Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Vad spelar du just nu?

2345 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#2151

Postad 29 april 2023 - 10:32

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

https://www.resetera...-issues.713966/

 

EA ber om ursäkt till betatestarna.



#2152

Postad 29 april 2023 - 11:02

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 423 inlägg
  • 0
Fin damage control, när dom skriver att en "viss procent" av PC spelarna har problem, när ALLA har problem.

Dom måste ju fatta att det kommer att bli ett rent ****, när dom släpper ett spel i det här trasiga skicket. Det är ju inte nån liten bugg som de flesta missar. Att dom aldrig lär sig att vänta tills spelen är färdiga.

När Cyberpunk släpptes, så hade jag hoppats på att det skulle bli ett wake up call, för industrin. Men dom glömmer snabbt...

#2153

Postad 29 april 2023 - 11:53

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Det är mer standard än undantag. Det lustiga är att Dead Island 2 verkar sälja bättre genom word of mouth för att det är typ det enda AAA som funkar på PC på sistone ^^



#2154

Postad 29 april 2023 - 12:37

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0
Hogwarts var faktiskt helt ok. Extremt oväntat då det är avalanche. I övrigt minns jag inte vad jag senast köpte nära lansering. Kör unbound för tillfället. Tar en evig tid men snart framme vid sista qualifyern. Inser att liret har ingen story alls egentligen. Vart tyst i radion i veckor nu

#2155

Postad 29 april 2023 - 12:57

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 423 inlägg
  • 0

Det är mer standard än undantag. Det lustiga är att Dead Island 2 verkar sälja bättre genom word of mouth för att det är typ det enda AAA som funkar på PC på sistone ^^

Gött. Har du spelat det?

Eftersom det är exklusivt till Epic, och för dyrt, så väntar jag.

 

Ang Jedi, så har jag kommit till en ny planet, och helt plötsligt flyter det på mycket bättre, än början av spelet.

Men det lär väl inte hålla i sig... :D



#2156

Postad 29 april 2023 - 13:03

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 423 inlägg
  • 0

Kör unbound för tillfället. Tar en evig tid men snart framme vid sista qualifyern. Inser att liret har ingen story alls egentligen. Vart tyst i radion i veckor nu

Testat ett par timmar, men stängde av musiken, då det nog hör till det sämsta jag hört i ett spel.

"Öhh, Öhh, yeah, whoooo" osv :D

Önskar att det var som GTA m.m., där man kan välja radiostation.

Tyckte EA hade bättre mix i deras äldre bilspel.

Dialogen är riktigt pinsam åsså.

 

Men det är iaf bra känsla på racingen och krasherna.

Märks att det är Criterion.

Önskar dock att det sprutade skrot i krasherna, som i Burnout :D



#2157

Postad 29 april 2023 - 13:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Eftersom det är exklusivt till Epic, och för dyrt, så väntar jag.

Ja samma här.



#2158

Postad 29 april 2023 - 13:20

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Testat ett par timmar, men stängde av musiken, då det nog hör till det sämsta jag hört i ett spel.

"Öhh, Öhh, yeah, whoooo" osv :D

Önskar att det var som GTA m.m., där man kan välja radiostation.

Tyckte EA hade bättre mix i deras äldre bilspel.

Dialogen är riktigt pinsam åsså.

 

Men det är iaf bra känsla på racingen och krasherna.

Märks att det är Criterion.

Önskar dock att det sprutade skrot i krasherna, som i Burnout :D

De har med ASAP Rocky därför öhh öhh yeah, whoo lol
Har ingen koll på honom de gjorde tydligen en stor grej av det i marknadsföringen men allt man ser är att han hostar takedowns events och tycker man är duktig när man vinner. Sen någon radiointervju.

 

Går att ändra tunes iaf men tja har inte lagt så mycket fokus på det. Man får heat så snabbt så det är en sån hets med att tappa snutarna hela tiden och banka allt så man kan komma vidare någon j-la gång! Körningen är helt okay med tanke på gamepad men håller inte med om krascherna jag får inte till dem som jag vill :( Fick tag i en merca som iaf flög riktigt bra. Gillar vingeffekterna de fungerar faktiskt. Häftig däckbränningseffekterna känns inte som de ger något.



#2159

Postad 30 april 2023 - 19:17

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 423 inlägg
  • 0
Som sagt :D
https://youtu.be/uI6eAVvvmg0

Kom till ett ställe nu, där frameraten dök ner till 10fps, och sen krashade skiten.

