Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Nokia N8 *

9135 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#9001

Postad 24 oktober 2012 - 11:52

Dunbar
  • Dunbar
  • Lärjunge

  • 474 inlägg
  • 0

"3G om tillgängligt" tycker jag borde vara vad telefonen strävar efter men funnit att det ej är så tyvärr. Kalibreringen verkar mao inte vara perfekt. Dock låter ditt problem som om du har problem med antennen, kanske kommit in skit på kontaktytorna. Kolla denna sida http://www.allabouts..._antenna_ca.php


Trodde som sagt att det var antennen som var problemet. Men innan jag hunnit undersöka saken så flög jag till Berlin, och så fort jag landade hade jag 3G, eller till och med 3,5G. När jag landade på Arlande var det tillbaka till Edge-land igen. Kan det vara Telias fel?

#9002

Postad 24 oktober 2012 - 15:29

trixeo
  • trixeo
  • Forumräv

  • 938 inlägg
  • 0

Trodde som sagt att det var antennen som var problemet. Men innan jag hunnit undersöka saken så flög jag till Berlin, och så fort jag landade hade jag 3G, eller till och med 3,5G. När jag landade på Arlande var det tillbaka till Edge-land igen. Kan det vara Telias fel?

UMTS använder olika frekvenser i olika delar av världen, kanske klarade din telefon frekvensen i Berlin bättre. Skulle testa att rengöra kontaktytorna, ev byta underdelen. http://en.wikipedia....frequency_bands

#9003

Postad 25 oktober 2012 - 18:35

Unregistered6b959977
  • Unregistered6b959977
  • Användare

  • 241 inlägg
  • 1
Har uppdaterat telefonen via NS men har fortfarande meddelande på displayen om att det finns uppdateringar. Trycker jag på den så står den att telefonen har senaste mjukvaran. Hur får jag bort symbolen?

#9004

Postad 02 november 2012 - 23:27

Unregistered26b37881
  • Unregistered26b37881
  • Amatör

  • 85 inlägg
  • 1
Såg att det hade kommit en ny uppdatering idag! Någon som vet exakt vad den förbättrar? :)

#9005

Postad 03 november 2012 - 20:49

preddan
  • preddan
  • Forumräv

  • 541 inlägg
  • 0
Hur får man reda på vilka program som försöker komma åt internet?
Har det avstängt och vad jag ser inge program igång som borde försöka ansluta, trots det får jag ofta upp "anslutning saknas" uppe i vänstra hörnet (på startskärmen).
Känns som nått ligger och drar batteri i onödan.
Kollar jag i battery monitor står det bara "background", idag drog den ur 28% av mitt batteri på 2 timmar.......

#9006

Postad 19 november 2012 - 17:08

Unregistered9a238731
  • Unregistered9a238731
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0
Någon som jag som har fått problem med originalladdaren? Min laddar inte längre, måste numera ladda via USB vilket känns lite meckigt.

#9007

Postad 19 november 2012 - 18:15

michaelvecel
  • michaelvecel
  • Amatör

  • 89 inlägg
  • 0
Min har kastat in handduken ,rebootar så fort man kommer in i menysystemet. Sen funkar inte originalladdaren om man inte meckar lite , jävligt bökigt att få till det.. Dessutom har USB-uttaget lagt av helt.

#9008

Postad 19 november 2012 - 19:56

Unregisteredbe903194
  • Unregisteredbe903194
  • Amatör

  • 58 inlägg
  • 0

Någon som jag som har fått problem med originalladdaren? Min laddar inte längre, måste numera ladda via USB vilket känns lite meckigt.


Jag kontaktade Nokia när min laddare la ner iom att butiken jag köpte telefonen hos har kursat.
Dem var hjälpsamma och skicka mig en ny med posten, detta var dock inom garantitiden...

Men det verkar inte som om det är ovanligt att laddaren lägger av.

#9009

Postad 19 november 2012 - 20:12

Unregistered9a238731
  • Unregistered9a238731
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0

Hur får man reda på vilka program som försöker komma åt internet?
Har det avstängt och vad jag ser inge program igång som borde försöka ansluta, trots det får jag ofta upp "anslutning saknas" uppe i vänstra hörnet (på startskärmen).
Känns som nått ligger och drar batteri i onödan.
Kollar jag i battery monitor står det bara "background", idag drog den ur 28% av mitt batteri på 2 timmar.......


