Hoppa till innehÄll

Sökresultat Sökningen pÄgÄr Sökresultaten dyker upp hÀr efterhand. Du kan fortsÀtta skriva om du vill begrÀnsa sökningen.
Söker efter anvÀndare
Söker efter gallerier
Sök forumtrÄdar
StÀng

Mellandagsrea 2017

12 svar till detta Àmne
  • VĂ€nligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 24 december 2017 - 22:43

Lion_Paw
  • Lion_Paw
  • ForumrĂ€v

  • 860 inlĂ€gg
  • 0

God Jul!

 

Denna trÄd kan vi skriva tips pÄ allt frÄn mellandagsrean inom hemmabio

(teknik, film o.s.v.)



#2

Postad 26 december 2017 - 00:32

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlĂ€gg
  • 0

ser ingen mellandagsrea alls . samma "rea" pĂ„ allting precis som det var innan jul. det hĂ€r med rea har förstörts för lĂ€nge sedan dĂ„ varenda butik har förstĂ„tt att alla köper sĂ„ fort det Ă€r en röd prislapp, oavsett vad det stĂ„r för siffra pĂ„ den. DĂ€rför kör om sina reor Ă„ret om istĂ€llet. 

 

absolut gĂ„r det att hitta bra klipp hĂ€r och dĂ€r, men inte just under mellandagsrean eller black friday och liknande "reor" som det skyltas om extra mycket.  Du hittar exakt samma priser pĂ„ ALLA reor Ă„ret om.



#3

Postad 26 december 2017 - 00:37

mikkiz
  • mikkiz
  • Beroende

  • 1 185 inlĂ€gg
  • 0

ser ingen mellandagsrea alls . samma "rea" pĂ„ allting precis som det var innan jul. det hĂ€r med rea har förstörts för lĂ€nge sedan dĂ„ varenda butik har förstĂ„tt att alla köper sĂ„ fort det Ă€r en röd prislapp, oavsett vad det stĂ„r för siffra pĂ„ den. DĂ€rför kör om sina reor Ă„ret om istĂ€llet. 
 
absolut gĂ„r det att hitta bra klipp hĂ€r och dĂ€r, men inte just under mellandagsrean eller black friday och liknande "reor" som det skyltas om extra mycket.  Du hittar exakt samma priser pĂ„ ALLA reor Ă„ret om.


Du hittar exakt samma priser pÄ ALLA reor Äret om.

Detta stÀmmer ju givetvis inte

#4

Postad 26 december 2017 - 00:43

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlĂ€gg
  • 0

Du hittar exakt samma priser pÄ ALLA reor Äret om.

Detta stÀmmer ju givetvis inte

 

 

mer eller mindre i alla fall. sjĂ€lvklart förĂ€ndras priserna överlag. men det jag menar Ă€r att det inte Ă€r billigare pĂ„ just julrean Ă€n nĂ„gon annan rea. dom som tror att dom kan göra extra stora fynd pĂ„ just mellandagsrean tror fel helt enkelt. 

följer man priserna pĂ„ prisjakt sĂ„ ser man detta. 

 

men jag har sjÀlv vissa saker som jag Àr ute efter som jag hoppas reas ut nu i mellandagsrean. Inte för att jag tror att det Àr en extra billig rea just bara för att det Àr jul, utan för att det Àr den rean som ligger nÀrmast till hands :)

 

samma pris och samma vara kommer Àven pÄ vÄrrea, sommarrea och höstrea :)



#5

Postad 26 december 2017 - 00:47

Chamber
  • Chamber
  • ForumrĂ€v

  • 840 inlĂ€gg
  • 0
Denna rean var inte sÄ rolig, black friday tyckte jag hade mÄnga klipp och vÀldigt bra erbjudande pÄ TV-apparater. Köpte en LG SJ9 idag i butik nÀr det var samma erbjudande som black friday dock.

#6

Postad 26 december 2017 - 00:54

Pioneerman
  • Pioneerman
  • AnvĂ€ndare

  • 127 inlĂ€gg
  • 0

Denna rean var inte sÄ rolig, black friday tyckte jag hade mÄnga klipp och vÀldigt bra erbjudande pÄ TV-apparater. Köpte en LG SJ9 idag i butik nÀr det var samma erbjudande som black friday dock.

 

Köpte ocksÄ en SJ9 för Ä komplettera min 55B7a... Har en stereo stÄende vid TVn redan idag men det Àr ju rÀtt gött Ä kunna köra med en Ä samma fjÀrrkontroll samt fÄ lite surroundkÀnsla, Àven om de e i begrÀnsad form nÀr de e en limpa...

