Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

L.a Noire

189 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
L.A. Noire (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 6,89 (17) 178:-
L.A. Noire - Nordic Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 8,33 (2) Inga priser

#51

Postad 10 februari 2011 - 21:41

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

http://www.rockstarg...lanoire/videos/
Gameplayvideo! Ser riktigt bra ut!

Ja, som jag sa tidigare helt och hållet revolutionerande - flera ljusår före allt annat i både kvalitet och variation. Speciellt som tekniken inte är exklusiv för Rockstar så kan man få det i andra spel. Nu får vi det i GTA först.

#52

Postad 10 februari 2011 - 22:43

Unregistered7790dfc3
  • Unregistered7790dfc3
  • Lärjunge

  • 301 inlägg
  • 0
Ser riktigt bra ut! Hoppas det blir bra också :)

#53

Postad 11 februari 2011 - 08:56

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Verkar lite sömnigt men det är säkert helt ok.

#54

Postad 27 april 2011 - 10:07

Widar
  • Widar
  • Lärjunge

  • 310 inlägg
  • 0
Hur de byggde staden i L.A. Noire;
http://www.latimes.c...0,2500813.story

#55

Postad 28 april 2011 - 08:46

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Förbokade igår. Ska bli intressant.

#56

Postad 28 april 2011 - 11:03

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

  • 1 687 inlägg
  • 0
Bokad här med... kommer att bli ett underbart spel tror jag.

#57

Postad 03 maj 2011 - 19:33

New Player
  • New Player
  • Veteran

  • 1 586 inlägg
  • 0
Hörde talas om det här spelet bara för någon dag sen, men det är bara bra då slipper jag vänta så länge ;) Det ser riktigt bra ut.

#58

Postad 17 maj 2011 - 08:10

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

  • 1 833 inlägg
  • 0
Är det ingen som är uppsnurrad av det här spelet? Tycker det verkar hur coolt som helst!
Mitt paket förbereds just nu och det får mig att gå i taket! :)

#59

Postad 17 maj 2011 - 08:20

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Väldigt höga betyg överallt. Om ni letar efter ett sandbox med mycket action så ska ni inte köpa det.

GameSpot - 9.0/10

Quote:
L.A. Noire's length can vary significantly, depending on how many street crimes you respond to and how much of your own driving you do, but in any case, the 21 story cases make for a complete and satisfying experience. You come into contact with the seamy side of the movie industry and with major players in the gambling racket; you meet working stiffs and powerful businessmen; you encounter low-ranking mob thugs and Mickey Cohen, one of the most powerful gangsters in Los Angeles at the time. L.A. Noire is a unique game with a terrific sense of period atmosphere, absorbing investigation mechanics, and a haunting tale with plenty of moments that would be right at home in a classic film noir. Those smoky nights spent listening to jazz at the Blue Room, and the price you paid for them, will stay with you long after you've retired your badge and gun.

CVG - 8.9/10

Quote:
If you hated Heavy Rain's strand of video game innovation and you're coming to this with cars and horses on the brain, then you're likely to be disappointed. If you can forgive some linear foibles and missed gameplay opportunities, it's definitely worth a try.

But if you loved Quantic Dream's PS3 adventure - or any of the old classic narrative point and clicks, for that matter - and hunger for a touch of Rockstar's mature class amongst 2011's spate of gun-heavy blockbusters, you can consider L.A Noire very much a must buy.

NowGamer - 9.3/10

Quote:
At one point we stood atop a ridge with a crowd of reporters heckling behind us, the coroner examining our latest victim on the ridge below and the city of LA ahead. In the distance we spotted a lone citizen, walking her route as a squad car raced by to some unknown destination and passed the latest traffic jam. With this level of life on display, is there any surprise that an odd, easily forgettable frame rate complaint should appear?

So, for its 20 hours plus – and that’s only covering the main case objectives – L.A. Noire will hold your attention steadfast. And even when you’re not playing it will call you back and eat at your thoughts until that murder is solved, those drugs are found and LA is safe once more.

