Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Nokia E71 *

1214 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#101

Postad 04 juli 2008 - 11:35

Johan140
  • Johan140
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0

nope, fortfarande samma crap med MFE.....ingen stöd för andra folders än inbox


SATFLÄSK!

Nån som har tips på program som löser detta till E71?

#102

Postad 04 juli 2008 - 12:06

Gadget
  • Gadget
  • Wannabe

  • 27 inlägg
  • 0

Vet inte hur man lyckas med att krångla till det: för mig funkade Exchange etc rätt av, inga inställningar etc krånglade (har tele2 )


Du får gärna ange villka inställningar du har för kopplingpunkten är du bussig. Installerade du MfE 2.5.3?

#103

Postad 04 juli 2008 - 12:39

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0

Du får gärna ange villka inställningar du har för kopplingpunkten är du bussig. Installerade du MfE 2.5.3?


kopplingspunkt: internet.tele2.se
(använder tele2s mobila bredband, 99:-/mån inkl 1GB fritt), lite dyrt att ringa med, men ok
Använder Mfe 2,5,3

#104

Postad 04 juli 2008 - 13:08

gurra777
  • gurra777
  • Wannabe

  • 37 inlägg
  • 0

Gurra, viiken telefonmodell väljer du för att skicka sms konfiguration, E71 finns ju inte med?

Det irriterande flr mig är alltså att jag får systemfel när jag synkar mail, men att bara synka kontakter och kalender går bra. Via 3G eller GSM/GPRS verkar heller inte spela någon roll, samma fel.

Har installerat Mail for Exchange v. 2.5.3 som jag laddat ner på minneskort och sen kört/installerat i telefonen.
Väljer man E71 så heter MailForExchange(2.5.3)_S60_3_1_hs.SISX, men det finns även en annan ver 2.5.3 om man har annan Nokia, filen heter då MailForExchange(2.5.3)_S60_3_1.SISX. Har provat båda och får samma resultat....
Har läst att kopplingspunkten inte skall ha proxy definierat under avancerat, men det hjälper inte heller... Vilken kopplingspunkt har du för MfE och hur är den konfigurerad?

mvh


Jag tror jag valde E51 vad gäller inställningar från tele2. Har installerat filen MailForExchange(2.5.3)_S60_3_1_hs.sisx


Lider med er som håller på att röra runt bland inställningarna på telefonen. Rätt imponerande hur kasst UI och användarovänligt Nokia fortfarande känns med tanke på att dom har gjort smartphones så pass länge. Får hoppas att iPhone+Android och en FLOSS Symbian OS resulterar ett något mer humant gränssnitt! Men tills vidare är ett QWERTY-tangentbord är värt mycket lidande! :o

Förresten; är det någon som använder fodralet man fick med? Känns rejält, samtidigt lägger den på nästan dubbla tjockleken. :D


Jag är så van vid S60s UI och hur allt funkar så jag tycker det är lysande... Skadad kanske :)

Håller med om att fodralet är lite väl maffigt. Kanske tvingas använda det tills nytt displayskydd kommer iaf. Vill inte råka repa displayen.


SATFLÄSK!

Nån som har tips på program som löser detta till E71?

http://www.dataviz.c...es60/index.html

Har ej provat själv.

Du får gärna ange villka inställningar du har för kopplingpunkten är du bussig. Installerade du MfE 2.5.3?


Jag kör den Tele2 WAP som jag fick från tele2s automatiska inställningar via SMS.

#105

Postad 04 juli 2008 - 13:55

Gadget
  • Gadget
  • Wannabe

  • 27 inlägg
  • 0
Tack för svar. Jag får samma problem med WLAN så det måste vara MfE 2.5.3 på min enhet som stulat. Har provat och ominstallera hur många ggr som helst. Men så provade jag med en äldre version 2.3 som egentligen inte ska vara kompatibel med E71, och då fungerar det..!

Edit: Missade ovanstående inlägg, tack. Jag hade som tur var oxå 2.3 liggande

Redigerat av Gadget, 04 juli 2008 - 17:31.


