Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Dagens plus och minus, ingen politik eller religion

3479 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#2101

Postad 03 juni 2021 - 00:05

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 962 inlägg
  • 0
Tråkigt att läsa, pacman.

#2102

Postad 03 juni 2021 - 14:02

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0
Tack boys. Ja, det blir en del jobbiga beslut här framöver. Man vet ju att den dagen ska komma men hade hoppats att det låg lite längre fram i tiden...

#2103

Postad 03 juni 2021 - 22:15

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 962 inlägg
  • 0

Tack boys. Ja, det blir en del jobbiga beslut här framöver. Man vet ju att den dagen ska komma men hade hoppats att det låg lite längre fram i tiden...

Det hoppas man ju, givetvis, alltid, som husdjursägare.
Lider med dig. Jag har inte haft hund, men väl katt, som i mogen ålder började krypa bort från familjen.

#2104

Postad 05 juni 2021 - 20:32

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 448 inlägg
  • 0

Att säga farväl till en hund är att säga farväl till ett barn, ett syskon, en förälder och en vän på samma gång.

 

Men som någon vis person har sagt: En hund dör inte, hen rullar bara ihop sig runt ens hjärta och sover. Det är så jag har bearbetat sorgen efter våra hundar. Som jag ser det är deras själar med mig överallt nu. Idag var jag tillsammans med min mor och styvfar på utflykt till den minneslund där vår andra hund, Mimmis aska är strödd. Men det är inte där hon är, hon är överallt. Hennes aska har gött gräset som växer och hennes livsfilosofi (älska allt och alla) finns kvar i våra hjärtan. Ingen av oss här hemma klarar det på självklara samma sätt som Mimmi, men vi försöker.

 

Kvällen då jag tog farväl av Mimmi för drygt två år sedan lovade jag henna att inte ge upp. Jag sa till henne att det var okej att släppa taget, att hon inte behövde kämpa längre om hon inte orkade. Jag sa att jag alltid kommer att älska henne och minnas henne. Hon lade sin tass över min arm och så var det överenskommet. Morgonen efter så släppte hennes kropp taget. Då hade hon fått sova en sista natt med hela familjen samlad, med pussar, kelande och ord om hur mycket vi älskar henne. Hon fick somna in väldigt tryggt.

 

När jag tänker på Mimmi nu, eller på Emma som vi hade före, så känner jag naturligtvis en stor saknad, men också lika stor kärlek som när de levde. Jag älskar dem båda så mycket att det har läkt sorgen. Jag tror att det är vägen ur sorg, att våga ta med sig kärleken och fortsätta istället för att se det som ett omedelbart slut.

 

 

Kanske behövs skrivas något lite positivt i tråden för att lätta upp.

 

+ Jonas Gardells visdomsord på Twitter:

https://twitter.com/...739012223156224

 

- Bara en person (jag själv) tyckte att mitt svar var roligt:

https://twitter.com/...932750480269317


Redigerat av Zacabeb, 05 juni 2021 - 20:34.


#2105

Postad 05 juni 2021 - 22:22

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 1
1-0

#2106

Postad 05 juni 2021 - 23:44

Liljaeger
  • Liljaeger
  • Rookie

  • 0 inlägg
  • 1

Att säga farväl till en hund är att säga farväl till ett barn, ett syskon, en förälder och en vän på samma gång.

 

Men som någon vis person har sagt: En hund dör inte, hen rullar bara ihop sig runt ens hjärta och sover. Det är så jag har bearbetat sorgen efter våra hundar. Som jag ser det är deras själar med mig överallt nu. Idag var jag tillsammans med min mor och styvfar på utflykt till den minneslund där vår andra hund, Mimmis aska är strödd. Men det är inte där hon är, hon är överallt. Hennes aska har gött gräset som växer och hennes livsfilosofi (älska allt och alla) finns kvar i våra hjärtan. Ingen av oss här hemma klarar det på självklara samma sätt som Mimmi, men vi försöker.

