Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Netflix!

3878 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#3501

Postad 21 augusti 2018 - 15:31

mr.keyser
  • mr.keyser
  • Beroende

  • 1 249 inlägg
  • 0

https://www.minhembi...70#entry4517247



#3502

Postad 21 augusti 2018 - 15:43

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

går det att på nåt sätt göra så att språk/text alltid är densamma om det finns?

kollar på adventure time just nu, och ofta går det över till svenska/ingen, vilket jag finner ganska störigt. bytte språk i inställningarna men det verkar bara ha hjälpt till viss del.



#3503

Postad 22 augusti 2018 - 06:27

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

"Tittarna rasar". Yeah, sure. De flesta tittarna kommer inte ens att få det till att börja med utan det går ut till de som har bockat i "Early adopting" i inställningarna till att börja med.


Redigerat av agpath, 22 augusti 2018 - 06:28.


#3504

Postad 22 augusti 2018 - 07:28

mr.keyser
  • mr.keyser
  • Beroende

  • 1 249 inlägg
  • 0

"Tittarna rasar". Yeah, sure. De flesta tittarna kommer inte ens att få det till att börja med utan det går ut till de som har bockat i "Early adopting" i inställningarna till att börja med.

Det är Aftonbladet, behöver inte ens ha hänt.



#3505

Postad 22 augusti 2018 - 07:47

Unregistered828ccd15
  • Unregistered828ccd15
  • Forumräv

  • 935 inlägg
  • 0

På vilket sätt är det ett "avbrott" om det inte är i programmet?

Vet inte om jag orkar förklara för en som int´ begrip, men ett avbrott behöver inte vara inne i programmet, det kan vara när som helst och om jag ser flera avsnitt på raken vill jag kunna bestämma dessa avbrott själv, inte att Netflix gör det.
 

Det här är för mig lika irriterande som när DVD kom och man inte kunde spola förbi alla varningar, pekpinnar, trailers och reklam tex. Eller om du inte skulle kunna hoppa över sammanfattningen i början.

Dessutom är detta nog bara början. Först trailers på deras förslag på vad du bör se, sedan reklam för deras andra tjänster, sedan deras partners osv.



#3506

Postad 22 augusti 2018 - 10:05

jn82
  • jn82
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Helt på din sida Norre63, plus de har ju redan en funktion som skippar över "återblicken" och introt när man sträcktittar för att minimera avbrott, så det här går ju rakt emot vad de tidigare verkar tycka att deras användare vill ha..



#3507

Postad 22 augusti 2018 - 10:15

budwhite
  • budwhite
  • Veteran

  • 1 918 inlägg
  • 0
Skippa intro? Funkar det bara via appen eller webläsaren? Inte sett den funktionen i Oppo

#3508

Postad 22 augusti 2018 - 10:20

mr.keyser
  • mr.keyser
  • Beroende

  • 1 249 inlägg
  • 2

Vet inte om jag orkar förklara för en som int´ begrip, men ett avbrott behöver inte vara inne i programmet, det kan vara när som helst och om jag ser flera avsnitt på raken vill jag kunna bestämma dessa avbrott själv, inte att Netflix gör det.
 

Det här är för mig lika irriterande som när DVD kom och man inte kunde spola förbi alla varningar, pekpinnar, trailers och reklam tex. Eller om du inte skulle kunna hoppa över sammanfattningen i början.

Dessutom är detta nog bara början. Först trailers på deras förslag på vad du bör se, sedan reklam för deras andra tjänster, sedan deras partners osv.

Men då borde ju testet få ett negativt resultat, för de som fått testet. För ni förstår väl att det bara är ett test?

Folk spinner iväg rätt hastigt, ser en framtid med reklam för alla möjliga produkter överallt i filmer och serier, allt baserat på ett begränsat test som uppenbarligen inte är så populärt då alla ska "SÄGA UPP ABONNEMANGET OCH BÖRJA PIRATKOPIERA ALLT ISTÄLLET!!!1!1!1!!111one".



#3509

Postad 22 augusti 2018 - 12:30

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 1

"The online video streaming giant said Monday in an email to Fortune that the ads aren’t paid commercials and are among the “hundreds of tests every year so we can better understand what helps members more easily find something great to watch.”"

http://fortune.com/2...ds-commercials/

 

Så, ta och tagga ned lite med konspirationsteorierna.


Redigerat av agpath, 22 augusti 2018 - 12:31.


#3510

Postad 22 augusti 2018 - 15:46

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

  • 2 986 inlägg
  • 0

Ok, så de vill alltså införa mer reklam, men man ska behöva trycka på bort det som på DVD/BD.