#106

Postad 04 juli 2008 - 17:50

pedantic
  • pedantic
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0

Vet inte hur man lyckas med att krångla till det: för mig funkade Exchange etc rätt av, inga inställningar etc krånglade (har tele2 )

Tänkte inte enbart på MFE utan S60 öht, det är magiskt hur många olika logiska och ologiska sätt man kan göra saker. :o

Jag är så van vid S60s UI och hur allt funkar så jag tycker det är lysande... Skadad kanske :)

Är lite i samma läge. Däremot så är det ju så att bara för att man är van betyder inte det att är bra UI. Kommer t ex Openmoko eller Android till E71 så är jag verkligen inte främmande för att testa det. :D

Håller med om att fodralet är lite väl maffigt. Kanske tvingas använda det tills nytt displayskydd kommer iaf. Vill inte råka repa displayen.

Min tanke också, fick mitt paket från Singapore och ska sätta mig med det ikväll. Ska bli kul! :D

#107

Postad 04 juli 2008 - 20:42

pedantic
  • pedantic
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0

Någon som har något mer tips om hur man kan få sin mail pushad till sin E71? Nokias server verkar ju lite skakig tycker jag.

Är det ytterligare en Push mail applikation man behöver installera på E71an när man köra med Nokias Push Mail?

#108

Postad 05 juli 2008 - 19:08

Peter233
  • Peter233
  • Användare

  • 117 inlägg
  • 0
Någon som vet bra sidor för teman som funkar till E71:an?

#109

Postad 06 juli 2008 - 06:32

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0

Någon som vet bra sidor för teman som funkar till E71:an?


Googla, finns hur mycket som helst, tex N95ans teman funkar i E71

Update: hittade en genväg :)
Om man håller in * så kan man växla blåtand av och på. Väldigt smidigt ;)

Redigerat av NisseGurra, 07 juli 2008 - 09:41.


#110

Postad 07 juli 2008 - 15:12

pedantic
  • pedantic
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0

Update: hittade en genväg ;)
Om man håller in * så kan man växla blåtand av och på. Väldigt smidigt :)

Har kommer ett par andra som verkar funka, synd bara att Nokia själva inte har någon vettig lista på alla. :unsure:

I Stand By läget:

* Håll in "#" så växlar du mellan profilerna "tyst" och "normal".

* Håll in "0" (nollan) startar du Webläsaren

I textfält finns dom vanligaste kommandona för text redigering:

* Ctrl + a = Markera allt

* Crtl + z = Ångra

* Ctrl + x = Klipp ut

* Ctrl + c = Kopiera

* Ctrl + v = Klistra in

Någon som har tips på fler?

#111

Postad 08 juli 2008 - 12:01

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0
Coreplayer 1.25 spelar upp h264 etc helt utan ryck. Klarar även Flac, och har enkel koppling till Youtube.
Testa ;)

#112

Postad 08 juli 2008 - 12:56

gurra777
  • gurra777
  • Wannabe

  • 37 inlägg
  • 0
Nån som vet om det finns nån videospelare som klarar AC3-ljud och som funkar på E71an?

#113

Postad 08 juli 2008 - 16:27

baoel
  • baoel
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0
jag får inte mailen att fungera någon som vill förklara lite hur man gör? man lägger in sin mail och så ska man gå in via telefonen på sin mail men då blir de bara som när man loggar in som vanligt.. förstår verkligen inte alls hur man ska göra och skulle bli glad av hjälp!

sen har jag inga spel på den, inte för ja bryr mig men undrar om ngn annan har d?

sen sista saken, man har kartor från början i mobilen men när man ska navigera sig gåendes eller körandes så måste man ladda ner något? får de inte till att funka iaf.

tackar på förhand!

#114

Postad 08 juli 2008 - 16:47

gurra777
  • gurra777
  • Wannabe

  • 37 inlägg
  • 0

jag får inte mailen att fungera någon som vill förklara lite hur man gör? man lägger in sin mail och så ska man gå in via telefonen på sin mail men då blir de bara som när man loggar in som vanligt.. förstår verkligen inte alls hur man ska göra och skulle bli glad av hjälp!

sen har jag inga spel på den, inte för ja bryr mig men undrar om ngn annan har d?

sen sista saken, man har kartor från början i mobilen men när man ska navigera sig gåendes eller körandes så måste man ladda ner något? får de inte till att funka iaf.

tackar på förhand!


Ang. Mail: Vilken lösning som är bäst för dig beror på vilken mailleverantör du har (Hotmail/Gmail/exchange server/pop3 etc). Vad har du?

