Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Officiell, GTA V Online

371 svar till detta ämne GTA online GTA V online
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#251

Postad 11 oktober 2013 - 17:10

gotte84
  • gotte84
  • Wannabe

  • 14 inlägg
  • 0
Kan nån ge tips på ett bra ps3 headset till bra pris? B)

#252

Postad 11 oktober 2013 - 18:50

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Argh hata ***** som bara åker runt och skjuter ihjäl en. Vafan är det för poäng med det. Man får ju inget för det.

Redigerat av Unregistereddc471864, 11 oktober 2013 - 19:35.


#253

Postad 11 oktober 2013 - 19:03

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

  • 2 532 inlägg
  • 1
Word. Så jäkla störigt att man ska spawna så nära varandra med.

#254

Postad 11 oktober 2013 - 19:52

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Wyrd!

#255

Postad 11 oktober 2013 - 21:02

D-J
  • D-J
  • Forumräv

  • 656 inlägg
  • 0

Word. Så jäkla störigt att man ska spawna så nära varandra med.

Eller inte, då får man ju iaf tillfälle till hämnd, och inte bara en gång...

Försöker alltid avvakta med att skjuta andra spelare när dom närmar sig men för det mesta så slutar det med att jag dör då merparten av dom verkar jävligt triggerhappy, och den som avlossar första salvan går ofta vinnande ur striden

#256

Postad 11 oktober 2013 - 21:26

Morot
  • Morot
  • Forumräv

  • 692 inlägg
  • 0
Finns det nått latjo crew med minhembiofolk som lirar på ps3?

#257

Postad 12 oktober 2013 - 06:19

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

  • 2 532 inlägg
  • 0

Eller inte, då får man ju iaf tillfälle till hämnd, och inte bara en gång...


Inte om man precis kört survival och har slut på ammo och den andre jäveln mejar ner en med bil gång på gång.

Kul att få lira lite med Radiozo iaf. Första "mötet" utanför forat :)

Redigerat av Birkanoff, 12 oktober 2013 - 06:19.


#258

Postad 12 oktober 2013 - 08:06

D-J
  • D-J
  • Forumräv

  • 656 inlägg
  • 0

Inte om man precis kört survival och har slut på ammo och den andre jäveln mejar ner en med bil gång på gång.


Nej då är det värre, har inte låst upp survival än men vad jag förstått så kan man få 20 000 om man klarar alla 10 vågor (vilket kanske är lättare sagt än gjort)

Jag och tre till hamnade i bakhåll inatt efter ett Gerald mission. Två as stod och väntade på spelare som spawnar in i free roam utanför hans hus efter uppdragen. Men jag måste säga att tanken att göra samma sak har slagit mig också :P

#259

Postad 12 oktober 2013 - 10:19

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

  • 1 804 inlägg
  • 0

Finns det nått latjo crew med minhembiofolk som lirar på ps3?


Jadå, joina denna: http://socialclub.ro...w/mhb_all-stars

Eller inte, då får man ju iaf tillfälle till hämnd, och inte bara en gång...

Försöker alltid avvakta med att skjuta andra spelare när dom närmar sig men för det mesta så slutar det med att jag dör då merparten av dom verkar jävligt triggerhappy, och den som avlossar första salvan går ofta vinnande ur striden


Lika här brukar inte skjuta först men nog fasen blir det hämnd om någon ger sig på en eller tex en annan MHB-crew som är bredvid.
Passive mode kan vara rätt skönt men vet inte riktigt hur det funkar ibland kan dom skjuta en ändå.

#260

Postad 12 oktober 2013 - 10:27

Morot
  • Morot
  • Forumräv

  • 692 inlägg
  • 0

Jadå, joina denna: http://socialclub.ro...w/mhb_all-stars


Ahh nice! Jag joinade. Jag är sedan tidigare med i ett annat crew. Måste man välja ett av dem när man spelar online sen?

