Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield 3 [PS3]

4523 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Battlefield 3 (PS3) (PlayStation 3-spel) 5 7,63 (26) 29:-
Battlefield 3 - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 3 7,77 (12) 29:-
Battlefield 3 - Premium Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 9 (0) Inga priser
1 relaterade trådar

#3901

Postad 15 april 2012 - 21:44

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

  • 1 766 inlägg
  • 0

Faktiskt kul att spela på MHB server, även om jag är på andra sidan och tar kål på er =)

Dig har jag en del otalt med! Nästa gång du ser att jag är inne, akta ryggen... :ph34r:

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 15 april 2012 - 21:44.


#3902

Postad 15 april 2012 - 22:35

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

  • 1 117 inlägg
  • 0
that's it! senaste 7 ggr jag spelat Gulf Of Oman har den fryst sig. kommer inte spel denna map mer. laggar skit, sliter på hårdvaran.

ENUFF...

#3903

Postad 15 april 2012 - 23:48

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

  • 1 141 inlägg
  • 0

that's it! senaste 7 ggr jag spelat Gulf Of Oman har den fryst sig. kommer inte spel denna map mer. laggar skit, sliter på hårdvaran.

ENUFF...


Funkar bra på PC.

Enbart riktat mot dig. :wub:

#3904

Postad 16 april 2012 - 05:53

novaland
  • novaland
  • Veteran

  • 2 004 inlägg
  • 0

that's it! senaste 7 ggr jag spelat Gulf Of Oman har den fryst sig. kommer inte spel denna map mer. laggar skit, sliter på hårdvaran.

ENUFF...


*spekulation* kanske fel på dina filer på disken? Det är ju trots allt ett DLC.. Prova att rensa all BF3-data på disken och tanka ner patchar/dlc igen..?

#3905

Postad 16 april 2012 - 07:29

nedman
  • nedman
  • Forumräv

  • 774 inlägg
  • 0

Faktiskt kul att spela på MHB server, även om jag är på andra sidan och tar kål på er =) Roligt i fredags, hade dock jekla strul med uppkopplingen =/

/Nosvatten

Fredags var trevligt lirade, man föll offer för dini PKP lite för ofta bara...

Kvällens underhållning stod dock Celtanic för. Vi var ett gäng som snackade vi Skype och märkte först inte att Cel lämnade spelet. Men medans vi väntade på att nästa runda skulle börja så hör man Cel skrika "varför dör inte den dj.vlen" etc. Tog ett tag för oss att förstå att han lirade en helt annan match :D

#3906

Postad 16 april 2012 - 10:25

jespur
  • jespur
  • Lärjunge

  • 391 inlägg
  • 0

Dig har jag en del otalt med! Nästa gång du ser att jag är inne, akta ryggen... :ph34r:


Haha, vad i hela har jag gjort för att uppröra!?

#3907

Postad 16 april 2012 - 12:13

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

  • 1 117 inlägg
  • 0

*spekulation* kanske fel på dina filer på disken? Det är ju trots allt ett DLC.. Prova att rensa all BF3-data på disken och tanka ner patchar/dlc igen..?

har redan laddat ner B2K 3 ggr. min disk har inte precis mått bättre ut av alla konsolfrysningar precis....

Fredags var trevligt lirade, man föll offer för dini PKP lite för ofta bara...

Kvällens underhållning stod dock Celtanic för. Vi var ett gäng som snackade vi Skype och märkte först inte att Cel lämnade spelet. Men medans vi väntade på att nästa runda skulle börja så hör man Cel skrika "varför dör inte den dj.vlen" etc. Tog ett tag för oss att förstå att han lirade en helt annan match :D

AFAN!? hahaha ja men den jävlen dog inte ju, mate hela jävla magasin! :)

#3908

Postad 16 april 2012 - 12:34

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

  • 1 076 inlägg
  • 0
För alla som har iPhone. Battlelog appen är släppt !