 

Kvällen då jag tog farväl av Mimmi för drygt två år sedan lovade jag henna att inte ge upp. Jag sa till henne att det var okej att släppa taget, att hon inte behövde kämpa längre om hon inte orkade. Jag sa att jag alltid kommer att älska henne och minnas henne. Hon lade sin tass över min arm och så var det överenskommet. Morgonen efter så släppte hennes kropp taget. Då hade hon fått sova en sista natt med hela familjen samlad, med pussar, kelande och ord om hur mycket vi älskar henne. Hon fick somna in väldigt tryggt.

 

När jag tänker på Mimmi nu, eller på Emma som vi hade före, så känner jag naturligtvis en stor saknad, men också lika stor kärlek som när de levde. Jag älskar dem båda så mycket att det har läkt sorgen. Jag tror att det är vägen ur sorg, att våga ta med sig kärleken och fortsätta istället för att se det som ett omedelbart slut.

 

 

Kanske behövs skrivas något lite positivt i tråden för att lätta upp.

 

+ Jonas Gardells visdomsord på Twitter:

https://twitter.com/...739012223156224

 

- Bara en person (jag själv) tyckte att mitt svar var roligt:

https://twitter.com/...932750480269317

Var ett dagis barn som sade en vis sak.

 

Hundar lever inte lika länge som oss, för de vet redan när de föds hur man älskar och har kul.

 

Människor behöver leva längre, för de föds utan denna kunskap, och behöver lära sig att älska, och att ha kul.



#2107

Postad 06 juni 2021 - 06:36

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 0
BS

#2108

Postad 06 juni 2021 - 08:43

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 0

+++ Bröllopsdag igår, bokade guidad tur på Hallwylska Palatsen, fantastiskt. Frugan glad och en tur till Paus, Norrlandsgatan och genomlyssning till Totem, Metal, plus en massa plus för bubbel, rom och god mat.

+++++ Mår prima idag, på väg att polera trallen med vitsåpa.

- Inte alls, inget alls annat än att folk lyckats köpa sig förbi vaccinationskön.... ******** äckel....



#2109

Postad 06 juni 2021 - 12:52

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 448 inlägg
  • 0

Var ett dagis barn som sade en vis sak.

Hundar lever inte lika länge som oss, för de vet redan när de föds hur man älskar och har kul.

Människor behöver leva längre, för de föds utan denna kunskap, och behöver lära sig att älska, och att ha kul.


Det påminner mig om det här citatet av författarinnan Agnes Sligh Turnbull:

"Dogs' lives are too short. Their own fault, really."

🙂

Det kanske behövs en helt egen tråd om hur fantastiska människor hundar är. ☺️

Redigerat av Zacabeb, 06 juni 2021 - 12:53.


#2110

Postad 06 juni 2021 - 23:31

Liljaeger
  • Liljaeger
  • Rookie

  • 0 inlägg
  • 1

BS

 

- Yowza. Wierdchamp PML73

 

https://www.goodthin...-shorter-lives/

 

+ :) Finns många fler historier om just barn som förstår varför husdjur inte behöver leva lika länge som oss. Behöver man få lite good feels så är det bara att googla. :)


Redigerat av Liljaeger, 07 juni 2021 - 00:23.


#2111

Postad 07 juni 2021 - 05:23

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 0

- Yowza. Wierdchamp PML73

 

https://www.goodthin...-shorter-lives/

 

+ :) Finns många fler historier om just barn som förstår varför husdjur inte behöver leva lika länge som oss. Behöver man få lite good feels så är det bara att googla. :)

 

ja gott skratt kan alltid användas.  :)



#2112

Postad 07 juni 2021 - 09:53

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 678 inlägg
  • 0

+ ovanmarkpoolen närmar sig 20˚ och solen skiner

- Var är alla humlor? Inte sett en enda och trädgården brukar vara full av dom.



