Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vad spelar du just nu?

2346 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#2201

Postad 06 juni 2023 - 20:11

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0

Uppe på flight deck nu men nu börjar det bli absolut löjligt. 15 fiender runt varje hörn. Noll ammo. Massa krediter men det går ju inte köpa ammo. tre skott från en fiende och man är död så konstant noll hälsa. Det går inte köpa hälsa. Blir att leta cheat codes så man kan göra framsteg i någorlunda rimlig takt istället för att konstant måsta backtracka och dö på vägen.

 



#2202

Postad 08 juni 2023 - 18:25

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0

Efter lite backtracking är man tillbaks på banan. Lubbade ned till storage hittade en magnum rent av som man redan hordat en massa ammo för! Även någon mag gun även om den är lite fjösig! hittade till slut sista säkerhetskamerorna på storage sedan kom man åt armory på flight deck så nu börjar självförtroendet återvända lol



#2203

Postad 11 juni 2023 - 19:22

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0

Undrar hur folk fixade detta innan internet lol. Försöker låsa upp executive level förstår nu varför veteranerna gav en tips om att skriva upp nummer. 



#2204

Postad 14 juni 2023 - 21:24

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0
Man var på god väg lösa gåtan men nu behöver man ett huvud man har slängt någonstans gud vet var...

Sjukt frustrerande lir. Har gett upp tre gånger men studsat tillbaks.

#2205

Postad 17 juni 2023 - 17:02

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0
No man sky. I te lätt komma in i efter 18 månader. Försöker lista ut hur man craftar igen lol

#2206

Postad 20 juni 2023 - 11:52

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0
Känner mig redan klar. Har iof 697 ljusår till galaxens mitt men det får va.

#2207

Postad 20 juni 2023 - 13:09

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 448 inlägg
  • 0

Har precis börjat spela Steel Racer, ett mysigt retroracingspel som släpptes idag på Steam och itch.io. För en femtiolapp får man en väldigt nostalgisk 80-talig pixelgrafikupplevelse komplett med tidsenlig chiptunemusik. Definitivt värt att köpa.

 

Steel Racer är förövrigt likt retroracingkungarna Horizon Chase och Slipstream brasilianskt, så det känns verkligen som att Brasilien nu är cementerat som hemland för genren.

 

Steam: https://store.steamp...80/Steel_Racer/

itch.io: https://julianoferre....io/steel-racer


Redigerat av Zacabeb, 20 juni 2023 - 13:10.


#2208

Postad 24 juni 2023 - 08:23

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0

Testar Remnant: From Ashes. Verkar intressant får väl se om det kan fostra en till att gilla dark souls.

Första bossen var inte kul...

I coop gick det klart smidigare men krävdes en del försök även där. Skönt flyt i coop. Verkade hamna bland några veteraner som kunde varje krök så de var bara flyta med i strömmen. Har inte stamina så man hänger med annars ändå :)


Redigerat av oqvist, 24 juni 2023 - 20:49.


#2209

Postad 25 juni 2023 - 18:50

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0

Remnant fungerar bara fint. Otroligt hur sömlöst coop fungerar.  Jag är sen i gamet så jag får en väldans massa hjälp av erfarna cooplirare men man drar ändå sitt strå till stacken om än bara dra aggro. Svårt hänga med när man inte levlat upp stamina men de plockar ju upp allt så hänger man med bra i flytet. Tempot går upp bra mycket mer mot när man försöker soloa dungeons då kan det bli lite smådrygt med vågorna som kommer.

Sen är det lite klurigt att ju mer du uppgraderar desto svårare blir banorna så jag upplever sällan att vapnen blir kraftfullare. Jag utvecklar inte traits så mycket då jag fokuserar på old knowledge så jag kan levla snabbare men man får ju fler och fler iaf



#2210

Postad 26 juni 2023 - 07:41

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 673 inlägg
  • 0
Gt7 ser fram emot aston Martin valkyrie som släpps på torsdag

#2211

Postad 30 juni 2023 - 21:08

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0

Dave the diver. Eller snart laddas hem. Rejält hypad



#2212

Postad 07 juli 2023 - 14:04

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0
Börjat motvilligt med SnowRunner igen. Släppts många masochistkartor sedan jag var in sist.

