Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Nokia Lumia 800 lanserad

1395 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Nokia Lumia 800 512MB RAM 16GB (Mobiltelefoner) 9 8,46 (127) Inga priser
1 relaterade trådar

#951

Postad 28 mars 2012 - 20:54

Raquex
  • Raquex
  • Wannabe

  • 34 inlägg
  • 0

Äntligen. Tänkte att uppdateringen kommer väl till mig sist av alla. Så fel jag hade.
Jag uppdaterar NU :)

Lyckades!
Telefonen har uppdaterats.

Ska bli riktigt spännade att se om batteritiden har blivit något bättre.


Inte för att verka korkad nu, men dyker uppdateringsalternativet upp automatiskt när man kopplar in mobilen och öppnar upp Zune på datorn eller måste man klicka in på nått först? Bara undrar så jag själv kan kika in med jämna mellanrum och se om jag har en uppdatering tillgänglig :)

Redigerat av Raquex, 28 mars 2012 - 21:01.


#952

Postad 28 mars 2012 - 21:05

stelex
  • stelex
  • Användare

  • 239 inlägg
  • 0

Inte för att verka korkad nu, men dyker uppdateringsalternativet upp automatiskt när man kopplar in mobilen och öppnar upp Zune på datorn eller måste man klicka in på nått först? Bara undrar så jag själv kan kika in med jämna mellanrum och se om jag har en uppdatering tillgänglig :)

Innan när jag kopplat ihop den med datorn och startat Zune så har jag klickat på uppdatera, då har den svarat att jag har senaste uppdateringen.
Men denna gången när jag kopplat ihop Lumia och dator och startat Zune så kom det upp direkt om jag ville uppdatera.

#953

Postad 28 mars 2012 - 21:11

Raquex
  • Raquex
  • Wannabe

  • 34 inlägg
  • 0
På min står det "inga uppdateringar hittades" och med min otur så får jag väl vara glad om jag ens får den. Dom lär väl glömma bort mig :P
Har den inställd på att alltid söka efter uppdateringar både när jag är kopplad till Wi-Fi och mobilens egna uppkoppling. Så är väl bara till att vänta tills det står att jag har nån uppdatering.

#954

Postad 28 mars 2012 - 21:18

stelex
  • stelex
  • Användare

  • 239 inlägg
  • 0

På min står det "inga uppdateringar hittades" och med min otur så får jag väl vara glad om jag ens får den. Dom lär väl glömma bort mig :P
Har den inställd på att alltid söka efter uppdateringar både när jag är kopplad till Wi-Fi och mobilens egna uppkoppling. Så är väl bara till att vänta tills det står att jag har nån uppdatering.

Jag har inte de två rutorna ikryssade för att söka efter uppdateringat bara för att spara på batteriet.

Jag måste nog ha haft en grym tur som fick uppdateringen första dagen den släpps i Sverige :rolleyes:

#955

Postad 28 mars 2012 - 21:20

Andreas951
  • Andreas951
  • Wannabe

  • 31 inlägg
  • 0
Går även att se på denna sida om uppdateringen finns tillgänglig eller inte.
http://europe.nokia....e-availability' class='bbc_url' title='Extern länk' rel='nofollow external'> http://europe.nokia.com/find-products/nokia-lumia-800-software-update/nokia-lumia-800-software-update-availability

Min Lumia är köpt hos TRE och har produkt kod 059N3B1 och enligt nokias sida så väntar den på att bli godkänd .

Vad har ni som fått uppdateringen för produkt kod? Hade varit kul att se om informationen på sidan stämmer.

Du hittar din produkt kod på baksidan av hållaren för simkortet,

Antar att ni som för uppdateringen inte har en Lumia som är köpt via en operatör utan ni har en helt ren telefon.

Redigerat av Andreas951, 28 mars 2012 - 21:25.


#956

Postad 28 mars 2012 - 21:35

stelex
  • stelex
  • Användare

  • 239 inlägg
  • 0

Går även att se på denna sida om uppdateringen finns tillgänglig eller inte.
http://europe.nokia...te-availability

Min Lumia är köpt hos TRE och har produkt kod 059N3B1 och enligt nokias sida så väntar den på att bli godkänd .

Vad har ni som fått uppdateringen för produkt kod? Hade varit kul att se om informationen på sidan stämmer.

Du hittar din produkt kod på baksidan av hållaren för simkortet,

Antar att ni som för uppdateringen inte har en Lumia som är köpt via en operatör utan ni har en helt ren telefon.

