Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Xbox Spel - Tipsa om dina favoriter!

73 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 04 februari 2005 - 22:16

Unregistered29693
  • Unregistered29693
  • Lärjunge

  • 312 inlägg
  • 0
Tänkte köra en tråd med lite tips osv. angående kommande och heta spel som finns till Kryss lådan.

Här kommer mitt tips:

Flatout:



Ett Racing spel där det kanske gäller att krascha sina motståndare snarare än att köra förbi dom.. Akta bara så det inte går som nedan :D

Fixade rubriken så folk ser att det handlar om Xbox spel och inget annat...var minst sagt lite otydligt tidigare. /Nerevarine

Bifogad fil(er)


Redigerat av Unregistered29693, 13 mars 2005 - 01:40.


#2

Postad 04 februari 2005 - 22:38

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0
Så... man tipsar om spel man TROR kommer bli bra eller?

#3

Postad 05 februari 2005 - 00:31

Unregisteredf1616e6c
  • Unregisteredf1616e6c
  • Forumräv

  • 786 inlägg
  • 0
Isåfall tror jag att Half-Life 3 kommer bli grymt! B)

Ett jag är säker på att det är bra är Far Cry, inte speciellt nytt, men svårslaget!!
Postad bild

BTW, har spelat Flatout, det är riktigt kul! :D

Redigerat av Unregisteredf1616e6c, 05 februari 2005 - 00:32.


#4

Postad 05 februari 2005 - 09:03

pride87
  • pride87
  • Lärjunge

  • 437 inlägg
  • 0
Dead or Alive 3, enda spelet om är bra till Xboxen

#5

Postad 05 februari 2005 - 12:49

partajare
  • partajare
  • Mästare

  • 3 282 inlägg
  • 0
Gran Tourismo 3 A-spec och concept e grymma men även GT2 e bra.

Men om man längtar efter ett spel så är det GT4!!!

Bifogad fil(er)


Redigerat av partajare, 05 februari 2005 - 12:53.


#6

Postad 05 februari 2005 - 13:17

elk
  • elk
  • Användare

  • 162 inlägg
  • 0
eftersom det vart OT så klämmer jag till med Resident evil 4 till GC grymt skoj

#7

Postad 05 februari 2005 - 16:03

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0
Var det inte till xbox man skulle tipsa?

Då tipsar jag om Beyond Good and Evil, grymt spel.

Ksx: Hur kan du ha spelat Flatout? Det är ju inte ens ute i USA än B) ?

#8

Postad 05 februari 2005 - 16:28

partajare
  • partajare
  • Mästare

  • 3 282 inlägg
  • 0
Ja nu ser jag det va till x-box han ville at vi skulle tipsa...

TYDLIG RUBRIK! (ironi)

#9

Postad 05 februari 2005 - 18:15

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Ja nu ser jag det va till x-box han ville at vi skulle tipsa...

TYDLIG RUBRIK! (ironi)

<{POST_SNAPBACK}>


Forza Motosport kommer krossa GT4 B) .

#10

Postad 05 februari 2005 - 19:27

Dr.Pohl
  • Dr.Pohl
  • Lärjunge

  • 371 inlägg
  • 0
B) Javisst....flopza kommer nog att krossa allt, speciellt efter deras övertygande demo på ces.

#11

Postad 05 februari 2005 - 20:15

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

:D Javisst....flopza kommer nog att krossa allt, speciellt efter deras övertygande demo på ces.

<{POST_SNAPBACK}>


Jag anar ett visst inslag av ironi B) ?

#12

Postad 05 februari 2005 - 20:42

Dr.Pohl
  • Dr.Pohl
  • Lärjunge

  • 371 inlägg
  • 0

:D Javisst....flopza kommer nog att krossa allt, speciellt efter deras övertygande demo på ces.

<{POST_SNAPBACK}>


Jag anar ett visst inslag av ironi B) ?

<{POST_SNAPBACK}>


Neeeeej...vad får dig att ana det_...Flopza kan vara en indikation, det faktum att spelet frös under CES demot som var cirka 2 veckor sen, och de bör spelet vara i en sen Beta stadium..kan vara en andra...inte nog med att spelet frös..split screen funkade inte....Conan obrian hade ca 2 fps på sin screen halva.