Edit:

Inte perfekt på PS5:an heller, men ändå brutalt mycket bättre än prestandan på min PC...

https://www.youtube....h?v=iWJKuCfHLSU

Fortsätter att spela Dead Space remaken istället.

Redigerat av Svante Skoog, 30 april 2023 - 23:15.


#2160

Postad 02 maj 2023 - 17:09

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Need for speed: Unbound

en absolut evig grind

Not to be unkind
car chases don´t leave you spellbound

 

Tar liksom bokstavligen en vecka att grinda genom en vecka. Men för att vara gamepad ändå bra arkadkänsla men saknar helt variation i gameplay snacka om fast i en loop.Känns som jag skulle ta tag i simracing istället. Där är det ju verkligen repetition men på ett bra sätt. Jag skiter i om jag blir bättre på att köra i Unbound har inte en aning om vilka varvtider jag gör. Har sett på youtube att en del faktiskt sitter och har koll på sånt och kör det dödsseriöst :)



#2161

Postad 03 maj 2023 - 06:24

Andreas3200
  • Andreas3200
  • Veteran

  • 1 673 inlägg
  • 0
Startat upp och installerat assetto corsa igen med både csp 1,79 och pure,0165 och skaffat gran turismo 7 hud, spelet med alla grafikmods har hållit spelet levande, men med alla bilmods så äter de upp plats så fick tidigare avinstallera det tills jag fixat en ny hårddisk

#2162

Postad 04 maj 2023 - 07:46

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 760 inlägg
  • 0
Warzone 2 - säsong 3. Tröttnat rejält nu, har bara blivit sämre och sämre sen första säsongen.

#2163

Postad 04 maj 2023 - 09:25

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 697 inlägg
  • 0

Spelar fortfarande Elden ring. Faith build.

 

Försöker också bli färdig med AM2 (Another Metroid).



#2164

Postad 04 maj 2023 - 11:34

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0
Haha det är helt sjukt. Finns någon slags bug i unbound så varje dag/natt man går in och grindar så förlängs veckorna... Känns då så iaf om det inte är sista natten innan sista qualifyern när jag kommer hem så...

#2165

Postad 04 maj 2023 - 13:36

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 238 inlägg
  • 0

Quantum Break. Riktigt coolt hur de manipulerar miljöer och objekt, dynamisk fysik men kan spola tillbaka tiden och se om samma explosion flera gånger tex. Kan bli lite roliga resultat, såg en hink 20 meter uppe i luften som var frusen :D Tänker ofta när jag spelar detta, det hade varit perfekt som ett skräckspel, de borde göra ett med samma grafisk stil/fysik... sen kom jag på, Alan Wake finns ju :D Så jag får prova det.



#2166

Postad 05 maj 2023 - 20:49

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 760 inlägg
  • 0

Quantum Break. Riktigt coolt hur de manipulerar miljöer och objekt, dynamisk fysik men kan spola tillbaka tiden och se om samma explosion flera gånger tex. Kan bli lite roliga resultat, såg en hink 20 meter uppe i luften som var frusen :D Tänker ofta när jag spelar detta, det hade varit perfekt som ett skräckspel, de borde göra ett med samma grafisk stil/fysik... sen kom jag på, Alan Wake finns ju :D Så jag får prova det.


QB känns som ett väldigt underskattat spel överlag. Hade väldigt roligt med det spelet. Bra skådisar och kul idé med serien mellan kapitlen.
Hade roligare med QB än Control skulle jag påstå. Alan Wake var ett av mina favoritspel på 360’n.

#2167

Postad 05 maj 2023 - 22:29

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 423 inlägg
  • 0
Alan Wake är helt klart min favorit, bland deras spel.

Får hoppas att tvåan blir lika bra.
Var väl i år det skulle komma?

#2168

Postad 06 maj 2023 - 06:29

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
Ravenlok på Game Pass.
Mycket mysigt och kort spel.
Härlig grafik och musik.
Lätt värt att spendera 3-4 timmar på.

#2169

Postad 06 maj 2023 - 12:14

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 423 inlägg
  • 0

På tal om EA och PC portar.

Har ni sett specs till Immortals of Aveum? :D

 

Detta lär bli redigt sunkigt "optimerat" på PC. Speciellt som det även kommer till Series S, som är rejält mycket svagare än ett RTX 2080 Super.

Känns som att dom vräker på med extrema specs, bara för att detta ska hjälpa till å leverera brute force, vid releasen.

