Hoppa till innehÄll

Sökresultat Sökningen pÄgÄr Sökresultaten dyker upp hÀr efterhand. Du kan fortsÀtta skriva om du vill begrÀnsa sökningen.
Söker efter anvÀndare
Söker efter gallerier
Sök forumtrÄdar
StÀng

Racingspel med variation

112 svar till detta Àmne
  • VĂ€nligen logga in för att kunna svara

#101

Postad 21 december 2019 - 17:16

Glidtassen
  • Glidtassen
  • Guru

  • 4 423 inlĂ€gg
  • 0

Jag har börjat spela Grid 2019 pĂ„ PS4, och detta Ă€r det bĂ€sta spelet pĂ„ lĂ€nge. Jag ogillar som sagt banracing, och föredrar med stadsmiljöer som finns i detta spel. Hade helt missat att kvalificera mig nĂ€r jag kör karriĂ€rlĂ€get och surade över att jag alltid var sist i loppet. Men som sagt nu flyter det. 

Jag ogillar NFS just för att det blir en sĂ„ övertydlig arcade-kĂ€nsla (bilarna ligger och svĂ€var pĂ„ en bit tvĂ„ nĂ€r man kör). I Grid finns det lite mer fysisk tyngd, och online-lĂ€get Ă€r fint ocksĂ„. 



#102

Postad 19 januari 2020 - 09:37

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 673 inlĂ€gg
  • 0

Jag har börjat spela Grid 2019 pÄ PS4, och detta Àr det bÀsta spelet pÄ lÀnge. Jag ogillar som sagt banracing, och föredrar med stadsmiljöer som finns i detta spel. Hade helt missat att kvalificera mig nÀr jag kör karriÀrlÀget och surade över att jag alltid var sist i loppet. Men som sagt nu flyter det.
Jag ogillar NFS just för att det blir en sÄ övertydlig arcade-kÀnsla (bilarna ligger och svÀvar pÄ en bit tvÄ nÀr man kör). I Grid finns det lite mer fysisk tyngd, och online-lÀget Àr fint ocksÄ.


Lite skillnad mellan NFS och grid, inte riktigt samma typ av spel, NFS heat Àr de bÀsta NFS pÄ vÀldigt lÀnge, skaffade aldrig nya grid, tyckte det saknade allt för mycket för att tilltala mig. Grid Àr mer som gt sport. Fast med mycket mindre innehÄll. NFS Àr mer som the crew.

#103

Postad 19 januari 2020 - 10:34

Glidtassen
  • Glidtassen
  • Guru

  • 4 423 inlĂ€gg
  • 0

Jag ville tillbaka till gamla Project Gotham Racing som fanns för XBOX. Vad jag ogillar med mÄnga av dagens racingspel Àr brist pÄ miljöer i stÀder. SjÀlv Àr jag inget fan av stor banracing, formel 1 mm. Jag vill helst ha mindre enkla bilar: Bubbli, Mini's dÀr man kÀmpar online pÄ mindre gator. :)



#104

Postad 19 januari 2020 - 10:46

Askungen
  • Askungen
  • MĂ€stare

  • 2 679 inlĂ€gg
  • 0
Driver minns jag nÄt som hette för nÄt millenium sen

#105

Postad 19 januari 2020 - 12:23

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlĂ€gg
  • 0
Midnight club la 3 pÄ gta v motorn kÀnns korkat att rockstar inte gjort.

Driver San Francisco var vÀl det senaste.

#106

Postad 01 februari 2020 - 01:38

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlĂ€gg
  • 0

Lite skillnad mellan NFS och grid, inte riktigt samma typ av spel, NFS heat Àr de bÀsta NFS pÄ vÀldigt lÀnge, skaffade aldrig nya grid, tyckte det saknade allt för mycket för att tilltala mig. Grid Àr mer som gt sport. Fast med mycket mindre innehÄll. NFS Àr mer som the crew.

Grid Àr inte som GT Sport heller. Men det Àr ett lir dÀr youtube snabbt ger allt. Kolla ett race i varje kategori. Repetera ingen variation. FÄr riktigt bra ffb det rÀddade liret helt för min del men inget jag tror mig skulle kunna orka köra med gamepad.

Testar NFS heat nu och det vÀxer pÄ en.. PÄminner om the Crew i upplÀgg med mycket mindre karta. Med tanke pÄ hur bilarna uppgraderas, Det roliga Àr att de gör precis tvÀrtom ala FH 4 som sÀger duktig hund jag ger dig treats i form av wheelspins och belönar dig för att du bara finns till.