Man kan vara lite objektiv i sitt bedömande, bara för att sony står bakom en given produkt så innbär det inte att produkten i sig inte är kompetent, GT serien kommer att vara svårslagen en bra tid framöver.

#13

Postad 05 februari 2005 - 21:57

Unregisteredc072be9b
  • Unregisteredc072be9b
  • Lärjunge

  • 312 inlägg
  • 0
Mitt favoritspel, så jalla bra asså, Azurik, knäcker allt!

Alla som har en XB måste ha detta underbara spel B)

#14

Postad 05 februari 2005 - 22:15

Damp
  • Damp
  • Mästare

  • 2 750 inlägg
  • 0
Lätt Def Jam Fight for Ny B)

Bifogad fil(er)


Redigerat av Damp, 05 februari 2005 - 22:16.


#15

Postad 05 februari 2005 - 22:22

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0
Jajamen Pohl, de släpper ju inte en sådan produkt... Allt sånt där är ju fixat vid releasen :D . För övrigt har jag inte sett någon preview hittills som säger att det är något annat än grymt B) .

Postad bild

Här är en länk till en Forza preview. De säger också att det finns en del småfel, men att för varje småfel finns 5 brillianta saker. Och att det blev nån månad försenad är bara bra. Bara så att ingen hoppar över spelet nu och tror att det är skräp :(

http://www.computera...nt_homepage.php

Jag kan inte vara objektiv när det gäller Sony B) , men jag fattar att GT4 kommer bli bra (94% på en import review). Det saknar väl möjligheten att krasha sina bilar dock?

EDIT: Hagman, Azurik måste vara det absolut bästa spelet jag spelat! Antingen det eller MTV Celeb Deathmatch. Båda är AAA-titlar ff!!!

Redigerat av Zoiler, 06 februari 2005 - 14:50.


#16

Postad 06 februari 2005 - 19:45

Unregisteredf1616e6c
  • Unregisteredf1616e6c
  • Forumräv

  • 786 inlägg
  • 0
Zoiler -

Ksx: Hur kan du ha spelat Flatout? Det är ju inte ens ute i USA än?

Jag har det på PC...

#17

Postad 06 februari 2005 - 22:15

Dr.Pohl
  • Dr.Pohl
  • Lärjunge

  • 371 inlägg
  • 0

Jajamen Pohl, de släpper ju inte en sådan produkt... Allt sånt där är ju fixat vid releasen  :( . För övrigt har jag inte sett någon preview hittills som säger att det är något annat än grymt  ;) .

Postad bild

Här är en länk till en Forza preview. De säger också att det finns en del småfel, men att för varje småfel finns 5 brillianta saker. Och att det blev nån månad försenad är bara bra. Bara så att ingen hoppar över spelet nu och tror att det är skräp  :lol:

http://www.computera...nt_homepage.php

Jag kan inte vara objektiv när det gäller Sony  :) , men jag fattar att GT4 kommer bli bra (94% på en import review). Det saknar väl möjligheten att krasha sina bilar dock?


Jag vet inte, för mig spelar fps stor roll , speciellt när det gäller bil spel, poppa in rallisport 2 kör nån timme och tryck sedan i PGR2 och kom sen och påstå att 30 fps är lika bra som 60.

Att man inte kan presentera en spelbar version av en produkt som har 3 månader kvar inna guld status är väl mer än lite oroväckande...tycker du inte det_

Jag har inga som helst problem med att erkänna om ett spel är bra eller ej, oberoende av vilken konsol den tillhör, bra spel är bra spel...punkt.

In my humble opinion, så är gt4 ett bättre spel än vad forza kommer att bli..jag har spelat båda spelen...jag vill inte klargöra pros and cons respektive..men som jag sa...gt4 känns mycket mer komplett och livfullt.

#18

Postad 07 februari 2005 - 00:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0
Men hur vet du att Forza kommer gå i 30 FPS när allt är tweakat och tunat ;) .
Jag är inte orolig, de fixar allt till releasen. De sköt ju bara upp det nån månad, inte ett halvår =P.
Vad är det du spelat? Demot till Forza? För det var ju inte färdigt och då är det ju lite svårt att ge...men ok du får ju tycka vad du vill :) .
I vilket fall kommer det bli ett bra substitut för GT-serien för xboxägarna.

