Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

LG 55EG920V

658 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#551

Postad 19 augusti 2016 - 08:46

Bagerth
  • Bagerth
  • Amatör

  • 69 inlägg
  • 0

Hittade detta tips på AVS-forumet: 
 

For anyone with very dim picture on Netflix HDR, try the "standar" picture profile. If you are using a ISF profile, turn on "dynamic contrast". That's the only way I get a decent amount of picture brightness, at least for day viewing.

 

 

Ska prova detta ikväll för att se om det blir någon skillnad till det bättre.



#552

Postad 19 augusti 2016 - 14:24

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 679 inlägg
  • 0
Blev ingen märkbar förbättring av nåtdera tycker jag, det är sämre bild med hdr än utan,synd att inte går att stänga av.

#553

Postad 19 augusti 2016 - 15:06

skrotfot
  • skrotfot
  • Beroende

  • 1 201 inlägg
  • 0

http://www.flatpanel...l&id=1471596865 



#554

Postad 21 augusti 2016 - 10:49

nimrod23
  • nimrod23
  • Lärjunge

  • 280 inlägg
  • 0

Här är en kort förklaring till varför inte Netflix HDR-uppdatering funkar för vissa tv-serier/filmer:

 

https://twit.tv/show...s/episodes/2925



#555

Postad 22 augusti 2016 - 03:44

Unregistered1fef72f3
  • Unregistered1fef72f3
  • Über-Guru

  • 16 356 inlägg
  • 0

Ah! Mitt favorit-program. Tyvärr brukar jag somna ibland när jag lyssnar på dem. Men jag tyckte jag hann uppfatta att tillverkarna struntade i "mappningen" av signalen som reglerar ljusflödet när teven ska visa olika ljusstyrkor (nits). Det där kommer att reda ut sig. Frågan är bara hur lång tid det kommer ta, och hur man vet att den teve man köper verkligen klarar specifikationerna. Som vanligt... :)



#556

Postad 23 augusti 2016 - 12:45

Nightrider-xXx
  • Nightrider-xXx
  • Lärjunge

  • 329 inlägg
  • 0

Nu har jag satt upp min fina 920v på väggen, är riktigt nöjd med denna tv men tänkte fråga er som kan det mesta, finns det någon bra inställning till isf som jag kan kopiera och testa?  Någon som vill dela med sig av sin egna kalibrering? Bioläget fungerar bra men bilden går väl säkert att förbättra ännu mer kan jag tänka mig :)



#557

Postad 23 augusti 2016 - 18:18

Unregistered82052d92
  • Unregistered82052d92
  • Wannabe

  • 26 inlägg
  • 0
Jag upptäckte idag att dett finns två minimala utbuktingar på skärmen just vid de övre Vesa fästena. De syns bara i slälpjus och främst genom hur ljuset speglar sig just där. "Normal" defekt eller?

#558

Postad 25 augusti 2016 - 11:50

alexander_e_b
  • alexander_e_b
  • Beroende

  • 1 006 inlägg
  • 0

Nu har jag satt upp min fina 920v på väggen, är riktigt nöjd med denna tv men tänkte fråga er som kan det mesta, finns det någon bra inställning till isf som jag kan kopiera och testa?  Någon som vill dela med sig av sin egna kalibrering? Bioläget fungerar bra men bilden går väl säkert att förbättra ännu mer kan jag tänka mig :)

Skulle inte rekommendera dig att köra annas inställning på din tv.
Dessa är gjorda efter just den panelen som sitter i den tv osv. Kanske inte alls blir bra på din tv.

#559

Postad 25 augusti 2016 - 23:08

Nightrider-xXx
  • Nightrider-xXx
  • Lärjunge

  • 329 inlägg
  • 0

Skulle inte rekommendera dig att köra annas inställning på din tv.
Dessa är gjorda efter just den panelen som sitter i den tv osv. Kanske inte alls blir bra på din tv.

 

 

Nej precis, det kanske inte är så smart och använda andras inställningar, grundar på om media markt är duktiga på att kalibrera en tv?! Sen undrar jag om man får en wow effekt efter en kalibrering om tex mm kalibrerar tv:n.



#560

Postad 26 augusti 2016 - 09:24

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0

Sen undrar jag om man får en wow effekt efter en kalibrering om tex mm kalibrerar tv:n.

