Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - Cambridge Azur BD650

211 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#151

Postad 16 maj 2010 - 12:45

bahama
  • bahama
  • Forumräv

  • 977 inlägg
  • 0
Hämtade min spelare i fredags.
Har nu på förmiddagen kopplat in den.

Bara gjort en snabb testkörning på Avatar i ca 15 min.

Vet inte om det bara är inbillning men tycker bilden ser mycket bättre ut än den gjorde på sonyn.

Upplever också spelaren som snabbare.

Än så länge mycket nöjd. Bara en sån sak som att man på kartongen spelaren levereras i har "byggt" ett riktigt handtag att bära den i är värt att nämna :unsure:

#152

Postad 31 maj 2010 - 20:14

robert293
  • robert293
  • Guru

  • 4 533 inlägg
  • 0
köpte en 650 idag och har hårdkört den hela kvällen tillsammans med en lånad denon 4310...så här upplever jag den (direkt ur kartong):

snabbhet : snabb som tusan om man jämnför med min panasonic bd-10a...ljusår snabbare... ungefär som en dvd spelare.

byggkvalite: för prisklassen riktigt välbyggd o riktigt snygg i verkligheten.

cd ljud: långt bättre än bd-10a och enl mina öron en riktigt fin spelare som inte behöver skämmas för sig som cd spelare även i lite bättre anläggningar.
tyckte även att den är ett snäpp bättre än denon 4310:s inbyggda dacar.

multikanals ljud: oj.... fy vad bra det låter...kollade på "vägen" med vigo mortensen och med dts master audio... lätt bland det bättre jag hört i mitt vardagsrum, okej nu har jag ju inte haft 40 bd spelare heller men jag tror ingen kan bli besviken när man kör denna analogt.

bild: ja perfekt.

pris: sjukt prisvärd.

#153

Postad 04 juni 2010 - 21:13

Unregistered6f585bed
  • Unregistered6f585bed
  • Användare

  • 164 inlägg
  • 0
Var finns den att köpa? Om någon vet en hifi-klubb som har den i lager så snälla hör av er.

#154

Postad 04 juni 2010 - 21:51

bahama
  • bahama
  • Forumräv

  • 977 inlägg
  • 0
Kontakta din hifiklubben butik så kan de leta upp om det finns någon.

Det gjorde jag. Då fanns dock inga alls.
Jag mailade dem bara var aldrig i butiken eller så.



Verkar sälja bra ivarjefall då de redan verkar vara slut igen.

#155

Postad 05 juni 2010 - 12:00

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Den testas i senaste HemmaBio där den får riktigt bra betyg även om den hamnar lite i skuggan av storkusinen.

#156

Postad 07 juni 2010 - 13:21

Unregistered2956b483
  • Unregistered2956b483
  • Forumräv

  • 967 inlägg
  • 0

Den testas i senaste HemmaBio där den får riktigt bra betyg även om den hamnar lite i skuggan av storkusinen.


Har den kommit ut än?

#157

Postad 07 juni 2010 - 14:09

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Har den kommit ut än?



Jag prenumererar och fick den i fredags.

#158

Postad 07 juni 2010 - 15:20

tomano58
  • tomano58
  • Mästare

  • 3 281 inlägg
  • 0

Har den kommit ut än?

8/6 (i morgon) i butik

#159

Postad 08 juni 2010 - 12:54

Wachtel
  • Wachtel
  • Lärjunge

  • 294 inlägg
  • 0
"Enter" knappen på min fjärr har trillat av. Vid kontroll så visar det sig att den var dåligt fäst med lim. Rengjorde och lade tillbaka knappen på plats så det går att använda alla kommandon igen. Skall kontakta butiken och se om de fixar det direkt.

#160

Postad 09 juni 2010 - 16:22

robert293
  • robert293
  • Guru

  • 4 533 inlägg
  • 0
har nu bytt förstärkare till en "gammal" denon avc-a10se och ljudet blev ytterligare ett snäpp bättre då denna old timer har en aning mer påkostat för/slutsteg.
detta är en bd spelare som hänger med riktigt bra,så denna kommer definitivt att stanna.
har även jämnfört den med marantz bd8002 och jag märkte ingen direkt ljudkvalites skillnad o mina högtalare är bra på att avslöja skillnader.

