Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vad spelar du just nu?

2346 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#2001

Postad 26 september 2022 - 11:50

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0

Har fortsatt med Elden Ring även efter jag klarat det. Kikat på kartan där det är ont om sites of grace och utforskar där. Insåg att jag missat en del del inklusive en rejält stor borg samt väderkvarnar där folk bara dansar...



#2002

Postad 28 september 2022 - 16:20

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0

Crusader Kings 3. Försökte ta mig igenom tutorialen men vilken kamp. Ändå intressant läsa alla lysande recensioner som hävdar det är mer tillgängligt än någonsin.

Fastnade på att jag ska ha en casus belli så jag kan starta krig mot desmond som ska tillhöra mitt rike i Irland men det går inte att hitta vart denna är och således kan jag inte starta krig. Gav upp efter att ha navigerat alla menyer i 40 minuter... Haft en hel del kamper innan med interfacet också men lyckades ta mig fram till sista delen i tutorialen men sen var man rökt. Får hålla mig till Total War eller CIV VI.



#2003

Postad 28 september 2022 - 20:43

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0

Risk: Global domination. Bara multiplayer som gäller här ingen utmaning på svåraste trots sista gången man lirade risk var på en macintosh classic. Den hade mer utmanande AI än detta?



#2004

Postad 28 september 2022 - 21:32

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Hades.

Transistor är imo det bästa indiespelet som tillverkats, och Hades är från samma studio. Otroligt bra, utmanande och intressant upplägg.

#2005

Postad 02 oktober 2022 - 20:10

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0
Miles Morales. Glad jag inte betalade fullpris. Uppdragen man låser upp är så styltigt uppförda och de jag gör fungerar ala på samma sätt.

Men det är ett imponerande tech demo för ps 5. Försökte köra originalet men det flöt så dåligt det var knappt spelbart. Ingenting jag noterade på ps 4 pro. Man blir lite nyfiken på remastern där är bildflytet förhoppningsvis klockren 60 FPS?

Fortfarande inte vän med miles men nätsvingandet är skönt, staden är brutalt mycket snyggare än i Spiderman och får absolut valuta för 200 sek.

Stealth challenges är helt sjukt svåra. Har fått ge upp dem. Kan smyga tillräckligt bra för uppdragen åtminstone. Parkour och slagsmåluppdragen är även de svåra få bättre än brons

#2006

Postad 02 oktober 2022 - 23:38

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 238 inlägg
  • 0

Hades.

Transistor är imo det bästa indiespelet som tillverkats, och Hades är från samma studio. Otroligt bra, utmanande och intressant upplägg.

Har inte spelat Transistor än. Och de har ju nåt annat kärleksspel som man kanske får testa. Men Hades och Bastion tillhör ju toppskiktet av indiespel.



#2007

Postad 03 oktober 2022 - 07:56

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 423 inlägg
  • 0

Spelar Prodeus på game pass. Delar av teamet till Doom 2016 har gjort spelet, och det märks.

Ännu en lyckad old-school shooter, utan en massa störande dialog och cutscenes.

 

https://youtu.be/RmsGF-YTHR8



#2008

Postad 03 oktober 2022 - 11:34

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0

Spelar Prodeus på game pass. Delar av teamet till Doom 2016 har gjort spelet, och det märks.
Ännu en lyckad old-school shooter, utan en massa störande dialog och cutscenes.

https://youtu.be/RmsGF-YTHR8


Har den woke :D

#2009

Postad 03 oktober 2022 - 13:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Spelar Prodeus på game pass. Delar av teamet till Doom 2016 har gjort spelet, och det märks.

Ännu en lyckad old-school shooter, utan en massa störande dialog och cutscenes.

 

https://youtu.be/RmsGF-YTHR8

 

Körde det innan ver 1.0 och kan bara hålla med.



#2010

Postad 03 oktober 2022 - 14:02

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Prodeus, Testade snabbt här om dagen med allt default (xbox) Kontroll schemat behöver jag se över, och retrografiken kändes som ett filter och tillförde inget mer än göra det svårare att se något. Ska pröva igen med att stänga av det. och ändra alla knappar. Kanske kan vara något.

