Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Wiinja V2.0 chip eller Cyclowiz

87 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 24 februari 2007 - 15:02

Unregistered6c0fb5ec
  • Unregistered6c0fb5ec
  • Wannabe

  • 19 inlägg
  • 0
Är det nån som testat Wiinja V2.0 chip eller Cyclowiz och kan rekomendera nått av dom ?
skulle vilja kunna spela ntsc spel på min pal maskin och om det är möjligt även använda den som dvd spelare.

#2

Postad 24 februari 2007 - 19:01

Unregisteredae42f095
  • Unregisteredae42f095
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0
Inget av dom fixar importspel till wii. Däremot funkar det utmärkt att spela import gc-spel på din wii med dem.

Cyklo verkar ha mycket problem med disc read error samt att jag gillar personligen inte tanken på att löda fast direkt mot kretskortet.

Jag kör med wiinja och det funkar hur bra som helst till mina gc ntsc fast man måste använda en swapskiva.

Det går även köra homebrew fast bara sådan som är gjord till gc. Jag vill egentligen helst ha något som kan boota ntsc-spel till wii. Känns som spelen kommer tidigare där + att de i regel är lite billigare också. Men detta går tyvärr inte idag.

#3

Postad 24 februari 2007 - 21:31

r0bber
  • r0bber
  • Lärjunge

  • 458 inlägg
  • 0
Finns ett chip, som skulle släppas nångång nu, vid namn Wiikey. Om inte jag förstod det hela helt fel, så skulle den på en ntsc wii klara att spela pal spel, och på pal wiis klara av vissa ntsc versioner... men ja jag är inte helt säker på min sak, men det tål kanske att kollas upp?

edit: länk: http://www.wiikey.cn/

Redigerat av r0bber, 24 februari 2007 - 21:32.


#4

Postad 25 februari 2007 - 15:05

Grimmy
  • Grimmy
  • Veteran

  • 1 743 inlägg
  • 0
Någon kanske kan svara på om det ens går (med hjälp av t.ex freeloader) att spela NTSC Gamecube på PAL Wii, UTAN att chippa? Jag har förstått att det går utmärkt om man chippar med Winja t.ex. Gamecube blir trevligare i 480p helt klart.

#5

Postad 25 februari 2007 - 17:50

Knape
  • Knape
  • Amatör

  • 98 inlägg
  • 0
Ja det går med freeloader, tror dessvärre att du måste ha en ny version som funkar med Wii.

#6

Postad 26 februari 2007 - 09:42

Unregisteredc83518bd
  • Unregisteredc83518bd
  • Lärjunge

  • 460 inlägg
  • 0
*Inlägg redigerat*

8.5 Modifiering av spelkonsoler - 070104
Modifiering av en spelkonsol är lagligt så länge man inte kringgår sådan teknisk åtgärd som nämns i regel 8.4. Trots detta så tillåter vi inte trådar/inlägg där syftet med modifieringen är (eller verkar vara) att möjliggöra användandet av piratkopierade eller säkerhetskopierade datorprogram/spel.

Redigerat av Unregisteredc83518bd, 26 februari 2007 - 13:03.


#7

Postad 28 februari 2007 - 13:46

Grimmy
  • Grimmy
  • Veteran

  • 1 743 inlägg
  • 0
Poängen är väl att, så vitt jag förstår, går det endast att spela *backupade* NTSC-spel på PAL, genom denna modifiering. I och med att man inte kan modda köpta orginal-ntsc-spel är det alltså inget ämne att diskutera i den här tråden :)

Om någon dock vet hur man gör det, vore det intressant.

#8

Postad 28 februari 2007 - 13:59

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Poängen är väl att, så vitt jag förstår, går det endast att spela *backupade* NTSC-spel på PAL, genom denna modifiering. I och med att man inte kan modda köpta orginal-ntsc-spel är det alltså inget ämne att diskutera i den här tråden :)

Om någon dock vet hur man gör det, vore det intressant.

