Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Samsung BD-P 1500 (2400:-)

268 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#201

Postad 11 juli 2009 - 22:23

alex6699
  • alex6699
  • Lärjunge

  • 346 inlägg
  • 0
Den klarar båda

#202

Postad 11 juli 2009 - 22:26

Mushunt
  • Mushunt
  • Mästare

  • 3 278 inlägg
  • 0

Ger nästan lika bra bild på BD som PS3. Jag skaffade en mest för att den var 1: tystare än PS3, (ja 1500 är faktiskt även tystare än alla DVD-spelar jag haft för den delen) 2: billigast. Så den får duga ett tag oavsett om det finns mycket bättre för dubbla priset. DVD-uppspelningen är ok, mycket bättre än min förra DVD (nån Thompson, fråga inte..) men lite sämre än Pioneeren innan den. Har inte haft några problem med filmer på nått av formaten. Nackdelarna ligger mest på att den är relativt funktionsfattig. Det går inte att stänga av display, går inte att se hur långt tid som är kvarvarande, skalar inte upp DVD via komponent, bara sådana småsaker egentligen.

Uppdatering via sladd funkar fint, om man inte har bråttom att se en film just då alltså. Tog dock runt 1 timma att göra det på min av nån anledning. :)


Okej, tanken är för min del att bara köra BD filmer på den och vanliga dvd på min dvd.

#203

Postad 11 juli 2009 - 23:28

Unregistered79f1a9c0
  • Unregistered79f1a9c0
  • Amatör

  • 76 inlägg
  • 0
Jag köpte denna BD-spelare för 1,5 vecka sedan och åkte ett par dagar efter och lämnade tillbaks den. Den klarade inte av att spela upp en av filmerna som man fick med när man köpte den, provade såklart också med att uppdatera firmware, men det gjorde inte saken bättre. Filmen fungerade för övrigt felfritt i mitt PS3.

Jag köpte mig istället en LG BD360 och är än så länge väldigt nöjd.

#204

Postad 11 juli 2009 - 23:28

LED-Light
  • LED-Light
  • Användare

  • 207 inlägg
  • 0

Den klarar båda

Har du personligen provat? Behöver verkligen veta eftersom alla skivor jag har är DVD+R

#205

Postad 11 juli 2009 - 23:45

lystriod
  • lystriod
  • Användare

  • 154 inlägg
  • 0

Den klarade inte av att spela upp en av filmerna som man fick med när man köpte den, provade såklart också med att uppdatera firmware, men det gjorde inte saken bättre. Filmen fungerade för övrigt felfritt i mitt PS3.


Vilken av dom var det?


Har du personligen provat? Behöver verkligen veta eftersom alla skivor jag har är DVD+R


Den tar DVD+R och DVD+RW utan bråk, men det står faktiskt bara DVD-R i manualen konstigt nog, är nog bara en översättarmissuppfattning kanske? :)

DVD-RAM funkar inte. DVD-R har jag inte testat, eller knappt ens sett finns nånstans att köpa.

#206

Postad 12 juli 2009 - 07:54

clarken
  • clarken
  • Lärjunge

  • 256 inlägg
  • 0
Har nu testat Transformers, Australia och Patrioten. Alla funkade klockrent.

Jag har bara testat DVD-R och det funkade.

å forumet för samsung: http://forums.cnet.c...tml?forumID=146 å diskuteras det vissa problem men personer från samsung tar på sig det och jobbar på lösningar..

#207

Postad 12 juli 2009 - 08:28

Unregistered79f1a9c0
  • Unregistered79f1a9c0
  • Amatör

  • 76 inlägg
  • 0

Vilken av dom var det?


Det var Narnia: Prins Caspian.

#208

Postad 12 juli 2009 - 16:35

alex6699
  • alex6699
  • Lärjunge

  • 346 inlägg
  • 0
Ja, jag har provat med båda.

#209

Postad 12 juli 2009 - 16:38

Mushunt
  • Mushunt
  • Mästare

  • 3 278 inlägg
  • 0

Ja, jag har provat med båda.


Vad stämmer egentligen? Enligt specen på Siba tar den varken Divx eller DVd+r.

Läser man instruktions manualen på nätet ang spelaren står det att den tar divx. Men inte Dvd+r.

Din spelare tar allt?

Är det någon uppdatering som måste göras??