Ang. spel: Jag tror Global Racer och Solitaires låg med från början. Du kan alltid ladda ner de här om du inte hittar: http://www.nokia-asia.com/A41163468

#115

Postad 08 juli 2008 - 19:42

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0
Några skärmskydd som säljs i sverige än?

#116

Postad 09 juli 2008 - 04:07

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0
Nu version av Mail for excange ute
http://www.businesss...e_downloads.php

#117

Postad 09 juli 2008 - 07:22

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

  • 1 892 inlägg
  • 0
Är den här telefonen släppt? Varför står det "kommande" på Nokias hemsida ? :S

#118

Postad 09 juli 2008 - 08:23

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0

Är den här telefonen släppt? Varför står det "kommande" på Nokias hemsida ? :S

Finns att köpa sen mer än en vecka. Svenska sidan uppdateras dåligt.

#119

Postad 09 juli 2008 - 10:37

baoel
  • baoel
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0

Ang. Mail: Vilken lösning som är bäst för dig beror på vilken mailleverantör du har (Hotmail/Gmail/exchange server/pop3 etc). Vad har du?

Ang. spel: Jag tror Global Racer och Solitaires låg med från början. Du kan alltid ladda ner de här om du inte hittar: http://www.nokia-asia.com/A41163468


okej, jag har hotmail. hjälper detta dig hjälpa mig?

tackar på förhand

#120

Postad 09 juli 2008 - 11:15

gurra777
  • gurra777
  • Wannabe

  • 37 inlägg
  • 0

okej, jag har hotmail. hjälper detta dig hjälpa mig?

tackar på förhand

Då är det kanske enklast för dig att köra din hotmail via Windows Live för symbian: http://europe.nokia.com/A4491268

#121

Postad 09 juli 2008 - 13:21

baoel
  • baoel
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0

Då är det kanske enklast för dig att köra din hotmail via Windows Live för symbian: http://europe.nokia.com/A4491268


det är ju en arbetsmobil så man ska ju inte behöva använda något annat program. de ska ju synas på startskärmen om man fått nytt mail osv. förlåt om ja e dålig men är inte så bra på dessa saker!
hopaps ngn fattar vad jag menar!

#122

Postad 09 juli 2008 - 13:52

gurra777
  • gurra777
  • Wannabe

  • 37 inlägg
  • 0

det är ju en arbetsmobil så man ska ju inte behöva använda något annat program. de ska ju synas på startskärmen om man fått nytt mail osv. förlåt om ja e dålig men är inte så bra på dessa saker!
hopaps ngn fattar vad jag menar!

Hehe...

Det kan vara så att Windows Live är förinstallerat. Minns inte... Om det är det så är det bara att konfigurera upp ditt konto. Sen är det så att Live integrerar i S60 så att du kan få upp mail på startskärmen. Detta ställs under Lägen -> Startskärmsprogram -> Aktiverade programm. Om du kryssar i "Meddelande e-post" så kan du sen backa och välja vilket mailkonto som ska visas.

#123

Postad 09 juli 2008 - 18:53

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0
http://www.symbian-f...ort_is_back.htm

Nokia Updater stöder vista igen :)

Finns ett alternativ till Nokia suite:
http://www.symbian-g...-available.html
Testat och funkar bra. Kan bli riktigt trevligt när det byggs ut med tjänster. Och gratis :)

Redigerat av NisseGurra, 09 juli 2008 - 22:11.


#124

Postad 10 juli 2008 - 08:33

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

  • 1 892 inlägg
  • 0
Ni som äger den här.. använder ni telefonen främst till jobbet?
Jag såg på e66:an , verkar vara riktigt snygg.. sen gillar jag slide-telefoner.. väldigt praktiskt osv... sedan har den.. en metallic shine look också. Funktions mässigt kan man inte fråga mer.. och storleks mässigt tar den n95:an utan tvekan.

Till frågan.. är det lite osexig att ha den här telefonen för nöje? hehe.. det jag menar är.. typ för privat bruk, en grabb/student på 21.. går den hem i omgivningen? ;) Eller är det här en telefon för karriär människor över 27+ :blush:

Eller ska man hålla sig till dom vanliga telefonerna... som t.ex c902, har inte alls lika många funktioner osv...

En konstig fråga... I know :D

#125

Postad 10 juli 2008 - 09:04

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0

Ni som äger den här.. använder ni telefonen främst till jobbet?
Jag såg på e66:an , verkar vara riktigt snygg.. sen gillar jag slide-telefoner.. väldigt praktiskt osv... sedan har den.. en metallic shine look också. Funktions mässigt kan man inte fråga mer.. och storleks mässigt tar den n95:an utan tvekan.