Är lite fel att tänka i banorna "wow"... Vad en väl utförd kalibrering ger är att du som ägare vet att din tv presterar så korrekt och, objektivt sett, så bra som möjligt.

 

Det kanske räcker till ett litet "wow" utrop iofs, vad vet jag? :)

 

Hurvida nått random klipp ser "wow" ut eller inte beror annars mest på insignalen och tvns prestanda iövrigt.


Redigerat av pacman, 26 augusti 2016 - 09:26.


#561

Postad 26 augusti 2016 - 21:04

Nightrider-xXx
  • Nightrider-xXx
  • Lärjunge

  • 329 inlägg
  • 0

Jag stör mig lite på det gulaktiga i bilden på bioläget pacman, men känns som att jag kommer bli nöjd, fick just reda på att mm har fixat rut på sin kalibrering, så 1k är det värt :D


Redigerat av Nightrider-xXx, 26 augusti 2016 - 21:05.


#562

Postad 26 augusti 2016 - 22:10

Unregisteredb7f6d076
  • Unregisteredb7f6d076
  • Forumräv

  • 709 inlägg
  • 0

Jag stör mig lite på det gulaktiga i bilden på bioläget pacman, men känns som att jag kommer bli nöjd, fick just reda på att mm har fixat rut på sin kalibrering, så 1k är det värt :D


Intressant, blir det alltså 1k efter avdrag för kalibrering hemma?

#563

Postad 27 augusti 2016 - 00:34

Nightrider-xXx
  • Nightrider-xXx
  • Lärjunge

  • 329 inlägg
  • 0

Intressant, blir det alltså 1k efter avdrag för kalibrering hemma?

 

Stämmer bra det, jag skulle komma in till de idag igen för då drar de igång rutavdraget, blir 1000kr i avdrag. De fick reda på detta nyligen. 


Redigerat av Nightrider-xXx, 27 augusti 2016 - 00:36.


#564

Postad 27 augusti 2016 - 03:08

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0

Jag stör mig lite på det gulaktiga i bilden på bioläget pacman, men känns som att jag kommer bli nöjd, fick just reda på att mm har fixat rut på sin kalibrering, så 1k är det värt :D

Ja den borde mer eller mindre försvinna I så fall.

Coolt med RUT, va ju det vi sa. :)

#565

Postad 27 augusti 2016 - 08:24

Unregisteredb7f6d076
  • Unregisteredb7f6d076
  • Forumräv

  • 709 inlägg
  • 0

Stämmer bra det, jag skulle komma in till de idag igen för då drar de igång rutavdraget, blir 1000kr i avdrag. De fick reda på detta nyligen.


Tack, hur funkar det, får man avdraget näst år efter deklaration eller blir det direkt att man betalar 1000?

#566

Postad 27 augusti 2016 - 08:53

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0
De rut tjänster jag använt har alltid dragits direkt.

#567

Postad 29 augusti 2016 - 09:41

Kowalsky
  • Kowalsky
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0

Hallå,

 

Köpte denna tv på MM nu i mitten på aug men fick genast problem med den. Funkade bra i ett par dagar sedan när jag spelade Xbox dök det upp ett streck vertikalt i bilden. Slog över till digitalboxen och då fanns strecket även där och likaså när jag testade på ATV:n. Sedan dess har strecket försvunnit, kommit tillbaka en gång och sedan har jag nu inte sett det på lite över en vecka. Har varit i kontakt LG:s kundservice och dom vill ha fler bilder på detta fel när det uppkommit, tex när jag står i "hem-menyn". Dock är ju det svårt nu när felet inte uppkommit på ett tag...

 

Hur skulle ni göra? Har ju fortfarande öppet köp kvar på MM och funderar på att åka dit och lämna tillbaka den.

 

Bilder på felet finns under min profil här på forumet.



#568

Postad 29 augusti 2016 - 13:24

Unregistered2c834d1b
  • Unregistered2c834d1b
  • Lärjunge

  • 258 inlägg
  • 0

Hallå,

 

Köpte denna tv på MM nu i mitten på aug men fick genast problem med den. Funkade bra i ett par dagar sedan när jag spelade Xbox dök det upp ett streck vertikalt i bilden. Slog över till digitalboxen och då fanns strecket även där och likaså när jag testade på ATV:n. Sedan dess har strecket försvunnit, kommit tillbaka en gång och sedan har jag nu inte sett det på lite över en vecka. Har varit i kontakt LG:s kundservice och dom vill ha fler bilder på detta fel när det uppkommit, tex när jag står i "hem-menyn". Dock är ju det svårt nu när felet inte uppkommit på ett tag...

