lokalt

#47

Postad 28 oktober 2007 - 19:37

Mårten_C
  • Mårten_C
  • Användare

  • 101 inlägg
  • 0
Det låter ju sjukt najs!!!
Det är 150 spänn mindre!

#48

Postad 02 november 2007 - 00:37

ingels
  • ingels
  • Användare

  • 159 inlägg
  • 0
Lämnade tillbaka Table Tennis hos EB Games och förhandsbeställde GH3 istället, blir 350:- att betala imellan men det är det värt. Priset kommer nog förmodligen inte att bli 599:- (hoppas kan man ju dock alltid göra)

Edit: Glömde ett ord :(

Redigerat av ingels, 03 november 2007 - 17:20.


#49

Postad 10 november 2007 - 12:50

Yoshimitsu
  • Yoshimitsu
  • Forumräv

  • 728 inlägg
  • 0
wtf^^ vad menas med att de släpper gitarren en månad senare än spelet? de e ju skitdåligt! ska man behöva köpa 2st spel+gitarr för att ha roligt i början av december eller?

vad jag hittat(kollat cdon och webhallen) så släpps gitarren 21/12... de tycker jag e kasst iaf.

#50

Postad 20 november 2007 - 21:48

Unregisteredf8cb01cd
  • Unregisteredf8cb01cd
  • Amatör

  • 51 inlägg
  • 0
Såg på IGN att ljudet var endast MONO, det kan ju inte va sant. SKulle ju va hur ###### B som helst ...



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.