#3909

Postad 16 april 2012 - 14:10

moeboid
  • moeboid
  • Amatör

  • 73 inlägg
  • 0

För alla som har iPhone. Battlelog appen är släppt !

snabb länk: http://itunes.apple....?l=en&mt=8&ls=1

#3910

Postad 16 april 2012 - 18:41

Unregistered41753
  • Unregistered41753
  • Forumräv

  • 578 inlägg
  • 0
Jag har lagt ett 50-tal timmar nu, i princip enbart conquest då jag tycker det är roligast. Hur gör jag för att sluta upp med er andra MHB vid spel? Jag möter gärna lite folk man kan vädra med dagen efter...
Jag är inte väldigt bra, men jag spelar helst i grupp och jobbar som grupp (inget lone wolf här inte =)), med perks som kompletterar varandra.
Vad gäller fordon så kör jag enbart bil. Säkrast (nåja) så.

Som sagt, hur gör jag för att spela tillsammans med er andra? Jag har inget headset (ännu) och jag spelar endast kvällar när barnen är lagda. Försöker köra 2-3 timmar några ggr i veckan. Vi ses?!

#3911

Postad 16 april 2012 - 19:06

Qonny
  • Qonny
  • Amatör

  • 61 inlägg
  • 0

Jag har lagt ett 50-tal timmar nu, i princip enbart conquest då jag tycker det är roligast. Hur gör jag för att sluta upp med er andra MHB vid spel? Jag möter gärna lite folk man kan vädra med dagen efter...
Jag är inte väldigt bra, men jag spelar helst i grupp och jobbar som grupp (inget lone wolf här inte =)), med perks som kompletterar varandra.
Vad gäller fordon så kör jag enbart bil. Säkrast (nåja) så.

Som sagt, hur gör jag för att spela tillsammans med er andra? Jag har inget headset (ännu) och jag spelar endast kvällar när barnen är lagda. Försöker köra 2-3 timmar några ggr i veckan. Vi ses?!


enklast är väl om du kollar i battleloggen på minhembio.com platoon där lär du ju hitta en o annan som hänger här, lägger till dom i psn... vissa är väl mer aktiva än andra. Vet inte om det finns en nicklista som gäller enbart bf3 men det kanske någon annan vänlig själ svara på?

o tänk för fasiken att det inte är kvantitet utan kvaliten som är viktigast när man spelar så :P

Redigerat av Qonny, 16 april 2012 - 19:09.


#3912

Postad 16 april 2012 - 19:07

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

  • 729 inlägg
  • 0

Jag har lagt ett 50-tal timmar nu, i princip enbart conquest då jag tycker det är roligast. Hur gör jag för att sluta upp med er andra MHB vid spel? Jag möter gärna lite folk man kan vädra med dagen efter...
Jag är inte väldigt bra, men jag spelar helst i grupp och jobbar som grupp (inget lone wolf här inte =)), med perks som kompletterar varandra.
Vad gäller fordon så kör jag enbart bil. Säkrast (nåja) så.

Som sagt, hur gör jag för att spela tillsammans med er andra? Jag har inget headset (ännu) och jag spelar endast kvällar när barnen är lagda. Försöker köra 2-3 timmar några ggr i veckan. Vi ses?!


bara in på mhb servern så hittar man alltid någon (:
jag är likadan, har oftast helt groteskt dåliga stats 14-42 eller liknande men vad gör man inte för laget? :rolleyes:

#3913

Postad 17 april 2012 - 03:07

Numero2
  • Numero2
  • Lärjunge

  • 257 inlägg
  • 0

Hogberg is banned from the server now by the way, he was being an asshole by jumping into a chopper, I jumped in as gunner, he took off and tilted, crashed into the water. That might be his skill level, but I found it irritating.
1 second later he switches team and flies his jet into my chopper... BAN!