Eurogamer - 8/10

Quote:
L.A. Noire is slow but quietly engrossing; its mechanics are suspect, but you can't fault the ambition, attention to detail and commitment that went into its making. It risks stumbling over its own earnestness at times, but it's saved by its star – and I don't mean Staton, who does his best with a dry character.

That star is Los Angeles: as bizarre, threatening and fascinating in this virtual 1947 as it is in the real world today. L.A. Noire may owe its vision of the city to Ellroy and others, but as a game, it can depict it in a way those others can't. McNamara, Team Bondi and Rockstar have taken that responsibility seriously, convincingly peeling away the layers of a sick society over the game's length. That – not the curse words or the grim subject matter or the naked corpses – is what makes L.A. Noire a genuinely mature game.

1UP - A

Quote:
L.A. Noire has a lot of hype surrounding it, but I've no doubt that this isn't a game for all gamers. However, I think all gamers should at least give it a shot. This is vastly different from the countless first- and third-person shooters and all the "me too" open-world games sitting on store shelves. All the things I've only read about in Dashiell Hammett novels, or seen in film classics like Double Indemnity, have all come to interactive life in L.A. Noire. Team Bondi has gone to great lengths to wrap you up in the game's story, and from my experience they've succeeded. I investigated these crimes. I apprehended the suspects. I pieced together all the clues. L.A. Noire had me more involved in its first thirty minutes than some other games do in their entirety, and that makes this a game you may regret passing on. Maybe not today, maybe not tomorrow, but soon -- and for the rest of your gaming life.

IGN - 8.5/10

Quote:
I struggle with L.A. Noire, because at times I love it, yet it has some notable flaws. As a noir fan, I find moments that really get me grinning. There are certain cases that draw me in and side characters who eat up the scene. But it never adds up -- amazing pieces that don’t quite amount to an incredible game. At the same time, no one’s ever played a game like this before. And unless there’s a sequel, I doubt anyone will again for some time. Credit Rockstar for taking a huge risk, for succeeding in many areas, and for offering something fresh and different.

L.A. Noire may not reach the emotional heights of a game like Heavy Rain, but it’s something everyone must try out. It reaches high and almost succeeds as a brilliant new type of video game narrative.

GamesRadar - 9/10

Quote:
L.A. Noire is nonetheless an incredible achievement. Its hyper-realistic faces, while strange at first, are easy to get used to, and the world that it’s created – from its licensed radio shows to its re-creations of long-demolished old-Hollywood landmarks – is a blast to explore. More importantly, this isn’t just well-written, pretty and genuinely mature – it’s immensely fun, and after the years of hype and waiting, it does not disappoint.

GamePro - 5/5

Quote:
While L.A. Noire may not appeal to everyone, those that are charmed by its mean streets will likely love every second of it. It's a bold, cinematic step forward in a genre that’s dying for innovation, and its implementation of the MotionScan technology is truly a game-changer. It took me about 19-20 hours to clear Noire's campaign (a few of those hours were admittedly spent replaying previously cleared cases and chasing down street crimes), but I’m anxious to re-open Phelps' case files at the next available opportunity. Above all else, L.A. Noire is something new, and something that I believe this generation sorely needs. And that's just fantastic.

GiantBomb - 5/5

Quote:
Having spent a lot of time with both versions of L.A. Noire, the PlayStation 3 game is the clear-cut winner. Both versions of the game look fantastic, but there were a few instances of painful frame rate drops and objects drawing in too slowly on the Xbox that didn't exist on the PS3. Also, the shadows look a bit more jagged. This is splitting hairs since, both games look good enough that you should just get the one on the platform you prefer, though the PS3 also has the added benefit of being on a single disc to the Xbox's three, and includes an exclusive downloadable case (which I didn't get to try, and you probably won't be able to play either until the PlayStation Store is back online).

