Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

BIL-tråden!

7541 svar till detta ämne Bilar Bil Car Cars
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#5701

Postad 13 april 2019 - 13:30

Loco.spk
  • Loco.spk
  • Mästare

  • 3 204 inlägg
  • 0

Om du ska slå på hjulen skulle jag hålla mig till övre och undre delen. Det är de ställen du är garanterad att bilen är dimensionerad för att ta upp de krafterna. Främre och bakre delen kommer att belasta servon på ett sätt som kanske inte är bra.

 

Men detta har säkert redan däckfirman testat så jag skulle nog gå direkt på att köra en bit, det brukar alltid fungera.

 

Lycka till.



#5702

Postad 13 april 2019 - 13:37

Erik_N
  • Erik_N
  • Veteran

  • 1 518 inlägg
  • 0

Kia är det man ska köpa om man vill ha en krångelfri bil verkar det som :)

http://www.vibilagar...-minst-och-mest

 

Att brittiska bilar och VAG är på topp är inget som förvånar, men att Porsche är sämst av VAG-bilarna hade jag inte trott.

 

anmäler man inte reparationer till försäkringsbolaget även om det finns en gällande nybilsgaranti?

 

Nu har ju junkan redan rett ut det här, men det står faktiskt i artikeln du själv länkar till. :)

 

Länsförsäkringar lägger in en brasklapp om att utfallet av undersökningen kan ha påverkats av att vissa bilmärken är mer generösa med goodwill och att garantitiden skiljer sig åt mellan märkena. Om bilmärket själva tar ansvar för skadan förekommer den inte i statistiken. Att få skador anmäls för ett märke är därför inte detsamma som att skador inte inträffar.



#5703

Postad 13 april 2019 - 13:59

Hoggeman
  • Hoggeman
  • Användare

  • 243 inlägg
  • 0

ska testa ändå idag och lossa lite på muttrarna och köra lite. verkar ju vara många som gör så.  fanns även tips om att slå med en annan fälg med däck på som verkar vara oslagbar enligt ett par personer.

 
jag testade ju att sparka som en galning så jag fick ont i benen. provade även att slå med en slägghammare från insidan.  Även bilverkstaden slog ju som s*tan när bilen var upphissad så dom fick bättre vinkel och dom klarade det inte. Så jag har inga förhoppningar alls med denna teknik.


Slägghammare är för liten..behövs storslägga..

#5704

Postad 13 april 2019 - 14:22

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

nu har jag testat en gång till med bilen. lossade på muttrarna och körde och svängde och bromsade och allt möjligt. Hjälpte ingenting. sitter bomfast. nu tänker jag inte lägga en sekund till av min tid på den här skiten.



#5705

Postad 13 april 2019 - 17:46

sturebyking
  • sturebyking
  • Användare

  • 124 inlägg
  • 0

Hade för många år sedan en Honda prelude med alu fälgar som hade suttit flera år. Testade allt med fick inte loss hjulen från naven bak. Testade med liten slägga på en regel inifrån men inte då, till slut slog jag med släggan direkt på fälgens nedre insida och då gick det till slut. Fälgen fick en del märken men men.... Bra att ha rengjorda nav med lite fett (kopparfett eller alu fett) på vid montage. 



#5706

Postad 13 april 2019 - 17:47

mikkiz
  • mikkiz
  • Beroende

  • 1 185 inlägg
  • 0
Hur fasiken lyckas man få fast fälgarna så hårt?

#5707

Postad 13 april 2019 - 17:55

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Hur fasiken lyckas man få fast fälgarna så hårt?


Bra fråga. Har aldrig haft problem förut. Dom har inte ens suttit fast lite. Bara varit att lyfta av med händerna.

Vet inte om dom rostat fast typ.

#5708

Postad 13 april 2019 - 18:16

Tore3
  • Tore3
  • Forumräv

  • 856 inlägg
  • 0
Är det muttrar som du har, så kan dom dragits för hårt, med mutterdragare kanske. Eftersom fälgen har konade hål så kan konan skära fast i gängorna på bulten. Fälgar fastsatta med bult slipper man det problemet.