<{POST_SNAPBACK}>

Det går alltså inte att patcha originalspel manuellt? Då är diskussionen (som nu är gömd) inte tillåten, nej.

#9

Postad 28 februari 2007 - 14:41

Unregisteredae42f095
  • Unregisteredae42f095
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0
Man kan köra _originalspel_ till GC som är ntsc på en wii pal med chip (valfritt chip), går inte annars.
Jag kör själv mina ntsc Baten Kaitos på detta sätt.

Man kan troligen köra ca 70% av alla _originalspel_ till wii som är ntsc på en wii pal med tex wiikey samt wiinja deluxe (eftersom chippen knappt går att köpa än så har jag inte hittat info om detta ännu).
Wiinja V1/V2 samt cyklowiz mfl klarar inte detta utan att kringå forumets regler och lagen.

#10

Postad 28 februari 2007 - 18:49

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0
Ingen som vet om eller när det kommer ett chip som klarar 100% NTSC, det är ju därför jag vill ha ett chip, och ett chip som sägs klara 70% av alla dagens NTSC känns väldigt osäkert vilka och hur många NTSC-spel den klarar i framtiden.

#11

Postad 28 februari 2007 - 22:22

Unregisteredae42f095
  • Unregisteredae42f095
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0

Ingen som vet om eller när det kommer ett chip som klarar 100% NTSC, det är ju därför jag vill ha ett chip, och ett chip som sägs klara 70% av alla dagens NTSC känns väldigt osäkert vilka och hur många NTSC-spel den klarar i framtiden.

<{POST_SNAPBACK}>


Sådant är nog omöjligt att sia om. Jag tror att det som behövs för att kunna köra 100% av alla ntsc spel på en wii pal är att man ska kunna köra osignerad kod. Detta kan ta precis hur lång tid som helst om det ens kommer hända, likväl som det kanske sker imorgon...

Det dröjer säkert inte innan tillverkarna av spel vet varför 30% av spelen inte fungerar på en pal wii. Därefter kommer säkert alla spel göras på det sättet. Så att köpa ett chip för att köra ntsc spel på en pal kommer nog snart inte vara lönt. Däremot fungerar det som sagt utmärkt för ntsc gcspel, och det har jag själv köpt på mig en rejäl bunt av :)

#12

Postad 28 februari 2007 - 23:26

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Trist att Nintendo Europe är så ###### värdelösa. De förlorar massor av pengar på att de väntar sålänge med att släppa spelen i Europa. Lite trist. Man får lägga pengarna på PS3 och 360 istället. Där slipper man iaf vänta ett halvår på att spelen ska dyka upp.

#13

Postad 01 mars 2007 - 08:06

Wiizard
  • Wiizard
  • Användare

  • 240 inlägg
  • 0

Man kan köra _originalspel_ till GC som är ntsc på en wii pal med chip (valfritt chip), går inte annars.
Jag kör själv mina ntsc Baten Kaitos på detta sätt.

Jodå, det går utan chip också. :)

Jag gör ett försök att förklara hur, förhoppningsvis blir inte detta censurerat av pekpinnepoliserna:

1. Mata in ett GamiCube PAL-spel i Wii och gå till "Disc Channel".
2. En GameCube-logga dyker upp på skärmen.
3. Använnd Wiimoten och för pekaren över "Start" så att den är aktiv (eller hur man nu ska säga).
4. Håll handen stadigt i den positionen och tryck samtidigt på Eject-knappen på Wii.
5. I ungefär en sekund så kommer "Start" att ligga kvar aktiv. Klicka på A inom denna tidsrymd.
6. Byt ut den ejectade PAL-skivan mot ett NTSC-spel.
7. Wii accepterar NTSC-spelet och startar det.

Det troliga är väl att Nintendo kommer att fixa denna lilla bug med en framtida uppdatering, om de får nys om den...