Sen en lång förklaring hur reklam inte är reklam bara för att den inte är sponsrad av tredje part.



#3511

Postad 22 augusti 2018 - 18:43

Pinnen
  • Pinnen
  • Forumräv

  • 916 inlägg
  • 1

Ok, så de vill alltså införa mer reklam, men man ska behöva trycka på bort det som på DVD/BD.

Sen en lång förklaring hur reklam inte är reklam bara för att den inte är sponsrad av tredje part.

 

Du kan ju börja med att läsa inlägget direkt ovanför ditt eget 



#3512

Postad 22 augusti 2018 - 21:37

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

  • 2 986 inlägg
  • 0

Du kan ju börja med att läsa inlägget direkt ovanför ditt eget 

Det har jag gjort och jag vet också hur man läser SAOB.

Det vore dock bättre om just du kan definiera varför Netflix reklam inte utgör reklam.

Om det inte är reklam, är det då propaganda eller kampanj?

Eller vi kanske ska utgå från Marknadsföringslagen och kalla det för vad det är; Marknadsföring.

Är det bättre om vi kallar det för marknadsföring, så ingen blir upprörd av alla omskrivningar av ordet reklam?



#3513

Postad 23 augusti 2018 - 07:01

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Det har jag gjort och jag vet också hur man läser SAOB.

Det vore dock bättre om just du kan definiera varför Netflix reklam inte utgör reklam.

Om det inte är reklam, är det då propaganda eller kampanj?

Eller vi kanske ska utgå från Marknadsföringslagen och kalla det för vad det är; Marknadsföring.

Är det bättre om vi kallar det för marknadsföring, så ingen blir upprörd av alla omskrivningar av ordet reklam?

I så fall är SVTs trailers för sina egna program, mellan programmen, också reklam. Trots att det är en reklamfri kanal. En trailer är inte reklam.


Redigerat av agpath, 23 augusti 2018 - 07:02.


#3514

Postad 23 augusti 2018 - 07:05

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

"Reklam är en form av kommunikation som görs för att främja försäljningen av en vara eller tjänst".

 

Eftersom du redan har ett abonnemang hos Netflix och trailerna gäller filmer inom den tjänsten så faller det inte på något sätt under definitionen ovan. Så sluta skriva att Netflix ska börja med reklam!



#3515

Postad 23 augusti 2018 - 07:11

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0
Har ni hört att Netflix ska börja med reklam?

#3516

Postad 23 augusti 2018 - 07:25

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0

"Reklam är en form av kommunikation som görs för att främja försäljningen av en vara eller tjänst".

Eftersom du redan har ett abonnemang hos Netflix och trailerna gäller filmer inom den tjänsten så faller det inte på något sätt under definitionen ovan. Så sluta skriva att Netflix ska börja med reklam!


Om jag inte har Netflix själv utan kollar hos grannen :)?

#3517

Postad 23 augusti 2018 - 07:29

mr.keyser
  • mr.keyser
  • Beroende

  • 1 249 inlägg
  • 0

Har ni hört att Netflix ska börja med reklam?

 

Jepp.

25 avbrott per serie-avsnitt, minst 25 minuter reklam per avbrott plus 25 minuter mellan varje avsnitt.



#3518

Postad 23 augusti 2018 - 07:29

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

 

 

Avsikten med reklam är att marknadsföra ett företags produkter eller tjänster med målet att påverka en konsuments beteende och skapa en relation med kunden

 

Netflix vill att vi ska titta mer på deras material så dom slipper köpa in.

Är det reklam? 100% reklam sen att andra stirrar sig blind på att det inte helt passar in på definitionen gör ingen skillnad.



#3519

Postad 23 augusti 2018 - 09:53

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

  • 2 986 inlägg
  • 2

I så fall är SVTs trailers för sina egna program, mellan programmen, också reklam. Trots att det är en reklamfri kanal. En trailer är inte reklam.

Radio- och tv-lagen reglerar definitionerna för annonser och egenreklam. Lagen är inte tillämpningsbar utanför tv-sändningar.

En trailer är dock definierad som egenreklam enligt lagen.

Netflix är en näringsidkare.

 

"Reklam är en form av kommunikation som görs för att främja försäljningen av en vara eller tjänst".

 

Eftersom du redan har ett abonnemang hos Netflix och trailerna gäller filmer inom den tjänsten så faller det inte på något sätt under definitionen ovan. Så sluta skriva att Netflix ska börja med reklam!

Wikipedia är inte en auktoritet inom svensk språkvård.