Kan du ge lite info vad den tar och klarar?

#210

Postad 12 juli 2009 - 19:38

clarken
  • clarken
  • Lärjunge

  • 256 inlägg
  • 0

Vad stämmer egentligen? Enligt specen på Siba tar den varken Divx eller DVd+r.

Läser man instruktions manualen på nätet ang spelaren står det att den tar divx. Men inte Dvd+r.

Din spelare tar allt?

Är det någon uppdatering som måste göras??

Kan du ge lite info vad den tar och klarar?


Brände nyss xxxxx.xxxxx.DVDRip.XviD-xxxxx 700mb på en DVD+RW inkl separat srt fil.. funkade kanon. text och allt.

#211

Postad 13 juli 2009 - 23:22

lystriod
  • lystriod
  • Användare

  • 154 inlägg
  • 0

Det var Narnia: Prins Caspian.


Fick tag i den och har testat nu. Funkade men laddningstiden var väldigt seg, så det lär ju inte vara en av de smidigare skivorna jag sett hittills iallafall. Så den kan säkart vara problematisk för spelare tillverkade på Tisdag.


Brände nyss xxxxx.xxxxx.DVDRip.XviD-xxxxx 700mb på en DVD+RW inkl separat srt fil.. funkade kanon. text och allt.


Låter som den klart vuxnaste vuxenfilm jag hört talas om.. :)

#212

Postad 14 juli 2009 - 18:12

edde1
  • edde1
  • Användare

  • 208 inlägg
  • 0
Vet någon om spelaren tar .MKV filer eller liknande??

#213

Postad 14 juli 2009 - 18:14

krillepille2
  • krillepille2
  • Användare

  • 178 inlägg
  • 0

Vet någon om spelaren tar .MKV filer eller liknande??


Icke. Den enda spelare jag känner till som gör detta, är en av LG's senaste.

EDIT: Kom en ny uppdatering den 2'e Juli. Står inte vad som är nytt med den. Någon som vet?

Redigerat av krillepille2, 14 juli 2009 - 18:18.


#214

Postad 14 juli 2009 - 22:20

clarken
  • clarken
  • Lärjunge

  • 256 inlägg
  • 0

Icke. Den enda spelare jag känner till som gör detta, är en av LG's senaste.

EDIT: Kom en ny uppdatering den 2'e Juli. Står inte vad som är nytt med den. Någon som vet?


Vart hittar du det om ny FW?

#215

Postad 15 juli 2009 - 00:21

lystriod
  • lystriod
  • Användare

  • 154 inlägg
  • 0
Ser inte heller nått. 2.4 fanns ute långt innan den datumen tror jag.

Kanske ligger den ute tidigare via nätverksuppgraderin? *orkar inte veva ut kabeln till maskinen och kolla* :(

#216

Postad 15 juli 2009 - 11:13

clarken
  • clarken
  • Lärjunge

  • 256 inlägg
  • 0

EDIT: Kom en ny uppdatering den 2'e Juli. Står inte vad som är nytt med den. Någon som vet?


Hittade faktiskt en tråd om det och jag citerar:

If you look at Samsung's(samsung.com) US site carefully, the newest firmware(2.4, dated 090416) is still there. They removed 2.5 (dated 090629(?)) but says the build date for the current version is 2009-07-02. Maybe they modified ver 2.4, it is kind of hard to tell.


Så har vi tur kommer det nånting snart som kanske löser lite uppspelningsproblem..

Är det för att alla bolag gör fräsigare menyer osv i Java som problemen uppstår eller vad beror det på att vissa filmer inte funkar.

#217

Postad 16 juli 2009 - 11:30

LED-Light
  • LED-Light
  • Användare

  • 207 inlägg
  • 0
Beställde spelaren och 5 filmer från siba i lördags, eftersom det stod finns i lager 1-5 dagar leverans.
Väntade hela veckan men ingen spelare kom, gick in varje dag på sidan där det stod att min order var under behandling, men idag när jag gick in så står det att den är restnoterad, men när jag går in under produkten så står det att den finns i lager 1-5 dagars leverans...........Vad sysslar de med???

Redigerat av LED-Light, 16 juli 2009 - 11:30.


#218

Postad 16 juli 2009 - 16:17

lystriod
  • lystriod
  • Användare

  • 154 inlägg
  • 0

Vad sysslar de med???