#14

Postad 01 mars 2007 - 09:38

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

Sådant är nog omöjligt att sia om. Jag tror att det som behövs för att kunna köra 100% av alla ntsc spel på en wii pal är att man ska kunna köra osignerad kod. Detta kan ta precis hur lång tid som helst om det ens kommer hända, likväl som det kanske sker imorgon...

<{POST_SNAPBACK}>


Jag menar inte att nån ska sitta och gissa om/när det kommer, menade om nån visste att det finns ett sånt chip som är på G, nån som har lite mer koll på den branschen typ.

#15

Postad 01 mars 2007 - 12:56

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Man kan köra _originalspel_ till GC som är ntsc på en wii pal med chip (valfritt chip), går inte annars.
Jag kör själv mina ntsc Baten Kaitos på detta sätt.

Jodå, det går utan chip också. :)

Jag gör ett försök att förklara hur, förhoppningsvis blir inte detta censurerat av pekpinnepoliserna:

1. Mata in ett GamiCube PAL-spel i Wii och gå till "Disc Channel".
2. En GameCube-logga dyker upp på skärmen.
3. Använnd Wiimoten och för pekaren över "Start" så att den är aktiv (eller hur man nu ska säga).
4. Håll handen stadigt i den positionen och tryck samtidigt på Eject-knappen på Wii.
5. I ungefär en sekund så kommer "Start" att ligga kvar aktiv. Klicka på A inom denna tidsrymd.
6. Byt ut den ejectade PAL-skivan mot ett NTSC-spel.
7. Wii accepterar NTSC-spelet och startar det.

Det troliga är väl att Nintendo kommer att fixa denna lilla bug med en framtida uppdatering, om de får nys om den...

<{POST_SNAPBACK}>


Tufft. Det ska jag prova hemma ikväll. Har massa NTSC spel jag köpte till min GC

#16

Postad 01 mars 2007 - 14:57

fredl
  • fredl
  • Forumräv

  • 762 inlägg
  • 0
Play-asia säljer rätt version av Freeloader för att spela NTSC GC spel på en pal Wii (1.0E). Det vore dock smutt att kunna spela NTSC Wii på en pal Wii, så att man fortfarande kan ha rätt Channels etc men ändå slippa vänta på pal releaser.

#17

Postad 01 mars 2007 - 17:59

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Man kan köra _originalspel_ till GC som är ntsc på en wii pal med chip (valfritt chip), går inte annars.
Jag kör själv mina ntsc Baten Kaitos på detta sätt.

Jodå, det går utan chip också. :)

Jag gör ett försök att förklara hur, förhoppningsvis blir inte detta censurerat av pekpinnepoliserna:

1. Mata in ett GamiCube PAL-spel i Wii och gå till "Disc Channel".
2. En GameCube-logga dyker upp på skärmen.
3. Använnd Wiimoten och för pekaren över "Start" så att den är aktiv (eller hur man nu ska säga).
4. Håll handen stadigt i den positionen och tryck samtidigt på Eject-knappen på Wii.
5. I ungefär en sekund så kommer "Start" att ligga kvar aktiv. Klicka på A inom denna tidsrymd.
6. Byt ut den ejectade PAL-skivan mot ett NTSC-spel.
7. Wii accepterar NTSC-spelet och startar det.

Det troliga är väl att Nintendo kommer att fixa denna lilla bug med en framtida uppdatering, om de får nys om den...

<{POST_SNAPBACK}>


Hur sjutton gör du? Min Wii bootar om såfort jag trycker på start.

#18

Postad 01 mars 2007 - 19:09

ganja
  • ganja
  • Lärjunge

  • 278 inlägg
  • 0

Poängen är väl att, så vitt jag förstår, går det endast att spela *backupade* NTSC-spel på PAL, genom denna modifiering. I och med att man inte kan modda köpta orginal-ntsc-spel är det alltså inget ämne att diskutera i den här tråden :)

Om någon dock vet hur man gör det, vore det intressant.

