Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Oppo BDP-93

1501 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#301

Postad 12 mars 2011 - 20:29

Unregistered1f5de008
  • Unregistered1f5de008
  • Lärjunge

  • 395 inlägg
  • 0

En av anledningarna til att jag kommer köpa denna maskin är just två utgångar. Men jag är tveksam till att den kan skicka ljud ur båda. Jag tror att den skickar bild och ljud. Samtidigt hoppas jag du har rätt.. :)

Jag behöver egentligen inte den här, har redan två bra spelare. Men just den här finessen, och ett par till, skulle kunna tippa vågen tillräckligt för att jag skulle byta ut en av dom mot denna.

Jag lever på hoppet! Min plånbok däremot har redan hoppat..

#302

Postad 15 mars 2011 - 22:28

wesslan
  • wesslan
  • Beroende

  • 1 438 inlägg
  • 0
Fick hem chippet äntligen men tror ni det följde med någon slags instruktion alls? Less man blir! :) Får kolla upp om någon annan som fått det har någon bra beskrivning.

#303

Postad 15 mars 2011 - 23:17

o z o n e
  • o z o n e
  • Wannabe

  • 49 inlägg
  • 0

Fick hem chippet äntligen men tror ni det följde med någon slags instruktion alls? Less man blir! :) Får kolla upp om någon annan som fått det har någon bra beskrivning.



Följde det med en flatkabel eller ska chippet kanske monteras "mellan" två befintliga?

Ta gärna en bild på chippet! (bilden som finns på bluraychip.dk är ganska liten)

edit: google bildsökning gav träff: http://www.avsforum........55&page=265

Redigerat av o z o n e, 15 mars 2011 - 23:56.


#304

Postad 16 mars 2011 - 10:28

voz
  • voz
  • Lärjunge

  • 468 inlägg
  • 0
En annan bild på monteringen här:

http://www.avforums....r-install93.jpg

#305

Postad 16 mars 2011 - 11:19

PEH61
  • PEH61
  • Användare

  • 244 inlägg
  • 0
Ni som använder denna spelare och streamar mkv 1080p mm är ni nöjda med prestanda och bild flyter det på utan hack eller stopp. Jag har bdp-83 idag men vill ha bättre bild på streamat material då jag har allt snart liggande på en windows homeserver dom mediaspelare som finns idag HDI Dune mm når inte riktigt upp till den bild som oppo levererar så om den klarar att streama rippade bluray utan hack så hade det varit kanon

#306

Postad 16 mars 2011 - 13:19

wesslan
  • wesslan
  • Beroende

  • 1 438 inlägg
  • 0

Ni som använder denna spelare och streamar mkv 1080p mm är ni nöjda med prestanda och bild flyter det på utan hack eller stopp. Jag har bdp-83 idag men vill ha bättre bild på streamat material då jag har allt snart liggande på en windows homeserver dom mediaspelare som finns idag HDI Dune mm når inte riktigt upp till den bild som oppo levererar så om den klarar att streama rippade bluray utan hack så hade det varit kanon


Jag tycker bilden blir ypperlig med .m2ts från blu-ray strukturen eller bra mkv´s men jag har inte haft 83an. Däremot får du observera att de inte löst buggen att alla mkv´s som ska spelas upp i 24hz endast blir 50/60 så där blir det ju lite judder men inget jag reagerar på. Däremot funkar xvid/divx/m2ts/ts och många andra format precis som de ska. Vissa säger att det finns en liten förbättring i blu-ray bilden mellan 83 och 93 och den borde avspegla sig via mediaspelarfunktionen med antar jag.

En annan bild på monteringen här:

http://www.avforums....r-install93.jpg


Precis den bilden hittade jag också och ska använda den ikväll.

#307

Postad 16 mars 2011 - 19:55

-Q-
  • -Q-
  • Forumräv

  • 666 inlägg
  • 0
Spännande, ska bli kul att se hur det funkar och hur smidigt det är att få in den.

#308

Postad 18 mars 2011 - 20:05

pixelper
  • pixelper
  • Amatör

  • 54 inlägg
  • 0
Undrar om någon som vet om man kan konvertera ned SACD i tvåkanal till PCM och skicka digitalt till en D/A omvandlare? På hemsidan står det att man inte kan få ut SACD digitalt men om man konverterar det till PCM borde det ju funka?

