Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Officiell Discshop.se tråd

494 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#201

Postad 27 augusti 2005 - 13:05

Mephisto
  • Mephisto
  • Lärjunge

  • 498 inlägg
  • 0

Det andra var Equilibrium (Cubic). Den hade en hel annan fodral paket än vad deras sida lovar. Ja, jag vet, jag är petig, men jag (så som kanske några andra) bryr mig om vad för fodral mina filmer har. Men det är inte bara "ful fodral" tjafs, det är en sån där nordisk fodral, med hela skandinaviens flaggor och språk överallt, mycket fult och irriterade.

Finns hos t.ex. Coop också, fick jag se förra helgen. (Samma utgåva)

#202

Postad 30 augusti 2005 - 10:48

Gäst_Milkyway_*
  • Gäst_Milkyway_*
  • 0

Det andra var Equilibrium (Cubic). Den hade en hel annan fodral paket än vad deras sida lovar. Ja, jag vet, jag är petig, men jag (så som kanske några andra) bryr mig om vad för fodral mina filmer har. Men det är inte bara "ful fodral" tjafs, det är en sån där nordisk fodral, med hela skandinaviens flaggor och språk överallt, mycket fult och irriterade.

Finns hos t.ex. Coop också, fick jag se förra helgen. (Samma utgåva)

<{POST_SNAPBACK}>



Mephisto, menar du nordisk fodral? Det antar jag, så till det säger jag, där ser du (inte du du, bara allmänt du) :( :D

#203

Postad 30 augusti 2005 - 11:40

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

  • 2 986 inlägg
  • 0
Jag beställde Pirates of the Caribbean (2-Disc) i februari från Discshop. Den kom inplastad... har tom kvar den med plasten då jag inte öppnat den ännu.
Men visst jag har fått vissa filmer utan inplastning och ibland utan instickskortet (I skottlinjen).. men jag har inte brytt mig om det då skivorna verkade vara i bra skick.

#204

Postad 30 augusti 2005 - 18:02

Mephisto
  • Mephisto
  • Lärjunge

  • 498 inlägg
  • 0

Det andra var Equilibrium (Cubic). Den hade en hel annan fodral paket än vad deras sida lovar. Ja, jag vet, jag är petig, men jag (så som kanske några andra) bryr mig om vad för fodral mina filmer har. Men det är inte bara "ful fodral" tjafs, det är en sån där nordisk fodral, med hela skandinaviens flaggor och språk överallt, mycket fult och irriterade.

Finns hos t.ex. Coop också, fick jag se förra helgen. (Samma utgåva)

<{POST_SNAPBACK}>



Mephisto, menar du nordisk fodral? Det antar jag, så till det säger jag, där ser du (inte du du, bara allmänt du) :D ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Jepz, nordisk fodral.

Sen så sökte jag lite, men hittar inget speciellt & eftersom jag fick mail ifrån Discshop, som gör reklam...så undrar jag vad UMD är för något?

OBSERVERA! UMD-filmer fungerar bara att spela i spelkonsolen Playstation Portable (PSP), ej i en vanlig dvd-spelare.

Ok, så mycket förstår jag, men vad är det för skillnader mellan en sådan skiva & en vanlig DVD skiva? (Bild, ljud, osv)

Redigerat av Mephisto, 31 augusti 2005 - 07:00.


#205

Postad 30 augusti 2005 - 18:46

Noll19
  • Noll19
  • Amatör

  • 69 inlägg
  • 0
Fick hem Fear and loathing in Las Vegas idag och den var inte inplastad :D

#206

Postad 05 september 2005 - 13:20

Unregistered468c32b1
  • Unregistered468c32b1
  • Användare

  • 202 inlägg
  • 0

Sen så sökte jag lite, men hittar inget speciellt & eftersom jag fick mail ifrån Discshop, som gör reklam...så undrar jag vad UMD är för något?


UMD är ett format som sony tagit fram till sin nya PSP, dessa passar enbart till PSP.

MvH Jonas

#207

Postad 09 september 2005 - 14:45

HkanW
  • HkanW
  • Veteran

  • 2 153 inlägg
  • 0
Fick hem 5 DVD filmer igår, alla inplastade som vanligt.