Ksx: Men...det är ju inte ute på PC heller :( :P :lol:

#19

Postad 07 februari 2005 - 09:24

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

  • 3 989 inlägg
  • 0

Jajamen Pohl, de släpper ju inte en sådan produkt... Allt sånt där är ju fixat vid releasen  :rolleyes: . För övrigt har jag inte sett någon preview hittills som säger att det är något annat än grymt  B) .

Postad bild

Här är en länk till en Forza preview. De säger också att det finns en del småfel, men att för varje småfel finns 5 brillianta saker. Och att det blev nån månad försenad är bara bra. Bara så att ingen hoppar över spelet nu och tror att det är skräp  :rolleyes:

http://www.computera...nt_homepage.php

Jag kan inte vara objektiv när det gäller Sony  <_< , men jag fattar att GT4 kommer bli bra (94% på en import review). Det saknar väl möjligheten att krasha sina bilar dock?


Jag vet inte, för mig spelar fps stor roll , speciellt när det gäller bil spel, poppa in rallisport 2 kör nån timme och tryck sedan i PGR2 och kom sen och påstå att 30 fps är lika bra som 60.

Att man inte kan presentera en spelbar version av en produkt som har 3 månader kvar inna guld status är väl mer än lite oroväckande...tycker du inte det_

Jag har inga som helst problem med att erkänna om ett spel är bra eller ej, oberoende av vilken konsol den tillhör, bra spel är bra spel...punkt.

In my humble opinion, så är gt4 ett bättre spel än vad forza kommer att bli..jag har spelat båda spelen...jag vill inte klargöra pros and cons respektive..men som jag sa...gt4 känns mycket mer komplett och livfullt.

<{POST_SNAPBACK}>


Jag har ett spelbart demo på forza som jag har haft i över 1 månad och det är inga problem med den demon.

Så kommer nog inte vara några problem inför release.

#20

Postad 07 februari 2005 - 12:52

Dr.Pohl
  • Dr.Pohl
  • Lärjunge

  • 371 inlägg
  • 0
De har gått ut med det officielt, det kommer att stanna på 30fps.

Jag har själv kört demon, visst gt4 substitut på boxen, men det kommer knappt att bli mer.

Kan vara en intressant aspekt att demon som snurrar på diverse ställen är en äldre build än den som demades på CES tidigare i januari.

Vad jag upplevde som irriterande, det gäller både pgr2 och forza, är att banorna saknar liv, allt är statiskt, tillgjort...svårt att förklara..spelen saknar det där lilla extra.

#21

Postad 07 februari 2005 - 14:02

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Jag har själv kört demon, visst gt4 substitut på boxen, men det kommer knappt att bli mer.

<{POST_SNAPBACK}>


Det räcker gott och väl <_<

#22

Postad 07 februari 2005 - 14:12

Unregistered1b91339d
  • Unregistered1b91339d
  • Wannabe

  • 19 inlägg
  • 0
Vill bara upplysa om att Flat out finns ute i hyllorna sedan ett tag tillbaka

/Stoffe

#23

Postad 07 februari 2005 - 15:03

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Vill bara upplysa om att Flat out finns ute i hyllorna sedan ett tag tillbaka

/Stoffe

<{POST_SNAPBACK}>


Kom ut i Europa före USA tydligen...Det förklarar saken <_< . Sorry Ksx.

#24

Postad 07 februari 2005 - 18:29

Unregisteredef3dcc08
  • Unregisteredef3dcc08
  • Lärjunge

  • 279 inlägg
  • 0

Vill bara upplysa om att Flat out finns ute i hyllorna sedan ett tag tillbaka

/Stoffe

<{POST_SNAPBACK}>


Kom ut i Europa före USA tydligen...Det förklarar saken <_< . Sorry Ksx.

<{POST_SNAPBACK}>


Det är ett finskt spel :rolleyes:, FlatOut är kul, men lite för suddigt för min smak, RalliSport Challenge 2 är cool(mkt bättre än ettan om nån lirat det). Chronicles of Riddick.. ja ni mainstream klassikerna :rolleyes:.

#25

Postad 12 februari 2005 - 15:06

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0
Passa på att tipsa om kommande Lego Starwars :D

Trevligt, funkar inte med bilder.

Redigerat av Zoiler, 12 februari 2005 - 15:08.