Produktkod: 059N215
Operatör: 3

#957

Postad 29 mars 2012 - 05:06

covejoli
  • covejoli
  • Wannabe

  • 46 inlägg
  • 0

Produktkod: 059N215
Operatör: 3


samma här uppdaterar nu

#958

Postad 29 mars 2012 - 07:30

ebolasmurf
  • ebolasmurf
  • Amatör

  • 68 inlägg
  • 0
Telia lär ju ta 3-6veckor innan de har "godkänt" denna update.. suck

#959

Postad 29 mars 2012 - 16:04

Raquex
  • Raquex
  • Wannabe

  • 34 inlägg
  • 0
Jag har också köpt min från Tre och har produktkod 059N3B1. Kunde ju vart smidigt om man kunde se produktkoden i inställningar -> om. Där man ser all annan information om tillgängligt minne, oerativsystem m.m. Så man slipper plocka ut SIM-kortet igen :P

Är väl bara till att vänta tills den släppts till oss.. Blir väl sist..

#960

Postad 29 mars 2012 - 16:33

Kurto
  • Kurto
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0
Jag uppdaterade mobilen igår. Köpt på 3. Det är bara att koppla mobilen via USB till datorn och uppdatera via Zune. Så gjorde jag. Det stog ingeting i mobilen att det fanns några uppdateringar.
Tyvärr så märker jag ingen skilnad på batteritiden. Den är fortfarande kass. Klarar knappt en dag vid normal användande.
Ska man behöva göra en total återställning igen?
Det har jag gjort innan utan nån resultat. Samma med omstart av mobilen.

Hoppas någon har ett bra tipps.

#961

Postad 29 mars 2012 - 16:54

Raquex
  • Raquex
  • Wannabe

  • 34 inlägg
  • 0

Jag uppdaterade mobilen igår. Köpt på 3. Det är bara att koppla mobilen via USB till datorn och uppdatera via Zune. Så gjorde jag. Det stog ingeting i mobilen att det fanns några uppdateringar.
Tyvärr så märker jag ingen skilnad på batteritiden. Den är fortfarande kass. Klarar knappt en dag vid normal användande.
Ska man behöva göra en total återställning igen?
Det har jag gjort innan utan nån resultat. Samma med omstart av mobilen.

Hoppas någon har ett bra tipps.


Vad har du för produktkod då? Kan ju bara vara så att du haft turen att ha just den produktkod som det har släppts en uppdatering till. Vi andra får se glada ut och invänta uppdateringen till våra produktkoder.

#962

Postad 29 mars 2012 - 20:05

Pexer
  • Pexer
  • Lärjunge

  • 395 inlägg
  • 0

Går även att se på denna sida om uppdateringen finns tillgänglig eller inte.
http://europe.nokia...te-availability

Måste ge Nokia credits för den där siten. Föredömlig information om uppdateringen, kända problem mm.
Snyggt!

#963

Postad 29 mars 2012 - 20:10

McAn_
  • McAn_
  • Forumräv

  • 649 inlägg
  • 0
Har Tele2 och produktkod "059N0W6".

Någon som har koll på Country Variant och H3G?

#964

Postad 29 mars 2012 - 21:03

stelex
  • stelex
  • Användare

  • 239 inlägg
  • 0

Har Tele2 och produktkod "059N0W6".

Någon som har koll på Country Variant och H3G?

H3G måste ju vara operatören 3, men Variant betyder väl förmodligen övriga.
Så för din produktkod så ligger uppdateringen för granskning hos Tele2.

Redigerat av stelex, 29 mars 2012 - 21:07.


#965

Postad 30 mars 2012 - 05:33

Unregistered444d4ee2
  • Unregistered444d4ee2
  • Amatör

  • 78 inlägg
  • 0

Telia lär ju ta 3-6veckor innan de har "godkänt" denna update.. suck


Kan vara om man köpt den via Telia, Köpte min på NetOnNet. 059L820, verkar vara en Italiensk version. Fick uppdateringen. Kör telefonen på Telias nät.

Finns ett sätt att tvinga uppdateringen till telefonen. Men jag fick lite fel med den. Nokia Music visar albumomslaget annorlunda och fick ett intermittent spraklande i videoklipp. Återställde tidigare version och körde officiella uppdateringen och allt är nu bra. :)

Redigerat av Unregistered444d4ee2, 30 mars 2012 - 05:36.