#5709

Postad 13 april 2019 - 18:32

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Är det muttrar som du har, så kan dom dragits för hårt, med mutterdragare kanske. Eftersom fälgen har konade hål så kan konan skära fast i gängorna på bulten. Fälgar fastsatta med bult slipper man det problemet.

 

har aldrig dragit med mutterdragare och har aldrig haft problemet förr. 

men det är ju inte muttrarna som sitter fast. men det har du säkert läst.



#5710

Postad 13 april 2019 - 18:58

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

  • 606 inlägg
  • 0

Jag hade samma sak som andreassofus med min gamla Primera där plåtfälgarna bak tydligen hade fusionerats ihop till en enda del med bromstrummorna..

 

Höger bak lossnade när jag körde runt i sicksack (typ fem minuter) med muttrarna lossade ett varv eller två: *TJONK*, och så blev det att dra fast dem och köra hem igen och byta.

 

Observera att jag tamefan testat allt innan. Slägga, brädjävel, brytjärn, värma, sparka, regndans och voodoo.

 

Vänster bak fick jag inte loss hur jag än försökte. Blev mer och mer desperat: Älgtestet ( https://youtu.be/YDmT4e3E2pQ?t=161 ) i typ 75 km/h med lossade muttrar på allfarvägen höll hjuljäveln för, åtskilliga gånger; vilket kanske var tur såhär i efterhand...

 

Testade även att med lossade muttrar besöka en busshållplats med hög trottoarkant och styrde bilen upp med höger framhjul och gned bakhjulet mot kanten... Hjälpte inte heller; förutom att trottoarkanten blev svart av avskrapat gummi.

 

Det som till slut hjälpte var en överförbannad j*vla norrlänning som nästan tänkte drämma släggan igenom taket, men kom på bättre tankar och istället övergivet duttade på fälgen en sista gång. Då lossnade den. Sjukt. 


Redigerat av Unregistereda9666aa5, 14 april 2019 - 15:29.


#5711

Postad 13 april 2019 - 20:17

Tore3
  • Tore3
  • Forumräv

  • 856 inlägg
  • 0

har aldrig dragit med mutterdragare och har aldrig haft problemet förr. 
men det är ju inte muttrarna som sitter fast. men det har du säkert läst.


Javisst, jag menar att plåten på fälgen skurit in i gängorna på bultarna. Men har du dragit för hand är det nog ingen risk.

#5712

Postad 14 april 2019 - 16:58

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Sådär nu fick jag lossat på hjulen. Åkte hem till en kompis som hade en stor och tung gummiklubba som man slår ner pålar med. Slog så jag höll på att dö men tillslut lossade dom

Var ganska rostigt på navet. Använde en stålborste och sandpapper samt kopparpasta.

Såg också att det börjar ta på bromsbeläggen. Det är slitet ner där själva belägget börja snedda inåt. Vet inte varför det är en vinkel. Är det för att man ska byta när man kommer dit?

Svårt att se på bilden kanske men tror ni det får ett tag till?

Bifogad fil(er)


Redigerat av andreassofus, 14 april 2019 - 17:32.


#5713

Postad 14 april 2019 - 18:47

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0

Ingen fara med de beläggen, håller många mil till! Så här såg mina ut vid ett byte för några år sedan, här snackar vi slitna belägg :) 

 

Bifogad fil  belägg.png   1,26MB   0 Antal nerladdningar



#5714

Postad 18 april 2019 - 01:47

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
Någon som har erfarenhet av snabbvax? Är det värt det? Blir det stor skillnad?

#5715

Postad 18 april 2019 - 07:51

M johansson
  • M johansson
  • Lärjunge

  • 395 inlägg
  • 0

Någon som har erfarenhet av snabbvax? Är det värt det? Blir det stor skillnad?

 

Nakdelen är att den inte sitter kvar så länge, Men är det för sommarhalvåret så kör på.

Kör själv med en soft99 Authentic premium med carnauba som är mycket lätt att applicera och ger bra glans.

https://www.autodude...hentic_premium/

 

 

Bifogad fil(er)

  • Bifogad fil  Alfa.jpg   227,21K   0 Antal nerladdningar

Redigerat av M johansson, 18 april 2019 - 07:52.