Så kan dom skylla på att vi har för klen hårdvara sen :D

 

immortals-of-aveum-2080-super-min-spec-i-guess-pc-gaming-v0-c9hchxva89va1.png?width=640&crop=smart&auto=webp&s=885932dfc3c900850212583b9f927b2a30081c2c



#2170

Postad 06 maj 2023 - 13:22

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Det var krävande. Har de gått nuts med raytracing så finns det kanske hopp :)  Har just lirat klart EAs nfs unbound och det flyter då på i 4k med 3080.

NFS: Unbound är okay men det är mestadels ett tech demo man kör. Sen ska de väl skapa ett spel i uppföljaren.

rea på black mesa så blir testa half life igen även om det känns idiotiskt det inte har vr stöd. Lirade half Life när det kom igen bra men tyckte redan då det var överhypat. Och har bara blivit än mer överhypat sedan dess av alla oss boomers. 



#2171

Postad 06 maj 2023 - 14:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Lirade half Life när det kom igen bra men tyckte redan då det var överhypat. Och har bara blivit än mer överhypat sedan dess av alla oss boomers. 

Ettan? När det kom 98 var det revolutionerande.



#2172

Postad 06 maj 2023 - 15:02

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Ettan? När det kom 98 var det revolutionerande.

Duke Nukem han iof före. Sen har vi ju Doom också. Wolfenstein 3D var inte så imponerande :) 



#2173

Postad 06 maj 2023 - 15:22

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Duke Nukem han iof före. Sen har vi ju Doom också.

Det var inte revolutionerande för att det var ett FPS direkt.



#2174

Postad 06 maj 2023 - 15:33

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Det var inte revolutionerande för att det var ett FPS direkt.

Story upplägget är väl det som ansågs revolutionerande men storyn rymdes ju på en a4. Så det måste vart presentationen av storyn. Duke Nukem tycker jag iof har en hel del story också. Doom inte så mycket. Sjukt bra var det ju oavsett men tycker nog half life 2 var mer imponerande sett till när det kom :)



#2175

Postad 06 maj 2023 - 15:37

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Så det måste vart presentationen av storyn.

Ja. Man pangade i alla andra spel innan dess.

 

https://www.reddit.c...rsally_praised/

 

Det finns lite bilder där från speltidningarna på den tiden om vad det gjorde annorlunda. På den tiden fanns det inte att folk snackade med en och att man gick omkring utan vapen och inspekterade världen. Men sedan dess är det ett standardelement i FPS.



#2176

Postad 06 maj 2023 - 16:01

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

  • 3 205 inlägg
  • 0

Jag skulle nog säga att Goldeneye hade flera av de egenskaper som Half-Life fick cred för. Uppdragen var inte konstruerade utefter att skjuta alla utan det fanns andra mål liksom dialog i de flesta uppdragen. Miljöerna designades för att efterlikna faktiska platser och många utrymmen fyllde ingen direkt funktion för spelaren annat än att det var mer detaljerat och realistiskt.

 

Men visst var Half-Life också innovativt och unikt. Jag tillhör definitivt skaran som tycker att det har åldrats tämligen väl och fortfarande är riktigt kul.



#2177

Postad 06 maj 2023 - 16:55

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0
Borde kännas fräscht efter 25 år men som sagt det hade vart klockrent för vr. Man borde inte få göra remastern av fps utan att inkludera vr stöd för att utforska miljöerna. Det finns ju mods förvisso.

#2178

Postad 06 maj 2023 - 18:58

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 423 inlägg
  • 0

 Wolfenstein 3D var inte så imponerande :)

Det var brutalt imponerande när det kom.



#2179

Postad 09 maj 2023 - 19:38

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Det var brutalt imponerande när det kom.


Lirade det efter doom :) det 3D spel som gjorde mest intryck var nog descent. Rätt konstigt den subgenren tvärdog.

Nu liras Burning Shores. Gillar inte kantskärpefiltret de applicerar i horizon. Fungerar ibland men oftast blir det för mycket. Blir laborera med tvinställningar

#2180

Postad 10 maj 2023 - 12:31

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 423 inlägg
  • 0

Jag spelar Horizon Forbidden West, på... OG PS4!! :lol: 

 

Min kusin skaffade en PS5:a, så jag tog över PS4:an, då jag fann spelet för en hundring, och jag har en hög med gamla digitala spel, jag ville spela igen.

 

Jag är förvånad över hur sjukt snyggt och välpolerat spelet är, även på den gamla konsollen. :blink:

Snacka om bra optimering.

 

Men det sjuka är, att trots 30fps, så känns det (tack vare motionblur) mer smooth, än allt jag kört på PC senaste tiden.

Inget j*vla traversal stutter t.ex. Vad som än händer, så rycker det aldrig till, som det gör på PC portarna.