 

Hur skulle ni göra? Har ju fortfarande öppet köp kvar på MM och funderar på att åka dit och lämna tillbaka den.

 

Bilder på felet finns under min profil här på forumet.

 

Jag skulle bytt. 



#569

Postad 30 augusti 2016 - 16:46

Runaris
  • Runaris
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0

Jag har haft TVn någon vecka nu och testat fram och tillbaka, men är osäker på vilken gammainställning som är bäst.

Vilken kör ni med och varför?

Just nu kör jag med Gamma 2,2 och dessa inställningar i övrigt:
OLED Light 40
Contrast 78
Brightness 56
Color 50
Color Gamut Wide
Color Temperature Warm2

Din brightness er for høy sett den på 50- 52,og sett heller opp oled til 60,color gamut skal stå på standard så får du mer korrekte farger,med canal digital parabol får jeg bedre bilde med warm1.gamma 2,2 er best på min tv.


Redigerat av Runaris, 30 augusti 2016 - 16:49.


#570

Postad 01 september 2016 - 02:44

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

  • 3 205 inlägg
  • 0

Det brukar väl vara vid ljusstyrka på 59-60 som svart klipper på rätt nivå på LG OLEDs...?



#571

Postad 01 september 2016 - 05:58

Jaxione
  • Jaxione
  • Forumräv

  • 666 inlägg
  • 0

Det brukar väl vara vid ljusstyrka på 59-60 som svart klipper på rätt nivå på LG OLEDs...?


Beror på vilken gamma. Men på 2.2 på min 920v så är det 50 i brightness

#572

Postad 01 september 2016 - 06:32

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

  • 3 205 inlägg
  • 0

Klipper den vid 16 då?!

 

Jag har visserligen en 910V men med gamma 2.4 så har jag ljusstyrkan på 59 för att få korrekt svartnivå.



#573

Postad 01 september 2016 - 08:45

Ringblixt
  • Ringblixt
  • Mästare

  • 3 209 inlägg
  • 0

Beror på vägarna den har gått genom kalibreringen. RGB-reglagen är som separata brightness/contrast för R, G och B vilket också påverkar var det generella reglaget hamnar. Andra gamma-lägen brukar också flytta nivåerna.



#574

Postad 02 september 2016 - 08:00

Meep
  • Meep
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0

Hej på er lyckliga ägare av OLED!

 

Jag står i valet och kvalet att köpa OLED nu eller köpa en LCD och vänta tills OLED blir bättre och behöver er hjälp mer ett par funderingar!

 

-Är HDR-funktionen i denna TV fantastiskt? Är det värt några tusen extra jämte 910V bara för den funktionen? Är den tillräckligt ljusstark för att klassas som äkta HDR?

-Är detaljnivån i mörka partier OK? Har sett att en hel del klagar på det även om de hyllar svärtan.

 

Tack så jättemycket för att ni tar er tid!



#575

Postad 02 september 2016 - 09:14

Nerd
  • Nerd
  • Forumräv

  • 551 inlägg
  • 0

Hej på er lyckliga ägare av OLED!

 

Jag står i valet och kvalet att köpa OLED nu eller köpa en LCD och vänta tills OLED blir bättre och behöver er hjälp mer ett par funderingar!

 

-Är HDR-funktionen i denna TV fantastiskt? Är det värt några tusen extra jämte 910V bara för den funktionen? Är den tillräckligt ljusstark för att klassas som äkta HDR?

-Är detaljnivån i mörka partier OK? Har sett att en hel del klagar på det även om de hyllar svärtan.

 

Tack så jättemycket för att ni tar er tid!

Jag är inne på samma frågeställning. Spelar Xbox One. Tittar på film/sport via apparna till Xbox: Viaplay, Cmore och Netflix. Handen på hjärtat, är jag inte ganska bra hemma med en 910V? Har idag en älskad Pioneer plasma som börjar titta på mig lite otåligt...



#576

Postad 02 september 2016 - 10:32

Jaxione
  • Jaxione
  • Forumräv

  • 666 inlägg
  • 2

Hej på er lyckliga ägare av OLED!