Är det inte så att om du drar ner rullgardinsmenyn och väljer valt nätverk så kommer du till en sida där det står "Ansl.hanterare" överst. Klicka på anslutningen så ser du en sida med info om mobilanslutningen. Längst der står det "Program". Tror det är dessa program/appar som använder anslutningen för tillfället.

Jag är dock inte säker på att detta är svaret på din fråga.

#9010

Postad 22 november 2012 - 16:38

Unregistered0f33ff87
  • Unregistered0f33ff87
  • Amatör

  • 88 inlägg
  • 0
Då man valt opera mobile som standard program under inställningen "surfar på internet" borde inte då opera starta om jag tex öppnar en länk från ett mail etc?

Har för mig att opera har startat tidigare men kör numera med trixeos senaste version.

MVH

#9011

Postad 22 november 2012 - 17:27

micke_thorn
  • micke_thorn
  • Amatör

  • 83 inlägg
  • 0
Har samma problem. Jag skulle kolla på mina inställningar men jag har inget val där. Meny>Inställn>Programinställningar>Förvalda program>Surfar på internet. Där finns bara Internet, inga andra val.
Kör V9b.

#9012

Postad 22 november 2012 - 18:27

Unregisteredf5f99731
  • Unregisteredf5f99731
  • Lärjunge

  • 416 inlägg
  • 0
Jag har också det problemet. Trixeos senaste version...

#9013

Postad 22 november 2012 - 21:59

Unregistered0f33ff87
  • Unregistered0f33ff87
  • Amatör

  • 88 inlägg
  • 0

Jag har också det problemet. Trixeos senaste version...


Trixeo ->
Har du någon aning vad ovanstående kan bero på verkar ha med din version att göra?
Jag hade ju även problem att surfa genom WIFI utomlands, det ska ju inte ha med din version att göra men det lustiga är att jag testade mot ett flertal olika WIFI och något borde ju fungerat.
Då jag körde med den vanliga versionen av Belle funkade WIFI utomlands minns jag.

Är nöjd med din version för övrigt då den är betydligt snabbare i uppstart osv dock vill man ju att alla grundläggande funktioner ska fungera som det är tänkt.

MVH

Redigerat av Unregistered0f33ff87, 22 november 2012 - 22:00.


#9014

Postad 22 november 2012 - 22:13

trixeo
  • trixeo
  • Forumräv

  • 938 inlägg
  • 0

Då man valt opera mobile som standard program under inställningen "surfar på internet" borde inte då opera starta om jag tex öppnar en länk från ett mail etc?

Har för mig att opera har startat tidigare men kör numera med trixeos senaste version.

MVH

Har samma problem. Jag skulle kolla på mina inställningar men jag har inget val där. Meny>Inställn>Programinställningar>Förvalda program>Surfar på internet. Där finns bara Internet, inga andra val.
Kör V9b.

Detta verkar ju vara två skilda problem, classeboy har ju valt opera mobile och micke_thorn kan inte se det valet. Kan inte dra slutsatsen att felet skulle vara specifikt för min cfw. Att mailprogrammet inte öppnar rätt läsare har jag dock stött på tidigare i både ofw och cfw.

Trixeo ->
Har du någon aning vad ovanstående kan bero på verkar ha med din version att göra?
Jag hade ju även problem att surfa genom WIFI utomlands, det ska ju inte ha med din version att göra men det lustiga är att jag testade mot ett flertal olika WIFI och något borde ju fungerat.
Då jag körde med den vanliga versionen av Belle funkade WIFI utomlands minns jag.

Är nöjd med din version för övrigt då den är betydligt snabbare i uppstart osv dock vill man ju att alla grundläggande funktioner ska fungera som det är tänkt.

MVH

Det måste helt klart bero på någon inställning du gjort nu som du inte hade tidigare. Kanske prova att nollställa alla inställningar. Min cfw har inte någon mod som ska kunna orsaka att wifi inte fungerar utomlands eller inte.