#161

Postad 09 juni 2010 - 22:44

belzebubb
  • belzebubb
  • Veteran

  • 1 866 inlägg
  • 0
Vad billig spelaren är här i Sverige för en gång skull. Det är vi inte precis bortskämda med. Verkar kosta 8000:- i tyskland.

http://www.idealo.de...idge-audio.html

#162

Postad 11 juni 2010 - 09:08

Unregistered2956b483
  • Unregistered2956b483
  • Forumräv

  • 967 inlägg
  • 0

Vad billig spelaren är här i Sverige för en gång skull. Det är vi inte precis bortskämda med. Verkar kosta 8000:- i tyskland.

http://www.idealo.de...idge-audio.html


I England är det ung. samma pris som här dock:
http://www.richersou.../camb-650bd-blk

#163

Postad 12 juni 2010 - 03:47

Unregistered6dec62d4
  • Unregistered6dec62d4
  • Lärjunge

  • 293 inlägg
  • 0
Jag är nyfiken på bildkvaliteten på Cambridge spelaren. Hur står den sig mot t.ex. LG BD390 eller Samsung BD-P3600? Är den värd dom ca. 2000kr mer som den kostar?

Mvh
Michael J.

#164

Postad 12 juni 2010 - 06:22

bahama
  • bahama
  • Forumräv

  • 977 inlägg
  • 0

Jag är nyfiken på bildkvaliteten på Cambridge spelaren. Hur står den sig mot t.ex. LG BD390 eller Samsung BD-P3600? Är den värd dom ca. 2000kr mer som den kostar?

Mvh
Michael J.



Det finns en ganska lång och invecklad diskution här på forumet som handlar om spelarnas bildkvalitet digitalt. Invecklad på grund av den tekniska nivån i just den tråden.
En snabb slutsats jag dragit i den tråden utan att orka fördjupa mig allt för mycket i den är att enligt vissa så skall alla spelare leverera samma bildkvalitet.
Jag tycker dock att Cambridgen piskar upp min gamla Sony i bild ganska rejält. Men det är kanske bara inbillning.

Orsak 1 till mitt köp är att den är lätt att modda om till regionsfrihet på BD vilket ingen av ovan nämnda spelare är.

Redigerat av bahama, 12 juni 2010 - 06:23.


#165

Postad 12 juni 2010 - 08:32

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Jag är nyfiken på bildkvaliteten på Cambridge spelaren. Hur står den sig mot t.ex. LG BD390 eller Samsung BD-P3600? Är den värd dom ca. 2000kr mer som den kostar?

Mvh
Michael J.



Experterna verkar eniga om att vad det gäller BD-bild så finns det skillnader mellan olika spelare men om man ställer in spelarna rätt så är skillnaderna ganska små. På en TV märks de förmodligen väldigt lite (eller inte alls) men på en stor duk med en högklassig proj blir skillnaderna lite större.
I jämförelse är det otroligt mycket viktigare att kalibrera bilden korrekt, tex med en kalibreringsskiva eller ännu hellre med hjälp av en isf-expert.

På DVD är skillnaderna MYCKET större mellan spelarna så om du brukar spela sådana skivor så är det viktigt att välja rätt spelare.

Sen finns det ju massor av andra viktiga egenskaper som skiljer spelarna åt. Bra funktioner, ljudnivå etc.

#166

Postad 12 juni 2010 - 13:11

Unregistered6dec62d4
  • Unregistered6dec62d4
  • Lärjunge

  • 293 inlägg
  • 0

På DVD är skillnaderna MYCKET större mellan spelarna så om du brukar spela sådana skivor så är det viktigt att välja rätt spelare.

Sen finns det ju massor av andra viktiga egenskaper som skiljer spelarna åt. Bra funktioner, ljudnivå etc.



Jag är lite sen i utvecklingen och tar steget över till Blu-ray först nu. Och det betyder ju att jag har en hyfsat stor DVD samling som jag vill kunna se på med glädje även i framtiden. Så nu är ju valet att behålla min gamla DVD spelare och köra mina DVD filmer på den och köpa en Blu-ray spelare för mina kommande Blu-ray filmer. Eller så köper jag en Blu-ray spelare som även hanterar DVD filmer på ett bra sätt. Och då blir ju frågan om Cambridge spelaren är rätt spelare för mig? Kan ju också säga att jag ganska sällan lyssnar på musik och gör jag det så blir det genom datorn in i receivern.