#5716

Postad 18 april 2019 - 19:56

mikkiz
  • mikkiz
  • Beroende

  • 1 185 inlägg
  • 0
Jag brukar använda en quick detailer/spray wax på blöt bil när jag torkar bilen så får du skydd några veckor iaf.
Sonax brilliant shine detailer är annars ett alternativ och rätt hållbart under sommarhalvåret å läggs med fördel på torr bil

Redigerat av mikkiz, 18 april 2019 - 19:56.


#5717

Postad 18 april 2019 - 20:56

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Jag brukar använda en quick detailer/spray wax på blöt bil när jag torkar bilen så får du skydd några veckor iaf.
Sonax brilliant shine detailer är annars ett alternativ och rätt hållbart under sommarhalvåret å läggs med fördel på torr bil

 

japp, det var det jag menade med snabbvax. Inte vanlig vax med andra ord.

ser smidigt ut att bara spraya på och torka av. 



#5718

Postad 19 april 2019 - 00:17

mikkiz
  • mikkiz
  • Beroende

  • 1 185 inlägg
  • 0

japp, det var det jag menade med snabbvax. Inte vanlig vax med andra ord.
ser smidigt ut att bara spraya på och torka av.


Jag använder en qd mest för att det hjälper till å få bilen torr lättare, sen får du glansen/skyddet på köpet.

#5719

Postad 19 april 2019 - 07:43

M johansson
  • M johansson
  • Lärjunge

  • 395 inlägg
  • 0

Äh ni är bara lata  :D



#5720

Postad 25 april 2019 - 22:10

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

  • 606 inlägg
  • 0

Jaha, bilen misständer på cylinder 2. Chansfelsökning, chansbeställning på nätet med ny tändkassett. Byter och det funkar prima. I tre kilometer. Sedan misständer bilen på cylinder 1. Även om jag byter tillbaka till gamla tändkassetten... 

 

Ajaj.

 

Nu börjar jag bli nervös vad det kan vara. Tips?



#5721

Postad 26 april 2019 - 09:57

M johansson
  • M johansson
  • Lärjunge

  • 395 inlägg
  • 0

Hur ser tändstiftet ut? Gör en kompressionstest.

Jaha, bilen misständer på cylinder 2. Chansfelsökning, chansbeställning på nätet med ny tändkassett. Byter och det funkar prima. I tre kilometer. Sedan misständer bilen på cylinder 1. Även om jag byter tillbaka till gamla tändkassetten... 

 

Ajaj.

 

Nu börjar jag bli nervös vad det kan vara. Tips?



#5722

Postad 26 april 2019 - 11:31

Loco.spk
  • Loco.spk
  • Mästare

  • 3 204 inlägg
  • 0

Eftersom du bytt styrenheten för tändningen så kan det vara kablaget som spökar. Gamla kablar kan vara kinkiga om man pillar på dem. Kolla alla anslutningar.

 

Och tack för att du med dina senaste inlägg påmint mig om varför jag aldrig ska ha en äldre bil igen ;)



#5723

Postad 26 april 2019 - 17:08

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

  • 606 inlägg
  • 0

Så jäkla gammal är den inte... 7 år/13k mil.

 

Ska leka lite mer i helgen när jag inte har tidspress osv att jag ska iväg till jobbet morgonen efter. Ska även mäta och dona för att kortsluta att det inte är kablaget, tändkassetten osv.. Allt är lättare nu när man har rättare verktyg helt plötsligt.

 

Kompressionstest får bli sedan om inget annat funkar. Verkar finnas lättillgängligt på biltema..

Tändstiften ser helt ok ut. Något sotigt på den cylinder som har ofunkat, men det är ju inte jättekonstigt i min bok?



#5724

Postad 26 april 2019 - 17:33

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 0
Dovienya, är det Aveon? Har du isf sökt/frågat på https://www.aveoforum.com ? Ser ut att vara bra aktivitet på det forumet.

#5725

Postad 26 april 2019 - 18:54

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

  • 606 inlägg
  • 0

Årets skräll med aktivitet där.  :lol:

Fint med en länk; trodde inte det fanns så många aktiva aveosar i världen längre :ph34r: .