#309

Postad 18 mars 2011 - 23:46

o z o n e
  • o z o n e
  • Wannabe

  • 49 inlägg
  • 0

Precis den bilden hittade jag också och ska använda den ikväll.



Hur har det gått? :unsure:

#310

Postad 19 mars 2011 - 10:40

wesslan
  • wesslan
  • Beroende

  • 1 438 inlägg
  • 0

Hur har det gått? :unsure:


Då det kom fler och fler inlägg som sa att det inte var så superenkelt som alla sa från början har jag inte vågat mig på installationen ännu. Nu har det dock kommit ännu bättre bilder.

Bilder på installation

#311

Postad 19 mars 2011 - 11:17

o z o n e
  • o z o n e
  • Wannabe

  • 49 inlägg
  • 0

Då det kom fler och fler inlägg som sa att det inte var så superenkelt som alla sa från början har jag inte vågat mig på installationen ännu. Nu har det dock kommit ännu bättre bilder.

Bilder på installation



Det där fixar du idag! :unsure:


Väntar fortfarande på att mitt chip ska skickas, har varit status 'processing' i snart 14 dagar :/


edit: Den där USB-stickan som är med på bilderna, följer den med till detta mod-kit?

Redigerat av o z o n e, 19 mars 2011 - 11:22.


#312

Postad 19 mars 2011 - 13:22

ljudnisse
  • ljudnisse
  • Veteran

  • 2 129 inlägg
  • 0
New BDP-93/95 Public Beta Test Firmware now available, ver 41-0303b. Note: Beta test versions must be installed by USB or CD.

#313

Postad 19 mars 2011 - 19:12

UTBMF
  • UTBMF
  • Lärjunge

  • 276 inlägg
  • 0
Är det från http://www.bluraychip.dk ni/du köpt chipet från? Om ja varför duger inte instruktionen som finns som pdf på deras hemsida?

#314

Postad 19 mars 2011 - 19:36

wesslan
  • wesslan
  • Beroende

  • 1 438 inlägg
  • 0

Är det från http://www.bluraychip.dk ni/du köpt chipet från? Om ja varför duger inte instruktionen som finns som pdf på deras hemsida?


Den duger säkert bra bara att den inte funnits förrän igår/idag vilket är mycket dåligt av dem.

#315

Postad 19 mars 2011 - 19:59

ajzman
  • ajzman
  • Forumräv

  • 957 inlägg
  • 0
Då har man äntligen fått ändan ur vagnen och beställt en BDP-93 (ej regionsfri dock, men det kan man ju fixa med framtida chip). Ska bli mycket intressant att jämföra bild och ljud med föregående spelare (PS3) på min Pioneer KRP-500 M plasma! :unsure:

#316

Postad 19 mars 2011 - 23:51

wesslan
  • wesslan
  • Beroende

  • 1 438 inlägg
  • 0
Chippet installerat :D Spelaren fungerar.....puhh. Första gången jag testar mecka på egen hand. Hade nog inte fått till det utan de nya instruktionerna som finns på hemsidan då vissa ingångar var lite luriga.

#317

Postad 19 mars 2011 - 23:56

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

  • 3 878 inlägg
  • 0
Hur funkar regchippet, styr man det med fjärren innan man startar spelaren?

#318

Postad 20 mars 2011 - 00:00

wesslan
  • wesslan
  • Beroende

  • 1 438 inlägg
  • 0

Hur funkar regchippet, styr man det med fjärren innan man startar spelaren?


Precis, från standby trycker du bara 1(=region A) eller 2(=region B ) 3=C finns med men inget jag kommer använda. Dvd är regionfritt automatiskt.

547kr var chippet helt klart värt. Kostar väl runt 1000 lappen att låta butiker fixa det. Tar inte mer än 5 min att modda om du vet vad du gör så de har schysst timlön där hehe.

Redigerat av wesslan, 20 mars 2011 - 00:06.


#319

Postad 20 mars 2011 - 00:20

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

  • 3 878 inlägg
  • 0

Precis, från standby trycker du bara 1(=region A) eller 2(=region B ) 3=C finns med men inget jag kommer använda. Dvd är regionfritt automatiskt.


