Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Officiell tråd - Desire HD

665 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#101

Postad 01 oktober 2010 - 12:47

SL2
  • SL2
  • Forumräv

  • 540 inlägg
  • 0

Var sugen tills jag såg att Desire HD har ett batteri på Capacity: 1230 mAh och Evo'n har ett på 1500 mAh och är håårt kritiserad för sin batteritid. Desire HD har säkert mkt mer strömsnåla komponenter men när även batteriet är rätt så mycket sämre tror jag inte batteritiden är förbättrad nämnvärt... faan, jag som var sugen på denna, får bli nått annat :D

Jag tror det är lätt att underskatta skillnaden, EVO har motsvarande samma CPU som Desire, båda är nu två år gamla.
DHD har en CPU som är helt ny, och jag tror inte att dess batteritid bör jämföras med EVO. EVO använder 4G vilket förbrukar ännu mer ström än 3G om man får tro recensionerna.
Ävan om alla säger att batteritider aldrig stämmer så tror jag på siifrona i det här fallet.
DHD har iaf lika bra batteritid som Desire.

Redigerat av SL2, 01 oktober 2010 - 12:52.


#102

Postad 02 oktober 2010 - 09:48

BigR
  • BigR
  • Amatör

  • 93 inlägg
  • 0
Jag är mest nyfiken på kameran. Hur snabb är den om man vill ta en eller flera bilder i följd? klarar den av inomhusbilder bättre än tex Xperia X10 utan blixt? Upplösningen är inte så intressant, mer intresserad av hur snabb och hur ljuskänslig den är. Någon som provat?

#103

Postad 02 oktober 2010 - 11:24

MrWikström
  • MrWikström
  • Wannabe

  • 16 inlägg
  • 0

Jag är mest nyfiken på kameran. Hur snabb är den om man vill ta en eller flera bilder i följd? klarar den av inomhusbilder bättre än tex Xperia X10 utan blixt? Upplösningen är inte så intressant, mer intresserad av hur snabb och hur ljuskänslig den är. Någon som provat?


Av filmerna på youtube som källa så verkar den vara väldigt ljuskänslig. Inte hittat något direkt test på "kameran", så kan inte ge dig något svar på hur snabb den är.

#104

Postad 03 oktober 2010 - 20:00

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0
Desire HD ser väldigt trevlig ut, nästan samma storlek som HD2. Blir intressant att se 1a riktiga testet.

#105

Postad 05 oktober 2010 - 12:27

Unregistereda4086a90
  • Unregistereda4086a90
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0
Hej

Har knaprat igenom en del mobiler nu från HTC Hero, till Desire till Legend, till SGS och nu HTC Wildfire.

Samsungen är ju en cool lur men enligt mig så suger Touchwis hårt !

HTC Sense är klockrent i jämförelse och jag sålde av samsungen enbart för att jag inte kunde med den utan sense.

Så valet för mig (när jag knåpat ihop pengar) blir en DHD

Ser mumma ut :)

#106

Postad 05 oktober 2010 - 14:47

Mr_x
  • Mr_x
  • Lärjunge

  • 290 inlägg
  • 0
Det ser ut som man kan köpa "HTC Desire HD" snart :P (den som väntar på något gott väntar alltid för länge)

PC City 2010-10-15
Komplett Inte i lager. 674 st. 21.okt.2010 (Preliminärt)

Kan det vara värt att köpa en försäkring på telefonen. På min hemförsäkring har jag 750:- i självrisk?
PC City kostar försäkringen 1190:- första året
Katshing.se kosta försäkringen 495:- första året skjälvrisken är 250:- och 500:- vid förlust.

Om man ska teckna försäkringen på Katshing.se så får man be dom lägga till den vid köpet i samband när man är på sidan http://www.katshing.se/kassan/ "Ev. meddelande till kundtjänst". Systemutvecklarna på hemsidan har inte klarat av att leverera kryss rutan ännu :)

Intressant länk där man jämför HTC Desiger med komkurenten Iphon4
http://www.knowyourm...e_iphone_4.html

Katshing.se kosta försäkringen 495:- första året skjälvrisken är 250:- och 500:- vid förlust.


