Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield 3 [PS3]

4523 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Battlefield 3 (PS3) (PlayStation 3-spel) 5 7,63 (26) 29:-
Battlefield 3 - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 3 7,77 (12) 29:-
Battlefield 3 - Premium Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 9 (0) Inga priser
1 relaterade trådar

#3851

Postad 13 april 2012 - 23:01

shade73a
  • shade73a
  • Amatör

  • 59 inlägg
  • 1
Allt utom trasmattan förstår jag ;)

#3852

Postad 14 april 2012 - 00:26

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

  • 1 766 inlägg
  • 1

Jag köpte ett onlinepass idag för 90(!) spänn. Nu ligger jag och nästan mår illa över allt roligt jag hade kunnat köpt för dessa slantar...

Det bevisar bara att du är fattig och/eller jävligt snål. :P

Grymma matcher under kvällen boys/girls! Vi blev ju ett ganska stort MHB-gäng tillslut. :)

Postad bild

#3853

Postad 14 april 2012 - 00:28

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 2 850 inlägg
  • 1

Jag köpte ett onlinepass idag för 90(!) spänn. Nu ligger jag och nästan mår illa över allt roligt jag hade kunnat köpt för dessa slantar...

:D Fast lammfilé går bra att lägga pengar på? :D

#3854

Postad 14 april 2012 - 01:40

Marcuzzi
  • Marcuzzi
  • Wannabe

  • 30 inlägg
  • 1

That was an awesome evening all!! Thanks for that!!! Had a blast!


:D



#3855

Postad 14 april 2012 - 11:24

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

  • 729 inlägg
  • 1
jäklar vad kul det var igår och hade ganska många "WTF moments" :D

enda som var trist var att vi hade fyllt ena "sidan" med MHB.are och sedan var det EN stackare som fick köra i andra laget )):

försökte träna upp mina tank/heli/jet skills och råkade väl döda alla i mitt lag minst en gång (panikbacka över en kant och ner i vattnet tex) flåt för de ;D

en sak jag funderade på dock, står som info att servern violation bla bla bla och kommer snart stängas ner, är det så eller är det eget skrivet? (:

#3856

Postad 14 april 2012 - 11:38

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

  • 1 076 inlägg
  • 1

jäklar vad kul det var igår och hade ganska många "WTF moments" :D

enda som var trist var att vi hade fyllt ena "sidan" med MHB.are och sedan var det EN stackare som fick köra i andra laget )):

försökte träna upp mina tank/heli/jet skills och råkade väl döda alla i mitt lag minst en gång (panikbacka över en kant och ner i vattnet tex) flåt för de ;D

en sak jag funderade på dock, står som info att servern violation bla bla bla och kommer snart stängas ner, är det så eller är det eget skrivet? (:


Haha ja det blev en hel det WTF moments. Men det var jävligt kul igår! Inte sett sådär många MHB:are på en server sen BFBC2. Tack för igår alla!

Marcuzzi är den person att fråga gällande server description. Han hänger här, men skriv på engelska :)

#3857

Postad 14 april 2012 - 11:46

muppsson
  • muppsson
  • Lärjunge

  • 333 inlägg
  • 2
Jag hade ca 15 WTF moments igår. Tappade uppkopplingen ca 15 ggr. Varje litet avbrott varade i några sekunder, tillräckligt för att jag skulle åka ut från servern...

Är iofs inte förvånad då det var fredagen den 13:e igår...

#3858

Postad 14 april 2012 - 12:25

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

  • 1 766 inlägg
  • 1
Förresten, var det ingen som körde med headset igår? Jag brukar ha mitt igång, men bara om några andra använder sitt. Blir ju lite lättare att hålla koll på fienden och sina lagkamrater då när man kan uppdatera varandra. :)
Personligen föredrar jag dock skype än att prata direkt i spelet (om någon vill lägga till mig där heter jag Jimah_Cloud).

försökte träna upp mina tank/heli/jet skills och råkade väl döda alla i mitt lag minst en gång (panikbacka över en kant och ner i vattnet tex) flåt för de ;D