#26

Postad 16 februari 2005 - 15:29

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0
En 4-sidors jämförelse mellan GT4 och Forza av IGN, läsvärt.

http://xbox.ign.com/...8/588231p1.html

#27

Postad 19 februari 2005 - 21:05

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Lätt Def Jam Fight for Ny  :ph34r:

Spelade det nyss och kan bara hålla med, det är det bästa fightingspelet till Xbox. Mycket bra.

#28

Postad 22 februari 2005 - 12:10

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

  • 825 inlägg
  • 0
Får bidra med Biowares tidigare + kommande alster.
KOTOR suveränt RPG och Jade Empire (Rel. 05-04-14?)

#29

Postad 22 februari 2005 - 14:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Får bidra med Biowares tidigare + kommande alster.
KOTOR suveränt RPG och Jade Empire (Rel. 05-04-14?)

<{POST_SNAPBACK}>

Jade Empire kommer antagligen bräcka det mesta som släpps 2005, undtantaget Zelda (och Xbox2?). Verkar vara en riktig blockbuster på gång, Bioware förbättrar alltid sina spel. Blir intressant att se vad de kommer med efter Jade Empire, har hört att det ska vara ett RPG/FPS med U3-motorn. Och det måste alltså slå Jade Empire :)

#30

Postad 12 mars 2005 - 12:23

Unregistered29693
  • Unregistered29693
  • Lärjunge

  • 312 inlägg
  • 0
Någon som vet när det är tänkt att Forza släpps?

#31

Postad 12 mars 2005 - 13:40

Dr.Pohl
  • Dr.Pohl
  • Lärjunge

  • 371 inlägg
  • 0

Lätt Def Jam Fight for Ny  :huh:

Spelade det nyss och kan bara hålla med, det är det bästa fightingspelet till Xbox. Mycket bra.

<{POST_SNAPBACK}>



ALDRIG.... ;) ...Soul calibur 2...eller Doa:U...men båda har en hel del att lära sig av Tekken 5.

Jag har varit fanatisk fight spelare...Neo geo verren på art of fighting var helt överlägsen SF2..på alla plan, grymt mycket svårare oxå....MEN Sf2 lyckades bättre rent kommersielt.....var inte lika krävande....lite som def-jam.

#32

Postad 12 mars 2005 - 13:51

Dr.Pohl
  • Dr.Pohl
  • Lärjunge

  • 371 inlägg
  • 0
Körde DMC3 igår kväll...börjar som piss, men blir riktigt ###### bra vid tredje banan. Kan varmt rekommendera!

#33

Postad 12 mars 2005 - 16:17

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Någon som vet när det är tänkt att Forza släpps?

<{POST_SNAPBACK}>

3:e Maj preliminärt.

ALDRIG....  ...Soul calibur 2...eller Doa:U

Men de har jag inte spelat än så vem vet.. :huh: . Jag har aldrig varit fanatiker och det är nog därför jag gillar DefJam. Singelplayerdelen är bättre än multiplayer, lvl upp din karaktär osv, kul story. SC2 och Doa:u är väl roligare mot kompisar? Tyckte iaf att singelplayerdelen i Doa sög.

Körde DMC3 igår kväll...börjar som piss, men blir riktigt ###### bra vid tredje banan. Kan varmt rekommendera!

Gör det i PS2-tipssidan då, detta är Xbox hardcore only! ;)

#34

Postad 12 mars 2005 - 17:56

Dr.Pohl
  • Dr.Pohl
  • Lärjunge

  • 371 inlägg
  • 0
Jag är torsk på fight spel, det absolut bästa just nu är Tekken 5 , men för att vara fair så delar den första plats med VF4 evo....mycket djupare spel än både Sc2 och Doa serien.

Kolla in Sc2..du skulle nog gilla det....går attt få tag för typ 150 pix, helt klart värt.
DOA ULTIMATE är i princip Doa 3 med aningen hottad motor lite nya arenor och online stöd...med lag...i mitt tycke är Doa en button masher...men åsikterna går isär rejält...antigen gillar man tekken och tycker att doa knappt kräver skicklighet eller tvärtom.

Kryss låda thread.....ok...kolla FET GT4 jpeg-en i början på tråden.