#208

Postad 10 september 2005 - 07:36

Unregistered94c28536
  • Unregistered94c28536
  • Veteran

  • 2 420 inlägg
  • 0
Ligger och snittar på 5-10 filmer per månad från Discshop, filmerna kommer alltid perfekt inslagna och inplastade.

#209

Postad 10 september 2005 - 08:32

Minibion
  • Minibion
  • Amatör

  • 55 inlägg
  • 0
Jag har inte handlat av Discshop sedan i början av året då jag också fick hem oplastade filmer (inte bara en gång utan flera). Tycker det är fel att jag som kund skall behöva skicka tillbaka filmerna för utbyte när det enkelt kan kollas av dom som packar beställningarna.

Handlar nu istället från butiker som levererar alla filmerna inplastade, bla CDON, Axelmusic, Ginza, Choicesdirect.

Edit: Felstavning

Redigerat av Minibion, 10 september 2005 - 08:33.


#210

Postad 12 september 2005 - 08:57

old_666_school
  • old_666_school
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0
Jag köpte en Clintan box med Dirty Harry rullarna. Ingen kul syn och se att på 2 av 5 filmer var plasten borttagen (keepcase i boxen), ena sidan av boxen var "frisvar discshop" adressen inristad på, den andra sidan förra ägaren Gunnars hemadress.

Blev såklart en retur och jag ville inte ha en ny. Tjejen i kunttjänst sa: "vad konstigt..."
Visst var det det.

Redigerat av MalcolmX7, 12 september 2005 - 11:54.


#211

Postad 13 september 2005 - 11:26

partajare
  • partajare
  • Mästare

  • 3 282 inlägg
  • 0

Ligger och snittar på 5-10 filmer per månad från Discshop, filmerna kommer alltid perfekt inslagna och inplastade.

<{POST_SNAPBACK}>


Samma här.

#212

Postad 13 september 2005 - 13:45

Tomas_D700
  • Tomas_D700
  • Rådgivare

  • 5 021 inlägg
  • 0

Jag har inte handlat av Discshop sedan i början av året då jag också fick hem oplastade filmer (inte bara en gång utan flera).

För min del är inte plast viktigt utan varans skick får avgöra :) Fördelen med icke-plomberade filmer är att man kan se filmen och sedan utnyttja ångerrätten om den inte är bra <_<

#213

Postad 13 september 2005 - 17:39

brorsan
  • brorsan
  • Lärjunge

  • 297 inlägg
  • 0
Enda butiken jag köer DVD-filmer ifrån. Alltid leverans dag efter lagd beställning (om filmerna finns i lager). Hela min samling är beställd därifrån och jag har aldrig haft problem med dom. Rekommenderas varmt!

#214

Postad 14 september 2005 - 16:52

Lothar
  • Lothar
  • Veteran

  • 1 776 inlägg
  • 0
Om man ska köpa många filmer. Är då discshop.se eller dvdon.se (eller cdon.se som de nu heter) bäst? Om man ska ha gammla som nya filmer.

#215

Postad 14 september 2005 - 20:41

Mephisto
  • Mephisto
  • Lärjunge

  • 498 inlägg
  • 0

Fördelen med icke-plomberade filmer är att man kan se filmen och sedan utnyttja ångerrätten om den inte är bra

Hmm, tror du att det är så lätt?

Är väl en sak om man vill byta en film mot en ny likadan.
Men kanske inte så lätt att byta till en annan film.

Går kanske, men kräver säkert lite arbete från kunden.

Edit: Grammatik

Redigerat av Mephisto, 14 september 2005 - 20:42.


#216

Postad 14 september 2005 - 23:58

Tomas_D700
  • Tomas_D700
  • Rådgivare

  • 5 021 inlägg
  • 0

Fördelen med icke-plomberade filmer är att man kan se filmen och sedan utnyttja ångerrätten om den inte är bra

Hmm, tror du att det är så lätt?
Är väl en sak om man vill byta en film mot en ny likadan. Men kanske inte så lätt att byta till en annan film.