He sends me a message: Reason?
I replied: For being an asshole
He replied: you sound like a drunk german
I did not reply to that, below my level.


First of I'm not going to argue with you. It's your server and you do what ever you want. It actually gave us a good laugh for a few houers cause of this ban. But I do want to explain a lill bit..

1, I did crash the chopper and it was completely my fault. Some one called me on Skype (I blame f0rsb3rg1 for this crule & childish behavour. Calling when we are flying. SHAME ON YOU F-berg!) and I had to bring him in the group conversation we all had and for that reason I accidentally crashed us in to the water. Maybe I should let my friends wait untill I'm finished playing or next time I borrow an extra thumb that you clearly have up your *** to multitask.

2, When I saw my team members on the other side I switched team. After all, I do not want to lose the round...
And as allways I got my jet and drove away. I saw a chopper and tried to shoot it down. I use beltspeed and I got vehicle disable on you and in the last second I failed to pull up and crashed in to you. Well oh my, that must be the first that ever happend to anyone. Gosh!

So there you have it. That gave me a ban. I was a little bit glad I hatten and didn't bring my A game.

It's under your level to respond on a funny comment (that's what we thought when I read it up loudly) as "drunk German" but it IS on your level to call people an asshole, two times. And you ARE under my level.. I'm at fucking lvl 79 biiiatch. *snaping my fingers three times like a sassy N-word lady*

Cheers to that old champ! And may the MHB BR force be with you!

Alex, happy reading at work your old fart!

Ps. I actually think you use this examples so you bann me to prevent me owning y'all more in the future.Ds ;-D

Trollollo loll lo

#3914

Postad 17 april 2012 - 05:49

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

  • 1 076 inlägg
  • 1

First of I'm not going to argue with you. It's your server and you do what ever you want. It actually gave us a good laugh for a few houers cause of this ban. But I do want to explain a lill bit..

1, I did crash the chopper and it was completely my fault. Some one called me on Skype (I blame f0rsb3rg1 for this crule & childish behavour. Calling when we are flying. SHAME ON YOU F-berg!) and I had to bring him in the group conversation we all had and for that reason I accidentally crashed us in to the water. Maybe I should let my friends wait untill I'm finished playing or next time I borrow an extra thumb that you clearly have up your *** to multitask.

2, When I saw my team members on the other side I switched team. After all, I do not want to lose the round...
And as allways I got my jet and drove away. I saw a chopper and tried to shoot it down. I use beltspeed and I got vehicle disable on you and in the last second I failed to pull up and crashed in to you. Well oh my, that must be the first that ever happend to anyone. Gosh!

So there you have it. That gave me a ban. I was a little bit glad I hatten and didn't bring my A game.

It's under your level to respond on a funny comment (that's what we thought when I read it up loudly) as "drunk German" but it IS on your level to call people an asshole, two times. And you ARE under my level.. I'm at fucking lvl 79 biiiatch. *snaping my fingers three times like a sassy N-word lady*

Cheers to that old champ! And may the MHB BR force be with you!

Alex, happy reading at work your old fart!

Ps. I actually think you use this examples so you bann me to prevent me owning y'all more in the future.Ds ;-D

Trollollo loll lo


I find it funny that you seem to think that only thoose two things got you banned and not the fact that you go on forums and brag, call people retards and so on. Do you seriously believe that we banned you for that reason?

One word is the reason, attitude.

Redigerat av DragonPuffer, 17 april 2012 - 05:50.