Jag hade ju självklart hellre spelat i 60, men tack vare att det är låst 30, så känns det ändå bättre, än vad det gör i t.ex. Jedi Survivor på PC, där det rycker och snubblar sig fram hela tiden. Iofs, efter en sån usel port, så känns väl t.o.m. N64 smooth :lol:

 

Jag tror fan jag väntar med att uppgradera datorn, tills hösten (kan va värt att vänta å se vad som händer med priserna då), och skaffar en PS5:a nu under sommaren.

Har glömt hur j*vla skönt det är, att bara installera ett spel, och sen bara köra, utan att behöva fippla med inställningar.

Jedi knäckte mig nog för tillfället :lol:



#2181

Postad 12 maj 2023 - 05:35

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 0

Zelda,

 

Tears Of The Kingdom

 

Frugan kom inspringandes med iskalla fingrar för en halvtimme sedan. Nya Zelda låg i brevlådan.  :wub:

 

Detta betyder tre saker framöver, ett nytt äventyr i en magisk värld, en förbannad jakt på krokojäklar och påfyllning i glaset på mig som tittar på.  :blush:



#2182

Postad 14 maj 2023 - 09:01

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
Lost in random på Series X.
Mycket trevligt spel med härlig grafik och roliga strider med sin lilla tärning.

#2183

Postad 14 maj 2023 - 11:22

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0
Horizon Burning Shores. De har helt sprungit läck på nya ideer. Är exakt de man kan förvänta om man lirat zero dawn och forbidden west

#2184

Postad 20 maj 2023 - 20:28

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Saints row. Lirade aldrig originalen. Det här är Saints row IV? Gammal spelmotor vilket märks emellanåt speciellt fysikmotorn är udda men känns hyfsat fräsch trots allt.



#2185

Postad 20 maj 2023 - 22:09

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 0
Zelda, Zelda, Zelda och sedan lite FX Pinball, Zelda....

#2186

Postad 22 maj 2023 - 10:19

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0
Såg de har släppt twilight zone. Har det redan till fx 2 så känns lite redundant :)

Saints row underhåller för mycket. Jag gillar karaktärerna och dialogerna fungerar. Själva gameplay går ner även om det inte imponerar. Du är ju massmördarsociopat i alla de här liren men här hycklas det inte med att du ska rädda världen så det är ok eller något lol

#2187

Postad 22 maj 2023 - 18:46

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Zelda för hela slanten

#2188

Postad 25 maj 2023 - 09:00

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0

Drog igång Psychonauts 2 igår. Hade egentligen inga förväntningar men riktgit positivt överaskad. Snyggt, fräscht, sköna kontroller, kul och quirky :D



#2189

Postad 28 maj 2023 - 01:07

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Saints row blev än bättre när jag svalde egot och gick ner från ultra till high. Körde naturligtvis raytracing på low. Upplever marginell skillnad måste nog jämföra foto per foto. Det mer naturliga bildflytet ger skenet av bättre grafik nu. Ultra var så där försmädligt mellan gränsen till det är väl kanske spelbart ändå men nej alltid bättre prioritera naturligt bildflyt över 24p :) 



#2190

Postad 30 maj 2023 - 09:40

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 423 inlägg
  • 0

God of War Ragnarök på PS5 (jepp blev en sådan istället), och jag har kört nonstop nu :D

Bättre än förra spelet. Gött flyt i fighterna, och roligare bossar.

Snorungen är inte lika störig heller, trots att han tar en del korkade beslut :D

 

Skulle gärna se en remake av de två första spelen, med den här grafikmotorn.

Förbannat snyggt.



#2191

Postad 31 maj 2023 - 05:54

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
Zelda - svårt att vänja sig vid kontrollerna. Sitter väl efter några timmar.
Grymt bra hittills.

#2192

Postad 01 juni 2023 - 19:37

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Saints row the third. Urk vilken stress. Sen är vissa fiender odödliga. snipers i helikoptrar tar ingen skada alls samt någon kille som springer runt med eldkastare som också är odödlig??? Tanken är bara att man ska skaka av sig dem?

hdr är trasigt går inte köra med det aktiverat. otroligt låg fov ger klaustrofobisk känsla vid bilkörning.



#2193

Postad 02 juni 2023 - 18:07

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 760 inlägg
  • 0

Saints row the third. Urk vilken stress. Sen är vissa fiender odödliga. snipers i helikoptrar tar ingen skada alls samt någon kille som springer runt med eldkastare som också är odödlig??? Tanken är bara att man ska skaka av sig dem?

hdr är trasigt går inte köra med det aktiverat. otroligt låg fov ger klaustrofobisk känsla vid bilkörning.