L.A. Noire is a bold release, because it defies the expectations not just for the type of game Rockstar usually releases, but also for the type of game that receives this degree of care and proficiency in its execution. The world already has enough open-world action games, but a game which marries that open world to such a methodical style of gameplay, with a budget this big, is a rare thing indeed.

GameInformer - 8.75/10

Quote:
The open city itself is drop-dead gorgeous – L.A. never looked so beautiful. Rockstar’s attention to detail is evident everywhere; even shop windows are filled with fully rendered product displays. However, there’s not much to do other than some unremarkable street crime side missions. So much effort went into recreating this historical Los Angeles, and I wish the city felt as alive and interactive as GTA IV’s Liberty City. Mostly, it just serves as scenery as you drive to the next cutscene.

At times, L.A. Noire is one of the most vivid, gripping game experiences I’ve had. Other times, it can be plain boring. As in much noir fiction, the truth lies in the gray area between those two extremes. It’s an adventure I won’t soon forget, filled with characters as fascinating as they are flawed – a bit like the game itself.

VideoGamer - 10/10

Quote:
Even without the prospect of alternative leads, missed conversations and the like, you'd probably still want to see it all again. There's something entrancing about the way this game plunges you into the violence, the corruption, and the sadness of post-war Los Angeles. Each of the four major desks has a remarkably different tone, and while the slow reveal of Phelps himself is the major narrative thread, it's equally true to say the dark heart of the city itself is an equally important protagonist. As you stoop to inspect the naked body of a mutilated young woman, as you shakedown a gambling racket in a dusky backroom, as you pick through the skeletal cinders of a burnt-out building… as you do these things, you'll silently admit the truth: you don't want to stop the bleakness, you want to revel in it.

GameSpy - 4.5/5

Quote:
In some ways, this is a weird game for Rockstar. It's a guided experience that casts you as an underdog hero, which practically paints it as a full-mirror image of the Grand Theft Auto games. It's good to see the company broaden its horizons more and more; L.A. Noire plays its tropes well, and it's a fine exploration of the crime-adventure genre's flip side. As for Team Bondi, I hope it takes good advantage of L.A. Noire's modular nature by pumping out additional DLC case departments -- I'm itching to corner the Bunco desk's Frank Abagnale expy, or work Internal Affairs to give one particular Ad Vice lowlife his just desserts.

Redigerat av Unregistereddc471864, 17 maj 2011 - 08:22.


#60

Postad 17 maj 2011 - 08:28

blooodshy
  • blooodshy
  • Lärjunge

  • 492 inlägg
  • 0
Bokade det för några månader sedan...nu är d bara några dagar kvar!!

#61

Postad 17 maj 2011 - 08:33

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0
Ha inte för höga förhoppningar på detta spel. Det är ingen 10:a enligt mig. IGN förklarar det hela mycket bra.

Men man dras endå tillbaka till det. Det är ett bra spel bara inte det bästa som har hänt.

/Niklas

#62

Postad 17 maj 2011 - 08:56

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Beror nog på vad man är ute efter. Det är inte ett action-spel

#63

Postad 17 maj 2011 - 08:58

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

  • 1 687 inlägg
  • 0
Har bokat för längesedan, tror att detta kommer vara riktigt underhållande.

#64

Postad 17 maj 2011 - 10:29

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0

Beror nog på vad man är ute efter. Det är inte ett action-spel


Nej det är inget action spel, men det tror jag dom flesta är medvetna om. Det finns andra aspekter som kan vara dåliga i ett spel tex. att det är repetitivt.

Men jag älskar allt som Rockstar ställer till med. Så det blir förmodligen en genomspelning iaf.

/Niklas

#65

Postad 17 maj 2011 - 13:04

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Ha inte för höga förhoppningar på detta spel. Det är ingen 10:a enligt mig. IGN förklarar det hela mycket bra.

Men man dras endå tillbaka till det. Det är ett bra spel bara inte det bästa som har hänt.