Men försöker lira Hell Let Loose och där är en match en dryg timme, så hinner bara 1-2 per kväll, beroende på när man joinar på servern.(småbarn)

Redigerat av SKIBBE, 03 oktober 2022 - 14:03.


#2011

Postad 04 oktober 2022 - 10:18

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 423 inlägg
  • 0

Körde det innan ver 1.0 och kan bara hålla med.

Nu är kampanjen utökad och lite annat finputs :)



#2012

Postad 04 oktober 2022 - 10:23

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 423 inlägg
  • 0

Har den woke :D

Spelet är ej besudlat av sådant ;)



#2013

Postad 04 oktober 2022 - 17:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Nu är kampanjen utökad och lite annat finputs :)

Japp, tänkte kolla in det sen. Just nu roterar jag Echo Generation, You Suck at Parking, Moonscars och Fuga: Melodies of Steel. Game Pass bestämmer vad jag ska spela :D



#2014

Postad 11 oktober 2022 - 10:34

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0

Dying light 2. Oj har färger :D



#2015

Postad 12 oktober 2022 - 11:21

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 673 inlägg
  • 0
Precis spelat genom resident evil 7 igen, så kör dog på resident evil village nästa, i och även spela om fobia dinfna hotel som varit mycket bättre än vad man räknade med, gjort av en liten indie dev, verkligen imponerande

#2016

Postad 12 oktober 2022 - 20:10

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 238 inlägg
  • 0

Dying light 2. Oj har färger :D

Du menar ljus eller? Skämt åsido, är inte det ett rätt dystert spel?



#2017

Postad 12 oktober 2022 - 21:18

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0

Du menar ljus eller? Skämt åsido, är inte det ett rätt dystert spel?


Färger. Originalet var fifty shades of grey. Settingen är rätt dyster där varje dag bara handlar om överlevnad :)

#2018

Postad 15 oktober 2022 - 12:25

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0
Jösses vad hooked man är på dying light 2. Snigellångsam progress. 17h in och man låser fortfarande upp tutorials och det är timmars slit med uppdateringar. Mycket pga man går inga bonusar för nattraidar då jag dör konstant. När man trodde sig få kontroll på kartan låstes en lika stor karta upp :)

#2019

Postad 15 oktober 2022 - 14:29

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
Beacon Pines på Xbox Game pass.
Roligt litet spel med lite annorlunda upplägg.
Fin musik.
Trivsamt och tar nog inte så många timmar att klara av tänker jag.

#2020

Postad 18 oktober 2022 - 20:43

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0

Dying light 2. Grindat mig upp i nivå 7 nu och nu börjar man känna sig lite halvt mäktig. Volatiles är inte samma skräck längre. Inte mycket att klaga på annat än att det är lite drygt att man är låst vid valen man gör för peacekeepers vs survivors. Men blir månne new game plus :)



#2021

Postad 19 oktober 2022 - 09:31

smellymarq
  • smellymarq
  • Beroende

  • 1 038 inlägg
  • 0
Började med A Plague Tale: Requiem igår. Grafiskt känns det som att nu börjar den nya generationen, två år efter lanseringen 😄

#2022

Postad 19 oktober 2022 - 17:14

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0

Började med A Plague Tale: Requiem igår. Grafiskt känns det som att nu börjar den nya generationen, två år efter lanseringen 😄


Körde igång samma igår.
Mycket snyggt!
Tyckte om ettan så detta borde också falla i smaken.

#2023

Postad 24 oktober 2022 - 15:40

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0

Började med A Plague Tale: Requiem igår. Grafiskt känns det som att nu börjar den nya generationen, två år efter lanseringen

Kör du konsolversionen? Ska va låst till 30 fps?

Fick hem returnal och resident evil Village idag. Tror inte mycket på Returnal men Resident evil Village torde va hyfsat safe.



#2024

Postad 24 oktober 2022 - 17:51

mrhyde82
  • mrhyde82
  • Amatör

  • 60 inlägg
  • 0

började med final fantasy 9 i lördags.. köpte den digital versionen som fanns på ps store  till ps4 :)



#2025

Postad 24 oktober 2022 - 23:54

smellymarq
  • smellymarq
  • Beroende

  • 1 038 inlägg
  • 0

Kör du konsolversionen? Ska va låst till 30 fps?