Helskotta vad roligt jag och brorsan hade i co-op när vi spelade det då det begav sig. Längesen jag tokgarvade åt så mycket sjuka saker plus den horribla gubben jag lyckades göra :D

Minns f.ö ingen direkt stress förutom kanske sista uppdraget i det spelet men det var ju inte heller igår jag spelade det.

#2194

Postad 03 juni 2023 - 03:20

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0

Helskotta vad roligt jag och brorsan hade i co-op när vi spelade det då det begav sig. Längesen jag tokgarvade åt så mycket sjuka saker plus den horribla gubben jag lyckades göra :D

Minns f.ö ingen direkt stress förutom kanske sista uppdraget i det spelet men det var ju inte heller igår jag spelade det.

Var främst de här till synes odödliga som stressade. De gav då ingen reaktion när man sköt på dem och man höll på i evigheter.... Minns du om det gick att skjuta snipers i helikoptrar eller minibossar som dyker upp när du har notoriety?

Läst att i senaste saints row så patchade de ned bulletspongeeffekten då folk blev less på att ha slut på ammo och stå i evigheter och peppra. Kanske är optimerat för coop och det blir fel när man kör ensam?



#2195

Postad 03 juni 2023 - 08:46

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 760 inlägg
  • 0

Var främst de här till synes odödliga som stressade. De gav då ingen reaktion när man sköt på dem och man höll på i evigheter.... Minns du om det gick att skjuta snipers i helikoptrar eller minibossar som dyker upp när du har notoriety?

Läst att i senaste saints row så patchade de ned bulletspongeeffekten då folk blev less på att ha slut på ammo och stå i evigheter och peppra. Kanske är optimerat för coop och det blir fel när man kör ensam?


Nä tyvärr minns inte sånt. Det var 2011 vi spelade det såg jag nu eftersom jag hade tagit något kort med mobilen på hur idiotisk min karaktär såg ut :D
Borde ju rimligtvis inte vara nån skillnad att spela solo men kan inte svara på det heller. Vi körde hela spelet tillsammans.

#2196

Postad 03 juni 2023 - 11:57

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0
Får se senare. Dammade av en annan remaster. System shock. Missade det men system shock 2 är lätt på topp 5.

Tror väl inte detta når upp dit men riktigt trevligt så här långt. Men rejält skamligt det inte har vr stöd som gjort för det.

#2197

Postad 03 juni 2023 - 14:42

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Får se senare. Dammade av en annan remaster. System shock. Missade det men system shock 2 är lätt på topp 5.

Tror väl inte detta når upp dit men riktigt trevligt så här långt. Men rejält skamligt det inte har vr stöd som gjort för det.

 

Remaken av ettan har väl släppts nu?



#2198

Postad 03 juni 2023 - 17:57

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0
Ja det är den jag lirar.

System shock 2 vr är nästa remaster jag vill se. Kört igenom det två gånger redan

Riktigt synd detta inte är i vr. Borde vänta på vr mod egentligen allt är ju som gjort för roomscale och rörelsekontroller. Ain är tillräckligt kass för att fungera i vr så behöver inte tweakas.

#2199

Postad 03 juni 2023 - 22:22

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0
Jösses vilken labyrint. Vet inte riktigt hur jag ska ta mig vidare ingen talar om det. Om jag inte lyckas hitta någon gömd gång verkar det som man ska skjuta alla säkerhetskameror. Nere i 24 % och då det går ner 2 % för varje kamera har jag väl 12 kvar :/

#2200

Postad 04 juni 2023 - 13:57

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0
Lyckades hitta en svart fläck på kartan. Min teori hur man skulle ta sig vidare var rätt iaf. Men det hade vart ganska lätt missa vad man skulle göra i sista rummet och springa runt i 5h till. Man får verkligen noll hjälp. Snacka om att speldesign gjort en 180 när det gäller mainstream liren :)

Utforskandet är kul men just nu springer man runt konstant med 1 % i hälsa och har inte hittat hälsostationen på research ännu då den tydligen inte existerar måste ner till medical

Research gick fortare dra igenom. Känner att jag skulle satt nivåerna på fienderna på low. Det är problemlösningen, storyn som är intressant som shooter är den nog bland det sämsta jag lirat. Blir en del backtracking för att hålla sig viral. Jag gillar descent minispelet dock det känns faktiskt mer trimmat.

Redigerat av oqvist, 04 juni 2023 - 21:09.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.