Ok, samma som på Icosmodden då :D

#320

Postad 20 mars 2011 - 00:29

Abraham
  • Abraham
  • Användare

  • 192 inlägg
  • 0
Hej

Har precis installerat den nya mjukvaran, trodde att problemen med 23,97Hz skulle vara löst, men inte. Någon som vet om detta skall åtgärdas? Tycker det är drygt eftersom de flesta filmerna som jag har blir i detta format när man rippar.

#321

Postad 20 mars 2011 - 01:26

wesslan
  • wesslan
  • Beroende

  • 1 438 inlägg
  • 0

Hej

Har precis installerat den nya mjukvaran, trodde att problemen med 23,97Hz skulle vara löst, men inte. Någon som vet om detta skall åtgärdas? Tycker det är drygt eftersom de flesta filmerna som jag har blir i detta format när man rippar.


I den senaste US beta firmware som kom igår ska 23,976 buggen vara löst enligt flera personer men du får det inte att funka på någon fil alltså?

Tror min tv måste göra ett bra jobb för jag märker inget judder åt något håll när jag kollar ordentligt rippade mkv´s. Kollade på sluttexter på en film precis och flöt på fint.

Redigerat av wesslan, 20 mars 2011 - 01:28.


#322

Postad 20 mars 2011 - 10:27

Abraham
  • Abraham
  • Användare

  • 192 inlägg
  • 0
Hej

Alltså när jag kollar vilken signal som tvn och projektorn matas med står det 60Hz på 23,97 och 24Hz på 24Hz-filer. Märker att det hackar lite, detta efter att ha installerat den nya mjukvaran. Fast jag har ju EU-modellen, kanske har med det att göra...

#323

Postad 20 mars 2011 - 11:21

voz
  • voz
  • Lärjunge

  • 468 inlägg
  • 0

New BDP-93/95 Public Beta Test Firmware now available, ver 41-0303b. Note: Beta test versions must be installed by USB or CD.

Jag ser den inte på www.oppo-bluray.co.uk. Gissar att det här inte gäller den europeiska modellen?

#324

Postad 20 mars 2011 - 13:05

Unregistered98bc0f60
  • Unregistered98bc0f60
  • Användare

  • 142 inlägg
  • 0
Hej
Har du verkligen fått in usa fw i eu modellen ?, min spelare sa ifrån när jag försökte i Jan
med den som finns nu. Vad står det när du kollar vilken vers du har ?.
Läste på usa forumet att om man hade beta fw inst så skulle spelaren hitta den nya beta fw själv.
/M

Hej

Alltså när jag kollar vilken signal som tvn och projektorn matas med står det 60Hz på 23,97 och 24Hz på 24Hz-filer. Märker att det hackar lite, detta efter att ha installerat den nya mjukvaran. Fast jag har ju EU-modellen, kanske har med det att göra...



#325

Postad 20 mars 2011 - 13:15

Abraham
  • Abraham
  • Användare

  • 192 inlägg
  • 0
Den versionen jag laddade ned heter BDP9xEU-38-0126

#326

Postad 20 mars 2011 - 13:26

Unregistered98bc0f60
  • Unregistered98bc0f60
  • Användare

  • 142 inlägg
  • 0

Den versionen jag laddade ned heter BDP9xEU-38-0126

Ok det är den från Jan, den nya verkar heta 41-0303B
/M

#327

Postad 20 mars 2011 - 14:51

wesslan
  • wesslan
  • Beroende

  • 1 438 inlägg
  • 0
Där har du svaret Abraham. EU har inte fått den nya FW som släpptes precis och fixar 23,976hz buggen på mkv.

#328

Postad 20 mars 2011 - 15:51

Abraham
  • Abraham
  • Användare

  • 192 inlägg
  • 0
Oki, då lever hoppet vidare. Någon som vet när den nya FW kommer till EU-modellen?

#329

Postad 21 mars 2011 - 10:57

voz
  • voz
  • Lärjunge

  • 468 inlägg
  • 0

Oki, då lever hoppet vidare. Någon som vet när den nya FW kommer till EU-modellen?

Idag. :)

#330

Postad 21 mars 2011 - 19:50

Abraham
  • Abraham
  • Användare

  • 192 inlägg
  • 0
Någon mer än jag som tycker att spelaren blev väldigt seg efter uppdateringen. Tog ganska lång tid tidigare också att starta en film från USB-disk, men nu är det ju extremt...