Haha, skrattade så jag fick ont i magen när du panikbackade en tank som blev jagad av ett gäng fiender med C4 och RPG rakt ner i sjön, varav en fiende följer med rakt ner i vattnet. Han simmar upp bredvid oss, ser allmänt dum ut och du drar bara snällt fram kniven och placerar den i magen på han (jag visste inte att man kunde göra det i vattnet, och antagligen inte han heller).
Det såg förbannat roligt ut. :D

#3859

Postad 14 april 2012 - 12:38

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

  • 729 inlägg
  • 1

Förresten, var det ingen som körde med headset igår? Jag brukar ha mitt igång, men bara om några andra använder sitt. Blir ju lite lättare att hålla koll på fienden och sina lagkamrater då när man kan uppdatera varandra. :)
Personligen föredrar jag dock skype än att prata direkt i spelet (om någon vill lägga till mig där heter jag Jimah_Cloud).


Haha, skrattade så jag fick ont i magen när du panikbackade en tank som blev jagad av ett gäng fiender med C4 och RPG rakt ner i sjön, varav en fiende följer med rakt ner i vattnet. Han simmar upp bredvid oss, ser allmänt dum ut och du drar bara snällt fram kniven och placerar den i magen på han (jag visste inte att man kunde göra det i vattnet, och antagligen inte han heller).
Det såg förbannat roligt ut. :D


jag brukar som dig köra med headset om andra gör det, blir så pinsamt annars ;D

haha jag skrek i panik samtidigt så tjejen sprang in i rummet och undrade vad som hände, trodde kanten skulle ta i så jag kunde byta riktning och köra över dem men tji fick jag(vi).
att han hoppade med oss märkte jag inte fören jag såg han framför mig och tröck på alla knappar som finns på kontrollen, ett tecken på att jag är för inne i spelet när man börjar skrika i panik? (:

var en rolig kväll igår, tänkte köra lite ikväll på samma server ifall folk är sugna och btw hur i h-vete är folk så duktiga med heli/flygplanen?

hatten av till hoegberg1(eller hur han nu stavas), aldrig varit med om någon med så hög acc. gällande 1shots .. :D

#3860

Postad 14 april 2012 - 14:45

Marcuzzi
  • Marcuzzi
  • Wannabe

  • 30 inlägg
  • 2
we were on skype, cloudrabbit! adding you now! Do you have skype Felicia?

btw, I have no clue how that article 15 violation message came there, might have something to do with the insult I made of the US Army and DICE, hmmm..
JUST KIDDING.. We made that description up ourselves :P Waiting to see how many replies we get to that, lol, had about ten so far, lolol.

Hogberg is banned from the server now by the way, he was being an asshole by jumping into a chopper, I jumped in as gunner, he took off and tilted, crashed into the water. That might be his skill level, but I found it irritating.
1 second later he switches team and flies his jet into my chopper... BAN!

He sends me a message: Reason?
I replied: For being an asshole
He replied: you sound like a drunk german
I did not reply to that, below my level.

#3861

Postad 14 april 2012 - 15:20

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 2 850 inlägg
  • 0

Do you have skype Felicia?

MHB har en brud i laget?? (MHB got a girl in the team?)

#3862

Postad 14 april 2012 - 17:12

muppsson
  • muppsson
  • Lärjunge

  • 333 inlägg
  • 0

MHB har en brud i laget?? (MHB got a girl in the team?)


Japp / yes indeed! =)

#3863

Postad 14 april 2012 - 17:22

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

MHB har en brud i laget?? (MHB got a girl in the team?)