#261

Postad 12 oktober 2013 - 10:30

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

  • 1 804 inlägg
  • 0

Nej då är det värre, har inte låst upp survival än men vad jag förstått så kan man få 20 000 om man klarar alla 10 vågor (vilket kanske är lättare sagt än gjort)

Jag och tre till hamnade i bakhåll inatt efter ett Gerald mission. Två as stod och väntade på spelare som spawnar in i free roam utanför hans hus efter uppdragen. Men jag måste säga att tanken att göra samma sak har slagit mig också :P


Ja inte lätt alls att klara alla 10 vågor, var med i en Survival där det gjordes. Blippade till någon trophy när man hade klarat det iaf.

#262

Postad 12 oktober 2013 - 10:31

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

  • 1 115 inlägg
  • 0
Märker att det blivit väldigt mycket fokus på PS3 i denna tråden. Vill gärna konstrastera bilden och slå ett slag för Xbox-forumet, där vi har en Xbox-tråd. Känns som att vi är i rejält underläge jämfört med PS3-folket, så nu är det upp till bevis! Har sett att det är flera personer som har XBL ID i vårt crew, så det känns som att vi borde kunna vara fler aktiva än vad vi är för tillfället. Så upp ur soffan nu och upp på barrikaderna och eh... ner i soffan igen!

#263

Postad 12 oktober 2013 - 10:48

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

Ja inte lätt alls att klara alla 10 vågor, var med i en Survival där det gjordes. Blippade till någon trophy när man hade klarat det iaf.


Var någon lvl22a som inbjöd lobbyn till en Survival (Dirty Cops?). Dök upp gjorde en lvl 21, lvl 8 och en lvl 7 (jag).
Jag var själv typ halva Wave 3 för alla sprang runt som yra höns och blev skjutna direkt. Wave 4 lyckades jag inte dra runt alla själv så vi failade. Men fick ändå REJÄLT med pengar.
Så survival kan nog rekommenderas om man är lite koordinerade. Problemet är när fienderna börjar storma ens rygg för de som skulle hålla barrikaden bakom dig är döda.

Har sett att det är flera personer som har XBL ID i vårt crew, så det känns som att vi borde kunna vara fler aktiva än vad vi är för tillfället. Så upp ur soffan nu och upp på barrikaderna och eh... ner i soffan igen!


HEAR! HEAR!


(fast inte idag. <_<)

#264

Postad 12 oktober 2013 - 11:25

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

  • 1 804 inlägg
  • 0

Var någon lvl22a som inbjöd lobbyn till en Survival (Dirty Cops?). Dök upp gjorde en lvl 21, lvl 8 och en lvl 7 (jag).
Jag var själv typ halva Wave 3 för alla sprang runt som yra höns och blev skjutna direkt. Wave 4 lyckades jag inte dra runt alla själv så vi failade. Men fick ändå REJÄLT med pengar.
Så survival kan nog rekommenderas om man är lite koordinerade. Problemet är när fienderna börjar storma ens rygg för de som skulle hålla barrikaden bakom dig är döda.



HEAR! HEAR!


(fast inte idag. <_<)


Jo dom kanske ger endel även om man inte klarar så många rundor, man brukar ju även kunna plocka upp nå vapen man får ha ett tag som man inte har level för.

Ett race jag märkt ger rätt mycket både RP och stålar är "Senora Freeway", kanske inte det roligaste att nöta om och om igen men ja ett tips bara =)
Kör man två stycken och man kör några vändor så brukar man få "Banka" runt 20k när man är klar.

Redigerat av HenkeEdge, 12 oktober 2013 - 11:27.


#265

Postad 12 oktober 2013 - 14:02

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0
Någon som vet hur länge en butik är stängd efter ett rån?

#266

Postad 12 oktober 2013 - 20:06

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

  • 2 532 inlägg
  • 0
Känns som att servrarna är aningen överbelastade ikväll. Utslängd och kunde inte ladda karaktären igen. Nåväl, kul lir ikväll. Och än mer kul att lira lite med Nasty igen.

#267

Postad 12 oktober 2013 - 20:17

D-J
  • D-J
  • Forumräv

  • 656 inlägg
  • 0
Aj fan, jag ska ge det ett försök iaf :)

#268

Postad 13 oktober 2013 - 22:36

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

  • 2 532 inlägg
  • 4
Festen gick överstyr hos HenkeEdge ikväll.