 

Jag står i valet och kvalet att köpa OLED nu eller köpa en LCD och vänta tills OLED blir bättre och behöver er hjälp mer ett par funderingar!

 

-Är HDR-funktionen i denna TV fantastiskt? Är det värt några tusen extra jämte 910V bara för den funktionen? Är den tillräckligt ljusstark för att klassas som äkta HDR?

-Är detaljnivån i mörka partier OK? Har sett att en hel del klagar på det även om de hyllar svärtan.

 

Tack så jättemycket för att ni tar er tid!

 

920V är en fantastisk TV på många sätt men som ägare av en så skulle jag ändå rekommendera att köpa 2016 års modeller eller vänta. Det finns störande barnsjukdomar, särskilt på 2015 års OLEDS. Banding och brus i "near black" förstör den i övrigt närmast perfekta bilden ibland så det beror lite hur känslig man är. Jag skulle dock välja 920V over vilken LED tv somhelst. Enbart 2016 års OLEDS är bättre.



#577

Postad 02 september 2016 - 14:29

Bagerth
  • Bagerth
  • Amatör

  • 69 inlägg
  • 0

Hej på er lyckliga ägare av OLED!

 

Jag står i valet och kvalet att köpa OLED nu eller köpa en LCD och vänta tills OLED blir bättre och behöver er hjälp mer ett par funderingar!

 

-Är HDR-funktionen i denna TV fantastiskt? Är det värt några tusen extra jämte 910V bara för den funktionen? Är den tillräckligt ljusstark för att klassas som äkta HDR?

-Är detaljnivån i mörka partier OK? Har sett att en hel del klagar på det även om de hyllar svärtan.

 

Tack så jättemycket för att ni tar er tid!

 

Jag valde mellan 910 och 920 själv för en månad sedan, och valet föll till slut på 920.

 

För mig var HDR-stödet och 3D-upplevelsen (1080p på varje öga med passiva glasögon) det som fick vågen att tippa över till 920-modellen.

 

Jag har bara sett två klipp med HDR på min 920V, och dom fick hakan att slå i golvet. Jag bara längtar tills man skaffar en UDHD-spelare så man kan njuta mer av HDR.

 

Tyvärr är HDR-strömning på Netflix ett skämt för tillfället. Men hoppas att det kommer åtgärdas inom en inte alltför avlägsen framtid.



#578

Postad 15 september 2016 - 18:10

Pulver
  • Pulver
  • Veteran

  • 2 387 inlägg
  • 0

Mediamarkt har en deal nu: 18.990:- inklusive frakt, installation och kalibrering :)

 

Länk



#579

Postad 15 september 2016 - 18:30

alexander_e_b
  • alexander_e_b
  • Beroende

  • 1 006 inlägg
  • 0

Mediamarkt har en deal nu: 18.990:- inklusive frakt, installation och kalibrering :)

Länk

Har dem erbjudit ett tag :)

Redigerat av alexander_e_b, 15 september 2016 - 18:31.


#580

Postad 21 september 2016 - 16:39

mr richards
  • mr richards
  • Forumräv

  • 899 inlägg
  • 0

så man skulle öka ljuset för att det skulle hända nåt med hdr-bilden.  svårt det här med hur mycket man ska  öka  ljuset.


Redigerat av mr richards, 21 september 2016 - 16:44.


#581

Postad 28 september 2016 - 20:19

SALVETA
  • SALVETA
  • Wannabe

  • 29 inlägg
  • 0

så man skulle öka ljuset för att det skulle hända nåt med hdr-bilden. svårt det här med hur mycket man ska öka ljuset.


Jag tycker snarare det var tvärt om, är man uppe nära max på oled ljuset så har den inte mer att ge i ljusstarka scener men drar man ner ljuset blir skillnaden mycket tydligare mellan normal och starkt ljus. Har även fått dra ner brightness på en del hdr-klipp för att det ska se bra ut.
Stökigt att det inte går efter någon gemensam standard så man slipper ändra inställningar för det man kollar på. Blir väl bättre när det kommer från samma källa antar jag. Men Netflix har väl fortfarande inte fått ordning på sin hdr10 stream?