SIBA är inte Webhallen. :)

Jag beställde ett par varor engång, (båda fanns i lager) efter 2 veckor ringde det upp en kundtjänstgumma och undrade om jag ville vänta längre på en av varorna, det ville jag inte sa jag och sen sickade de den andra inom 3-4 dar. Inte jättefort det heller för all del, men de verkar iallafall ha ordning på ordrar och vara lite mer serviceinriktade än vissa andra trots allt.

#219

Postad 16 juli 2009 - 16:43

Sijekovac
  • Sijekovac
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0

Beställde spelaren och 5 filmer från siba i lördags, eftersom det stod finns i lager 1-5 dagar leverans.
Väntade hela veckan men ingen spelare kom, gick in varje dag på sidan där det stod att min order var under behandling, men idag när jag gick in så står det att den är restnoterad, men när jag går in under produkten så står det att den finns i lager 1-5 dagars leverans...........Vad sysslar de med???


Kollade just siba.se och man kan nu se att Blu-Ray spelaren är slutsåld både i nätbutiken och i alla sibas butiker!

Det verkar ha varit många som tydligen tyckte om att det var bra pris och slog till :lol:

Tänk vad andra märken av Blu-Ray spelare, Sony, Panasonic och andra, skulle sälja sina produkter bara priset är det rätta! :)

Sijekovac

#220

Postad 17 juli 2009 - 04:24

Mushunt
  • Mushunt
  • Mästare

  • 3 278 inlägg
  • 0
Åkte in med min Spelare igår och lämna tillbaka den! Köpte mig Batman Begins, den vägra starta den med.

Orkar inte sitta och chansa vilka filmer som ev kan fungerar i spelaren. Blir nog att avakta lite till nu och invänta lite bätre priser på andra spelare. Trist att allt skall krångla så. Men antar att man kan inte begära för mycket för det priset man betala...

#221

Postad 17 juli 2009 - 07:17

clarken
  • clarken
  • Lärjunge

  • 256 inlägg
  • 0
kollar man på hemsidan på samsung och går in under 2.4 Firmwaren står det att det är en build update 2/7 så de kanske har gjort nån modifiering ändå fast har kvar 2.4

Build-datum: 2009-07-02 Firmware update file for CD och samma under USB

Nån som testat uppdatera från 2.4 till 2.4 build 090207

För mig har alla filmer jag testat funkat. Har ifs bara testat 4 st. Bilar, Braveheart, Australia och Transformers.

Redigerat av clarken, 17 juli 2009 - 07:39.


#222

Postad 17 juli 2009 - 07:29

mr.keyser
  • mr.keyser
  • Beroende

  • 1 249 inlägg
  • 0
Underligt att så många filmer strejkar.
Jag har en 1500 som jag köpte när spelaren släpptes och de enda filmerna som någonsin har krånglat är Noble-utgåvor. Fast dessa är ju välkända för att krånga i mer eller mindre alla spelare.

#223

Postad 17 juli 2009 - 08:07

henke007
  • henke007
  • Guru

  • 5 366 inlägg
  • 0

För mig har alla filmer jag testat funkat. Har ifs bara testat 4 st. Bilar, Braveheart, Australia och Transformers.

<_<

Redigerat av henke007, 17 juli 2009 - 08:08.


#224

Postad 17 juli 2009 - 08:11

Unregistered242b20f0
  • Unregistered242b20f0
  • Forumräv

  • 686 inlägg
  • 0

Kollade just siba.se och man kan nu se att Blu-Ray spelaren är slutsåld både i nätbutiken och i alla sibas butiker!

Det verkar ha varit många som tydligen tyckte om att det var bra pris och slog till ;)

Tänk vad andra märken av Blu-Ray spelare, Sony, Panasonic och andra, skulle sälja sina produkter bara priset är det rätta! <_<

Sijekovac


Visst är dets så,jag gav för min Sony bdp-s350 120€ och den priset var den rätta och den kronglar inte ,inte ens med Noble filmer..

#225

Postad 17 juli 2009 - 15:28

lystriod
  • lystriod
  • Användare

  • 154 inlägg
  • 0

Åkte in med min Spelare igår och lämna tillbaka den! Köpte mig Batman Begins, den vägra starta den med.


Fast om en WB-skiva krånglar så har man nog verkligen fått en Måndagsmaskin.