En telefon som går att göra oanvända efter stöld borde inte ha någon självrisk, eller?

Redigerat av Mr_x, 05 oktober 2010 - 14:44.


#107

Postad 06 oktober 2010 - 10:00

stn
  • stn
  • Wannabe

  • 44 inlägg
  • 0
Hur säkert är det då? Borde det inte bara gå och formatera om mobilen eller nått?

Är galet intresserad av den här mobilen, har tre.se abbonemang och kan välja ny telefon. Ringde tre och frågade om dom skulle få den, dom svarade självklart "ja" men vägrade svara på när dom skulle få den.

Tror ni den kommer gå att få tag i genom tre vid releasedatumet?

Redigerat av stn, 06 oktober 2010 - 10:03.


#108

Postad 06 oktober 2010 - 13:39

davidguate
  • davidguate
  • Användare

  • 177 inlägg
  • 0

Det ser ut som man kan köpa "HTC Desire HD" snart B) (den som väntar på något gott väntar alltid för länge)

PC City 2010-10-15
Komplett Inte i lager. 674 st. 21.okt.2010 (Preliminärt)

Kan det vara värt att köpa en försäkring på telefonen. På min hemförsäkring har jag 750:- i självrisk?
PC City kostar försäkringen 1190:- första året
Katshing.se kosta försäkringen 495:- första året skjälvrisken är 250:- och 500:- vid förlust.

Om man ska teckna försäkringen på Katshing.se så får man be dom lägga till den vid köpet i samband när man är på sidan http://www.katshing.se/kassan/ "Ev. meddelande till kundtjänst". Systemutvecklarna på hemsidan har inte klarat av att leverera kryss rutan ännu B)

Intressant länk där man jämför HTC Desiger med komkurenten Iphon4
http://www.knowyourm...e_iphone_4.html



En telefon som går att göra oanvända efter stöld borde inte ha någon självrisk, eller?


Jättebra info tack.
Jag har inte bestämt mig var jag ska beställa den. Var ska ni beställa den?

#109

Postad 06 oktober 2010 - 14:14

danteflod
  • danteflod
  • Amatör

  • 79 inlägg
  • 0
Beställde hos Dustin den 16:e september.
På frågan när dom får in den har dom svarat att HTC generellt inte ger några konkreta leveransdatum angående nya telefoner.
/Danteflod

Redigerat av danteflod, 06 oktober 2010 - 14:16.


#110

Postad 06 oktober 2010 - 15:58

Unregisteredae48d9f2
  • Unregisteredae48d9f2
  • Användare

  • 153 inlägg
  • 0

Beställde hos Dustin den 16:e september.
På frågan när dom får in den har dom svarat att HTC generellt inte ger några konkreta leveransdatum angående nya telefoner.
/Danteflod


ryktet var iaf den 8 till de flesta länder i Europa och den 13-15 för Sverige, men nu har jag sett att vissa har skjutit det fram till den 21:a.

#111

Postad 07 oktober 2010 - 12:14

mostling
  • mostling
  • Användare

  • 198 inlägg
  • 0
Jag har min beställd på webhallen, mailade dom för att kolla om förseningen och fick detta svar:

Hejsan XXXXXXX.

Vi har för närvarande inga datum på när produkten kommer in i vårt lager från vår leverantör. Detta då produkten är en beställningsvara och inte heller leverantören har den i lager eller något nytt preliminärdatum.

Då vi får ny info kommer detta stå under produktens specifika sida, antingen som ett preliminärdatum för leverans till oss eller antal i lager hos leverantören.


--
Med vänliga hälsningar



#112

Postad 08 oktober 2010 - 14:15

stn
  • stn
  • Wannabe

  • 44 inlägg
  • 0
http://www.youtube.c...h?v=Ras_2Eo5XlE

Uppstarten är helt sinnessjuk snabb alltså

#113

Postad 08 oktober 2010 - 15:26

Lunna
  • Lunna
  • Användare

  • 113 inlägg
  • 0

http://www.youtube.c...h?v=Ras_2Eo5XlE

Uppstarten är helt sinnessjuk snabb alltså

En vild gissning här men skulle tro att telefonen inte är helt avstängd utan i något form av viloläge. Men den kanske är så snabb att starta även om man skulle ta ur batteriet innan?