/Niklas

Jag kommer inte skaffa L.A Noir i närtid men tror det kanske passar mig ändå. När jag spelar tennis så trycker jag ofta inte bort mellansekvenser för jag gillar det lugnare tempot och tennismatch-känslan. Serve, spela, winshot, publiken tjoar till och applåderar, gubben knyter näven och är nöjd, motståndren viftar irriterat med racket, gubben går mot servelinjen och torkar svett ur ansiktet , nån i publiken visslar och sorlet lägger sig, solen går i moln, motståndare vankar beredd på andra sidan, man står vid linjen, studsar några gånger och sen servar man igen. Och sen en liknande repetition efter nästa boll. Verkar vara en hel del lugnt och metodiskt i L.A Noir också.

I like :)

Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 17 maj 2011 - 13:05.


#66

Postad 17 maj 2011 - 14:56

Widar
  • Widar
  • Lärjunge

  • 310 inlägg
  • 0
Blir intressant detta!



#67

Postad 18 maj 2011 - 15:42

New Player
  • New Player
  • Veteran

  • 1 586 inlägg
  • 0
Nu har man fått mail om att det är på väg. En dag tidigare än beräknat, inte illa ;)

#68

Postad 18 maj 2011 - 15:47

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

  • 1 076 inlägg
  • 0

Nu har man fått mail om att det är på väg. En dag tidigare än beräknat, inte illa ;)


Samma här ! :lol:

#69

Postad 18 maj 2011 - 15:47

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
är faktiskt lite tveksam till spelet, har man otur så har dom lagt alldeles för mycket tid på ansiktsuttryck och rörelser och tappat fokus från resten av spelet.

är kontrollen lika styltig och stel som gta4 desutom så orkar jag inte med det i alla fall.
hoppas jag har fel och att kontrollen är bättre för jag saknar ett bra spel nu

#70

Postad 18 maj 2011 - 16:29

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

  • 1 833 inlägg
  • 0
Någon som har fått det idag? Jag fick mail om att det var skickat igår (kan inte kolla, är på jobbet)

#71

Postad 18 maj 2011 - 16:35

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

är faktiskt lite tveksam till spelet, har man otur så har dom lagt alldeles för mycket tid på ansiktsuttryck och rörelser och tappat fokus från resten av spelet.

är kontrollen lika styltig och stel som gta4 desutom så orkar jag inte med det i alla fall.
hoppas jag har fel och att kontrollen är bättre för jag saknar ett bra spel nu


Det är nog samma grafikmotor så ngn större skillnad är det nog inte.

#72

Postad 19 maj 2011 - 11:46

Unregisteredd1e47e2b
  • Unregisteredd1e47e2b
  • Forumräv

  • 853 inlägg
  • 0
Fick mitt ex idag. Håller på att installeras nu. Men måste iväg o jobba vidare så spelandet får vänta till i kväll... fast jag lär nog flexa en timme eller två.

#73

Postad 19 maj 2011 - 13:06

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Ska iväg hela helgen så hinner inte hämta det förän på måndag :)

#74

Postad 19 maj 2011 - 13:47

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

  • 1 687 inlägg
  • 0

Fick mitt ex idag. Håller på att installeras nu. Men måste iväg o jobba vidare så spelandet får vänta till i kväll... fast jag lär nog flexa en timme eller två.

Updatera oss lite vad du tycker om spelet, kommer plocka upp mitt ex. imorgon

vet inte om jag har tid att spela det direkt.. kanske på lördag.

#75

Postad 19 maj 2011 - 16:36

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

  • 1 509 inlägg
  • 0

Det är nog samma grafikmotor så ngn större skillnad är det nog inte.

Skulle nog tro att dom hunnit tweaka motorn rätt bra under senaste 3 åren. Enligt videorecensionerna så har den mycket bättre framerate bl a.
Äntligen lite annonrlunda spel. Sjukt trött på shooters x y och z (varvade Portal 2 i helgen) så LA Noire blir en fräsch nykomling.
:)

#76

Postad 19 maj 2011 - 16:44

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

  • 1 076 inlägg
  • 0
Halloj gubbar!