#3915

Postad 17 april 2012 - 06:20

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

  • 729 inlägg
  • 2
i dont know why everyone is so grumpy but i always have a blast playing with MHB, same thing with numero2 both playing bf3 and talking on skype.

so why cant we all just get along and have fun together playing bf3 and talking on skype? its just a game so why is everyone getting off on each other?

gonna play some tonight and i hope as many as possible will join (:

#3916

Postad 17 april 2012 - 07:33

vvv
  • vvv
  • Forumräv

  • 859 inlägg
  • 3

i dont know why everyone is so grumpy but i always have a blast playing with MHB, same thing with numero2 both playing bf3 and talking on skype.

so why cant we all just get along and have fun together playing bf3 and talking on skype? its just a game so why is everyone getting off on each other?

gonna play some tonight and i hope as many as possible will join (:

Ja om du läser forumet så är det så tycker jag det framgår ganska tydligt att det är en särskild person vars enda intresse här verkar vara att skapa osämja. Men i övrigt så tycker jag all verkar komma överens.

#3917

Postad 17 april 2012 - 07:44

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 2 850 inlägg
  • 1
Kom igen nu då. BrittBastard har redan varit inne här och sagt åt er att ta upp hink med spade och stiga ur sandlådan.
Move on! Det finns andra servrar om man blivit bannad på en, så gå vidare.

Ontopic: Är inputlaget borta? Har inte lirat BF3 på PS3 på flera veckor utan bara kört på datorn.

#3918

Postad 17 april 2012 - 07:54

vvv
  • vvv
  • Forumräv

  • 859 inlägg
  • 0

Ontopic: Är inputlaget borta? Har inte lirat BF3 på PS3 på flera veckor utan bara kört på datorn.

Det råder delade meningar om input lagget, tycker själv att det blev mycket bättre när man slog av AA.

Jag har lagt ett 50-tal timmar nu, i princip enbart conquest då jag tycker det är roligast. Hur gör jag för att sluta upp med er andra MHB vid spel? Jag möter gärna lite folk man kan vädra med dagen efter...
Jag är inte väldigt bra, men jag spelar helst i grupp och jobbar som grupp (inget lone wolf här inte =)), med perks som kompletterar varandra.
Vad gäller fordon så kör jag enbart bil. Säkrast (nåja) så.

Som sagt, hur gör jag för att spela tillsammans med er andra? Jag har inget headset (ännu) och jag spelar endast kvällar när barnen är lagda. Försöker köra 2-3 timmar några ggr i veckan. Vi ses?!

Tyckte jag kände igen nicket. Ta och släng på en MHB tag så folk vet vem du är när du försöker squada upp. Sen som någon sa är det nog numer enklast att hoppa in på någon av MHB servrarna för att hitta folk att spela med.

#3919

Postad 17 april 2012 - 07:56

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

  • 974 inlägg
  • 0

Det råder delade meningar om input lagget, tycker själv att det blev mycket bättre när man slog av AA.


Ontopic: Är inputlaget borta? Har inte lirat BF3 på PS3 på flera veckor utan bara kört på datorn.


Ja det har blivit bättre, men det finns utrymme för mer förbättringar.

#3920

Postad 17 april 2012 - 07:59

Unregistered0e5c46c2
  • Unregistered0e5c46c2
  • Forumräv

  • 575 inlägg
  • 0

Det råder delade meningar om input lagget, tycker själv att det blev mycket bättre när man slog av AA.


Har inte upplevt att jag hade problem med lagget INNAN patchen, när den kom så tyckte jag att det gick ruskigt dåligt. Stängde av AA, så var jag på banan igen. Psykiskt? Kanske.

Redigerat av Unregistered0e5c46c2, 17 april 2012 - 08:00.


#3921

Postad 17 april 2012 - 08:03

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

  • 974 inlägg
  • 1

It's under your level to respond on a funny comment (that's what we thought when I read it up loudly) as "drunk German" but it IS on your level to call people an asshole, two times. And you ARE under my level.. I'm at fucking lvl 79 biiiatch. *snaping my fingers three times like a sassy N-word lady*


Du har ju ändå lagt ned ~567 timmar i spelet.. . . .. .



#3922

Postad 17 april 2012 - 08:09

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 3
Har aldrig fattat hur en del resonerar ang det där med "jag är minsann högre rank än dig n00b!" som i att man då minsann vet bättre och har nån form av överläge.