#582

Postad 31 oktober 2016 - 16:47

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

  • 3 205 inlägg
  • 0

Fick igår se en 920V som var tillverkad tidigare i år. Skuggnyanser var ovanligt uniforma. Fortfarande lite banding men absolut inte lika farligt som många andra OLEDs. Kunde inte se någon färgtint heller. Däremot var gamman lite bråkig. Om man lät svart klippa vid ca 6.5IRE så blev det som låg strax över alltför ljust vilket orsakade posterisering. Behövde sänka ljusstyrkan en hel del för att få en acceptabel gamma men då förlorade jag lågdagrar. Spelade ingen roll om jag använde 2.2 eller 2.4, båda gav liknande problem. Hann visserligen bara prova någon kvart men upplever ni med 920V ett liknande problem?



#583

Postad 04 november 2016 - 21:09

jonastaghizadeh
  • jonastaghizadeh
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0

Efter att ha testat HDR via ps4 så får jag intrycket att den dåliga hdr kvaliteten via netflix inte bara var netflix fel. hdr på ps4 ser sämre ut än när hdr inte är på. Bilden blir för grå och färgerna är inte längre lika starka. Jag tror inte skärmen är tillräckligt ljus helt enkelt eller så är inte hdr metoderna optimerade för denna tv utan för leds med större ljusstyrka. hdr demos via usb ser ju i vissa fall helt fantastiska ut (inte minst LGs egna, men det kan bero på att de är mer optimerade). HDR på denna tvn har so far varit en stor besvikelse (även om bilden utan hdr är fantastisk)

 

edit: ställde in min ps4 på limited rgb och tvn på low black level samt wide color gamut och nu ser inte hdr sämre ut i tex Uncharted 4. Det ser tom lite bättre ut (kanske). Så det är viktigt att man har wide rgb på när man spelar på ps4an (gäller förmodligen pro också). Har också hittat lite källor som stödjer detta se:   High Dynamic Range (HDR) in 4k TVs - Contrast & Wide Color Gamut och svaret på min fråga i http://referencehome...ull-vs-limited/


Redigerat av jonastaghizadeh, 06 november 2016 - 16:28.


#584

Postad 07 november 2016 - 08:49

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 679 inlägg
  • 0
Är det nån som vet om det går att slå av hdr på nåt sätt? Jag tycker med att hdr på netflix ser sämre ut än "vanlig" 4k. För fler uppdateringar lär vi nog inte få se till.

Redigerat av Askungen, 07 november 2016 - 08:50.


#585

Postad 07 november 2016 - 09:11

Bagerth
  • Bagerth
  • Amatör

  • 69 inlägg
  • 0

Efter att ha testat HDR via ps4 så får jag intrycket att den dåliga hdr kvaliteten via netflix inte bara var netflix fel. hdr på ps4 ser sämre ut än när hdr inte är på. Bilden blir för grå och färgerna är inte längre lika starka. Jag tror inte skärmen är tillräckligt ljus helt enkelt eller så är inte hdr metoderna optimerade för denna tv utan för leds med större ljusstyrka. hdr demos via usb ser ju i vissa fall helt fantastiska ut (inte minst LGs egna, men det kan bero på att de är mer optimerade). HDR på denna tvn har so far varit en stor besvikelse (även om bilden utan hdr är fantastisk)

edit: ställde in min ps4 på limited rgb och tvn på low black level samt wide color gamut och nu ser inte hdr sämre ut i tex Uncharted 4. Det ser tom lite bättre ut (kanske). Så det är viktigt att man har wide rgb på när man spelar på ps4an (gäller förmodligen pro också). Har också hittat lite källor som stödjer detta se: High Dynamic Range (HDR) in 4k TVs - Contrast & Wide Color Gamut och svaret på min fråga i http://referencehome...ull-vs-limited/

Verkar som om Netflix och Playstation har dåliga HDR-signaler nu, då andra HDR-signaler från externa UHD-spelare och XBox S ser ut som det ska, även om man behöver trixa lite för att få det att lira på XBox.
https://www.avforums...4#post-24340925

Edit: någon som har koll på hur Netflixs HDR-material ser ut på andra tillverkares modeller som inte har DV?

Edit #2: Någon som vågat trixa i servicemenyn? Gäller garantin om man gör något där? Blev lite sugen att gå in och ändra det som föreslås här
https://www.avforums...9#post-24329123
Gäller visserligen 950v men är säkert samma för 920 (?).