Fick hem returnal och resident evil Village idag. Tror inte mycket på Returnal men Resident evil Village torde va hyfsat safe.

Ja konsolversionen. Har man en tv som klarar 120hz och konsolen inställd på det så blir det 40fps vilket funkar bra.

#2026

Postad 25 oktober 2022 - 11:07

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0
Re village börjar inte bra. Valde hardcore. En ful gubbe zombieskriker rakt i örat. Kräver 30 skott plus fem knivhugg att gå ner. Misstänker kanske 7 huvudskott räcker men han är duktig på att ducka. Nästa scen då har han skapat fyra exakta kopior av sig som skriker fyrdubbelt rakt i örat.

#2027

Postad 26 oktober 2022 - 18:27

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0

Prodeus och A plagues tale på gamepass. Prodeus var verkligen en frisk fläkt. A plague tale snyggt och blir nyfiken på storyn. Vet inte hur det kommer kännas att va handbojad mer eller mindre genom hela liret. Inte lirat serien innan så ska bli intressant att se :)



#2028

Postad 26 oktober 2022 - 19:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Prodeus och A plagues tale på gamepass. Prodeus var verkligen en frisk fläkt. A plague tale snyggt och blir nyfiken på storyn. Vet inte hur det kommer kännas att va handbojad mer eller mindre genom hela liret. Inte lirat serien innan så ska bli intressant att se :)

Plague Tale är ju en direkt uppföljare så man missar rätt mycket story om man bara kör tvåan. Synd att de har plockat bort ettan från GP.


Redigerat av Zoiler, 26 oktober 2022 - 19:27.


#2029

Postad 26 oktober 2022 - 20:43

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0

Plague Tale är ju en direkt uppföljare så man missar rätt mycket story om man bara kör tvåan. Synd att de har plockat bort ettan från GP.


Ettan fick jag gratis via epic store. Får väl köra det är det samma karaktärer? Fick inte känslan av att min karaktär hade riktig koll på vad som skedde i prologen :)

#2030

Postad 26 oktober 2022 - 20:52

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Japp, samma.



#2031

Postad 27 oktober 2022 - 13:55

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 423 inlägg
  • 0

Spelar Cultic just nu. Ännu ett bra nytt "90-tals" FPS, i stil med klassikern Blood :)

 

Kostar en hundring på Steam. Lätt värt.

https://youtu.be/a4Of9KeGt2M

 

 

Hoppas Prodeus får ny DLC kampanj inom kort.


Redigerat av Svante Skoog, 27 oktober 2022 - 13:56.


#2032

Postad 27 oktober 2022 - 16:51

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 698 inlägg
  • 0

Kör du konsolversionen? Ska va låst till 30 fps?

Fick hem returnal och resident evil Village idag. Tror inte mycket på Returnal men Resident evil Village torde va hyfsat safe.


Returnal är ett av mina absoluta favoritspel. Det är skitsvårt, men också riktigt kul.

Man förlorar inte allt när man dör utan behåller chansen att få nya vapen så inte ge upp i tron att du inte kommer framöver om du dör mycket. Men man måste gilla själva gameplay då, annars är det ingen vits.

#2033

Postad 28 oktober 2022 - 13:14

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

börjat lira moonscars, ett ganska svårt metroidvania. vet inte riktigt vad jag tycker om det än. kontrollen är lite småkrånglig, men man kommer väl in i det.



#2034

Postad 28 oktober 2022 - 17:10

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 423 inlägg
  • 0

kontrollen är lite småkrånglig, men man kommer väl in i det.

Får lite känslan av att dom medvetet gör kontrollerna så i souls-like spel, bara för att det ska bli ännu svårare och frustrerande :D

Ofta är karaktärerna sega att styra också. Samma i detta?



#2035

Postad 28 oktober 2022 - 17:16

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Ofta är karaktärerna sega att styra också. Samma i detta?

Nä, man är snabb. Tyckte kontrollen var klockren.

 

Roliga bossar, de få som fanns. Det blir lite repetitivt mot slutet pga för få fiendetyper men annars är det lite Hollow Knight-ish. Men ja, det är ju bara att testa på GP för den som vill.