#331

Postad 22 mars 2011 - 08:42

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

  • 3 271 inlägg
  • 0
Abraham: Rapportera det diekt till Oppo, de vill gärna ha sådana synpunkter!

#332

Postad 27 mars 2011 - 16:13

DB9
  • DB9
  • Forumräv

  • 616 inlägg
  • 0
Svår fråga att svara på generellt kanske, men ändå...

När prismässigt är en flerkanalförstärkare bättre på att avkoda ljud respektive uppskala DVD-bild än denna spelare?
Har ju naturligtvis med ingående komponenter som DAC och bildchip att göra. Dock är det ju trots allt så att för samma pengar får man ungefär samma sak från de olika tillverkarna.

I mitt fall rör det sej om en Marantz SR-6003. Har lite funderingar på att uppgradera både BD (till Oppo) och förstärkare. Dock känns det som att om man köper både BDP-93 och valfri flerkanasförstärkare för runt 25kkr att man så att säga köper samma sak två gånger, både bra bildchip och ljudavkodning. Kan en bättre användning av pengarna vara att behålla förstärkaren, köpa BDP-93 (eller till och med storebror 95) och lite saftiga slutsteg istället?

spelaren skall användas både till DVD/BD film och CD/SACD/HDCD uppspelning i 2.0/5.1.

#333

Postad 27 mars 2011 - 16:26

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

  • 3 271 inlägg
  • 0
Hade jag varit i dina kläder hade jag köpt en 93'a och jämfört med att låta 93'an eller stärkaren avkoda ljudet. Är helt säker på att du inte kommer märka någon skillnad. När det gäller bild så sålänge du bara använder stärkaren som bildväxlare och inte stärkaren fibblar med bilden så är det ju inga problem. Alternativet är att koppla ena HDMI utgången till TV'n för bild och den andra till stärkaren för ljud.

Hade själv en Pioneer AX5i innan och hade jag kunnat använda Auto-kalibreringen trots att jag hade kopplat 93'an analogt, så hade jag behållt den. Nu gick inte det, Multi-In går förbi alla de kretsarna, så det blev till att uppgradera stärkaren också.

#334

Postad 29 mars 2011 - 15:38

Unregistered6dec62d4
  • Unregistered6dec62d4
  • Lärjunge

  • 293 inlägg
  • 0
Hej...
För tillfället har jag en LG BD390 spelare med vad jag tycker helt ok bildkvalitet men har nu börjat snegla åt Oppo hållet. Det som irriterar mig med LG'n är att vissa nya Blu-ray filmer inte går att se och det tar ganska lång tid innan det kommer uppdateringar som fixar dom problemen. En kompis har en Samsung BD-P3600 och han har samma problem fast med andra filmtitlar. Har läst igenom hela tråden och har inte sett någon klaga på det när det gäller Oppo'n. Är det så för er att uppspelning av blu-ray filmer funkar helt utan problem? Ingen som har haft några problem alls?


Mvh
Michael

#335

Postad 30 mars 2011 - 07:22

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

  • 3 271 inlägg
  • 0
Har hunnit att se typ 10 filmer och det har inte varit problem med någon film.
Jag kan inte uttala mig om Lg's kvalitet i övrigt, men jag tror knappast du kommer att få en "tappa hakan" skillnad, LG-spealren är åtminstone en god tvåa.
Det jag kan tänka mig är det som talar för Oppon är fil-stödet både när det gäller ljud och bild samt den utmärkta supporten. De svarar raka svar, de svarar alltid och de gör det snabbt. Jag vågar påstå att Oppo förmodligen har världens bästa kundsupport (Logitech ligger strax efter i hälarna på dem)

#336

Postad 30 mars 2011 - 07:23

sajbot
  • sajbot
  • Lärjunge

  • 298 inlägg
  • 0

Hej...
För tillfället har jag en LG BD390 spelare med vad jag tycker helt ok bildkvalitet men har nu börjat snegla åt Oppo hållet. Det som irriterar mig med LG'n är att vissa nya Blu-ray filmer inte går att se och det tar ganska lång tid innan det kommer uppdateringar som fixar dom problemen. En kompis har en Samsung BD-P3600 och han har samma problem fast med andra filmtitlar. Har läst igenom hela tråden och har inte sett någon klaga på det när det gäller Oppo'n. Är det så för er att uppspelning av blu-ray filmer funkar helt utan problem? Ingen som har haft några problem alls?