#2113

Postad 07 juni 2021 - 15:53

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0
+ vaccin på onsdag!
+ ovanmarkpool 21 grader :P
- inte alls samma sol och värme som igår
- blodprov på jycken idag men det är mest för att få mer vetskap om hur pass dålig hon är, inför beslut som är mera när än om

Redigerat av pacman, 07 juni 2021 - 15:55.


#2114

Postad 09 juni 2021 - 04:34

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 0

+ Första vaccinsprutan igår.

- Jobbade ute i spenaten(Längst ut i Gustavsberg). När jag körde hem(in mot stan) var trafiken helt hopplös med privatbilister från jobbet som skulle ut till Värmdö. Det sjuka var att jag mötte minst åtta av SLs dragspelsbussar som var helt tomma som körde ut. Snacka om kollektiv masshysteri om att vägra åka kommunalt. Direktbussarna har ju en egen fil, så resan hade mer än halverats i tid om man åkt kommunalt.



#2115

Postad 09 juni 2021 - 05:57

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

  • 3 205 inlägg
  • 1
Fast tomma bussar säger inget om att folk inte vill åka kommunalt, ty de i så fall är färdtjänsten som blir utan passagerare ;)

Varför åkte du inte kollektivt själv om det stör dig?

+ Klarar av att jobba 50% nu.
- Är lite rädd att läkaren ska fruskskriva mig innan juni månad är slut, då jag inte riktigt är i skick för 100% än.

#2116

Postad 09 juni 2021 - 08:42

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 0

Fast tomma bussar säger inget om att folk inte vill åka kommunalt, ty de i så fall är färdtjänsten som blir utan passagerare ;)
Varför åkte du inte kollektivt själv om det stör dig?
+ Klarar av att jobba 50% nu.
- Är lite rädd att läkaren ska fruskskriva mig innan juni månad är slut, då jag inte riktigt är i skick för 100% än.


Javisst åker jag kollektivt om det passar. Svårt att få med material för renovering av badrum dock... Rörmokar'n.

Tomma bussar säger allt om vägarna är proppfulla med bilar. Skratt.

#2117

Postad 10 juni 2021 - 09:43

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 448 inlägg
  • 0
+ Fullvaccinerad. :)

#2118

Postad 10 juni 2021 - 12:00

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 0

+ Fullvaccinerad. :)


Stora + på den

#2119

Postad 10 juni 2021 - 20:24

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 1

+ Fullvaccinerad. :)

 

+ Första sprutan idag (Moderna)! 



#2120

Postad 10 juni 2021 - 20:40

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 1

- hela världen måste berätta när dom tar sina sprutor som om att varje enskild person är väldigt väldigt unik och speciell. Kan nog vara det vanligaste inlägget på sociala medier nu.  ingen bryr sig liksom :lol:

 

- en säck med ris välte i Kina idag



#2121

Postad 10 juni 2021 - 21:26

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 448 inlägg
  • 0

- hela världen måste berätta när dom tar sina sprutor som om att varje enskild person är väldigt väldigt unik och speciell. Kan nog vara det vanligaste inlägget på sociala medier nu.  ingen bryr sig liksom :lol:

 

Don't rain on my parade! :P

 

Anledningen till att berätta om det är ju för att det är en sån enorm lättnad i det här kaoset vi går igenom att det finns vaccin, plus att man vill uppmuntra andra att också vaccinera sig.

 

Jag tycker att det är lite charmigt att så många delar med oss av våra vaccinationstillfällen som om vi precis fött en bebis. Lite ont gör det ju faktiskt.


Redigerat av Zacabeb, 10 juni 2021 - 21:32.