#2213

Postad 08 juli 2023 - 11:52

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 761 inlägg
  • 0
Diablo 4, kan inte påstå jag tycker det är speciellt roligt. Har gjort alldeles för mycket sidequests så man hinner tröttna rätt snabbt när man sätter sig. Har dessutom extremt svårt att se mig sitta och nöta endgame. Grinda för att få bättre gear för att kunna möta svårare fiender för att få bättre gear för att möta svårare fiender…
Hade ändå roligt med 3:an och jag spelade upp varenda klass till maxlvl där men det måste gått extremt mycket snabbare än vad det gör i 4:an.

#2214

Postad 08 juli 2023 - 17:00

anders_avantasia
  • anders_avantasia
  • Lärjunge

  • 371 inlägg
  • 0

Diablo 4, kan inte påstå jag tycker det är speciellt roligt. Har gjort alldeles för mycket sidequests så man hinner tröttna rätt snabbt när man sätter sig. Har dessutom extremt svårt att se mig sitta och nöta endgame. Grinda för att få bättre gear för att kunna möta svårare fiender för att få bättre gear för att möta svårare fiender…
Hade ändå roligt med 3:an och jag spelade upp varenda klass till maxlvl där men det måste gått extremt mycket snabbare än vad det gör i 4:an.


Håller med i stora delar. De har behållt klassiska mekanikerna för att vara Diablo troget samtidigt som det kanske har inneburit att det inte riktigt hängt med i tiden.

De borde slänga in ett Diablo 1 i spelet där man ska ta sig nedåt x antal våningar med häftiga bossar på varje plan.

#2215

Postad 08 juli 2023 - 20:57

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Håller med i stora delar. De har behållt klassiska mekanikerna för att vara Diablo troget samtidigt som det kanske har inneburit att det inte riktigt hängt med i tiden.

 

Känns mer tvärtom, som att det inte är klassiskt Diablo för att utvecklarna har hängt med i tiden, eller de tror det i alla fall.

 

Levelscaling i sånt här funkar inte. Men det är bara ett av många problem som gör att det känns som att utvecklarna är tondöva till vad som gjorde Diablo bra.



#2216

Postad 08 juli 2023 - 21:45

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0
Urska river är snö****t på jorden. Internet verkar hålla med

#2217

Postad 08 juli 2023 - 22:22

Ibymafayhas
  • Ibymafayhas
  • Användare

  • 141 inlägg
  • 0

Känns mer tvärtom, som att det inte är klassiskt Diablo för att utvecklarna har hängt med i tiden, eller de tror det i alla fall.

 

Levelscaling i sånt här funkar inte. Men det är bara ett av många problem som gör att det känns som att utvecklarna är tondöva till vad som gjorde Diablo bra.

 

Inte spelat D4 men de ändrade i WoW så mobsen skalade med gear så "daily grinds" inte skulle gå fortare för att man fick bättre gear för många år sedan.

Ger mer spelade timmar (=engagement som investerare bryr sig om) men över tid tycker jag det dödar allt intresse för företaget.

 

Kör själv Two Point Campus. Helt OK men kändes som TPH var roligare då det hela är för enkelt och begränsat för att fungera på konsol.



#2218

Postad 11 juli 2023 - 08:34

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
F.I.S.T. på Game pass.
Mycket trevligt side scrollande. Roliga uppgraderingar och bra gameplay.

#2219

Postad 11 juli 2023 - 16:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

F.I.S.T. på Game pass.
Mycket trevligt side scrollande. Roliga uppgraderingar och bra gameplay.

Klarade det för nån månad sedan, tyckte också det var bra.



#2220

Postad 13 juli 2023 - 17:49

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0

Laddar ner atomic heart på gamepass. Jag är vanedjur så jag kör inga spel på gamepass jag betalar bara månadsavgiften och köper alla lir men försöker bättra mig. 

 



#2221

Postad 16 juli 2023 - 14:29

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0
Atomic heart är tyvärr brutalt bra höll jag på säga. Risk för årets trippelA spel. Svårt hitta något att klaga på förutom brist på fysikmotor och huvudkaraktär som svär lite för mycket.