Mvh
Michael


Nu har jag bara Oppo 83:an, men jag har aldrig haft problem med uppspelning av någon film. Haft spelaren i ca 10 månader. Jag skulle inte tro att det är några som helst problem med 93:an heller.

#337

Postad 30 mars 2011 - 07:25

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

  • 3 271 inlägg
  • 0
Ni som har provat Beta mjukvaran som ligger för nerladdning nu, har ni märkt något speciellt? Den ska ju förbättre bl.a. MKV och FLAC stöd samt bättre stöd för NAS.

Redigerat av Melmac, 30 mars 2011 - 07:25.


#338

Postad 30 mars 2011 - 08:15

voz
  • voz
  • Lärjunge

  • 468 inlägg
  • 0

Det som irriterar mig med LG'n är att vissa nya Blu-ray filmer inte går att se och det tar ganska lång tid innan det kommer uppdateringar som fixar dom problemen.

Jag har haft en BD390 och vet vad du menar. Hittills har jag inte upplevt några sådana problem med Oppon.

#339

Postad 30 mars 2011 - 15:02

Unregistered6dec62d4
  • Unregistered6dec62d4
  • Lärjunge

  • 293 inlägg
  • 0

Har hunnit att se typ 10 filmer och det har inte varit problem med någon film.
Jag kan inte uttala mig om Lg's kvalitet i övrigt, men jag tror knappast du kommer att få en "tappa hakan" skillnad, LG-spealren är åtminstone en god tvåa.
Det jag kan tänka mig är det som talar för Oppon är fil-stödet både när det gäller ljud och bild samt den utmärkta supporten. De svarar raka svar, de svarar alltid och de gör det snabbt. Jag vågar påstå att Oppo förmodligen har världens bästa kundsupport (Logitech ligger strax efter i hälarna på dem)



Jag tror inte heller att jag ser någon skillnad på bildkvaliteten mellan Oppo o LG'n när det gäller blu-ray. LG'n är väldigt bra på blu-ray (tycker jag). Däremot så kanske jag skulle märka en skillnad på dvd. Vad jag har läst så ska Oppo även vara grym på dvd uppspelning. Detta säger jag utan att ha sett Oppon in action utan går enbart på vad jag läst på olika forum. Det stora pluset för mig med en Oppo skulle ju vara uppspelning av "problem filmer". Fruktansvärt irriterande att behöva vänta i veckor på att se en film man köpt :)


Mvh
Michael



Jag har haft en BD390 och vet vad du menar. Hittills har jag inte upplevt några sådana problem med Oppon.



Gött att höra :)
Det gör ju valet lite lättare när man ska välja nästa blu-ray spelare :(

Mvh
Michael

#340

Postad 30 mars 2011 - 15:11

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

  • 3 271 inlägg
  • 0
Jämfört med min Pioneer 989 som jag hade innan har du helt rätt, Oppon är klart bättre på DVD än Pioneer'en.

#341

Postad 30 mars 2011 - 15:15

Unregistered6dec62d4
  • Unregistered6dec62d4
  • Lärjunge

  • 293 inlägg
  • 0

Jämfört med min Pioneer 989 som jag hade innan har du helt rätt, Oppon är klart bättre på DVD än Pioneer'en.



Pioneer 989 var väl ändå rankad som en mycket bra dvd-spelare?


Mvh
Michael

#342

Postad 30 mars 2011 - 20:42

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

  • 3 271 inlägg
  • 0
Jo den var väl det, men den rår inte på Oppon.

#343

Postad 02 april 2011 - 11:30

wesslan
  • wesslan
  • Beroende

  • 1 438 inlägg
  • 0
Härligt, officiella FW släpptes 31 mars ;) Nu funkar mina mkv's som de ska förutom ett problem som jag inte vet om de kommer kunna fixa. På fansubbade animes så snackar de ibland rätt snabbt och då blir följden att någon mening här och där bara blir ett streck på översättningen men om jag kör genom datorn så syns allt så det måste vara något med hur oppon läser av inkluderade subbar i en mkv. Någon som sett något liknande? Vi vet ju sen tidigare att Oppon endast kan använda lågupplösta fonter och externa .srt verkar inte heller fungera (iaf inte med gamla FW). Stöd för alla format på textning vore önskvärt ( tex.ass, .srt, PNG) interna och externa givetvis.