#9015

Postad 22 november 2012 - 22:58

micke_thorn
  • micke_thorn
  • Amatör

  • 83 inlägg
  • 0
Jag hade samma problem som classeboy 22 när jag körde med en tidigare version. Där kunde jag välja Opera men det var ändå inte den som öppnades då jag tryckte på länkar i mejl tex.
Vet inte riktigt om det här problemet jag har nu uppstod då jag uppgraderade till v9b men hur som helst upptäckte jag det ett tag efter att jag uppgraderat.

#9016

Postad 23 november 2012 - 18:58

Unregistered9a238731
  • Unregistered9a238731
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0

Jag hade samma problem som classeboy 22 när jag körde med en tidigare version. Där kunde jag välja Opera men det var ändå inte den som öppnades då jag tryckte på länkar i mejl tex.
Vet inte riktigt om det här problemet jag har nu uppstod då jag uppgraderade till v9b men hur som helst upptäckte jag det ett tag efter att jag uppgraderat.


Jag har en känsla av att Nokia har låst telefonen så att den alltid öppnar Nokias egen webbläsare för att man ska vara tvungen att använda den ibland och inte kunna helt använda program från en annan leverantör.

#9017

Postad 28 november 2012 - 13:04

trixeo
  • trixeo
  • Forumräv

  • 938 inlägg
  • 0
Nu har jag provat på min 808:a och med Opera Mini finns inte nåt annat val än "Internet", med vanliga Opera finns dock valet "Opera Mobile". Nokias standardläsare öppnas från e-mail med länk i, hur jag än sätter valet.

#9018

Postad 29 november 2012 - 08:13

trixeo
  • trixeo
  • Forumräv

  • 938 inlägg
  • 0
För de som har problem med Opera Mobile och har Font Zoomer installerat hittade jag ett tips som gör att Opera inte kraschar vid sökandet av typsnitt: kopiera typsnittet du använder i Font Zoomer, tex "NOKIA_PURE.ttf" (finns i c:\data\FonZoomer\) till alla dessa tre ställen: C:/data/others, E:/others (och F:/others om du har ett minneskort).

#9019

Postad 10 december 2012 - 02:53

SL2
  • SL2
  • Forumräv

  • 540 inlägg
  • 0
Det här fungerar även med N8:

För dem som jag, som inte vill installera Microsoft Apps och vill slippa påminnelsen om att den finns att installera och som har en "hackad" 808, dvs, som kan installera osignerade appar bifogar jag här en fake-installation av densamma. Ett felmeddelande om att "Microsoft Shared" saknas är att räkna med under installationen. Denna "fake-app" installerar absolut ingenting men telefonen tror att appen är installerad och kommer således inte att föreslå denna längre. Fake-appen går att avinstallera.



#9020

Postad 10 december 2012 - 21:10

trixeo
  • trixeo
  • Forumräv

  • 938 inlägg
  • 1

Det här fungerar även med N8:

Ladda hem i denna post.

#9021

Postad 19 december 2012 - 22:30

SL2
  • SL2
  • Forumräv

  • 540 inlägg
  • 0
Just det, glömde säga att pilen i citatet är länken.. ;)

#9022

Postad 21 december 2012 - 13:56

Unregistered9a238731
  • Unregistered9a238731
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0
Tänk att denna tråd blev drygt 9000 inlägg lång. Fantastiskt ändå, men nu har den börjar svalna lite kan man säga... Ni som bytt upp er, vad är det N8:an saknar? Eller är det bara känslan av att den känns "gammal"? Jag tycker den funkar klockrent fortfarande, även om den inte är helt ny längre. Har funderat på att byta till Lumia 920, men känns inte som man får så mycket nytt för pengarna.

#9023

Postad 21 december 2012 - 14:36

bag
  • bag
  • Forumräv

  • 775 inlägg
  • 0
Jovisst börjar den svalna lite men den lever fortfarande. =D
N8:an har jag kvar men det har blivit en N9:a och en 808:a efter det. BOB är ju den naturliga uppgraderingen om man inte vill sakna något från Nate.