 

Har haft upp allt igen nu och även lekt isär orginaltändkassetten och satt ihop så gott det går utan att paja den helt. Den var rätt ärgad mot motståndet (?) , så med tanke på konstruktionen kanske det hjälpte att rensa upp lite där. Nu funkar det igen iallafall. Återstår att se hur länge det räcker ;)

 

Hackerdovienya. Eller mekarmästarn, kallas jag numer. I mitt huvud.

Vågar dock inte ropa hej förrän jag köpt en ny bil.  :lol:



#5726

Postad 26 april 2019 - 18:59

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 0
Med tanke på bilmodellerna så tyckte jag absolut att det var bra aktivitet ;)

Godspeed

#5727

Postad 27 april 2019 - 01:30

Loco.spk
  • Loco.spk
  • Mästare

  • 3 204 inlägg
  • 0

Så jäkla gammal är den inte... 7 år/13k mil.

 

Nej det är ju verkligen inte så gammalt eller långt. Verkar, efter en googling, vara kvaliteten på aveon som kanske lämnar en del att önska.

 

Så jag byter till: tack för att du påmint mig om att inte köpa en bil med tvivelaktig kvalitet ;)

 

Hur som helst, lycka till med felsökningen.



#5728

Postad 27 april 2019 - 08:58

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

  • 606 inlägg
  • 0

.. vara kvaliteten på aveon som kanske lämnar en del att önska.

Muhah. 😂 En botanisering på detta forum kring just min bils historia går att göra om man har tid över ;)

Redigerat av Unregistereda9666aa5, 27 april 2019 - 08:58.


#5729

Postad 27 april 2019 - 16:17

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

  • 606 inlägg
  • 0

Vad har du för Jeep?. Jag är svag för designen på Wrangler fast jag egentligen inte skulle köra off road.

/ Hassesolo
 
KopieraT från andra tråden....
 
Har du kört en Wrangler? Tips kan vara att provköra med öppet sinne och sedan bedöma. 
Jag har iofs bara kört Umeå VanServices demoex när jag lämnade in Aveon nån av gångerna. Men maken till värdelös landsvägsbil har jag aldrig testat, tror jag. Nu var det som sagt en demobil, dvs typ 255 breda 20-21-tummare med lite eltejp till däck runt ... Men högljudd, stötig och instabil var väl sammanfattningen då; dessutom inte gjord för offroad med tanke på hjulbestyckningen ;) Det sämsta av två världar, helt enkelt.
 
En normalklädd wrangler kanske funkar bättre. :)

Redigerat av Unregistereda9666aa5, 27 april 2019 - 16:17.


#5730

Postad 28 april 2019 - 14:33

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

någon som backat på min bil idag och förstört baklyktan och skadat plåten.

 

jag lekte detektiv själv eftersom jag såg nån gummibit som låg på backen som inte tillhörde min bil. Det visade sig att det var en bussning eller nåt till ett cykelställ på en husbil som stod längre bort. Så jag konfronterade honom. han erkände aldrig direkt att han hade kört på men men han sa att nog kanske måste ha varit honom ändå.

 

Jag sa att vi skulle kontakta försäkringsbolagen men då sa han att han kunde fixa skadorna själv. jag sa nej för jag vill att det ska bli riktigt gjort.

 

Jag ska ringa mitt försäkringsbolag i morgon, men det är väl egentligen hans försäkring som ska täcka detta eller?



#5731

Postad 28 april 2019 - 14:43

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1 399 inlägg
  • 0

Jag provkörde en Wrangler på Holmgrens bilför några år sen det var en 2014 diesel.

Och måste säga att den var faktiskt riktigt trevlig att köra.

Den var ju original med 17" hjul så den rullade mjukt och fint.

visst det var väl en del vindbrus men inget som jag störde mig på nämnvärt.

Suget efter en Wrangler blev inte mindre efter provkörningen.

 

 

/ Hassesolo
 
KopieraT från andra tråden....
 