Nja, vill man byta sin film mot en ny med samma titel så är det ju för att det är något fel på den första och då är det fråga om en reklamation enligt konsumentköplagen varvid du får en ny film utan kostnad. Det jag nämner ovan gäller en konsuments rätt att enligt distansavtalslagen ångra ett köp vilket innebär att man inom 14 dagar från det att man fått varan meddelar att man utnyttjar sin ångerrätt samt returnerar varan. I det fallet står man själv för kostnaden att returnera varan men får tillbaka alla övriga utlägg dvs. priset för varan samt fraktkostnaden. Ångerrätten gäller inte förseglade ljud- eller bildupptagningar om förseglingen är bruten men om filmen inte är förseglad så gäller alltså ångerrätten :D
I distansavtalslagens förarbete kan man t.o.m. läsa följande i klartext:

Rätten att ångra sig upphör således när konsumenten bryter förseglingen. Har näringsidkaren däremot levererat en oförseglad upptagning, hindrar bestämmelsen inte att konsumenten ångrar köpet även om han t.ex. har lyssnat på en CDskiva eller prövat ett dataspel.

Nej, nog med OT nu, tillbaka till frågor gällande Discshop.se :lol:

Redigerat av Tomas_D700, 17 september 2005 - 00:00.


#217

Postad 16 september 2005 - 22:15

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

  • 2 986 inlägg
  • 0
Har ni som handlar från Discshop fått detta spammeddelande från
"Homedownloads.se" (Adresskälla: Discshop.se)?
Är det något jag hatar så är det företag som säljer vidare personuppgifter till andra företag... blir så ###### arg!

#218

Postad 17 september 2005 - 00:27

WayFar
  • WayFar
  • Lärjunge

  • 499 inlägg
  • 0
Som ni har sett här i tråden så försvarar jag Discshop angående det här med oplastade filmer (vilket inte har med dem att göra för fem öre!). Men även jag har fått ett mail från Homedownloads och det gör mig riktigt upprörd - där går gränsen, och speciellt som man kan läsa detta hos Discshop:

Ingen vidarespridning av uppgifter
Informationen du lämnar om dig själv används endast internt. Vi garanterar att inga uppgifter om dig kommer säljas eller föras vidare till tredje part. [...]


Sedan att man är företag inom samma koncern spelar ingen roll. Skriver de "internt" så får det vara det aktuella företaget som det gäller, och inte vilket företag som helst inom en koncern med 200 företag. Det blir ett upprört mail till Discshop's kundtjänst nu...

#219

Postad 17 september 2005 - 18:34

Mephisto
  • Mephisto
  • Lärjunge

  • 498 inlägg
  • 0

Homedownloads

Fick också mailet, tänkte "vad är det för skräp", kollade länken, slängde mailet.

Inget att bli uppretad över.

#220

Postad 17 september 2005 - 19:34

WayFar
  • WayFar
  • Lärjunge

  • 499 inlägg
  • 0
Hantering av personuppgifter är känsliga saker. Finns det dessutom angivet att företaget förhåller sig försiktiga till detta så är det en självklarhet att man ska kunna förutsätta att det också gäller i praktiken. Det är synnerligen allvarligt att göra avsteg från en sådan överenskommelse.

#221

Postad 17 september 2005 - 22:26

Mephisto
  • Mephisto
  • Lärjunge

  • 498 inlägg
  • 0
Nu kan inte jag lagen så bra, när det gäller det du säger.
Men iom att man JÄMT får samtal från olika företag, som vill sälja sina produkter, ser jag ingen riktig skillnad i det här fallet.

Tycker det är ännu jobbigare med företag som ringer, än företag som mailar.

Menar då seriösa svenska företag.

*Sorry för OT*

Redigerat av Mephisto, 17 september 2005 - 22:26.


#222

Postad 18 september 2005 - 09:15

Unregistered94c28536
  • Unregistered94c28536
  • Veteran

  • 2 420 inlägg
  • 0
Bara att markera mailet som spam och man slipper de i framtiden.

#223

Postad 18 september 2005 - 10:56

WayFar
  • WayFar
  • Lärjunge

  • 499 inlägg
  • 0
Problemet är inte att man har fått ett mail, eller tio, utan sättet som Discshop hanterar ens personuppgifter. Kan man inte lita på att de följer vad som skrivs ut i informationen så är det illa. Mail kan alltid naturligtvis alltid raderas och avsändare kan blockeras.