#2222

Postad 16 juli 2023 - 14:57

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 238 inlägg
  • 0

Atomic heart är tyvärr brutalt bra höll jag på säga. Risk för årets trippelA spel. Svårt hitta något att klaga på förutom brist på fysikmotor och huvudkaraktär som svär lite för mycket.

 

Ja det är väldigt underskattat förtjänar mycket högre betyg men det är ryskproducerat och har barnslig huvudkaraktär/dialog enligt andra vilket sänkte betyget samt open world-delen kunde varit bättre. Men längtar tills nästa DLC :D

 

Spelar God of War 2. Några riktigt svåra bossfighter så det är kul (den feta medusan tog mig på sängen med sina 5 olika faser herregud). Tror det kan vara bättre än ettan trots att knappt något har ändrats.



#2223

Postad 18 juli 2023 - 13:16

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0

Ja det är väldigt underskattat förtjänar mycket högre betyg men det är ryskproducerat och har barnslig huvudkaraktär/dialog enligt andra vilket sänkte betyget samt open world-delen kunde varit bättre. Men längtar tills nästa DLC :D

Spelar God of War 2. Några riktigt svåra bossfighter så det är kul (den feta medusan tog mig på sängen med sina 5 olika faser herregud). Tror det kan vara bättre än ettan trots att knappt något har ändrats.


Det är nog mest ryskvinklingen som kom sjukt dåligt i tid. Jag vet inte det känns som de gjort huvudpersonen till en amerikansk turist med tourettes.

Har inga problem problem sålla dock så det är inga större problem även om jag föredragit Artoum.

#2224

Postad 19 juli 2023 - 20:13

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0
Håller fortsatt. Fascinerande med ett lir utan fast travel. Nu är ju open world världen kondenserad så har inga problem med det. Kartan hade man kunnat få sätta waypoints på iaf och kunna zooma ut så man ser hela hade inte skadat.

Sen är man fortsatt konfunderad över varför de slänger kartonger och crates överallt som inte går interagera med. Undrar om de från början hade planer inkludera en fysikmotor.

#2225

Postad 19 juli 2023 - 22:53

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 238 inlägg
  • 0

Håller fortsatt. Fascinerande med ett lir utan fast travel. Nu är ju open world världen kondenserad så har inga problem med det. Kartan hade man kunnat få sätta waypoints på iaf och kunna zooma ut så man ser hela hade inte skadat.

Sen är man fortsatt konfunderad över varför de slänger kartonger och crates överallt som inte går interagera med. Undrar om de från början hade planer inkludera en fysikmotor.

Ja kan vara så. Lite trist med kartongerna. Försök inte att hoppa på dem bara som jag gjorde, fastnar bara och softlockar spelet :D Men bra fysik på fienderna iaf.



#2226

Postad 20 juli 2023 - 01:37

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

biomutant.

ganska meh.



#2227

Postad 25 juli 2023 - 15:15

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0
Total war rea på Steam. Fyllde på backloggen med attilla och troy.

#2228

Postad 29 juli 2023 - 17:02

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
Figment 2 på Gamepass.
Fantastiskt spel. Påminner om Death's door, vilket är ett av mina favoritspel ever.

#2229

Postad 29 juli 2023 - 17:34

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 423 inlägg
  • 0

Spelar Double Dragon Gaiden.

Riktigt kul att låsa upp nya karaktärer, då det är stor variation på alla moves dom gör.

 

Vet att inte alla gillar artstylen, men ge det en chans, det är riktigt j*vla kul :)



#2230

Postad 29 juli 2023 - 18:12

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 238 inlägg
  • 0

Figment 2 på Gamepass.
Fantastiskt spel. Påminner om Death's door, vilket är ett av mina favoritspel ever.

Då får jag prova detta :D Gillar ju kråkorna.



#2231

Postad 29 juli 2023 - 21:55

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 0
631....631....krokosar

#2232

Postad 30 juli 2023 - 22:49

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0
Total war: attila.

Hade problem med stutter men lite fixar i konfigurationsfiler så jag kan nyttja alla cpukärnor verkar peppar peppar fungera. Sjukt ringrostig alla bataljer blir en soppa och det är bra många system ta hänsyn till.