Nu lugnar vi ner oss, tänk på att du är mod nu ;) / Settle down dawg, you're a mod now, feel me? B)

#3864

Postad 14 april 2012 - 17:26

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

  • 729 inlägg
  • 1

we were on skype, cloudrabbit! adding you now! Do you have skype Felicia?


yeah i have skype, i think my username is "tonkans" (:

MHB har en brud i laget?? (MHB got a girl in the team?)


mitt nick var upptaget då jag skapade psn kontot så fick bli tjejens, hon spelar men dock ej bf3 (:
my nick was already taken when i created my psn account so i took my girls nickname, she plays games but doesnt play bf3 tho


Japp / yes indeed! =)


hehe nej / hehe no

d;

#3865

Postad 14 april 2012 - 18:12

Qonny
  • Qonny
  • Amatör

  • 61 inlägg
  • 1

Det bevisar bara att du är fattig och/eller jävligt snål. :P

Grymma matcher under kvällen boys/girls! Vi blev ju ett ganska stort MHB-gäng tillslut. :)

Postad bild


Madde förklara? :P

Synd att man missa igår... men får väl hoppas på att det dyker upp fler tillfällen!

#3866

Postad 14 april 2012 - 18:46

Marcuzzi
  • Marcuzzi
  • Wannabe

  • 30 inlägg
  • 0

yeah i have skype, i think my username is "tonkans" (:
my nick was already taken when i created my psn account so i took my girls nickname, she plays games but doesnt play bf3 tho



Oooooh, FRAUD!!! lolol!

Added you on skype! If that was not the right name, add me: Marcuzzzzzi (yes 5 times Z)

Thanks for the english, appreciate it!

#3867

Postad 14 april 2012 - 20:27

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

  • 1 766 inlägg
  • 0

Madde förklara? :P

Jag kan ju försvara han lite och säga att han kom in bara någon minut innan matchen slutade... typ.

Spoiler


#3868

Postad 14 april 2012 - 20:32

Unregistered0e5c46c2
  • Unregistered0e5c46c2
  • Forumräv

  • 575 inlägg
  • 0
Damn såg att det kom in lite folk precis och hann köra ett halv game med felica? och dragonpuffer. har dock e n 2v dotter som behövde mer uppmärksamhet =)

#3869

Postad 14 april 2012 - 20:40

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

  • 1 076 inlägg
  • 0
7st inne nu :) Snart 8

#3870

Postad 14 april 2012 - 20:41

Marcuzzi
  • Marcuzzi
  • Wannabe

  • 30 inlägg
  • 0

Damn såg att det kom in lite folk precis och hann köra ett halv game med felica? och dragonpuffer. har dock e n 2v dotter som behövde mer uppmärksamhet =)


UNLUCKY!

#3871

Postad 14 april 2012 - 21:38

Qonny
  • Qonny
  • Amatör

  • 61 inlägg
  • 0

Jag kan ju försvara han lite och säga att han kom in bara någon minut innan matchen slutade... typ.

Spoiler


oförsvarligt men kul ändå! Han får lägga av med det där campandet... ;)

#3872

Postad 14 april 2012 - 21:42

Qonny
  • Qonny
  • Amatör

  • 61 inlägg
  • 0

Damn såg att det kom in lite folk precis och hann köra ett halv game med felica? och dragonpuffer. har dock e n 2v dotter som behövde mer uppmärksamhet =)


Har en på 3 månader.... gjorde det klart för mamman tidigt var det var som gällde... :P Fast ibland sitter hon o kollar i sin babysitter när man lirar ibland kul... o ibland mindre kul! :D

#3873

Postad 14 april 2012 - 21:59

muppsson
  • muppsson
  • Lärjunge

  • 333 inlägg
  • 0
Har en son på två år. Det är spel kvällar och nätter som gäller för min del. Är lagom poppis hos den bättre hälften när jag lirar tidiga kvällar... :rolleyes:

#3874

Postad 14 april 2012 - 22:08

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

  • 1 076 inlägg
  • 2
Jag har två ps3:or. En på 6 mån och en på 4 år. Den äldre bilr alltid gnällig när jag spelar på den andra. drygt som fan :( (Mina Barn)

Redigerat av DragonPuffer, 14 april 2012 - 22:08.


#3875

Postad 14 april 2012 - 22:16

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Jag har två ps3:or. En på 6 mån och en på 4 år. Den äldre bilr alltid gnällig när jag spelar på den andra. drygt som fan :( (Mina Barn)

Sorry men enda sättet jag kan tolka det du skrivit är att du har två barn. Ett yngre och slimmat och ett äldre men lite tjockare?