Till frågan.. är det lite osexig att ha den här telefonen för nöje? hehe.. det jag menar är.. typ för privat bruk, en grabb/student på 21.. går den hem i omgivningen? :D Eller är det här en telefon för karriär människor över 27+ :(

Eller ska man hålla sig till dom vanliga telefonerna... som t.ex c902, har inte alls lika många funktioner osv...

En konstig fråga... I know :(


Funkar väldigt bra att stila med ;)
Alla som sett min E71 blir impade, till och med Iphoneägare :blush:
Lägger man in senaste coreplayer så funkar filmtittande bra med.

#126

Postad 10 juli 2008 - 11:05

Unregistered43b822d3
  • Unregistered43b822d3
  • Mästare

  • 3 782 inlägg
  • 0

Ni som äger den här.. använder ni telefonen främst till jobbet?
Jag såg på e66:an , verkar vara riktigt snygg.. sen gillar jag slide-telefoner.. väldigt praktiskt osv... sedan har den.. en metallic shine look också. Funktions mässigt kan man inte fråga mer.. och storleks mässigt tar den n95:an utan tvekan.

Till frågan.. är det lite osexig att ha den här telefonen för nöje? hehe.. det jag menar är.. typ för privat bruk, en grabb/student på 21.. går den hem i omgivningen? ;) Eller är det här en telefon för karriär människor över 27+ :blush:

Eller ska man hålla sig till dom vanliga telefonerna... som t.ex c902, har inte alls lika många funktioner osv...

En konstig fråga... I know :D


Jag rekommenderar den varmt, den är tvärtom överlägsen för privat bruk. Detta då operativsystemet i den gör modellen perfekt för nöjesbruk såsom spel och film. Nu går det även att köra N-Gage på den, läs mer på IPMart forum. Jag har precis installerat N-Gage på min E90 och det fungerar.

När det gäller film finns det bra mediaspelare såsom den inbyggda, CorePlayer och SmartMovie m.fl.

Du kan med fördel kolla My Symbian, All About Symbian, Symbian Freak och All About N-Gage för mer information om möjligheterna. Jag kan även rekommendera att du hackar luren då det öppna för trevliga modifieringar, såsom nämnda N-Gage (som enligt Nokia kräver en Nxx men inte nu längre).

#127

Postad 11 juli 2008 - 00:09

simcha
  • simcha
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
fan va jag har problem att hacka mobil ;)... är det bara för mig som inte c:\sys\bin kommer fram?
vad kan jag tänkas ha gjort för fel? har x-plore igång, startar hellocarbide och "yessar" allting, går tillbaka in i x-plore men ser inget c:\sys\bin...
är djupt tacksamma till all hjälp

#128

Postad 11 juli 2008 - 06:47

Peter233
  • Peter233
  • Användare

  • 117 inlägg
  • 0
Har du ställt in att visa dolda mappar etc i X-plore? Läser man instruktionerna noga så kan man inte göra fel.

#129

Postad 11 juli 2008 - 10:09

simcha
  • simcha
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0

Har du ställt in att visa dolda mappar etc i X-plore? Läser man instruktionerna noga så kan man inte göra fel.

jag bytte till y-browser istället och där funkade det direkt... mycket konstigt
hursomhelst riktigt tilltalande lur på alla sätt, har lite problem med menyerna då jag använt ericsson sen 2002

#130

Postad 11 juli 2008 - 10:40

zsh
  • zsh
  • Forumräv

  • 822 inlägg
  • 0

Nu version av Mail for excange ute
http://www.businesss...e_downloads.php


Enligt release notes

"Swedish language support: If you tried to run Mail for Exchange 2.5.0 or 2.5.3 on a phone using the Swedish language the application was crashing. This language error has been corrected in Mail for Exchange 2.5.5."


Hoppas felet är fixat, ska testa

#131

Postad 11 juli 2008 - 23:34

Gadget
  • Gadget
  • Wannabe

  • 27 inlägg
  • 0

Enligt release notes

"Swedish language support: If you tried to run Mail for Exchange 2.5.0 or 2.5.3 on a phone using the Swedish language the application was crashing. This language error has been corrected in Mail for Exchange 2.5.5."