Heat Àr mer sadistiskt.. Gillar sensmoralen man Àr ju bus men man Àr ju ÀndÄ the good guy för man rejsar korrumperade poliser som fuskar med rubberband och allt möjligt fulspel ;) Nu har man Àntligen lyckats fixa delar sÄ man faktiskt kan börja rejsa ifrÄn dem och har lite mer av en chans men herrejösses vad det bolmar nÀr de sitter och vaktar garaget och man mÄste ut pÄ en 30 minuters lÄng biljakt till efter att just överlevt en utdragen en dÀr man mÄste försöka fÄ ain att glitcha för att tappa dem. Allt som oftast slutar med att de tar en och man tappar all kosing nÀr heat leveln eskalerat.

Det finns inget retry eller rewind sÄ lÄngt ögat nÄr fixar allt som Àr jÀttefel med forza horizon dÀr man inte behöver jobba för nÄgonting alls.

Men nu har man rutin sÄ nu ser man till att man Àr pank innan man gör nattpassen. DÄ tappar man bara multipliern vilket Àr vÀl sÄ enerverande. Finns egentligen bara ett trick om du Àr underpowered hitta hopp dÄ de kraschar ut dem i regel. GÄr inte pausa liret heller sÄ kolla kartan Àr livsfarligt utan du mÄste kunna staden :)

Men som sagt level 30 och nu börjar det bli mÀnskligare liret har helt klart en bra progression sÄ hÀr lÄngtt. Konstant pank och 3 bilar i garaget. I FH 4 hade man haft 120 vid det hÀr laget :P



#107

Postad 01 februari 2020 - 08:36

Unregistered42176b20
  • Unregistered42176b20
  • LĂ€rjunge

  • 368 inlĂ€gg
  • 0

I FH 4 hade man haft 120 vid det hÀr laget :P


Det finns massor av brister i FH4, men en av sakerna jag gillar Àr att man inte mÄste slita hur lÀnge som helst bara för att fÄ vettiga bilar.

#108

Postad 11 maj 2020 - 13:31

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 945 inlĂ€gg
  • 0

Hej, bumpar lite
Grabben letar efter bilspel dÀr man bara glider omkring i stÀder, landsvÀg i olika bilar, till pc, han har en Trust-ratt , och pedaler
NĂ„gra tips?


Redigerat av Garrett, 11 maj 2020 - 14:19.


#109

Postad 11 maj 2020 - 14:23

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 962 inlĂ€gg
  • 0
Forza Horizon-serien.

#110

Postad 11 maj 2020 - 14:33

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlĂ€gg
  • 0

Hej, bumpar lite
Grabben letar efter bilspel dÀr man bara glider omkring i stÀder, landsvÀg i olika bilar, till pc, han har en Trust-ratt , och pedaler
NĂ„gra tips?

euro truck simulator 2



#111

Postad 11 maj 2020 - 14:44

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 945 inlĂ€gg
  • 0

euro truck simulator 2

 

Men det Àr bara lastbilar va?


Forza Horizon-serien.

 

 

Finns det lÀgen dÀr man kan bara glida runt i olika miljöer i olika bilar? :)

Finns inte pÄ steam? Vilken plattform pÄ pc ligger det?


Redigerat av Garrett, 11 maj 2020 - 14:57.


#112

Postad 11 maj 2020 - 15:10

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 903 inlĂ€gg
  • 0

Men det Àr bara lastbilar va?


 

 

Finns det lÀgen dÀr man kan bara glida runt i olika miljöer i olika bilar? :)

Finns inte pÄ steam? Vilken plattform pÄ pc ligger det?

Ms store finns forza horizon pĂ„. Det Ă€r nog ganska trist bara cruisa runt pĂ„ och miljöerna Ă€r ganska enahanda. ETS 2 Ă€r lastbilar. Finns Ă€ven American Truck Simulator 2. Mer smĂ„skaligt Ă€n sĂ„ lĂ€nge och mindre moddar.  Finns Ă€ven en skoda mod för ETS 2 men det Ă€r vĂ€ldigt cruising fokuserat och noll och intet racing :)

Assetto Corsa har en del moddar med lĂ„nga vĂ€gstrĂ€ckor typ shutoku. Men grundspelet Ă€r igen racing pĂ„ gp banor. Annars vet jag inte the crew har nĂ„gra promille test drive i sig. The Crew 2 Ă€r mer actionbetonat men har stora kartor att upptĂ€cka iaf. Test Drive Unlimited kĂ€nns alldeles för gammalt för att rekommendera. 

 


ok nu missade jag helt att vi Àr i playstation forumet. Ja dÄ Àr det vÀl bara midnight club la som kommer upp. Men det Àr kanske det bÀsta :)



#113

Postad 12 maj 2020 - 08:10

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlĂ€gg
  • 0

Burnout Paradise Remastered?

https://store.playst...TELLARPARADISE0





0 anvÀndare lÀser detta Àmne

0 medlemmar, 0 gÀster, 0 anonyma medlemmar

  • Nya duken i emballage
    DPC
    2024-04-28 10:12:49
  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • Fler  |  Vilka bilder visas hĂ€r?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   VĂ„ra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-instĂ€llningar.