<{POST_SNAPBACK}>

Det går alltså inte att patcha originalspel manuellt? Då är diskussionen (som nu är gömd) inte tillåten, nej.

<{POST_SNAPBACK}>

Det som beskrevs var hur ett chip som kringgår en teknisk åtgärd som inte är till för att skydda upphovsrätten utan som bara ska förhindra att man tittar eller lyssnar på en skiva i en viss utrustning (t.ex. regionskodningen på dvd-skivor) fungerar i praktiken.

#19

Postad 01 mars 2007 - 20:22

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0

Det som beskrevs var hur ett chip som kringgår en teknisk åtgärd som inte är till för att skydda upphovsrätten utan som bara ska förhindra att man tittar eller lyssnar på en skiva i en viss utrustning (t.ex. regionskodningen på dvd-skivor) fungerar i praktiken.

<{POST_SNAPBACK}>

På originalspel?

#20

Postad 02 mars 2007 - 08:16

Wiizard
  • Wiizard
  • Användare

  • 240 inlägg
  • 0

Hur sjutton gör du? Min Wii bootar om såfort jag trycker på start.

<{POST_SNAPBACK}>

Försök att klicka på start så sent som möjligt, precis innan den blir avmarkerad. Du måste även vara snabb när du byter skiva!

#21

Postad 09 mars 2007 - 13:38

Grimmy
  • Grimmy
  • Veteran

  • 1 743 inlägg
  • 0
Tydligen så stödjer de nya chippen (winja deluxe, wiikey) ntsc-spel till viss mån, även utan manuell patchning. Med andra ord kan man alltså spela *vissa* orginal ntsc-spel vilket är välkommet. I och med att det finns bra med information på nätet om vilka som funkar, och vilka som inte funkar, är det heller ingen risk att man råkar köpa ett ospelbar ntsc-spel.

Med andra ord kan det redan nu vara värt att köpa ett chip av denn anledning. Det kommer nog dröja länge innnan man kan göra wiin helt regionsfri.

#22

Postad 09 mars 2007 - 13:44

Andreas8090
  • Andreas8090
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0
Låter bra. Ska själv skaffa Wiikey under nästa vecka :)

#23

Postad 09 mars 2007 - 14:40

r0bber
  • r0bber
  • Lärjunge

  • 458 inlägg
  • 0
Hur är det med firmware-uppdatering (eller vad man ska kalla det) av chippen? funderar på om det kan tänkas vara möjligt att uppgradera chippen sen när nån kommer på hur man ska göra för att göra den helt regionsfri...

#24

Postad 09 mars 2007 - 15:24

Grimmy
  • Grimmy
  • Veteran

  • 1 743 inlägg
  • 0
Ja de nyare funkar att uppgradera. Tror dock inte det är så sannolikt att de kan uppgraders till ett sådant chip. Ett sådant chip behöver ändra mer grundläggande och måste kanske därför lödas fast på andra punkter eventuellt. Men jag vet inte :)

#25

Postad 11 mars 2007 - 18:47

EasterN
  • EasterN
  • Användare

  • 233 inlägg
  • 0
Yttligare ett wii chipp? Ser enligt mig ut som det bästa va?
WiiXT

//EasterN

#26

Postad 11 mars 2007 - 22:55

Unregisteredbca7ae6e
  • Unregisteredbca7ae6e
  • Lärjunge

  • 490 inlägg
  • 0
förrutom att wiixt är fake

/Daniel

#27

Postad 13 mars 2007 - 11:23

tager
  • tager
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0

förrutom att wiixt är fake

/Daniel

<{POST_SNAPBACK}>


Inte för jag misstror dig men dessa kommentarer brukar vara lite trovärdigare med några referenser..
Hade inte ens lyft ögonbrynet för den om det inte var för att det var på just detta forum.