Definitionen ser helt enkelt inte ut så.

Men det spelar ändå ingen roll, eftersom du inte förstår hur en näringsidkare får förhålla sig till konsumenter när det gäller svensk lagstiftning.

När en näringsidkare kommunicerar med en konsument i allt annat administrativa syften är detta att anses som marknadsföring.

Det spelar således ingen roll om informationen (i ditt synsätt) redan är betald eftersom näringsidkaren per automatik aldrig använder marknadsföring i annat syfte än att främja försäljningen.


Redigerat av Unregistered577c6879, 23 augusti 2018 - 09:54.


#3520

Postad 23 augusti 2018 - 11:00

jn82
  • jn82
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Skippa intro? Funkar det bara via appen eller webläsaren? Inte sett den funktionen i Oppo

Använder chromecast samt en android telefon. Skippar automatiskt intro och återblick när jag sträcktittar, nyligen har det börjat dyka upp en knapp på telefonen för att skippa det även om man manuellt startat ett avsnitt.



#3521

Postad 23 augusti 2018 - 12:05

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Ingen som har reagerat på att Netflix redan marknadsför sig mot befintliga kunder genom notifikationer i mobilappen, mailutskick mm? Har dock inte sett något om "kunderna rasar" eller "ska säga upp mitt abb mm nonsens pga av detta.



#3522

Postad 23 augusti 2018 - 12:37

Unregistered828ccd15
  • Unregistered828ccd15
  • Forumräv

  • 935 inlägg
  • 0

Nej, det är inte reklam utan trailers för deras egna filmer/serier. Precis som redan finns sedan innan, överst på sidan. Skillnaden nu är att det ska testas att lägga dessa mellan avsnitten när man strecktittar. Alltså helt felaktigt att säga att "Netflix inför reklam", vilket ger läsaren intrycket att avsnitten bryts mitt i för att visa ICA-reklam. Så nej...

 

 

Nu låter du som en sån där person som läste hela artikeln och inte bara clickbait-rubriken...

 

 

Reklamen ska hittills vara begränsad till vissa användare och Netflix 
understryker att snuttarna går att skippa genom en enkel knapptryckning.
https://digital.di.s...-mellan-avsnitt

Nu sträcktittar jag aldrig, men det låter onekligen som ett riktigt ilandsproblem ;)

 

 

 

Har ni hört att Netflix ska börja med reklam?

 

 

Jepp.

25 avbrott per serie-avsnitt, minst 25 minuter reklam per avbrott plus 25 minuter mellan varje avsnitt.

 

Intressant att mitt inlägg om Netflix försök med reklam för sina serier, mellan programmen, får så hätska svar.  Snacka om att ge sig på budbäraren.



#3523

Postad 23 augusti 2018 - 12:50

jn82
  • jn82
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Ingen som har reagerat på att Netflix redan marknadsför sig mot befintliga kunder genom notifikationer i mobilappen, mailutskick mm? Har dock inte sett något om "kunderna rasar" eller "ska säga upp mitt abb mm nonsens pga av detta.

Jo, och har funderat och kommit fram till att jag överlag är positiv till det, och skulle jag ändra åsikt hade jag helt enkelt valt att blockera dess notifieringar.



#3524

Postad 29 augusti 2018 - 20:47

ruva
  • ruva
  • Mästare

  • 2 786 inlägg
  • 0

Intressant video från Verge om the last Blockbuster videoaffär. Och vad har det med Netflix att göra? Ta en nostalgisk koll på videon.

 

https://youtu.be/Wi8BwUh3XOk



#3525

Postad 02 oktober 2018 - 13:44

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

  • 4 091 inlägg
  • 0

 EU tvingar Netflix att ha minst 30% europeiskt innehåll. Bra eller dåligt?

https://www.va.se/ny...all-pa-netflix/



#3526

Postad 02 oktober 2018 - 14:45

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

 EU tvingar Netflix att ha minst 30% europeiskt innehåll. Bra eller dåligt?

https://www.va.se/ny...all-pa-netflix/

Jag upplever det som att det redan är massor av europeiskt innehåll, så vad har det för praktisk betydelse att det blir tvingande?



#3527

Postad 02 oktober 2018 - 14:55

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

  • 4 091 inlägg
  • 0

Jag upplever det som att det redan är massor av europeiskt innehåll, så vad har det för praktisk betydelse att det blir tvingande?

Jag har inte räknat själv på innehållet. Undrar bara vad som tycks om den tvingande delen. Kan ju va så att kvalite och/eller efterfrågan sjunker på europeiskt material. Skall det då ändå visas?