Systemet jag håller på att bygga upp ser ut så här:
Front/Center högtalare: XTZ 93.22
Surround högtalare: XTZ 93.21
Subwoofer: XTZ W12.16
Receiver: Onkyo TX-SR 607
Funderar på en Mitsubishi HC 3800 projektor men har inte bestämt mig än.

Är Cambridgen rätt för mig eller borde jag satsa på en annan spelare?

Mvh
Michael J.

#167

Postad 12 juni 2010 - 16:19

belzebubb
  • belzebubb
  • Veteran

  • 1 866 inlägg
  • 0
Jag skulle helt klart kört på Cambridgen. En mer kvalitèspelare tillskillnad från någon LG eller Samsung spelare som känns mer budget och plast (väger dubbelt så mycket som Samsungen tex). När det gäller bild och ljudkvalitè på Blu-ray så är det ju svårt att säga, men det man kan säga är väl åtminstone att Cambridgen är MINST lika bra som dessa. Förmodligen strået vassare skulle jag tro även om skillnaderna nog är små.

När det gäller DVD-uppspelning så är jag övertygad om att Cambridgen presterar bättre än spelare från LG och Samsung. På andra sidan jämförde någon den och Denon 3930 och kunde där konstatera att Cambridgen presterar bättre. Det säger väl en hel del.

Dessutom verkar ju Cambridgen vara bland dom snabbaste (kanske tom snabbaste?) spelaren på markanden just nu. Det gör faktiskt mycket.

Redigerat av belzebubb, 12 juni 2010 - 16:30.


#168

Postad 13 juni 2010 - 15:02

gemeni
  • gemeni
  • Lärjunge

  • 375 inlägg
  • 0
Har funderingar på att byta upp mig til BlueRay, men jag har ganska många DVD och antar att jag kommer att spela en del DVD även framöver. Så jag är på jakt efter en BlueRay spelare som är bra på att spela DVD också.
Har tittat på Cambridge BD650. Men när jag läste manualen stog där en sak som jag reflekterade över.

Citat från Manualen: (http://www.cambridge...sers_Manual.pdf)

"Video up-conversion over the component output is only available for
unencrypted discs such as home video and consumer-created
contents. Most commercially pressed DVD discs are CSS-encrypted and
will be limited to 480i/480p resolution. This restriction applies to the
component output only. The HDMI output is protected with HDCP and
has no such restriction."

Så om man har en TV som inte har HDMI så blir det ingen uppskalering? Gäller det andra spelare också?

#169

Postad 14 juni 2010 - 06:49

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0
Är det sant att fjärrens ovandel är av plast? Tidigare prylar från Azur-serien med liknande fjärr hade ju aluminiumskal.

#170

Postad 16 juni 2010 - 11:39

robert293
  • robert293
  • Guru

  • 4 533 inlägg
  • 0
jepp plast...lite synd...

om denna spelare är rätt för någon. ja om man vill ha den högklassiga 7.1 utgången till äldre recivers och en bd spelare som är en hyffsad cd/sacd/dvd audio spelare....och ja den är grym på vanliga dvd... har 2st usb ingångar...o till sist det viktigaste...den kostar 4500kr... jämnför med konkurenterna....

#171

Postad 16 juni 2010 - 14:53

Unregistered2956b483
  • Unregistered2956b483
  • Forumräv

  • 967 inlägg
  • 0

jepp plast...lite synd...

om denna spelare är rätt för någon. ja om man vill ha den högklassiga 7.1 utgången till äldre recivers och en bd spelare som är en hyffsad cd/sacd/dvd audio spelare....och ja den är grym på vanliga dvd... har 2st usb ingångar...o till sist det viktigaste...den kostar 4500kr... jämnför med konkurenterna....



Oppo BDP-80 för ungefär samma pris (inkl frakt) från England. Då är den regfri men är inte alls lika väldesignad rent utseendemässigt. Det är ju ett alternativ i alla fall. Andra finns det nog inte.