Rank eller lvl säger ju inte ett skit om hur bra man är i något spel, handlar enbart om hur mycket tid man lagt ner på att spela det.

#3923

Postad 17 april 2012 - 08:22

Knackamackadam
  • Knackamackadam
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0
[quote/]

It's under your level to respond on a funny comment (that's what we thought when I read it up loudly) as "drunk German" but it IS on your level to call people an asshole, two times. And you ARE under my level.. I'm at fucking lvl 79 biiiatch. *snaping my fingers three times like a sassy N-word lady*

Alex, happy reading at work your old fart!

[/quote]

Här var det livat här var det glatt här var det blommor i morsans hatt! Googletranslate that Marcuzzi ! =)

I feel a bit guilty about the phrase "sound like a drunk german", as I told Hogberg on skype about my friend using it in AMS as a joke...
He never got banned from work couse of that phrase so i know thats not the reason of banning the Hogberg..

One love!

#3924

Postad 17 april 2012 - 08:34

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 945 inlägg
  • 0
Hellre noob än nörd... :P

Funderar på att köpa lite av kiten man kan köpa i storen till ps3... har ruggigt dåligt med speltid, och spelar mest på PC när tid finnes... är i lvl 4 eller 5 på ps3... 21 tror jag på pc...
Anser ni det fusk om jag skulle köpa nåt av kiten och spela på er server? I denna takten har jag inte ens låst upp hälften av vapnena på ps3an innan bf4 släpps, hehehe :P

#3925

Postad 17 april 2012 - 08:40

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

  • 974 inlägg
  • 0

Hellre noob än nörd... :P

Funderar på att köpa lite av kiten man kan köpa i storen till ps3... har ruggigt dåligt med speltid, och spelar mest på PC när tid finnes... är i lvl 4 eller 5 på ps3... 21 tror jag på pc...
Anser ni det fusk om jag skulle köpa nåt av kiten och spela på er server? I denna takten har jag inte ens låst upp hälften av vapnena på ps3an innan bf4 släpps, hehehe :P


Jag köpte COOP vapnen, jag spelar helt enkelt inte mot AI.

#3926

Postad 17 april 2012 - 08:44

Pip
  • Pip
  • Veteran

  • 1 792 inlägg
  • 0
Nej, varför skulle det vara fusk? Har man inte tid och vill få ut mest av spelet med alla vapen m.m så är det ypperligt.

#3927

Postad 17 april 2012 - 08:52

Marcuzzi
  • Marcuzzi
  • Wannabe

  • 30 inlägg
  • 0

First of I'm not going to argue with you. It's your server and you do what ever you want. It actually gave us a good laugh for a few houers cause of this ban. But I do want to explain a lill bit..

1, I did crash the chopper and it was completely my fault. Some one called me on Skype (I blame f0rsb3rg1 for this crule & childish behavour. Calling when we are flying. SHAME ON YOU F-berg!) and I had to bring him in the group conversation we all had and for that reason I accidentally crashed us in to the water. Maybe I should let my friends wait untill I'm finished playing or next time I borrow an extra thumb that you clearly have up your *** to multitask.

2, When I saw my team members on the other side I switched team. After all, I do not want to lose the round...
And as allways I got my jet and drove away. I saw a chopper and tried to shoot it down. I use beltspeed and I got vehicle disable on you and in the last second I failed to pull up and crashed in to you. Well oh my, that must be the first that ever happend to anyone. Gosh!

So there you have it. That gave me a ban. I was a little bit glad I hatten and didn't bring my A game.

It's under your level to respond on a funny comment (that's what we thought when I read it up loudly) as "drunk German" but it IS on your level to call people an asshole, two times. And you ARE under my level.. I'm at fucking lvl 79 biiiatch. *snaping my fingers three times like a sassy N-word lady*

Cheers to that old champ! And may the MHB BR force be with you!