#9024

Postad 21 december 2012 - 15:48

preddan
  • preddan
  • Forumräv

  • 541 inlägg
  • 0
Kör fortfarande min N8 och har kollat runt en hel del efter en ersättare. Dock hittar jag ingen annan mobil som har det jag vill ha:
Grym kamera
FM sändare
"Lagom" stor (tycker N8 är helt perfekt storlek)
Samma outstanding kvalitetskänsla/byggkvalitet som N8

Drömmer om en N8 med uppgraderad processor och android/WP8

Redigerat av preddan, 21 december 2012 - 15:50.


#9025

Postad 21 december 2012 - 17:03

Dunbar
  • Dunbar
  • Lärjunge

  • 474 inlägg
  • 0
Jag är i samma läge. Klarar mig utan FM-sändare och kan möjligen kompromissa på storleken (4" hade varit perfekt), så siktet är inställt på en Lumia 920, alternativt vänta på nått ännu bättre.

#9026

Postad 22 december 2012 - 15:00

kikkkasss
  • kikkkasss
  • Amatör

  • 52 inlägg
  • 0

Jag är i samma läge. Klarar mig utan FM-sändare och kan möjligen kompromissa på storleken (4" hade varit perfekt), så siktet är inställt på en Lumia 920, alternativt vänta på nått ännu bättre.

Har själv uppgraderat till en 920 från N8:an och kan säga att du kommer nog inte att ångra dig. Den är helt underbar :)

#9027

Postad 29 december 2012 - 22:45

Unregistered26b37881
  • Unregistered26b37881
  • Amatör

  • 85 inlägg
  • 0
N8an duger för mig fortfarande.. Börjar väl bli lite smått sugen på att uppgradera, men är osäker. N8an är ju fan nutidens 3310 :) Den är lika hållbar som en sten, och batteritiden och kameran är riktigt bra. Men som sagt, processorn och mjukvaran börjar kännas lite utdaterad tyvärr

#9028

Postad 03 januari 2013 - 13:37

preddan
  • preddan
  • Forumräv

  • 541 inlägg
  • 0
Någon mer än jag som har problem med ovi store? Hänger sig typ 9 av 10 gånger och när det väl funkar är det segt som f_n, känns som processorn får jobba som bara den.

#9029

Postad 04 januari 2013 - 20:38

Unregistered26b37881
  • Unregistered26b37881
  • Amatör

  • 85 inlägg
  • 0
Har inte haft några problem med Ovi store.

Dock har jag lite problem med Kameran, man måste verkligen hålla mobilen 1000% stilla för att inte bilderna ska bli småsuddiga... Lyckas aldrig ta bra kort, trots att jag håller ganska stilla :(

#9030

Postad 11 januari 2013 - 11:47

trixeo
  • trixeo
  • Forumräv

  • 938 inlägg
  • 1
Nåt jag letat efter länge! FreeTimeBox kan synca tid med ntp/gps automatiskt, vid uppstart eller vid olika schemalagda tider. Ladda hem här http://symbian.woowa...t/view/en/4436/
Går även att få den att visa sekunder i hemläget.

#9031

Postad 13 januari 2013 - 02:18

bag
  • bag
  • Forumräv

  • 775 inlägg
  • 0
Ursäkta mig, men jag fattar inte riktigt vad den gör? Har inte testat den alltså, men vad är den bra för?

#9032

Postad 13 januari 2013 - 10:52

trixeo
  • trixeo
  • Forumräv

  • 938 inlägg
  • 1

Ursäkta mig, men jag fattar inte riktigt vad den gör? Har inte testat den alltså, men vad är den bra för?

Många tror att telefonen kan ställa in tid automatiskt pga att den inställningen finns i menyn, det är dock bara tidszonen den tar via gsm. I mitt jobb behöver jag ofta vara noga med exakt tid på sekunden och saknar då att telefonen inte alltid går helt rätt och ville slippa ringa fröken ur för det. Detta avhjälper jag då med denna tidssync-app som automatiskt synkar telefonens klocka med exakt gällande tid. Saknar också ofta att kunna se sekunderna på telefonens startsida utan att ha en stor blaffig app för just det ändamålet. Denna app gör även detta om så önskas, visar tiden med HH:mm:ss var du vill på skärmen, tex på översta raden där operatören står. Lite småkrångligt att få till exakt positionering men det går. Visar tiden i alla program som tillåts med white/black-lists.

#9033

Postad 13 januari 2013 - 19:55

bag
  • bag
  • Forumräv

  • 775 inlägg
  • 0
Det låter som att det kan vara värt att testa, tackar.