#172

Postad 17 juni 2010 - 16:49

robert293
  • robert293
  • Guru

  • 4 533 inlägg
  • 0
jo cambridgen är byggd på denna oppo, så de presterar nog "exakt" lika bra...men som du säger skalet är mer påkostat på cambridge sen att man kan åka förbi hifiklubben när som och få 2,5års garanti är inte direkt fel :wub:

#173

Postad 17 juni 2010 - 20:12

Unregistered2956b483
  • Unregistered2956b483
  • Forumräv

  • 967 inlägg
  • 0

jo cambridgen är byggd på denna oppo, så de presterar nog "exakt" lika bra...men som du säger skalet är mer påkostat på cambridge sen att man kan åka förbi hifiklubben när som och få 2,5års garanti är inte direkt fel :wub:


Jupp. Och de flesta spelar nog, när de tänker efter, inte übermånga filmer från andra regioner heller. Dessutom är det ju så att man dels kan modda cambridgen om man vill (då blir det iofs lite dyrare...) och dels så är väl många filmer som skall vara regionskodade i själva verket inte det. Men om det senare har jag taskig koll måste jag säga.

Skall man vara petid är väl inte Cmabridgen "byggd på Oppon" utan de har samma leverantör, därmed kanske det kan skilja lite i mjukvaruimplementation och enstaka funktioner.

#174

Postad 04 juli 2010 - 11:49

bahama
  • bahama
  • Forumräv

  • 977 inlägg
  • 0
Har äntligen satt in mitt chip i min spelare.

Tog mig ca 15 minuter med urkoppling och inkoppling av själva spelaren inräknat.
Var väldigt enkelt att utföra.

Har bara testat och på bd är den ivarjefall väldigt lätt att byta region på.
Har inte testat och kommer inte testa dvd då jag har separat spelare för dvd.

Nu kan jag äntligen få se min Braveheart Saphire series utgåva :D

#175

Postad 31 juli 2010 - 10:02

Unregistered6f585bed
  • Unregistered6f585bed
  • Användare

  • 164 inlägg
  • 0
Det verkar som att det inte säljs multiregion chip längre? Finns det fler ställen som säljer chippen?

#176

Postad 29 september 2010 - 20:33

klagga
  • klagga
  • Wannabe

  • 29 inlägg
  • 0
Extern hårddisk

Vilken extern USB-hårddisk används lämpligen till Cambridgen?

Jag har hittills använt Lacie-hårddiskar för min dator, men de går inte att använda till Cambridgen eftersom de är i NTFS-format, och Cambridgen funkar enligt manualen bara med FAT-hårddiskar. (Jag har försökt att formatera en hårddisk till FAT men det gick inte.)

Det var ett tungt vägande argument för mig att jag skulle kunna använda externa USB-hårddiskar för uppspelning av filmer på Cambridgen. Det verkar alltså inte gå. Någon som har en lösning?

Redigerat av klagga, 29 september 2010 - 20:34.


#177

Postad 29 september 2010 - 22:21

tomano58
  • tomano58
  • Mästare

  • 3 281 inlägg
  • 0

Det verkar som att det inte säljs multiregion chip längre? Finns det fler ställen som säljer chippen?

Funkar inte den här längre? http://bluraychip.dk...p?id_product=13

#178

Postad 11 november 2010 - 13:49

itsmegod
  • itsmegod
  • Wannabe

  • 18 inlägg
  • 0
Hej!

Jag har precis köpt en bd650 och är riktigt nöjd med den!
Frågan är bara hur jag ska koppla den när vi pratar ljudet.
Just nu kör jag via hdmi till tvn och en optisk från tvn till förstärkaren.
Vinner jag något på att köra optisk/koax/analogt från spelaren direkt till förstärkaren?
Min utrustning består av en samsung r86 och en Harman Kardon hk990.

För övrigt ska den endast användas som blueray/dvd-spelare då jag har Hd990 som cd-spelare.

Mvh Patric

Redigerat av itsmegod, 11 november 2010 - 15:15.


#179

Postad 24 november 2010 - 19:41

bahama
  • bahama
  • Forumräv

  • 977 inlägg
  • 0
Satt och funderade på att köpa en standalone cd-spelare igen.
Kom sedan på att denna BD skall klara av cd riktigt bra.

Nu är bara frågan bör man koppla in analoga kablar för cd spelning eller är det bara onödigt då man har HDMI inkopplad till stärkaren?

Stärkaren är en Onkyo 606 som jag är sådär nöjd med.

Lyssnar mest på metall av olika slag om det nu har någon betydelse.

Tacksam om någon ger sin åsikt i frågan.

#180

Postad 17 december 2010 - 14:11

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0
Nån som har nån koll på firmware?