Ser ut att vara en riktigt intressant telefon alla fall. Lutar mellan denna och iPhone 4.

#114

Postad 08 oktober 2010 - 20:56

mrbister
  • mrbister
  • Amatör

  • 69 inlägg
  • 0
Med tanke på de problem den t.o.m. verkar ha i belysning i demohallarna så lär det vara som att titta på en spegel i normalt dagsljus... Ingen som har sett någon film hur den "presterar" utomhus?

#115

Postad 09 oktober 2010 - 10:30

24-Seven
  • 24-Seven
  • Amatör

  • 85 inlägg
  • 0

Med tanke på de problem den t.o.m. verkar ha i belysning i demohallarna så lär det vara som att titta på en spegel i normalt dagsljus... Ingen som har sett någon film hur den "presterar" utomhus?


Har läst flera tester där skärmen på Desire HD vunnit över tex Galaxy S (som har en erkännt bra s-amoled) just på grund av att Desire HD fungerar mycket bättre i solljus...

#116

Postad 09 oktober 2010 - 10:50

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0

Har läst flera tester där skärmen på Desire HD vunnit över tex Galaxy S (som har en erkännt bra s-amoled) just på grund av att Desire HD fungerar mycket bättre i solljus...

Desire HD har en SLCD skärm av samma typ som sitter på v2 av vanliga Desire.
SGS har en superamoledskärm som är klart vassast på marknaden så DHD kommer inte upp i samma liga.
Skillnaden är påtaglig, har iphone 4, SGS, och desire med SLCD i familjen och SGS skärm är klart bäst.
Men om man inte jämför direkt (eller har använt en SGS tidigare) så lär man inte tänka på det.

#117

Postad 09 oktober 2010 - 11:29

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Är de fortfarande lika dålig på att visa text ?
Tjejens Desire är ju en katastrof att surfa på..

Hittade just en jämförelse.
http://www.swedroid....-du-jamforelse/

Men nu kanske SGS har en annan amoled skärm ?

#118

Postad 09 oktober 2010 - 11:35

zilleosse
  • zilleosse
  • Wannabe

  • 46 inlägg
  • 0

Hur säkert är det då? Borde det inte bara gå och formatera om mobilen eller nått?

Är galet intresserad av den här mobilen, har tre.se abbonemang och kan välja ny telefon. Ringde tre och frågade om dom skulle få den, dom svarade självklart "ja" men vägrade svara på när dom skulle få den.

Tror ni den kommer gå att få tag i genom tre vid releasedatumet?

Tack nu vet jag med jag har tänkt att ta den från 3 men visste inte om dom skulle få den

#119

Postad 09 oktober 2010 - 17:34

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Tydligen har SGS tyvärr precis samma skärm som Desire hade från början.
Går då fetbort..

Tacka vet jag SLCD-skärm

Finns en recension här om SGS där de tar upp skärmen också
http://www.swedroid....msung-galaxy-s/

#120

Postad 09 oktober 2010 - 19:21

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0

Tydligen har SGS tyvärr precis samma skärm som Desire hade från början.
Går då fetbort..

Tacka vet jag SLCD-skärm

Finns en recension här om SGS där de tar upp skärmen också
http://www.swedroid....msung-galaxy-s/

Du måtte skämta... Har du sett en sgs skärm?
Skärmen är det bästa sett till helheten idag.
Enda svaga delen är pentilmatrisen, vilket ingen ändå märker nått av.
Uppvägs helt av resten.

#121

Postad 09 oktober 2010 - 19:26

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Nä men en Desire med samma skärm..

Inget man märker av ;)
Der är en katastrof när man surfar.
Jag märkte på några minuters surfning att det var nånting sjukt störigt med skärmen.
Känndes inte alls ha nån hög upplösning vilket artikeln bevisar

Vidare kan vi se att pixlarna är betydligt större på Samsungen, vilket leder till att den äkta upplösningen är 392x653 pixlar snarare än 480x800 pixlar.
http://www.swedroid....msung-galaxy-s/

Dock är färgerna och framför allt svärtan överlägsen

Läs recensionen så ser du ju....Finns bilder med

Redigerat av moparman, 09 oktober 2010 - 19:27.