#2122

Postad 10 juni 2021 - 22:14

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 1

Kan nog vara det vanligaste inlägget på sociala medier nu. ingen bryr sig liksom :lol:

Ja just ja, för sociala medier är vanligtvis översvämmade av relevanta inlägg som alla bryr sig om :D En persons vaccin-besked slår iaf dennes padel-schema, eller kvällsmat, alla dagari veckan om du frågar mig. :rolleyes:

+ Vaccin! En slags symbol för ett hopp om att planeten Jorden kanske kan ta sig ur det mörker det varit inne i under 1.5 år.
- Idioterna. För väl att de tycks vara få i Sverige iaf.

Redigerat av pacman, 10 juni 2021 - 22:21.


#2123

Postad 10 juni 2021 - 22:20

Liljaeger
  • Liljaeger
  • Rookie

  • 0 inlägg
  • 1

+ Ber om ursäkt, men fått andra sprutan. :P Måste skryta ju! Pfizer med.
 

+ Man kanske kan träffa kompisar och vänner igen under sommaren, för lite grillkvällar!! Med försiktighet.

 

 

- Spanien, åh, Galicien, du underbara, får nog vänta ett år till. :(


Redigerat av Liljaeger, 10 juni 2021 - 22:21.


#2124

Postad 11 juni 2021 - 07:33

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0

- hela världen måste berätta när dom tar sina sprutor som om att varje enskild person är väldigt väldigt unik och speciell. Kan nog vara det vanligaste inlägget på sociala medier nu.  ingen bryr sig liksom :lol:

 

- en säck med ris välte i Kina idag

 

Antar att du inte fått din ännu ;) 

 

Don't rain on my parade! :P

 

Anledningen till att berätta om det är ju för att det är en sån enorm lättnad i det här kaoset vi går igenom att det finns vaccin, plus att man vill uppmuntra andra att också vaccinera sig.

 

Jag tycker att det är lite charmigt att så många delar med oss av våra vaccinationstillfällen som om vi precis fött en bebis. Lite ont gör det ju faktiskt.

 

Det fetstilade ovan. 



#2125

Postad 15 juni 2021 - 10:17

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0

+ barnen har fått sommarlov! 

 

- det tog ungefär 15 minuter och 38 sekunder till första bråket hemma, härligt med hemmakontor! ;) 



#2126

Postad 17 juni 2021 - 07:26

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0

+ sommar och sol och värme

- allt över 25 grader är olidligt

 

- läcka i vår pool igår (rampool ovanmark)

+ limmade det under vattnet, verkar hålla tätt! 

 

+ Både F1 och IndyCar i helgen, toppat med fotbollen då :) 



#2127

Postad 18 juni 2021 - 11:29

Loco.spk
  • Loco.spk
  • Mästare

  • 3 204 inlägg
  • 2

+ Fått min första dos 5G

 

- Att det faktiskt finns en konspirationsteori som gör det möjligt för mig att dra ovanstående skämt


Redigerat av Loco.spk, 19 juni 2021 - 01:42.


#2128

Postad 18 juni 2021 - 17:44

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 5
Loco,

Asg... Mötte en sådan hos en leverantör imorse. Och det var inte bara 5G som avhandlades... Jag sade åt honom att våga vara lite mer källkritisk och lämnade honom därhän. Foliehattar bär tydligen ett eget virus.

#2129

Postad 18 juni 2021 - 17:52

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 448 inlägg
  • 0

Foliehattarna är rädda att få organsvikt av vaccinet, trots att de redan har uppenbar organsvikt i hjärnan.



#2130

Postad 18 juni 2021 - 17:53

mr.keyser
  • mr.keyser
  • Beroende

  • 1 249 inlägg
  • 2

+ Fick bokat 5G/Gates-chip/Magnetism/Säker död-sprutan till nästa vecka.

- En massa veckor till semestern.



#2131

Postad 18 juni 2021 - 21:45

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Foliehattarna är rädda att få organsvikt av vaccinet, trots att de redan har uppenbar organsvikt i hjärnan.

var det det bästa du kunde komma på?



#2132

Postad 18 juni 2021 - 23:18

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 448 inlägg
  • 3

var det det bästa du kunde komma på?