#3528

Postad 02 oktober 2018 - 15:38

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 678 inlägg
  • 0
EU är j*t glada i att tvinga på allt möjligt till alla möjliga. Sverige är först i kön med mössan i hand. Alltid.

#3529

Postad 02 oktober 2018 - 17:30

mr.keyser
  • mr.keyser
  • Beroende

  • 1 249 inlägg
  • 0
Jag trodde alla hade sagt upp Netflix eftersom de skulle ha timmavis med reklam i och mellan alla avsnitt?

Jag tänker att det värsta som kan hända är att man råkar bredda sina vyer lite, kanske snubbla över någon bra europeisk serie.

#3530

Postad 02 oktober 2018 - 17:33

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

Jag trodde alla hade sagt upp Netflix eftersom de skulle ha timmavis med reklam i och mellan alla avsnitt?

Jag tänker att det värsta som kan hända är att man råkar bredda sina vyer lite, kanske snubbla över någon bra europeisk serie.

 

 

Löjlig överdrift  :D



#3531

Postad 02 oktober 2018 - 17:51

mr.keyser
  • mr.keyser
  • Beroende

  • 1 249 inlägg
  • 0

Löjlig överdrift :D

Det var ungefär den nivån det skruvades upp till. :P

#3532

Postad 02 oktober 2018 - 20:21

ruva
  • ruva
  • Mästare

  • 2 786 inlägg
  • 0

Jag trodde alla hade sagt upp Netflix eftersom de skulle ha timmavis med reklam i och mellan alla avsnitt?

Jag tänker att det värsta som kan hända är att man råkar bredda sina vyer lite, kanske snubbla över någon bra europeisk serie.

Finns några Isländska serier som är riktigt bra. Det konstiga med Island är att deras serier går runt på fler skådespelare än Danska, Norska och Svenska serier. Kanske att alla är skådespelare på Island.



#3533

Postad 03 oktober 2018 - 08:10

jn82
  • jn82
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Så länge det bara är krav att det ska finnas känns det inte helt katastrof, men om det blir krav på att det ska stå för 30% av det folk faktiskt tittar på.. då j'vlar...

 

Har råkat tittat på någon icke-amerikansk serie på netflix någon gång, tyvärr alltid blivit omedelbart besviken, samt jag gillar att förstå vad som sägs..



#3534

Postad 03 oktober 2018 - 08:43

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 678 inlägg
  • 1
Ogillar bara överförmynderi. Att sen det blir mer varerat utbud är positivt,men tvinga aktörer att begränsa utbudet av sina produkter är överförmynderi.

#3535

Postad 03 oktober 2018 - 09:43

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Ogillar bara överförmynderi. Att sen det blir mer varerat utbud är positivt,men tvinga aktörer att begränsa utbudet av sina produkter är överförmynderi.

Det finns inget krav på att begränsa utbudet. Bara att utöka utbudet av en viss typ. Det är väl bara en vinst för kunderna i det?



#3536

Postad 03 oktober 2018 - 10:32

drue
  • drue
  • Lärjunge

  • 451 inlägg
  • 0

Snart kommer säsong 3 av Daredevil. Jag vägrar pina mig igenom säsong 2 av Iron Fist då säsong 1 nästan tog död på mig, och undrar således: är det något från den säsongen man bör veta för fortsättningen av Defenders/Daredevil/Jessica Jones(/och ev Luke Cage)? Finns det rentav en bra sammanfattning(svideo) av säsong 2 man kan kolla?



#3537

Postad 03 oktober 2018 - 10:46

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 678 inlägg
  • 1

Det finns inget krav på att begränsa utbudet. Bara att utöka utbudet av en viss typ. Det är väl bara en vinst för kunderna i det?

Om de tänkt en budget på en miljard till filmer och serier o h helt plötsligt måste avsätta 300 miljoner till europeiska ”krav” eller hur jag ska uttrycka mig så begränsas ju nåt annat utbud.
Bara spekulationer förstås😏.
Det är bara hoppas att dom ökar på utbudet utan att dra ner på annat.Eller höjer priserna.

Redigerat av Askungen, 03 oktober 2018 - 10:47.


#3538

Postad 03 oktober 2018 - 20:57

qahwa
  • qahwa
  • Beroende

  • 1 322 inlägg
  • 0

Så länge det bara är krav att det ska finnas känns det inte helt katastrof, men om det blir krav på att det ska stå för 30% av det folk faktiskt tittar på.. då j'vlar...

Har råkat tittat på någon icke-amerikansk serie på netflix någon gång, tyvärr alltid blivit omedelbart besviken, samt jag gillar att förstå vad som sägs..