 

Enkel parry att sätta dessutom med generöst fönster.

 

 

Började med A Plague Tale: Requiem igår. Grafiskt känns det som att nu börjar den nya generationen, två år efter lanseringen

 

Fattar dock inte varför de lägger på filmgrain, ser för j-vligt ut. Måste in i ini.-filen för att ta bort det (så mycket som går iaf), det går inte ens i spelets inställningar.


Redigerat av Zoiler, 28 oktober 2022 - 17:20.


#2036

Postad 28 oktober 2022 - 17:21

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 423 inlägg
  • 0

Gött, då ska jag testa. Totalt missat att det fanns på Game Pass :)



#2037

Postad 28 oktober 2022 - 17:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Ja inte lätt att hänga med ibland, de lägger till lite då och då.



#2038

Postad 28 oktober 2022 - 18:15

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0

Nä, man är snabb. Tyckte kontrollen var klockren.

 

Roliga bossar, de få som fanns. Det blir lite repetitivt mot slutet pga för få fiendetyper men annars är det lite Hollow Knight-ish. Men ja, det är ju bara att testa på GP för den som vill.

 

Enkel parry att sätta dessutom med generöst fönster.

 

 

 

Fattar dock inte varför de lägger på filmgrain, ser för j-vligt ut. Måste in i ini.-filen för att ta bort det (så mycket som går iaf), det går inte ens i spelets inställningar.

Många speldesigners vill helst göra 24p film. Då ska det tydligen va grain och depth in field inte bara i mellansekvenser överallt och massor av motion blur...



#2039

Postad 28 oktober 2022 - 20:31

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 1
A plagues tale innocense.

Smygmekaniken är bland det sämsta jag skådat. Ska va pussel men det känns bara drygt hålla på och dribbla med pojken och kasta sten för att distrahera. Hade föredragit en ren walking simulator över detta. Får dra igång firewatch igen.

#2040

Postad 28 oktober 2022 - 21:22

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 423 inlägg
  • 0

A plagues tale innocense.

Smygmekaniken är bland det sämsta jag skådat. Ska va pussel men det känns bara drygt hålla på och dribbla med pojken och kasta sten för att distrahera.

Samma problem i förra spelet.

Blev så irriterad på min följeslagares korkade AI, som ibland gick rakt in i fienden flera ggr, trots att jag gjorde exakt det man skulle göra, att jag la ner spelet.



#2041

Postad 28 oktober 2022 - 22:09

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

Nä, man är snabb. Tyckte kontrollen var klockren.

Roliga bossar, de få som fanns. Det blir lite repetitivt mot slutet pga för få fiendetyper men annars är det lite Hollow Knight-ish. Men ja, det är ju bara att testa på GP för den som vill.

Enkel parry att sätta dessutom med generöst fönster.


Vet inte om jag håller med om parry. Tycker jag tajmar det rätt men lik förbaskat missar jag. Så j*vla klen med så 2-3 träffar så är man död, och oftast flera fiender samtidigt så lite klurigt att testa sig fram.

#2042

Postad 29 oktober 2022 - 11:21

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 423 inlägg
  • 0

Spelar PC porten av Sackboy a Big Adventure.

Fick aldrig chansen att spela det, när jag hade PS5:an.

 

Riktigt kul, och ännu en bra PC port från Sony.

Förutom lite stutter i introt, så flyter det på som smör.



#2043

Postad 29 oktober 2022 - 12:26

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Samma problem i förra spelet.

Blev så irriterad på min följeslagares korkade AI, som ibland gick rakt in i fienden flera ggr, trots att jag gjorde exakt det man skulle göra, att jag la ner spelet.

Det är det första spelet :D. Uppföljaren heter Requiem. Minns inte att AI:n kunde gå in i fienden iofs.

 

Men Lucas hatar jag också, förmodligen mer än BOY i God of War till och med. Smygmekaniken är inte så bra i uppföljaren heller, men man kan springa ganska lätt till dörrarna och klara segmentet ändå.

 

Vet inte om jag håller med om parry. Tycker jag tajmar det rätt men lik förbaskat missar jag. Så j*vla klen med så 2-3 träffar så är man död, och oftast flera fiender samtidigt så lite klurigt att testa sig fram.