;)

Redigerat av masse70, 14 april 2012 - 22:17.


#3876

Postad 14 april 2012 - 22:38

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

  • 1 076 inlägg
  • 0

Sorry men enda sättet jag kan tolka det du skrivit är att du har två barn. Ett yngre och slimmat och ett äldre men lite tjockare?

;)


Hahaha du får tolka hur du vill :)

#3877

Postad 14 april 2012 - 22:51

vvv
  • vvv
  • Forumräv

  • 859 inlägg
  • 0

Jag kan ju försvara han lite och säga att han kom in bara någon minut innan matchen slutade... typ.

Spoiler

Ja jag baserapade inte någon i alla fall :D

#3878

Postad 14 april 2012 - 22:54

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 2 850 inlägg
  • 0

Fast ibland sitter hon o kollar i sin babysitter när man lirar ibland kul... o ibland mindre kul!

haha, det där känner jag igen. Har också en dotter, hon är 4 månader, som sitter i sin babysitter och kollar BF3. Ibland undrar jag om det är dåligt för henne. Men hon ser så glad ut och så fort en runda slutar och man får upp sin score, så börjar hon vissa missnöje direkt (läs: bebis skrika), så fort man kommer in i en ny runda igen så lugnar hon sig. :D (sorry för OT)

edit: Det kanske beror mer på den stora bilden än vad som faktiskt visas, tänk stackarn sitter där nere på golvet och där uppe hänger en 90" stor duk med konstiga grejer på. Nu fick jag dåligt samvete, får vända babysittern. :blush:

Redigerat av Falcy, 14 april 2012 - 22:58.


#3879

Postad 15 april 2012 - 06:09

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

  • 703 inlägg
  • 0
Hahaha känner igen de där med sittande barn framför BF. Sambon uppskattar det verkligen hahaha.

Nää var bättre förut när ungen bara ville ligga o sova på pappas björnfäll...
Nu får man vänta tills han gått o lagt sej för en middagslur eller somnar vid 6 på kvällen =).

Nej ussch ikväll blire bflir innan sambon skall se på tv. Gäller väl o ställa upp för henne nu när man varit på kryssning i helgen haha...

#3880

Postad 15 april 2012 - 06:33

nedman
  • nedman
  • Forumräv

  • 774 inlägg
  • 0

Har en son på två år. Det är spel kvällar och nätter som gäller för min del. Är lagom poppis hos den bättre hälften när jag lirar tidiga kvällar... :rolleyes:

Känns igen....

#3881

Postad 15 april 2012 - 09:01

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

  • 729 inlägg
  • 0

Oooooh, FRAUD!!! lolol!

Added you on skype! If that was not the right name, add me: Marcuzzzzzi (yes 5 times Z)

Thanks for the english, appreciate it!


got a message and added so next time ill be on skype too (yay!)


kul med ganska mkt folk igår också, måste få bättre kommunikation med dragonpuffer tror jag för han förstår inte mig när vi kör (;
Båda satt i helikoptern med mig som förare, han hoppar upp två steg i "åklistan" och jag tänker att han då är redo att hoppa i förarsätet så jag byter plats och precis då hoppar han ut och jag hinner inte byta tillbaka sätet så måste också överge helikoptern som går i tusen bitar ):

#3882

Postad 15 april 2012 - 09:38

fredrik11
  • fredrik11
  • Forumräv

  • 546 inlägg
  • 1

got a message and added so next time ill be on skype too (yay!)


kul med ganska mkt folk igår också, måste få bättre kommunikation med dragonpuffer tror jag för han förstår inte mig när vi kör (;
Båda satt i helikoptern med mig som förare, han hoppar upp två steg i "åklistan" och jag tänker att han då är redo att hoppa i förarsätet så jag byter plats och precis då hoppar han ut och jag hinner inte byta tillbaka sätet så måste också överge helikoptern som går i tusen bitar ):


Han förstår inte mig heller!!!
Jag skrek allt va jag orka när han kniva mig men inte fan lyssna han på det..... han gjorde om det :wacko:

#3883

Postad 15 april 2012 - 09:44

fredrik11
  • fredrik11
  • Forumräv

  • 546 inlägg
  • 0
Ibland när jag lirar med headset å har micen avslagen så hörs ett ******** kackel.
Jag trycker på select-knappen för att se vem som härjar å då ser jag att min mic symbol lyser..... Alltså kommer det från mig?! Någon som fattar vad detta är?