#9034

Postad 14 januari 2013 - 22:50

Geek82
  • Geek82
  • Användare

  • 128 inlägg
  • 0
Jag surfade in på en sida som heter n8fanclub. Fick inte det klart för mig om alla appar som ligger på denna sida är trails/demos, eller är det fullversioner som är gratis?

Någon som kan svara på frågan?

#9035

Postad 15 januari 2013 - 00:39

trixeo
  • trixeo
  • Forumräv

  • 938 inlägg
  • 0

Jag surfade in på en sida som heter n8fanclub. Fick inte det klart för mig om alla appar som ligger på denna sida är trails/demos, eller är det fullversioner som är gratis?

Någon som kan svara på frågan?

Hackade/crackade prylar mest, de fungerar bara på en N8 som har en modifierad/hackad installserver eller om du har ett annat hack. Kan vara bra om man vill utvärdera en app men jag rekommenderar att köpa dem som du gillar, då får du ju också uppdateringar via Butiken.

#9036

Postad 15 januari 2013 - 12:25

Geek82
  • Geek82
  • Användare

  • 128 inlägg
  • 0
Tack för informationen!

#9037

Postad 15 januari 2013 - 19:08

kikkkasss
  • kikkkasss
  • Amatör

  • 52 inlägg
  • 0

Tack för informationen!

n8fanclub apparna funkar utmärkt med trixeos CFW ;)

#9038

Postad 19 januari 2013 - 21:11

sillen6969
  • sillen6969
  • Wannabe

  • 11 inlägg
  • 0
Hej allihop! Är det nån som kan lägga upp trixeos senaste CFW 10 igen? Får inte ner den från länkarna, den verkar ha gått ut...
Mvh
Sillen

#9039

Postad 20 januari 2013 - 13:15

trixeo
  • trixeo
  • Forumräv

  • 938 inlägg
  • 0

Hej allihop! Är det nån som kan lägga upp trixeos senaste CFW 10 igen? Får inte ner den från länkarna, den verkar ha gått ut...
Mvh
Sillen

Fixat ny länk i posten här.

#9040

Postad 20 januari 2013 - 14:47

sillen6969
  • sillen6969
  • Wannabe

  • 11 inlägg
  • 0
Grymt stort tack! Efter en hel del klickande på fel länkar osv står nu filen på nedladdning och tickar så sakteliga ner i min dator.
Återkommer när jag fått in den i luren.
mvh
Sillen

#9041

Postad 20 januari 2013 - 19:08

sillen6969
  • sillen6969
  • Wannabe

  • 11 inlägg
  • 0
Hej igen tog stopp vid detta avsnitt:

"2. Ladda hem min v9b cfw i denna post. Packa sedan upp filerna till (se till att du i Windows ser alla dolda filer och att mappen är tom innan):
- Windows Vista eller senare: C:\ProgramData\Nokia\Packages\Products\RM-596\
- Windows XP: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Nokia\Packages\Products\RM-596\
Finns inte mappen/mapparna, skapar du dem."

Jag är nog inte tillräckligt datorkunnig för att förstå hur jag skapar en mapp med adressen : C:\ProgramData\Nokia\Packages\Products\RM-596\
Hur går man tillväga? Finns det nåt snabbt enkelt sätt?
Jag är livrädd för att göra min kära n8 till en tegelsten..haha

/sillen

Redigerat av sillen6969, 20 januari 2013 - 19:18.


#9042

Postad 20 januari 2013 - 20:10

trixeo
  • trixeo
  • Forumräv

  • 938 inlägg
  • 0

Hej igen tog stopp vid detta avsnitt:

"2. Ladda hem min v9b cfw i denna post. Packa sedan upp filerna till (se till att du i Windows ser alla dolda filer och att mappen är tom innan):
- Windows Vista eller senare: C:\ProgramData\Nokia\Packages\Products\RM-596\
- Windows XP: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Nokia\Packages\Products\RM-596\
Finns inte mappen/mapparna, skapar du dem."