#966

Postad 30 mars 2012 - 05:41

stelex
  • stelex
  • Användare

  • 239 inlägg
  • 0
Kanske fel tråd, men jag kör här ändå :blush:

På Marketplace har jag valt Sverige som region, varför får jag upp så jäkla mycket Kinesiska appar?

Redigerat av stelex, 30 mars 2012 - 06:32.


#967

Postad 30 mars 2012 - 11:15

oolsson
  • oolsson
  • Wannabe

  • 25 inlägg
  • 0
Har en norsk version med 059N110. Uppdaterar för fullt just nu och håller tummarna att det blir bättre med det som varit lite halvdant.

#968

Postad 30 mars 2012 - 11:39

ebolasmurf
  • ebolasmurf
  • Amatör

  • 68 inlägg
  • 0

Kan vara om man köpt den via Telia, Köpte min på NetOnNet. 059L820, verkar vara en Italiensk version. Fick uppdateringen. Kör telefonen på Telias nät.

Finns ett sätt att tvinga uppdateringen till telefonen. Men jag fick lite fel med den. Nokia Music visar albumomslaget annorlunda och fick ett intermittent spraklande i videoklipp. Återställde tidigare version och körde officiella uppdateringen och allt är nu bra. :)


Ja.. om man köper en obrandad spelar det ingen roll på vilket nät ;)

#969

Postad 30 mars 2012 - 16:36

borjeboy
  • borjeboy
  • Användare

  • 234 inlägg
  • 0

Kanske fel tråd, men jag kör här ändå :blush:

På Marketplace har jag valt Sverige som region, varför får jag upp så jäkla mycket Kinesiska appar?


Jag vet inte, kollar jag senaste ser jag med asiatiska appar.. Dock bara där

#970

Postad 30 mars 2012 - 17:45

Zetor
  • Zetor
  • Användare

  • 165 inlägg
  • 0

Kanske fel tråd, men jag kör här ändå :blush:

På Marketplace har jag valt Sverige som region, varför får jag upp så jäkla mycket Kinesiska appar?


Du ser troligtvis ännu mera amerikanska och engleska appar, fast du valt Sverige som region. Av samma orsak ser du även Kinesiska appar.

Orsaken är alltså att de Kinesiska app-utvecklarna valt att skicka sina appar globalt. Och det förstår man ju. Finns säkert en massa Kineser i Europa som vill kunna använda Kinesiska appar.

Håller dock med om att man borde på något sätt kunna filtrera bort vilka appar man själv vill se. Om WP7 blirt stort i Kina så är väl marketplacen snart full av Kinesiska appar.

#971

Postad 30 mars 2012 - 21:47

stelex
  • stelex
  • Användare

  • 239 inlägg
  • 0

Jag vet inte, kollar jag senaste ser jag med asiatiska appar.. Dock bara där

Du ser troligtvis ännu mera amerikanska och engleska appar, fast du valt Sverige som region. Av samma orsak ser du även Kinesiska appar.

Orsaken är alltså att de Kinesiska app-utvecklarna valt att skicka sina appar globalt. Och det förstår man ju. Finns säkert en massa Kineser i Europa som vill kunna använda Kinesiska appar.

Håller dock med om att man borde på något sätt kunna filtrera bort vilka appar man själv vill se. Om WP7 blirt stort i Kina så är väl marketplacen snart full av Kinesiska appar.

Riktigt störigt, ja man borde kunna filtrera. Nu vet jag att i varje fall att det inte är bara jag som har det problemet.

#972

Postad 30 mars 2012 - 21:57

stelex
  • stelex
  • Användare

  • 239 inlägg
  • 0
Kan nu efter 2 dagar konstatera att mitt batteri håller betydligt bättre. Nu känns det som om jag inte behöver ransonera för att det ska hålla hela dagen.
Har nu haft den igång 18 timmar och surfat, ringt med bluetoothheadset, spelat WF mm, alltså så som jag vill använda den. Svårt att säga hur länge och mycket av allt men jag har har 40% kvar av batteriet.
För mig är det än så länge stor skillnad mot innan uppdateringen til 12070.

Klockan 09.25. Efter att jag skrev igår spelade jag bla WF i 2 timmar och jag har
nu efter 28 timmar kvar 13%. Inte illa :rolleyes:

Redigerat av stelex, 31 mars 2012 - 08:30.


#973

Postad 01 april 2012 - 08:22

Unregistered80df396f
  • Unregistered80df396f
  • Användare

  • 121 inlägg
  • 0
Varför är de vita telefonerna mycket billigare än de med färgade skal?