#3884

Postad 15 april 2012 - 10:02

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

  • 729 inlägg
  • 0

Ibland när jag lirar med headset å har micen avslagen så hörs ett ******** kackel.
Jag trycker på select-knappen för att se vem som härjar å då ser jag att min mic symbol lyser..... Alltså kommer det från mig?! Någon som fattar vad detta är?


fast den lyser väl alltid för att visa att man har headset tillgängligt?
skulle kolla igår vem som pratade (var marcuzzi) men såg ingen micsymbol på han ändå så kanske är buggat? (:

#3885

Postad 15 april 2012 - 10:03

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

  • 703 inlägg
  • 0
Det kan inte vara frugan om du har någon sån då??? Min brukar ja få lite ljudstörningar ifrån iaf...

Finns även dilemmat att du har en granne med bluetooth walkie talkie som har den inkopplad via ditt nätvärk som då sänder ut fel signaler till ps3an. Dessa spel som de mest gäller är Bf3 , och Uncharted 3 som har ett extra djup i spelet...

Annars har ja tyvärr ingen aning

Redigerat av Unregisteredca15b0a9, 15 april 2012 - 10:04.


#3886

Postad 15 april 2012 - 10:14

fredrik11
  • fredrik11
  • Forumräv

  • 546 inlägg
  • 0

fast den lyser väl alltid för att visa att man har headset tillgängligt?
skulle kolla igår vem som pratade (var marcuzzi) men såg ingen micsymbol på han ändå så kanske är buggat? (:


Jo den lyser alltid men när man pratar så blinkar det streck på sidan om den.
Hahahahaha nej sambon håller sig lugn när jag spelar hahahahaha

#3887

Postad 15 april 2012 - 11:07

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

  • 1 076 inlägg
  • 0

got a message and added so next time ill be on skype too (yay!)


kul med ganska mkt folk igår också, måste få bättre kommunikation med dragonpuffer tror jag för han förstår inte mig när vi kör (;
Båda satt i helikoptern med mig som förare, han hoppar upp två steg i "åklistan" och jag tänker att han då är redo att hoppa i förarsätet så jag byter plats och precis då hoppar han ut och jag hinner inte byta tillbaka sätet så måste också överge helikoptern som går i tusen bitar ):


Haha. Jag förstod faktiskt precis vad du gjorde. Men synkningen blev fel kombinerat med att man trycker för snabbt och för många gånger på "byta plats knappen"


Han förstår inte mig heller!!!
Jag skrek allt va jag orka när han kniva mig men inte fan lyssna han på det..... han gjorde om det :wacko:


Tyckte jag hörde massa dödsvrål ^_^

Redigerat av DragonPuffer, 15 april 2012 - 11:37.


#3888

Postad 15 april 2012 - 12:46

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

  • 729 inlägg
  • 0
btw finns det någon som har länk till alla upplåsningar(tex tanks/jet osv) ? funderar på hur långt kvar jag har på tanken tills jag kan spotta d:

#3889

Postad 15 april 2012 - 14:00

shade73a
  • shade73a
  • Amatör

  • 59 inlägg
  • 1
Fun to hear there are more with children. My three year old daughter does not care at all of BF, but my five year girl been around since BF2 and she takes great intresst of my playing and can't wait until she gets old enough to play herself.
She's always shouting at me to get out of vehicles or helicopters before i blow up. And as always im trying to get the last shot with the cannon and then I
always hears, "I toold you soooo!!!", when i blow up, then she wants me to go swim instead of battling :lol:
We should make a top ten list of how to get a better WAF for playing during the better evening hours :D
Btw, the name of the game is not Battlefield, it's called Pangpappa (Bangdaddy).