#35

Postad 12 mars 2005 - 18:19

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Kryss låda thread.....ok...kolla FET GT4 jpeg-en i början på tråden.

<{POST_SNAPBACK}>

Jojo och Farcry, men läs inlägg #7 och #8. Otydlig rubrik. Jag menar att det finns ju en Ps2-tipssida och om du tipsar där så ger det nog mer effekt. Fast DMC är ett sånt stort varumärke så det lär de ju redan ha ;) . Sämst i serien om man ska gå efter reviews förvisso.

Bästa fightingspelet jag spelat är Smash bros dårå. :huh: Men Killer Instinct var också mycket bra. Och Street Fighter hade sina stunder.

#36

Postad 12 mars 2005 - 19:06

Dr.Pohl
  • Dr.Pohl
  • Lärjunge

  • 371 inlägg
  • 0
I mitt tycke är dmc 2 absolut as kasst, riktigt skitspel..kan inte fatta att folk har ratetat den högre än 3-an, MEN väldigt irriterande detalj...finns ingen checkpoint ..inte på nån bana...kolar man så är det bara att börja om..hela nivån....lagom skoj efter ett tag..dessutom är spelet svinsvårt.

Nog om det, ska hålla mig till xbox lir i den här tråden. :huh:

#37

Postad 12 mars 2005 - 21:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

I mitt tycke är dmc 2 absolut as kasst, riktigt skitspel..kan inte fatta att folk har ratetat den högre än 3-an, MEN väldigt irriterande detalj...finns ingen checkpoint ..inte på nån bana...kolar man så är det bara att börja om..hela nivån....lagom skoj efter ett tag..dessutom är spelet svinsvårt.

<{POST_SNAPBACK}>

Usch... Plötsligt kom Men of Valor och sista banan i Metal Slug 3 upp i huvet ;) :P :D

#38

Postad 13 mars 2005 - 00:40

MR_Jimmy
  • MR_Jimmy
  • Forumräv

  • 682 inlägg
  • 0
För alla som inte äger Rallisport challenge 2 köp det. Det måste vara det bästa racing spelet til xbox. Inte så värst nytt men oj va bra!

#39

Postad 13 mars 2005 - 07:49

Unregistered8ee75b8b
  • Unregistered8ee75b8b
  • Mästare

  • 3 283 inlägg
  • 0
Bästa Xbox-spelet just för tillfälet är Star Wars: Knights of the old Republic 2....men att det inte stöder widescreen är ju helt ofantligt dåligt. Stooort minus, på ett annars grymt bra spel.

Bästa spelen annars är lätt PGR2 som kickar alla andra bilspel hittills (och då menar jag att RSC2 inte har en susning) och Driver 3 som trots alla rejäla buggar är grymt kul att skapa videos i.

Bästa spiltscreen-spelet är Star Wars Battlefront och bästa actionspelet är fortfarande första Halo...som jag tycker lätt vinner över tvåan. Annars är det The Elder Scrolls 3: Morrowind som tagit mest speltid för mig...säkert över 400 timmar nu. Det spelet är helt underbart.

För tillfälet får jag dock säga att Xboxen mest samlar damm i väntan på Forza....blir mest WoW på PC just nu. :P

#40

Postad 13 mars 2005 - 11:10

gusax
  • gusax
  • Beroende

  • 1 425 inlägg
  • 0
Håller med, PGR2 är nog det bästa xboxspelet jag kört.
Jag hade Rallisport 2 också men det sålde jag. Det var ju rent olidligt uselt... kartläsaren ligger efter i rallydelen och ingen kollisionshantering alls, man kunde ju flyga flera meter upp i luften helt omotiverat om man råkade ligga för nära nån annan bil när man spelade över xbox live. Helt värdelöst programmerat... men så är det ju Dice som gjort det också :P

#41

Postad 13 mars 2005 - 11:18

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

  • 3 989 inlägg
  • 0
Ninja Gaiden är de bästa spelet (alla konsoller inkluderade).

#42

Postad 13 mars 2005 - 12:47

Dr.Pohl
  • Dr.Pohl
  • Lärjunge

  • 371 inlägg
  • 0

Ninja Gaiden är de bästa spelet (alla konsoller inkluderade).

<{POST_SNAPBACK}>



Nope..inte en chans.