Fick spelet tidigare idag och har spelat några timmar nu. Gillar spelet , det är inte direkt ett stress spel, man måste ta sin tid och undersöka saker och ting. En sak som kan vara lite knepigt ibland är förhör osv. Man måste se till att man har det mesta mycket i bakhuvet om de fall man undersöker så man frågar rätt grejer. Men som sagt tidigare i tråden så är detta spel inget för de som vill ha nonstop action, tålamod krävs :) Man ska inte förhasta sig! Precis kommit till "The Lipstick Murder", tar en liten paus nu.

#77

Postad 19 maj 2011 - 17:23

Widar
  • Widar
  • Lärjunge

  • 310 inlägg
  • 0
Ingen som sett ifall det börjats sälja tidigare någonstans? :)

#78

Postad 19 maj 2011 - 17:27

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Ingen som sett ifall det börjats sälja tidigare någonstans? :)


jo, det finns en här på forumet som har lagt upp en bild i "ditt senaste köp"
han handlade i en affär så leta på du, finns ändå inte så många affärer i sverige :)

#79

Postad 19 maj 2011 - 18:19

Unregisteredc75356f1
  • Unregisteredc75356f1
  • Användare

  • 145 inlägg
  • 0

Det är nog samma grafikmotor så ngn större skillnad är det nog inte.


Det är inte Rockstar's RAGE motor utan det är en egen motor som team bondi skapat. Dom började på spelet redan för 7 år sen. Långt innan Rockstar blev inblandade.

Ser verkligen fram emot kvällen imorgon med ett par öl och ett x antal timmar LA noire. :)

#80

Postad 19 maj 2011 - 21:53

Unregisteredd1e47e2b
  • Unregisteredd1e47e2b
  • Forumräv

  • 853 inlägg
  • 0
Har nu spelat några timmar. Jag gillar spelet, grafiken är bra, skådespelarna är i regel jättebra, musik och röster också väldigt bra och jag kom på mig själv att faktiskt bli ganska insvept i spelet. På minuskontot hamnar sidouppdragen som är för korta, för enkla och för mycket repetition. Just repetition gör att jag inte ger spelet toppbetyg (än). Lite GTA känsla är det (men bara ytterst lite) när man kör genom LA.

#81

Postad 19 maj 2011 - 21:56

Widar
  • Widar
  • Lärjunge

  • 310 inlägg
  • 0
Någon som testat? :)
http://www.joystiq.c...lack-and-white/

#82

Postad 19 maj 2011 - 22:07

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Blir lätt svart&vitt för min del.

#83

Postad 19 maj 2011 - 22:08

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

  • 1 509 inlägg
  • 0
Kommer nog växla mellan färg o svartvitt. :)

#84

Postad 20 maj 2011 - 06:21

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

  • 1 687 inlägg
  • 0
Hämtar mitt idag, ser ut som ett mysigt spel med härlig 50tals musik.

#85

Postad 20 maj 2011 - 08:28

(SiC)
  • (SiC)
  • Beroende

  • 1 025 inlägg
  • 0

Hämtar mitt idag, ser ut som ett mysigt spel med härlig 50tals musik.


Skulle inte spelet utspela sig '47? :)

#86

Postad 20 maj 2011 - 08:51

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Skulle inte spelet utspela sig '47? :)


Jo. Är det 50-talsmusik med så har de gjort en fet miss :)

#87

Postad 20 maj 2011 - 09:50

Widar
  • Widar
  • Lärjunge

  • 310 inlägg
  • 0
Några priskris idag? :lol:

#88

Postad 20 maj 2011 - 11:01

(SiC)
  • (SiC)
  • Beroende

  • 1 025 inlägg
  • 0

Några priskris idag? :lol:




Vet inte om specialpriser i reklamblad osv syns på Prisjakt?