Har du kört en Wrangler? Tips kan vara att provköra med öppet sinne och sedan bedöma. 
Jag har iofs bara kört Umeå VanServices demoex när jag lämnade in Aveon nån av gångerna. Men maken till värdelös landsvägsbil har jag aldrig testat, tror jag. Nu var det som sagt en demobil, dvs typ 255 breda 20-21-tummare med lite eltejp till däck runt ... Men högljudd, stötig och instabil var väl sammanfattningen då; dessutom inte gjord för offroad med tanke på hjulbestyckningen ;) Det sämsta av två världar, helt enkelt.
 
En normalklädd wrangler kanske funkar bättre. :)

 



#5732

Postad 28 april 2019 - 14:54

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 962 inlägg
  • 0

någon som backat på min bil idag och förstört baklyktan och skadat plåten.

 

jag lekte detektiv själv eftersom jag såg nån gummibit som låg på backen som inte tillhörde min bil. Det visade sig att det var en bussning eller nåt till ett cykelställ på en husbil som stod längre bort. Så jag konfronterade honom. han erkände aldrig direkt att han hade kört på men men han sa att nog kanske måste ha varit honom ändå.

 

Jag sa att vi skulle kontakta försäkringsbolagen men då sa han att han kunde fixa skadorna själv. jag sa nej för jag vill att det ska bli riktigt gjort.

 

Jag ska ringa mitt försäkringsbolag i morgon, men det är väl egentligen hans försäkring som ska täcka detta eller?

Ja, självklart är det hans försäkring. Tog du namn, bilnummer och legitimation?



#5733

Postad 28 april 2019 - 15:08

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Ja, självklart är det hans försäkring. Tog du namn, bilnummer och legitimation?


Nej det gjorde jag inte. Men han bor här på gården och jag känner honom lite så det blir nog inga problem skulle jag tro.
Jag sa att jag skulle ringa mitt försäkringsbolag men att jag trodde att det var hans försäkring som skulle täcka detta. Vi skulle höras i morgon

#5734

Postad 28 april 2019 - 15:59

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

/ Hassesolo
 
KopieraT från andra tråden....
 
Har du kört en Wrangler? Tips kan vara att provköra med öppet sinne och sedan bedöma. 
Jag har iofs bara kört Umeå VanServices demoex när jag lämnade in Aveon nån av gångerna. Men maken till värdelös landsvägsbil har jag aldrig testat, tror jag. Nu var det som sagt en demobil, dvs typ 255 breda 20-21-tummare med lite eltejp till däck runt ... Men högljudd, stötig och instabil var väl sammanfattningen då; dessutom inte gjord för offroad med tanke på hjulbestyckningen ;) Det sämsta av två världar, helt enkelt.
 
En normalklädd wrangler kanske funkar bättre. :)

Jag kommer inte att skaffa en Wrangler. Gillar bara utseendet.:)

#5735

Postad 01 maj 2019 - 21:24

Mikolino
  • Mikolino
  • Veteran

  • 2 007 inlägg
  • 0

Spanar på nya däck, men fundera på en sak.

Jag har idag 235/50 19" och har hittat 235/55 19"  alltså lite högre profil, skiljer en jäkla massa i pris på de 2 så jag vill ju såklart spara de 600:- per däck. borde väl fungera utmärkt med den höjden, är en suv och är väldigt gott om plats i hjulhuset!

Vad tänker ni?



#5736

Postad 01 maj 2019 - 21:32

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 0
Iom skillnaden i rullomkrets ligger inom marginalen så är det bara att köra.
Förutsatt att nuvarande hjul är originalstorleken.

#5737

Postad 02 maj 2019 - 02:10

Erik_N
  • Erik_N
  • Veteran

  • 1 518 inlägg
  • 0

Har du kollat så att det billigare däcken även har rätt belastningsindex?

 

Väldigt vanligt med 94, men t.ex. min bil ska ha minst 97 (står i reg.beviset).



#5738

Postad 02 maj 2019 - 11:48

mikkiz
  • mikkiz
  • Beroende

  • 1 185 inlägg
  • 0

Spanar på nya däck, men fundera på en sak.
Jag har idag 235/50 19" och har hittat 235/55 19"  alltså lite högre profil, skiljer en jäkla massa i pris på de 2 så jag vill ju såklart spara de 600:- per däck. borde väl fungera utmärkt med den höjden, är en suv och är väldigt gott om plats i hjulhuset!
Vad tänker ni?