Jag orkar inte koppla upp den på nätet, nån som har koll på nerladdningsbar firmware, jag hittar ingen på deras sida.

#181

Postad 18 december 2010 - 15:56

[Raz]
  • [Raz]
  • Wannabe

  • 21 inlägg
  • 0

Nån som har nån koll på firmware?

Jag orkar inte koppla upp den på nätet, nån som har koll på nerladdningsbar firmware, jag hittar ingen på deras sida.

Köpte du den nyligen så har spelaren den senaste firmware updateringen, som också är:

Main Version: 650BD-06-1104

Lycka till!

Måste också säga att det är många saker som gör denna tll en bra spelare men bara den lilla funktionen att dimra ner den numeriska displayen är så otroligt tacksamt. Hatar all tidsredovsning så finns.

Ha det!

Redigerat av [Raz], 18 december 2010 - 16:27.


#182

Postad 20 december 2010 - 08:27

MrX10i
  • MrX10i
  • Wannabe

  • 20 inlägg
  • 0
Skall byta till Samsung p.g.a.:

https://www.minhembi...howtopic=274682

#183

Postad 20 december 2010 - 08:34

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0

Skall byta till Samsung p.g.a.:

https://www.minhembi...howtopic=274682

Vad har ditt byte med Cambridge-tråden att göra? Eller tråden du länkar till med den här tråden?

Jag hade en gammal Panasonic BD10 och det tog +5min för den att ladda Avatar men det funka till slut och det borde inte vara nåt problem för Cambridgen.

#184

Postad 20 december 2010 - 08:39

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0

Köpte du den nyligen så har spelaren den senaste firmware updateringen, som också är:

Main Version: 650BD-06-1104

Hur vet du vilken version som är den senaste?

Jag har köpt den silvriga och det tog lång tid för H-K att få in den i lager vilket förmodligen betyder att det inte fanns några klarar utan att dom var under tillverkning som gjorde förseningen, så jag hoppas att firmwaren är färsk.

#185

Postad 20 december 2010 - 16:22

bahama
  • bahama
  • Forumräv

  • 977 inlägg
  • 0

Hur vet du vilken version som är den senaste?



Om man har spelaren "online" så uppdaterar den själv när det behövs. Och just nu är den senaste den som skrevs här innan.

#186

Postad 20 december 2010 - 23:21

[Raz]
  • [Raz]
  • Wannabe

  • 21 inlägg
  • 0
Precis som bahama säger, spelaren bekräftar om den behöver uppdateras respektive innhar den senaste uppdateringen.

Har aldrig sätt den silvriga någon stanns, har du en bild?

Ha det!

#187

Postad 20 december 2010 - 23:52

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0

Har aldrig sätt den silvriga någon stanns, har du en bild?
Ha det!

Postad bild

#188

Postad 26 december 2010 - 20:39

Tompa123
  • Tompa123
  • Forumräv

  • 524 inlägg
  • 0
Smaken är som hmhm...
Mycket snyggare i svart utförande - tycker jag. ;)

#189

Postad 05 januari 2011 - 00:07

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0
Nån mer än jag som har problem med läppsync?

Det är knappt att det märks men det blir nån hundradels sekund eftersläpning när jag kör analogt HD-ljud både på Watchmen och Matrix Reloaded än så länge.

#190

Postad 31 januari 2011 - 16:28

Fluffy
  • Fluffy
  • Veteran

  • 1 653 inlägg
  • 0

Nån mer än jag som har problem med läppsync?

Det är knappt att det märks men det blir nån hundradels sekund eftersläpning när jag kör analogt HD-ljud både på Watchmen och Matrix Reloaded än så länge.


Om det är så lite så kan du inte justera det med delay på centern i stärkaren? Eller det kanske inte går när man kör analoga signaler?

Var ett tag sedan jag pluggade hembio, eller var inloggad här f.ö. ;)

#191

Postad 03 februari 2011 - 22:06

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0
Nej nån delay har jag inte på stärkaren och så kör jag analogt och har inte haft nåt problem förut innan jag köpte cambridge.
Ikväll såg jag Psalm 21, riktigt kraftig läppsync var det, jag växla fram och tillbaka mellan dom olika ljudspåren, DD och DTS HD MA, efter några gånger blev det bra men inte riktigt hundra.