Hoppas felet är fixat, ska testa


Blev igår uppringd av Nokia support både från en gång från Sverige samt en gång från Kanada (!) som uppgav samma sak. Nu löste det ju sig med 2.3 tillsvidare men tycker ändå supporten skött sig ganska bra.

#132

Postad 12 juli 2008 - 10:23

Unregistered2eb02f34
  • Unregistered2eb02f34
  • Rookie

  • 4 inlägg
  • 0
Jag har också lite problem med x-plore/hellocarbide/rompatcher ...

Körde hellocarbide, fick upp c:\sys\bin, kopierade dit installserver.exe och startade om telefonen.

Men nu kommer jag inte in i c:\sys\bin längre. Att köra rompatcher hjälper inte heller. Den hör typen av program vill man ju ska fungera klockrent annars vet man fan inte vad de trashat för något...

#133

Postad 14 juli 2008 - 04:49

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0

Blev igår uppringd av Nokia support både från en gång från Sverige samt en gång från Kanada (!) som uppgav samma sak. Nu löste det ju sig med 2.3 tillsvidare men tycker ändå supporten skött sig ganska bra.


Funkar bra for mig :)

#134

Postad 14 juli 2008 - 11:29

Unregistered43b822d3
  • Unregistered43b822d3
  • Mästare

  • 3 782 inlägg
  • 0
Man måste installera CapsON och CapsOFF för att enkelt kunna låsa upp systemmappen och låsa den igen efter hackandet. ROMPatcher är inte avsett att låsa upp mappen utan är till för att man ska kunna patcha systemet.

Installera således CapsON/OFF.

#135

Postad 14 juli 2008 - 11:45

Peter233
  • Peter233
  • Användare

  • 117 inlägg
  • 0
Är ju bara att välja "Disable caps" i Rompatcher? Behöver inte CapsON/OFF

#136

Postad 14 juli 2008 - 15:55

maccis
  • maccis
  • Wannabe

  • 49 inlägg
  • 0
Hur får man bort enhetslåset som har dykt upp på min E71 nu av nån anledning, väljer jag Ingen i inställningarna står det bara att det inte går att låsa upp telefonen just nu.
Jävligt irriterande faktiskt att få upp frågan om koden var 60e minut.

#137

Postad 14 juli 2008 - 16:03

maccis
  • maccis
  • Wannabe

  • 49 inlägg
  • 0

Hur får man bort enhetslåset som har dykt upp på min E71 nu av nån anledning, väljer jag Ingen i inställningarna står det bara att det inte går att låsa upp telefonen just nu.
Jävligt irriterande faktiskt att få upp frågan om koden var 60e minut.

Hmm man resetar telefonjäkeln med *#7370# och börjar om nu är det borta ialla fall, ska prova återställa min backup nu. Jag tror detta kom med MFE faktiskt, jag la in 2.55

#138

Postad 14 juli 2008 - 22:50

bobo_m
  • bobo_m
  • Wannabe

  • 39 inlägg
  • 0
Jag läste någonstans att man kunde ställa in telefonen i "privat" läge.. ungefär som att växla profiler??

Hur funkar det med mail då... kan jag lägga in två mailkonton? Ett privat och ett jobb så att den byter till den privata mailen när jag sätter telefonen på privatläget?

#139

Postad 15 juli 2008 - 09:02

maccis
  • maccis
  • Wannabe

  • 49 inlägg
  • 0

Jag läste någonstans att man kunde ställa in telefonen i "privat" läge.. ungefär som att växla profiler??

Hur funkar det med mail då... kan jag lägga in två mailkonton? Ett privat och ett jobb så att den byter till den privata mailen när jag sätter telefonen på privatläget?



Ja under Lägesinställningar kan du välja vilket konto på startskärmen som skall visas.

#140

Postad 15 juli 2008 - 09:37

goodyear77
  • goodyear77
  • Amatör

  • 57 inlägg
  • 0

Moddade N95ans headset: bytte kabel mot den som satt på E71ans lurar: 2,5mm anslutning till mobil och 3,5 mm uttag på fjärren :)
Alla knappar funkar, framåt, bakåt, play, pause, volym upp/ned, och svarsknapp :D


NisseGurra, skulle du kunna lägga in en beskrivning på hur du gjorde när du moddade N95ans headset? Har också ett headset till en n95:a som jag skulle vilja modifiera... B)

#141

Postad 16 juli 2008 - 13:37

Peter233
  • Peter233
  • Användare

  • 117 inlägg
  • 0
Någon som vet om det går att synca kalender, kontakter etc utan att installera Outlook?