Får hålla tummarna att de fortsätter jobba på streamingfunktionen och bildkvaliten. Läste att 720p material uppskalat till 1080p kan bli bättre enligt insiders på avs även om jag inte kan klaga.

#344

Postad 02 april 2011 - 20:30

Abraham
  • Abraham
  • Användare

  • 192 inlägg
  • 0
Hej

Undrar om det är någon mer än jag som upplever att oppon är väldigt långsam när det gäller att hitta usb-disken? När jag trycker på Music eller Movie i hem menyn tar det runt 30 sekunder innan man kommer in på disken. Hur lång tid tar det för er?
Mailade oppo och tog upp detta problem, men dem hade inte hört om detta tidigare. Kanske är min spelare som är defekt, därför vore det intressant att veta hur ni upplever den...

Mvh
Tobbe

#345

Postad 02 april 2011 - 21:13

-Q-
  • -Q-
  • Forumräv

  • 666 inlägg
  • 0
Nu när du säger det har jag nog faktiskt känt att det tagit lång tid att "komma in" på USB-minne om det är många filer det. Har ingen exakt tid, men kan försöka testa vid tillfälle.

#346

Postad 02 april 2011 - 21:16

voz
  • voz
  • Lärjunge

  • 468 inlägg
  • 0

När jag trycker på Music eller Movie i hem menyn tar det runt 30 sekunder innan man kommer in på disken. Hur lång tid tar det för er?

Jag har vanligtvis inte någon USB-enhet kopplad till Oppon, men jag la lite musik och några filmer på ett USB-minne och kopplade till spelaren. Efter att ha tryckt på Music/Movies tog det ca två sekunder för innehållet att dyka upp.

#347

Postad 03 april 2011 - 09:23

Ulf2
  • Ulf2
  • Rookie

  • 4 inlägg
  • 0

Vi vet ju sen tidigare att Oppon endast kan använda lågupplösta fonter och externa .srt verkar inte heller fungera (iaf inte med gamla FW). Stöd för alla format på textning vore önskvärt ( tex.ass, .srt, PNG) interna och externa givetvis.

Funderar på att köpa en Oppo men det här ser ju inte så bra ut.

Vilka typer av textning funkar med mkv filer?

#348

Postad 03 april 2011 - 16:06

matåsov
  • matåsov
  • Wannabe

  • 19 inlägg
  • 0
Planerar att köpa en oppo bdp-93.
Har det någon betydelse vilken extern hårdisk man köper för att kombinera med denna spelare? Tänkte köpa denna Western Digital Elements Desktop 2.0 2TB.
Funkar det bra att köra filmer direkt från hårddisk eller behöver jag någon mediaspelare eller dator?
Alltid lika tacksam för svar

#349

Postad 04 april 2011 - 08:24

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

  • 3 271 inlägg
  • 0
Har kört en WD Elements Desktop 1.5TB utan problem, har heller inte upptäckt något problem med att det går långsamt att komma in på USB stick/disk. Däremot tycker jag det tar lång tid från att man trycker på On knappen innan den kan läsa skiva eller USB disk. Samt att under uppstartstiden så matar den inte in släden.

Redigerat av Melmac, 04 april 2011 - 08:25.


#350

Postad 04 april 2011 - 19:11

matåsov
  • matåsov
  • Wannabe

  • 19 inlägg
  • 0

Har kört en WD Elements Desktop 1.5TB utan problem, har heller inte upptäckt något problem med att det går långsamt att komma in på USB stick/disk. Däremot tycker jag det tar lång tid från att man trycker på On knappen innan den kan läsa skiva eller USB disk. Samt att under uppstartstiden så matar den inte in släden.


Låter bra.
Om jag fattat det rätt behöver jag inte någon popcorn hour, twix eller liknande utan det går bra med extern hårdisk direkt in i spelaren. Stämmer det?



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.