#28

Postad 13 mars 2007 - 17:16

Unregisteredbca7ae6e
  • Unregisteredbca7ae6e
  • Lärjunge

  • 490 inlägg
  • 0
tja, en av de absolut största sidorna för konsoller anser det, och googlar du så kommer du märka att de inte är de enda, jag önskar givietvis att det skulle vara sant, för det skulle äga... men den som lever får se

http://www.maxconsol...ws&newsid=14469

/Daniel

#29

Postad 16 mars 2007 - 10:16

Ponne
  • Ponne
  • Amatör

  • 69 inlägg
  • 0
Funderar på att köpa ett Wiikey till min Wii. Precis som man redan nämt i tråden så ser det ut som man måste vända sig mot USA för att få ett utbud av spel att välja mellan.

Har någon av er erfarenhet av detta chip, samt så står det att den klara 70% av NTSC spelen. Vad är det som avgör om det funkar eller inte?

#30

Postad 16 mars 2007 - 14:41

Unregisteredbca7ae6e
  • Unregisteredbca7ae6e
  • Lärjunge

  • 490 inlägg
  • 0
satte ett wiikey i min, funkar riktigt riktigt bra, vad som avgör? vet faktiskt inte, har försökt leta upp info om det själv

/Daniel

#31

Postad 18 mars 2007 - 18:05

Grimmy
  • Grimmy
  • Veteran

  • 1 743 inlägg
  • 0
Ponne: det som avgör är på vilket sätt spelen är regionskodade. Vissa spel är egentligen identiska i NTSC och Pal, och det enda som skiljer dem åt är en liten kodsnutt som berättar för wii:n om det är ntsc eller pal. Chippen ändrar så att wii:n får "pal"-kodsnutten helt enkelt.

Andra spel så skiljer sig skivan på fler sätt och då kan inte chippen hjälpa dig. Det kommer nog dröja länge tills dess att sådana chip kommer, för det kräver en het annan typ av chip där maskinen är helt knäckt.

#32

Postad 22 mars 2007 - 16:57

Ponne
  • Ponne
  • Amatör

  • 69 inlägg
  • 0
Tackar för svaret Grimmy.

#33

Postad 22 mars 2007 - 17:01

Unregisteredc83518bd
  • Unregisteredc83518bd
  • Lärjunge

  • 460 inlägg
  • 0
Någon som vet ett ställe som reparerar wiis? Min installation av wiikey var inte så lyckad:(B)

#34

Postad 25 mars 2007 - 10:20

fusione
  • fusione
  • Användare

  • 132 inlägg
  • 0

Någon som vet ett ställe som reparerar wiis? Min installation av wiikey var inte så lyckad:(:)

<{POST_SNAPBACK}>


Det är inlägg som det ovan som gör att jag tvekar på om jag ska ge mig på att chippa. :D
Kul att sitta med 3000kr elektronikskrot.. :rolleyes:

Vad var det som gick fel? ;)

#35

Postad 25 mars 2007 - 12:27

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Har ett par konsoller som är chippade. Skulle aldrig våga göra det själv dock. Sånt överlåter jag till experterna att göra åt mig :)

#36

Postad 25 mars 2007 - 20:35

Grimmy
  • Grimmy
  • Veteran

  • 1 743 inlägg
  • 0
Kingcool: psxcare lagar wii som folk förstört. Det gör lös på 5-800:- på frakt tur och retur (c:a 350:- frakt).

#37

Postad 25 mars 2007 - 21:59

Unregisteredc83518bd
  • Unregisteredc83518bd
  • Lärjunge

  • 460 inlägg
  • 0

Kingcool: psxcare lagar wii som folk förstört. Det gör lös på 5-800:- på frakt tur och retur (c:a 350:- frakt).

<{POST_SNAPBACK}>


FINT! Ska höra med dom då:) Tackar för tipset!

#38

Postad 29 mars 2007 - 13:28

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

  • 3 008 inlägg
  • 0
Fan ja skulle vilja ha ett chip lr freeloader liknande lösning så ja kan importera spel!

De behöver inte kunna spela brända spel, bara import ja är intreserad av.