#122

Postad 09 oktober 2010 - 19:28

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0

Nä men en Desire med samma skärm..

Inget man märker av ;)
Der är en katastrof när man surfar.
Jag märkte på några minuters surfning att det var nånting sjukt störigt med skärmen.
Känndes inte alls ha nån hög upplösning vilket artikeln bevisar

Vidare kan vi se att pixlarna är betydligt större på Samsungen, vilket leder till att den äkta upplösningen är 392x653 pixlar snarare än 480x800 pixlar.
http://www.swedroid....msung-galaxy-s/

Dock är färgerna och framför allt svärtan överlägsen

Läs recensionen så ser du ju....Finns bilder med


Desire och SGS har inte samma skärm... Samsung kör med sin egen Superamoledskärm som piskar övriga amoled hands down. Ta en titt själv på en SGS.. Har iphone 4, SGS, o desire framför mig...

#123

Postad 09 oktober 2010 - 19:31

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Men kan du läsa recensionen och titta på bilderna av Samsung Galaxy S ?

Skärmen är ju gjord på samma sätt...
Det står ju klart och tydligt att den uppför sig precis som Desire amoled skärm

#124

Postad 09 oktober 2010 - 19:33

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0

Men kan du läsa recensionen och titta på bilderna av Samsung Galaxy S ?

Skärmen är ju gjord på samma sätt...
Det står ju klart och tydligt att den uppför sig precis som Desire amoled skärm

Har fortfarande SGS, desire o Iphone 4 framför mig. Tror mer på mina ögon än bilder i tester.

#125

Postad 09 oktober 2010 - 19:36

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5 298 inlägg
  • 0

Tydligen har SGS tyvärr precis samma skärm som Desire hade från början.
Går då fetbort..

Tacka vet jag SLCD-skärm

Finns en recension här om SGS där de tar upp skärmen också
http://www.swedroid....msung-galaxy-s/

Du har helt fel SGS-skärmen är flera klasser bättre, inte lika bra som iPhone på vissa saker men bättre på annat.
Utklassar Desire-skärmen (första) flera gånger om, du måste ha sett den för att förstå.

#126

Postad 09 oktober 2010 - 19:42

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Nu tvivlar jag inte som sagt på varken färger eller svärta men detta

Test av Samsung Galaxy S
Ett utdrag


Bildskärmen och Digitizern
En av de mest framstående komponenterna i Samsung Galaxy S är just skärmen. En av Samsung egenutvecklad Super AMOLED-skärm på hela fyra tum och med en upplösning på WVGA (480x800 pixlar) och 16 miljoner färger. Svärtan och betraktningsvinklarna saknar helt motstycke, och färgåtergivningen är även den i absolut toppklass. Tack vare att Super AMOLED-skärmar har färre glaslager än vanliga AMOLED-skärmar så har reflektionerna i skärmen kunnat minskas med upp till 80 procent, något som man kan se med egna ögon då man är ute i fullt dagsljus och jämför skärmarna sida vid sida.

En annan, lite lustig, bieffekt av avsaknaden av det extra glasskiktet är att man nästan får intrycket att grafiken ritas upp ända längst ut på skärmens allra yttersta glaslager, till skillnad från mer normala skärmar där man ser att det är en liten luftspalt på några millimeter mellan ytterglaset och själva grafiken.

AMOLED och främst Super AMOLED är en fröjd för ögat, men i fallet med skärmarna på såväl Samsung Galaxy S som i Nexus One och HTC Desire så finns det en baksida. Gemensamt för dessa tre, utöver att alla tillverkas av Samsung, är att alla använder sig av en subpixelteknik som kallas PenTile Matrix. Detta är en pixelteknik som är avsedd att kompensera för AMOLEDs svårighet att producera starka och livskraftiga blå- och rödnyanser genom att göra subpixlarna för just blått och rött dubbelt så stora som för grönt. Detta innebär att en skärm på 480x800 pixlar, som i Galaxy S, HTC Desire och Nexus One, i verkligen bara kan rita upp 392x653 “äkta” pixlar. Den lurar helt enkelt ögat, något som i ärlighetens namn rent allmänt fungerar bra.