#224

Postad 20 september 2005 - 12:54

Discshop
  • Discshop
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0
Hej,

Jag vill naturligtvis gärna kommentera och förklara varför vissa av er som är kunder hos oss fått ett mail från Homedownloads.

Homedownloads är en tjänst för legal nedladdning av musik som drivs av Home Entertainment i Malmö. Home Entertainment är även största delägare i Discshop. Det har länge funnits ett starkt uttalat önskemål från Home Entertainments sida att göra ett test genom att ge ett urval av våra kunder ett erbjudande från Homedownloads.

Vi kommer naturligtvis att ta till mig av den kritik som framkommit här och av de mail vi fått, framföra den till Home Entertainment och låta bli att medverka till denna typ av erbjudanden i framtiden. Det ligger naturligtvis inte i vårt intresse att våra kunder skall få oönskad reklam per e-post.

De kunder som mailat till oss har fått//kommer att få ett personligt svar av mig.

Erik Lindgren
VD, Discshop

#225

Postad 20 september 2005 - 13:07

5punkt1
  • 5punkt1
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0

Hej,

Jag vill naturligtvis gärna kommentera och förklara varför vissa av er som är kunder hos oss fått ett mail från Homedownloads.

Homedownloads är en tjänst för legal nedladdning av musik som drivs av Home Entertainment i Malmö. Home Entertainment är även största delägare i Discshop. Det har länge funnits ett starkt uttalat önskemål från Home Entertainments sida att göra ett test genom att ge ett urval av våra kunder ett erbjudande från Homedownloads.

Vi kommer naturligtvis att ta till mig av den kritik som framkommit här och av de mail vi fått, framföra den till Home Entertainment och låta bli att medverka till denna typ av  erbjudanden i framtiden. Det ligger naturligtvis inte i vårt intresse att våra kunder skall få oönskad reklam per e-post.

De kunder som mailat till oss har fått//kommer att få ett personligt svar av mig.

Erik Lindgren
VD, Discshop

<{POST_SNAPBACK}>



Jag fick ynka 25:- tillgoda för detta. Skrattretande! Är det allt jag är värd som Guldkund?

Jag kommer inte handla hos er mer och kommer be er ta bort mig ur systemet då jag inte litar på ett företag som använder ens personuppgifter hur som helst.

Hade man fått en riktig kompensering (500:-) så hade jag varit kvar som kund.

Redigerat av 5punkt1, 20 september 2005 - 13:09.


#226

Postad 20 september 2005 - 20:26

tb303
  • tb303
  • Music for the new generation

  • 3 403 inlägg
  • 0
Bra att Discshop nu hittat till denna tråd och kan svara på frågor och evntuella problem kunder haft :huh:

Har alla Guldkunder fått skräpreklam?
Jag har också fått det och är Guldkund.

25kr i kompensation är kanske lite lite om man är väldigt missnöjd med hur Discshop hanterat detta men å andra sidan känns 500kr som lite väl högsta laget....

Redigerat av tb303, 20 september 2005 - 20:30.


#227

Postad 20 september 2005 - 21:30

Gäst_AgentFlynt_*
  • Gäst_AgentFlynt_*
  • 0
Även jag skrev en rad till Discshop och fick en ursäkt. Tyckte 25:- var en fin gest från dem. Vad man däremot möjligtvis kan känna sig lite orolig inför är om skadan redan är skedd, dvs. om ens email-adress nu kommer att vidarebefordras från Homedownloads.se till ytterligare en part. Skulle så vara fallet finge man nog ompröva sitt Discshop-medlemsskap.

#228

Postad 21 september 2005 - 07:21

Discshop
  • Discshop
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0
Jag vill gärna kommentera detta ytterligare för att lugna de av er som oroliga över vad som skett.

Som ni säkert förstår har de reaktioner som vi fått från er och andra på Homedownloads "erbjudande" mycket stor betydelse för hur både vi och Homedownloads/Home Entertainmnet ser på detta och andra utskick.

Varken vi eller Homedownloads/Home Entertainment kommer att göra några mer utskick av detta slag. Homedownloads/Home Entertainment kommer självklart inte att vidarebefordra era mailadresser till någon annan. Som jag skrivit ovan är Home Entertainment största delägare i Discshop och jag kan försäkra er om att jag och Home Entertainments ledning har diskuterat igenom detta mot bakgrund av de reaktioner vi fått och vad som skett.