Jag är nog inte tillräckligt datorkunnig för att förstå hur jag skapar en mapp med adressen : C:\ProgramData\Nokia\Packages\Products\RM-596\
Hur går man tillväga? Finns det nåt snabbt enkelt sätt?
Jag är livrädd för att göra min kära n8 till en tegelsten..haha

/sillen

Om du har Vista, 7 eller 8 så finns mappen ProgramData redan, du måste välja att se dolda filer i Windows inställningar. Att skapa mappar i Windows är så grundläggande kunskap att jag inte ens vet hur jag ska börja förklara...

#9043

Postad 21 januari 2013 - 11:40

afrantzien
  • afrantzien
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Jag har en Nokia n8 som jag använder som modem för internetanslutning till min dator. Det har dock slutat fungera; när jag kopplar in mobilen via usb och trycker på anslut så står det att den är ansluten några sekunder, sen kopplas det bort. Det händer om och om igen. Redan från början var det lite problem med detta, men det har alltid funkat efter några försök. Nu funkar det inte alls. Nån som kan hjälpa mig? Har svårt att tänka mig att det är glapp i sladden eftersom mobilenheten i sig aldrig kopplas bort från datorn, bara internetkopplingen försvinner. Tacksam för hjälp!

#9044

Postad 21 januari 2013 - 11:52

sillen6969
  • sillen6969
  • Wannabe

  • 11 inlägg
  • 0
Prova med Joikuspot som du laddar ner som en app. Då kan du köra med telefonen som en trådlös router som delar ut nätet åt dig. I min erfarenhet funkar det bättre än anslutning med kabel av nån anledning.
Joukispot är gratis.

#9045

Postad 21 januari 2013 - 15:05

sillen6969
  • sillen6969
  • Wannabe

  • 11 inlägg
  • 0

Om du har Vista, 7 eller 8 så finns mappen ProgramData redan, du måste välja att se dolda filer i Windows inställningar. Att skapa mappar i Windows är så grundläggande kunskap att jag inte ens vet hur jag ska börja förklara...


Jodå nu gick det vägen, man skapar ju ett träd av mappar. Nu ligger nio olika filer i mappen. Får se om jag går vidare lite nervigt.
Återkommer...

#9046

Postad 23 januari 2013 - 09:19

Unregistered0f33ff87
  • Unregistered0f33ff87
  • Amatör

  • 88 inlägg
  • 0
Hejsan

Undrar om det finns någon app som visar att man har fått ett nytt mail då lockscreen är aktiverat?

MVH

#9047

Postad 23 januari 2013 - 11:36

Unregistered5a89201c
  • Unregistered5a89201c
  • Användare

  • 100 inlägg
  • 0
@classeboy:

Sleeping Screen fixar det, den visar såväl mail, sms, samtal och påminnelser. Och så är det fantastiskt snygg också. Googla :)


Hejsan

Undrar om det finns någon app som visar att man har fått ett nytt mail då lockscreen är aktiverat?

MVH



#9048

Postad 23 januari 2013 - 12:07

Unregistered0f33ff87
  • Unregistered0f33ff87
  • Amatör

  • 88 inlägg
  • 0
Det hade jag missat fullständigt, tack för tipset ser riktigt lovande ut :)

MVH

#9049

Postad 23 januari 2013 - 22:46

Unregistered0f33ff87
  • Unregistered0f33ff87
  • Amatör

  • 88 inlägg
  • 0
Har testat sleeping screen idag verkar dock inte som nya e-post indikeras?

MVH

@classeboy:

Sleeping Screen fixar det, den visar såväl mail, sms, samtal och påminnelser. Och så är det fantastiskt snygg också. Googla :)



#9050

Postad 30 januari 2013 - 12:11

sillen6969
  • sillen6969
  • Wannabe

  • 11 inlägg
  • 0

Om du har Vista, 7 eller 8 så finns mappen ProgramData redan, du måste välja att se dolda filer i Windows inställningar. Att skapa mappar i Windows är så grundläggande kunskap att jag inte ens vet hur jag ska börja förklara...


Fick nog en mental härdsmälta ett tag, klurade ut det till slut. Blev en mapp för mycket först men efter jag tog bort den har jag nu fått in CFW 10 i mobilen.
Den tickar på som aldrig förr, många tack till Trixeo. Det verkar bli en till uppgradering av Belle, får vi hoppas på en Cfw 11?



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.