#39

Postad 29 mars 2007 - 13:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 991 inlägg
  • 0
Det kan jag förstå. Trist att det ska ta sån tid att få spelen hit.

#40

Postad 29 mars 2007 - 17:10

maximm
  • maximm
  • Guru

  • 4 105 inlägg
  • 0
Mitt Wii har en WiiKey och jag tycker den fungerar utmärkt

#41

Postad 29 mars 2007 - 20:19

JonasJansson
  • JonasJansson
  • Forumräv

  • 783 inlägg
  • 0
Fick tag på ett Wii med Wiikey idag - alles gut! Jag har ont av allt boxande och alla golfswingar - tiger är fan grymt roligt - kunde inte tänka mig att det skulle kännas så realistiskt!

#42

Postad 29 mars 2007 - 21:04

Grimmy
  • Grimmy
  • Veteran

  • 1 743 inlägg
  • 0
Wiikey fungerar utmärkt med de flesta amerikanska spel! Det finns bra listor att gå efter. I och med alla roliga spel som kommer ut nu snart är det ett måste att kunna spela amerikanska spel. + att de säkert är bättre än många pal (480p i tiger tex)

#43

Postad 29 mars 2007 - 22:12

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Blir ett WiiKey för mig också nästa helg.

#44

Postad 31 mars 2007 - 10:18

LittleLën
  • LittleLën
  • Wannabe

  • 18 inlägg
  • 0
WiiKey är underbart! :)

firmor som är bra o fixar..

rejoy.se (?)
psxcare.se (Sthlm)
console.se (västerås)
chipper.se (örebro)
manzzon.com

[wiikey.cn] har alla lämpliga försäljare så att du inte blir lurad av ett icke uppgraderingsbart CHip
mm mm..

Jag chippade mitt på plats i örebro.. åkte från lidköping med några polare.. men de e och rekommendera!

console.se har ett specialerbjudnade... 1249kr för chip frakt tur och retur!, då hämtas dni Wii vid dörren..

Men detta beror ju såklart på om du vill skicka eller åka personligen...


/Lenny

#45

Postad 31 mars 2007 - 22:08

odelsteken
  • odelsteken
  • Amatör

  • 89 inlägg
  • 0
Har ett Wiikey som fungerar mindre bra. :) Wii:et kan inte läsa något annat än configskivan från wiikey.cn.

#46

Postad 01 april 2007 - 12:52

JonasJansson
  • JonasJansson
  • Forumräv

  • 783 inlägg
  • 0
det finns bra hjälpforum på console och psxcare - men du menar att den inte läser ens PAL orginal skivor?

#47

Postad 01 april 2007 - 18:06

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Har ett Wiikey som fungerar mindre bra. :) Wii:et kan inte läsa något annat än configskivan från wiikey.cn.

<{POST_SNAPBACK}>


Ett exempel på varför man inte installerar sånt själv.

#48

Postad 01 april 2007 - 18:48

odelsteken
  • odelsteken
  • Amatör

  • 89 inlägg
  • 0

det finns bra hjälpforum på console och psxcare - men du menar att den inte läser ens PAL orginal skivor?

<{POST_SNAPBACK}>

Håller på att för en diskussion där men det är inte mycket till hjälp man har fått än så länge. Den kan läsa Wii Sports skivan, som är det enda spelet jag har i dagsläget.

Ett exempel på varför man inte installerar sånt själv.

<{POST_SNAPBACK}>

Det har jag inte gjort heller, det är PSX Care i Sthlm som har utfört jobbet!

#49

Postad 03 april 2007 - 15:44

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Då får väl de rätta till problemet också. Skicka tillbaka den.

#50

Postad 05 april 2007 - 21:45

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Nu är min ögonsten iväg på chippning. Wiikey blir det. Ska bli intressant att testa när jag får tillbaka den på tisdag.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Nya duken i emballage
    DPC
    2024-04-28 10:12:49
  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.