Erik Lindgren
VD, Discshop

Edit: stavfel

Redigerat av Discshop, 21 september 2005 - 07:22.


#229

Postad 21 september 2005 - 10:30

5punkt1
  • 5punkt1
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0
Till Erik Lindgren VD, Discshop.

Kort och gott: Jag har idag avslutat mitt konto hos er och därmed så har ni förlorat en Guldkund som köper film för 1-2000:-/mån alt 10-24000:-/år. Vänder mig nu till andra företag och hoppas att dom tar sina kunder på ett mer seriöst sätt.

#230

Postad 21 september 2005 - 10:38

HkanW
  • HkanW
  • Veteran

  • 2 153 inlägg
  • 0
Jag är guldkund och har inte fått nåt e-postbrev ifrån Homedownloads/Home Entertainment.

#231

Postad 21 september 2005 - 12:19

Chrono
  • Chrono
  • Användare

  • 203 inlägg
  • 0
Jag är inte guldkund och jag har fått detta mail.


//Chrono

#232

Postad 22 september 2005 - 20:26

Unregistered94c28536
  • Unregistered94c28536
  • Veteran

  • 2 420 inlägg
  • 0

Till Erik Lindgren VD, Discshop.

Kort och gott: Jag har idag avslutat mitt konto hos er och därmed så har ni förlorat en Guldkund som köper film för 1-2000:-/mån alt 10-24000:-/år. Vänder mig nu till andra företag och hoppas att dom tar sina kunder på ett mer seriöst sätt.

<{POST_SNAPBACK}>

Fattar inte hur man kan sluta att handla från Sveriges i särklass bästa dvd butik, 10 spänn i frakt, lev inom 24 timmar och månadsfaktura, finns inte en butik i världen som har så bra förmåner.

#233

Postad 22 september 2005 - 21:37

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

  • 2 986 inlägg
  • 0
Det är några som på dvdforum.nu som påstår att de fått erbjudande att köpa Million Dollar Baby för 99kr. Jag är guldkund men har inte fått detta erbjudande... vad är nu detta?

#234

Postad 23 september 2005 - 00:21

tb303
  • tb303
  • Music for the new generation

  • 3 403 inlägg
  • 0

Det är några som på dvdforum.nu som påstår att de fått erbjudande att köpa Million Dollar Baby för 99kr. Jag är guldkund men har inte fått detta erbjudande... vad är nu detta?

<{POST_SNAPBACK}>

Logga in på Discshop och kolla aktuella Gulderbjudanden.

Jag hittade det här:
» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


#235

Postad 07 oktober 2005 - 18:06

partajare
  • partajare
  • Mästare

  • 3 282 inlägg
  • 0
Vasd gillar ni den nya layouten på discshop??
Jag känner mig lite vilsen men det är väl en vanesak.
Känns även allmänt segare upplever ni detta oxå?

#236

Postad 07 oktober 2005 - 18:19

Unregistered962
  • Unregistered962
  • Guru

  • 6 725 inlägg
  • 0
Tycker det va på tiden att dom snyggade till sidan. Bara dom får sidan att fungera som den ska så är det bra.

#237

Postad 07 oktober 2005 - 19:17

Chrono
  • Chrono
  • Användare

  • 203 inlägg
  • 0
Den nya layouten ser ok ut.


//Chrono

#238

Postad 07 oktober 2005 - 21:35

Gäst_Fredrik_*
  • Gäst_Fredrik_*
  • 0
Hmmm jag kommer inte åt länken Guld fastän jag är inloggad, siten ber mig bara att logga in på nytt. Någon annan som har problem med detta?

#239

Postad 07 oktober 2005 - 21:50

scenic
  • scenic
  • Beroende

  • 1 066 inlägg
  • 0
Jag kom inte heller in på min guldsida

#240

Postad 10 oktober 2005 - 10:15

tb303
  • tb303
  • Music for the new generation

  • 3 403 inlägg
  • 0
Jag kunde logga in på guldsidan.
Gillade även nya designen på sidan :o

#241

Postad 10 oktober 2005 - 10:42

Gäst_AgentFlynt_*
  • Gäst_AgentFlynt_*
  • 0
Guldsidan fungerar bra även för mig. Däremot är ju sökfunktionen under all kritik än så länge. Hoppas verkligen på snar bättring.