Postad bild

hashtag nofilter hashtag nomakeup hashtag hashtag

#269

Postad 14 oktober 2013 - 07:33

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 761 inlägg
  • 0

Var någon lvl22a som inbjöd lobbyn till en Survival (Dirty Cops?). Dök upp gjorde en lvl 21, lvl 8 och en lvl 7 (jag).
Jag var själv typ halva Wave 3 för alla sprang runt som yra höns och blev skjutna direkt. Wave 4 lyckades jag inte dra runt alla själv så vi failade. Men fick ändå REJÄLT med pengar.
Så survival kan nog rekommenderas om man är lite koordinerade. Problemet är när fienderna börjar storma ens rygg för de som skulle hålla barrikaden bakom dig är döda.


Finns en Survival som är ganska enkel att klara om man är 2-pers. Banan heter Boneyard, finns ett slags skjul till höger man kan stå på varsin sida om och skjuta bonnlurkar. Är man fler än två pers blir det jävligt svårt att hitta bra gömställen till de andra.

Är det fler än jag som undrar hur i hela he*vetet man ska fixa uppdraget "death from above" från Martin man får längre fram? Meningen är att man ska fallskärmshoppa ner i nån trägård och mörda en snubbe. Problemet är att ALLA helikoptrar och plan försvinner när man startar uppdraget. Beställer man en från Merryweather så kan bara EN åka med och det går inte att beställa flera. Inte så många som på runt lvl 30 som äger helikoptrar heller vad jag vet...ganska uselt uppdrag måste jag säga.

#270

Postad 14 oktober 2013 - 07:37

fredrik11
  • fredrik11
  • Forumräv

  • 546 inlägg
  • 0

Festen gick överstyr hos HenkeEdge ikväll.

Postad bild

hashtag nofilter hashtag nomakeup hashtag hashtag


Hahahahaahahahahahaha....
Grym lägenhet har han iaf :D Tack för duschen/spriten/rökat

#271

Postad 14 oktober 2013 - 07:48

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0
Ja lägenheten Henke har måste ha kostat mycket!

Tyckte jag såg Henke vid sidan om vägen nån kväll, iklädd väldigt få plagg och stod och ropade "Come here sexyboy, lets have a good time".

Kanske kvinnokaraktär is the way to go for the big bucks? ;)

#272

Postad 14 oktober 2013 - 09:11

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

  • 2 805 inlägg
  • 0

Är det fler än jag som undrar hur i hela he*vetet man ska fixa uppdraget "death from above" från Martin man får längre fram? Meningen är att man ska fallskärmshoppa ner i nån trägård och mörda en snubbe. Problemet är att ALLA helikoptrar och plan försvinner när man startar uppdraget. Beställer man en från Merryweather så kan bara EN åka med och det går inte att beställa flera. Inte så många som på runt lvl 30 som äger helikoptrar heller vad jag vet...ganska uselt uppdrag måste jag säga.


Det spawnar en helikopter nere vid marinan vid dom landningsplatserna, är det inte någon där när du kommer dit så åk en sväng och kom tillbaks. Kan behövas upprepas flera gånger innan det kommer en helikopter.

#273

Postad 14 oktober 2013 - 10:07

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

  • 1 804 inlägg
  • 0

Festen gick överstyr hos HenkeEdge ikväll.

Postad bild

hashtag nofilter hashtag nomakeup hashtag hashtag



Hahaha, tur att bara whiskyn blev med på bild och ej rökat/drogerna ;)

Ja lägenheten Henke har måste ha kostat mycket!

Tyckte jag såg Henke vid sidan om vägen nån kväll, iklädd väldigt få plagg och stod och ropade "Come here sexyboy, lets have a good time".

Kanske kvinnokaraktär is the way to go for the big bucks? ;)


250k tror jag den kostade. Vänta med att köpa lägenhet om ni inte redan gjort det tills ni har råd med en med 10-bilsgarage. Köper man mindre så har man inte något "kontor" där heists skall kunna planeras. Tror det finns sånna lägenheter för 200k jämnt.

Gör man som jag och köper en mindre först så är det kapitalförstöring-delux då man inte får behålla gamla stället och man får inte tillbaka i närheten av det man köpte den för.