Alex, happy reading at work your old fart!

Ps. I actually think you use this examples so you bann me to prevent me owning y'all more in the future.Ds ;-D

Trollollo loll lo


Awesome script, I'd love to be in it, but if I wanted to play in a soap opera I would have become an actor =]
This is where it ends for me.

Good games all! Fun fun fun! Hope to see you all for another couple of rounds tonight!

Redigerat av Marcuzzi, 17 april 2012 - 09:00.


#3928

Postad 17 april 2012 - 09:03

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 945 inlägg
  • 0

Nej, varför skulle det vara fusk? Har man inte tid och vill få ut mest av spelet med alla vapen m.m så är det ypperligt.


OK... vet bara att en del va griniga här när det kom till bfbc2... :)
Låser man upp alla sikten med till vapnena då? Och kan dom andra kontona till ps3an använda unlocksen med? :)

#3929

Postad 17 april 2012 - 09:04

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

  • 2 414 inlägg
  • 0
Efter att ha spelat CoD ett tag tänkte jag att man kanske skulle ta upp BF3 igen (bespar mig alla barnsliga kommentarer om CoD vs. BF3, tack) men att efter att läst tråden så vette fan om man törs, verkar vara så mysig och rolig stämmning i MHB's BF3 sektion ? Nästan så man slår i huvudet i taket hela tiden...
"It's only a game, why mad ?"

Nå, törs jag spela, eller måste man ha ett hemligt handslag, rita ett streck i sanden eller vad är det för skammliga vapen man inte "får" spela med ?

#3930

Postad 17 april 2012 - 09:20

muppsson
  • muppsson
  • Lärjunge

  • 333 inlägg
  • 3
Spela med vilket vapen du vill, leta efter folk med mhb-tag så behöver du inte fundera på hemliga handslag eller lek i sandlådan. Trevliga människor har vi inga problem med :-)

#3931

Postad 17 april 2012 - 09:23

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

  • 2 414 inlägg
  • 0
Hmm, slottar nog in skivan ikväll, får se om jag lyckas killa någon ö.h.t...

#3932

Postad 17 april 2012 - 09:33

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

... får se om jag lyckas killa någon ö.h.t...

Kittla heter det väl?

#3933

Postad 17 april 2012 - 09:35

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

  • 2 414 inlägg
  • 0

Kittla heter det väl?



Doh !

#3934

Postad 17 april 2012 - 09:44

Marcuzzi
  • Marcuzzi
  • Wannabe

  • 30 inlägg
  • 0
Oh yeah, if people have ideas for the server setup(maps etc), just send me a pm here or a message on SEN. Or if you would like to have a night for practicing choppers/jets/whatever, I can make the server private =]

Let me know!

PS:

Muppmeister and DragonPuffer are admins too, so you can ask them aswell of course!

Redigerat av Marcuzzi, 17 april 2012 - 09:47.


#3935

Postad 17 april 2012 - 10:26

PerJohan80
  • PerJohan80
  • Användare

  • 111 inlägg
  • 1
I´m also thinking about buying some of the kits, my gaming time is diminishing small at the moment and I don´t want to be the one who unlocks all the things I want like a week before BF4.. The reason for the lack of time is a pregnant wife (expecting in july) and i think most of you guys know the feling of a complete new world opening up ahead.. But I really want to play as much as possible, and I enjoy playing with the MHB-guys, eventhough I definitly am one of the least skilled guys here. But I am very open to learning and adapting, so if I behave odd and wrong just let me now, and I will change! :)

I think it´s nice that we´re writing more in english to, nice to have Marcuzzi in on the discussions! After all, he is the one who took my headset-speaking virginity..hehe

Had a nice game with Soulie and Dragon and Mupp this sunday, I think we were five on the server. It went..not so well, and I had to leave cause I needed to head to the store before it closed.. After Mupp knifed me I just HAD to quit and go shopping some food.. But it may or may not have been a combined ragequit.. ;)

Redigerat av PerJohan80, 17 april 2012 - 10:27.