Det finns emellertid tillfällen då det fungerar mindre bra, exempelvis då skärmen får i uppdrag att presentera kontrastrika element med skarpa kanter, som svart text mot en vit bakgrund. Man kan vid en jämförelse med en traditionell LCD/TFT-skärm utan att behöva anstränga sina ögon till det yttersta se att texten på PenTile-skärmen är mindre skarp och nästan upplevs flyta ut lite i den vita bakgrunden. Tittar man riktigt noga så kan man i de skarpa övergångarna mellan de svarta och vita elementen se något som närmast liknar ett sicksackmönster.

Bifogad fil  lcd_vs_pentile_wvga_430x123.jpg   35,29K   0 Antal nerladdningar

Här ser vi Sony Ericsson Xperia X10:s LCD-skärm till vänster och Samsung Galaxy S till höger. Det krävs inte ett tränat öga för att se att LCD-skärmen är vida överlägsen vad gäller att producera knivskarpa typsnitt. Vidare kan vi se att pixlarna är betydligt större på Samsungen, vilket leder till att den äkta upplösningen är 392x653 pixlar snarare än 480x800 pixlar.

Om man läser mycket på sin telefon så kan detta leda till trötthet/huvudvärk då ögat ständigt försöker kompensera för oskärpan. Det är väldigt individuellt hur mycket detta påverkar ögonen -- somliga märker inte av det alls, andra märker det nästan direkt. Undertecknad tillhör den senare gruppen, även om det inte är så illa att huvudvärken kommer krypande.

Vad som dock kan konstateras är att det är ytterst osannolikt att detta drabbar någon vid normalanvändande -- detta är främst ett problem om man spenderar väldigt långa stunder med att oavbrutet läsa på telefonens skärm, exempelvis e-böcker eller larvigt långa telefonrecensioner.

http://www.swedroid....msung-galaxy-s/

#127

Postad 09 oktober 2010 - 19:45

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0

Vad som dock kan konstateras är att det är ytterst osannolikt att detta drabbar någon vid normalanvändande -- detta är främst ett problem om man spenderar väldigt långa stunder med att oavbrutet läsa på telefonens skärm, exempelvis e-böcker eller larvigt långa telefonrecensioner.


Säger väl det mesta, allt annat är bättre på superamoled. Klart minus hos desire HD att skärmen inte är superamoled.

#128

Postad 09 oktober 2010 - 19:51

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Jo de flesta kanske inte bryr sig men de gör jag som surfar massor med telefonen..

#129

Postad 09 oktober 2010 - 19:51

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5 298 inlägg
  • 0

Säger väl det mesta, allt annat är bättre på superamoled. Klart minus hos desire HD att skärmen inte är superamoled.

Synd att det inte är IPS säger jag!

#130

Postad 09 oktober 2010 - 19:52

algorithm
  • algorithm
  • Användare

  • 159 inlägg
  • 0
Om Galaxy S (sAMOLED) och Desire (AMOLED) har 392x653 i "äkta upplösning", hur kommer det sig att på specifikationslistorna står det 480x800 ? ;)

#131

Postad 09 oktober 2010 - 19:55

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0

Synd att det inte är IPS säger jag!

Blindtest mellan iphone 4 och sgs ger att alla föredrar sgs.. ;)
Lite mycket OT....
Tillbaka till desire HD, nån som sett mer om release datum?

Redigerat av NisseGurra, 09 oktober 2010 - 19:58.


#132

Postad 09 oktober 2010 - 19:58

algorithm
  • algorithm
  • Användare

  • 159 inlägg
  • 0

Blindtest mellan iphone 4 och sgs ger att alla föredrar sgs.. :D

Vad fasen är SGS ? ;)
3GS ?

#133

Postad 09 oktober 2010 - 19:59

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0

Vad fasen är SGS ? ;)
3GS ?

Samsung galaxy s...SGS

#134

Postad 09 oktober 2010 - 19:59

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5 298 inlägg
  • 0

Blindtest mellan iphone 4 och sgs ger att alla föredrar sgs.. ;)
Lite mycket OT....
Tillbaka till desire HD, nån som sett mer om release datum?