 

Vad ska jag säga annars. Jag tycker illa om foliehattarna.

 

Jag har förlorat en kompis i covid. Hade det funnits vaccin innan hen blev smittad så hade hen nog levt idag. Flera bekanta har haft covid och klarat sig men fått långvariga symptom, och diverse nätbekanta har också tampats med långcovid (du inräknad). Jag har inte någon lust att sitta och garva åt foliehattarna längre eftersom de nu hotar mänsklighetens fortlevnad, samt att de pissar på alla som har dött eller blivit kroniskt sjuka i covid.

 

Foliehattarna är rädda för vaccinen men tydligen inte för själva viruset, trots att det är flera tusentals gånger större risk att bli svårt sjuk i covid än av vaccinen. De vill ta sig rätten att utgöra inkubationskammare för spridning och mutationer av viruset. De konstruerar lögner och sprider dem för att få en stund i rampljuset. En del är läkare som borde få sina licenser indragna, men som tydligen får hållas.

 

Så ja, jag anser att de har hjärnsvikt, oavsett hur omoget det skällsordet må låta. Det är i alla fall långt mer intelligent än något de kläcker ur sig.



#2133

Postad 19 juni 2021 - 01:05

Liljaeger
  • Liljaeger
  • Rookie

  • 0 inlägg
  • 0

- Man vill inte få långtidscovid.

 

-/+ Folk har glömt polio vaccinet, mässlings vaccinet, samt TBC vaccinet, samtliga hade enorma biverkningar, på nivåer av 1/10000. Men vi utrotade polio samt TBC. Nu hålls tydligen mässlingsfester, istället för att ge ungarna vaccin. Hemska föräldrar finns det gott om?



#2134

Postad 25 juni 2021 - 12:19

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 1

+ Uppehåll, framdukat utomhus. Glad midsommar på er.  :)

- Inget alls  :wub:



#2135

Postad 25 juni 2021 - 13:02

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

+ midsommar

+fint väder

+mustangväder

+vänner

 

Trevlig midsommar på er :)



#2136

Postad 25 juni 2021 - 13:27

Göken99
  • Göken99
  • Användare

  • 103 inlägg
  • 0

Loco,

Asg... Mötte en sådan hos en leverantör imorse. Och det var inte bara 5G som avhandlades... Jag sade åt honom att våga vara lite mer källkritisk och lämnade honom därhän. Foliehattar bär tydligen ett eget virus.

Precis samma upplevelse har jag haft med några leverantörer jag träffar på mitt jobb... Man matas med snacket om 5G och microchipet man får i sig om man är så jäkla urbota dum att man tar sprutan, och mycket annat...

Och dessutom med påpekande att det inte är en teori utan fakta! Och detta från i mitt tycke i övrigt förnuftiga människor?

Att covid skapats av västvärldens ledare för att kostnaderna för äldreomsorg skenat fanns till och med bevisat med stöd av alla världens forskare påstod en? 

Det är så illa att på svenska äldreboenden injicerades Covid i de sköraste gamlingarna i början!

Suck!

Mycket märkligt nutidsfenomen med normalt förnuftiga människor tappat det totalt?

Eller är det vi andra lurade dumma svenskar som helt missat nåt, som det ofta påpekas? :wacko:

Framtiden får utvisa detta! :blink:

Vill i alla fall ge ett stort + för Midsommarafton! :)  :wub:



#2137

Postad 25 juni 2021 - 16:29

id_t83
  • id_t83
  • Forumräv

  • 634 inlägg
  • 0
Haha jag har en kollega som är helt övertygad om att Covid är skapat av Kina för att utrota muslimer, enligt han blir man inte sjuk om man äter griskött regelbundet 😂😂

-Missade att planera in midsommar i år och alla är bortresta så det får bli lite chips och öl i bion ikväll ist, så kan det gå när man varit bortrest på jobb i 5 månader 👎🏻

#2138

Postad 28 juni 2021 - 10:13

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

+++++++++++ <politik, borttagen>

+ bara två veckors arbete kvar innan semester

 

- sov en smula dåligt i natt.