Kör alltid org dim. Har åkt på att däcket tog i fjäderbenstallriken när jag gick upp från 245/35-19 till 245/40-19.
Men 600kr per däck är ju rätt mycket. Är det vinterdäck?

#5739

Postad 02 maj 2019 - 22:00

Mikolino
  • Mikolino
  • Veteran

  • 2 007 inlägg
  • 0

Iom skillnaden i rullomkrets ligger inom marginalen så är det bara att köra.
Förutsatt att nuvarande hjul är originalstorleken.

Tack :)

 

Har du kollat så att det billigare däcken även har rätt belastningsindex?

 

Väldigt vanligt med 94, men t.ex. min bil ska ha minst 97 (står i reg.beviset).

 

tror det står 99 i reg, är en suv, de jag tittar på är 101/105

Kör alltid org dim. Har åkt på att däcket tog i fjäderbenstallriken när jag gick upp från 245/35-19 till 245/40-19.
Men 600kr per däck är ju rätt mycket. Är det vinterdäck?

Sommardäck!  är stora skillnader i pris på nästan alla däck där bara profilen skiljer sig ett steg :(



#5740

Postad 03 maj 2019 - 15:13

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

  • 606 inlägg
  • 0

http://rullomkrets.se/



#5741

Postad 03 maj 2019 - 17:46

mikkiz
  • mikkiz
  • Beroende

  • 1 185 inlägg
  • 0

Tack :)
 

 
tror det står 99 i reg, är en suv, de jag tittar på är 101/105

Sommardäck!  är stora skillnader i pris på nästan alla däck där bara profilen skiljer sig ett steg :(


Okej. För när jag kollade på prisjakt på conti i de dim skilde det bara nån hundring.

#5742

Postad 09 maj 2019 - 20:59

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0
Hämtade denna idag (V60 T8 Inscription). Är ju förbannat onödigt med 390 hk men ack så kul!

Bifogad fil  5037B385-2058-4A5B-9D17-BBDEA1ABC7A4.jpeg   138,97K   7 Antal nerladdningar

#5743

Postad 10 maj 2019 - 01:59

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1 399 inlägg
  • 0

Nice!

Kan tänka mig att den går gött.



#5744

Postad 21 maj 2019 - 14:10

M johansson
  • M johansson
  • Lärjunge

  • 395 inlägg
  • 0

Väntar på denna skönheten.

Men då jag designat inredning osv så tar det tråkigt nog evigheter att få hit den.

Får se fram emot sommaren 2020.

Bifogad fil(er)



#5745

Postad 21 maj 2019 - 19:01

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Det var hemskt lång tid... Hoppas du blir nöjd.:)

#5746

Postad 21 maj 2019 - 19:04

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Väntar på denna skönheten.

Men då jag designat inredning osv så tar det tråkigt nog evigheter att få hit den.

Får se fram emot sommaren 2020.

Vad är det för bil?

 

Har du verkligen designat inredningen själv eller har du valt bland det som fanns att välja på?



#5747

Postad 21 maj 2019 - 19:10

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0
Maserati, en hel del custom möjligt

#5748

Postad 21 maj 2019 - 19:50

zephir
  • zephir
  • Forumräv

  • 554 inlägg
  • 0

Väntar på denna skönheten.
Men då jag designat inredning osv så tar det tråkigt nog evigheter att få hit den.
Får se fram emot sommaren 2020.


V8?

Maseratiminnen: Åkte en 230 Biturbo (tyvärr inte min) på slutet av åttiotalet. Sjukt fin och lyxig inredning samt bra tryck i bilen.

/R

#5749

Postad 21 maj 2019 - 20:58

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 962 inlägg
  • 2

Väntar på denna skönheten.
Men då jag designat inredning osv så tar det tråkigt nog evigheter att få hit den.
Får se fram emot sommaren 2020.

Jobbar du med interiördesign hos Maserati? Coolt, i så fall.

Om inte så har du anpassat inredningen efter dina önskemål, inte designat den. En helt otroligt stor skillnad.

#5750

Postad 21 maj 2019 - 20:59

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Sjukt läcker bil hur som helst 🥰




Även taggad med Bilar, Bil, Car, Cars

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.