#3890

Postad 15 april 2012 - 14:02

muppsson
  • muppsson
  • Lärjunge

  • 333 inlägg
  • 0

btw finns det någon som har länk till alla upplåsningar(tex tanks/jet osv) ? funderar på hur långt kvar jag har på tanken tills jag kan spotta d:


http://battlelog.battlefield.com ?

#3891

Postad 15 april 2012 - 14:02

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

  • 1 076 inlägg
  • 0

btw finns det någon som har länk till alla upplåsningar(tex tanks/jet osv) ? funderar på hur långt kvar jag har på tanken tills jag kan spotta d:


Battlelog :)

Äh muppen hann före!

Redigerat av DragonPuffer, 15 april 2012 - 14:02.


#3892

Postad 15 april 2012 - 15:08

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

  • 729 inlägg
  • 0
oj tydligen hade jag redan låst upp det jag sökte.. bra jobbat där? :D

#3893

Postad 15 april 2012 - 15:36

Marcuzzi
  • Marcuzzi
  • Wannabe

  • 30 inlägg
  • 0

Fun to hear there are more with children. My three year old daughter does not care at all of BF, but my five year girl been around since BF2 and she takes great intresst of my playing and can't wait until she gets old enough to play herself.
She's always shouting at me to get out of vehicles or helicopters before i blow up. And as always im trying to get the last shot with the cannon and then I
always hears, "I toold you soooo!!!", when i blow up, then she wants me to go swim instead of battling :lol:
We should make a top ten list of how to get a better WAF for playing during the better evening hours :D
Btw, the name of the game is not Battlefield, it's called Pangpappa (Bangdaddy).


Yess, many ppl have kids in MHB, I noticed!

Hahahah, sweet! My 2.5 year old son just calls it "schieten" (shooting) And all he does in the game is shoot a lightmachinegun in the air and holds the controller to his head while it is vibrating, lol!
I gotta show him how to swim, he'll love that, heheh!

I usually go online right after my son is sleeping, around 8.

Good games all!

PS:

What do you mean with WAF?

#3894

Postad 15 april 2012 - 16:17

shade73a
  • shade73a
  • Amatör

  • 59 inlägg
  • 1

What do you mean with WAF?

Wife Approval Factor :D

#3895

Postad 15 april 2012 - 16:20

Christian_Andersson
  • Christian_Andersson
  • Användare

  • 115 inlägg
  • 0
Såg en spelare i colonel 100 för första gången idag.
Inte så vanligt ännu.

#3896

Postad 15 april 2012 - 16:51

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

  • 974 inlägg
  • 0

Såg en spelare i colonel 100 för första gången idag.
Inte så vanligt ännu.


Jag tycker jag ser dom överallt, har 8-9st på vänlistan.

#3897

Postad 15 april 2012 - 17:22

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

  • 729 inlägg
  • 0

Jag tycker jag ser dom överallt, har 8-9st på vänlistan.


inte sett en enda, dock har jag inte spelat så mkt på sistone (:

MEN jag måste säga att gänget här har gett mig en nytändning så det är roligt igen o spela (:

#3898

Postad 15 april 2012 - 19:16

Marcuzzi
  • Marcuzzi
  • Wannabe

  • 30 inlägg
  • 0

Wife Approval Factor :D


HAHAHA!!!

#3899

Postad 15 april 2012 - 19:34

jespur
  • jespur
  • Lärjunge

  • 391 inlägg
  • 0
Faktiskt kul att spela på MHB server, även om jag är på andra sidan och tar kål på er =) Roligt i fredags, hade dock jekla strul med uppkopplingen =/

/Nosvatten

#3900

Postad 15 april 2012 - 19:59

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

  • 729 inlägg
  • 0

Faktiskt kul att spela på MHB server, även om jag är på andra sidan och tar kål på er =) Roligt i fredags, hade dock jekla strul med uppkopplingen =/

/Nosvatten


hade med något konstigt strul, blev utkastad till höger och vänster men senare(sent) så funkade allt som det skulle (:



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.