 

Basen kÀnns lite som ett skÀmt till den, en liten 6.5", inte riktigt jÀmförbart med 15"aren som jag har i biorummet, men annars tycker jag det lÄter bra!



#7

Postad 26 december 2017 - 00:54

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlĂ€gg
  • 0

Denna rean var inte sÄ rolig, black friday tyckte jag hade mÄnga klipp och vÀldigt bra erbjudande pÄ TV-apparater. Köpte en LG SJ9 idag i butik nÀr det var samma erbjudande som black friday dock.

 

 

japp sÄ Àr det. varenda stor elkedja (och mindre för den delen) har exakt samma priser pÄ sin "mellandagsrea" som dom dom hade pÄ allting innan jul.

 

tor man att man gör fynd just nu sĂ„ blir man lurad. 

 

sÀkert finns det random produkter som vissa butiker reor ut nu som dom inte hade med sÄ reorna innan jul men sÄ Àr det ju :)



#8

Postad 26 december 2017 - 01:16

Chamber
  • Chamber
  • ForumrĂ€v

  • 840 inlĂ€gg
  • 0

Köpte ocksÄ en SJ9 för Ä komplettera min 55B7a... Har en stereo stÄende vid TVn redan idag men det Àr ju rÀtt gött Ä kunna köra med en Ä samma fjÀrrkontroll samt fÄ lite surroundkÀnsla, Àven om de e i begrÀnsad form nÀr de e en limpa...
 
Basen kÀnns lite som ett skÀmt till den, en liten 6.5", inte riktigt jÀmförbart med 15"aren som jag har i biorummet, men annars tycker jag det lÄter bra!


Jag hÄller med de flesta recensionerna att det Àr bra ljud och bra bas men att surroundkÀnslan och Dolby Atmos-effekterna inte mÀrks av sÄ mycket. Detta Àr nÄgot HWK-950 och HT-ST5000 gör mycket bÀttre tydligen. TÀnkte först att köpa HWK-950 men det blev lite overkill i en lÀgenhet dÀr man mÄste spela ganska lÄgt efter 22.00 ÀndÄ och att jag sÀkert om nÄgon mÄnad lÀr Ängra att jag spenderade sÄ mycket pÄ en soundbar. SÄ LG SJ9 var lagom till mig och jag blev nöjd, musik lÄter bÀttre i den Àn mina gamla Logitech-högtalare sÄ blev en bra uppgradering dÀr ocksÄ. Kan ju helt klart rekommendera den om man inte Àr nÄgon entusiast men ÀndÄ vill ha en stor uppgradering över tv-ljudet.

#9

Postad 26 december 2017 - 01:29

mikkiz
  • mikkiz
  • Beroende

  • 1 185 inlĂ€gg
  • 0

Denna rean var inte sÄ rolig, black friday tyckte jag hade mÄnga klipp och vÀldigt bra erbjudande pÄ TV-apparater. Köpte en LG SJ9 idag i butik nÀr det var samma erbjudande som black friday dock.


Lg oled som mÄnga vill ha var vÀl tex 1000kr billigare nu Àn BF som ett exempel?

#10

Postad 26 december 2017 - 01:47

Chamber
  • Chamber
  • ForumrĂ€v

  • 840 inlĂ€gg
  • 1

Lg oled som mÄnga vill ha var vÀl tex 1000kr billigare nu Àn BF som ett exempel?


Trodde det var samma? Dessutom inget pÄ C7 denna gÄngen och inget pÄ 65A1. Har egentligen inget emot att det blir liknande reor, Àr ju bra om man missade det förra gÄngen eller inte kunde bestÀmma sig och de fÄr sÀkert bra bonus etc om de sÀljer dessa varorna dÀrav blir det ofta samma produkter igen som gÄr ner i pris. Ofta Àr det produkter jag gillar sÄ som sagt har jag inget emot det. Men gÀrna LG C7 eller E7 nÀsta gÄng istÀllet för B7 ;)

#11

Postad 29 december 2017 - 22:48

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

  • 1 928 inlĂ€gg
  • 1
Årets mellandagsrea Ă€r ett stort skĂ€mt.

//Lorryquai

#12

Postad 23 december 2018 - 09:06

kribban
  • kribban
  • MĂ€stare

  • 3 037 inlĂ€gg
  • 1
Dags för en ny trÄd eller ska vi köra vidare pÄ denna?

#13

Postad 23 december 2018 - 09:29

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlĂ€gg
  • 0

Dags för en ny trÄd eller ska vi köra vidare pÄ denna?

 

 

kör en ny trÄd i offtopic kanske. kÀnns som det Àr dÀr alla hÀnger bara :)





0 anvÀndare lÀser detta Àmne

0 medlemmar, 0 gÀster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas hĂ€r?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   VĂ„ra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-instĂ€llningar.