Pistol i byxlinningen och wastar och rånar torsken tänkte du? Skulle vara något. Fast det gör man ju redan med random NPC´s visserligen kanske inte torskar men dom tänkte nog något snusk så bäst att ta det säkra först med osäkrat vapen ;)


Riktigt fint "Survival" igår, ni som var med när vi klarade level 10 =)

Redigerat av HenkeEdge, 14 oktober 2013 - 10:51.


#274

Postad 14 oktober 2013 - 11:05

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

  • 1 804 inlägg
  • 0
Jäklar vad roligt det var när vi var 8st MHBA inne på samma uppdrag då halva styrkan skulle jaga i fighter-jets och dom andra skulle fly i små mallard-plan eller bil/valfritt. Hoppas det kommer något uppdrag där båda team får mötas i fighter-jets.

Vi var ju grymma i "Top Gun Squad" ;)

Redigerat av HenkeEdge, 14 oktober 2013 - 20:27.


#275

Postad 14 oktober 2013 - 17:31

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 962 inlägg
  • 0
Tror jag gav ca 230 för min lägenhet. Ger man uppåt 400 eller mer så ser den likadan ut, men ligger högre upp i huset...

#276

Postad 14 oktober 2013 - 17:37

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

Tror jag gav ca 230 för min lägenhet. Ger man uppåt 400 eller mer så ser den likadan ut, men ligger högre upp i huset...

Det är höjden man vill åt ;) Se ner på ALLA! :D Mohahah

#277

Postad 14 oktober 2013 - 20:15

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

  • 1 804 inlägg
  • 0

Det är höjden man vill åt ;) Se ner på ALLA! :D Mohahah


Precis fanns en billigare på 4:e våningen i mitt hus men den ratade man, haha.

Richard Majestic tror jag huset heter jag har den i. Påpekade det för "l2ickard" att han borde köpt i det huset med ;)

#278

Postad 15 oktober 2013 - 07:42

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0
Men har nån koll på hur det fungerar om man är två personer som har samma lägenhet och är på samma server?

#279

Postad 15 oktober 2013 - 08:43

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

  • 2 805 inlägg
  • 0
Det är inga problem, fungerar ändå. Man kanske ej kan besöka den andra som äger samma dock!

#280

Postad 15 oktober 2013 - 11:35

OWC
  • OWC
  • Beroende

  • 1 059 inlägg
  • 0
Det är synd att det inte finns någon funktion för inspelning av videosekvenser, det uppstår väldigt mycket komiska situationer i det här spelet. :P

#281

Postad 15 oktober 2013 - 12:22

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

  • 1 804 inlägg
  • 0

Det är synd att det inte finns någon funktion för inspelning av videosekvenser, det uppstår väldigt mycket komiska situationer i det här spelet. :P


Hehe man kanske får börja spela med hjälmen man har när man freeridar snöskoter och ha på sig hjälmkameran ;)
Eller ja det enklare, sätta fast kameran med sugploppsfäste på bordet, men nja då följer den inte huvudrörelserna, haha.

#282

Postad 15 oktober 2013 - 12:24

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

Hehe man kanske får börja spela med hjälmen man har när man freeridar snöskoter och ha på sig hjälmkameran ;)
Eller ja det enklare, sätta fast kameran med sugploppsfäste på bordet, men nja då följer den inte huvudrörelserna, haha.

Tror säkert det är något som kan komma i någon patch, det kom ju till GTA IV (vet inte om det kom direkt eller inte?)

#283

Postad 15 oktober 2013 - 13:21

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
GTAIV kom det till PC:n men de patchade bort det för att det ställde till en massa problem.

Själv kör jag med en El Gato Gamecapture. Funkar fint på 360, men vet att det strular på PS3 för att de envisas med att köra HDCP även på spelen så man måste använda komponent

http://youtu.be/6pQfhWDTvQg

#284

Postad 15 oktober 2013 - 19:58

floyd123
  • floyd123
  • Lärjunge

  • 320 inlägg
  • 0
Någon som vet hur man får bort ljudet när andra går in och snackar i mic otroligt störande? (PS3)

#285

Postad 15 oktober 2013 - 20:34

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

  • 2 805 inlägg
  • 0
Select -> Chat

#286

Postad 16 oktober 2013 - 11:27

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

  • 1 804 inlägg
  • 0
Allmän Varning!!!