Dustin, som är billigast, har följande priser;
Lumia 800 vit - 3 290 kr
Lumia 800 svart - 3 890 kr
Lumia 800 cyan - 3 890 kr
Lumia 800 magenta - 4 290 kr

#974

Postad 01 april 2012 - 09:16

stelex
  • stelex
  • Användare

  • 239 inlägg
  • 0

Varför är de vita telefonerna mycket billigare än de med färgade skal?

Dustin, som är billigast, har följande priser;
Lumia 800 vit - 3 290 kr
Lumia 800 svart - 3 890 kr
Lumia 800 cyan - 3 890 kr
Lumia 800 magenta - 4 290 kr

Det brukar ju vara så att den färg som är populärast brukar vara dyrast, stämmer kanske i detta fallet också?
Nej det kan ju inte stämma, svart måste väl sälja mest.

#975

Postad 02 april 2012 - 12:24

stelex
  • stelex
  • Användare

  • 239 inlägg
  • 0
Batteristatus :)
Förluten tid sen senaste laddning: 24 timmar, 53 % kvar eller 13 timmar.
Användning: Ca 20 - 30 minuter samtal och 20 minuter surf.

#976

Postad 02 april 2012 - 13:08

Unregistered2130
  • Unregistered2130
  • Användare

  • 101 inlägg
  • 0
Batteritiden är helt fantastisk efter uppdateringen, enorm skillnad, var bara tvungen att säga det och instämma med stelex. :-)

Mvh Jonas.

#977

Postad 02 april 2012 - 13:32

NiV3Rt
  • NiV3Rt
  • Amatör

  • 52 inlägg
  • 0
Kan bara instämma! Innan kunde den utan någon hämning sluka i sig hela batteriet på mindre än tolv timmar. Nu behöver man inte ens vara särskilt orolig över om batteriet ska räcka när man har 20% kvar. Tvivlade faktiskt på att en uppdatering skulle göra så pass mycket och var beredd att byta mobil.

Men se för **** till att göra rätt från början nästa gång, Nokia! ;)

#978

Postad 02 april 2012 - 14:10

Unregistered0e3a6535
  • Unregistered0e3a6535
  • Forumräv

  • 692 inlägg
  • 0

Batteritiden är helt fantastisk efter uppdateringen, enorm skillnad, var bara tvungen att säga det och instämma med stelex. :-)

Mvh Jonas.

Trevligt att höra. Jag returnerade min pga just batteriet. Nu har jag bestället en ny till dottern med Tele2 maxi. Har Tele2:s telefoner nyaste uppdateringen eller måste man "tvinga" den att uppdatera?
Blev sugan på en vit hos Dustin men 3290kr var nog en miss. När väntas 900:an till Sverige?

#979

Postad 02 april 2012 - 14:13

Auxvoice
  • Auxvoice
  • Forumräv

  • 723 inlägg
  • 0

Batteristatus :)
Förluten tid sen senaste laddning: 24 timmar, 53 % kvar eller 13 timmar.
Användning: Ca 20 - 30 minuter samtal och 20 minuter surf.


Lät inget bra :/

#980

Postad 02 april 2012 - 16:37

daniel.l
  • daniel.l
  • Forumräv

  • 558 inlägg
  • 0

Varför är de vita telefonerna mycket billigare än de med färgade skal?

Dustin, som är billigast, har följande priser;
Lumia 800 vit - 3 290 kr
Lumia 800 svart - 3 890 kr
Lumia 800 cyan - 3 890 kr
Lumia 800 magenta - 4 290 kr


Priset ligger på 4.290:- för samtliga modeller nu.

Den vita har ju inte samma härliga matta ton som de övriga - hade det som en teori till det låga priset men det var som sagt nog endast ett misstag.

#981

Postad 02 april 2012 - 17:37

deeyay
  • deeyay
  • Forumräv

  • 719 inlägg
  • 0
Då kanske några lyckliga fick en vit 800 för en tusenlapp mindre. Det pris som står gäller ju.

Trodde också det var någon grej för att den vita är annat material. Den är ju glossy. Men det kan ju knappast göra en tusenlapp på priset. Föredrar matt själv.

#982

Postad 03 april 2012 - 18:58

borjeboy
  • borjeboy
  • Användare

  • 234 inlägg
  • 0

Det brukar ju vara så att den färg som är populärast brukar vara dyrast, stämmer kanske i detta fallet också?
Nej det kan ju inte stämma, svart måste väl sälja mest.