#43

Postad 13 mars 2005 - 16:30

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0
Tipsar om spel som folk kanske inte köper men som är mycket bra:

Beyond good and evil
Outrun 2
Crimson Skies: High road to revenge
Metal arms: Glitch in the system
Full Spectrum Warrior (ser fram emot Close Combat nu :D )
Manhunt

Kan tänka mig att många missar senaste Oddworld: Stranger som ska vara riktigt bra.

Nerevarine: Du ser inte fram emot Oblivion eller? :P ;)

#44

Postad 13 mars 2005 - 16:31

Unregistered8ee75b8b
  • Unregistered8ee75b8b
  • Mästare

  • 3 283 inlägg
  • 0

Nerevarine: Du ser inte fram emot Oblivion eller?  :P  :D

<{POST_SNAPBACK}>

Näe...inte det minsta!

;) :angry:

#45

Postad 15 mars 2005 - 11:19

Überhacker
  • Überhacker
  • Lärjunge

  • 378 inlägg
  • 0
B U R N O U T 3 ;)

#46

Postad 15 mars 2005 - 11:38

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

  • 3 989 inlägg
  • 0

Ninja Gaiden är de bästa spelet (alla konsoller inkluderade).

<{POST_SNAPBACK}>



Nope..inte en chans.

<{POST_SNAPBACK}>


Gillar inte att citera meningslösa inlägg med ytterligare ett meningslöst inlägg men gör det ändå.....:-)

Jo stor chans....

#47

Postad 15 mars 2005 - 14:19

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0
Burnout3 är rätt skoj och har en otroligt skön fartkänsla, speciellt om man kör det via projektor, dock är det lite enformigt i längden. Ett annat spel som är grymt via proje är Amped 2, bra känsla och oerhört snyggt i 720p. 2 bra spel förövrigt också ;)

#48

Postad 15 mars 2005 - 16:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0
Så har då Jade Empire fått sin första recension (månad innan release):

Ynkliga 9.4/10 av official xbox magazine. Det ser mycket ut men vad hände med resterande 0.6? olycksbådande, to say the least.

Doom 3 har på 5 recensioner 92 %, lovande.

Splinter Cell 3 har fått 9.5/10 och 9.9/10, ser mycket, mycket bra ut.

Brothers in Arms har nu på 15 recensioner 93 %! Det är alltså ett riktigt bra lir.

Area 51:s första recension 6.8/10 ser inte bra ut ;) .

Som jämförelse: Halo 2 har 95.2 %, Kotor II 86,1 % och Fable 85 %.

#49

Postad 15 mars 2005 - 17:38

Dr.Pohl
  • Dr.Pohl
  • Lärjunge

  • 371 inlägg
  • 0

Ninja Gaiden är de bästa spelet (alla konsoller inkluderade).

<{POST_SNAPBACK}>



Nope..inte en chans.

<{POST_SNAPBACK}>


Gillar inte att citera meningslösa inlägg med ytterligare ett meningslöst inlägg men gör det ändå.....:-)

Jo stor chans....

<{POST_SNAPBACK}>



Mm, ok..då kan man möjligen härleda följande slutsats, personen ifråga, dvs du..har bara en xbox och inte har haft möjlighet att pröva resterande konsolers utbud...alternativ B...man fullständigt negligerar alla övriga optioner och står fast besluten vid en åsikt även om denna är föga empiriskt betingad.

ELLER....så tycker vi alla olika... ;)

Ska jag varA HELT ärlig så orkar jag inte börja rabla titlar som är överlägsna Ninja på mer än en aspekt...må det så vara game+character design..i mitt tycke är Ninja gaiden ett tveklöst bra lir, ingen snack om den saken men att proklamera den som över bäst är inte riktigt korrekt. Jag är övertygad om att det inte bara jag som tycker så. :D

Redigerat av Dr.Pohl, 16 mars 2005 - 07:37.


#50

Postad 15 mars 2005 - 21:02

jockeee_övik
  • jockeee_övik
  • Lärjunge

  • 270 inlägg
  • 0
Ninja Gaiden - bra men svårt, har inte klarat första bossen än.

Ett annat grymmt kul bilspel är Mashed. Enormt kul i multiplayer, halvtrist och lite litet i singelplayer.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Nya duken i emballage
    DPC
    2024-04-28 10:12:49
  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.