Kör inte in med en bil i garaget och välj ifrån listan vilken som skall bort om det nu är fullt när ni skall köra in en bil ni nyss pimpat för hårt förvärvade cash!
Det som händer är att alla uppdateringar på den förvinner och allt är borta som ni lagt ut på den.

Blev aningen tokförbannad när detta hände mig i förrgår, dock ingen handkontroll i väggen.
Letade lite på nätet angående ett rykte man tyckte man mindes och hittade detta stimulanspaket som kompensation:

Spoiler

Redigerat av HenkeEdge, 19 oktober 2013 - 11:21.


#287

Postad 16 oktober 2013 - 11:48

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

  • 2 805 inlägg
  • 3
Fuskar man till sej pengar förstör man ju nästan ju hela upplägget med online...

#288

Postad 16 oktober 2013 - 14:39

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

  • 1 804 inlägg
  • 0

Fuskar man till sej pengar förstör man ju nästan ju hela upplägget med online...


Ser det själv som kompensation för grejen som gjorde att jag tappade alla stålar man hade lagt på den nya bilen, var riktigt nära att trasha handkontrollen i väggen men nu kan man lira uppdrag för skoj skull och glömma det där.

Sen fusk är ett fult ord, sålde bara en hoj och kollade om det var något nytt inkommet på PSN, sen sålde en hoj igen. Måste ju vara något R* vet om finns då det ligger videor ute på den glitchen så antar att dom patchar bort det om dom vill ha bort det.

#289

Postad 16 oktober 2013 - 15:06

OWC
  • OWC
  • Beroende

  • 1 059 inlägg
  • 0
Kan ha flera garage? Som jag förstått kan man inte ha flera lägenheter, men kan man köpa t ex en lägenhet med 10-bilars garage och sen köpa ett separat garage?

#290

Postad 16 oktober 2013 - 15:42

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 962 inlägg
  • 0

Kan ha flera garage? Som jag förstått kan man inte ha flera lägenheter, men kan man köpa t ex en lägenhet med 10-bilars garage och sen köpa ett separat garage?

Tror inte det. Jag var tvungen att sälja mitt garage när jag köpte lägenheten (där det ingick ett 10-bilarsgarage).

#291

Postad 16 oktober 2013 - 16:31

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

  • 2 805 inlägg
  • 0

Ser det själv som kompensation för grejen som gjorde att jag tappade alla stålar man hade lagt på den nya bilen, var riktigt nära att trasha handkontrollen i väggen men nu kan man lira uppdrag för skoj skull och glömma det där.

Sen fusk är ett fult ord, sålde bara en hoj och kollade om det var något nytt inkommet på PSN, sen sålde en hoj igen. Måste ju vara något R* vet om finns då det ligger videor ute på den glitchen så antar att dom patchar bort det om dom vill ha bort det.


Kan förstå att du blev less och ville ha tillbaka pengarna, men då hade det räckt att göra det några gånger. För att ha råd med alla dom där bilarna så krävdes det att utnyttja "glitchen" rejält många gånger.

#292

Postad 16 oktober 2013 - 16:31

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0
Vad händer med bilarna i ett garage om man köper nytt?

#293

Postad 16 oktober 2013 - 16:32

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

  • 2 805 inlägg
  • 0
Bilarna flyttas med till det nya.

#294

Postad 17 oktober 2013 - 08:55

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Använder man den exploiten så riskerar man bli bannad.

#295

Postad 17 oktober 2013 - 09:06

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 761 inlägg
  • 0

Använder man den exploiten så riskerar man bli bannad.


Tycker bara man förstör för sig själv oavsett. Nu ska man ju ändå få 500 tusen som nån slags plåster på såren efter alla buggar.



#296

Postad 17 oktober 2013 - 14:03

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

  • 1 804 inlägg
  • 0

Använder man den exploiten så riskerar man bli bannad.



Får dom väl göra, jag har tagit ut "skadeståndet" (US-style) som gör att jag lägger problemet bakom mig. Skulle inte lirat en minut till av spelet om jag inte fått tillbaka stålar snabbt.