Kollade just siba.se och man kan nu se att Blu-Ray spelaren är slutsåld både i nätbutiken och i alla sibas butiker!

Det verkar ha varit många som tydligen tyckte om att det var bra pris och slog till :ph34r:

Tänk vad andra märken av Blu-Ray spelare, Sony, Panasonic och andra, skulle sälja sina produkter bara priset är det rätta! <_<

Sijekovac


Tror inte de har en tanke på det, kolla på de andras billigare spelare. Sonys är också nästan helt slut i butikerna. Verkar som det bara behöver bjudas på lite extra. ;)

Om det kommer innebära ett uppsving för BD är inte så säkert baserat på försäljningen av de billigaste spelare dock, jag tror många av dessa förutom de medföljande filmerna kommer spela mest DVD faktiskt.

Redigerat av lystriod, 17 juli 2009 - 15:30.


#226

Postad 17 juli 2009 - 15:33

Royzon
  • Royzon
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0
Nån chans att denna går att göra regionsfri? Köpte en DVE-skiva men den var trots vad det stod på prisjakt inte region B-kodad <_< Palla med sånt skit.

#227

Postad 17 juli 2009 - 15:49

lystriod
  • lystriod
  • Användare

  • 154 inlägg
  • 0

Nån chans att denna går att göra regionsfri?


Nej, det verkar tyvärr vara reserverat för Australiens modell av den här spelaren, och tyvärr bara för DVD. Skicka ett brev till din favorit-EU-parlamentariker och be att dom verkar för samma lagar här. <_<

Redigerat av lystriod, 17 juli 2009 - 15:52.


#228

Postad 17 juli 2009 - 21:09

clarken
  • clarken
  • Lärjunge

  • 256 inlägg
  • 0

<_<


Givande inlägg

Redigerat av clarken, 17 juli 2009 - 21:25.


#229

Postad 17 juli 2009 - 23:38

Maverick221
  • Maverick221
  • Wannabe

  • 19 inlägg
  • 0

Nej, det verkar tyvärr vara reserverat för Australiens modell av den här spelaren, och tyvärr bara för DVD. Skicka ett brev till din favorit-EU-parlamentariker och be att dom verkar för samma lagar här. <_<



Stämmer icke! jag har beställt DVE på region B från Webhallen, UK import 249kr.

#230

Postad 18 juli 2009 - 16:43

lystriod
  • lystriod
  • Användare

  • 154 inlägg
  • 0

Stämmer icke! jag har beställt DVE på region B från Webhallen, UK import 249kr.


Jag förstår inte alls vad du menar, kan du omformulera eller förtydliga? Helst båda delarna. ;)


jag har beställt DVE


Köpte en DVE-skiva


Och vad är dessa DVE för nått? Trodde det var en tangentbordshalkning innan en till skrev det. :)

#231

Postad 19 juli 2009 - 00:11

Royzon
  • Royzon
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0

Jag förstår inte alls vad du menar, kan du omformulera eller förtydliga? Helst båda delarna. ;)






Och vad är dessa DVE för nått? Trodde det var en tangentbordshalkning innan en till skrev det. :)



Vilket ###### mög,

Digital Video Ecentials. Testat google?

Edit: ;)

Redigerat av Royzon, 19 juli 2009 - 00:13.


#232

Postad 19 juli 2009 - 01:30

lystriod
  • lystriod
  • Användare

  • 154 inlägg
  • 0

Vilket ###### mög,

Digital Video Ecentials. Testat google?

Edit: :)


Jaja, men att googla efter en akronym av den längden brukar inte vara så givande... ;)

Hursomhelst så förklarar den kunskapen ändå inte vad jag frågade efter, underförstått: hur gör det att nån vet att spelaren går att göra regionsfri? Eller gör "DVE-skivan" möjligen rentav spelaren det på nått mystiskt vis?

Redigerat av lystriod, 19 juli 2009 - 01:43.


#233

Postad 19 juli 2009 - 12:25

Royzon
  • Royzon
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0

Jaja, men att googla efter en akronym av den längden brukar inte vara så givande... :P

Hursomhelst så förklarar den kunskapen ändå inte vad jag frågade efter, underförstått: hur gör det att nån vet att spelaren går att göra regionsfri? Eller gör "DVE-skivan" möjligen rentav spelaren det på nått mystiskt vis?