Jag har tänkt gå till klubben och ta upp problemet med dom men det är svårt att bevisa eftersom det är inte alltid det händer för senast jag körde igång Matrix 2 så var synket bra.

#192

Postad 05 februari 2011 - 12:57

Fluffy
  • Fluffy
  • Veteran

  • 1 653 inlägg
  • 0

Nej nån delay har jag inte på stärkaren och så kör jag analogt och har inte haft nåt problem förut innan jag köpte cambridge.
Ikväll såg jag Psalm 21, riktigt kraftig läppsync var det, jag växla fram och tillbaka mellan dom olika ljudspåren, DD och DTS HD MA, efter några gånger blev det bra men inte riktigt hundra.

Jag har tänkt gå till klubben och ta upp problemet med dom men det är svårt att bevisa eftersom det är inte alltid det händer för senast jag körde igång Matrix 2 så var synket bra.


Det jag menade med delay var avståndsinställning till centerhögtalaren. Ställer du in ett längre/kortare avstånd till centerhögtalaren så ställer du just in delay (millisekunder). Om det är tillräckligt vet jag dock inte. Vet heller inte vad du har för prylar.

Min fråga var också lite allmänt ställd. Då jag funderar på att införskaffa mig en BD650 men inte vill byta stärkare utan tänkte köra på analog 5.1 utgång från spelaren och HDMI för bild direkt till TV:n. Är detta upplagt för problem med t ex läppsynk? Går det överhuvud taget ställa in ljudet i hembioförstärkare när man matar den analogt? Är BD650 begränsad i sina egna ljudinställningar när man kör analogt?

Kör en PS3:a som BD-spelare idag och funderar på att byta för att jag vill ha HD-ljud och jag tycker PS3:an är klumpig i handhavandet och även är extremt ful. Att jag vill ha en Cambridge beror på att resten av stapeln är av detta märket.

#193

Postad 05 februari 2011 - 18:05

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0

Det jag menade med delay var avståndsinställning till centerhögtalaren. Ställer du in ett längre/kortare avstånd till centerhögtalaren så ställer du just in delay (millisekunder). Om det är tillräckligt vet jag dock inte. Vet heller inte vad du har för prylar.

Problemet ligger i spelarens ljudomvandlare och om jag trixar med centern när det är dålig sync så blir det ju dåligt när spelaren sen syncar rätt igen.

#194

Postad 05 februari 2011 - 20:46

tomano58
  • tomano58
  • Mästare

  • 3 281 inlägg
  • 0
Efterföljaren är på g!

http://www.hifiklubb...ay-spelare.htm#

#195

Postad 06 februari 2011 - 08:34

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0

Efterföljaren är på g!

http://www.hifiklubb...ay-spelare.htm#

Ser ut som den är byggd på det gammla Azur-chassit och så följer det med fjärr i aluminium den här gången, det blir nog ett byte för mig.

#196

Postad 06 februari 2011 - 12:37

Fluffy
  • Fluffy
  • Veteran

  • 1 653 inlägg
  • 0
Den såg ju riktigt trevlig ut. Synd att den var så mycket dyrare bara.

#197

Postad 06 februari 2011 - 13:01

bahama
  • bahama
  • Forumräv

  • 977 inlägg
  • 0
Ser ur som "fötterna" är borta.
Inte bra.

Undrar om den också går göra regfri?

Då 3D inte intreserar nöjer jag mig med 650.

#198

Postad 06 februari 2011 - 13:48

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0

Ser ur som "fötterna" är borta.
Inte bra.

Dom är nog inte borta utan det är gammla chassit där fronten täcker fötterna som på denna:

Postad bild

Redigerat av Lactoferrin, 06 februari 2011 - 13:49.


#199

Postad 06 februari 2011 - 13:55

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0
Hitta denna bild nu, verkar som det är nya designen som gäller. Men hitta tyvärr ingen bild på den silvriga.

Postad bild

#200

Postad 28 februari 2011 - 23:39

Tille
  • Tille
  • Användare

  • 156 inlägg
  • 0
Ny firmware för 650BD på G! Fick detta svar 110228 på min fråga till supporten vilken FW som var den senaste:

Thank you for your email.
The most up-to-date firmware version is 650BD-06-1104. However, in the next few weeks we will be releasing a new update to version 650BD-10-1112. This improves BD playback with various new discs.

Kind regards,



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.