Finns många bra brittiska (kriminal)serier som är bättre än de flesta amerikanska mainstremserierna och Marvel i synnerhet om det är viktigt med språket.

#3539

Postad 04 oktober 2018 - 07:10

jn82
  • jn82
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Finns många bra brittiska (kriminal)serier som är bättre än de flesta amerikanska mainstremserierna och Marvel i synnerhet om det är viktigt med språket.

Ja, menade egentligen icke-engelskt talande.



#3540

Postad 04 oktober 2018 - 13:22

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Finns många bra brittiska (kriminal)serier som är bättre än de flesta amerikanska mainstremserierna och Marvel i synnerhet om det är viktigt med språket.

Ja, det är ju lite lustigt att de flesta verkar tolka "europeiskt material" som "icke-engelskt" när en stor del av Netflix redan är brittisk, engelspråkig film och TV. Dvs europeisk.

 

(Så länge inte Brexit går igenom då...)


Redigerat av agpath, 04 oktober 2018 - 13:22.


#3541

Postad 04 oktober 2018 - 14:09

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Om man läser vad det egentligen står så är det ju 30% "lokalt" innehåll. Det innebär ju fasktiskt att det ska vara 30% nordiskt innehåll för oss, och inte bara europeiskt. Nu börjar det nog bli knepigare att få ihop det...

https://variety.com/...law-1202924740/


Redigerat av agpath, 04 oktober 2018 - 14:09.


#3542

Postad 04 oktober 2018 - 14:24

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 678 inlägg
  • 1
Kanske slutar med att dom skippar europa som marknad.

#3543

Postad 04 oktober 2018 - 14:49

mr.keyser
  • mr.keyser
  • Beroende

  • 1 249 inlägg
  • 0

Kanske slutar med att dom skippar europa som marknad.

 

Mycket tveksamt, det bor ~740 miljoner människor i Europa, det är mer än 2 ggr den amerikanska marknaden...



#3544

Postad 04 oktober 2018 - 14:58

jn82
  • jn82
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 2

Om man läser vad det egentligen står så är det ju 30% "lokalt" innehåll. Det innebär ju fasktiskt att det ska vara 30% nordiskt innehåll för oss, och inte bara europeiskt. Nu börjar det nog bli knepigare att få ihop det...

https://variety.com/...law-1202924740/

Jag förväntar mig misnt 30% innehåll på skånska, annars j'vlar



#3545

Postad 10 oktober 2018 - 14:06

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Verkar vara klassisk EU politik där man inte ser på helheten. 

 

Med det sagt. Finns gott om bra serier som inte har engelska som huvudspråk, Suburra, Dark, La Casa del Papel, Fauda för att nämna några som finns på Netflix. 

 

Framförallt Fauda. j*vlar vilken bra serie. 



#3546

Postad 11 oktober 2018 - 09:47

jn82
  • jn82
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Jag tror man kan sammanfatta idiotin så här:

 

En tjänst som tillhandahåller allt material i hela världen skulle bryta mot reglerna, eftersom den inte skulle ha 30% lokalt material.



#3547

Postad 12 oktober 2018 - 09:36

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 005 inlägg
  • 0

Jag förväntar mig misnt 30% innehåll på skånska, annars j'vlar

 

Det bor ju lite danskar i Skåne med. Här är mitt tips för att fylla ut kvoten ;)

 

https://www.youtube.com/watch?v=4YFmCAdhdNQ



#3548

Postad 12 oktober 2018 - 11:47

lajbanson
  • lajbanson
  • Användare

  • 246 inlägg
  • 0
Jag tror att vi kommer se en ökning av brasvideor producerade i europa inom kort! Om någon fortfarande minns avregleringen av radio och hur det kunde se ut då så spelades musiken på nätterna upp från cd-växlare utplacerade runtomkring i landet. Skämt åsido, att de stora streamingdistributörerna tvingas tänka till lite extra för att skapa ett material för alla kanske inte bara är dåligt.

#3549

Postad 12 oktober 2018 - 12:29

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

  • 4 091 inlägg
  • 0

Finns väl t.ex. Bulgarisk sci-fi att fylla ut med för att fylla EU-kvoten?



#3550

Postad 12 oktober 2018 - 13:44

MumboJumboMike
  • MumboJumboMike
  • Användare

  • 184 inlägg
  • 0

Lättaste sättet att få upp procenten är ju att kasta ut annat, amerikanskt då antagligen, Breaking Bad, Stranger Things och annat skräp ;)





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.