Tycker inte det är några roliga uppdrag längre heller, kommer ju inte något nytt. De två som varit riktigt roliga är ju när man skall sno två stora saker ifrån Merrywhether, kom dom runt level 25? Har inte kommit något särskilt nytt och man är på över level 40.

Drar dom inte igång "Heists" snart så ser inte jag någon mening längre med GTA online.

Tycker bara man förstör för sig själv oavsett. Nu ska man ju ändå få 500 tusen som nån slags plåster på såren efter alla buggar.



Vet inte hur många karaktärer man fick göra om i början och en massa annat skit när man började lira. Det är väl vad "stimulus pack" är "plåster" för? Den summan var ju känd före man visste om buggen jag råkade utför. Tappade en toktrimmning/styling av en bil, det är väl runt 150-200K så vem fan nöjer sig med summan man redan skulle fått ändå?

Men kom ihåg vad jag varnade för, så inte någon råkar ut för detsamma och ja helt sonika förstör hårdvara i ren ilska, tror inte det kommer att vara fixat i nästa patch.

Redigerat av HenkeEdge, 17 oktober 2013 - 14:08.


#297

Postad 19 oktober 2013 - 05:33

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 1
Online har blivit så enformigt, samma uppdrag om och om igen! Jag är lvl 52 snart och pengarna man får efter varje uppdrag har minskats för mig...Till exempel, istället för 25000 får jag 7000 nu även när alla motståndarna dör och jag gör hela jobbet! Varför alla får samma pengar, ibland vissa dör direkt men får exakt samma summa som stackaren som klarade av hela uppdraget.

Poliserna är helt dumma i huvud, jag är parkerad och sitter i bilen...en polisbil krockar med mig och jag får 2 stjärnor direkt! Eller du dödar någon långt åt skogen med silencer och du får direkt stjärna utan några vittnen eller andra människor i närheten.

Jag köpte hoj för 25000kr, la ut 30000-35000 på den och den försvann från mitt garage. Jag ringde försäkring men det finnas inget, jag har dyraste huset som kostat 400k med 10 garageplatser. Jag köpte om samma hoj igen.

Börjar tröttna på online, jag vill råna bank, andra roligare uppdrag istället för att sno helikopter eller leverera droger.

#298

Postad 19 oktober 2013 - 11:11

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

  • 1 804 inlägg
  • 0

Online har blivit så enformigt, samma uppdrag om och om igen! Jag är lvl 52 snart och pengarna man får efter varje uppdrag har minskats för mig...Till exempel, istället för 25000 får jag 7000 nu även när alla motståndarna dör och jag gör hela jobbet! Varför alla får samma pengar, ibland vissa dör direkt men får exakt samma summa som stackaren som klarade av hela uppdraget.

Poliserna är helt dumma i huvud, jag är parkerad och sitter i bilen...en polisbil krockar med mig och jag får 2 stjärnor direkt! Eller du dödar någon långt åt skogen med silencer och du får direkt stjärna utan några vittnen eller andra människor i närheten.

Jag köpte hoj för 25000kr, la ut 30000-35000 på den och den försvann från mitt garage. Jag ringde försäkring men det finnas inget, jag har dyraste huset som kostat 400k med 10 garageplatser. Jag köpte om samma hoj igen.

Börjar tröttna på online, jag vill råna bank, andra roligare uppdrag istället för att sno helikopter eller leverera droger.


Mmm, sen farten och pansarvagnsegenskaperna som polisens fordon (bilar/helikoptrar). Det måste dom ju patcha likvärdiga som om man själv sitter i fordonet. Tex helikoptrarna, de blir knappt skadade, tex dom kan krocka en utan att själva bli skadade (heli mot heli) och snor man en polisbil så tar det två sekunder innan däcken är bortskjutna för det mesta och kör man en polisbil så drar inte den supersportbilar i acceleration/topfart men spelar inte någon roll vad man har för bil så "bogserar" man snuten i en jävla gummisnodd när det är snutjag initialt.

Sen att polisen skjuter för minsta lilla, borde bara vara jagning/stun-gun innan man själv brukat dödligt våld. Patch på det tack!