#242

Postad 10 oktober 2005 - 15:49

Gäst_Fredrik_*
  • Gäst_Fredrik_*
  • 0
Hade mailkontakt med Discshop och det var tydligen en rejäl bugg som de missat men nu är som sagt allt ordnat :o bortsett från sökfunktionen dvs. :huh:

#243

Postad 26 oktober 2005 - 08:51

HkanW
  • HkanW
  • Veteran

  • 2 153 inlägg
  • 0
Någon annan än jag som får dessa förargliga röda X här och var på discshops nya layout?
Tänkte att det kanske vart övergående men ack nej!.

Bifogad fil(er)



#244

Postad 26 oktober 2005 - 09:25

PsyCor
  • PsyCor
  • Veteran

  • 2 402 inlägg
  • 0
Har inte det problemet.

#245

Postad 26 oktober 2005 - 09:52

Gäst_AgentFlynt_*
  • Gäst_AgentFlynt_*
  • 0
Släng iväg ett mail till Discshop och fråga dem. Kollade som snabbast och det verkar vara ett liten fil kallad pix.gif som du inte upp på skärmen. Den är bara 1 x 1 pixel och används som utfyllnad i layouten på sidan.

#246

Postad 14 november 2005 - 11:49

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

  • 2 986 inlägg
  • 0
Prenumerar man på DN kan man få rabatt på
Sin City (99kr)
BECK x 6 Box (399kr)
Utvandrarna / Nybyggarna (279kr)
Pippi Långstrump Box (199kr)

http://www.discshop.se/shop/ext_dn.php

#247

Postad 15 november 2005 - 10:05

Unregistered33cc6995
  • Unregistered33cc6995
  • Beroende

  • 1 139 inlägg
  • 0
Dicshop är grymma, en gång gjorde jag en större beställning med en kompis på 20 filmer, när de kom hem dagen efter eller så saknades 2 st. och jag mailade Dischshop om det.
Dagen efter hade jag dom i brevlådan.
Full poäng för servicen på Discshop.

Inte alltid billigast kanske men deras Guldkundserbjudande brukar jag nappa på, Sin City, Robotar, Blade III, Constantine osv. har jag köpt billigare eftersom att man har varit Guldkund.

Enda nackdelen är att när man har tid över och man sätter sig på Discshop.se så kan man sitta där lääääänge och det blir ofta dyrt :) , finns hur mycket som hellst att surfa efter.
Såg även att de nu hade DVD Audio.

Redigerat av Unregistered33cc6995, 15 november 2005 - 10:06.


#248

Postad 16 november 2005 - 09:57

Unregistered33cc6995
  • Unregistered33cc6995
  • Beroende

  • 1 139 inlägg
  • 0
Fick hem nya katalogen igår så nu ska det köpas julklappar till andra och till mig själv...

#249

Postad 20 november 2005 - 11:06

Unregistered33cc6995
  • Unregistered33cc6995
  • Beroende

  • 1 139 inlägg
  • 0
Är det bara jag som har problem eller inte förstår mig på Discshops sökfunktion?
Bla hittade jag inte tv serien Scrubs när man slår in ordet Scrubs.
Flera filmer som jag inte hittade med sökbegreppet utan fick leta upp under de olika kategorierna.


Edit: Såg att andra hade strul med det också.
Man kanske ska läsa i tråden först...

Får hoppas att de löser det snart.

Redigerat av Unregistered33cc6995, 20 november 2005 - 11:08.


#250

Postad 20 november 2005 - 11:18

Mephisto
  • Mephisto
  • Lärjunge

  • 498 inlägg
  • 0

Bla hittade jag inte tv serien Scrubs när man slår in ordet Scrubs.
...utan fick leta upp under de olika kategorierna.

"Avancerat sök" funkar i alla fall & då räcker det med att skriva in titeln.
Men visst, nåt fel är det i alla fall.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Nya duken i emballage
    DPC
    2024-04-28 10:12:49
  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.