Redigerat av Bagerth, 07 november 2016 - 09:34.


#586

Postad 09 november 2016 - 09:24

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 679 inlägg
  • 0
Om man köper en extern spelare med stöd fför DV,hur ter sig hdr på denna tv då?

#587

Postad 13 november 2016 - 14:51

kenmat
  • kenmat
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0

Precis varit och köpt mig en PS4 Pro för att kunna njuta av lite 4k/hdr-spelande. Till min förskräckelse ser det ut som att denna tv's hdr inte stöds av PS4 Pro, kan det stämma? Kan det vara så att jag ändå kommer uppleva hdr-kvalitet? 

 

https://goo.gl/photo...6RTgv5BD9QbaBN6



#588

Postad 13 november 2016 - 18:27

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 679 inlägg
  • 0

Precis varit och köpt mig en PS4 Pro för att kunna njuta av lite 4k/hdr-spelande. Till min förskräckelse ser det ut som att denna tv's hdr inte stöds av PS4 Pro, kan det stämma? Kan det vara så att jag ändå kommer uppleva hdr-kvalitet? 
 
https://goo.gl/photo...6RTgv5BD9QbaBN6


Har du ställt in utökat färgomfång på hdmiingången på tv:n. Har ej själv pro så jag vet inte om det hjälper. Nån kanske har en uhd bluray som kan svara på det.

#589

Postad 13 november 2016 - 19:42

kenmat
  • kenmat
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0

Har du ställt in utökat färgomfång på hdmiingången på tv:n. Har ej själv pro så jag vet inte om det hjälper. Nån kanske har en uhd bluray som kan svara på det.

Nej det hade jag missat, nu fungerar det :) stort tack för hjälpen!



#590

Postad 14 november 2016 - 08:43

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 679 inlägg
  • 0

Precis varit och köpt mig en PS4 Pro för att kunna njuta av lite 4k/hdr-spelande. Till min förskräckelse ser det ut som att denna tv's hdr inte stöds av PS4 Pro, kan det stämma? Kan det vara så att jag ändå kommer uppleva hdr-kvalitet? 
 
https://goo.gl/photo...6RTgv5BD9QbaBN6


Sätt även färgskalan på "bred" på den aktuella hdmiingången.

#591

Postad 14 november 2016 - 16:29

Hellfear
  • Hellfear
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0
Någon som har koll på vad nya programversionen 04.25.55
Innehåller för förändringar?

#592

Postad 14 november 2016 - 20:35

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 679 inlägg
  • 0

Någon som har koll på vad nya programversionen 04.25.55
Innehåller för förändringar?

Hittar ingen info nånstans,men jag tycker att bandningen försvann nästa helt. Nu hade jag väldigt lite bandning innan,det tycks variera mellan exemplaren enligt många på forumet.

#593

Postad 14 november 2016 - 20:47

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 679 inlägg
  • 0
Så här ser det ut vid ire 10

Bifogad fil(er)



#594

Postad 14 november 2016 - 21:59

Hellfear
  • Hellfear
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0
Looking good👍

#595

Postad 15 november 2016 - 09:57

Bagerth
  • Bagerth
  • Amatör

  • 69 inlägg
  • 0
Körde ni in uppdateringen manuellt? Kör jag via WebOS hittas inga uppdateringar.

#596

Postad 15 november 2016 - 10:27

Hellfear
  • Hellfear
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0
Näpp den ramlade in automatiskt.

#597

Postad 15 november 2016 - 12:33

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 679 inlägg
  • 0
Samma här.

#598

Postad 26 november 2016 - 17:35

Bagerth
  • Bagerth
  • Amatör

  • 69 inlägg
  • 0
Vill bara berätta att jag upplever bilden som bättre när jag tittar på Netflix via XBox One S, i synnerhet för HDR-strömmar då skillnaden är som natt och dag.

#599

Postad 26 november 2016 - 20:11

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 679 inlägg
  • 0

Vill bara berätta att jag upplever bilden som bättre när jag tittar på Netflix via XBox One S, i synnerhet för HDR-strömmar då skillnaden är som natt och dag.


Då får hoppas att ccu också levererar

#600

Postad 14 december 2016 - 13:19

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 679 inlägg
  • 0
Amazon prime videoappen finns nu att hämta.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.