Ja det är tusan dags att dom knäpper igång heists och håller med även jag att det är fånigt att dom skruvat ned pengarna man får för uppdragen, Ammo som man måste handla för att klara uppdragen är väl fasen dyrare än "prispengen". Sen så skall man väl kunna tjäna ihop stålar för att kunna köpa grejer.
Är det bara båg med "stimulus-pack"? Ger med ena handen och tar tillbaka med den andra (minskar vad man får i uppdrag).

Dock var det någon som hade en teori om att den där mindre summan kan vara då det inte är första gången man kör uppdraget. Igår fick vi olika mycket i ett uppdrag och den som fick den större summan hade inte lirat det förr.

Det där att den som lever i slutet skall ha mer vet jag dock inte om jag håller med om. Förstår hur du tänker men den kanske har suttit och campat och låtit andra gjort grovjobbet ibörjan eller tex i "survivals" den som dödat mest kanske "snott" en massa kills och är enbart den som lyckats tjyva sista skottet på fiender som ligger på marken.
Så, -Nej tycker jag på det.

Redigerat av HenkeEdge, 19 oktober 2013 - 11:18.


#299

Postad 19 oktober 2013 - 13:06

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0

Mmm, sen farten och pansarvagnsegenskaperna som polisens fordon (bilar/helikoptrar). Det måste dom ju patcha likvärdiga som om man själv sitter i fordonet. Tex helikoptrarna, de blir knappt skadade, tex dom kan krocka en utan att själva bli skadade (heli mot heli) och snor man en polisbil så tar det två sekunder innan däcken är bortskjutna för det mesta och kör man en polisbil så drar inte den supersportbilar i acceleration/topfart men spelar inte någon roll vad man har för bil så "bogserar" man snuten i en j*vla gummisnodd när det är snutjag initialt.

Sen att polisen skjuter för minsta lilla, borde bara vara jagning/stun-gun innan man själv brukat dödligt våld. Patch på det tack!

Ja det är tusan dags att dom knäpper igång heists och håller med även jag att det är fånigt att dom skruvat ned pengarna man får för uppdragen, Ammo som man måste handla för att klara uppdragen är väl fasen dyrare än "prispengen". Sen så skall man väl kunna tjäna ihop stålar för att kunna köpa grejer.
Är det bara båg med "stimulus-pack"? Ger med ena handen och tar tillbaka med den andra (minskar vad man får i uppdrag).

Dock var det någon som hade en teori om att den där mindre summan kan vara då det inte är första gången man kör uppdraget. Igår fick vi olika mycket i ett uppdrag och den som fick den större summan hade inte lirat det förr.

Det där att den som lever i slutet skall ha mer vet jag dock inte om jag håller med om. Förstår hur du tänker men den kanske har suttit och campat och låtit andra gjort grovjobbet ibörjan eller tex i "survivals" den som dödat mest kanske "snott" en massa kills och är enbart den som lyckats tjyva sista skottet på fiender som ligger på marken.
Så, -Nej tycker jag på det.

Haha polisbilar kommer ikapp mina sönder-trimmade bilar som andra har inte en chans och när jag själv tar en polisbil då är det kämpigt att köra om en traktor.

Igår snodde jag en liten Buzzard Attack helikopter och lekte med poliser, jag sköt sönder 15 polisbilar och 3-4 helikoptrar sen polisen skickade al Qaida piloter som ville krocka med mig i luften och var omöjliga att skjuta ner haha

Det är en annan sak som stör mig, jag brukar göra uppdrag ibland med random killar/tjejer och skyddar dom, kör dom i min bil/helikopter men när uppdraget är slut samma idioter skjuter mig för att komma åt mina pengar som jag har fått. Det borde komma en uppdatering att man ska inte kunna skjuta varann några minuter direkt när man är på freemode efter ett uppdrag.

Det är många småsaker som är störande och tjatigt med samma uppdrag.

#300

Postad 19 oktober 2013 - 14:15

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Avskyr också när man blir skjuten av andra. När som helst. Borde uppdateras så att safelocken verkligen gäller.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Nya duken i emballage
    DPC
    2024-04-28 10:12:49
  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.