Jag har ägt båda och man måste nog vara som du säger blind för att föredra SGS

#135

Postad 09 oktober 2010 - 20:01

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0

Jag har ägt båda och man måste nog vara som du säger blind för att föredra SGS

Och jag håller inte med. ;)

#136

Postad 09 oktober 2010 - 20:06

algorithm
  • algorithm
  • Användare

  • 159 inlägg
  • 0

Jag har ägt båda och man måste nog vara som du säger blind för att föredra SGS

:D
Så jäkla skön kommentar ! ;)

#137

Postad 09 oktober 2010 - 20:10

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5 298 inlägg
  • 0

:D
Så jäkla skön kommentar ! ;)

:D

Jo jag har använt alla tre under längre perioder och då blir resultatet lite mer än ett första intryck.
Desire:s Amoled är ganska dålig, Samsung SGS är grymt mycket bättre men allra bäst iphone 4:as IPS, synd att den inte är större bara så en Desire HD med 1280*720 och IPS hade ju varit julafton.

#138

Postad 09 oktober 2010 - 20:23

algorithm
  • algorithm
  • Användare

  • 159 inlägg
  • 0

:D

Jo jag har använt alla tre under längre perioder och då blir resultatet lite mer än ett första intryck.
Desire:s Amoled är ganska dålig, Samsung SGS är grymt mycket bättre men allra bäst iphone 4:as IPS, synd att den inte är större bara så en Desire HD med 1280*720 och IPS hade ju varit julafton.

Helt seriöst så tror jag att vi kommer att få se 720p skärmar i mobiltelefoner redan 2011 eller 2012.
Which is a good deal ;) !

Jag tror att Hitachi sitter på patent för alla IPS typer. Så vitt jag vet så är det bara Apple som har IPS i sina "handheld devices". Tror att det handlar om exklusivitetsavtal mellan Apple och Hitachi.

Om du hade fått ranka dessa 3 telefoner efter hur mycket du gillade dem.
Hur skull rankingen se ut ?

#139

Postad 09 oktober 2010 - 20:39

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5 298 inlägg
  • 0
1. iPhone 4 pga skärm, funktion,batteritid och apputbud, saknar dock widgets och it is what it is med Apple och itunes.
2. Desire bra fungerande Android men skärmen borde varit bättre
3. SGS pga buggar och Samsungs uteblivna uppdateringar och buggfixar, hade de löst det så hade den tveklöst varit nära iPhone istället.

Köper gärna en HTC med 1280*720 med IPS dock.
Google market skulle må bra av uppstyrning också.

#140

Postad 09 oktober 2010 - 21:00

algorithm
  • algorithm
  • Användare

  • 159 inlägg
  • 0

1. iPhone 4 pga skärm, funktion,batteritid och apputbud, saknar dock widgets och it is what it is med Apple och itunes.
2. Desire bra fungerande Android men skärmen borde varit bättre
3. SGS pga buggar och Samsungs uteblivna uppdateringar och buggfixar, hade de löst det så hade den tveklöst varit nära iPhone istället.

Köper gärna en HTC med 1280*720 med IPS dock.
Google market skulle må bra av uppstyrning också.

+1

Har spenderat 2 veckor med Desire och Galaxy S. Desire kommer före Galaxy S på min lista också.
En av mina telefoner är en iPhone 3G och jag vet vad man kan förvänta sig av iPhone 4.
Med andra ord skulle min lista vara identisk.
Det roliga är att de som inte rört telefonerna och sett dem endast "på papper" gapar nästan alltid till Galaxy S fördel.

#141

Postad 09 oktober 2010 - 21:20

Unregisteredae48d9f2
  • Unregisteredae48d9f2
  • Användare

  • 153 inlägg
  • 0
Det är ju tur att det inte är mycket OT i den här tråden!
Vad sägs som att försöka hålla sig till Desire HD och ta skärmdiskussionen i en annan tråd?
Jag är också sjukt nyfiken på release-datumet, verkar som det står mellan veckan som kommer och nästa..

#142

Postad 09 oktober 2010 - 21:23

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Desire HD skärm mot andra är väl inte sååå mycket OT ?

