Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Någon som testat Zombies, Run!

4 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 17 juni 2012 - 14:42

F.L.
  • F.L.
  • Lärjunge

  • 282 inlägg
  • 0
Som topic säger, någon som testat detta "running game"?
Är det värt de 55:- som det kostar?

Kan man springa sina vanliga löparrundor och den anpassar storyn efter dem?

Finns på både till Android och IOS
https://www.zombiesrungame.com/

#2

Postad 18 juli 2012 - 13:29

Sukakka
  • Sukakka
  • Rookie

  • 4 inlägg
  • 0
Jag har sprungit ett par rundor med det. Jag tycker helt klart att det är en kul grej.
Uppdragen är baserade på tid eller liknande, det enda som kräver GPS är intervall med zombies flåsandes i nacken.

Man återupptar uppdraget om du avbryter mitt i, inga problem vad jag märkt.

den har inbyggd musikspelare som du matar med playlist från mobilen. Jag kör dock en annan app i bakgrunden för loggning av själva rundan.

Jag tycker nog att det var vart 55kr, fast jag är ingen hejjare på att springa så detta är lite av en distraktion när jag är ute. :rolleyes:

#3

Postad 18 juli 2012 - 15:52

F.L.
  • F.L.
  • Lärjunge

  • 282 inlägg
  • 0
Va kul att någon provat det!
Så om jag förstår dig rätt så tar den inte hänsyn till rutten utan är rent tidsbaserat?
Och man får ha sitt vanliga löparprogram igång samtidigt för att mäta sträcka osv?

#4

Postad 19 juli 2012 - 06:52

Sukakka
  • Sukakka
  • Rookie

  • 4 inlägg
  • 0

Va kul att någon provat det!
Så om jag förstår dig rätt så tar den inte hänsyn till rutten utan är rent tidsbaserat?
Och man får ha sitt vanliga löparprogram igång samtidigt för att mäta sträcka osv?


Jag kan inte svära på det.
Men jag får en känsla av att det är så. den loggar inte hur långt du sprungit, vart du sprungit eller antal kalorier osv.

Så ja, dina påståenden stämmer överens med min uppfattning i alla fall :)

Den avbryter för lite story mellan varje/varannan låt eller så, inte mitt i låtarna. Så kan ju även ha med antalet låtar spelade eller en kombination. Funkar gör det i alla fall :)

Som jag förstår det så har den fått lite kritik just på grund av detta. Du får inte fler "poäng" om du springer fortrare eller i backig terräng osv.
Men jag tycker inte det gör något, jag är enbart ute efter lite story för att sporra som sagt.

#5

Postad 06 oktober 2012 - 22:04

eLGee
  • eLGee
  • Användare

  • 137 inlägg
  • 0
Jag har kört appen i några månader, och den loggar sträcka, hastighet, rutt, ja allt. Sen kan man se grafer på allting via hemsidan för appen.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Nya duken i emballage
    DPC
    2024-04-28 10:12:49
  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.