Cyan säljer mest hos tre iaf.. Därför jag aldrig får min telefon utbytt det är ganska irriterande..

#983

Postad 03 april 2012 - 19:02

stelex
  • stelex
  • Användare

  • 239 inlägg
  • 0

Cyan säljer mest hos tre iaf.. Därför jag aldrig får min telefon utbytt det är ganska irriterande..

Svart brukar gå bra, men det är kanske inte konstigt att cyan säljer mest, den är grymt snygg.

#984

Postad 04 april 2012 - 08:45

_FredriK_
  • _FredriK_
  • Beroende

  • 1 377 inlägg
  • 0
Har ett problem efter uppdateringen.
Samtal väntar har slutat funka fast det är aktiverat hos tre. Och mobilen saknar den inställningen i menyn.

Skit irriterande :[


#985

Postad 04 april 2012 - 10:16

oolsson
  • oolsson
  • Wannabe

  • 25 inlägg
  • 0

Har ett problem efter uppdateringen.
Samtal väntar har slutat funka fast det är aktiverat hos tre. Och mobilen saknar den inställningen i menyn.

Skit irriterande :[


Gå till "telefon" och slå in *43# och tryck på RING. Du får du upp "Lyckat" i displayen. Kolla om det funkar efter det.

#986

Postad 04 april 2012 - 10:28

stelex
  • stelex
  • Användare

  • 239 inlägg
  • 0

Har ett problem efter uppdateringen.
Samtal väntar har slutat funka fast det är aktiverat hos tre. Och mobilen saknar den inställningen i menyn.

Skit irriterande :[

Det har du nog rätt i, måste jag kolla upp under dagen.

Gå till "telefon" och slå in *43# och tryck på RING. Du får du upp "Lyckat" i displayen. Kolla om det funkar efter det.

Gjorde som du skrev, och den svarade "Lyckades"
Måste testa senare idag om det fungerar.

#987

Postad 04 april 2012 - 11:21

Raquex
  • Raquex
  • Wannabe

  • 34 inlägg
  • 0

Svart brukar gå bra, men det är kanske inte konstigt att cyan säljer mest, den är grymt snygg.


Jag har en cyan mest bara för att jag är så trött på alla tråkiga svarta och vita mobiler. Roligare med nått färgglatt :)


En liten fråga.. Fattar inte vad dom tänker på när de gör en mobil som inte är kompatibel med Flash. Väldigt många hemsidor och program använder sig ju av just Flash..
Nån som vet om det finns nått sätt att få in Flash i mobilen iaf eller går sånt att fixa med en uppdatering som Nokia förhoppningsvis i så fall får tummen ur och fixar? Är grymt störande att inte ha Flash...

#988

Postad 04 april 2012 - 12:31

vyrs
  • vyrs
  • Användare

  • 131 inlägg
  • 0

Jag har en cyan mest bara för att jag är så trött på alla tråkiga svarta och vita mobiler. Roligare med nått färgglatt :)


En liten fråga.. Fattar inte vad dom tänker på när de gör en mobil som inte är kompatibel med Flash. Väldigt många hemsidor och program använder sig ju av just Flash..
Nån som vet om det finns nått sätt att få in Flash i mobilen iaf eller går sånt att fixa med en uppdatering som Nokia förhoppningsvis i så fall får tummen ur och fixar? Är grymt störande att inte ha Flash...

Nokia kommer garanterat inte att fixa flash till dessa. flash fasas ut och ersätts av annat. Flash är inte framtiden enligt utvecklarna.

#989

Postad 04 april 2012 - 12:40

stelex
  • stelex
  • Användare

  • 239 inlägg
  • 0

Det har du nog rätt i, måste jag kolla upp under dagen.

Gjorde som du skrev, och den svarade "Lyckades"
Måste testa senare idag om det fungerar.


Testade nu och samtal väntar fungerar inte :(

#990

Postad 04 april 2012 - 12:49

stelex
  • stelex
  • Användare

  • 239 inlägg
  • 0
Upptäckte en annan sak efter uppdaterting. Ringvolymen är på max oavsett om jag har volymen på 1, 5, 10 eller 30.
Inte alls bra då jag har den på 1 på jobbet, nu måste jag ha den på ljudlös :angry:

#991

Postad 04 april 2012 - 13:21

_FredriK_
  • _FredriK_
  • Beroende

  • 1 377 inlägg
  • 0

Gå till "telefon" och slå in *43# och tryck på RING. Du får du upp "Lyckat" i displayen. Kolla om det funkar efter det.