#2233

Postad 31 juli 2023 - 21:07

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0
Skiftar fokus till total war warhammer och total war troy. Prologen i attila blev för dryg. Måste va spelhistoriens svåraste tutorial.

Några år till av spelutveckling märks av. Troys grekiska övärld är förtrollande känns som assassins creed odyssey total war.

#2234

Postad 02 augusti 2023 - 06:30

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
Maquette på Game pass.
Trevligt pusselspel med lite unik uppbyggnad.

#2235

Postad 02 augusti 2023 - 08:29

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

hellblade.

 

känns inte riktigt som ett spel för mig, men ska försöka traggla mig igenom det.



#2236

Postad 02 augusti 2023 - 16:05

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 448 inlägg
  • 0

Har sent omsider börjat spela Untitled Goose Game. Väldigt underhållande. :lol:



#2237

Postad 03 augusti 2023 - 12:56

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0

hellblade.

känns inte riktigt som ett spel för mig, men ska försöka traggla mig igenom det.


Ett av mina favoritspel!
Se till att använda hörlurar när du spelar det.

#2238

Postad 03 augusti 2023 - 15:14

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0
Troy på easy är en självförtroende post jämfört med Attila. Finner det smått fascinerande att total war är helt ensam i sin genre? Eller har någon hittat något liknande? Age of empires är väl det man tänker på men det har ju mer gemensamt med rts en annan nära utdöd genre.

#2239

Postad 04 augusti 2023 - 17:13

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

la ner hellblade. på tok för segt och tråkigt. orkar inte med sånt.

 

provar breathedge istället.



#2240

Postad 05 augusti 2023 - 18:33

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
Påbörjade Middle Earth: shadow of war. Men nej. Det blev för stökigt.
Körde igång Fortnite istället. No build såklart eftersom det hanterar jag inte.
Bästa Battle Royalet för tillfället.

#2241

Postad 07 augusti 2023 - 02:15

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0

Världen rasade samman när man trodde man var på topp. Märkte tidigt att jag aldrig hade diplomati eller resurser nog att lyckas förhandla fram allianser och helt plötsligt så vände sig exakt alla emot en. Kändes som att det var helt fel försöka scouta kartan med en prästinna där alla fjärran nationer som är programmerade sen födseln att hata dig eller så blir de bara upprörda att jag besöker dem? De hittar vart jag befinner mig när jag tar kontakt med dem och direkt startar krig? Eller så är det bara programmerat att efter turn 50 så ska alla gå emot dig :)

 

Agamemnon försvarade sig heroiskt men var i stort sett ensam kvar när jag beslöt ge upp. Från att till synes va mäktigast på kartan till att till slut förlora tre settlements per turn blev för mycket.



#2242

Postad 08 augusti 2023 - 11:30

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0
Försöker med rome II....

#2243

Postad 09 augusti 2023 - 00:29

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0

Det sket sig. Senaten högg en i ryggen den här gången efter att min ledare dött. Helt sjukt vad de har dragit upp svårighetsgraden från och med rome II.  

 

Tycktes se bra ut jag höll mig väl med alla jag kunde hålla mig väl med och valde bara de som redan ville gå i krig med en. Ingen ville handla med mig vilket var oroväckande men när det väl lossnade så trodde man att man överlevt yngelstadiet och skulle kunna börja förhandla fram allianser. Men som sagt sen blev det lite bökigt med några faktioner som absolut skulle ha mina sen när senatorerna gjorde uppror så blev man sakteliga strypt på resurser. Hjälpte inte att ain hade super ai på alla agenter som lyckades med allt medan mina kostade multtum guld och misslyckades med sina aktioner 2 av 3 gånger. Hade tydligen misslyckats med min civila ekonomiska uppbyggnad trots man satsade nästan allt på tillväxt. Taktiska delen återigen det man hade minst problem med.

 

Total war: Warhammer sista chansen...



#2244

Postad 18 augusti 2023 - 17:34

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
Remnant 2. Snyggt och tungt. Tyvärr åkte jag på en relativt välkänd bugg initialt men har kommit förbi den.
Svårt som attans också. Massor av härliga fiender.
Spelade ettan men kom typ 60% in i det spelet. Kanske får spela om när 2:an är klar.