#89

Postad 20 maj 2011 - 11:14

Widar
  • Widar
  • Lärjunge

  • 310 inlägg
  • 0
(SiC): Tror inte det, det priset har stått ett tag. Får ta en sväng till Elgiganten och Media Markt och kika!

#90

Postad 20 maj 2011 - 11:30

Unregisteredd1e47e2b
  • Unregisteredd1e47e2b
  • Forumräv

  • 853 inlägg
  • 0
Eftersom mitt var förbokat fick jag det för 399kr inkl frakt från PC City.

Ang svart/vit spelade jag med det men gick tillbaka till färg då jag tyckte det blev svårt att hitta alla ledtrådar. Men ska man ha "äkta" noir är det ett måste, helt klart.

#91

Postad 20 maj 2011 - 11:44

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

  • 1 687 inlägg
  • 0

Eftersom mitt var förbokat fick jag det för 399kr inkl frakt från PC City.

Ang svart/vit spelade jag med det men gick tillbaka till färg då jag tyckte det blev svårt att hitta alla ledtrådar. Men ska man ha "äkta" noir är det ett måste, helt klart.

Ledtrådarna lysre inte upp då när det är svartvitt ??
hämtar mitt förbokade runt 4 på MediaMarkt, hoppas på bra pris.

#92

Postad 20 maj 2011 - 12:06

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0
Nehepp, det var det, trots 10% rabatt hos CDon så tänker jag aldrig beställa ngt från dem ngt mer, inget spel idag, vilken del av ordet "releasedag" förstår de inte?

#93

Postad 20 maj 2011 - 15:49

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

  • 1 509 inlägg
  • 0
429kr på El-G Södertälje. Trots att det stod 499kr i reklambladet. Lovely!

#94

Postad 20 maj 2011 - 16:19

Really
  • Really
  • Forumräv

  • 729 inlägg
  • 0

Nehepp, det var det, trots 10% rabatt hos CDon så tänker jag aldrig beställa ngt från dem ngt mer, inget spel idag, vilken del av ordet "releasedag" förstår de inte?


Fick heller inte mitt från Komplett, surt.

#95

Postad 20 maj 2011 - 16:34

blooodshy
  • blooodshy
  • Lärjunge

  • 492 inlägg
  • 0

Nehepp, det var det, trots 10% rabatt hos CDon så tänker jag aldrig beställa ngt från dem ngt mer, inget spel idag, vilken del av ordet "releasedag" förstår de inte?


Fan vad trist!! Kanske beror på när du bokade spelet?
Jag fick spelet idag från cdon...bokade för några månader sedan

#96

Postad 20 maj 2011 - 20:17

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

  • 1 833 inlägg
  • 0
Ni får väl sluta att beställa från dessa tomteföretag. Jag beställer alltid från Game/Webhallen/Elgiganten/PCCity och de levererar ALLTID dagen innan release.

#97

Postad 20 maj 2011 - 20:29

Unregistered5bb908bc
  • Unregistered5bb908bc
  • Forumräv

  • 718 inlägg
  • 0

Ni får väl sluta att beställa från dessa tomteföretag. Jag beställer alltid från Game/Webhallen/Elgiganten/PCCity och de levererar ALLTID dagen innan release.


Jag har ALDRIG fått ett spel innan release från någon butik :lol: Bl.a. från game och webhallen.

#98

Postad 20 maj 2011 - 21:20

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
enda stället som man kan va säker på är elgiganten tycker jag. sjukt snabb frakt i vanliga fall också.

#99

Postad 20 maj 2011 - 21:26

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Är på konferans med jobbet i helgen så mitt ligger på webhallen å väntar. Kan inte hämta det förän på måndag

#100

Postad 20 maj 2011 - 21:31

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

  • 643 inlägg
  • 0
Finns det några siffror på hur länge spelet varar?



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.