#3936

Postad 17 april 2012 - 11:13

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

  • 729 inlägg
  • 0

Oh yeah, if people have ideas for the server setup(maps etc), just send me a pm here or a message on SEN. Or if you would like to have a night for practicing choppers/jets/whatever, I can make the server private =]

Let me know!

PS:

Muppmeister and DragonPuffer are admins too, so you can ask them aswell of course!


im gonna play tonight so just send an invite or sumsum d:
glad if we only play vanilla maps becouse i dont got b2k and honestly im not really interested in b2k.

perjohan80: yeah was alot of fun even tho we only were like 5

so game night tonight with skype yeah? (:

#3937

Postad 17 april 2012 - 11:31

Pip
  • Pip
  • Veteran

  • 1 792 inlägg
  • 0

OK... vet bara att en del va griniga här när det kom till bfbc2... :)
Låser man upp alla sikten med till vapnena då? Och kan dom andra kontona till ps3an använda unlocksen med? :)


Spelade med person (du vet vem du är ;) ) i BC2 som låste upp alla vapen med kod och jag såg inga bekymmer i det. MHB:are brukar inte ta allt på förstort allvar (finns undantag) så om man råkar teamkilla eller gör "fel" rör inte de jag spelar med utan snarare brukar det bli en del skratt :D

#3938

Postad 17 april 2012 - 12:26

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

  • 974 inlägg
  • 0

OK... vet bara att en del va griniga här när det kom till bfbc2... :)
Låser man upp alla sikten med till vapnena då? Och kan dom andra kontona till ps3an använda unlocksen med? :)


Så länge det är samma PS3 och du köper vapen kit, b2k osv så kommer de att fungera på alla konton, jag har precis startat ett nytt konto och där dök allt jag köpt upp direkt

#3939

Postad 17 april 2012 - 15:44

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

  • 729 inlägg
  • 0
borde finnas en mhb teamspeak, mumble eller liknande server för enkelhetens skull, just sayin d:

#3940

Postad 17 april 2012 - 16:07

Qonny
  • Qonny
  • Amatör

  • 61 inlägg
  • 3

Kom igen nu då. BrittBastard har redan varit inne här och sagt åt er att ta upp hink med spade och stiga ur sandlådan.
Move on! Det finns andra servrar om man blivit bannad på en, så gå vidare.

Ontopic: Är inputlaget borta? Har inte lirat BF3 på PS3 på flera veckor utan bara kört på datorn.

Ja så varför låter ni en som smutskastar mhb taggen, dess medlemmar och har dåligt uppförande att få fortsätta visa sig här? För mig helt obegripligt! :P

Tack för igår alla som lirade på drakpuffaren och dutchens server! :)

Redigerat av Qonny, 17 april 2012 - 16:38.


#3941

Postad 17 april 2012 - 16:12

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

  • 729 inlägg
  • 0

Ja så varför låter ni en som smutskastar mhb taggen, dess medlemmar och har dåligt uppförande att få fortsätta visa sig här? För mig helt obegripligt! :P

Tack för igår ala som lirade på drakpuffaren och dutchens server! :)


alla har inte samma åsikt och måste väl få diskutera med varandra?
förstår inte varför det har blivit så stor grej, antingen lirar man med varandra eller inte.
Jag personligen vill gärna spela med alla, dåliga som bra (:

#3942

Postad 17 april 2012 - 16:20

Unregistered41753
  • Unregistered41753
  • Forumräv

  • 578 inlägg
  • 0
Utan att ha testat, hur slänger man på en MHB-tag på sitt username?