Redigerat av frollic, 28 juni 2021 - 10:18.


#2139

Postad 28 juni 2021 - 10:20

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0
+ första dagen på semestern, egen stuga och brygga, klarblå himmel och strålande varmt både i luft och vatten
- farsan inlagt på sjukan

Redigerat av frollic, 28 juni 2021 - 13:12.


#2140

Postad 28 juni 2021 - 13:02

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

  • 4 091 inlägg
  • 1

+ Moderatorer som rensar

- Folk  som inte följer regler



#2141

Postad 28 juni 2021 - 16:00

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 140 inlägg
  • 1

+ SLL släppte på för andra sprutan idag, för mitt åldersspann

+ fick tid imorgon på KS

 

- varmt på hemmakontoret


Redigerat av frollic, 28 juni 2021 - 16:00.


#2142

Postad 28 juni 2021 - 17:30

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 448 inlägg
  • 0

- Brittiska och nyzeeländska forskare har uppfunnit en pryl för att hjälpa folk gå ned i vikt.

 

Varför är det ett minus tänker ni, det låter väl som en bra idé?

 

https://www.otago.ac...tago830110.html

 

Och nej, det är inte ett skämt.


Redigerat av Zacabeb, 28 juni 2021 - 20:07.


#2143

Postad 30 juni 2021 - 05:18

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 0

+ Ledigheten närmar sig, bra dialog på arbetsplatsen.  :)

- Wtf... 133 döda de senaste tre åren. 1.4 miljoner människor i Sverige har arbetsrelaterade besvär, vad sysslar skyddsombuden med egentligen?  :huh:



#2144

Postad 30 juni 2021 - 09:37

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

 

- Wtf... 133 döda de senaste tre åren. 1.4 miljoner människor i Sverige har arbetsrelaterade besvär, vad sysslar skyddsombuden med egentligen?  :huh:

förlåt. jag ska göra mitt jobb bättre.



#2145

Postad 30 juni 2021 - 10:17

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

  • 4 091 inlägg
  • 2

förlåt. jag ska göra mitt jobb bättre.

+ Bra svar till en dum kommentar



#2146

Postad 30 juni 2021 - 16:46

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 448 inlägg
  • 0

- Det känns som att det pågår någon slags "tillbaka till det normala"-hysteri som totalt missar att vi har ett par nya varianter av viruset vars farlighet vi inte helt har kartlagt. Plötsligt ska alla skyddsåtgärder skrotas i lavinfart, trots att det har kommit en käpp i hjulet. Folk är nästan på och petar en i midjan med pekfingret för att man vill fortsätta vara försiktig.



#2147

Postad 30 juni 2021 - 20:39

Lillvilsmyr
  • Lillvilsmyr
  • Lärjunge

  • 277 inlägg
  • 0
+Härligt att Sverige börjar öppna upp mer imorgon.

#2148

Postad 30 juni 2021 - 21:08

ESAFESA
  • ESAFESA
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 1

+ fick tid för vaccin på fredag 
- vattenmelonen hemma är slut.... 



#2149

Postad 01 juli 2021 - 08:10

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 0

förlåt. jag ska göra mitt jobb bättre.


Märkligt, anser du själv att du slarvat? Less talk, more walk.

+ Skönt med lite svalka.
- Tokhögt tempo hela vägen fram till ledigheten.

#2150

Postad 01 juli 2021 - 08:58

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 1

Märkligt, anser du själv att du slarvat? Less talk, more walk.

+ Skönt med lite svalka.
- Tokhögt tempo hela vägen fram till ledigheten.

 Ett skyddsombud ansvarar inte för arbetsmiljön. Det är platschefen/arbetsgivaren som gör det.


Redigerat av andreassofus, 01 juli 2021 - 09:04.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.