 

Flera på ResetEra tyckte också parryn var svår. Men den är verkligen generös jämfört med t.ex. Dark Souls. Går att klara sig utan men den är bra att ha mot vissa fiender.

 

Man tål inte så mycket i början men eftersom man hela tiden kan hela sig kändes det rätt lugnt.



#2044

Postad 29 oktober 2022 - 12:38

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 423 inlägg
  • 0

Det är det första spelet :D. Uppföljaren heter Requiem. ark Souls.

Aha. Varför kan dom inte bara använda nummer i titlarna. Gäller även filmer :D



#2045

Postad 29 oktober 2022 - 12:42

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 1

Aha. Varför kan dom inte bara använda nummer i titlarna. Gäller även filmer :D

Ja, fråga mig inte vilka CoD som är vilka, det finns ju till och med flera med samma namn -_-

 

Men det blir problematiskt med siffror också. Söker man på Hitman 2 så kommer spelet från 2018 upp, men det riktiga Hitman 2 är ju Hitman 2: Silent Assassin.

 

Fast har man bara siffror som Final Fantasy så funkar det. Blir lite löjligt när de är uppe på FF50 kanske men logiskt iaf.



#2046

Postad 29 oktober 2022 - 16:12

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 1

Dölessnade på alla halvdana lir jag testar och boota upp need for speed hot pursuit remastern. Helt kungligt lir och ser på något vänster bättre ut än FH 5. 



#2047

Postad 29 oktober 2022 - 18:06

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
Octopath traveler på Xbox Game pass.
Har inte kommit särskilt långt i spelet, 5-6 timmar, men tycker det är ultramysigt.

Har egentligen haft en liten aversion mot sån pixlig grafik, men allt annat i spelet uppväger för det.

#2048

Postad 29 oktober 2022 - 20:19

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 423 inlägg
  • 0

Dölessnade på alla halvdana lir jag testar

Spelar bara spel som är renodlade spel nu förtiden.

Orkar inte med storybaserade cinematiskt trams längre. Ser hellre en bra film eller serie istället.

Är så otroligt trött på huvudkaraktärer som babblar nonstop, inkl nån AI karaktär, som oftast är störande, och man måste hjälpa att klättra osv...

Känner inte ens nån lust med att spela kommande God of War m.m., för det kommer bara att bli samma skit igen, fast snyggare grafik.

Saknar gamla God of War stuket.

 

Så, ja, det har blivit svårare att hitta spel jag verkligen gillar nuförtiden.

Oftast blir det just retro liknande spel, som jag fastnar för.

Kanske har med åldern att göra också, att jag helt enkelt inte har samma tålamod/ork längre, att dra igång nåt mastodont spel.

 

"Pick up and play" spel funkar bäst :D


Redigerat av Svante Skoog, 29 oktober 2022 - 20:20.


#2049

Postad 29 oktober 2022 - 20:23

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 423 inlägg
  • 0

boota upp need for speed hot pursuit remastern. Helt kungligt lir och ser på något vänster bättre ut än FH 5. 

Ska ta å testa det :)



#2050

Postad 30 oktober 2022 - 00:14

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 1

Spelar bara spel som är renodlade spel nu förtiden.
Orkar inte med storybaserade cinematiskt trams längre. Ser hellre en bra film eller serie istället.
Är så otroligt trött på huvudkaraktärer som babblar nonstop, inkl nån AI karaktär, som oftast är störande, och man måste hjälpa att klättra osv...
Känner inte ens nån lust med att spela kommande God of War m.m., för det kommer bara att bli samma skit igen, fast snyggare grafik.
Saknar gamla God of War stuket.

Så, ja, det har blivit svårare att hitta spel jag verkligen gillar nuförtiden.
Oftast blir det just retro liknande spel, som jag fastnar för.
Kanske har med åldern att göra också, att jag helt enkelt inte har samma tålamod/ork längre, att dra igång nåt mastodont spel.

"Pick up and play" spel funkar bäst :D


Ja det är lite fascinerande hur spelmakarna har lyckats glömma bort gameplay i jakten på större och smartare men glömmer bort grunderna.

Polisen är bäst knyter näven efter varje bust krascherna känns så sjukt bra.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.