#3943

Postad 17 april 2012 - 16:37

Qonny
  • Qonny
  • Amatör

  • 61 inlägg
  • 0

Utan att ha testat, hur slänger man på en MHB-tag på sitt username?

battleloggen

#3944

Postad 17 april 2012 - 17:12

novaland
  • novaland
  • Veteran

  • 2 004 inlägg
  • 0

Utan att ha testat, hur slänger man på en MHB-tag på sitt username?


Din profil på battlelog... "Edit profile" och på den andra raden hittar du din clan tag...

#3945

Postad 17 april 2012 - 17:20

Evelon
  • Evelon
  • Forumräv

  • 515 inlägg
  • 1
Thanks Marcuzzi for bringing up the Mhb server! Very fun to play last night.

#3946

Postad 17 april 2012 - 17:26

Marcuzzi
  • Marcuzzi
  • Wannabe

  • 30 inlägg
  • 0

I´m also thinking about buying some of the kits, my gaming time is diminishing small at the moment and I don´t want to be the one who unlocks all the things I want like a week before BF4.. The reason for the lack of time is a pregnant wife (expecting in july) and i think most of you guys know the feling of a complete new world opening up ahead.. But I really want to play as much as possible, and I enjoy playing with the MHB-guys, eventhough I definitly am one of the least skilled guys here. But I am very open to learning and adapting, so if I behave odd and wrong just let me now, and I will change! :)

I think it´s nice that we´re writing more in english to, nice to have Marcuzzi in on the discussions! After all, he is the one who took my headset-speaking virginity..hehe

Had a nice game with Soulie and Dragon and Mupp this sunday, I think we were five on the server. It went..not so well, and I had to leave cause I needed to head to the store before it closed.. After Mupp knifed me I just HAD to quit and go shopping some food.. But it may or may not have been a combined ragequit.. ;)


HAHAH PJ! I remember that, was on seine crossing, we had a good sexy time! :P
Congratulations on being pregnant, man(yes, you both, you're pregnant together =])
You'll find time to play inbetween the chaos, you'll get used to it =]
And it's not about skills, it's about having fun! And if you want to buy the kits, just do it!

=]

Oh yeah, do you have skype, PJ? Add me: Marcuzzzzzi

Redigerat av Marcuzzi, 17 april 2012 - 17:38.


#3947

Postad 17 april 2012 - 17:31

Marcuzzi
  • Marcuzzi
  • Wannabe

  • 30 inlägg
  • 0

Thanks Marcuzzi for bringing up the Mhb server! Very fun to play last night.


You are most welcome! Don't forget that Dragonpuffer and Muppmeister are coughing up monies for the server aswell!
Also: MadAbility rented a server aswell, good times!!!

#3948

Postad 17 april 2012 - 17:31

Qonny
  • Qonny
  • Amatör

  • 61 inlägg
  • 0

Thanks Marcuzzi for bringing up the Mhb server! Very fun to play last night.


Tycker du verkligen det!? ;) du var den mhbare som jag lyckades plocka mest.... fast å andra sidan blev man ju plockad ett par gånger själv :P

#3949

Postad 17 april 2012 - 17:32

Marcuzzi
  • Marcuzzi
  • Wannabe

  • 30 inlägg
  • 0

im gonna play tonight so just send an invite or sumsum d:
glad if we only play vanilla maps becouse i dont got b2k and honestly im not really interested in b2k.

perjohan80: yeah was alot of fun even tho we only were like 5

so game night tonight with skype yeah? (:


I hate b2k, played them too much in bf2 already :P Have you not marked the server as favorite yet?
I or someone else will invite you into our game/skype =]
See you tonight! Always fun!

#3950

Postad 17 april 2012 - 18:14

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 2 850 inlägg
  • 0

Ja så varför låter ni en som smutskastar mhb taggen, dess medlemmar och har dåligt uppförande att få fortsätta visa sig här? För mig helt obegripligt! :P

Vi kan ta en diskussion över PM :)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Nya duken i emballage
    DPC
    2024-04-28 10:12:49
  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.