Kommer upp lyckades men det hjälper inte.
Har pratat med både Nokia och tre utan resultat

#992

Postad 04 april 2012 - 13:54

borjeboy
  • borjeboy
  • Användare

  • 234 inlägg
  • 0
Nokia sägs släppa thetering uppdatering nästa vecka till 800an. Möjligt om det nu är sant att ljudgrejen fixas med då

#993

Postad 04 april 2012 - 14:01

stelex
  • stelex
  • Användare

  • 239 inlägg
  • 0

Nokia sägs släppa thetering uppdatering nästa vecka till 800an. Möjligt om det nu är sant att ljudgrejen fixas med då

Hoppas på det för max ringvolym är riktigt störigt.

#994

Postad 04 april 2012 - 14:12

stelex
  • stelex
  • Användare

  • 239 inlägg
  • 0

Kommer upp lyckades men det hjälper inte.
Har pratat med både Nokia och tre utan resultat

Håller med om att det är irriterande. Trodde att det var 3 som styrde det, men om det är aktivt hos 3 så måste ju problemet ligga i telefonen.

#995

Postad 04 april 2012 - 15:04

stelex
  • stelex
  • Användare

  • 239 inlägg
  • 0

Kanske fel tråd, men jag kör här ändå :blush:

På Marketplace har jag valt Sverige som region, varför får jag upp så jäkla mycket Kinesiska appar?

Svarar mig själv då jag hittade denna, Marketplace SE: http://www.windowsph...6b-78e7d1fa76f8

#996

Postad 04 april 2012 - 15:21

Unregistered2130
  • Unregistered2130
  • Användare

  • 101 inlägg
  • 0

Kommer upp lyckades men det hjälper inte.
Har pratat med både Nokia och tre utan resultat


För mig fungerar det inte heller, hur jag än försöker får jag inte igång samtal väntar utan när jag pratar i telefon så plingar det öronbedövande högt i örat då smsen kommer med meddelandet att den och den försökt ringa mig. :mellow:

Hoppas på det för max ringvolym är riktigt störigt.


Jag har samma problem, hoppas det löser sig med en uppdatering.

#997

Postad 04 april 2012 - 16:15

borjeboy
  • borjeboy
  • Användare

  • 234 inlägg
  • 0
Fick äntligen min lumia idag.. Den kom med 12070 uppdateringen faktiskt :)...

#998

Postad 04 april 2012 - 16:41

Andreas951
  • Andreas951
  • Wannabe

  • 31 inlägg
  • 0
Ser att nokia uppdaterat sidan över vilka modeller av Lumia 800 som uppdateringen är tillgänglig för.

059N301 Update available
059N303 Update available
059N215 Update available
059N3B1 Update available
059N3B3 Update available
059N7B2 Update available

http://europe.nokia....te-availability

Ang batteritiden
Prövade att slå av Dataanslutningen och endast använda mig av WIFI för surf,mail mm. Har rätt dålig täckning där jag vistas så telefonen går säkert på högvarv för att försöka hålla en bra anslutning så att edge,3G kan nyttjas

Det blev en klar skillnad på hur länge batteriet räckte. Så vistas man där det är dålig mottagning så kan det vara värt att slå av dataanslutningen om man vill att batteriet ska hålla längre

Redigerat av Andreas951, 04 april 2012 - 18:44.


#999

Postad 04 april 2012 - 17:01

_FredriK_
  • _FredriK_
  • Beroende

  • 1 377 inlägg
  • 0
Funderade lite idag

jag tvinga ju in den nya uppdateringen för några veckor sen.
Någon som vet om man kan tvinga in den nya för sverige. Fast det kanske inte skiljer något?

Redigerat av _FredriK_, 04 april 2012 - 17:21.


#1000

Postad 04 april 2012 - 19:55

RayIV
  • RayIV
  • Användare

  • 155 inlägg
  • 0
Igår kunde jag inte uppdatera min telefon, idag gick det!

Satt senast idag och surade över den kassa batteritiden som blivit senaste veckorna.
Antingen beror det på någon app som körs utan min vetskap (allt är stängt utom startskärm) Eller så har jag dålig mottagning där jag befinner mig och det drar ström av den anledningen.

Får man några nya funktioner med uppdateringen??



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.