#143

Postad 09 oktober 2010 - 21:25

Unregisteredae48d9f2
  • Unregisteredae48d9f2
  • Användare

  • 153 inlägg
  • 0

Desire HD skärm mot andra är väl inte sååå mycket OT ?


Nej men den är ju utanför diskussionen för länge sen, nu var det ranking på andra telfoner och IPS patent...
men aja, jag är inte polis :D

Ska iaf köpa/beställa Desire HD i veckan ;)

#144

Postad 09 oktober 2010 - 21:43

algorithm
  • algorithm
  • Användare

  • 159 inlägg
  • 0

Nej men den är ju utanför diskussionen för länge sen, nu var det ranking på andra telfoner och IPS patent...
men aja, jag är inte polis :D

Ska iaf köpa/beställa Desire HD i veckan ;)


Prioriteringslistan var inte heller OT om man tolkar det rätt. :D

Lägg märke till att de som använt Desire och Galaxy S och inte bara sett dem på papper sätter Desire före Galaxy S.
Snart kommer det börja diskussioner och tjafs om vilken som är bättre - Galaxy S eller Desire HD.
Redan "original Desire" är ett bättre val.

#145

Postad 09 oktober 2010 - 21:51

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0

Prioriteringslistan var inte heller OT om man tolkar det rätt. ;)

Lägg märke till att de som använt Desire och Galaxy S och inte bara sett dem på papper sätter Desire före Galaxy S.
Snart kommer det börja diskussioner och tjafs om vilken som är bättre - Galaxy S eller Desire HD.
Redan "original Desire" är ett bättre val.


Nej, SGS är bättre. Men det kan diskuteras i oändlighet.
Tillbaka till ämnet:
Lite ny info:
http://translate.goo...dWTQWs8zqRDC3sA

Av Mark Moons,regional director of HTC Benelux

#146

Postad 09 oktober 2010 - 22:10

Unregisteredae48d9f2
  • Unregisteredae48d9f2
  • Användare

  • 153 inlägg
  • 0

Prioriteringslistan var inte heller OT om man tolkar det rätt. :D

Lägg märke till att de som använt Desire och Galaxy S och inte bara sett dem på papper sätter Desire före Galaxy S.
Snart kommer det börja diskussioner och tjafs om vilken som är bättre - Galaxy S eller Desire HD.
Redan "original Desire" är ett bättre val.


haha jag är mycket väl medveten om att Desiren har sin SLCD också ;) men visst , whatever you say, keep on the pajkastning.

#147

Postad 09 oktober 2010 - 22:16

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5 298 inlägg
  • 0
http://www.desire-hd.se/
Jodå det finns fans

#148

Postad 10 oktober 2010 - 17:03

davidguate
  • davidguate
  • Användare

  • 177 inlägg
  • 0
Är väldigt sugen på nallen.
Läste på Dustin:

Detta ingår i paketet tillsammans med din Desire HD:
# Stereohörlurar
# Headset
# Laddare
# Minneskort: 8 GB

Jag undrar om 8gb kortet ingår även hos andra butiker.
Nåt nytt om release datumen?

#149

Postad 10 oktober 2010 - 20:07

Mr_x
  • Mr_x
  • Lärjunge

  • 290 inlägg
  • 0

Är väldigt sugen på nallen.
Läste på Dustin:

Detta ingår i paketet tillsammans med din Desire HD:
# Stereohörlurar
# Headset
# Laddare
# Minneskort: 8 GB

Jag undrar om 8gb kortet ingår även hos andra butiker.
Nåt nytt om release datumen?

PC City lager: 2010-10-15
braljudbild 2010.10.20
Komplett 383 st. 21.okt.2010
inwarehouse 383 st. 21.okt.2010

#150

Postad 10 oktober 2010 - 21:06

davidguate
  • davidguate
  • Användare

  • 177 inlägg
  • 0

PC City lager: 2010-10-15
braljudbild 2010.10.20
Komplett 383 st. 21.okt.2010
inwarehouse 383 st. 21.okt.2010


Tack för infon, hoppas verkligen att det blir så.
Är den nån som har hört vad förpakningen ska innehålla förutom själva mobilen?



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.