Nä men allså, det är ett kalibreringsverktyg till TV:n, en blu-ray skiva som hjälper en att ställa in rätt parametrar med andra ord. Prisjakt listade den jag köpte som att den går att köra på reg A.B,C men i själva verket var det bara reg A den funkade på.

Så nu undrade jag om det gick o göra spelaren regionsfri så jag kan använda min DVE-skiva.

#234

Postad 19 juli 2009 - 18:01

lystriod
  • lystriod
  • Användare

  • 154 inlägg
  • 0

Nä men allså, det är ett kalibreringsverktyg till TV:n, en blu-ray skiva som hjälper en att ställa in rätt parametrar med andra ord. Prisjakt listade den jag köpte som att den går att köra på reg A.B,C men i själva verket var det bara reg A den funkade på.

Så nu undrade jag om det gick o göra spelaren regionsfri så jag kan använda min DVE-skiva.


Jo jag är med på det nu, tack för det extra förtydligandet och Googletipset, även om det kunde framförts snyggare. Dock kunde du faktiskt undvikit att krångla till begripligheten med språkfelmaskering också, vilket alltid ett bra sätt att orsaka missförstånd.

Anyhows, nu riktades ju i vliket fall frågan främst, och kvarstår så, till Maverick221s protesterande, men som istället du verkade ta åt dig och svara en smula irriterat på som det såg ut. Beklagar detta, men alla kan visst missförstå saker eller hur? :P

#235

Postad 19 juli 2009 - 19:33

Royzon
  • Royzon
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0

Jo jag är med på det nu, tack för det extra förtydligandet och Googletipset, även om det kunde framförts snyggare. Dock kunde du faktiskt undvikit att krångla till begripligheten med språkfelmaskering också, vilket alltid ett bra sätt att orsaka missförstånd.

Anyhows, nu riktades ju i vliket fall frågan främst, och kvarstår så, till Maverick221s protesterande, men som istället du verkade ta åt dig och svara en smula irriterat på som det såg ut. Beklagar detta, men alla kan visst missförstå saker eller hur? :P


Fattar inte alls vad du pratar om, du ville att jag skulle förtydliga, jag förtydligade. Ingen som är irriterad här inte, utom möjligtvis jag då på dessa regioner som ställer till det för mig.

#236

Postad 21 juli 2009 - 21:36

wahlstrom
  • wahlstrom
  • Användare

  • 186 inlägg
  • 0
Så där ja, nu har den här j**** spelaren fått mig att lacka ur totalt. Tänkte avnjuta kvällen med att titta på "There will be blood", vilket tog tvärstopp på en gång, spelaren vägrade att ladda filmen. Ner med nyaste firmware, och i med skivan igen. Efter en massa tryck på fjärrkontrollen lyckade jag iaf till slut att få igång filmen. Kommer fram till 1tim 29min, då bilden börjar hacka och för att tillslut frysa helt. Testar att byta kapitel, men inte funkar det heller.

Har nu lackat ut totalt på spelaren och undrar om någon här har varit i kontakt med samsungs support angående alla dessa uppspelningsproblem? Börjar tröttna nu och är riktigt sugen att försöka häva köpet med hänvisning till att varan inte fyller den funktion den påstår att den ska göra... Tror iofs att det kan bli svårt, men alltid värt ett försök....

#237

Postad 23 juli 2009 - 17:37

nixxz
  • nixxz
  • Lärjunge

  • 358 inlägg
  • 0
Hejsan!

Jag vill ha en blu-ray spelare och denna är juh billig. Men jag tittar mycket på vanlig dvd så det jag undrar över hur den spelar upp vanliga dvd skivor?

#238

Postad 24 juli 2009 - 20:15

edde1
  • edde1
  • Användare

  • 208 inlägg
  • 0

Hejsan!

Jag vill ha en blu-ray spelare och denna är juh billig. Men jag tittar mycket på vanlig dvd så det jag undrar över hur den spelar upp vanliga dvd skivor?



Dina vanliga dvd skivor får nytt liv. Tycker vanlig dvd ser grymmt bra ut på min 50" LG full hd plasma. Märker enorm skillnad i bildvalite tack vare uppskalning. Har tidigare kört tjock tv och vanlig dvd. Dock är blu-ray i en klass för sig=)

#239

Postad 01 augusti 2009 - 08:35

clarken
  • clarken
  • Lärjunge

  • 256 inlägg
  • 0
Igår när jag startade spelaren kom det blå samsungloggan upp som vanligt men det blev svart efter 10 sekunder och det står ingen signal HDMI2. Ljud finns men ingen bild. Skumt. stänger man av den och startar den blir det samma sak.