#2245

Postad 18 augusti 2023 - 18:54

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0

Remnant 2. Snyggt och tungt. Tyvärr åkte jag på en relativt välkänd bugg initialt men har kommit förbi den.
Svårt som attans också. Massor av härliga fiender.
Spelade ettan men kom typ 60% in i det spelet. Kanske får spela om när 2:an är klar.


Liren är så random så du blir ju aldrig klar :)

#2246

Postad 18 augusti 2023 - 20:38

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0

Liren är så random så du blir ju aldrig klar :)

Det är till stor del mycket sant!
Har dock klarat av 3 större spel i år. Rdr2 (till slut..), Hogwarts Legends och Zelda. Sen ett gäng indiespel.
Har dock en tendens att tröttna på spel eller fastna i nåt nytt och glömma bort vad jag gjorde tidigare.

Edit: kan ju tillägga att spelet för tillfället varvas med modern warfare, fortnite, GTA V online och en portion av Elden Ring...

Redigerat av karlnr9, 18 augusti 2023 - 20:40.


#2247

Postad 20 augusti 2023 - 01:35

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0
Total war: warhammer. 199 turns Äntligen lyckats få en intressant kampanj där jag får kämpa för varje meter. Äntligen lyckats scouta och hitta en provins i norr så jag slipper så oländig logistik med att gräva tunnlar från söder till norr. Efter några timmars back and forth är den förhoppningsvis säkrad men misstänker nästa invasionscykel blir värre.

#2248

Postad 21 augusti 2023 - 01:33

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0

Total war: Warhammer 2. Dark elfs kampanj väldigt handhållen då den är tänkt för att introducera spelaren men jag misslyckades då jag inte ledde den följda stigen strikt nog misstänker jag. Fanns några provinser till öster som såg lovande och lediga ut. Men ain hade samma tanke så den snodde en mitt framför näsan på mig. Då blev det krig. Tänkte att jag klarar av att va i krig med en faktion speciellt då den fick offra en hel del resurser på att ta provinsen och jag således fick den billigt. 

 

Några turer senare så börjar alla i öster förklara krig mot mig då och då blev det tufft då man samtidigt gick för provinsen liret ville att man skulle gå för direkt västerut Speciellt en faktion var dryg där jag redan från turn 1 försökte få dem att trada med hjälp av influenser och pengar men trots att de var positivt inställda så vägrade de. De verkade va programmerade för att de ska gå i krig mot spelaren medan de i väster krigade om att skapa en militär allians.

 

Men själva kartorna och striderna känns mycket bättre än i ettan. Saknar inte mina dvärgar. Kampanjkartan känns iof rätt så klaustrofobisk men den kanske sväller ut vad vet jag :) 



#2249

Postad 23 augusti 2023 - 01:29

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlägg
  • 0
Startade om och det gick bättre nu. Naggarond svalde dock tidigt halva kartan verkar som han får 52 städer till skänks tidigt så vet inte om de går att stoppa. Har smygit in bakvägen och sackar deras provinser nu är man jagad av malekith själv men hoppas jag kan lyckas skada hans ekonomi tillräckligt. Har släppt fram lizardmen som tar
de besättningar jag
Sackar vilket ju hjälper.

Har förvisso en doom stack som belägrar ett viktigt shrine så man kanske skulle siktat på försvara men går all in på sabba hans ekonomi istället innan han hinner kraftsamla.

#2250

Postad 14 september 2023 - 06:23

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
Remnant 2. Nästan helt klar. Är vid slutbossen... hoppas jag iallafall, för han är grymt svår!
Kan vara ett av dom roligaste spelen på mycket länge.
Körde ettan men kom aldrig igenom det fullt.
2:an känns med genomarbetad.
Coola vapen, fiender och bossar.
Bra vapenfysik. Tungt som attans!
Spelet är svårt med inte omöjligt.
Tar olidligt lång tid på sig att ladda om vapnet eller att heala under strid vilket gör det ännu svårare.
All in all en grym spelupplevelse med härliga miljöer.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.