#142

Postad 17 juli 2008 - 01:56

RooX
  • RooX
  • Wannabe

  • 12 inlägg
  • 0
Jag har ett litet problem med min E71. När jag sätter i mitt 8gb minneskort som jag har fyllt med musik så försvinner möjligheten att ändra ringsingnal, sms-signal och så vidare. Tar jag ur kortet så finns alla originalljud att välja på men när jag sätter i kortet så får jag bara alternativen "Ladda ned ljud" och "Av". Jag kan ta ur minneskortet och ställa in den signal jag vill ha och sedan sätta in kortet igen, men det känns lite drygt.

Är det någon fler som har detta problem?

#143

Postad 18 juli 2008 - 12:45

halvledaren
  • halvledaren
  • Lärjunge

  • 348 inlägg
  • 0
Så nu var den beställd i vit hoppas jag får den till den 1 aug

jag har haft alla comunicatorer från nokia utan den sista e 90 då den kom så sent att jag bytte till htc skönt at nokia är med på banan igen känns så iallafall !

ifåne får en macth iallafall sony e räknar jag inte ens in

Love qwerty yepp allt annat sucks till tal-tangentbord kommer på riktigt !

#144

Postad 18 juli 2008 - 12:57

halvledaren
  • halvledaren
  • Lärjunge

  • 348 inlägg
  • 0

Någon som vet om det går att synca kalender, kontakter etc utan att installera Outlook?


Nya pc suite 7 tar hela syncningen finns för mac nu med du svarar i telefonen på din dator eller svarar med sms grym detta är nokia the rulling master på men det är klart skall du ha avacerade funktioner så är det outlokk som gäller ! men jag har själv outlook men använder bara nokias egna sync nummera

den som funderar på en ifåne har nog missat denna delen som gör allt väldigt enkelt

men mitt råd är skaffa denna dongle 3 mb/s överföring och 150 meter hehe


https://www.prisjakt...kt.php?p=173106

#145

Postad 19 juli 2008 - 18:13

halvledaren
  • halvledaren
  • Lärjunge

  • 348 inlägg
  • 0
Jag var bara tvungen att lägga in denna video test på en vit jag beställde den och hoppas få den den1 e den skall vara bokad iallafall


http://www.youtube.c...feature=related

#146

Postad 19 juli 2008 - 23:37

Mrxx
  • Mrxx
  • Amatör

  • 70 inlägg
  • 0
Hej, nu har jag lyckats att göra så att inte Kartor fungerar i min e71:a, jag gjorde nån installation av nån sis-fil med kartor och efter det kan jag inte starta Kartor som syns när man går in i Meny - Gps (händer ingenting när man klickar på kartor-ikonen).

Jag har provat att följa dessa steg på Nokias hemsida angående att ladda in kartor: http://europe.nokia.com/A4984199 men efter steg 2 som verkar fungera, (det körs en installation på telefonen) så hittar jag inte var man ska köra igång Nokia maps på telefonen som det står i steg 3. Vad göra?

#147

Postad 20 juli 2008 - 09:28

Unregistered17cead84
  • Unregistered17cead84
  • Användare

  • 106 inlägg
  • 0
Någon som vet vars i stockholm man kan testa denna telefon? Vilka affärer har fått in den?

#148

Postad 20 juli 2008 - 11:16

halvledaren
  • halvledaren
  • Lärjunge

  • 348 inlägg
  • 0
http://www.mediamarkt.se/

Dom hade ett riktigt ex i Göteborg så troligen har stockholm det med jag lovar det är värt det den e så snabb grym o knapparna är lättare än man tror

ha det J

#149

Postad 20 juli 2008 - 11:24

halvledaren
  • halvledaren
  • Lärjunge

  • 348 inlägg
  • 0
Denna videon ger en rätt bra bild av telefonen nokia E71 på engelska iofs men en skön britt typ som går in på ett lagom djup i alla funktioner..

http://www.youtube.c...xH0DBbE-c8&NR=1

#150

Postad 20 juli 2008 - 12:02

Mrxx
  • Mrxx
  • Amatör

  • 70 inlägg
  • 0
Kan man återställa telefonen som den var när den var ny?



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.