#240

Postad 04 augusti 2009 - 10:24

Sijekovac
  • Sijekovac
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0
Hejsan

Nu har jag kommit hem från två veckors skön semester och gick direct in på samsungs support sida för att se om de lagt ut nyare FW. Icke sa Nicke. Min spelare åker tillbaks till Siba så de får skicka den på "reparation". Samsungs support har inte svarat på mitt mail än så....

Sijekovac

#241

Postad 04 september 2009 - 13:40

mdmar
  • mdmar
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0
Elgiganten har denna lokalt hemma för 1690 kr. Verkar som ett ok köp eller?

Uppspelningsproblemen några av er skriver om, får jag hantera om de dyker upp;)

Redigerat av mdmar, 04 september 2009 - 13:41.


#242

Postad 05 september 2009 - 13:01

Sijekovac
  • Sijekovac
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0

Elgiganten har denna lokalt hemma för 1690 kr. Verkar som ett ok köp eller?

Uppspelningsproblemen några av er skriver om, får jag hantera om de dyker upp;)


Jag har beslutat mig att behålla spelaren om inget annat då för att den skalar upp vanliga dvd filmer mycket bättre än min gamla "lidel" dvd spelare med hdmi..

En sak jag också märkte till är att spelaren inte läser DVD+R skivor som jag tycker är rent av katastrof. Det finns nog inte många såna spelare idag som inte läser både + och - DVD eller hur.

Vad det gäller oläsbara BD skivor så har jag fortfarande problem med bara Narnia som jag fått med spelaren.
Köpte några andra Bluray filmer och alla funkar fint:
- Pearl Harbor
- Råttatouille
- STEALTH

Hälsningar
Mirko

Redigerat av Sijekovac, 06 september 2009 - 06:30.


#243

Postad 05 september 2009 - 21:21

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

  • 2 143 inlägg
  • 0
Lite sugen på en 1580. Hur är Samsungs spelare när det gäller cd-avspelning? Godkänt resultat?

#244

Postad 13 september 2009 - 15:51

Sijekovac
  • Sijekovac
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0
Fan eb Blu-ray fillm till som inte funkar med denna spelare..

Miraklet vid ST. ANNA

Det är en NOBLE utgåva och jag glömde kolla det ..

Sijekovac

#245

Postad 13 september 2009 - 20:22

Aeroaero
  • Aeroaero
  • Användare

  • 115 inlägg
  • 0
"Miraklet vid ST. ANNA" funkar på min BD-P 1500 med senaste mjukvaran

#246

Postad 14 september 2009 - 14:23

Sijekovac
  • Sijekovac
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0

"Miraklet vid ST. ANNA" funkar på min BD-P 1500 med senaste mjukvaran


Jag har väl senaste FW 2.4 om det är senaste..

Har du NOBLE utgåvan?

Sijekovac

#247

Postad 14 september 2009 - 17:11

Aeroaero
  • Aeroaero
  • Användare

  • 115 inlägg
  • 0
Jag hyrde den på "lovefilm" så jag vet inte men jag tror det var Noble utgåvan

#248

Postad 17 september 2009 - 08:40

chefcalle
  • chefcalle
  • Lärjunge

  • 256 inlägg
  • 0
Jag är också lite sugen på att slå till på en 1500 men vad jag kan läsa här är det ju mycket problem med att spela upp filmer med den...

#249

Postad 21 september 2009 - 15:57

clarken
  • clarken
  • Lärjunge

  • 256 inlägg
  • 0
nån som hört nåt om nån update än?

Föresten om den spelar DVDr+. jag gjorde min update på en DVDr+skiva.

#250

Postad 05 oktober 2009 - 15:58

Sijekovac
  • Sijekovac
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0
Jag har lämnat min spelare på "reparation" idag. Får se vad man kommer fram till.

Anledningen var att jag skickat e-mail till samsung support tre gånger utan att de svarat mig.

Killen på verkstan sa att de möjligen har någon annan FW som passar(?) så vi för se



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Nya duken i emballage
    DPC
    2024-04-28 10:12:49
  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.